Blizzard zveřejnil velmi obsáhlý článek, který popisuje změny, které budou provedeny v následujících týdnech a měsících. I přesto, že je článek poměrně dlouhý, tak velmi doporučuji si ho přečíst.
Kompletní překlad zprostředkoval uživatel našeho webu a fóra, který vystupuje pod přezdívkou Kojot. Tímto mu velmi děkujeme!
Zde je už samotný článek:
Diablo III je venku dva týdny a miliony hráčů po celém světě berou Sanctuary útokem a připojují se k bitvě proti Burning Hells (Horoucím peklům). V tu samou chvíli pracujeme celé dny, abychom se ujistili, že budete mít epické online herní zážitky.
Jak víc a víc hráčů začíná zdokonalovat své buildy a postupují do vyšších obtížností, nejvýznamnější feedback byl ohledně balance (vyváženosti) a herního designu a to je to, o čem budeme dnes mluvit. Jako u každé nové hry, problémy jsou nevyhnutelné. Slyšeli jsme hodně odezvy ohledně toho, co je vybaláncované a co ne a všechno ostatní mezi tím. Nedávno jsme učinili nějaké rozhodnutí upravit (nebo přímo nerfnout – oslabit) skilly některých classů a dnes bychom chtěli vysvětlit celkový smysl (filozofii) těchto změn a také vám umožnit nahlédnout do změn, které brzo přijdou.
Než se k tomu dostaneme, mysleli jsme, že bude sranda podělit se o pár zajímavých statistik, které jsme nasbírali od vydání Diabla III:
- Průměrný hráč má 3 vytvořené charaktery
- 80% charakterů má lvl 1-30
- 1,9% charakterů má odemknuté Inferno
- 54% hardcore hráčů si vybralo female charakter
- Většina HC smrtí (35%) se stala 1. Aktu na Normal
- Nejčastější lvl 60 build ve hře používá jenom 0,7% hráčů, kteří hrají tu danou postavu a jsou na 60lvl, do tohoto čísla nejsou zahrnuty rozdíly v pasivníh skillech (takže výsledné procento je ještě nižší)
Nejpožívanější skill runy na lvl 60 jsou:
- Barbarian: Best Served Cold
- Demon Hunter: Lingering Fog
- Wizard: Mirror Skin
- Monk: Peaceful Repose
- Witch Doctor: Numbing Dart
Když dojde k tomu dělat herní změny, je obecně náš úmysl reagovat pomocí hotfixů rychle na kritický design a problémy s balance (vyvážeností), bugy a ostatní problémy, které jsou v rozporu s našimi záměry. Problémy, které nejsou tak závažné, budeme opravovat prostřednictvím patchů. Příští týden přijde patch (1.0.2), na kterém jsme pracovali od spuštění a je zaměřen hlavně na problémy s provozem serverů. První opravdové změny balance, tedy kromě těch, které byly opraveny pomocí hotfixů, přijdou v patchi 1.0.3. Vzhledem k tomu, že je hra nová, očekáváme že se objeví některé další problémy, které bude třeba bezprostředně vyřešit prostřednictvím hotfixů, ale obecně většina změn bude probíhat prostřednictvím patchů.
Ohledně změn u Lingering Fog, Boon of Protection, a Force Armor: Zjistili jsme, že tyhle skilly byly prostě silnější, než by měly být a cítili jsme jejich dopad na balance postav. Cítili jsme, že je nutné prostřednictvím hotfixů tyhle skilly upravit. I když nechceme, aby jste se báli, že nějaký nerf bude přicházet pokaždé, když se ukáže, že je nějaký skill silný. Pokud není skill opravdu gamebreaking, tak nerf nepřijde. Chceme, aby jste si hru užívali. Součástí Diabla je hledání těchto super silných buildů a chceme, aby hráči byli u vytržení, když používají build, který objevili a který se jeví jako OP (over powered = silnější než ostatní). Dobrým příkladem je Monkova Overawe runa, u které mnoho hráčů poznalo, že je docela silná. Souhlasíme, že je dobrá, ale nemyslíme si, že se nějak vymyká.
