Změny v Patchi 1.0.3

Před dvěma dny byl pro Diablo 3 vydán Patch 1.0.3 – v.1.0.3.10057 a nyní tu máme jejich kompletní český překlad. Jelikož hru upravuje v mnoha ohledech a úprav přináší opravdu mnoho, jsou všechny změny rozděleny do následujících kategorií: Obecné, Battle.net, Postavy, Předměty, Crafting, Followers, Bossové, Monstra a Opravy chyb.

Diablo 3 Patch 1.0.3 

Mezi některé změny patří například:

  • snížení odměn za znovu-splněné questy
  • Monkové s obouručními sekyrami, palcáty i meči
  • drop high-endových předmětů ve 3. a 4. aktu na Hellu a na Infernu
  • zrušení Magic Findu u prvků prostředí
  • monstra na Hellu a Infernu nemusí vždy dropnout 2 magické předměty
  • a mnoho dalšího…


Nejnovější informace o patchi najdete zde (anglicky):
http://eu.launcher.battle.net/d3/en-gb/patch?patchVersion=7728

Hotfixy dodatečně provedené v patchi 1.0.2c najdete zde (anglicky):
http://eu.battle.net/d3/en/blog/5077626/


Zde je kompletní český překlad všech změn a vylepšení, které tato záplata přináší:


Obecné

  • Na oba konce mostu z New Tristramu do lokace The Weeping Hollow byly přidány portály. Zabrání se tím vstupu monster do města. V něm by totiž žádní nepřátelé být neměli.
  • Odměny za znovu-splněné questy byly sníženy.

Battle.net

Obecné

  • přátelé ve Friend Listu budou nyní seřazení podle abecedy, nejprve podle Real ID a poté podle BattleTagu
  • Quick Join menu bude nyní také seřazené podle abecedy, nejprve podle Real ID a poté podle BattleTagu
  • obecná nastavení a nastavení chatu budou od nynějška automaticky uložena i po odhlášení
  • po nahlášení hráče pomocí funkce Report > Spam bude od nynějška tento hráč po dobu vašeho hraní umlčen (mute)

Opravy chyb

  • použití příkazu /who v chatu, ve kterém je mnoho lidí, by již nemělo způsobovat zhroucení klienta
  • tlačítko „Invite to Party“ již nebude šedivé, pokud hráč:
     – odmítne pozvánku do skupiny
     – požádá o pozvánku do skupiny a poté ji odmítne
  • obrazovka s pohledem na vaši postavu by se nyní měla vždy zobrazit se správně uvedeným aktem i questem
  • pokud byla na Battle.net účtu zakázána možnost Real ID, pak pokus o přidání Real ID přítele do Diabla 3 skončí touto hláškou: „Battle.net nemůže přidávat přátele, protože nemáte zapnutou možnost Real ID.“

Postavy

Barbarian

Aktivní skilly

  • Ignore Pain
     – Skill runa – Contempt for Weakness
        – horní hranice poškození je nyní omezena maximálním počtem životů postavy
  • Overpower
     – Skill runa – Crushing Advance
        – horní hranice poškození je nyní omezena maximálním počtem životů postavy
        – popis byl upraven tak, aby v něm bylo uvedené jak poškození na blízko, tak na dálku
  • Weapon Throw
     – doba trvání zasaženého cíle v popisu tohoto skillu opravena: „Vrhne na nepřítele zbraň a způsobí
       100% poškození zbraně a zpomalí nepřátele o 60% po dobu 1.5 sekundy.“
     – funkce skillu zůstala stejná

Pasivní skilly

  • Relentless
     – nyní snižuje požadavky skillů na Fury o 75% (původně bylo 100%)
     – 50% redukce poškození zůstává nezměněna

Demon Hunter

Aktivní skilly

  • Cluster Arrow
     – Skill runa – Dazzling Arrow
        – popis skillu nyní zobrazuje správné poškození zbraně: „Enemies hit by grenades have a
          55% chance to be stunned for 2 seconds and changes the damage to Physical.“
        – funkce skillu zůstává stejná
  • Grenades
     – Skill runa – Stun Grenades
        – popis skillu nyní zobrazuje správnou dobu trvání omráčení nepřítele:  „Hurl grenades that have
          a 25% chance to Stun enemies for 1.5 seconds.“
        – funkce skillu zůstává stejná

