Diablo 3 | Jako za starých časů

 

Právě aktualizováno

 

Také jste milovali, když přijela pouť a vy jste se svými naspořenými drobnými mohli prostát hodiny za automaty? Mrzí vás, že jsou ty doby už skoro pryč? Možná, když se vám podaří kontaktovat autora tohoto videa, dostanete možnost si tyto časy vrátit zpět. Pojďme se tedy kouknout, jak to funguje v praxi. Pokud máte zájem o konstrukci takovéto hračky nebo jen technický dotaz, jak to celé funguje, navštivte channel uživatele  a zeptejte se …

 

www.daveniewinski.wordpress.com

Toto video nahrál na svůj Youtube uživatel  

 

Dave Nieweinski o svém projektu říka :

Jako dítě jsem vyrůstal na hraní Gauntletu, té staré hry co se hrála v Arcade hernách. Časem přišli s novými verzemi pro další konzole, ale stejně jsem měl nejradši používání joysticku a čudlíků. Když oznámili Diablo 3, nápad převést hru do podoby hrací skříně najednou dával smysl.‘

Všechny komponenty k sestavení jsem dostal měsíc před vydáním hry a vyzkoušel jsem je na hře Torchlight. S nastavením které jsem měl, ovladače při hraní vůbec nefungovaly. To mě trošku odradilo, ale rozhodl jsem se stejně počkat na vydání a zkusit to s Diablem 3.

Skříň jsem sestavil z překližky, protože je levná. Samolepky k polepení jsem měl vytisklé, a když jsem je nalepil, skoro to vypadalo jako kdyby místo nich někdo ty artworky přímo namaloval. Nic z celkového designu není moje práce a samozřejmě na ně nevlastním práva. Plameny mám z cgtextures.com a ostatní dva artworky jsou od Blizzardu.

Joystick a čudlíky jsou z webu sparkfun.com, což je skvělá stránka pro všechny kutily co baví elektronika. Jsou zapojené přes arduino desku přímo do počítače umístěného ve skříni. Dále jsem napsal středně těžký program ve VB.NETu abych propojil ovladače se hrou. V samotné hře NENÍ modifikován ani jeden soubor, přičemž všechny procesy se odehrávají mimo herní prostředí. Většina čudlíků má dvě funkce (jeden má třeba funkci levého myšítka, nebo skillu #1, pokud se stiskne současně s jiným čudlíkem). S joystickem je to stejné. Pohybování s joystickem posouvá s kurzorem myši po obrazovce, takže můžete bez problému označit jednotlivá monstra nebo předměty. Držením čudlíku na joysticku chodíte s postavou bez změny pozice, na kterou zrovna s joystickem ukazujete. To se nám hodí hlavně v případech, kdy se zaměříme a útočíme na jedno monstrum a současně můžeme pobíhat volně po okolí.

Další krok (někdo může namítnout, že krok zpátky) je zajistit aby ovládání fungovalo v MAMEu (Multiple Arcade Machine Emulatoru). Nemělo by to být zas tolik těžké, je to jenom o načasování.


           

                                                                                                                                                      Pro Diablofans.cz přeložil Ethy

                                                                                                                                                                       zdroj : IncGamers

                                                                                                           

18 komentářů u „Diablo 3 | Jako za starých časů

Napsat komentář