Inferno by mělo být extrémně obtížné, ale s určitými skilly byly některé postavy schopny postupovat mnohem jednodušeji, než bylo zamýšleno. Způsobilo to, že se tyhle buildy zdály OP. Vzbudilo to domnění, že by se postavy měly spoléhat na tyhle určité skilly a runy ve všech buildech. Tohle je pravý opak toho, jak by to mělo fungovat. Pokud se nějaký skill nebo runa jeví jako naprosto nutný k postupu hrou, znamená to, že skill je proti našemu záměru podporovat rozmanitost buildů, a že tyhle skilly je třeba změnit. Víme, že tyhle hotfixy se z ničeho nic objevily a trvalo zhruba den, než se o nich všichni hráči dozvěděli. I když se snažíme sdělovat tyhle informace, které ovlivňují schopnost hrát vaši postavu prostřednictvím „nadcházejících změn“ na fóru. V ideálním případě vám dáme vědět, jakmile nás napadne udělat takovou změnu.
Jak bylo řečeno, chceme, aby jste si byli vědomi toho, že na Inferno stále dáváme pozor. Poškození, které dostáváte, by měl být rovnoměrný úbytek HP a redukování tohoto poškození by mělo být to, co dělá Inferno obtížným. Momentálně je poškození „ostřejší“ (např.: časté zabití na jednu ránu) a to se nám nezdá jako správné a je to jedna z hlavních věcí, na kterou se chceme zaměřit v patchi 1.0.3. I když nemáme zatím nic konkrétního, našim cílem je podporovat rozmanitost buildů. Chceme zajistit, aby skupinky championů, rare packy a boss fighty, byly nejefektivnějším způsobem, jak získat nejlepší itemy ve hře, a také, aby všechny classy byly hratelné na Infernu.
Když se na to podíváme s nadhledem, myslíme si, že mnohem zábavnější způsob jak zajistit, aby bylo Inferno obtížné, není sledování, jakému množství DMG se můžete vyhnout, nebo které můžete zmírnit, ale spíše jak efektivní můžete být, když dobrovolně podstupujete výzvu, která vás pohání vpřed. Ti, kdo jste někdy umřeli, protože jste pronásledovali Tresure Goblina moc agresivně, víte o čem mluvím. Umírat, kvůli tomu, že jste moc chamtiví nebo sebevědomí, může být ve skutečnosti zábava. Teď, když byly výše zmíněné skilly upraveny, budeme pečlivě sledovat a upravovat balance.
Také jsme si všimli, že někteří lidé říkají, že náš záměr byl Vás na Infernu prostě nechat umírat na jednu ránu, aby to bylo těžké. I když je poškození trochu „ostřejší“, než bychom chtěli, je vidět docela značné množství hráčů pokoušejících se pokořit Inferno bez dostatečného vybavení. Je velká šance, že když se vrátíte do předchozího aktu farmit upgrady (pro artisany), tak vám to pomůže přežít. To znamená, že bychom chtěli posunout některé zaměření od přežití k používání různých ofensivních taktik. Přežívání (životaschopnost) bude stále velmi důležité, ale hledání způsobů, jak maximalizovat vaše poškození a zůstat při tom naživu, je mnohem zábevnější. Moc nás nezajímá, jestli je boss „porazitelný“ nebo ne, ačkoli by mělo být obtížné jej porazit. Spíše se zajímáme o to, aby zajištění 5 stacků Nephalem Valor a zabíjení tolika Championů a Rare, kolik jenom jste schopní, byl nejnáročnější a navíc odměňující způsob hraní.
K itemům! Největší feedback ohledně itemů se týká relativně malé síle Legendary itemů. Tohle není jednoduchá záležitost, protože zahrnuje některá zamýšlená vývojářská rozhodnutí, stejně jako očekávání vzbuzená jinými hrami. Za prvé a především, Legendární itemy nejsou navrženy tak, aby nezbytně byly nejlepší itemy ve hře. Jsou jenom dalším typem předmětů a nejsou zamýšleny jako primární itemy, které budete shánět na konci hry. Mělo by být úžasné je najít, ale neměly by sloužit jako jediná hnací síla, kvůli které huntíte itemy. Rare itemy například můžou rožnout „perfektní“ staty, které, pokud budete mít štěstí, budou lepší, než staty Legendary itemů. To je záměr.
Jeden problém, kterého jsme si všimli – a chceme rychle odstranit – je, že hráči porovnávají high-level Magic itemy s low-level Legendary itemy, aby poukázali na nevyváženost. Abychom pomohli opravit mylné představy o možných statech, které se objevují na itemech, odhalíme item levely (ilvl) 60+ lvl itemů v patchi 1.0.3. Porovnávání modrého itemu s ilvl 63 s Legendary itemem s ilvl 60 bude snad dávat větší smysl. Kromě toho plánujeme přímo buffnout Legendary itemy v některém z budoucích patchů, pravděpodobně v PvP patchi (1.1). Tyto buffy nebudou zpětné, takže se projeví jenom na Legendary itemech, které se objeví zároveň s tímhle patchem a později. Z dlouhodobého hlediska chceme jednoduše rozšířit rozmanitost affixů na Legendary itemech. Více detailů se dozvíte po PvP patchi.
