Dostáváme se blíže k patchi 1.0.4, a ikdyž je ještě pár týdnů vzdálený budeme vás rychle a zběsile zasypávat novinkami zaměřenými na přicházející změny. Na začátek vám chci poskytnout přehled větších systémových změn a herních vylepšení.
Tak šťastní spolu
Ikdyž spousta hráčů hraje co-op, je to stále jen menšina her. Ideálně bychom chtěli, aby hráči co chtějí hrát solo byli schopní hrát solo a hráči co chtějí hrát co-op hráli co-op. Momentálně je hraní solo jasná volba i pro ty, kteří by raději hráli co-op se svými přáteli. | ![]() |
Změna, kterou jsme udělali v 1.0.3, odebrat bonus damage monster za dalšího hráče byl dobrý začátek, ale můžeme jít jednoznačně dál. První změna v 1.0.4 pro co-op je odstranění průměru Magic a Gold Findu v multiplayeru. Budete tedy využívat celého vašeho Magic Findu nezávisle na ostatních hráčích ve hře.
Zároveň budeme snižovat násobič zdraví pro monstra za dalšího hráče v co-op. Pro všechny obtížnosti bude v 1.0.4 75% na rozdíl od současného 75/85/95/110%. To dělá nepřátele v co-op hře lépe zvladatelné, což odměňuje koordinovanou skupinu větší účinností ve farmení, než jednoho hráče.
Snižování rozdílu
![]() |
Víme, že mnozí z vás jsou frustrovaní z obtížnosti některých elite packů. V 1.0.4 budeme zužovat propast mezi normálními mostry a elite packy. Záměrem champion a rare packů je poskytnout hráčům výzvu, ale cítíme, že je rozdíl přiliž velký. Normální monstra umírají rychle a elite packy jsou občas jako cihlová zeď. V 1.0.4 budeme tedy zvyšovat zdraví normálních monster o 5-10% na inferno, ale zároveň zvyšujeme drop magic a rare itemů. Zdraví championů a rare monster snížíme o 10-25% a změníme určité affixy. Na těchto číslech stále pracujeme. |
Pro další snížení rozdílu mezi normálními a elite monstry upravujeme affixy jako Fire Chains a Shielding. Samozřejmě jsou i monstra, která jsou také velmi silná a budeme upravovat i některé z těchto, jako například damage silnějších skeletonů jako jsou třeba Skull Cleavers.
Zbraně
V jednom z dalších vylepšení, bychom rádi udělali rozdíl mezi šancí itemu být dobrým a tím, že už než ho idenfitikujete víte, že bude k ničemu. Jinými slovy, je rozdíl mezi itemem, který má šanci být dobrým a itemem, který nemá šanci být dobrý. Není to něco, na co se budeme moci plně zaměřit v 1.0.4, ale dát každému dropnutému itemu šanci být dobrým je dlouhodobý cíl. V 1.0.4 přichází zlepšení pro zbraně. Damage je nejdůležitější stat na zbrani. Surová damage všech zbraní item level 61 a 62 bude schopná se dostat až na horní hranici damage zbraní s item level 63. | ![]() |
Chceme také překonat rozdíl mezi dual-wieldem a two-hand, proto vylepšíme two-hand melee zbraně vytvořením nových afixů, které budou kompenzovat ztrátu statů, které vám dává offhand.
V tématu two-hand také změníme vypočítávání damage několika DoT (damage over time) skillů.
