GamesCom – Novinky z Kolína nad Rýnem

aaa-diablo3-logo Pokusil bych se v tomto článku
nějak shrnout vše, co jsme se o Diablu III zatím dozvěděli z herního
veletrhu GamesCom, který se koná u našich západních sousedů. Zároveň
bych rád dal dohromady všechna videa, která jsou v různých komentářích.
Hráčům bylo k dispozici demo, které bylo časově omezené
20 minutami.

Bylo hratelné na 50-ti počítačích a stála se na něj fronta asi
2 hodiny. Shrneme tedy nové informace z GamesComu, abychom měli čistý
štít na zítřejší BlizzConovou mánii.

Takže jako vždy na podobných akcích tu máme vcelku slušnou zásobu
video nahrávek i informací. Hratelné byly všechny 3 dosud známe
postavy
. Viděli jsme záběry ze začátku 2. aktu,
jehož hlavním městem bude nejspíše Caldeum. Mezi hlavní novinky patří
testování barbarova nového systému fury, návrat k
„tetrisovému“ inventáři (k vidění zde).
Dále jsme viděli kupříkladu Shrines (svatyně),
bonus za zabití určitého počtu nepřátel v řadě
v podobě experience nebo nový prvek – zvýraznění označeného
nepřítele červeným okrajem. Neviděli jsme bohužel žádného bosse, ale na
druhou stranu jsme viděli nové grafické efekty padání a
sbírání předmětů, vítr, který rozfoukává písek po poušti apod.
Dalším zajímavým prvek byla možnost multiplayeru až pro
3 hráče
, kterou bohužel na videích neuvidíte. Samozřejmě to
byla kooperace se vším co k ní patří, včetně premiéry lootovacího
systému. O něco níže najdete většinu videí, kdyby něco chybělo, tak
doplním.

Záběr na celý prostor věnovaný hraní dema Diablo III a krátký
záběr na hru Wizarda

Od 0:30 do 1:10 gameplay za Barbarku, pak potom krátké záběry
na WD

Wizard Gameplay ve velmi dobré kvalitě

Wizard Gameplay, slušná kvalita a úctyhodná délka (2
minuty)

Kratší Gameplay za Barbara

To by bylo z GamesComu prozatím vše, nejspíš toho ani o moc víc už
neuvidíme, takže vzhůru na BlizzCon 2009!

Aktualizováno 23:50 :: Server Gametrailers.com nejspíš dostal mail
od Blizzardu, protože obě části videa se zázrakem ztratily, takže kdo to
nestihl, tak má nejspíš smůlu. Kdyžtak zkuste ten Taův balíček
v commentech, třeba to stihl stáhnout.

48 komentářů u „GamesCom – Novinky z Kolína nad Rýnem

  1. Tak vítejte zpátky doma. :-) Nikdo zatím neví, co byl ten výpadek zač, ale dokud se nevrátí James (pondělí večer), tak to asi nezjistíme (možná ani potom ne), každopádně bychom vás informovali. Během zítřka bych chtěl přeložit příběh Monka, potom tu novou lokaci a k tomu ještě shrnout vše, co se na BlizzConu událo a sesbírat co nejvíc videjí. Mám tu sice přeložený QA s Jayem Wilsonem před BlizzConem, ale ten je nám teď nanic. Mezitím pár dalších lidí pracuje na dalších pár věcech, ale radši nebudu říkat kdo na čem, ať je nestresuju. :-D Můžete se zatím připojit k diskuzi o Monkovi u nás na fóru.

  2. toho sem si nevšiml, nicméně přečetl jsem si ten článek z blizzard com a píši pár postřehů, kluci to asi pak přeloží přesněji.