Dalším předmětem zájmu byl jak systém skládání gemů, tak levelování Blacksmitha a ceny craftování. Blacksmith by měl fungovat tak, že pokud ho levelujete zároveň s vaší postavou, jste schopní ho využít jako alternativní zdroj vylepšení vaší postavy. Naším cílem je, že jakmile se dostanete na 60. úroveň, jeho recepty by měly být dostatečně dobré, aby vyplnily potenciální mezery v itemizaci. Abychom napravili problémy s Blacksmithem, upravíme ceny za trénování (gold i materiály) a craftování na levelech 1-59. Zredukujeme také cenu při skládání gemů, takže vylepšení gemu na vyšší stupeň bude stát pouze dva gemy předchozí úrovně. Obě tyhle změny se objeví v patchi 1.0.3.
Samozřejmě, tohle je jenom několik z nejdůležitějších problémů o kterých jsme vám chtěli dát vědět, že na nich pracujeme. Kromě toho budeme řešit řadu konkrétních herních chyb a dalších problémů prostřednictvím budoucích hotfixů a patchů. Jedeme plnou parou vpřed k PvP patchi, který bude také zahrnovat několik herních změn netýkajících se PvP a těšíme se na sdílení více o tom, jak se blížíme ke spuštění PTR (public test realm – testovací server, kde se testují hlavně změny balance), kde budete mít možnost vyzkoušet naše změny, a užijete si nemilosrdné vraždění jeden druhého v PvP aréně.
Uaa, error 37, jak již píšou v popisku, znamená, že jsou servery přetížené, píše o tom tisíce lidí na ofic. fórech, ale jen v čr se to musí psát k novinkám, které s tím nemají VŮBEC NIC SPOLEČNÉHO… Pomůže opětovné zkoušení přihlašování se.
Podobné problémy řešte na chatu nebo na fóru! Odkaz na patřičný topic
komenty zavřeny, nikdo už nepíše k tématu
Ubru koukam ze ti nikdo neodpovedel u kazdeho itemu jsou uvedeny 2 castky prvni je BID: to je ciste prihoz a druhe je Buyout ten je v zakladu vzdy vyzsi a urcuje za jakou cenu chces prodat item Okamzite. tudiz pokud se spatne koukas tak kupujes vzdy za vizsi cenu, pokud prihodis je to custe jako aukce. dam priklad:
Legendary sword 50 000 Bid 80 000 Buyout
pokud ty to chces a das buyout koupis to za 80K
druhy priklad je ze mas pouze: 50 000 Bid N/A Buyout
na tuhle zobrazeni se da jen prihazovat.
Tak včera kamarádovi z Butchera na inferno spadli 4 legendárky najednou – a hádejte co? 🙂 Včechno crapy jak cip.
hmm radšej mohli zníčiť cenu za upgrade gemov ako potrebný počet. Som zvedavý za akú dobu AH zahltená takto high gemy 😀
Tak AH je potřeba doladit určitě, ale je to věc, které se nebojím. To Blizz dříve nebo později zvládne v pohodě doladit. Trošku mam strach z toho nerfování. Pomatuju si co vyváděli ve wow a ježí se mě z toho chlupy. Nemám moc rád, když se hra velmi často a zásadně upravuje za chodu ala WoW. Jinak co říkáte na vyrábění předmětů ? Také máte takové štěstí co já, že vyrábím samé kraviny se statama, který vůbec nepotřebuju ? 😀
mno v překladu ( dle mne ) “Zjistili jsme že máme špatný testovací team a na místo amerických důchodců za prachy, které v evropě nevyděláte jsme se rozhodli navštívit místní základní školu . Tam jsme vybrali několik tříd dětí které testují a balancují hru. Jakmile dostaneme od těchto nových testerů výsledky vydáme další patche .“ Ty čísla co vypustili jim absolutně nevěřím viz. z různých kanálů komunit okolo Diabla víme že hráči jsou už dávno někde jinde ( ne do 30 LvL ) 😀 Spíš se snaží masírovat druhou vlnu těch co si to zatím nekoupily. Shrnu podtrhnu Balance na takovou kapacitu jako je Blizz. Diablo 3 a tak dlouhá doba vývoje .. mizérije …
Když to tu čtu, tak s AH mám trochu jiný problém. U předmětu co jsem nevyhrál bych rád viděl jeho staty, abych následně mohl podle nich hledat jiný…přece si to nebudu nikam zapisovat:-)
No a u těch neprodaných bych rád viděl jakou cenu sem tam měl nastřelenou, abych přiště dal třeba nižší.