Efektivnost vs Výzva
![]() |
Spíše než zda můžete porazit nepřítele se snaží mnoho hráčů spíše přijít na to, jak rychle je mohou porazit. Odstraňujeme Enrage timer a vyléčení do full hp champion a rare packů. Nemyslíme si totiž, že to zapadá do filozofie hry, která je více o farmení jak efektivně je to možné. Již jste motivovaní k zabití věcí rychle, když vám pack trvá dlouho, můžete se cítít nespravedlivě, když dostane Enrage, zabije vás a potom se vyléčí do plna. Původní záměr Enrage timeru byl mít několik encounterů, které sloužily jako DSP kontrola, které mohly přidat napětí a vzrušení. Vzhledem k náhodnosti champion a rare monster, spolu s filozofií efektivního farmení byl toto od nás špatný krok. Enrage timer je vhodnější pro souboje s bossy. Předvídatelnost a mechanika boje je vždy stejná a časový limit je zde vhodný. |
Od tématu Efektivnost vs Výzva však nemůžeme odejít bez diskuze o postizích za smrt. Když jsme zvýšili ceny oprav v 1.0.3 znamenalo to udělat smrt smysluplnou. Účinnost není jen o tom, jak rychle věci zabít, ale o úsilí, které do toho vkládáte. Umírání se může vložit do efektivnosti a to vytváří smysluplnou výzvu, zůstat naživu nejen v tom, jak hrajete, ale v tom jak jste si svůj charakter vytvořili. Proto si myslíme, že náklady na opravy jsou přece jen trochu vysoké, takže v 1.0.4 budeme snižovat náklady na opravy high-end itemů o 25%.
Legendárnější
Máme vylepšení, které přichází pro Legendární itemy, a nám se to jeví jako dost důležité, abychom to zmínili. Sledujte, jak Senior Game Designer Andrew Chambers dává „výčet“ v příštích dvou týdnech. Jen připomínáme, že existující itemy se nemění. Vylepšení se týká jen těch legendárních itemů, které dropnou, nebo budou craftnuty po vydání patche 1.0.4. | ![]() |
Stay Classy
Pracujeme na tunách změn pro classy, které budou mít samostatné blogy. Obecně se díváme na nepopulární skilly a ptáme se sami sebe několik otázek.
- Má skill problémy s kontrolou, nebo čitelností, která dělá skill méně uspokojujícím pro použití? Jestli ano – uhladíme skill více. Dobrý příklad je Barbarův skill Rend – mnoho lidí ho nepoužívá, protože vždy nemůžete
říct, kteří nepřátelé jsou ovlivněni krvácením a kteří ne. - Plní skill podobnou roli jako nějaký extrémně populární skill? Jestli ano, vylepšíme skill, aby byl konkurencí populárnímu skillu. Například Demon hunterův Bola Shot může být solidní skill, ale nemá surovou damage v porovnání s Hungering Arrow, takže vylepšíme Bola Shot, aby byl konkurenceschopný.
- Má skill dominantní runu? Jestli ano, můžeme vylepšit nepoužívané runy, aby byly více konkurenceschopné? Dobrý příklad je Wizardův skill Hydra. Venom Hydra je nejpopulárnější runa, a pro dobrý důvod, takže vylepšujeme ostatní runy, abychom z nich udělali konkurenci pro Venom Hydru.
- Je skill žrout zdroje? Obecně jsme zjistili, že mnoho skillů jsou žrouty zdrojů a nedělají dost za jejich cenu. Zde bych použit příklad Monkův Wave of Light což je poměrně značný žrout spiritu, který za to vždy nestojí. Mnoho žroutů orientovaných na damage bude vylepšeno v 1.0.4.
- Zvýší nebo sníží vylepšení skillu rozmanitost buildu? Některé skilly, když je vylepšíme, způsobí zastaralost jiných skillů, takže je tu jisté snížení rozmanitosti buildů – s těmito skilly jsme opatrní. Jiné skilly, když je vylepšíme, se přidají k dosavadním používaným skillům, což zvýší rozmanitost buildů. Příkladem jsou Witch doctorovy spelly Zombie dogs a Gargantuan, které oba obdrží vylepšení v 1.0.4
Je opravdu několik top změn, které budou v patchi 1.0.4 a doufáme, že se na ně těšíte stejně jako my. Samozřejmě budeme mít pro vás mnohem více informací v nadcházejících týdnech o legendárních itemech, povoláních a dalším obsahu, stejně jako rozhovory. Vydání patche je současně zaměřeno na čtvrtý týden v srpnu.
Uvídíme se ve hře !
*P.S. Zbavíme se invulnerable minions affixu.
