Z důvodu trvajících zkoušek a stupňujícího se stresu z HC progresu se středeční podcast opět tradičně odkládá na čtvrtek od 20:00. Ovšem čekání se vyplatí. Zajímá Vás například, kdy do rovnice redukce damage vstupují vaše resisty nebo jak přesně funguje zvyšování damage? Tentokrát se budeme totiž věnovat rovnicím výpočtů všeho možného i nemožného na Vaší postavě. Kromě toho se podíváme, kde můžete brát inspiraci pro své hraní neboť projdeme zajímavé zahraniční streamy a blogy. Poslechněte si názory členů Diablofans komunity a připojte se se svým názorem.
Velmi se omlouváme, ale z technických důvodů bude dnešní podcast zrušen, respektive přesunut na příští týden do obvyklého času. Díky za pochopení Reito.
amri: youtube, twitch.tv-hledat carpinustv
vincdrago: a kde? 🙂 V archivu je odkaz max na devitku
to Lesko : a jak dlouho bude tobě trvat než přijdeš na to že si ty videa můžeš pustit ihned po skončení streamu
aj to je skoda ze se presouva nemam co posluchat u hrani 🙂
to vam vazne trva 2tyzdne kym uploadnete videjko z 28.5 ? 🙂
YT recenze :
A.Jey http://www.youtube.com/watch?v=Ko1fve7vboo&feature=g-all-u
Garn http://www.youtube.com/watch?v=DEQD4tetgR8
Werewolfa : http://www.youtube.com/watch?v=y4PZMtMZWbQ
Pokud bude blizzard furt měnit nějaký herní mechaniky, tak pak bude nejméně stresovej build na gold find + dle toho co blizzard změní nakoupit equip v AH. 😀
Romanides Thle tvoje poznáka je hodně důležitá, měla by se rozebrat.Třeby by mě to zajímalo u desintergta apod.obecě kontinuálních skillů (paprskových), tam má tedy vliv i attack speed – paprsek jakoby střílí rychleji,Zatímco u meteoru je cooldown a tedy je tam dmg ze základu jen s +%dmg na zbrani + vlastní základní dmg bez attack speedu. + samzřejmě množství inteligence.Jednosuše tedy u kouzel s cooldownem nemá attack speed žádný vliv -nelze meteory házat kontinuálně rychleji dle množství many.
Zmeňte si názov threadu, ak AJey tvrdí že nebudete hovoriť o herných mechanikách, je nefér aby ľudia nato čakali a počúvali zbytočne. O výpočte damagu sa tu celkovo hovorilo málo a na tomto webe nie je k tomu ani sekcia, potom na inferne stretávam ľudí čo sa chvália koľko majú dps ale reálne nevedia nič zabiť. Celkovo koncept dps v detailoch postavy je zavádzajúci, damage kúziel sa napríklad počíta z tvojho „one hit damage.“ Stalo sa mi niekoľkokrát, že som stretol ľudí čo si kúpili na aukcii za ťažké prachy equip s obrovským dps lenže aj s vysokým attack speedom. Čiže ich reálny damage bol nízky, ale attack speed im to v kolonke DPS dvíhalo vysoko. V praxi potom skilmy s cooldownami nič nezabili, má to pre nich prínos jedine v primárnych skilloch, avšak na inferne bez high damage skillov ťažko niečo zabiť. Ja som momentálne 2.akt inferno s witch doctorom, zabíjam medveďami, síce mám slabý equip ale aj s 20k dps dávam okolo 120k damage jedným medveďom.
Nějak nevím,kam mám kliknout,abych si poslechl podcast…:( /rád bych si poslechl ty minulé i ten co by měl být dnes/.
Toto není debata o itemech.
