Odhalení herní postavy bylo od BlizzConu nejočekávanější

blizzcon-logo Očekávání bylo splněno. Na
BlizzConu 2009 byla před několika dny odhalena další herní postava.
Konkrétně tedy Monk. A právě to, tedy
novou herní postavu, očekával od BlizzConu největší počet hlasů: 60%.
Druhou nejočekávanější věcí (27% hlasů) bylo odhalení stavu vývoje
Diabla 3. I to se splnilo.

Diablo III totiž vyjde nejdříve v roce 2011. Dalších šest procent
hlasů se nechalo překvapit a 5% nic neočekávalo. Takové jsou výsledky
právě vyhodnocené ankety.

V anketě bylo zaznamenáno celkem 1072 hlasů a byla zařazena do sekce Archiv » Ankety.

No a po pravé straně je již připravená nová anketa, která se týká
herních postav. Její podoba je tedy následující:

Která postava se Vám z hlediska příběhu zdá nejlépe ztvárněná?

  • Barbarian
  • Monk
  • Witch Doctor
  • Wizard

59 komentářů u „Odhalení herní postavy bylo od BlizzConu nejočekávanější

  1. Musíme si ale ujasnit, z jakého důvodu snižují množství hráču v partě. Tendence B. byla přece odjakživa přidávat na obsahu, zhutňovat. Sám Jay Wilson přiznává, že hra je v některých úsecích jako polévka, což sice může být úsměvně, leč velmi neštastné přirovnání. Rádi bychom viděli totéž, co v D2. Nemám pocit, že bych kdy měl potíž jakoukoliv animaci v D2 na obrazovce rozeznat, a to i v okně na pidirozlišení. Třeba je to jen deformace nebo zvyk. Budiž. To by se ale nesměly vyrojit komenty fanoušků, kteří to hráli a kterým to už při 3 hráčích připadalo opravdu nepřehledné, v záplavě blesků a čar nebylo možno ani zahlédnout postavy, která efekty sesílaly. Ptaly se: co teprve 4 hráči? A já se ptám, proč ne aspoň 6? Vadí mi to jen z toho malicherného důvodu, že by mne mrzelo, kdyby se nedalo PvPovat 3v3, 4v4 nebo prostě ve skupinkách, jak na to byla celá komunita zvyklá už celé roky. Snad nějak vytuní tu „přehlednost“.

  2. Angoisseus: Problém je, že to v D2 špatné nebylo. Já se v tom třeba vyznal úplně v pohodě, když sem to hrál. Videa jsou úplně něco jiného. Dokud nebudu D3 hrát, tak nemůžu tvrdit, že je to nepřehledné. Z videí to těžko poznám.

    „Lítaly snad za barbiem a jeho zbraní v D2 červené a modré čáry při mlácení?“

    Ne a nemám dojem, že to bude nějak překážet při hraní, stejně jako mi nepřekážely efekty v D2.

  3. No nevim , já jsem se u Diabla bál akorát když jsem zabíjel na HC Lilith s mojim frenzy Barbarem :-D ( ale bál jsem se teda o to ,že na 92 levlu ripnu ) . Jinak mi teda přijde ,že takovej Rezident Evil ,je ve tmě daleko horší než Diablo . Mě přijde to co Blizzard zatim dělá s Diablem 3 jako úžasný , všechno to prostředí , ten písek na tý poušti , Siegebreakaer kterej ukousne hlavu nebo ten Skeleton king – to je fakt bomba . Těšim se na to jak malej kluk – i když mi teda bohužel v tý době bude už skoro 28 :-D :-D :-D

  4. Pokud mluvíme o atmosféře, těžko byste hledali hru, kde byste se mohli víc bát než v D1, a ta doba je pochopitelně už dávno za námi. Soudobého hráče nepřekvapí nic, či téměř nic.

    WoW jistě není geniální, ani D3 nebude, spíš bude velice finančně výnosný. Dříve dělali díla, nebo aspoň skvostné kusy, dnes je to vysloveně tržní záležitosti. Nevidím v tom nic zavrženíhodného – resp. tenhle vývoj se dal předvídat, a lepší už to nikdy nebude.

    Kdo si ovšem myslí, že návrhy fanoušků hře přidají, ten je na hlubokém omylu, neboť masy ještě jakživ nezachránily, ani nepřispěchaly na pomoc ničemu, co by stálo za zmínku.