Pro DiabloFans.cz přeložil Blader
Zdroj: Battle.net
Hra bude snadnější a to je špatně, MF gear je podle mě velmy důležitá věc , já osobně se snažím mít + 300 % MF , protože to ovlivňuje počet afixů a to je pro kvalitní item velmy důležité. Myslím že jejich cíl je dostupnost lepšího equipu pro širší skupinu hráčů, tozn prodeje v AH 🙂 Celé D3 je postaveno okolo AH. Každopádně se pro mě nic nemění, hrát budu tak jako tak 12 + hodin denně 🙂 , ale za mě
– zlehčení hry
+ legendarky ta oprava tu měla být okamžitě ,(doufám že opraví tal rasha set ) změny v MP hre jsou super , Diablo je Multiplayer hra, ale zatim pro me byla jasna volba single.
+ za opravení dvojruček , protože to byl vazně další fail , proc 61 a 62 lvl zbrani dobrý tah, i když myslím že ten proc bude hodně rare.
Bohužel není žádné info contentu v actu 4 🙁
To Adorall
Je to hlavně pro hráče co jedou solo, protože když nejde dát na inferno nějaká elitka, mně se to již jednou stalo natrefit na elity co měly oblibu přitahovat si vás do laserových pastí které vás instantně zabily (navíc přez textury což jsem nepobral 🙂 ) atd. a pak se jim ještě po každé smrti obnovovaly životy, bylo to značně nemilé. Dle mého názoru by elity neměly mít až tak masakrální dmg, protože jsou chvíle kdy hráč chcipne a ani s tím nemůže nic udělat. Navíc mají některé elity přehnaně nastavený speed s imunitou na slow, takže pro mého wizarda například věčný problém tuto kombinaci zdolat bez chcipnutí.
Tak si to schrneme : HP monster v Co-op budou menši / HP klasickych monster budu o kapanek vetši to neznamena že ich nebudeme sundavat na ranu / HP Championu a Rare budu menši / k tomu nam blizzard doda ješte silnejši zbrane aby už tak malo HP co rare a elit mobove maji kleslo na nulu behem 5 sekund / elity nebudou vylečeny po naši smrti ? .. nechapu proč by nemohli ked samotna postava ma možnost sa oživit a jit do boje s full HP, ano je to sice otravne ale aspon to nebude pro male deti / navic drop legendary itemu bude vetši, to znamena vetši šanca že padne ešte silnejši zbran než kterou mate a pritom ste to sni davali hooodne dobre, tak ted to budete davat už jenom pohledem. Zamna obrovske minus, ešte par takychto patchu a posadim k temu moju 4 ročnu sestru a rovno na HC.
To že to nějak pořád zlepšují nebo se snaží je dobrá věc. Jenže podle mě je to tak, že je komunita tlačila aby hru vydali. Dobře hru teda vydáme i když není dodělaná však to opravíme v průběhu, přidáme patche + hotfixy. A proto si myslim že to prostě podělali a teďka jen čekají na co si ještě budou hráči stěžovat, aby to mohli honem zlepšit ku jejich přání. Uplně hnedka po vydání bylo inferno (INFERNO JAK MA BYT), sice jsem si to nedával ale to jen proto, že jsem neměl nasbíraný gear což samozřejmě postupem času doženete. Podle mě si nijak nepomůžou pokud budou zlehčovat hru, jenom to přinese další a další nespokojenost. taky mi vadí že D3 je v podstatě D2 jenom překopaný s (pár) úpravama navíc. Nechápu co na tom takovou dobu dělali a proč to za tak dlouhý čas nedotáhly alespoň těsně před cíl a pak by se tam doplazili patchem s přidáním PVP (například). Jejich ochranný systém měl být natolik zabezpečený aby se nemohl nikdo nabourat se svým vytvořeným programem např Boti, a bugování goldů. To je první věc co bych řešil než bych hru vydal ku spokojenosti hráčů (těch poctivých). Oproti D2 je D3 fail na plné čáře D2 bylo i ze startu epická hra. D 3 má samé problémy a nedořešené záležitosti. Artisani jsou v podstatě k ničemu. Byla jim přikládana větší hodnota než mají. Gemy padá jich strašně moc, je pravda, že nejlepší gemy se musí vyrobit z receptu což je v pořádku. nicméně