Opravy chyb

  • Caltrops
     – Skill runa – Jagged Spikes
        – účinek se nyní může násobit (stack up) jen maximálně 10 krát na jednom nepříteli
  • Elemental Arrow
     – Skill runa – Nether Tentacles
        – chapadla od nynějška zasáhnou každého nepřítele jen jednou

Monk

Obecné

  • Monkové mohou nyní používat obouruční sekyry (axes), obouruční palcáty (maces) a obouruční meče (swords)

Aktivní skilly

  • Serenity
     – Skill runa – Instant Karma
        –  horní hranice poškození je nyní omezena maximálním počtem životů postavy
  • Seven-Sided Strike
     – Skill runa – Sustained Attack
        – popis skillu byl upřesněn: „Reduces the cooldown of Seven-Sided Strike to 23 seconds.“ 
        – funkce skillu zůstává stejná
  • Mantra of Retribution
     – horní hranice poškození bude nyní založena na maximálním počtu životů nepřítele

Opravy chyb

  • Near Death Experience
     – Fatal damage absorbované Serenity již nadále nebude znamenat aktivaci Near Death Experience

Witch Doctor

Aktivní skilly

  • Summon Zombie Dogs
     – Skill runa – Leeching Beasts
        – popis skillu byl upřesněn: „Your Zombie Dogs heal 50% of the damage they deal as Life divided
          evenly between themselves and you.“
        – funkce skillu zůstává stejná

Wizard

Aktivní skilly

  • Diamond Skin
     – Skill runa – Mirror Skin
        – horní hranice poškození je nyní dána množstvím poškození absorbovaného Diamond Skinem
  • Magic Weapon 
     – po aktivaci skillu se nyní objeví buff ikonka a bude zobrazovat zbývající čas
  • Meteor
     – Skill runa – Star Pact
        – nyní způsobuje Arcane poškození (původně způsoboval Fire poškození)

Pasivní skilly

  • Paralysis
     – popis skillu nyní zobrazuje správnou dobu trvání omráčení nepřítele: „Lightning damage dealt
       to enemies has up to a 8% chance to Stun the target for 1.5 seconds.“ 
     – funkce skillu zůstala stejná

Předměty

Obecné

  • bonus + Attack Speed byl u zbraní a brnění snížen o 50% (tato změna se netýká toulců/quivers)
  • high-endové předměty (item level 61-63) budou nyní padat ve všech aktech na Infernu a ve 3. a 4. aktu na Hellu
     – nové dropy předmětů jsou následující:
Hell
Act III a Act IV
  Inferno
Act I
  Inferno
Act II
  Inferno
Act III a Act IV
iLvl 61 9% | iLvl 61 17.7% | iLvl 61 18.6% | iLvl 61 24.1%
iLvl 62 1.9% | iLvl 62 7.9% | iLvl 62 12.4% iLvl 62 16.1%
iLvl 63 0% | iLvl 63 2.0% | iLvl 63 4.1% | iLvl 63 8%
  • podrobnější informace čtěte v preview patche 1.0.3
  • ceny za opravu předmětů byly zvýšeny pro postavy na levelech 53 – 63 
  • Magic Find již nebude uplatňován na prvky prostředí, jako jsou například truhly, sudy, vázy a mrtvoly
  • pro vycraftování Staff of Herding budou nyní potřeba legendární předměty (a to jak komponenty pro tuto Staff, tak samotná Staff of Herding)
  • Staff of Herding už nebude možné salvagovat nebo vyhodit (dropnout)
  • craftované předměty, které vypadnou na zem z důvodu přeplněného inventáře již ostatní hráči neuvidí ani je nebudou moci sebrat
  • unikátní monstra na Hellu a Infernu již nemusí vždy dropnout dva magické předměty
  • ze stojanů na zbraně (weapon racks) už nemusí vždy dropnout zbraň
  • z objektů, které je možné zničit, od nynějška nebudou dropovat předměty, je zde jen malá šance na drop zlata (samozřejmě po zničení objektu)