vyjádření blizzardu vítám, co mě ale mrzí jsou již zmiňované legendary itemy, prostě ten pocit když ho člověk najde není ono, nevím jaký to má vliv na znovu-hratelnost, ale když člověk našel zlatou věc v D2 tak povyskočil radostí a čekal na indetifikaci (samozřejmně pokud to nebyly runy na hell s 400%MF, kde to padalo každou chvíli). Hold ten pocit teď takový není….A aukce ta má ještě daleko k dokonalosti – nejvíc mě mrzí že si nemůžu srovnat cenu podle buyoutu, buď N/A nebo listovat hromadou stránek a najít nějakou rozumnou co může koupit ( třeba to je ale záměr, abychom to neměli tak jednoduché)
ahojte..slo vám normálne prepatchovat hru ? mne tam furt vyskakuje nejaká chyba a x ludom tiez ..nemáte o tom nejaké info ?
Ještě otázečka, co je to mirror skin u wizarda?
Ehm, no, ty statistiky bych bral s rezervou
A ještě by mohla být v AH nějaká bilance, kde by mohlo být vidět, kolik předměů jsme prodali, koupili, kolik jsme vydělali, utratili atp…
klid, čeká nás ještě spoustá patchů a pak spousty brečících komentářů, až vyjde PvP a nebude to vybalancovaný…
Ubru: Důležítý je kolik se ti odečetlo. Mohlo se to jenom špatně zobrazit a nebo, a to je pravděpodobnější varianta, ses prostě přehlídl. Platíš vždycky sumu, která je uvedená v Aukci. Žádný přirážky tam nejsou.
Mikro: no nevím, ale opravdu se mně párkrát stalo, že jsem dal byuout za nějakou cenu a pak vtom vyzvednutí itemu do stashe byla cena byuotu co jsem za to dal větší
Zdravim, nestalo se někomu z vas že po posledním updatu se nemužete přihlasit do hry? s tim že vam hra řekně že je potřeba nainstalovat posledni update i přes to že už ho máte? nějaký rady co s tim? díky
ubru: podle me to stoji stejne pri buyoutu, jak je uvedeno, ne snad?
já bych uvítal, kdyby přidali hlášku na jakou vzdálenost jsem byl zabit… už mě to začíná vytáčet!!!
>to ego<
Moje řeč, když prodám na Ah nějaký item opravdu mně vadí, že se nemůžu podívat co to bylo. I to rovnání podle času mně chybí. Pak ohledně poplatku za prodej itemu to beru, že místo třeba 10K goldů, které za to někdo zaplatí dostanu méně, ale nějak nechápu, že když si něco koupím přes buyout tak mně to pak stojí víc než bylo na Ah psáno, taky nějaká přirážka, nebo je pro to nějaké odůvodnění?
TristanTzara: Nejen že ty tvoje „chytré“ komenty musíme číst na foru, ještě prudíš i tady v komentech…
wow jsem nikdy nehral a jsem na to patricne hrdy 🙂
Znáš taky nějaký jiný slovo než hate?
Nebo to je teď in u vás ve wowku v gildě?
Píšu svůj názor na nutnost být neustále online i při hraní singlu.Nikde žádnej hate nevidim. Možná by ti měl někdo vysvětlit co to je, když už používáš slova, jejichž význam evidentně neznáš.
jezis a zas je to tu, online only hate…
No to je super vymoženost Activisionu, kterou si tady na fóru každej pochvaluje
Koupíš si hru, chceš si zahrát singl, ale nemůžeš, protože moudrý mamonářský hlavy v Activisionu rozhodly.
dulezita informace… chodi vam D3 ja sem to zapnul uz odpoledne a hraju ale kamosi stahli nejakej patch a nejede jim to nevite co s tim je? vsem to jede?
Gold Eagle : Z téhle stránky jsem to nebral, protože AH se mi nějak nechce využívat. Přeci jen, hraju single hru
( I když s připojením na net ). Ale je to pravda, rozhodně mi přijde zbytečné platit celkem vysoké ceny za upgrade.
