Včerejší hotfix byl zaměřen hlavně na problémy s latencí. Je dobré vidět, že se Blizzard snaží minimalizovat úmrtnost na Hardcore. Hodně HC hráčů si totiž stěžovalo na otřesné rollbacky a pingy, i když měli latenci v zelené.
Opravy Chyb (oficiální fórum Link)
• Opraveno několik připadů, kdy hráči s postavou změnili směr nebo rychlost a hra je tak vrátila o pár desítek yardů zpět. Toto se stávalo taky při různých skillech jako Tempest Rush nebo Whirlwind.
• Opraveno padání her a služeb.
Lylirra také zaslala vysvětlení (oficiální fórum Link)
Aktivně hledáme zprávy o „rollbacích“ v Diablo 3 a pracujeme na řešení těchto problémů tak rychle, jak jen to je možné. Ve skutečnosti jsme nedávno provedli některé opravy (hotfix), o kterých jsme přesvedčeni, že by mohly pomoci zlepšit hru a snížit výskyt „rollbacků“…
Pro DiabloFans.cz přeložil Adorall
no nevim – prave vcera jsem zaznamenal nekolik techto veci, co měl hotfix opravovat…
Rollbacky, lagy, nehratelnost na denním pořádku. Už ani nepočítám kolikárt sem kvůli tomu zdechnul. Vubec se nedivim, ze to hraci uz prestavaji hrat. Cim dal horsi. Loot totalne na nic, co nekoupis na ah nemas….
Díky blizzarde, vítám to, nedavno mi takhle umřel HC barb, naštěstí low lvl…
Já hlavně doufám, že někdy opraví ten počáteční lag. Příjde mi to jako hodně neprofeionální a docela mě to už otravuje.
Tak teda nevím, ale dnes jsem měl 2 lagy kvůli kterým jsem málem zdechnul.. připojení mám dost dobré na to, abych si zahrál jakoukoliv hru přes net, tak nevím co tedy opravovali.. Ale hardcore fakt hrát nebudu.
Rusty333: S těmi hotfixy a updaty se blizz snaží dobře, ale dokud nepřidaj PvP tak já nemam vůbec chuť to znovu zapínat.
Kvůli těmhle problémům sem už párkrát umřel, proto jsem ani nezačínal s hardcore.. by mě asi trefilo, kdybych kvůli tomuhle umřel někde v infernu ke konci..
jen tak dál, třeba dokonce budu mít za pár týdnu chuť to zase zapnout