Belial je pro tři ze čtyř hráčů (74%) nejtěžším Act Bossem v Diablu 3. V anketě o tom rozhodly 2000 návštěvníků tohoto webu. I přesto, že se nachází na konci druhého aktu (tedy zhruba v polovině hry) je suverénně těžší než například finální boss Diablo. Ten je nejtěžší jen pro 17% hráčů.
Belial – artwork.
Faktu, že je Belial mnohem těžší než ostatní bossové, si všimli také hráči ve světě. Na oficiálním Battle.net fóru se na toto téma vedlo mnoho diskuzí. Těch si zřejmě všiml také Blizzard a od Patche 1.0.3 se zdá, že je Belial jednodušší. Jak to vidíte vy?
Video: Jak vypadá souboj s Belialem:
Kompletní výsledky anket najdete v sekci Archiv anket. V pravém menu pak nezapomeňte hlasovat v nové anketě. Tentokrát se týká followerů.
Belial je jednoduchý, opravdu stačí ho trochu sledovat co dělá a není těžké ho porazit… 🙂 na druhou stranu teď si dávám Rakanotha za barbara na PS3 a přijde mě snad nepřemožitelný. Ten jeho teleport zároveň se seknutim je naprostý hardcore.
„Belial je podle hráčů nejtěžší Act Boss v Diablu 3″
– trosku „bleskoidni“ nazev clanku, kdyz se jedna pouze o anketu z tohoto webu a ne o celosvetovy pruzkum, ne? 🙂
osobne som hlasoval za beliala asi len kvoli vacsine, aby som nevycnieval z davu a pravdepodobne tak spravili viaceri hraci. Kazdy boss v d3 je relativne lahky ciel, napr pred tyzdnom som na inferne zabil prave Beliala a nemal som ziadny problem. Odvtedy som ho prebehol ale 3x a nikdy mi nehrozila smrt. Predpokladam, ze to s prehladom uhrala vacsina hracov, lebo nie som ziadny pg hrac ktory si to prechadza s prstom v nose, ale u bossov je to fakt len otazka casu :))
TequilaJey tak Azmodan je pro mě snad nejjednodušší ze všech bossů a určitě nejen pro mě.
Ja som tiež v ankete hlasoval za Beliala ale teraz už by to bol určite Diablo.
Belial ma proste malo miesta na manévrovanie stejne to bolo v D2 u Duriela a to ho robí nepríjemným
Podle mě je to prostorem u Beliala je málo místa a proto je celkem těžkej, ale když mrknete třeba na Azmodana u kteryho je místa celkem dost hned je pro všechny snadnej.
No hlavne pokud ho Blizzard zjednodusil, tak u me stale klesa, inferno ma byt hrani na mesice a ne ze po par fnukanich hracu, ktery sou proste netrpelivi, to zacne zjednodusovat, i kdyz se to proste dohrat da.
Mě dělal Belial za WD dost problémy i na Normal, ale šlo jen o to přijít, jak na něj. Problémem je příliš dlouhá doba boje a 3 fáze bez checkpointu z toho dělají dost nevlídný souboj. Napoprvé se probiju k jeho finální pozici a zaseknu se při zaklesnutí za jeho ramenem. Na podruhé mě zabije jeho mina. A než přijdu na to, co mám vlastně dělat, opakuji předchozí sekvence, což mě trochu otravuje. Včera jsem ho konečně zdolal na Inferno.
Anketa je hodně zkreslená tim patchem 1.0.3, hlasoval sem před patchem pro Belika, ale po patchy bych dal hlas určitě diablovi.
Pro mě je tedy nejhorší Inferno shadow diablo s těmi jeho poskoky. A Tlusto-prd samozřejmě taky.
Mě osobně Belial moc problémů nedělal. To Ghrom, či Izual jsou horší. U beliala stačí stát v pravém horním rohu a kušit do něj. Tam vás skoro nezasáhne, padaj tam globy a když udělá ty výbuchy, tak hesky prokličkujete.
Pro casual hrace, kteri se nedostali na inferno k Diablovi je asi nejtezsi, ale inferno Diablo je rozohnde vetsi orisek.
U Beliala se musím vždy obrnit velkou dávkou trpělivosti.Pro mě je to opravdu nejtěžší boss z celé hry.Hraju většinou za DH a je tam pro mě málo místa.Ghom na inferno mi zas tolik problémů nedělal,včera večer jsme ho na publicu dali napoprvé. ještě jsem ho nezkoušel sám..tak uvidím,třeba změním názor :))
Včera jsem dojel Nightmare s Demon Hunterem a Normal s Monkem a musím uznat, že u Demon Huntera mi dělaly největší problém ty jeho bazény kyseliny, všechno se to odehrává na dosti malém prostoru tudiž není moc kam uskakovat a když člověk hraje ve 4 tak samozřejmě nejde dolů tak rychle, jak by si člověk přál. U Monka mi větší problémy dělal Ghom a ty jeho mraky prdů, za chvilku tím byla zasmolená celá místnost, protože ho spoluhráči z publicu tahali všude a ne jenom po krajích.