bych dal drop na gemy na minimum, když se zamyslím na tím, že jsou to kameny z drahokamů atd tak by měla být vyjímka nějaký najít a ne mít zaplněný 1 stash v truhle plnej gemu, ještě víc bych je zdražil. NV kámen úrazu, který eliminoval MF naco si budu skládat gear s MF když mám zaručený drop ??? to nemá logiku ano s MF equipem spadne třeba namísto 2 itemů 3-4 ale equip s MF je ponížen o jiné staty. takže se nevyplatí spolu s NV raděli složím větší DPS nebo Tank equip s ALL resist a něčím co se vyplatí víc než +20 MF. MF jako stat samotný v D2 byl MF equp na to aby padali epický věci (dorbý itemy). V D3 je MF na to aby padalo co nejvíc itemů proboha proč. Nepotřebuju mít plnou truhlu itemů na prodej který sou mi k ničemu. Chci mít v truhle třeba 4 geary DPS gear, tank equip, MF equip, GF equip (jsou to jen příklady) na to abych si vybral podle libosti co chci jít hrát pokud pujdu za barbara třeba v partě nahodím tank equip pokud pujdu na farmu tak hodim MF nebo GF equip. ale tak bych si to představoval já bohužel je to právě naopak. Na diablu mám odehráno nějakých 350-400 H hra mě baví pořád, nicméně pokud PVP bude propadák sině budu uvažovat o změně online hry např na již zminované GW 2. Doufejme že to půjde k lepšímu a ne k horšímu kam to zatím spěje. Kdyby vložili tolik času a úsilí do samotné hry jako vložili do reklami možná by to bylo lepší. K čemu je pořádná reklama když je samotný produkt (nic, moc) raději hru která je best o reklamu nám přece nejde. Zbytečně moc hru zjednodušují, jestli kvůli mladším hráčům tak sakra proč. Pokud na to nemám nervy tak to nehraju. Vše co jsem uvedl jsou pouze moje názory a příklady. Nebryl bych to vážně ale zamyslet se nad tím není na škodu. Mejte se pařani snad to bude lepší.
Uxim: Chápu tvoje názory, ale mícháním SC2 a D3 mícháš dvě uplně jiné věci -Sc2 se balancuje úúúplně jinak. V D2 se dalo dloulevelovat a to je podle mě jediný rozdíl, protože se tam stejně chodily určité oblasti pořád a pořád dokola. BTW, stěžuješ si tu na hru, ve které jsi nahrál 800h. Tohle normálnímu člověku stačí tak na rok 🙂
K tý změně legendárek. Je to fajn…jenže to do plusů zahrnout v žádnym případě nemůžu. Měli bejt top už na začátku. Vyjma Stormshieldu a Occulu (myslím že to je on) na 18procent mf na prstenu (rary maj tuším max 17) jsou, jak všichni víme, úplně k ničemu. Přídání nových už je samozžejmě plus.
Víc HP u bežnejch mobů je ok…klidně mohli i víc, když už jim zvednou drop, pác tam jsou jen jako nutná vata…
Odstranění „invulnerabla minions“ – těžko říct, u drtivé většiny bossů je to na škodu. Nicméně u některých ne (specielně ty malý svině, scavengeři v A1 a pidilidi z podzemí v A2, jsou, společně s affixem fast, minimálně pro DH finíto…).
Snížení HP v coopu a full heal je hloupost…nesmyslné zlehčování…jakmile to budou zlehčovat, kde bude ta nutnost hrát dál a hrabošit lepší gear, či pro Blizz ještě lépe – kupovat. To je trošku kontraproduktivní.
Jak už tady někdo psal, klidně by se mohli nějaký affixy generovat i u trashů…ale zároveň by mohli přidat novej level lahví…12500 je málo…člověk to používá až jako poslední možnost…
Zrušenej MF average kvituju…když jdu do party s MF 350 (s NV) a ostatní maj main equip, dost mě to štve…
a má přání…přidat sockety i do rukavic, ramen atp… nevidím důvod, proč by měli být bez nich…to jsou jako v Sanctuari řemeslnící takový diletanti, že uměj gatě, ale rukavice ne? 😀
Daily q.
vyhledávání v AH.
jo…a proboha, přesunout obchodníka ve 2 actu někam blíž k bedně…to je neskutečnej vopruz, běhat k němu po těch schodech!!!!!
Tímto článkem pouze Blizzard potvrdil, že to patchem 1.0.3 posral…..
