Sunday Evening on Carpinus | Nepoužívané skilly, authenticator a patch 103

Ahoj, zdravím Vás!

Tak jsme tu zase a pokusíme se vměstnat do mezery mezi fotbalem. Očekávejte nás tedy dnes, ihned po utkání Španělsko – Itálie, které jistě bude pro český a slovenský fotbalový národ zajímavé. Plánovaný čas je tedy okolo 19:30 a těšit se můžete na svatou trojici Eraser, IDaddy@taťka a A.Jey. Čeká Vás rozpitvání připravovaného patche 1.0.3., authenticator a také nejméně používané skilly. Proč jsou nejméně využívané a jaký máte názor na změny v patchi a co na to Jan Tleskač?

 

Více v SEoC na Carpinus TV

>>YT Záznam !!!<<

59 komentářů u „Sunday Evening on Carpinus | Nepoužívané skilly, authenticator a patch 103

  1. mam jen jednu technickou k tomu videu kde tatka rika ze to echo je tam defakto kvuli zvukovce ale podle me je to diky tomu ze on na stream vysila pres mikrofon pernamentne (viz slysitelne mackani klaves a klikani mysi). Pak nevim jestli ma zvuky pres bednicky nebo sluchatla ale podle me se te zvuk dostava znova do mikrofonu a odtud to echo. Je to tak mozne?

  2. Blizzard a venom hydra není špatná věc. Musím ale říct že společně s AO a ještě signature spellem je to už docela lámačka prstů:) je ale blbé že pak chybí pozice třeba na teleport. No jak říkám Wiz se jim dle mého povedl a je tam hondě použitelných skillů a taktik a je to o kompromisech. 7 skill slotů bych určitě dokázal využít. To se mi třeba u monka zatím tak nezdá.

  3. Gold eagle….právě při zdrhání se ti rychlý AS hodí. Tam je ti jedno že ti dojde AP, protože tím že utíkáš a kituješ se ti zase doplní. A když stihnu vycastit 5 AB místo tří tak je mi jedno že mají menší damage. Při šanci na crit se ti zase o něco víc hodí když máš lepší AS (můžeš pak na to navázat i pasivky). Meteor je naprd….:). Ale jak říkám je to o strategii, někomu to třeba vyhovuje jinak. Já mám AS kolem 2,4 a když zkusím nějakou dvouručku kdy mám pak 1,6 tak jsme nervózní z toho jak jsem pomalý:)

  4. Poslední věta byla ironie. Den před spuštěním RMAH se spustí tohle. Jak sem to pochopil, tak: Dali ste na aukci předmět bez buyout, někdo přihodil, vy jste zrušili aukci, přenastavili datum na svym počítači, a měli ste peníze (ten bid) i předmět. Druhá možnost byla, že vám někdo dal buyout, než ste přijmuli prachy do truhly, tak ste zas posunu datum zpátky, pak ste prachy přijmuli, zase posunuli čas, zase přijmuli prachy atd.

  5. Grca: Nepochopil jsi můuj text o moju nebo source jsem nepsal ani slovo. Sám je používám a k tomu mám silnou jednoručku, pomalou. S IAS je to logický, třeba IAS je ti jasně u wiza na prd u kouzel s cooldownem nebo u kouzel drahých – u meteoru. MAs rychlou zbran s mensi základni dmg – máš slabší meteor, ale muzes ho házet rychleji. Což je ti na prd, když permanentně zdrháš. IAs ti pomůže třeba u kontinuálních kouzel – rychleji vyžere arcane, nebo u signature, ale ty jsou slabší. To že to dělají všichni neznamená, že je to dobře, toto funguje i v realitě.

  6. Jen tak pro zajímavost…V noci na dnešek se po netu rozšířil nějakej návod na duping nebo dupe, jak chcete. Týká se to AH. Hráči se skrz bidy (nabídky) dokázali dostat k x-milionům goldů. Blizzard samozřejmě všechno popřel. Následky? Asia servery hozeny o 24 hodin zpátky, na US nikdo nehraje hardcore, ptž se očekává rovněž rollback. Paráda Blizzard, paráda!

  7. Tak jak Blizzard vychvaloval kolik tam nebude mozne udelat buildu, tak myslim, ze zas tak moc jich neni. Neberu obtiznosti normal – hell, ale inferno, kde proste postava nektere skilly mit musi a tim padem se to zacina omezovat.

    Problem je v tom, ze dost efektu Blizzard ponerfoval takovym zpusobem ze to co by i bylo v nejake koncepci hratelne, tak diky tomu ze nejake efekty jsou skoro neucinne, tak je zbytecne nejaky takovy build hrat. Pritom stacilo zavest spis diminishing returny, aby treba nejaky build na cc efekty se dal efektivne hrat solo a prave v parte vice lidi se stejnym buildem by to uz nebylo diky tem diminishing returnum tak op.

    Dalsi vec je, ze dost skillu strasne spatne scaluje s equipem. Dobre scaluji s equipem v podstate vsechny heal ability, ktere ma barbar, protoze to healuje za jeho % max life. Blbe jsou udelane v zasade vsechny skilly, ktere maji definovane nejake fixni hodnoty.

