Přehazování Magic Find předmětů + eventy

Eventy:

Jak jste si mohli povšimnout, v levém menu v sekci Info o hře přibyla podsekce Eventy. Zatím se zde nachází kompletní popis všech eventů z prvního aktu, kde se dozvíte mimo jiné to, kde náhodné události hledat a jestli za ně získáte achievement. Časem přibude popis všech eventů ve hře, tedy i z druhého a třetího aktu. Veškeré informace a obrázky zpracoval Venom, za což mu patří velký dík!

Magic Find předměty:

Již od vydání se stávalo přehazování předmětů s vysokou hodnotou Magic Find těsně před zabitím monster či bossů velmi populární. Blizzard si toho všiml a začíná tento fakt řešit. Podle jejich vyjádření s tímto prvkem nemájí problém, ale hráčská komunita si stěžovala, že se jim přehazování předmětů před zabitím nelíbí, jenže bonus z toho plynoucí je příliš velký na to, aby jej ignorovali. Proto dnes Blizzard zveřejnil článek, který popisuje 5 možností řešení tohoto problému. Zatím si nejsou jistí tím, kterou, jestli vůbec některou z nich implementovat.

Možnosti jsou následující:

Možnost 1: Nastavit strop pro hodnotu Magic Find

  • Mohli bychom zavést strop pro magic find, například okolo 100%-200%. Nephalem Valor přidává až 75%, takže by bylo potřeba 25%-125% k dosažení maximální hodnoty Magic Find. Každý by si našel způsob, jak se dostat na tyto hodnoty a poté přestat hledat MF na věcech.

Možnost 2: Pomalu zvyšovat Magic Find v závislosti na čase

  • Když si nasadíte předmět s Magic Find, nenecháme váš MF bonus narůst ihned. Místo toho se vaše Magic Find pomalu šplhá na cílovou hodnotu – dejme tomu 1% za 3 sekundy. Když si otevřete v inventáři záložku Details, uvidíte, jak se vaše MF mění, „8%… 9%… 10%.“ I když by jste teoreticky mohli přehodit vaše Magic Find vybavení před poslední ránou a získat tak pár procent navíc, pravděpodobně by to nestálo za to.

Možnost 3: Používat vaše průměrné nebo nejnižší % MF v posledních 5 minutách

  • Mohli bychom měřit vaše MF každých 30 sekund a tvořit tak měnící se průměr nebo použít nejnižší % MF, které jste měli v posledních pár minutách.

Možnost 4: Vynulovat vaše % MF na 3 minuty po změně předmětů

  • Když si změníte předměty, vaše Magic Find bude vynulováno na 3 minuty.

Možnost 5: Změna předmětů ovlivňuje Nephalem Valor

  • Je celá řada řešení, která ovlivňují Nephalem Valor. Například bychom mohli odebrat 1 stack Nephalem Valoru za to, že si změníte 1 předmět.

 

Co si o těchto možnostech myslíte? Kterou z nich by jste uvítali vy?

98 komentářů u „Přehazování Magic Find předmětů + eventy

  1. Psychopat: Na ja čoveče máš pravdu, jsem se seknul při výpočtu – na star potřebuješ 9 flawless square, pak je cena craftu 9 x 30000 + 3 x 50000 + 1x 80000 = 500 000, potřebuješ na začátku 27 FS z toho pak das 9 PS, pak 3 RS a 1 star. Taky jsem nikde o flawless star nepsal, ty nečteš! 😀 Celkem kdybych vše měl z burzy, tak například jeden emerald star prodám za 695 000, ale náklady mám i s nákupem tome of secret, včetně crafting nákladu kolem 630 000. Ale Blizzard si vezeme 15% z ceny, takže náklady mám 630 000 a dostanu prodejem čistý výtežek sotva 591 000, takže zkrachuju. Aaaaaa do prčic, ještě to ptopočítám jestli to nějak vyjde jinak. 🙂




  2. Já bych zavedl to zrušení jednoho NV za přehození předmětu, je to nejjednoduší. A nebo podle mne nejlepší možnost, že se vám MF přepočítá až po návratu do města. Jednu věc, ale musím uznat MF je v aukci strašně přeceněný, rozdíl mezi dvěma podobnými předměty kdy jeden má MF a druhý ho nemá jsou často miliony. Než jsem si to uvědomil rozložil jsem takovích předmětů desítky 🙂

