1. akt se hráčům líbí nejvíce

Vesnička New Tristram, příběh Deckarda Caina nebo Tyraela. Na jedné straně zeleň a jeskyně, na druhé straně pekelné prostředí s ohněm a mučícími nástroji. Řeč je o 1. aktu, tedy o aktu, který je pro 44% hráčů nejlepší částí hry. Takový je výsledek ankety, která probíhala na tomto webu v minulých týdnech.

Diablo 3 New Tristram

New Tristram v 1. aktu.

Žádný jiný akt není oblíbenější než ten první a to i přesto, že jej hráči měli možnost zčásti projít už v beta verzi Diabla 3. Druhý nejlépe hodnocený akt je 3. akt, pro ten hlasovalo 35% hráčů. Na třetím místě se s velkým odstupem umístil 4. akt (13%).

Nejhůře hodnoceným aktem je 2. akt. Zdá se, že písek a poušť mnoho hráčů neoslovilo. Čím si myslíte, že to je? Jaký je váš nejoblíbenější akt a proč?

Kompletní výsledky ankety můžete zhlédnout v archivu anket. Této ankety se zúčastnilo celkem 2000 lidí. V pravém menu pak nezapomeňte hlasovat v nové anketě, která se tentokrát týká hlavních Act bossů.

60 komentářů u „1. akt se hráčům líbí nejvíce

  1. Už v Diablu 2 byl nejoblíbenější act 1, tudíž blizzard se drží tradice 🙂 Naopak lut gholein a act 2 s pískem byl na předposlednim míste, a co bylo nejhorsí byl Kurast a jeho džungle 😀 tam to asi lidi neměli radí kvuli fetishum, ale celkově jak v D2 tak v D3 vyhrává první act, to je hezké 🙂 Možná je to tim, že je pro hráče právě srdcová zaležitost první akt v obou hrách, protože tam začínali své epické dobrodružství 😀 Mě osobně ukápne nostalgická slza když si vzpomenu na začátek ACTu 1 v D2, jak vycházím z tábora do toho prší a hraje známá melodie, v tom se na mě „vyřítí“ 🙂 zombík a sejmuho, padne z něj bílej crap a ja si ho nadšením nandavám na sebe 😀 Joo a to samé si myslim po čase bude (nebo již je) pro hráče v D3 act 1 🙂

  2. Podle mě se  lidem 2 akt nelíbí, protože se jim zdá nejtěžší, supersilné mouchy a přeceňovaný Belial. Mě se Belial nezdá nějak supersilný, mouchy jsou otravné a silné to je pravda, z Wizardem ale nemám zatím u Beliala problém, stačí se jen vyhýbat meteorům. Nejtěžší je podle mně Diablo. 2 akt se mi pořád líbí víc jak 4 akt který mi připadá jak jeden velký dungeon. Nejpěknější je 1 akt a 3 akt.

  3. Já osobně jsem před darmo lety četl od nějakého vývojáře myšlenku, že by po dohrání Diabla 3 na HELL měl následovat nekonečnej dungeon.

    To by mi přišlo jako bomba místo inferna. Náhodně generovaný dungeon se nekonečným množstvím pater, kde by každé následující patro bylo těžší než patro předchozí a mělo lepší drop. Myslim, že tohle by pro D3 byla fakt pecka :-). Už vidim ty nekonečné závody, kdo se dostane níže, ještě za 5 let :-).

  4. Pro me je nej Act3, sestup dolu po schodech je proste nej i kdyz se docela dost opakuje. Act1 je asi nejlepe propracovany a kobky jsou proste kobky, moc hezky provedene 🙂 Act2 je nuda, pisek me moc nebere a porad hledani, velke lokace, to nemusim. Act4 je bohuzel prilis kratky a peklo a nebe si predstavuji trosicku jinak. Nikdy jsem nehral Diablo, az nyni a muzu rict, ze jsem spokojeny, nejsem nejaky extra paran, takze si zahraju max 2-3 hodinky denne, ale i tak jsem se dopracoval az do act3 inferno, sice jen s jednou postavou, ale o to vic ji mam rad. Blizzardy jsem proklinal kvuli Act2, ktere neslo pred patchem skoro vubec projit, ted jsem spokojeny a hraju dal. Urcite by ode me hra nedostala 100% hodnoceni, ale 80% je urcite zaslouzene. Jsem rad, ze muzu hrat zadarmo a ne jako ve WoW za poplatky, aukce s Eurama jde uplne mimo me.