Ja mam odehrano 300 hodin a bavi me to teda furt stejne. Rek bych ze to je stejne zabavny jako D2, jenom skoda toho WOW grafickyho stylu.
sramo Diablo2 a diablo3 není to samé, diablo2 je výzva a díky tomu že je tam vysoký lvl můžete hrát několik měsíců a stále nebudete 99, itemizace je tam úplně jiná, D2 je zábavnější oproti D3. Blizzard nikdy nevydal tak špatnou hru, nepamatuju si že by si někdo stěžoval na SC2 který dodnes balancujou, WoW už jde taky delší dobu do kytek, ale jen kvůli tomu, že už vaří z vody a neví co s tím. Ruku na srdce, kdo zabil Baala na Hell. Na tu dobu co to vyšlo ta hratelnost byla neuvěřitelná a to je dodnes, zaostávála sice grafika, ale tu vem čert o tom hry nejsou. To co má D3 opravných patchů, to nemělo D2 za celou dobu, blizzard předhodil lidem nekutečný polotovar, který se znaží zachránit tím že ji zničí a předhodí causual hráčům, co budou skákat radostí, že zabili diabla na hell^^ a můžou jít do inferna. Kdyby takhle zjednodušili pár měsíců po vydání D2:LOD tak by jim to za půl roku nikdo nehrál. Blizzard zničil legendu, tím že vydal nedodělanou hru, zabili Caina, slibovali inferno jako velkou výzvu, kde budeme hrát měsíce a měsíce a bude umírat a umírat a pak to projdete s prstem v nose a druhym prstem v zadku. Jediný co to diablo drží nad vodou je aukce, kde lidi doufají v snadný zisk.
proč se vlastě vracet k D2? Dyť je to to samé, jen tam není aukce a taky se protáčí stejné lokace pořád dokola… Nezapomínejte, že D2 je už tady dlouhou dobu a pořád se mění, zatímco D3 je tu chvíli. Lidi prostě budou brečet pořád…. 🙂
Diablu začínají odumírat životně důležité buňky. Věta Blizzardu „Legenda se vrací“ se minula skutečnosti.
K takže 100 ludí, 100 chutí.
– chcete aby viac padali dobre itemy ale na druhej strane nadavate že klesnu ceny v AH, že potom nezarobíte nic na predaji itemov .
– uximuxinieco ty pises že v D3 nemaš žiadnu výzvu, za 800 hodín hrania na SC podla mna dokaže dat Diabla na inferne aj 10-ročné dieťa, systemom pokus-omyl . Skus si vyskušať HC .
– peterviki666 , pises tu niečo o omalovanke pre deti, povedz mi teda ktorý dospelý človek s prriemerným IQ si da za nickom číslo 666 ???
– dosť ludí v poslednom čase sa odvolava na to že GW 2 > D3, to je ako miešať jablka s hruškami , zatiaľ neviem o tom že by D3 bolo MMORPG .
– btw tí čo sa odvolavaju na GW 2 , hrali ste vobec jedničku ?Viete ako tato hra funguje ?
D3 uz skoro nehraju protoze to neni zadna vyzva, inferno totalni sklamani a po tomhle patchi nevim nevim
Obtížnost monster bych nutně neměnil, byť jsem zaseknutý na Ghomovi (no dobře dal jsem tomu 4 pokusy). Spíš je boží, že vylepší ty dvouhandy a zbraně obecně. Přece jenom žlutá zbraň je to nejhorší co může padnout a dvouruční is like OMG!!!
Ještě tak něco udělat s Health pitíčkama. Buď snížit CD na 1-2 sec nebo aby healovaly třeba za 75% life total. Ale to mi asi vadí hlavně kvuli tomu Ghomovi, kde mi netriggeruje Revenge a Charge healuje za málo
.
Tak já si pamatuji nez hra vyšla tak jak jsem rozebirali že budou snižovat obtižnost. Než vyšlo D3 tak už plno lidi rikalo že deti budou brecet a inferno snizi na uplně triviální obtižnost.