Zbraně a brnění

  • předměty kvality „Balanced“ (např. Balanced Short Sword) budou od nynějška zvyšovat jen procento rychlosti útoku (attack speed) samotné zbraně, nikoli všeobecné zvýšení rychlosti útoku, které se týkalo obou používaných předmětů při dual-wieldu
  • Crowd Control Reduction (CCR) z předmětů a skillů bude nyní snižovat procentuální hodnoty u vlastností Slow, Chill a Attack Speed místo toho, aby snižovalo délku trvání těchto vlastností
  • příklad CCR: Původně to fungovalo tak, že pokud jste byli debuffnuti o 60% Slow po dobu 2 sekund a zároveň jste na sobě měli předmět s vlastností 20% Crowd Control Reduction, rychlost vašeho pohybu se snížila na 60%, ale jen po dobu 1.6 sekund. Nyní je to tak, že stejné množství Crowd Control Reduction sníží účinek Slow na 48%, ale bude trvat celé 2 sekundy.
  • Manticore má nyní jeden další bonusový affix

Uživatelské rozhraní

  • minimální poškození a maximální poškození budou nyní zobrazeny v popisu skillu zvlášť, takže např. +2-4 Damage bude nyní zobrazeno +2 Minimum Damage a +2 Maximum Damage
  • u předmětů ležících na zemi bude nyní možné zobrazit porovnání
  • hodnoty odolností budou nyní započítány do položky statistiky Protection (hodnota Protection je odhadovaný průměr všech vašich odolností)
  • při porovnávání obouruční zbraně s dvěma jednoručními zbraněmi, které máte zrovna na sobě, se hra zachová tak, jakoby hráč odstranil obě jednoruční zbraně (místo toho, aby byla jednoduše odstraněna zbraň z dominantní ruky, což způsobovalo nepřesné porovnávání)
  • při prodávání předmětů obchodníkovi se nyní poslední prodané předměty zobrazí ve spodní části záložky Buyback

Opravy chyb

  • u předmětů s levelem 50 a vyšším se nyní v popisu předmětu zobrazí item level
  • skilly typu Damage Over Time (DoT) budou nyní správně zobrazovat bonusy z předmětů s affixem +Critical Chance
  • legendární předměty s bonusem +Attack Speed budou nyní správně přičítat bonus k rychlosti útoku
     – tato oprava se týká jen legendárních předmětů, některé legendární předměty budou opravené
       až v některém z dalších patchů
  • hráči, kteří používají předměty s bonusem +Life on Kill, již nezískají bonus z tohoto affixu při „zabíjení“ monster, které jsou na straně hráče (např. když witch doctor znovu-vyvolá Spider Queen zatímco jiná Spider Queen je stále aktivní)
  • opraveno chybné zobrazení předmětů socketovanými gemy v chatu
  • opravena chyba, kdy se někdy stalo, že obchodníci neměli na prodej žádné předměty
  • opraveno chybné prodávání 12 a více předmětů obchodníkovi, kdy po znovu-koupení 1 z těchto předmětů několik předmětů ze záložky Buyback zmizelo
  • opraveno chybné umístění 1-slotového předmětu (např. prsten) na místo 2-slotového (např. zbraň) v druhé nebo třetí záložce truhly, kdy to se 1-slotový předmět chybně vložil do 1. záložky truhly
  • opraveno chybné prodávání odstínů (dye) ze sběratelské edice, kdy jeden kus měl stejnou hodnotu jako několikero

Crafting

Obecné

  • požadavky (na zlato i na materiál) na crafting předmětů s levelem 1-59 byly sníženy o 50% na 75%

Blacksmith

  • požadavky na zlato nutné pro vylepšení kováře byly sníženy o 50%
  • počet Pages of Blacksmithing, Tomes of Blacksmithing a Tomes of Secrets nutný pro vylepšení kováře byl snížen
  • základní levely nyní vyžadují 1 page/tome (z původních 5)
  • mezní levely nyní vyž adují 2 pages/tomes (z původních 5)
  • počet Pages of Blacksmithing a Tomes of Blacksmithing potřebný ke craftování předmětů na levelech 1-59 byl snížen
  • ke craftování předmětů s 3 affixy již nejsou požadovány Pages of Blacksmithing nebo Tomes of Blacksmithing
  • požadavky na zlato nutné pro craftování předmětů se 4 a 5 affixy (včetně předmětů na Infernu) byly sníženy
  • požadavky na craftování zbraní byly sníženy
  • šance na to, aby předmět na levelu 60 vyprodukoval materiál pro craftování legendárních předmětů po jeho destrukci (salvage), byla snížena