  3. Benedikt: To já na MF nejedeu, hlavne GF, ale padnul mi opasek. Říám si, dá ho na AH za buyout 500 000, uvidim za kolik se pdá a vono PRD. Zmizel za chvilku nez jsem vyskocil z aukce. Však taky jedna dobrá duše říkala, že jsou tam podobný co jsem našel za miliony. Mělo to jen něc kolem 200 streght nějak přes 100 life, life steal 2,6% vše na opasku, jo a armor nejakej vyšší, byl bez all res.

  4. No ono bůh ví co nám budoucí patche přinesou, nemluvě o datadisku. Je možné že ty talismany a podobné fičurky blizzard dodá. A pak si budem stackovat magic find v invu jak blbí 🙂 (asi tam prdnou ten cap na to imo)

    Jak tak koukám tak datadisk k diablu 2 přidal většinu věcí co se lidém na D2 líbí.. tak snad to přide, ale budem muset čekat, ale to je jedno

    Já osobně rád hraju diablo 3 nedodělané a ve verzi jak mnozí říkají beta, nicméně je to pro mě mnohem lepší než čekat na datum vydání a nehrát nic, ono to zas tak špatný není a blizz to dotáhne. Věřim.

    Jo a ty eventy, dobrá věc, díkec.

  5. Rad bych zde upozornil, že Artisani jsou v D3 opravdu na nic, pokud používáte AH. Třeba šperkař, až poté co jsem využil jeho služeb jsem si to spočítal a profackoval se. Pokud vyjdete z flawless square – nejlepší ve hře k nalezení, tak pro topaz. Bez ohledu na knihy of secret. Jen cena materiálu topaz + cena craftingu vás vyjde lehce přes 1,5 miliónu ale cena star topazu na AH je kolem 600 000 (Na AH je tedy o 900 000 levnější než vycraftováním). Ano, za blbost se platí, jsem zaplatit dost. :DDD To jsou takový unbalance ve hře.

  6. Me ta cela debata o tom jak by melo vypadat MF pride trochu vedle. Ano ostatni s timhle stylem podvádí ale sahnete si do svedomy a reknete kdo z vas si farmenim nazbyral gear a ne ze ho koupil na AH. Moc vas urcite nebude ani ja mezi ne nepatrim a je mi v celku jedno jak to s NV skonci. A Mikro jestli pro nekoho je MF dulezitej atribut tak fajn pro me jsou v Diablu dulezitejsi hlavni a ne az nejakej MF nebo GF. Vcelku aj vysoke MF kazi hru a je to videt v Softu kdyby byl MF ciste jen z Valoru a daly to od 1-60 lvl s tim ze  by bylo 6 staku s kazdym 10 lvlem zvetsit MF byl by klid a hra by nebyla tak LEHKA jak si kazdej stezuje a mela by delsi hratelnost a vetsi nuceni hrace do farmeni atd ….

  7. ja osobne si nahadzujem cca 100 mf teda 4 itemi, takze z NV mam necelich 200 mf, hram 2act inferno a spadol mi jeden alebo 2 pouzitelne itemi^^a nebudem rozpravat o tom ze farmit 2act je celkom fuska ked elitky zabijam par minut a ked je blba kombinacia ripujem,  jeden typek pisal , ze idealnych je tych 200-300 mf, takze idem trenovat mikro a bude nahadzovat este viac itemov…a neraz som pri tom prehadzovani ripol.

    ja chcem hladat dobre itemi z ktorych mam radost, a tym aj z radost z hry, nech mf nechaju na pokoji podla man to az tak imba nieje, a ak to dako blbo upravia, tak sa vykaslem na svojho 120 hodinoveho monka a spravim si GF BArba alebo daco take …

  8. ja teda nevim,ale nechal bych to tak jak to je..kdyz se nekdo chce tim otravovat,ze si pred bosem atd meni stale itemy na sobe dokola a dokola,tak at to dela..Ale stezovat si pak,ze ho to nebavi,to je teda ulet..tak kdyz ho to nebavi tak at to neprehazuje a kdyz to blizzum nevadi,tak bych to tak nechal.