  5. Akt 1., super. To je proste pravda. Akt 4 je trosku z jineho soudku … to je tak divne :-/ Nicmene naprosto epic cinematics je tedy pred vlezem prave do nej. Co se jedna o nekonecne prochazeni lokaci – v torchlight (jasne, jina hra a nejde to srovnavat … ale …) se mi libil system svitku do bonus lokaci. To by me osobne v D3 padlo do oka, protoze chodit porad dokola to stejne neni zabava. Ano, delam to, chci lepsi itemy atd. Jenze slo by to udelat i trosku zabavnejsi – alespon na chvilku 😀

  6. Zcela upřímně já si myslím, že akt 2 ení sám o sobě co se týče lokací a tak až takový špatný. Je jen hodně těžký, jak už bylo řečeno, jsou zde jistá monstra, které nám dokáží hodně ztěžovat život… A navíc je zde Zoltun Kulle, který po tom, co má pod 1 mil. životů se na mě vždycky tak rozzuří, že mi dává instakill a to né jenom mně. A pak je zde samozřejmě Belial, což je kapitola sama o sobě.. Ale lokace podle mě nejsou až tak špatné, spíš to je zatím nevybalancované.

  7. Mě se líbí Act 1 i 2, 3 a 4 jsou taky dobře udělané jen mě na D3 (které není lepší jak D2 ale mám ho i tak rád) strašně moc vadí a chybí jakékoliv generování lokací jako tomu bylo v D2. Prostě se mi zdá že, katakomb a dungeonů jsou 4 variace ani víc ani míň a že všechny lokace jsou pořád na chlup stejné, teda až na generova eventy.

  8. Asi bych se s výsledky ankety ztotožnil. První akt hodně sází na děj a rozmanité prostředí, třetí je zas takovým bezprostředním zážitkem bitvy a obléhání, je zkrátka badass. Druhý je vedle toho fakt spíš takové procházení pouště, kanalizace či oázy a ta koncepce aktu (tj. zrada, lži, pasti apod.) tam zaznívá jen občas. Čtvrtý je sice fajn, vzhledem k tomu, jak abstraktní prostředí zvárňuje, je nicméně dost krátký a jednolitý.

  9. Tak prvni act je vylozene klasika Diabla hudba+katefrala a lokace okolo s kobkama 🙂 2act je neslanej nemastnej stejne jako v Diablu 2 to byl act ktery jsem nemusel… 3act je moc hezky a zazivny o proti 3actu v D2 kde se nekonecne tahly dzugle nacpane fetisema… A 4act? ten je takovej jak jsem cekal podle D2jky… Proste kratkej nacpanej monstrama k prasknuti… Takze asi tak…

  10. Já osobně bych volil akt 3. Akt 1 se mi zalíbil, až když jsem ho začal procházet na inferno. Na normal mě vyloženě nudil a hra mě začala bavit až opravdu u akt 3. Nicméně z celé hry je asi nejpropracovanější. Chtělo by to ale více dungeonů.

    Ak 3 je proti tomu fakt úžasná podívaná. Nicméně když ho člověk hraje po 4-5x, už to taky neni ono.

    Vůbec… možná jsem stará škola, ale já jsem měl nejraději model Diabla 1. Pořádné a nekonečné dungeony, kde člověk postupoval hlouběji a hlouběji. Dělat takhle celou hru v roce 2012 je samozřejmě blbost, ale i tak mi přijde, že ty dungeony jsou z D3 to zábavnější. Takže bych jim dal mnohem větší prostor.

  11. Magic find je dle mě mytus 😀 Mam 0 co hraju a padnou mi klidne 2 az 4 legendarky za den, no mozna je to tim ze farmim 14h denne 😀 A teď po patchi 103 mi padaj rarky jako snad 2-3 perma z každyho packu.

     

    Jo k tématu: Act 4 – Nebesa jsou jasný vítěz, grafika aktu, příběh a vlastně celková premiéra toho prostředí v Diablu celkově.

  12. Tib3rian: u Diabla mi vůbec nejde o grafiku, spíš o „propracovanost, rozmanitost a stylizaci“. A v tom je akt 1 bezesporu nejlepší. Zřejmě se na aktu 1 pracovalo (přemýšlelo?) znatelně delší dobu než u ostatních aktů, zejména delší dobu než u aktu 4. Akt 2 a 3 ještě ujde. Celkově je hra však znatelně nadprůměrná. Peněz za hru nejituji a Diablo 3 hraju stále. Teď otravně protahuju všechny postavy na lvl60 abych se mohl soustředit pak výhradně na Inferno. Teprve Infernem totiž začíná pravá zábava ;). U někoho však infernem zábava může končit, protože levely už nepřibývají……

  13. Zajímavé, první akt je pro mne utrpení, kvůli X projdutím začátku už v demu, hlavní věc které mě tam byví jsou jeskyně, a krypty. Druhý akt mě nikdy moc nebral, ale oázi jsou fajn. Třetí je můj favoryt, hodně monster, zábavné qesty i bosové, přehledné a malé město, jediná chybyčka je, že nedosahuje kvalit pátého aktu D2. Čtvrtý akt, je fajn, rychlí, plný příšer. Po čase my ale asi příjde dost stereotipní.