Jeweler

  • požadavky na zlato a materiál nutné pro vylepšení gemů na úrovních 2-8 byly sníženy; kombinace pro tyto úrovně nyní vyžadují jen 2 gemy (nikoli 3)
  • cena za skombinování každého ranku je nyní následující:
Rank Název Nová cena Původní cena
2 Flawed 10 500
3 Regular 25 750
4 Flawless 40 1250
5 Perfect 55 2000
6 Radiant 70 3500
7 Square 85 7500
8 Flawless Square 100 20000

Followers

Obecné

Opravy chyb

  • opraveno chybné zobrazení maximálního počtu životů followera na různých místech uživatelského rozhraní

Enchantress

  • Skilly
     – Mass Control
        – poloměr (radius) snížen z 15 yardů na 8 yardů
        – pokud využívá Enchantress také Reflect Missiles, pak Mass Control po akticaci obou skillů již hráče
          nehexne
        – tento skill bude nyní správně zaměřovat nepřátele za všech okolností

Bossové

Obecné

  • bossové se nyní lépe pohybují
  • kvalita předmětu na 4. úrovni Nephalem Valoru byla mírně snížena

Skeleton King

  • schopnosti
     – na Hellu a na Infernu může nyní vyvolávat Skeletal Archers

The Warden (mini-boss)

  • obecné
     – nyní má affixy Fas a Molten (vedle affixu Jailer)
     – na Infernu má affic Desecrator

Butcher

  • opravy chyb
     – opraveno chybné vystřelení ohně v Chamber of Suffering, kdy plameny způsobovaly dvakrát
       vyšší poškození, než vývojáři chtěli

Ghom

  • schopnosti
     – Gas Cloud
        – poloměr (radius) Gas Cloudu byl mírně zmenšen 
        – schopnost zpomalení byla odstraněna
        – množství poškození způsobené Gas Cloudem po prvním vstupu do mraku bylo sníženo, ale množství
          poškození, které je způsobováno hráči poté, bylo zvýšeno
        – na Infernu bude nyní Gas Cloud trvat delší dobu a objeví se hned 2 najednou a poté (po 4 minutách)
          se bude vyskytovat častěji

Maghda

  • opravy chyb
     – projektily z Punish Dust již nemohou být odráženy

Zoltun Kulle

  • obecné
     – Zoltun Kulle se na Infernu po 3 minutách rozzuří a začne používat Celiing Collapse mnohem častěji
       a s mnohem vyšším poškozením
  • schopnosti
     – Ceiling Collapse
        – tato schopnost může být nyní využita na hráče z jakékoli vzdálenosti
     – Fireball
        – Fireball bude nyní pomalejší
        – může být vykouzlen na hráče z jakékoli vzdálenosti
     – Teleport
        – Zoltun Kulle se nyní bude méně častěji teleportovat a utíkat od hráče
        – Zoltun Kulle se jen zřídkakdy teleportuje k hráči

Belial

  • obecné
     – Belial se nyní na Infernu v jeho finální fázi po 3 minutých rozzuří a tím se zvýší množství zelených
       oblastí v lokaci
  • opravy chyb
     – opraven chybný „dýchací“ útok

Siegebreaker

  • obecné
     – celkové poškození bylo sníženo
     – Siegebreaker je nyní odolný vůči Confuse a Charm efektům
     – za každých 25% jeho života z něj dropne health globe
     – rozzuří se po 4 minutách
     – na Infernu má od nynějška affix Reflects Damage

Cydaea

  • schopnosti
     – Spiderlings
        – u Spiderlings je nyní větší šance na zásah hráče, ale poškození bylo naopak sníženo o 20%
        – na Infernu bude mít Spiderlings delší životnost, bude více rozprostřený a (po 4 minutách) se
          začne vyskytovat častěji