    Pravda, daji se delat ruzne buildy, ale aby byly hratelne a postava porad nechcipala, tak na to musi mit equip. Verim, ze klidne je mozne hrat barbara bez heal abilit, nebo abilit co redukuji utrzenou dmg, ale musi k tomu mit uplne top equip, ze pak moby bude likvidovat tak rychle, ze mu nestihnou skoro nic udelat.

    Kdyby Blizzard zajimala spis hratelnost a ne zisky z RMAH, tak by ta hra mozna byla jeste vic zabavnejsi.

  8. Psychopat: Nerekl bych, je to zalozeny na tom, ze  nafarmis, nakoupis a to te posune dal.  S equipem se kterym jakztakz das akt I., na akt II. nemas proste sanci. Taktika to ovlivni, ale podle me minimalne. Jeste dodam, ze vychazim z vlastnich zkusenosti z wizzardem a pouzivam aukci, mozna ze za jiny chary to je jinak. 

  9. Gold Eagle – wiznu komentvat nebudu, ale proc myslis ze ma WD na mojo ten dmg pro prdel? tim se castecne kompenzuje dmg 2h zbrane a navic na ceremonial knife i na mojo mas mana regen + max mana + na mojo jeste nejakou tu srandu navic treba redukce many u zombie charge. Ja si to skusil s 2h 800 dps chodit vydrzel jsem stim asi 4 casty pak cekas pul minuty na manu a tu manu neutahne ani quest vision. Elementalni dmg se ti aplikuje i na kouzla.

  10. to lakai- myslím že nemáš úplně pravdu, dokonce bych si troufl tvrdit že taktika je pro dílčí postup důležitější než nějaké drobné navýšení vlivem zbraně. Mám defakto stejné vybavení už asi 10dní a stejně jsem se posunul ve hře. Tím že si člověk osvojí nějaký postup který funguje, podle mě postavu zvedne víc než navýšení DPS do 10k. 

  11. to krtek: moc nechápu jak jsi schopen ve třetím aktu na infernu používat archona, kde je jedna rána ik. Leda bys měl cca 80-100k DPS pak asi jo. Například složení skillů pro třetí akt a druhý je v mém případě odlišné, v případě farmení apod. To které používám pro třetí akt je pro mne zatím nejuniverzálnější, ale třeba na butchera není úplně super.

    Co se týče rychlosti zbraně tam si dovolím trochu nesouhlasit. To jak se to doopravdy počítá je záhada i pro mě ale rychlost je dost důležitá. Viděl jsem v jednom hezkém článku výpočty a zálaží na typu používaných kouzel co se ti více vyplatí. Rozhodně nejlepší je rychlá zbraň s vysokým DPS:))

  12. Myslím, že by se vnějakém Carpinusu měl probrat vliv IAS na útoky (například, že IAS je u wizarda u Hydry, blizzardu, meteoru apod. na nic – lepší jsou pomalé zbraně s +% weapon damage, a u paprskových útoků IAS akorát rychleji řere energii, podobně je na tom Witch Doctor).  Nikde jsem taky nezjistil zda se do základu dmg kouzel počítá i navíc poškození z dalkšíjo nefyzického útoku na zbrani. Domnívám se, že ne. Takže pro Wiza WD je lepší pomalá zbraň s masivní základní dmg, resp + základní nekouzelná dmg (na pohled jsou v animaci takové zbraně do černa). Už jsem si tohodle všeho všimnul v praxi u wizarda, někdo to taky psal v chatu a i jsem to viděl na fóru v cizině. WD je na tom stejně. Takže pro Wiza a WD je nejlepší masívní pomalé palicové bacítko s obrovskou pomalou dmg navyšeně o prosté další poškození, žádné kouzelné.

  13. —-Jinak ještě si tak řikám, že to jak jsem psal že na každého bosse je jiná taktika a hodí se jiné skilly, tak mě tak napadá, že to je z části blbost :D, protože spíš to chce najít ideální build se kterým dáváte jak elit packy, tak pak bosse – protože proč měnit když pak ztratíte 5 nephalem valorů 😀 —–

    jako když sme šli s partou, a jeden vůl mi řiká, hele a máš toho companiona vlka? Ukaaaaž 🙂 řikám: „ok, vydrž“ no a ja vůl si změnil kvůli tomu blbečkovi skill, a papááá 5 valorů xD

  14. Nakonec ve výsledku bude většina buildů hodně podobná, takže nový skill systém se zase tak převratný nezdá. Po mnoho zkouškách na WD jsem udělal build, kdy akorát pro solo používám Gargantuu a v multi Big Bad Voodoo. Zatím jsem ostatní charaktery zkoušel jen krátce, ale domnívám se, že použitelných skillů je opravdu málo, proto bude ve výsledku mnoho podobných buildů. Například pro WD hodně hráčů používá jako AS Spirit Walk a Zombie Charger, PS Spirit Vessel. Teprve jsem začal Inferno, tak jsem zvědav, jak daleko se s tím dostanu, ale vzhledem ke špatnému equipu a celkově mizernému lootu budu ještě dobývat Hell.