Problem, nic neni problem – kdyz clovek vi jak na to. Ale prvni seznamena s Belialem byl vic nez sok a to 2x.
Nejprve boj s nim a jeho prisluhovaci – dost lehke – WTF??
Pote se se trosku vypruzil a me WTF nasledovalo znova.
Bohuzel me trosku na tech akt bosech trosku sejri nascriptovanost chovani a Belial v teto podobe se mi zas tak moc nelibi – neivm proc z nej musi bejt takove monstrum, ale budiz. Je to fantasy, ja to beru 🙂
Normal – Hell o ničem, na Infernu jsem si musel počkat na slušnější equip, abych ho stihl do 3 minut. U Beliala mi spíše dělal problém výkon notebooku, protože celá obrazovka je plná animace a dost mi to drhlo 🙂
Ked som ho daval pred patchom 1.0.3 tak to bola na inferno hroza a ten kto mal pod 30k dps ho nemusel ani skusat. Od patchu 1.0.3 som ho dal dva krat a na prvy krat, je pravda ze mam odvtedy lepsi equip, ale pred patchom bol suverenne niekolkonasobne tazsi nez ktorykolvek iny boss.
Mám projeto zatím jen na normal (wizzard), ale Belial mi v podstatě nedělal žádný problém, naopak jsem se zaseknul u Azmodana
pokud ho zjednodušili tak to je špatně, mě osobně přišel on tak akorát, diablo možná zbytečně lehký, azmodan by si ztížení zasloužil také, Butcher je dobrý, chce to chvíli cviku než se pro vás stane snadným a i tak občas překvapí. Osobně bych stížil diabla a azmodana alespoň o 20 procent, zabití bose by měla být trochu vízva. Pro mne je větší vízva zabýt každou pátou kombinaci elitek než diabla, no na inferno tomu tak asi nebude.
Zábavné jak moc musím nesouhlasit s většinou. Pokaždé a na zatím každé obtížnosti (max Hell) jsem zneškodnil pána lží téměř bez zásahu. To mi skutečně nepříde jako nejtěžší boss ve hře 😛 Jediný co, tak jeho addi umí potrápit.
Beliala se da lehce naucit tak, aby vam nedal ani dmg, vzdyt vam to ukazuje, kde nemate stat 😀 Za DH jsem mel drive daleko vetsi problemy s predchazejici iluzi Beliala + snake guardy, kteri me davali na jednu nebo dve rany 🙂 A nejtezsi boss? Rakanoth.
na normal som ho ledva zabil… na nightmare v pohode…
ja som ho dal na iferne asi na treti krat z Dhackom, ovela vetcie problemi mi robia elitky a champ …
Nevim proc je nejhorsi zkosil jsem ho vzdycky… Na 1 pokus… Je to jen o trpelivosti…
Duriel 2 😀
Ale otom to je aby Inferno bylo proste Inferno něco extra brutalního a ne že člověk po 14 řeže Inferno. Už HELL by měl byt brutalně těžký a ne že Hell člověk proletí. A u Inferna se zasekne v II.Aktu a pak nadává že to nejde plynule dohrát.
Jestli někomu dělá problém Belial, tak ať se těší na Ghoma 😀
forsaken, jestlis tim nadavanim nad nerfem myslel me, tak vez ze ja jedu jen HC, tak si ty blbecky co videli HC jen z televize nech prosimte, jo? 🙂
Tak me se zda Belial jednoduchej jako ostatni bossove, pokud umite hrat za tu svou postavu a mate aspon(nejaky equip) tak je to easy, nedavno jsem s kamosem sundal diabla na infenrno a taky pohoda, rekl bych ze dostat se k nemu bylo 20x tezsi nez samotnej diablo.
Na HELL jsem poprvé u Beliaše uviděl co se stane, když mi umře postava:-) Mýho WD(SC) sejmul na HELL několikrát….naštěstí to chtělo jen trochu lépe kličkovat mezi těma kalužema, ale byla to opravdu otrava chcípat tolikrát dokola.
beliar za monka no problem .. pomaly attack a vacsinou dodge takze nebol moc zaujimavy.. u inych class to je naopak .. Stačí keby zmenšili hitboxy tym svojim pacanim mam velky dosah co je nerealne aby som sa uhol
Belilal mi za Monka dělal od normalu problémy, asi jako jedinej z bossů, a to právem. Pro melee charaktery je smrtící malá oblast, v které si – k smrti vyděšený – hrdina s docházejícíma životama zběsile pobíhá a počítá každý nabívající HP. Do toho se Boss nehýbe, což vidím poprvé v životě a ze začátku jsem vůbec netušil, co s ním dělat, když si pro mě dojde kamkoliv. A hlavně ty smrtící poison exploze – nebo co to je, budící respekt i mezi nejdrsnějšími barbíky.