Benedikt: S gemam museli něco udělat, bo každý znalý Ah si hned spočetl, je je mnohem levnější je kupovat v AH než je lepit přes artisana a ještě ho trénovat.
Pět let to dělali, pak asi rok testovali a přesto vydali nedodělanou hru ve které se budou ještě hodně dlouho vrtat.
Za všechno může Activision.
Nevím, co máte proti balancování bildů. Je to přece logické vylaďování hry a hratelnosti. Po přečtení téhle zprávy jsem dost nadšenej na přicházející patche, protože je vidět, že se chlapci z Blizzardu snažej. Všechny změny uvítám s nadšením, snad jen to vylepšování gemů mohli nechat, ale chápu, že mají delší řadu gemů než dřív a chtějí to usnadnit. Zase se ale gemy dají beztrestně tahat z předmětu do předmětu, takže nakonec nemáte tak velkou spotřebu.
Jediné co asi nikdy nepochopím jsou legendární předměty. Legendární je přece unikát, předmět s historií, jedinečným názvem a významem. Někdo jej stvořil, další jej proslavil a teď mám to štěstí, že je můj. Nakonec se budu nekonečně pachtit za rare předmětama s náhodnými vlastnostmi. Sice nechápu, co mají být ty buffy, ale beru to jako přidání nových a lepších itemů. Každopádně se na patche těším a musím uznat, že Diablo III se povedlo
No lol, přidalo se i likeování komentářů.:))
Jinak kojot, dobrá práce s přeložením článku.:) Já myslím, že co nejdříve by se měli zaměřit na opravu AH a balanc ekonomiky. Je to sice běh na dlouhou trať, ale AH je velmi důležitá součást hry, která by měla správně fungovat. Jinak bych byl rád, aby odstranili takový bugy jako nespawnování The Lyceum (kvůli kterému nemůžete udělat achiev) atp.
Ah ve wow sa mi pozdava domislenejsie ako v d3
JJ, přesně tak, chtělo by to upravit a vylepšit aukční síň. Ovšem myslím si, že třídění dle času do konce aukce neudělají. Z pochopitelných důvodů. 😉
Tak že legendary padne 1x za projetí 4 aktů a je horší než kde jakej modrej či žlutej – blizzard na to, že je to záměr, v další větě to dementuje s tím že legendary bafnou, nevím ale toho Willsona by fakt měli vyhodit, gemy se budou upgradovat ze dvou místo třech – proč? je mraky různejch chyb ve hře, ale todle? Jinak hra je pro mne super mraky těch chyb přehlížím, páč sem prostě fanboy jak stehno, ale určitý věci co ti pytlíci americký vymyslej nechápu, osobně si taky myslím, že tady se pracovalo 6 nebo kolik let jen na wallpaperech a poslední 1/2 rok se dali opravdu do práce…..stejně ale nic jinýho nehraju :-)))
FŇUK FŇUK
něco není vyvážený hned od začátku a potrefený husy kerý využívají nevyváženosti podle mě zakejhaly první…pokud ste chtěli vyváženou hru bez přesílenejch skillů tak ste si měli ještě tak rok počkat a pokud se vám na hře něco nelíbí jako že podle vás není zábavná nebo že vývoj trval moc dlouho a nepřinesl kýžené ovoce tak vám nic nebrání v tom přestat ji hrát 🙂
jinak pochvala pro blizzrd protože s tím jak byla vedená aukce tak artisani byli na nic takže změna v podobě slev u artisanů je v naprostým pořádku
Blizzard: Maybe not in a manner such as this but in a future patch, most likely the one to include PvP, we are planning to outright buff legendary items 🙂 We also want to over time expand the current affix diversity as well as the unique bonuses of legendary items, we are looking to share more details regarding this after the PvP patch.
To znie podľa mňa dostatočne upokojujúco – aspoň čo sa týka legendáriek a ich síl – a som tiež veľmi nadšený, že vypočuli hráčšky feedback 😉
Zdroj: http://d3db.com/blue/thread/4211046566/eu
Díky moc za překlad! Anglicky by trvalo dost dlouho to přečíst.
Mě docela vadí, že jim nefunguje vyhledávání itemů s All Damage. U prstenů a amuletů mi to dost chybí. Když dám hledat podle INT, tak mi tam vyskočí milion předražených prstenů, který jsou úplně k ničemu. U zbraní si to můžete aspoň seředit podle DPS, takže ty itemy, který mají bonus do DMG jsou nahoře…
no tak já hraju wizarda, a diablo na hell celkem v poho…jak jsem ho kilil tak 5x bonus me vypršel 5 sec po fightu – 7 modrých 2 žluté – item find s bonusem okolo 90%
Taky chybí hledání dle jména itemy /je to omezeno jen na určitý typ – rare, legendarky, apod.