  5. já teda nevím ale naprosto a ve všem souhlasím s garnem, zaprvé koukat na to jakoby z pohledu třetí osoby a nebo to sám hrát je něco jiného zadruhé, pokud se s tou postavou zžíváte od začátku přesně víte co a jak k čemu patří, za další pokud hraje mnich sám je naprosto a krásně vidět a rozeznat co dělá on, to že je tam více postav a je to lehce nepřehledné je myslím vaakždé takovéto hře, ale po té co jsem to video viděl asi po páté přesně jak říká garn je vše hezky rozlišeno, pokud na to koukáte poprvé sanžíte se vidět vše a nerozlišujete každou postavu zvlášť. Někdo tu někde psal že se u toho nebojí. Nevímco by na mě zapůsobilo depresivněji nežli to jak se všude víří ten písek to mě opravdu dostalo stejně jako temnější nádech já teda nevím ale nepamatuji si že bych se o D1 a D2 bál a to sem slušnej strašpytel:) je něco jiného koukat na video nebo to hrát ve 12 v noci v prázdnym baráku a se životem na dolních 10% myslím že společně s atmosférou filmy a rozhovory to navodí tu správnou atmosféru toto nikdo jen z gameplay které má ukázat možnosti postavy prostě nemůže posoudit. To že se hroutí prostředí je dle mého výborné zaprvé to hře dává další nový prvek do soubojů kdy je možné jej využívat (chápu že těm co hráli jen za barbara a klikaly a nepřemýšlely u toho) to může vadit a působit rušivě ale všem ostatním se to musí líbit, a dungeon kterým musíte proběhnout a sebrat co nejvíc věcí než spadne je super nápad. Neříkám že se vším na 100% sohlasím nebo jsem si to představoval jinak ale to by nebylo žádnou hru možné udělat protže se každému líbí něco jiného a myslím že se jim to zatím daří.

  6. Garn: Je pravda, že HD gameplay jsem viděl jednou, podruhé jsem se ani nedodíval. Možná že máš pravdu a je to o zvyku, ovšem to nic nemění na tom, že i kdybych si zvykl, pořád mi to bude připadat kýčovité. Takové „epic“ záležitosti jako šokové vlny, praskající zem a barevné exploze mi tam prostě nesedí. Holt už asi stárnu, nebo co.

  7. Mýlíš se skoro ve všem. Začnu tím, že D2 patch byl odložen ne kvůli WoWku, ale kvůli Warcraftu 3 a bylo to kvůli kritické chybě, ne kvůli taktickému vývoji. WoWku hráči neubývají, alespoň ne tak masově, aby to Blizzard musel řešit. Co se rezerv týká, tak na oficiálních serverech pokud vím není ani Arthas s Frostmournem… Mimo to Cataclysm není žádná uspěchaná rychlokvaška, ale naopak sedí do Blizzardího schéma „co 2 roky, to 1 WoW datadisk“. (Wotlk byl vydán listopad 2008) A Starcraft 2 byl odložen kvůli tomu, že Blizzard podcenil složitost BN2.0. Diablo 3 má hodně silnou hráčskou základnu a po vydání D3 se ještě zvětší a to určitě dost slušným způsobem.

  8. Cele tohle posunuti vydani je jen marketingovy tah Blizzardu. WoW, kteremu ubyva hracu,protoze v te hre dosahli prakticky nedosazitelneho a mozna i kvuli hre od NCsoft Aion, ktera je docela silnym konkurentem a vyjde v Evrope za mesic. Blizzard se dle meho rozhodl podporit oslika na penizky WoW a vyhlasil datadisk Cataclism, ktery by mu mel udrzet hrace, ale musi ho vydat co nejdriv, aby si hrace udrzeli. Legracni je ze v Cata vyjde posledni bosik, ktery jim ve svete Warcraftu jeste zbyl. Mno a prave kvuli Wowu se o dlozil Starcraft a Dia3. A neni to poprve Vzdyt i patch na D2 odlozili uz dvakrat prave kvuli Wowku.

    Je dobre priznat si, ze Dia3 nema takovou hracskou zakladnu jako Wow a proste neni prioritou a bychom si to prali sebevic. Je to o penezich. Vidim to na rok 2011 mozna i 2012.

  9. Vtip je v tom, že zapřísáhlým D2 hráčům zmatek v D2 nevadil, ale zmatek v D3 jim vadí. Budu se tedy vyjadřovat jen k D3. Zkuste se podívat na gameplay video 15× jako já a uvidíte, že je to o něčem jiným. Už vím kdo má jaký efekty a mohl bych to vkliud komentovat, podle bareva a tvarů efektů v pohodě poznávám chary, i když jsou ve skupinách nepřátel. Navíc příklad s tím melee zrovna není moc dobrej, protože třeba zrovna Barb má jeden spešl útok s čárou, ale zbytek jsou takový nebarevný efekty – vlny vzduchu atd. Nejvíc efektů tam měl asi Wizard s tím svým Arcane Missile, která občas critla a roztrhala creepa po obrazovce. Prostě je to jen o zvyku. Přirovnal bych to k tomu, že ve WoWku jsem na začátku hraní v PvP nevěděl, čím mě někdo zabil. Po roce jsem ale jen s dmge a classu poznal nejen to, jaký spelly používá, ale dokázal jsem odhadnout jaký další použije a jaký má zhruba gear na sobě. Těžko býti expertem hry, kterou jsme nehráli. Třeba zvládnutí takového zmatku Blizzard zařazuje do svého „Hard to master“. ;-)

  10. delosombres: Neřešíme D2, ale D3. To že bylo něco špatně v předchozím díle neznamená, že to musí být špatně i v díle dalším. Ano, i D2 bylo také zmatené, ovšem D3 to, dle mého, přivádí do absurdna, protože tady se ke všem „magickým“ efektům přidávají i efekty melee boje. Lítaly snad za barbiem a jeho zbraní v D2 červené a modré čáry při mlácení?