Hlavně to bylo pořád inferno vyzva na měsíce. A az chvilku to sniži an takovou uroven ze to bude easy.
me by stacilo bud snizit dps u nekterych spelu elit nebo smazat nektere kombinace kdyz jde clovek solo(v parte se to da ,clovek neni jeden target)ale v solo je to fakt zlo to musite uznat i kdyz mate dobry gear a nekdy umirate kvuli spatnym kombinacim na spatnych mistech,ktery se daji dat celkem vklidu v teamu a je spatne davat kvuli tomu relog kdyz jdete solo..Enrage ,full life a nesrmtelny minioni pryc ? to je podle me chyba to se mi velice libilo..
Uximuxiluxia ::: nuda ve hre tak proc D3 jeste hrajes a jeste lakujes kolik nemas odehrano omg. pokud normalniho cloveka ne (ZAVISLAKA) neco nebavi tak to nedela ty budes asi hodne velky felar z babrakova Ps: co se tyce zmen neresim hraju a hru si uzivam s prately a je mi jedno jestli tam bude ono nebo toto stejne jak si blizz zamane tak aj udela a nikdo to nijak nezmeni tod vse a ty Uxim…… zkus se aspon nekdy podivat z okna jak to tam vypada
jako baglik sou změny se kterýma souhlasím a změny se kterýma nesouhlasím. Ale ty legendarky to je dobře protože když už jsou legendary tak by měli být lepší něž ty rare ( spoň z měho pohledu). Ale když mi na infernu dropne legendarka a je to zbraň využitelná maximálně pro nightmare nebo hell obtížnost dost to naštve . A ty zbraně též vítám. Z té haldy zbraní co mi dropla sem mohl využít tak 3 🙂 a že mám nahráno přes 300h jen na monka 🙂 .
Se změnami souhlas. Hlavně ať padají lepší předměty. AH nepoužívám a nikdy nebudu
. O nakupování předmětů, abych mohl progresovat, přeci Diablo není. Ty by mi měly dropovat. Až se tohle změní, budu spokojený.
Chtěl jsem se tady po přečtení změn rozepsat, no Baglík to prakticky za mne shrnul dobře:
Baglik: Už jsem to psal i na fóru některé změny vítám jiné ne
Za mě jen: sakra jděte do pytle se snižováním obtížnosti, je to hrs a výzva a ne proběhnu to vždy a v poho.
Baglik a víš jak to dopadne? Public bude plný lidí s malým DPS a velkým MF, takže public bude větší utrpení než je teď.
Už jsem to psal i na fóru některé změny vítám jiné ne
+zrušení sdílení MF: dobrý mápad proč by měl mít hráč který se na tento bonus zaměřuje má ho třeba 150 (bez NV) mít stejnou šanci na drop který na něj kašle a má ho 0
+ přidání nových legendárek vítá snad každý sám jsem na to zvědavý
+ úprava skillů, některé na vyšších obtížnostech k ničemu takže jsem zvědav s čím blizz přijde.
a teď co se mi nelíbí:
– uzdravování elitek proč to rušit i když mě to někdy dost štvalo minimálně do inferna to patřilo, nechal bych i enrage je to sice hnusárna, ale krásná .
Mrzí mě že blizz stále upouští od obtížnosti kterou sliboval.
– ceny oprav: vím že dost hráčů tu brečelo jak je vysoká a že vydělávají jen na opravy, ale nutilo je to hrát alespoň opatrněji, je to jediný postih za smrt.
– násobič zdraví u monster další zbytečné zlehčení alespoň to nutilo skupinu více spolupracovat a ne aby si každý lítal kde chtěl,
nevypsal jsem tu vše ale jen to co semi líbí/nelíbí asi nejvíc.
Nazdárek lidičky 🙂
Zvýšení počtu hp u normálních monster ve hře vítam!! A blizzard by mohl pokračovat takhle dál. Oni ve hře totiž představují přibližně 95 – 96% veškerých monster, zbytek je elitu, který to budou snižovat 🙂
Co se mi nelibí je oslabovaní schopností na eltních monster, být po mém, tak schopnosti dám i normálním mostrum od obtížnosti Nightmare 🙂
Celkově sem na daný petch celkově zvědaví, hlavně aby nám neoslabili zbraně. To mohlo dopadnou tak, že hp se u elitních moster zachovají, tedy budeme ubírat méně a u normálních moster tím pádem narostou ještě více. Bude to jenom náš suběktivní pocit
S pozdravem.