V tom s tebou nesouhlasim hledani itemu podle jmena tam JE co se tyka zbytku myslim ze neni treba vedet co jsi prodal a jake to melo staty je to pric a nema smysl to resit.
Spis bych uvital nejake stropi itemu je fascinujici ze Setove brneni jednou stoji 35 Mega a prakticky stejne ale s trosku jinim primarnim statem astoji 7 mega trosku fail no ale to si dela komunita ja osobne ji casto nevyuzivam jen se prodal 2 itemy a to za dost lacino neresim gldu bude v zaveru dost a dost
Balig: V to taky doufám.Jen řikám že tohle neodpovídá několika letům drahého vývoje:-D
Cipi
Vacsina hier ma ten spravy balance az v ostrej prevadzke a po par patchoch 🙂 Predstavujes si to moc lahko ze vyjadu hru ktora je 100% uz pri tolkej kombinacii skillov mobov + charov…
Cipi, zkus si zahrát D2 bez datadisku myslím že je ještě kratší.
a to že můžu měnit kdykoliv skilly jenom vítam, protože některé skilly co jsem dříve hojně využíval jsou v infernu nepoužitelné.
Jinak ke změnám uvidíme co přinesou následující týdny a jak se promítnou do hry ale věřím že Blizz ví co dělá a hra se bude jen zlepšovat.
Pokud řeknu svůj názor (názor d3 nováčka), tak bych uvítal chat ve stylu d1 nebo d2, kde byl rozdělený na channely a v klídku se vlezlo na chat mimo hru a mohlo se pokecat. Líbily by se mi i klany/guildy, kde by stačilo, aby šlo za jména dávat iniciály názvu klanu/guildy – jako sme to dělali u d1 :). V AH by bylo fajn, kdyby při prodeji věci vyskočila nějaká aktuální průěměrná cena – takhle se budeme setkávat s přemrštěnou nebo naopak podsazenou cenou – prostě si řeknu, že itemy budu prodávat za jednotnou cenu a to je celkem škoda. Ve WoWku šlo prodejem i ovlivnit vývoj trhu, jestli to tak můžu říct a proto se mi občas stalo, že jsem se přistihl, že skoro celý den jen sedím u aukce a obchduju :). Bylo by i fajn, kdyby šly ukládat nastavené skilly, abych nemusel vždy přenastavovat celý strom, když je potřeba, ale prostě zmáčknul třeba F1, počkal si na CD a vesele šel na bosse, po něm zas třeba F2, počkal si a šel dál světem.. 🙂 Měl jsem toho na srdci víc, ale moje paměť (vypitá z d1 srazů svého času 🙂 ) mi to nedovoluje 🙂
Nevim proč ale celé Diablo mi přijde jako jedna velká rychlokvaška,která byla tvořena na poslední chvíli. Holedbají se jak se to dlouho vyvíjelo a nakonec jim to ani nefunguje co se týče serverů,aukce,balancování postav…………….prostě všeho toho nejduležitějšího. Super nerfnou určitý skilly aby byli stejně silné jako ty ostatní.Má pak vubec cenu hledat nějaký superbuild když na tom budou všechny stejně?Tak proč se tim zabývat? Stejně tak nechápu ja všichni tohle hrozně řeší. Proč? Každej skill si mužu libovolně kdykoli změnit na jakejkoli jinej a nic mi to nestojí. Hra je dva týdny venku a už přichází ohromné změny v celé mechanice hry.RMAH odložili na neurčito.Arény odložili na neurčito………..Tak co sakra dělali tolik let?? To nemluvím o tom že samotná hra je kraťoučká(když pominu to že jí zahraju čtyřikrát dokola):-D
Hlavně by mohli zpřístupnit aukci in-game. Vážně mě otravuje jak pořád musím lízt do hlavního menu jenom kvůli aukci 🙁
Demon_Seddy : Nějak to nechápu s těmi Legendary Itemy… nejen u Diabla, ale i u ostatních her byli vždycky Lgendary prostě nejlepší možné předměty, proto byli Legendární… moc mi to jejich vysvětlení nesedí…
Souhlasim, snazi se nam vysvetlit, ze legendary vlastne jsou itemy jen na vystavku , ale nakonec nam reknou ze je boostnou :D.