    • prvně zdě povídá o taktice monster, že některá pracují ve skupinách (jsou to npř. ti co hází ty projektili) prý se jim dá lehce uhnout (což bylo i vidět) ale udržuje vás to v běhu a dává to čas ostatním vás zasáhnout
    • pak tam povídá o derwisovi, že je nebezpečný a silný , prý se jentak poflakuje pouští ale když se na vás zaměří máte problém, pří té rotací odráží vás i vaše projektily zpátky, jakmile ale skončí je zranitelný
    • pak popisuje dvě události, jedna že potkáte chlápka který vás varuje před potvůrkami v té oblasti a jen co zkončí jedna ho čapne a zavleče pod zem (chudák)
    • druhá je o události v jeskyních jakmile tam vstoupíte začnou se hroutit a vy máte navýběr riskovat loot nebo jít jinou méně nebezpečnou ale také méně ziskovou cestou
    • pak klasicky popisuje hru v partičce nic moc nového až na to že dokončily nový styl mapy, šipka vám prý bude ukazovat kde je právě váš parťák, dále se používá potion of ressurecion, prý je to fajn ale chvíli trvá než se postava oživí (bylo to vidět i v prvním oficiálním videu) a obě postavy jsou tak v onu chvíli bezbrané, takže v tuhém boji si asi chvíli poležíte :-)
    • něco k postavám barbar má novou schopnost kterou když aktivuje a dostane pecku tak má šanci že ze všech okolo něho si vezme trochu života je to prrý užitečné ve velkých skupinkch (snad to dobře překládám), ohledně kouzelníka je už poprvé vidět ten dvojník a také prý vylepšený stoneskin :-) (můj oblíbený) u witch doctora přidaly ty pavoučky a také ducha který hodní nepřátele a vysává jim život
    • pak píše o jakých si bílých věcech extrémně vzácných, nevím jestli je to součástí dema, to se omlouvám ale nerozumím

    to je asi tak vše snad něco bude zajímavé, chyby omluvte

  3. oni se vrátily k tetrisovému inventáři? nevíte někdo proč? já mám pocit, že říkaly asi tak před rokem, že tetrisový inventář tam v žádném případě nebude…..a mám takovej pocit, že aji o svatyních říkaly, že tam nebudou……můžete mě někdo vysvětlit co se tady děje?

  4. Konecne vratili pocet zabitych monster tak jak bylo v D1, to se mi libi, ale divny mi prijde to cerveny oznaceni, mi to prijde jako RA3 tam se mi to taky moc nelibilo. To ze se mi to nelibi, tak neznamena ze to hrat nebudu. Uz se na to tesim a nemuzu se dockat. Jen jak se to ukaze, tak to musim mit doma at muzu hrat na battle.netu. :-)

  5. Tak sem měl pravdu s tím odrážením:

    „The Dervishes can spin around with a Whirlwind style attack, which they do often, even when they’re nowhere near your character. While spinning, they have a % chance to reflect projectile attacks.“

    Tohle mě dostalo:

    „Bashiok ran from one Champion Lacuni Hunter for literally 8 or 10 screens, since he was trying to find the dungeon entrance in the desert area. The dungeon always spawns on that level, but the entrance is random, and Bashiok didn’t have a D3 version of maphack yet. cough

  6. Trochu se mi nelíbí ty „nedoladěné“ kritické smrti. V tom barbar videu zabije tu velkou potvoru a zůstane z ní 5 bobků masa, které skáčou po zemi a které tvoří asi 10% objemu potvory. Uvítal bych nějakou sofistikovanější animaci. Tohle sem nesnášel už v Hellgatu. Zabijete potvrou jak baraák a objeví se místo ní 5 kousků masa. Demence.

  7. Podle mě to bude nejlepší hra 21. století, lidi budou masově odcházet od WoW…přejme si to:) jinak to červené označení potvor se mě ani trochu nelíbí:( ale jinak to vypadá fantasticky…grafika pokročila…od Diabla II jsou úplně jiné enginy, nic než špičkovou grafiku snad ani čekat nemůžeme:P ;-)

  8. sorry za doublepost, ještě mě něco napadlo – to označování postav, na který útočím, červenejma obrysama, se mě osobně nelíbí, nicméně když nad tím tak přemejšlim, tak někomu se to zase hodit může. Možná by bylo fajn, kdyby to byla nastavitelná možnost v options.

  9. Moc pěkný videa. Blizzard udělal pořádný kus práce. Hodně oceňuju návrat Tetrisového invetáře. To podle mě k Diablu patří. Ale nelíbí se mi jak zbraně svítí. Je to až moc přehnaný, připomíná mi to enchanty z Wowka. Stejně tak se mi moc nelíbí ten červenej obrys kolem příšer na který míříte. Ale nápad zvýraznit příslušnou příšeru beru určitě se to šikne. Doufám že to ještě doladí. Je taky pěkné jak se taková ta příšera připomínající mi Liche – ta co se točí a dává knockback – uhýbá střelám čarodějky. To je povedený. Taky dává hráčům docela zabrat. Jen mě trošku mrzí, že sem neviděl Desintegrate. To je moje oblíbené 😀 Zajímalo by mě na jaké úrovni ty postavy asi byly.

Napsat komentář