Hotfix : jaké pak zlepšení nám přinesl ?

Včerejší hotfix byl zaměřen hlavně na problémy s latencí. Je dobré vidět, že se Blizzard snaží minimalizovat úmrtnost na Hardcore. Hodně HC hráčů si totiž stěžovalo na otřesné rollbacky a pingy, i když měli latenci v zelené.

Opravy Chyb (oficiální fórum Link)
• Opraveno několik připadů, kdy hráči s postavou změnili směr nebo rychlost a hra je tak vrátila o pár desítek yardů zpět. Toto se stávalo taky při různých skillech jako Tempest Rush nebo Whirlwind.
• Opraveno padání her a služeb.

Lylirra také zaslala vysvětlení (oficiální fórum Link)
Aktivně hledáme zprávy o „rollbacích“ v Diablo 3 a pracujeme na řešení těchto problémů tak rychle, jak jen to je možné. Ve skutečnosti jsme nedávno provedli některé opravy (hotfix), o kterých jsme přesvedčeni, že by mohly pomoci zlepšit hru a snížit výskyt „rollbacků“…

 

                                                                                                                                      Pro DiabloFans.cz přeložil Adorall


8 komentářů u „Hotfix : jaké pak zlepšení nám přinesl ?

Napsat komentář