MagnusMartinus: a co bys přesně chtěl aby spravili? aby ti padaly věci přesně na míru ?
abys za dvě projítí hry měl všecky nej itemy a aby inferno bylo pro decka?
Neustále nekde čtu jak je hra lehká, krátká a já nevím co, ale zárověn si někdo neustale stěžuje, že je neco moc drahé, neco moc málo padá, Itemy nemaj staty jaký danej človek chce atd…OMG ! Kde je ten hračský duch! toto je hra, hra má pravidla, a svoje překážky k cílům, největší zábava je překažky přece překonávat. (a né tím, že napišu vyvojářovi aby mi to udělal lehčí…..
)
podle toho co píšeš tak ti padl „boží“ rare pro WD, ale s blbýma statama, tak to asi boží nebude, spis dost unlucky, smola kámo, toho je dílo nahody, najdi 10podobných a možná jeden bude skutečně už boží, toto je diablo, hledej dál !!
Když bych teď nemluvil o infernu, já jsem na hellu a doteď jsem za Wizzarda nepoužil žádnej Armor (Force apod.) – NIKDY!… jedině diamond skin … a žiju v pohodě … co se týče obtížnosti – nelez na inferno, dokud nemáš equip … nepřežiješ ani na hellu bez equipu
demon seddy:
Já blizzardům v tomhle rozumím a uplně souhlasím, a navíc nemáš tak úplně pravdu, v diablo 2 tomu tak také nebylo, původně, s příchodem datadisku LoD se to změnilo a mj, právě díky tomuhle sem ho pres prvotní nadšení na několik let zatratil, všechny postavy stejné, na hlavě shako, v ruce oculus,mara na krku na sobě enigma, wt boty atd..jedna varianta nej vybavy ,v lepším případě bylo variant slovy dvě, tři. Mnohdy navíc ty superunikáty nebyly jen pro jeden char, ale univerzálně pro všech 7 postav. nudaaa. Hraval sem klasik asi 5-6let, a každá má postava vypadala jinak a měla jiné věci ve své finální výbavě, protože to vše byly rare items, myslím, že tohle by rád blizzard videl v novém diablu. Já též.
Osobně docela vítám změny ohledně skillů, je pravda, že některé jsou opravdu OP. Trochu mi připomínají Teleport u Čarodějky v Diablu II – silné skilly, díky kterým vlastně máte velmi malou šanci padnout. Ale nechápu změny u gemů – proč dva? Ať sníží ty ceny a bude to stačit, nemusí vymýšlet přece nějaký takovýhle ptákoviny se dvěma gemama. A hlavně ať změní staty itemů – člověku vypadne nějaký boží rare předmět např. pro Witch Doctora a má +Dexterity a +Strenght… To se mi zdá asi jako největší nedostatek hry. Ke zbytku změn co se chystají – nu, snad jenom doufat, že budou stát za to.
Však force armor funguje, ale musíš mít taky pár hp 🙂
Blizz sleduje počty najpoužívanejších buildov a z toho vychádza, že ich treba nerfnúť? Potom do toho musí zahrnúť aj itemy na hráčovy. Mam regeneráciu 1200/s s war cry + runa na life až 1500 a preto tú runu nerfnu?????? Nech upravia na AH ohodnocovanie itemov rare ring lvl 23 s naprd statamy 25 000 000 g hahahahaha, podľa levelu nastavým max hranicu, aby si vôbec niekto kúpil ten predmet a nebol tam zbytočne niekoľko rokov. Potom je zbytočne zaspamovany AH a stále ho len čistia.
authan: taky budou nerfovat dmg monster, takze to bude hratelne snad
Tak já za wizadra přežíval jen díky force armor a oni ho chtějí oslabit.Opravdu teď nebudu vědět co dělat,bez něho mě zabijou na jednu ránu a ani regenerace mi nepomůže.