Rakanoth

  • obecné
     –  na Infernu bude Rakanoth po 3 minutách agresivnější

Izual

  • obecné
     – má více životů
     – počet Oppressorů, kteří se zapojují do boje byl snížen ze 4 na 2
     – už se nebude tolik zaměřovat na followery nebo na Tyraela
  • schopnosti
     – Base Attacks
        – základní poškození bylo sníženo
        – Izual již nebude přidávat k základnímu poškození chladné (Cold) poškození
     – Charge
        – poškození Charge bylo sníženo
        – Knockback byl zrušen
        – tuto schopnost bude využívat častěji a bude se zaměřovat jen na hráče
     – Frozen Bombs
        – poškozená Frozen Bombs bylo sníženo
        – bomby budou vybuchovat častěji
        – po vyvolání se objeví jen 8 bomb (nikoliv 12)
        – bomby bude Izual v jeho blízkosti kouzlit méně často
     – Frost Explosion
        – poškození Frost Explosion sníženo o 70%
        – doba trvání zmrazení byla zvýšena
        – poškození způsobené hráčům během zmrazení nyní přeruší efekt zmrazení
        – hráči nyní mohou během zmrazení využívat na obranu cooldown
  • opravy chyb
     – Izual se již po přeskočení úvodní cut-scény neobjeví dvakrát

Diablo

  • opravy chyb
     – efekty Damage Over Time (DoT) budou nyní správně zrušeny po tom, co se Diablo stane neviditalným
       a zakouzlí Shadow Clones v druhé fázi
     – Diablova schopnost Stomp je nyní správně klasifikována jako debuff (nikoli buff)
     – opravena chyba, kdy mazlíčci nemohli útočit na Shadow Clones

Monstra

  • obecné
     – šampioni (Champions), vzácní (Rares) a unikátní (Uniques) se nyní lépe pohybují
     – elitní monstra (Champion/Rare) mohou nyní dropnout další předmět pro hráče s 5 stacky Nephalem
       Valoru, což garantuje Rare kvalitu
     – poškození od monster v 2., 3. a 4. aktu na Infernu bylo sníženo
     – Colossal Golgorovo základní poškození bylo sníženo
     – Herald of Pestilencova chapadla způsobují nyní nižší poškození
     – poškození Soul Rippera a Soul Lashera bylo sníženo a obě monstra by nyní měla méně častěji odbíhat
     – Waspy v 2. aktu, Mage Constructy v 2. aktu a Winged Mollocks ve 3. a 4. aktu od nynějška méně
       častěji odbíhat
     – Succubus monstra budou méně častěji odbíhat a navíc ještě menší vzdálenosti
     – životy Woodwraithů v Highlands jsou nyní stejné jako Woodwraithů ve Fields of Misery
     – Lacuni a Scavenger Rare a Champions se nyní vyvrtají, pokud je vyvolají jejich spojenci
     – Bloodclan Warrioři již nepoužijí knockback když budou buffovaní a budou útočit pomaleji
     – Morlu již nebude mít affixy Invulnerable Minions, Health Link a Fire Chains
     – Plagued již nebudou odolní vůči jedu (Poison), Arcane Enchanted nebudou odolní vůči Arcane
       a Electrified nebudou odolní vůči bleskům (Lightning)
     – bossové Invulnerable Minionů mají nyní méně životů
     – Mortar monstra mohou nyní vrhat projektily dále, ale jejich minimální dosah byl zvýšen o 100%
  • opravy chyb
     – přerušení útoku monstra před jeho dokončením nyní správně aktivuje cooldown
     – Treasure Goblini budou nyní dropovat zlato pro všechny okolní hráče
     – Lacuni Warrior Rares a Championi nyní správně opustí stav rozzuření na Infernu
     – Succubusův debuff Blood Star již nebude ovlivňovat hráče pokud se projektilu vyhnul nebo ho
       blokoval
     – poškození ze Succubusova debuffu Blood Star bude nyní záviset na aktuální ceně (požadavcích)
       hráčova skillu a to i přesto, že je cena snížena předměty nebo runami
     – monstra s affixem Extra Health již nebudou získávat více životů pokaždé, kdy hráč opustí hru a znovu
       do ni přijde
     – monstra s affixem Reflects Damage již nebudou odrážet poškození Followera zpět k hráči
     – monstra s affixy Health Link a Knockback již nebudou odstrkávat okolní monstra
     – byla opravena chyba, díky které Champion Walleři občas vytvořili zeď u sebe místo u hráče
     – byla opravena chyba, díky které se Sandwaspovy projektily někdy staly neviditelnými
     – byla opravena chyba, díky které se některým elitním monstrům na Infernu nevynulovaly jejich počítadla
       „zuřivosti“
     – byla opravena chyba, díky které se mohli hráči vyhnout nebo zdržet stav rozzuření u elitních monster
       na Infernu a to tak, že proběhli portálem dungeonu

