Pokusil bych se v tomto článku
nějak shrnout vše, co jsme se o Diablu III zatím dozvěděli z herního
veletrhu GamesCom, který se koná u našich západních sousedů. Zároveň
bych rád dal dohromady všechna videa, která jsou v různých komentářích.
Hráčům bylo k dispozici demo, které bylo časově omezené
20 minutami.
Bylo hratelné na 50-ti počítačích a stála se na něj fronta asi
2 hodiny. Shrneme tedy nové informace z GamesComu, abychom měli čistý
štít na zítřejší BlizzConovou mánii.
Takže jako vždy na podobných akcích tu máme vcelku slušnou zásobu
video nahrávek i informací. Hratelné byly všechny 3 dosud známe
postavy. Viděli jsme záběry ze začátku 2. aktu,
jehož hlavním městem bude nejspíše Caldeum. Mezi hlavní novinky patří
testování barbarova nového systému fury, návrat k
„tetrisovému“ inventáři (k vidění zde).
Dále jsme viděli kupříkladu Shrines (svatyně),
bonus za zabití určitého počtu nepřátel v řadě
v podobě experience nebo nový prvek – zvýraznění označeného
nepřítele červeným okrajem. Neviděli jsme bohužel žádného bosse, ale na
druhou stranu jsme viděli nové grafické efekty padání a
sbírání předmětů, vítr, který rozfoukává písek po poušti apod.
Dalším zajímavým prvek byla možnost multiplayeru až pro
3 hráče, kterou bohužel na videích neuvidíte. Samozřejmě to
byla kooperace se vším co k ní patří, včetně premiéry lootovacího
systému. O něco níže najdete většinu videí, kdyby něco chybělo, tak
doplním.
Záběr na celý prostor věnovaný hraní dema Diablo III a krátký
záběr na hru Wizarda
Od 0:30 do 1:10 gameplay za Barbarku, pak potom krátké záběry
na WD
Wizard Gameplay ve velmi dobré kvalitě
Wizard Gameplay, slušná kvalita a úctyhodná délka (2
minuty)
Kratší Gameplay za Barbara
To by bylo z GamesComu prozatím vše, nejspíš toho ani o moc víc už
neuvidíme, takže vzhůru na BlizzCon 2009!
Aktualizováno 23:50 :: Server Gametrailers.com nejspíš dostal mail
od Blizzardu, protože obě části videa se zázrakem ztratily, takže kdo to
nestihl, tak má nejspíš smůlu. Kdyžtak zkuste ten Taův balíček
v commentech, třeba to stihl stáhnout.
To Richard: http://www.bigdownload.com/…play-footage tady je 12min video z druhého aktu ve vynikající kvalitě se všemy chary.
Tak vítejte zpátky doma.
Nikdo zatím neví, co byl ten výpadek zač, ale dokud se nevrátí James (pondělí večer), tak to asi nezjistíme (možná ani potom ne), každopádně bychom vás informovali. Během zítřka bych chtěl přeložit příběh Monka, potom tu novou lokaci a k tomu ještě shrnout vše, co se na BlizzConu událo a sesbírat co nejvíc videjí. Mám tu sice přeložený QA s Jayem Wilsonem před BlizzConem, ale ten je nám teď nanic. Mezitím pár dalších lidí pracuje na dalších pár věcech, ale radši nebudu říkat kdo na čem, ať je nestresuju.
Můžete se zatím připojit k diskuzi o Monkovi u nás na fóru.
Mě uzemnil datum vydání – nejdříve v roce 2011 .. a minutová ukázka z druhého aktu .. trošku zklamání :/
proč byl výpadek nevím, tohle jde mimo mě ovšem na překladech a novinkách se dělá ve dne v noci(ostatně teď už je noc že?
)
Mno, už se těším, až odhalíte a přeložíte vše, co se na Blizzconu událo.
Když jsem viděl všechny ty novinky, málem mně vyletěly oči z důlků.
S 2.aktem jsem počítal, ale nová postava mě uzemnila. 