    Ale kdyz by chteli zmenu,tak z tech 5-ti moznosti bych vybral tu prvni

  9. Já už jsem nějaký nervování se vzdal.. a už vůbec neřeším co mění tady v tom patchy a co zase v támhle tom. 

    Ta hra bude za měsíc zase o něčem jiným a jako finální hru to budu brát až po prvním datadisku.. stejně jako u dvojky..

     

    si porovnejte základní diablo 2 v době vydaní a pak třeba LoD patch 1.12 .. 

  10. Když si udělám printscreen dnešních statů u postavy, půl roku nebudu hrát a následně porovnám realitu na postavě a screenu, ani by mě nepřekvapilo, že bych se přinejmenším divil :-/

    Dříve se dělaly hry tak, že nikdo nepředpokládal, že by se něco nedomyslelo. Jak by se patchovali hry na Playstation 1 a 2?    Nijak.

    Tento trend mě odradil od hraní her na PC, ale DIII jsem myslel, že bude vyjímka. Nebude a není. 

     

     

  11. A kde je Jay Wilson a ty jeho sliby, že MF nikoho nebude omezovat ve volbě classu a gearu? Hlavně, že se opět swapuje jako v !@#$% Diablu 2, hah. Takže ano, přidejte W button a vraťme se 10 let zpátky do super stupid-half-broken systému…

     Ne, vážně. Celý tenhle affix včetně gold find, globe/gold pickup radius a exp per kill by měli imho odstranit z itemů a dát nám možnost si to customizovat po svém třeba přes ten talisman. 🙂 

  12. Deef: Jasně je to nejlepší. Pak udělaj to že cap critu je 20%, o AS se už postarali, cap pro dmg stat u každýho charu dáme na 2000 ať náhodou někdo nemá moc velkej dmg, max resistence 1k, max armor 6k….tak to bude nejlepší, nikdo nebude zvýhodněnej, všichni budou jak přes kopírák na capu, nebudou brečet, že někdo má víc než jinej a bude to nejlepší…a pak to budou hrát jen bezmozci….achjo, jestli takovýhle omezování bude pokračovat tak nevim kam to dospěje a bojim se toho…:(

  13. Další možnost je, že při přehození equipu (kromě zbraní a offhandů) dostal boss nebo elitky enrage a healnuli se :D. V takovém případě by to nikdo nemohl obejít a hodně rychle by každého přešla chuť na měnění gearu na last hit. Jenže takové řešení by bylo asi moc složité a navíc někteří zákeřní lidé by mohli chodit do public games jen proto aby na bosech měnili gear a kazili tak hru ostatním.

     

    Záplavu itemů na AH by také vyřešilo kdyby item, který nosíte už nešel prodat. Kdyby hráč například 2 hodiny hracího času nějaký item nosil, tak by se item stal boa (tzn. že se může používat jen v rámci daného accauntu jako např. stafka do pony lvl). Toto omezení by se muselo oddělit od HC kde je samozřéjmostí, že si hráči předávají itemy, aby pomohli ostatním v progresu.

     

  14. Prehazovani predmetu tesne pred zabitim bosse mi prijde jako peknej podfuk. Pokud postava potrebuje urcitej gear na zabiti moba, tak by mela dostat odmenu odekvatni obtiznosti toho souboje. 

    Jakakoliv moznost z tech navrhovanejch mimo 1 a 5 jsou docela dobry napady. Jen bych mozna i protahl casove limity, aby to nesvadelo k tomu si tu chvilku pockat nez budu mit MF zase na max.

    Tyhle veci by vubec nemuseli resit, kdyby nebyla zadna garance na pocty rare predmetu z bossu. Aby nebylo naprosto jasny, ze zabitim bosse dostanu lepsi odmenu, nez zabijenim hromady obyc mobu. Pak by clovek totiz nemohl tusit, kdy si ma ten equip na MF prehodit. Proste by v nem musel behat porad.

    Prijde mi, ze takhle resej nasledky a ne pricinu. Pricina je ta, ze lidi delaji porad stejny runy na farmeni dokola a vedi, kdy si ten equip maji prehodit.