A díky tomu, že si ho člověk nevydná jen tak, je i nejzábavnější. Hlavně když se naučíte vychytávat ten správný moment a pak skáčete jak radioaktviní kamzík mezi zlou kaluží a kaluží s rachejtlema, do toho občas bacha na velkou šakredou tlapu a neustálé přepínání mezi dmg a ressem DH 😀 u všech pekelnejch, nechce si někdo zajít na Belial steak ?
blbost uplne easy jako vsichni jini bossove
Nemyslim si ze je moc tažký akurát tam treba viacej dávať pozor na pohyb.
Hold, nedá se tam moc zdrhat
hlavně v partě jsou ty bossové celkem jednoduchý, mnohdy je těžší se k nim dostat, třeba diablo inferno ve třech se dá umlátit čepicema
Podle mě je teda Belial docela lehkej v porovnání s Diablem inferno…
Za wizarda mi trvalo zabit Beliala, asi dva dny než jsem získal patřičný eq. Ale Diabla jsem zabil dnes asi po měsíci farmení. (Padl mi Planek na helm of command takže to nebylo zas takovy nolife :D)
Jako prakticky všechno v D3 sou i tihle bossové prachsprostý gear check. Má-li hráč dobrou obranu a solidní DPS, tak Belial Inf. je vysloveně neschopák, s takovým barbarem ho dá kde kdo s prstem v nose (i když třeba za DH to může být poněkud složitější). U Diabla se člověk musí občas aspoň trochu proběhnout, aby neschytal až moc ran najednou. Butcher je zábavný na začátku, když člověk má ještě věci tak akorát aby ho sejmul a musí před jeho útoky uskakovat, pak když už má lepší věci, tak stojí na místě jak Y a kuchá a kuchá a kuchá… a pak dostane hromádku zcela nepoužitelných věcí.
No lidi, buďte trochu tolerantní. Vypadavájí mi pismenka a někdy celá slova.
Doplňte si je!
S pozdravem.
No ja bych byl rad kdybych se k belialovi alespon dostal 😀
zase qq ohledně nerfu od těch rádoby borečků, co jsou mistři světa a zabili diabla na inferno protože grindují stovky hodin a 75% OP gearu koupili na AH a slovo hardcore slyšeli možná jen z televize. blizzard má jasnou představu o tom, kolik % hráčů chce mít v end game, a pokud je jich míň přijde nerf, tak tady nebrečte, že jste třeba 1% možná mín z těch kteří „dohráli“(dohrání je hc kill diabla na inferno) diablo a nechcete aby vám někdo tu „jedinečnost“ bral… jste jak malé děti
to je fajn ze Belial je od patch 1.3 lahsi.. .skoda ze Ghnoma spravili tymto patchom nesmrtelnym…
Mě osobně se taky zdál nejtěžší 🙂
coyd Demence je tvoj komentar uplne zbytocny nejde o gramatiku ani ze je to cool ked nepoznáš YT tak nepis
Duno123 dalsi demence 😀 tady se clovek docela pobavi.. kdyz uz chces psat anglicky (asi si myslis ze je to cool), tak bys mohl alespon trosku ovladat zaklady anglicke gramatiky a nedelat tu ze sebe trotla 😉
„My son makes from Belial toalet paper“
Podle mě vyhrál v této anketě hlavně proto, že se k němu dostalo hodne lidí ale k Diablovi se těchto lidí dostalo jenom zlomek. Mě osobně přišel inferno Diablo mnohem těžší za DH než Belial teda.
Smrtono?ka: Případná strategie Blizzardu, že by začali zvyšovat obtížnost hry, aby vybalancovali předměty nalezené a kumulované v aukci apod. hovadiny by jen podpořilo názor, že jsi si koupil! betaverzi na otestování.
Smrtono?ka – to si delas kozy s tim tvym prispevkem ? Clovek aby se naucil svahilsky aby to vubec byl schopny prelouskat.. Fakt hruza
Balien 🙂
Není nejtěžší proto, že je ve druhém aktu. Vzhledem k tomu, že se odehrává ve velmi araně a může zásahnout prakticky kdekoliv. Něco jako v Diablu II Dureil, z kterého sem já osobně taky pokládal za nejtěžší akt bose ve hře! Ve finále nebude Balien dělat problémy nikomu, budeme mít z něj respekt a úctu.
Jinak co se týka zjednošování hry Diabla III není to tak jednoznačné, jak by se na první pohled mohlo zdát. Každou další hru najdu lepší a lepší předměty, ze kterými mi zabíjí výrazně lépe. Takže se postupně zlepšuje, bohůžel rychleji, než blizzard čekal.
Neboj blizzard s tím něco brzy udělá!
S pozdravem!
Tenhle ten Belial je fakt idiot! Na Hell sem ho musel dělat snad 15x stejně jako toho troubu v IV. aktu eště před Diablem – Rakanoth, Lord of Despair :/
blizz a ty jejich nerfy :/ uz ted je to jednodussi nez d2…