Opravy chyb

  • obecné
     –  U Guest Pass účtů se nyní po dosažení max. levelu zobrazí experience 0/0. Pokud majitel účtu přejde
        na plnou hru, pak jejich postavy budou mít 0/41000 zkušeností.
     – Rychlost animace při vzkřísení by již neměla být vázána na rychlost útoku.
     – Pokus o provedení skillů při spamování Town Portalu nyní správně přeruší tvorbu Town Portalu.
     – Přeskakování Hellu do Inferna pomocí vytváření a opouštění veřejných her již není možné.
     – Nadále již není možné zabránit smrti postavy pauznutím hry v jedné hře a přihlášením z jiného klienta.
     – Opravena chyba, kdy se neobjevilo The Lyceum v Southern Highlands.
     – Opravena chyba, kdy hráči mohli přepínat jejich nabídky v Trade okně těsně před kliknutím na Accept
       a využívat tak vysoké latence.
     – Opravena chyba, kdy hráči mohli dočasně sebrat předměty, které patřily jinému účtu.
     – Opravena chyba, kdy se hráči zasekli po kliknutí na banner během vykonávání jiného skillu (např. Leap).
     – Opravena poziční chyba („rubberbanding“), která přerušovala pohybové skilly (Strafe, Whirlwind…).
     – Opraveno několik chyb, kdy se hráčova postava zasekla při zpomaleném pohybu.
     – Klient pro PC i Mac byl vylepšen o několik drobností.
  • Auction House
     – popisy předmětů v Auction House nyní správně zobrazují bonusy u socketovaných předmětu s gemy
     – předměty s class-specific affixy nyní správně zobrazují omezení pro konkrétní postavu
     – nyní již není možné, aby si hráč koupil tolik předmětů, že by se mu nevešly do truhly (Stash)
     – po odhlášení by se nyní měla data v záložkách Auction House resetovat

23 komentářů u „Změny v Patchi 1.0.3

  1. A co treba kdyby pridali moznost zlepsovat squared gemy, padajici i v Infernu, krome „Tome of jewelcrafting“ i knizkama z Inferna (Tome of secrets) ? Nebo jsem neco prehlidnul ? Mozna by obecne stacilo udelat to, ze vyssi stupen craftovacich komponent by zastresoval zaroven vsechny nizsi stupne.

  2. Patch 1.3 je hadam jeden z najhorších .. tolko bugov nových čo vzniklo budí vo mne budí dojem ze hra je ešte len vo vývoji .. Aby na nightmare mali elitky(pomalé moby) speed hack a rýchlosť väčšiu nech na inferne..Dedulko dancer.. Aj ten drop .. Aby som v 3 akte dropoval itemy 48-51 lvl je epic fail ..

  3. Mikro: o tom stahovani z AH hovorili, dost som sa na to tesil no nic z toho neni …

    Dočkáme se možnosti vlastního nastavení délky aukce? Bude možné stornovat aukci?“

    „Možnost stornování aukcí je v patchi 103, tím jsem si jistý, ale nastavení délky aukce uživatelem nemáme v plánu. (Jay Wilson)“ 
  4. alexík: píšu to po několikáté: Gemy do lvlu 8 padají z monster a truhel a tak, vyšší úrovně ne, proto je naprosto nelogické, aby stály gemy lvl8 a míň tak hrozně moc, jako předtím, když ti pak stejně padnou

    na druhou stranu snižovat cenu nejlepších gemů je taky naprostá kravina, mají být velmi vzácné

  5. Jenom bych dodal, že snížení požadavků na craft je trefné ale co je na 100% totálně ujetý, že při vylepšování gemu je za 60 – 100 goldů (teď nevím přesně) a následuje skok na 30 000 za další gem Cože?! jako nevím co si o tom myslet  a především to bije do očí. Uznejte sami, že zlevnění gemů je přílišné anebo to měli udělat tak že zlevní i ostatní gemy V klidu

  6. Se snížením ceny za gemy mě potěšili (i když jsem teď mohl být bohatší… 🙂 …), co mě ale trochu mrzí je celkové snížení obtížnosti inferno. Za opravy chyb jsem vděčný, i když doposud nijak vážně neovlivnily mou hru. Těším se, že podobných drobných vylepšení (porovnávání s předměty na zemi apod.) bude přibývat a zjemní se tím zbytečně komplikované momenty ve hře. Veskrze spokojenost 🙂

Napsat komentář