  15. Infernus : To si nemyslím na SC je to možná tak jak říkaš ale HC je o něčem jiném a jak včera říkali kluci pokud někdo mení Gear na Infernu v HC modu na par ran do elity riskuje mnohem vic. Dal bych strop 100% kterej ti udela normalně NV. A na itmech co meli MF bych nechal jen GF. Je to alespon o jednu zbytecnou Properties méně

  16. Napsat, že je nejlepší možnost jednička je dle mého nesmysl. Proč někomu omezovat jeho volbu v tom kolik MF si zvolí. Když chce mít vyšší MF na úkor třeba vyššího damage je jeho volba. Podle mého se právě s omezením ta variabilita sníží. Určitě bych dovolil přehazování zbraně bez postihu, ostatní jak již bylo řečeno.

  17. řešení číslo 5 je nesmysl, padne lepší věc než co mám a nasazením přijdu o stack NV, to není zrovna štastné.

    řešení 2 a 4  je v podstatě stejné, (MF bude na max v podstatě za stejnou dobu – za dlouho) a čekat není    podle mě dobré řešení

    řešení 3 – nevím jestli nebude mít vliv na chod hry, takže spíše ne

    řešení 1 – strop MF není špatné aspon může hráč využít ostatní staty

    Možná by se to dalo vyřešit i jinak, stačilo by zavést, že během boje nelze měnit eqiup krom zbraně jak to funguje ve WOW, jinak asi řešení 1.

     

     

     

     

  18. Byl bych pro cokoliv kromě možnosti 5. Nephalem valor je na hledání předmětů, když pak padne lepší, nemůžu si ho equipnout, abych o NV nepřišel? To mi nezní moc dobře. Ale z těch ostatních, ať to vyřeší jak chtějí, je mi jedno. Když by nastaqvili strop pro MF, alespoň by to nebyl primární atribut všech předmětů, ale lidi by začali využívat různorodější věci. Zatím skoro všichni jedou jen po MF, vitalitě a lifech.

  19. Reakce na ty, co pisou, at radeji misto tohohle resi jine veci:

    Myslim, ze tym maji pomerne velky, takze muzou delat vic veci najednou.

    Nemuzete poslat na jednu cast programu vsechny lidi, „pomlatili“ by se tam.

     

    To je takzvany manazersky pohled na problem (kdyz jedna zenska za devet mesicu zplodi jedno dite, tak devet zenskych ho zplodi za jeden mesic; kdyz kopac vykope za hodinu metr studny a chci ji mit hlubokou 10 metru, tak peti kopacum to bude trvat 2 hodiny), ktery samozrejme v praxi vzdy fungovat nemuze 🙂

  20. Prehazovani gearu je z meho pohledu normalni exploit a doufam, ze to vyradi uplne behem boje. Jinak bychom se dockali prehazovani dps a defensivniho / regen gearu v PVP arenach a to fakt jako ne. Jsem pro moznost 4 s tim, ze zbran by mela jit prehodit bez penalizace (stejne nema MF bonus). Nejvice mne dojimaji jedinci, s hlaskama typu „option 1 is fair imo“. To muze napsat jenom clovek, ktery chce dale pokracovat v prehazovani gearu a je mu jedno kolik MF gearu stisknutim jednoho tlacitka bude prehazovat. Option 1 je pro mne zcela neprijatelna a zcela nici end game farmeni. Problematika MF je hodne dulezita uz kvuli dlouhodobe regulaci ekonomiky (prijmu Blizzardu z RMAH).

  21. delosombres*
    Zrušit MF kompletně (a můžou k tomu ještě vzít i nesmyslný affix +exp per kill) a MF přenést jen na NV + zvýšit počet stacků NV.

    Tohle je podle mě řešení jen pro 60 lvl, ale spousta lidí využívá MF i v průběhu levlování. Přidal bych tam tedy ještě jeden bod dát stackování NV už od prvního levelu. Upřímně nejvíc času v kuse člověk u hry vydrží, když levluje novou postavu. Taky bych zrušil mizení NV, když přecházíte mezi jednotlivými akty, obtížnostmi a *při normálním odpojování se. Na druhou stranu bych vykompenzoval nemizející NV stack tím že by po zabití monstra každej stack vydržel třebas 24 hodin ať už budete připojeni nebo ne. (příkladem: bylo by 15 NV stacků a každej zabitej rare nebo Champion by zvednul MF o 20%)

     *Ta rudě zvýrazněná část není moc promyšlená je to jen taková úvaha 

  22. občas gear přehodím ale většinou je to riskantní jak už tu bylo řečeno. Osobně bych se tím také nezabýval. Rozhodně bych nezaváděl nějaké stropy přesně jak píše Mikro. Pátá možnost je taky nemysl. Nejvíc se mi líbí asi možnost 4. Zajímavější informací je to že si jsou vědomi toho že end game content není tak zábavný. Prýse s tím pokusí něco udělat ale až po patch 1.1. Tak uvidíme.