  14. zajic77: Zvlastne ze to hovoris, ja som si myslel ze ludia davaju 1 akt nie pre grafiku. Urcite je vyborna, ale 4 akt nasadi latku o dost vyssie. Ja musim povedat, ze pre mna osobne je 4 akt posun vpred v stylizovanej grafike. Nieco take tu podla mna este nebolo.

    Bangla: Musim ta vyviest z omylu. Diablo 3 malo nadmerne ocakavania, avsak si myslim, ze nesklamalo kvalitou, ale odklonom od toho, co si mnohi zelali. Ak niekto povie, ze hra dost sklamala preto, lebo on pri nej nevydrzal viac ako 2 tyzdne, tak to nie je vina hry ani to neznamena, ze hra sklamala celkovo. Je zvlastne, ze po tolkych rokoch mnohi ludia nechapu zabavnost samotneho konceptu. Ako hateri su vsade, a v podstate ma neprekvapuje ze na D3 sa ich zameralo tak vela. Problemy so servermi, nepopularne zmeny v mechanizmoch, RMAH, urcita zavislot na AH a navyse fakt, ze hra bola extremne prehypovana a v podstate nicim neprekvapila, to vsetko hracov rozculovalo. Ale Diablo 3 malo vela haterov uz v case ohlasenia. Preto sa moze zdat, ze sklamalo. Ale nie je to tak.

  15. 3 akt mi hrozně připomíná atmosféru 5. aktu z D2, vlítnete na bojiště kde se to mydlí i bez vás a je tady ten pocit že ne všechny monstra čekají jen na to až se uráčíte je objevit, k tomu zajímavé úkoly a ty Azmodanovy kecy že mu vůbec nevadí zničení obléhacích zbraní 😀

  16. Bangla „Všeobecně je tato hra považována za velké zklamání, epic fail chcete-li.“

    Asi hrajeme kazdy jinou hru. Muzes napsat napriklad kde je hra povazovana za epic fail, kdyz tu pises ze to je vseobecny nazor ? Abych se priznal, tak neznam zadnou (jat ty rikas nezaplacenou) recenzi ktera by to oznacovala za epic fail, tak bych si to rad precet.

  17. Kdo hrál Diablo 2 tak mu Diablo 3 může podvědomně vyvolávat retro vzpomínky. 1. akt byl podobně otevřená ponurná krajina kde každý musel soucítit s Cainem uvězněným v kleci a pak se vydal do katedráli zabít Andariel, kde bylo dost prostoru na její zabití či svoji záchranu (podobně u Butchera). 2. akt byla nehostiná poušť kde vám otravovali roje much, skákající potvory vrhající mortary a na konci toho byl Duriel, obrovský hnusný brouk???, který zmražoval a v jeho těsné komůrce byl nepromyšlený krok jistou smrtí (Belial má taky malej prostor na běhání a člověk se musí vyhýbat). 3. akt je asi oproti Diablu 2, kde džungle byla (aspoň pro mě) otravná a nepřehledná, takže možná proto v Diablu 3 tak moc 3. akt zabodoval 🙂

  18. Vážená redakce, rád bych se zeptal jak to vypadá s avizovanými recenzemi na DIABLO 3. Všeobecně je tato hra považována za velké zklamání, epic fail chcete-li. Asi nikdo není s celou hrou jako takovou zcela spokojený, hráči ze hry utíkají, stěžující po forech a nepodplacené magazíny toto jen potvrzují. Z mého okolí hru ze 6 lidí hraje snad už pouze jediný, ale třeba je to vyjímka, proto se nemohu dočkat recenze Diabla 3.
     

  19. Vobec neviem cim to je, a ani to nechapem. 1 akt je urcite graficky uzasny, ale ze je najoblubenejsi, to ma prekvapuje. Pre mna je najlepsi 4 akt. 3 akt je jasne posledny, preto jeho umiestnenie taisto nechapem. Prave jeho uvod mi pripada ako najslabsia cast celej hry(jedine co je na nej dobre je, ze hrac je v strede bitky o bastion`s keep). Inak svietiaci superbarevny piesok je absolutne awesome 🙂

  20. Musím souhlasit s Reitem, že první akt je v tomhle skvělej.. ale pro mě se první 3 akty rovnají, každý mi přidává něco jiného. První je hodně příběhovej a různorodej a vypadá dobře. takovej „lore“ akt. Druhej se mi stršně líbí graficky, potvorama a atmosférou a třetí mě baví suveréně nejvíc herně, prostě se mi tam stršně dobře hraje. 