Bože to chtějí ještě víc zlehčovat??????Mám hodně velké nutkání se vrátit k D2, protože D3 je prostě oproti D2 EPIC FAIL.
Uvidíme, jak to bude v praxi fungovat, ale dle mě by to mohlo být ok. Už podle toho, že brečí hlavně gold farmáři a ti co vydělávají na AH. A to je pro mne dobrý ukazatel 😉
Na druhou stranu si musí bliz dát pozor, aby to s nerfem potvor nepřehnali, protože pro hodně hráčů končí D3 dohráním inferna. Já s tímto úplně nesouhlasím, protože v D3 si dle mě každý stanovuje své cíle sám, ale každý tohle neumí.
Až na tuhle malou obavu vidím nový patch velice dobře a těším se.
Uximuxiluxia nevím proč mu všichni nadáváte. Má pravdu. Blizzard v podstatě „nachcal“ všem dobrým hráčům na hlavu. Kdo utratil horentní sumy za geer – může si akorát tak pobrečet. Teď to bude mít každá lama. Na dohrání Diabla nepotřebujete ani 100 hodin teď. Aukce vše zjednodušila. Takže kdo nefarmí Act3 nebo Act4 musí být causual hráč. A oni to zjednodušší ještě více. Takže je jedno, jestli máš skill, dobrý geer na který si vydělával 800 hodin – každá lamka na tom bude stejně za dva týdny. A to je nespravedlivé a zase Blizzard mění pravidla v průběhu hry. Takže Uximuxiluxiu chápu. Zjednoduššení hry mě taky vadí. Inferno mělo být něco výjimečného a přitom je to jednoduché a žádná výzva. 🙁 Farmit se dá v pohodě Hell, Inferno mělo být bonus pro pařmeny. Taky jdu prodat main geer a zbytek věcí. Po patchi to nakoupím 100x levněji.
Mno..hlavně aby to s tím snižováním obtížnosti nepřehnali. Já jsem si D3 koupil z nostalgie a nezklamalo mě. Je to zhruba to co jsem od toho očekával. Zahrál jsem si cca 180 hodin. Z toho 130 hodin za barbara což je asi nejjednodušší postava. Nedávno jsem ve dvou s kamarádem vyseknul diabla na infernu, takže myslím, že postava je celkem solidní. Za celou dobu jsem dropnul skutečně možná tak 3% zbraní, který byly opravdu dobrý z těch 100% sraček kterejch padají hromady. To by chtělo vylepšit. Všechno co mám na sobě jsem z 90% koupil na aukci, jelikož takový věci jsem prostě za všechny ty hodiny ani nezahlídnul a to je trochu špatný myslím. Většinu peněz jsem získal překupováním v aukci kde se takhle dájí vydělat skutečně rychle velký goldy, ale o tom by ta hra neměla být!!! Bohužel o tom je a to je špatný.
Co se týká obtížnosti…tak někteří elite jsou k smíchu jakož i normal enemy na infernu a někteří jsou naprosto šílený. U kterejch chcípnu jednou tak to beru jako že osobní selhání. U kterejch chcípnu vícekrát, to už beru jako nevyváženost systému 🙂
Já osobně nelituju peněz za tuhle hru..ikdyž byla pekelně drahá 🙂
Každopádně mají co vylepšovat 🙂
Zábavnosti hry Battleforge se to sotva dotýká. To je zatím pro mě top záležitost a stále čekám, až mě nějaká hra osloví jako BF. Je jasné bohužel, že D3 to nebude…škoda.
NECHCI TU FLAMOVAT, ALE JE NORMALNI, ZE MA NEKDO NAHRANO TOLIK HODIN? 😀
Hra je ve skupině podstatně težší, ty potvory se pižlají mnohem déle než když jdete solo. Prostě to chtějí srovnat aby lidi hráli i coop. Do public her vůbec lidi nechodí, protože to pugy nejsou schopny zabít ty elity, no a taky se tam furt umírá. Já ty změny vítám, hodně farmím solo, tak aspoň bude změna 🙂 104 nicméně není vše jen nerf, ale i buff bílejch monster, to zas budou děti a boti brečet jak je oneshotují falleni 😀
Invulnerable minions – palec nahoru, ať táhnou do křemíkového nebe, většinou jsem se jim vyhýbal když jsem na ně narazil a vždy mě to trochu pokazilo radost z farmy 😀
Diablo by imo nemělo být tolik těžké, potvory by měly padat rychle a akce by měla být svižná aby ty itemy padaly. Lidé na fórech brečí ať blizz fixne loot, zvedne dropy, že nic nepadá. Když to udělají tímhle stylem tak zas lidi brečí jinak. Je přeci zábavnější to kosit a brát itemy, než chcípat a nelootovat.