  11. nj, vyjde to pozdě, nejen díky tradici z předchozích dílů, kdy vydání také odkládali co nejdál, ale i díky tomu, že se blizzard věnuje hlavně WoWku…..nevim ja v diablu příběh moc neřeším 😀 mě jde prostě o to že tam mám moznost zmasakrovat co nejvíce nepřátel 😀 …ale když bych se na to měl z hlediska příběhu podívat tak tam nejvíc sedí barbar, potom možná trochu wizzard 8-)

  12. co sa tyka ankety samozrejme ze najviac pasuje Barbar..ostatne nemaju co s pribehom robit:D…a to co sa tyka cenzury…co chcu cenzurovat kks?? naco je vlastne cenzura?? dieta si to zozenie tak ci tak…podla mna je jedno ci tam bude krv zelena alebo cervena…tak ci tak to bude nieco co z toho typka vystrekne …a nasilie???diablo 3 bude hlavne o nasili ..cize ked to zamedzia diablo strati svoju cenu…

    1. Realase datum Diabla 3, lidi nebudte blahovi, jestli diablo vyjde v roce 2011 tak to bude div! Historie nas jasne uci, ze Blizzard prakticky nikdy nevyda hru v cas a vzdycky posouva posouva, o mesice, o roky.. je jen smutne, ze diablo 3 vyjde v dobe, kdy ti co hrali dvojku uz budou mit skoro 30.

    2 Souhlasim s nazory nize, ze diablo je prilis barevny – nechapu proc ty omalovanky a duhove barvy, to prece neni diablo.. ani se mi moc nelibi ty padajici veci „ze stropu“ proc to komplikovat, chci jednoduche uderne skily. Duraz ma byt kladen na jednotlive itemy a na tom, aby detailni byla predevsim postava – aby byly na ni zcela jednoznacne sly rozeznat jednotlive kusy vybaveni a aby kazdy unikat mel svuj jedinecny vzhled a abychom uz pekne z dalky poznali, ze dana osoba se honosi na svem tele tim nebo onim skvostem. Opravdu nepotrebuju potoky krve a duhove smouhy pres ktere ani poradne nevidim na mapu a nepratele… pevne doufam v hlubsi korekce.

    1. Myslite, ze dalsi postava bude oficialne odhalena az na dalsim Blizzconu? :)

  13. Taky mi to už trocha přišlo zmatene ,ale ne nepřehledné když každý hráč má uprostřed obrazovky svoji postavu a kliká kouzla na nepřítele tak zmatenej nemůže být. Horší to bude třeba v PvP jak se mezi sebou postavy rozeznají když na sobě budou třeba 4 postavy a po sobě pálit to už nedokážu pochopit ale snad to nějak udělají dost dobře. Já jim věřím a plně vkládám svoji důvěru.

  14. Angoisseus: Súhlas. V gameplayi keď spolu hralo viac postáv tak to bolo už komplet neprehľadné, dúfam, že do releasu sa to ešte zmení. K ankete: Som teraz trochu zmätený, tak ako je to teda myslené? Že ktorá z postáv najviac do D3 zapadá, alebo ktorej príbeh/background je najlepšie spracovaný? V prvom prípade Barbar, v druhom asi Monk. Hlas dám ale Mníchovi. :-)

  15. Angoisseus:co blbnes,bez techto efektu by to bylo dost ubohy… to k tom patri – cary,magie – ot jous efekty a ty tam byli prece aj v D2..

    Jinac to je teda pro me zklamani ze to vyjde az v roce 2011 :-( to trochu prehnali.nejdriv to melo byt na vanoce,pak na jare a ted to oddalili na dalsi rok…co tam probuh delaj,at se do toho na 100% 8-)

  16. Zlí jazykové by mohli tvrdit, že ani o „odhalení“ postavy nešlo, ale spíše o její „zahalení“ výbuchy, efekty a barvičkami… Proč tak nutně potřebujeme modrou čáru za mečem, červenou za charem při skoku a podobné hovadiny? Nevypadá to dobře, vypadá to kýčovitě; takových her máme spoustu, tohle mělo být Diablo. Ale chci se zeptat; půjdou tyto efekty vypnout?

  17. to alarik, no fajn ale jak omezí když si někdo koupí originálku přímo třeba z ameriky? pokud to nebude nějak tak že při přihlášení do batlenetu to ověří že máte opravdu hru pro daný region tak se to bude dát snadno obejít a už vidím jak se něchají pařani v německu omezovat :-) taky si nedovedu představit že by měnily barvu krve…jako na zelenou ? :-) možná modrou uklidňující…

Napsat komentář