    4. akt ani tak neberu, takovej delší quest, delší „dungeon“. Všechno to graduje není čas. pro mě má hra 3 akty a finále.

  21. Naprosto souhlasim s mikrem taky mam pocit jak kdyby 80% casu delali 1 akt a zbylich 20% ostatni akty u me to vyhral akt 1 ikdyz hlavne se mi libi ta lokace kdyz umre Buther tak ty schody toho tam mohlo bejt vic.. 2akt mohlo tam bejt vic pouste a lepsi dungeony.. Dungeon typu terminus se mi vubec nelibi to fakt raci vic kanalizace!!3 akt mohl bejt delsi ten konec me prijde uplne ujetej xkrat tam jdes porad dokola to me neba 4akt mohli bejt vic temny ja vim je to nebe ale¨prijde mi takovej odflaknutej a co me uplne vadi sou ty zarici modry stromy to je jak s Avataru:D:))

     

  22. Já bych také hlasoval pro první act. Důvod je jednoduchý – propracovanost. Žádný z ostatních actů nemá tak dobře udělanou svojí strukturu. Tím myslím knížky, lore, příšery, příběh – všecko má víc úrpvní a jde do hloubky. V I actu se pořád dozvídáte jak to s Leoricem bylo, jak se co událo a všechno nakonec zapadne do sebe když vidíte, jak se jeho šílenství stupňuje 🙂 Je to taký příběhoception, ve vašem main příběhu odhalujete další příběh 🙂

  23. U mě první akt nejvíce vede nejen díky poměrně rozmanitemu prostředí, ale také velmi silné příběhové linii, která s tím souvisí a která mi příjde v prvním aktu dost založená na zvratech v těch dalších aktech už, je to buď jeden velký zvrat (viz konec 3. aktu) nebo jich už zkrátka není tolik… ale neberu to v žádném případě tak, že by zbytek hry byl nudný, nebo škaredý, každý akt co se týče uměleckého dojmu prostředí mi příjde moc pěkný.

  24. 1Act pretoze : nevyapluje mi bulvy , nenapadaju ma invisibul magnusovia , rozmanitost elit ( schvalne som mal vcera v Patch of Osasis 5x za sebou elity hady s trojzubcami, netrasie sa mi cely cas obrazovka ( nechapem ako epileptici mozu hrat 3ti act ) , neprsi, nesnezi, ziadne piesocne burky, zopar mobov co chcu „vystrelit a utiect“ ziadne sewers kde mam 20fps, prijemne prirodne prostredie a ako bonus muciaren 😀 2Act chcem skipnut , ked budem mat gear na 3Act tak sa proste na druhy vybodnem.

  25. Zdravím. No já osobně si myslím, že to je atmosférou. V I. aktu je totiž nejvíce doléhající a trýzdnivá. Jsou tam hodně dobré momenty, jako třeba první vstup do sálů utrpení apod.. Druhý akt má také své kouzlo. Líbí se mi lokace v kanálech, které by mohly být větší, stejně, jako lokace plání zatracených. Dějově ale druhý pokulhává a ztrácí atmosféru. Každému je hned ze začátku jasné, že ten kluk je démon a je to prostě až moc čitelné. Třetí akt je na diablo moc epický. Navíc je divné, že z obrany pevnosti se najednou stává protiútok. prostě jsou ty lokace moc blízko a vpravdě jsem čekal mezi třetím a čtvrtým aktem ještě jeden, který by se tam hodil. Ta hora měla být o mnoho větší. Nevěřím, že by Azmodan vylézal tak hloupě nahoru. Čtvrtý akt se mi nelíbí z principu. Není to nijak děsivé. Srovnám li to s peklem v jedničce, tak to nemá šanci. Asi nejvíc ho shazuje špatná hudba. Nejlepší hudební námět je z celé serie stejně z jedničky a to v jeskyních.

  26. Tak on byl 2a i v D2 stereotypni. Podle mě poušť s bohatými araby nejde udělat zábavně (na úrovni 1a a 3a). Osobně se mi nejvíce líbí 3a.

    V 2a navíc jde i o příběh, který se mi v těchto částech hry zas až tak nelíbí. Hledat hlavu borce, pak hledat jeho krev a tělo… Nuda

  27. Hraju na 4 roky starém ntb, i když v té době to byla špička. Jediný 2. akt musím hrát na všechny minimální detaily a rozlišení, což je první důvod, na jehož základě vznikl druhý důvod, a to je ten, že se mi ty lokace vůbec nelíbí (např. svítící superbarevný písek). No a pak je tu nejvíc neoblíbených potvor. Mouchy vypouštějící torpédo-mouchy, stalkeři, neviditelný žížaly, vrtuláci a nakonec Belial.

Napsat komentář