takze zmeny nejsou jen v D3 ale i na diablofans,dost pekny to hodnoceni 😀
Jasně, jen tak dál s úpravama. Ale hlavně ať dají bacha, aby to nepřehnali s tou přístupností k většině hráčům a tím ta hra neztratila. Protože ve výsledku bude všechno easy a bez challenge. To pak zklame hráče, kteří mají nějaký ten skill a vypracujou se v době kdy je hra ještě hard (jestli vůbec je :)) a po všech těch updatech je každá lama na stejný úrovni…a říká se tomu, že je „přístupná“ všem..Přístupnost má synonymum a to se jmenuje byznys (viz. MMORPG). Když tohle nepos.rou, tak to bude pohoda. Jinak co se týče toho byznysu, tak Bliz čeká na další příliv kaprů na účet. Posun spuštění RMAH z důvodu vývoje cen na GAH. GAH Mají jako šmírák, aby mohli propočítat zisky dopředu. Pečlivě to sledujou a zatim GAH se vyvíjí pomalu a s různou balancí. To jsou ti nedoladěný artisani. RMAH tipuju, tak po 1.03 patchi nejdřív 🙂 Pak jim začnou zlatý časy.. Ono když se veme 0,15$ za 1$ aukci pro Bliz násobeno 6M proběhnutých aukcí (počítáno,když cca každý uživatel aspoň jednou prodá za dolar), tak to máme 900k $ na účtě. Bliz válí…tak doufám, že za ty prachy co nasávaj se budou snažit a nám to nezkazí. Držme palce. (GAH – Gold Auction House, RMAH – Real Money Auction House, MMORPG – :p )
to quetak: no na you tube diabla na inferno zabijeji ve 4 lidech, kazdy ma jiny char., tak nevim co je
o tech moncich pravda …
MaxxAue: Páč hráli monky který měli nějakou imunitu 2s po útoku či co takže měli 5k hp a byli nesmrtelný když rubali…pak ten spell nerfli. Apoň tak jsem to slyšel.
Mikro : Je to drahé protože se musí nějaké goldy ztrácet pryč. Věci můžeš používat a když už se ti nelíbí, tak je prodáš bez ztráty ceny (věci v D3 se neopotřebovávají tak jako v realu). Ve WoW je to řešené tím že ty dobré věci sou SB a nedají se prodat dál. Jenže v D3 jsou nejlepší itemy daleko vzácnější než ve WoW a proto SB být nemůžou. Tak Blizz uměle ubírá lidem goldy (craft, opravy, 15% v AH, …)
prestavam trochu chapat jak to ten profesionalni tym hracu dohral kompletne za 4 dny (i s infernem) 😀
ja sem zatim v nm, uz je to tezsi natoz pak hell …
jak se zda Uter tak asi mas pravdu… ale zatim jsem si nevsiml zadneho tveho prekladu!!! (mozna se taky dockame….)bla bla bla…
Proto si ty gemy farmím radsi 😀
Já mám rád sbírání věcí a vždy mám radost, když mi padne něco dobrého…jsem lvl 55 a doteď mi nepadlo skoro nic a to prolejzám vše poctivě. Doufám, že tohle třeba zlepší. Legendary nic..
osobne nesuhlasim s tym ulahcenim craftenia gemov .. nehal by som to v pomere 1:3
Nevím jak vy ale cena spojování těch gemu mi přijde fakt neunosná…
Nějak to nechápu s těmi Legendary Itemy… nejen u Diabla, ale i u ostatních her byli vždycky Lgendary prostě nejlepší možné předměty, proto byli Legendární… moc mi to jejich vysvětlení nesedí…
Oceňuji překladatele, že si stím dal tu práci, ale někdy mi to přijde jako z google překladače 🙂
Aukci by to rozhodně vytunit chtělo, víc bych ale čekal nerfování creepu s arcanem a firelinkem. Mám 50% (unbuffed) resisty a 30k hp a stejně na lvl 58 na hell ve 3-4 hráčích stačí málo a umírám. Mám rád obtížnost, ale jako tank (s vlastním healem) bych čekal, že vydržím víc. A ve výsledku stejně musím používat hit’n’run taktiku a jako slepice pobíhat dokola, než naběhnou cd. To mi připadá trošku smutné.
Dejte jim cas, oni hru doladi jako. Je plno veci co se projevi az v ostry hre a nejde je predem zjistit v bete.
vzdyt je naprosta hovadina kombinovat jen 2, hlavni problem jsou gold!! 30k za zkombinovani jednoho gemu a to nejsem ani zdaleka na max… gemy padaji, akorat jen tier 8 a pak je to faaaakt drahe
Tak s tema sutrama nezklamaly, resej blbosti spis by meli zlepsit affixy na itemech, neni nad to kdyz dropnu set pro maga a ma +str,dex
Osobně bych ještě uvítal víc drobných vychytávek v aukční síni. Je to blbina, ale třeba v seznamu prodaných itemů si už nezjistím přesné staty daného itemu, který jsem prodal, protože po najetí tu není žadný popup.
Taky chybí hledání dle jména itemy /je to omezeno jen na určitý typ – rare, legendarky, apod.
O řazení podle času do konce ani nemluvě…