Výborné načasování, ale to se bohužel někdy stává:) když stě teď měli „volno“ tak byste mohli maknout a vsechno dohnat:P Inspiraci muzete brat z diablocz.com:)

Vítejte zpět, chyběli jste nám. Máte moc pěkný design. Aspoň že ten panel máte napravo
hele lidi, proc byla ta chyba? a proc jeste nejsou zaktualizovany novinky?
JJ, informací je všude dost, jen tehle web se nemohl dočkat blizzconu a pak je celj víkend nedostupnej bez jediného postu o dění na bcon.
dovolím si být trochu OT, ale podle bonuswebu se D3 chystá na 2011 a ještě přibyl monk
to jim pak mohli dát nějakou neutrální barvu
JUra: jj psali to na dii.net, prý vyhodili ze hry koule many a koule zdraví budou pro kouzlící postavy doplňovat manu i život
toho sem si nevšiml, nicméně přečetl jsem si ten článek z blizzard com a píši pár postřehů, kluci to asi pak přeloží přesněji.
to je asi tak vše snad něco bude zajímavé, chyby omluvte
oni se vrátily k tetrisovému inventáři? nevíte někdo proč? já mám pocit, že říkaly asi tak před rokem, že tetrisový inventář tam v žádném případě nebude…..a mám takovej pocit, že aji o svatyních říkaly, že tam nebudou……můžete mě někdo vysvětlit co se tady děje?
vsimli jste si ze kdyz wizrd veme life orb tak se mu doplni i mana ne to se mi jen zda?
no v RA3 s emi to taky nelíbilo… ale teď už to ani nevnímám
a ve hře jakou bude D3
nebudeš mít čas všímat si takových prkotin 

Konecne vratili pocet zabitych monster tak jak bylo v D1, to se mi libi, ale divny mi prijde to cerveny oznaceni, mi to prijde jako RA3 tam se mi to taky moc nelibilo. To ze se mi to nelibi, tak neznamena ze to hrat nebudu. Uz se na to tesim a nemuzu se dockat. Jen jak se to ukaze, tak to musim mit doma at muzu hrat na battle.netu.
jinak řekl bych že na těch screenech od dela je vidět checkpoint
delo přiznávám porážku ale já to v tom videu prostě nevidím
, asi to ale nebude moc časté jelikož se to z těch několika videí stalo jen jednou
delosombres: mě se ty smrti líběj
(a v Hellgate to tak bylo, aby ta hra byla přehlednější, rotože, když by jsi jich zabil 40 v tom tunelu, což se stávalo často… tak by jsi na tý zemi prd viděl…) a hrozně se mi líbí ta smrt toho „licha“ co se točí 
Tak archivementy asi budou když to v tom poslednim videu od Delosombrese psalo u tomo „masakru“, za který je extra XP, New record..
New Barbarka:
http://www.youtube.com/watch?…
Ten s těma kostlivcema je fakt paráda. Promakaný prostředí.
Nové screeny:
http://www.diii.net/…howphoto.php?…
Tak sem měl pravdu s tím odrážením:
„The Dervishes can spin around with a Whirlwind style attack, which they do often, even when they’re nowhere near your character. While spinning, they have a % chance to reflect projectile attacks.“
Tohle mě dostalo:
„Bashiok ran from one Champion Lacuni Hunter for literally 8 or 10 screens, since he was trying to find the dungeon entrance in the desert area. The dungeon always spawns on that level, but the entrance is random, and Bashiok didn’t have a D3 version of maphack yet. cough“
@Walhall No, podle http://www.diii.net/…demo-report/ to vypada, ze je velmi realny, ze nam neodhali ani jeden class.
Ta poušť ale vypadá fantasticky…..už se těšim na další prostředí…jo, jinak mě takhle napadá – co když se zejtra dozvíme dva nový chary? Moc tomu nevěřim, ale napadlo mě to a možnost by tu byla:) Čert ví jak daleko už jsou:))
4 minutvé video s WD:
http://www.youtube.com/watch?…
Dufam ze to demo co najskor vypustia , uz som dost dobre naladeny na nho
2 smazane videa z Gametrailers jsem hodil zde:
http://rapidshare.com/…Gamespot.rar
pokud ma nekdo zajem jen o ne (15mb).
