Diablo 3 | On je Ona : Proces vytváření „Diabloholky“

 

Jak jistě víte, tak dlouho před vydáním hry komunitní manažeři skoro pořádně nevydali ani jeden nový koncept Diablova vzhledu. Což je škoda, vezmeme-li fakt že jejich digitální knihy jsou plné konceptů a nepoužitých artworků bossů z třetího a čtvrtého aktu, které nikdy nespatřili oko fanoušků před vydáním hry. Myslím, že i hateři kteří na fórech nadávali na Diablův vzhled, by se na ně rádi podívali, nemám pravdu?

Jeden z prvních konceptů ?

Na ‘‘Behind the Scenes‘‘ DVDčku dodávaném spolu se sběratelskou edicí hry, nebo na různých internetových galeriích jste se s těmito artworky mohli setkat, ale my se dnes zaměříme hlavně na vývoj ‘‘Diabloholky‘‘.

Z ‘‘Behind the Scenes‘‘ dokumentu se dozvídáme to, že se vývojářský tým nejvíce soustředil na to, aby ‘‘něžné pohlaví‘‘ Diabla, komunitou nazývané ‘‘Diablkoholka (Sheablo)‘‘ nebo Leahablo, bylo uvěřitelné na první pohled. Z videa a různých rozhovorů se toho bohužel o samotném kreativním procesu moc nedozvídáme, nicméně spoustu věcí můžeme vyvodit z osmi artworků, které v čase znázorňují vývoj samotného pána zla.

 

Nemůžeme s jistotou říci, že tyto artworky jsou správně chronologicky seřazené , nicméně když se na ně podíváme v pořadí v jakém byly zveřejňovány, můžeme zde pozorovat přesun z dětinského, šupinatého Diabla s poprsím, do uhlazené podoby lesklé potvory s ještěřími rysy. Neřekl bych, že verze, která je momentálně ve hře je vyloženě ženského pohlaví, rozhodně ne se svým hrůzou nahánějícím hlasem. To je podle mě hlavní důvod, proč mnoho hráčů, hlavně při sledování cinematiců, vnímá Diabla jako oboupohlavní stvoření, ne jako vyloženě ženskou verzi Diabla.

Ovšem, jestli fanouškové tuto oboupohlavní verzi Diabla schvalují, to je věc druhá. 


 

                                                                                                                                                           Pro Diablofans.cz přeložil Ethy

                                                                                                                                                                           Zdroj IncGamers


12 komentářů u „Diablo 3 | On je Ona : Proces vytváření „Diabloholky“

  1. Demon není mužský ani žensky z jakého těla vznikne nemá vliv na jeho postavu. Zdá se ti že měla Leah ostny nebo velkou bodcovou hlavu nebo něco podobného ??? ne že tak to neznamená že bude mít diablo prsa ne ??? Tohle je blbost ne. 

    Me se líbi obrazek 2 ten diablo s prsy co vypada jako ženská a má křídla to je aspon symetricke a vypadá to dobře. Ale opravdu nemá vliv na to jak bude Dibalo vypadat z jakého těla vznikne.

     

  2. Já si myslim, že z hlediska designu je vše naprosto v pořádku, takhle nějak bych si female verzi Diabla představoval. Ale jak již psal někdo pode mnou, nejvíce se mi líbil vzhled diabla z prvního dílu, více z něj vyzařovala síla a nadpozemskost. Nejvíce mě ovšem mrzelo to, že prakticky už před vydáním hry to bylo spoilnuto :/, což v praxi znamenalo, že každý před vydáním věděl, že si Diablo najde nějakého female hostitele. Všichni to tipovali na Leah, ale já si naivně říkall, že tam snad přeci bude nějaký twist a v prvním aktu jsem si myslel, že by to mohla být Adria, ale mýlil jsem se.. Jedno obrovské klišé :/

  3. Prorok: No ja sem neocekaval zazraky, ale zjednoduseni, ke kterym ve hre doslo mi prijdou, ze je hra delana pro cvicenou opici… I po mnoho desitkach hodin hrani a odehrani za vsechny postavy, mi například, stále více vyhovuje systém rozdělovaní dovednostních bodu z D2. A vlastne ono hodne veci z D2 se nemuseli snazit prekonat, mohli je jen prenest, protoze Blizzard uz je firma ciste na penize ano kvalitni PR ma kecy ji proste jdou, ale neni to co byvalo.

  4. Vám se to libi mě absolutně ne diablo vypadá uplně směšně tohle je EPIC FAIL. Já miloval diabla jako přerostlou kozu a ne jako nadrženou dinosouří fenu. 

    http://www.deviantart.com/download/95035656/Diablo_3_Hungary_Wallpaper_4_by_kex596.jpg

    Pro mě bude navždy Diablo přerostlá drsně vypadajicí koza. 

    A ně nějaka patlanina která je nesymetrická pas má neuměrně tenky a na hoře má největší část sveho těla a tolik věcí že kdyby se jenom otočil tak si zlomi v pase tohle je tak šílená patlanina že to nepovažuji za Diabla. 

  5. Podle mého je to zajímavá změna, neříkám že jsem s toho odvázaný ale odpor k ní/němu vůbec necítím. Podle mně je ve hře pár malých chyb např. moc muž hlas Diabla ale v celkovém pohledu na hru jsou to věci kterých jsem si při prvním projetí nevšiml nebo mně tak nezaujaly. Teď už je vnímam mnohem víc ale pořád si myslím že je to hodně dobrá hra se skvělým příběhem.
    Ps.: Mám pocit že všichni co hráli díly před tím, očekávali že třetí díl bude tak skvělý že nebylo v lidských silách něco takového stvořit a vyhovět všem

Napsat komentář