  15. Tak jsem se konecne dokodrcal s mym WD na Hell a musim vam dat za pravdu. Uz u Diabla na NM jsem asi 30x menil skilly nez se mi podarilo ho sejmout (nechapu jak nekdo muze dat hardcore na inferno). Zacinam poznavat, ze napr. takovej Spirit walk bude asi nutnost (jak pise Baglik). Taky az ted zacal bejt uzitecnej skill Hex s runou Hedge magic a BBW s runou Ghost trance.

  16. AJey> Ano, dá se s tím zabít potvora. 🙂 Záleží taky, jestli používáš tanka. To kouzlo bylo prostě neefektivní ve srovnání s ostatníma, jak píše Javůrek. Měli ho udělat kratší, ale třeba 2-3x širší, pak by to bylo dobrý. Mělo to hrozně úzkou oblast poškození. K čemu mi je, že to má na 40+ levelu délku přes 2 screeny, pak to člověk používá jako Blaze, no thx, nemusím. Běhat mě fakt nebaví, zvlášť na hell. Gameplay toho kouzla je mě prostě přišel nudný, frustrující. U rychlých monster to byl trololol. Co sem chtěl říct je to, že úžasný DPS toho lze špatně využít praxi, pokud potvora nestojí na místě. Ve finále je lepší zvolit jiné kouzlo. Hlavně prosím ne hlášky typu need skill, l2p, blahblah. Tohle na mě jako na člověka zvyklého na 10x těžsí hry než nějaký Diablo 2, neoůsobí. Pro mě to je špatný design. Proč bych se měl učit kouzlo, který je nudný, jen abych moh někde na fórech tvrdit, že je to super, když s tím umíš.

  17. WD hraji asi nejvíce – jsem s ním v 2. aktu inferna… zkoušel jsem různé skilly, než jsem zakotvil u těch svých a musím říci, že je tam spousta skillů( a run), které mi připadají spíše na pobavení ale do té bitevní smrště, kde vás jedno špatné ukliknutí na mapu místo healing, se nehodí………. navíc jak nemáte silnou zbraň, tak toho moc nezabijete – WD je dobrý spíš jako support do party. A s tou variabilitou – no viděl jsem cca asi  3-4 buildy s nejakou kosmetickou změnou

  18. Za wizarda je najmenej pouzivany Energy twister. Ten skill mal byt signature imho. S wicked wind runou som presiel norm/nm ale neskor som to prestal pouzivat. Ten skill nielenze je low dmg a low dps ale este ktomu sa neda polozit hocikam tak jak to je u blizz/meteor. Pri pouzivani vas to dozenie do sialenstva ked sa to zasekava o kazdu prkotinu nazemi…Ostatne runy pre et su uplne useless vzhladom nato ze davat 35ap (prip 20) za random spell je uplna blbost.

  19. Jak se tu jiz nekdo zminoval, skilly jsou dost variabilni, a myslim si ze na urcity typ bossu se hodi vzdy ruzny build, ale koho by to bavilo pokazde menit 🙂 S DH na infernu jsem v 2ACTu, ale co vim se 100% jistotou je to, že SS má na infernu každy DH 🙂 Stejne tak u Barbara Revenge. Naopak dost lidí tvrdí že whirlwind je proste na infenru k ničemu, ale ja si myslim že naopak, se správným složením equipu a runou Blood funnel, je dost použitelnej 🙂 (jen to chce jet co nejvíc crit, a hooodne resistů – priorita č. 1 :))

     

  20. Já tedy za wizarda skilly měním často, hodně podle toho jaký akt hraju a na která monstra je která lepší. Myslím, že je to hodně variabilní a nejsme schopen říci že jsem zatím našel něco univerzálního. Myslím že alespoň wizard (jiné nemám vyzkoušené) se jim v tomto směru hodně povedl.

  21. nevim hraju monka a DH oba na inferno. u Monka mám hodně špatný equip a tak se ten build musí opírat o 3 def skilly, 3 def pasivky atd .. ale sem přesvědčenej že to de hrát milionkrát jinak s trochu lepším gearem.

    DH je podle mě taky dost variabilní. i když sem koukal na fóru na buildy ostatních tak byli dost podobné (passivky dokonce asi 6 krat stejné (sharp. steady aim, archery), ale časem se to vykristalizuje,a zrovna ty pass my přišli použitelné skoro všechny, jenom by šlo o build.

    no těším se co Carpinus vymyslí 🙂

  22. Ja sem teda zatim na NM ve 3 aktu za WD, ale uz sem mel obrovsky problemy s Belialem v ty druhy fazi souboje. Dostal jsem ho na nejakej 20 pokus a to ne zmenou skillu, ale zmenou followera. Vzal jsem templare a najednou to slo. Jinak ja zasadne nenakupuju equip na AH a jsem odkazanej pouze na to, co my padne, nebo co ma obchodnik na sklade.

Napsat komentář