Trochu se mi nelíbí ty „nedoladěné“ kritické smrti. V tom barbar videu zabije tu velkou potvoru a zůstane z ní 5 bobků masa, které skáčou po zemi a které tvoří asi 10% objemu potvory. Uvítal bych nějakou sofistikovanější animaci. Tohle sem nesnášel už v Hellgatu. Zabijete potvrou jak baraák a objeví se místo ní 5 kousků masa. Demence.
@Richard Ja zas vsazim vsechny svoje virtualni boty, ze nam zitra zadnej class podobnej palovi neoznami… prijimas?
BTW: Obe videa, ktery z Gamespotu zmizely, jsou v tom balicku… takze stahujte
klidne to hod primo do clanku, jestli to nevadi.
http://rapidshare.com/…om_videa.rar
ico = vsadim svoje boty (dle Tvého výběru), že nám zítra char podobný paladinovi oznámí
pekne najs. este ten pala tam chyba
ono snad cokoli je lepší než když D2 začalo v 800/600
Podle mě to bude nejlepší hra 21. století, lidi budou masově odcházet od WoW…přejme si to:) jinak to červené označení potvor se mě ani trochu nelíbí:( ale jinak to vypadá fantasticky…grafika pokročila…od Diabla II jsou úplně jiné enginy, nic než špičkovou grafiku snad ani čekat nemůžeme:P
sorry za doublepost, ještě mě něco napadlo – to označování postav, na který útočím, červenejma obrysama, se mě osobně nelíbí, nicméně když nad tím tak přemejšlim, tak někomu se to zase hodit může. Možná by bylo fajn, kdyby to byla nastavitelná možnost v options.
Mno, koukám teď taky na ty červený obrysy postav a zrovna dvakrát mi to teda radost nedělá. Nehodí se to tam podle mě…
Ano, začínaly na 12. levelu a měly už nějaký gear do začátku.
Mike.Jt na 12, ale nejsem si jistej
Moc pěkný videa. Blizzard udělal pořádný kus práce. Hodně oceňuju návrat Tetrisového invetáře. To podle mě k Diablu patří. Ale nelíbí se mi jak zbraně svítí. Je to až moc přehnaný, připomíná mi to enchanty z Wowka. Stejně tak se mi moc nelíbí ten červenej obrys kolem příšer na který míříte. Ale nápad zvýraznit příslušnou příšeru beru určitě se to šikne. Doufám že to ještě doladí. Je taky pěkné jak se taková ta příšera připomínající mi Liche – ta co se točí a dává knockback – uhýbá střelám čarodějky. To je povedený. Taky dává hráčům docela zabrat. Jen mě trošku mrzí, že sem neviděl Desintegrate. To je moje oblíbené 😀 Zajímalo by mě na jaké úrovni ty postavy asi byly.
Mám takové zlé tušení, aby na blizzconu nebylo taky jen to demo 😀
Vetsinu z tech videi (nechtel jsem, at je to nad 100mb, at nemusite cekat… jinak je rapid rychlej) jsem drive dneska upnul pro ty, kteri by to meli radi na disku a dokola se na to koukali
http://rapidshare.com/…om_videa.rar
no tie videa vyzeraju riadne peckovo…som zvedavy co nove prinesie blizzcom…nemozem sa dockat..!!!
Arty naprosto s tebou souhlasím je to úžasné

Když se tu v commentech začala rojit ta videa, tak jsem se lekl, že Blizzcon začal o 2 dny dřív.
Taky jsem vůbec nečekal tolik nového. Ale mé proroctví se vyplnilo. Byl to tah Blizzardu, jak si nadělat fanoušky v Evropě a „potěšit“ i Starý kontinent. 
Wle, už jen 21 hodin…jinak gamescom teda dost potěšil:)…nečekané…každej čeká na blizzcon a že tady ukážou tohle nikdo netušil…ale když se tady rozjeli takhle, co asi předvedou za jednadvacet hodin na blizzconu?:)))…hehehe, to bude maso…
já se z toho uplně chvěji, ty jo to co dokázali zatím s tím prostředím prostě mně dostali, ano blizzardi mně dostali na kolena a to ještě jsem neviděl ten blizzcom až bude, jsem věděl když dělají hru borci tak to taky tak bude vypadat