  23. Všichni tu nadáváte jak je to blbost, že se Blizz nezabývá důležitějšími věcmi, apod.. a tyhle žvásty jsou podle mě kecy lidí co do toho nevidí.. jak můžete vědět, že na patchích nedělá víc týmů? Jak můžete vědět, že AH nemá na starosti jeden tým, itemy druhý tým, achievy třetí tým, apod.? .. nemůžete to vědět

  24. Rabbitfish: Souhlas.

    Osobně jsem vždy koukal na to abych měl MF neustále…třeba 120%. Dál jsem se tím nezabýval. Padaly mi žlutý věci z obyč socek na potkání, 5 legendary věcí do konce NM a usoudil jsem, že je to takhle ok. To jestli se Blizzu nelíbí, že se tohle děje tak to neměli zavádět vůbec AH, protože to je podle mě ten hlavní problém. Motivace, že padne něco opravdu epického je řekl bych tak velká, že to přebíjí u dosti hráčů tak nějak to hrát i kůli hře samotné.Mám z toho dojem, že nikoho ani nezajímá co se opravilo za bugy ve hře, ale když by se šahlo na farm spoty nebo něco podobnýho to se hned všichni čílej. Přestal jsem hrát SoftCore postavu právě z důvodu, že se nechi stát jedním z těch co popisuji. Ono ani ve dvojce sem to nikdy nechápal, že to takhle může někoho bavit. Nechci zkrátka jen plnit a plnit AH…nebaví mě to. No a k tomu vybrat jednu z těch možností? Určitě 4. možnost. Je to ale blbý z důvodu toho, že když mi padne něco lepšího, tak je to vlastně sankce(malá) za to, že to přehodím. Fakt jsem zvědav jak to vyřeší.

  25. Prehazovani MF predmetu na me pusobi pomalu jako podvadeni – kdyz neco nedokazete zabit s MF gearem tak mate mit proste smulu a ne tohle. Jsem pro moznost 4, ale spis na 5-10 minut, 3 minuty by jeste mohlo svadet k tomu behat kolem dokola a cekat. Osobne hraju s permanentnim +250% MF gearem, +325% s NV a ukituji s nim i treti act.

  26. Tak to je zase něco, Blizz ma kupu prace s AH,PVP a mnoha dalšima věcma, který nefungují, nejsou a pod a vymejšlej takovyhle hovadiny u něčeho, co je už léta ověřeno, funguje to a vlastně to Blizzu ( a myslím, že i většině normálních lidí )  nevadí.   1) Nastavení stropu MF ???!!! Lol to si určitě dělají srandu, nebo ne ?? 🙂 Mam napad, ať vyhodi všechny itemy s mf a každemu avatarovi přidaj permanentně +200Mf a je to 🙂 lol.

     

  27. Osobně bych byl pro návrat talismanů, které by měli například jedinou využitelnost v MF 🙂 Což je logické, talisman nám přeci slouží ke štěstí i v běžném životě.

    Případně taky možnost 1, ale museli by zvášit šanci na drop rare a legendary a hlavně je vyvážit. Přeci jen některé itemy jako byli v D2 (Blade of Alibaba, Tal’Rasha set apod) byli dělané i na MF a přitom se dali běžně nosit. Proč nedat hráčům šanci vytvořit si slušný MF gear, aby se ty itemy co opravdu chcou hledali mnohem lépe.

    V každém případě, já nosím MF věci pořád, ani nevím jak to někdo přehazuje, jestli makrem nebo je tak rychlej, ale mě by to štvalo. Zaprvé se už tak na infernu oháním jak divej a nestíhám hlídat inventář, zadruhé je to prostě divný 😀

     

Napsat komentář