Ahoj,vím že to sem nepatří ale chtěl bych vás tímto upozornit ať si hlídáte dobře své acc. Dneska mi přišel e-mail od Blizzardu že muj account byl kvuli podezřelé aktivitě uzamknutý.Abych ho zprovoznil musel jsem znovu zadat všechny originální keye od her co jsem měl zaregistrovaný na učtě a po té změnit heslo. Po nalogování do Diabla jsem zjistil že mi zmizeli všechny goldy a muj DH je očesán na kost,ostatním charum vše zustalo na lowlvlu. Jinak ve wowku se nic nezměnilo. Zatím to není nic vážného,ale nedej bože se tohle stát až zprovozní RMAH a já měl na balanci nahozený real prachy. To už by mrzelo dost. Takže jsem na to chtěl jen upozornit že už to začíná a až bude RMAH tak to bude ještě ve větším měřítku tak bacha!:-)
I3ookmaker: A to je takový problém si to vyzkoušet na levnějších zbraních třeba z AH? Stoji to pár šupů a ověříš si to sám. Obecně ale platí, že mezi těmi dvěmi variantami, co popisuješ si vybereš dle skillů, které používáš ve svém buildu. Já zatím stále využívám metodu co největší DPS na zbrani, protože primární DPS ze zbraně intelincí (STR,DEX) nahradíš jen ztěžka. Toť můj dojem.
Kdyz už tady jsou ty vypočty tak se chci zeptat na jednu technickou otazku: Kdyz je napsano ze WD kouzlo dava 200% weapon damage… tak je duležité abych mněl super zbran s enormní dmg (a z té se vypocitava ten dmg spellu) nebo potřebuju navýšit dmg inteligencí i attack speedem (tím sískám kompletní velkou dmg postavy ale ne zbrane) aby ty spelly byly silnější… díky za odpověd!
2AJey: Tak jestli Blizz hodla predelavat mechaniky, tak proc o tom chcete mit podcast?
Mikki: s tím life per second… čísilka lítají po půl sekundě, takže ti lítá polovina z toho co je psáno, ale ve výsledku je to správně.
Vzhledem k tomu ze blizz prave pracuje na predelani mechanik tak vypocty budou za „par dni“ pravdepodobne uplne jine …
Ja mam mit 125 a zadna cisilka mi nelitaji :D.
Me by zajimal ciste stat Life per secund pokud tam budu mit 100 tak nevidim duvod aby me doplnovalo znatelne mene nez je udano je mozne ze je to bugle a nebo spatne letaji cisilka ale nevim
Už se velmi těším
jenom doufám že tentokrát se to zase neodloží 
ja si to propocitavam ale obcas se svihnu bo ta rovnice je obcas nesmyslna takze se tesima ncham si porad od profiku 😀
Mě by zajímalo jak se provádí celkový výpočet zisk „life by hit“. Co vím, tak to jsou staty: „x% dmg dealt is converted to life“ a „each hit adds x life“. Pak ale záleží na vaši dmg a attack speed. Ideálně by to teda bylo nějaké číslo x live/za jedno monstrum/za sekundu v případě, že se vždy trefíte. Je to opravdu přímočaré a počítá se to nad celkovým dmg? Mám třeba celkově dmg 10k, 6% ddcl, 500 ehaf, 1,72 ApS a to dává (600 + 531) * 1,72 = cca 1950hp (+ live per second obecne a nepočítám teď vliv frenzy). Začátek na infernu na solo celkem jde, ale v partě už jsem slabý. Pak mám sice o něco silnější zbraň, ale nestíhám s ní doplňovat hpčka. V mém případě teda u zbraně s dmg 560dps je 466ehaf skoro stejně důležitý jako 3%ddcl.
No, ale nev9m jestli to tak přesně je. Jde mi právě o to, jaký má u zbraně vliv ehaf oproti celkové dmg. Nějaké rozumné jednoručky pro barbariana s 400 eaf, aspoň 1,3 ApS, přes 2,5 ddcl a dmg přes 750 začínají tak od 5 mega. Mít něco slabšího se mi teď moc nevyplatí. Leda zvyšovat strenght jinak. Teď už totiž člověk potřebuje zvážit do čeho bude invertovat nafarmene goldy.
A nebo je podle vás lepší mít obouruční zbraň a max. dmg a rozhrabrovat moby dřív než to udělají oni?