No líbí se mi většina věcí, už se nemůžu dočkat. Ty jo mám nahraných 900hodin, hmm dnes už nato kašlu jdu si pustit porno 🙂
Jako supr, že se o hru tak staraj… A a a wo tom to jeeee 😉
Uximuxiluxia: ve hře je nuda a proto si nahrál 800 hodin? i see
njn klasika nektery zmeny se mi libi nektere zmeny mi tam stale chybi a nektere me desi ….. 🙂
sensation86 vše začalo tím, že jsem řekl že hru zlehčují pro low hráče a ty aniž by byl důvod, si začal z huby vypouštět urážky, pak jsi se přiznal že za tři měsíce hraní nemáš dojetý ani inferno, inferno dáš s ranged classou a do eq. vrazíš max 1m goldů, pokud jsi to nedokázal nahrat tak mi je tě líto, diablo prostě není pro každého a jestli ti to nejde zkus spojovačky nebo černobílé omalovánky.
Zlehčovat hru by nemuseli,podle mě je to teď tak akorát.Ostatní změny budou asi dobré.
U mna osobne minus za zrusenie delenia MF. Ale je to len docasne, kym nebudeme mat vsetci ( myslim tym moju partiu, mf/dps ). Traja si nahodia mf gear ( dajme tomu 300mf 15k Dps ) a ja so 70kdps a mf 0 to odmakam a ostatni sa budu radovat zo 63ilvl. Ale uz pracujem na mf/dps wdoctora tak kym ten patch dorazi mozno to bude oukej 😉 A velke + za zrusenie obnovy zivota na full u elit, v parte mi to ani tak nevadilo ( niektorim len proste trebalo vysvetlit ako zostat mrtvy ) ale na solo ked necham elite 3% zivota a ripnem, musim ist cely dung znova peso a co nevidim restart 😀
kecám sračky? Blizzard hru nefruje, aby si to zahráli malí děcka a uškodí tím jiné skupině. Prostě jsem dal najevo můj názor a hned tady okolo urážíte. Jo a ve hře je fakt nuda, a není co dělat, takže hra ztratila pointless, jediný co tu hru teď drží je aukce, ale ta po tomhle patchi taky půjde do kopru, hodně lidí si myslí jak na tom vydělají, ale jestli to zlehčí tak to nezlehčí jen vám ale všem a s dropem to bude to samé
Avenger: cece asi jsi si precetl moji diskuzi jakou tady vedu s mistrem Uximuxiluxia… Myslim si ze vubec nema ani cenu reagovat dal na jeho slovni prujem protoze se tu dost slusne presentuje svoji jednoduchusti ale takovy proste jsou tyhle nuly 🙂 akorat to tady spamujeme misto toho aby tu byly rozumne komentare…. Lepsi by bylo si bouchnout aby se probral z matrixu 🙂 ale…. neresit cest… 🙂
Uximuxiluxia ..kámo daj sa liečiť za 3 mesiace od vydania si viac ako mesiac čistého času presedel za pc hrou… a potom tu kopeš na šecky strany jak malé decko, že nemáš čo v tej hre robiť 😀 Trošku to stráca logiku nie ? 😀
Uximuxiluxia: me to jde ale asi nechapes ze za 170h nemuzes mit tolik Gecek nafarmeno nebo vydela za itemy jako za 800h pak je jasny ze se to pak proleze s prstem v nose kolik lidi investuje tolik casu kdyz ma volno??? velice male mnozství…. A ty tu pak krici ze je inferno jednoduchy tak nesed na prdeli za pc 24h denne a hejbej se woe a zij jako normalni clovek…. A urazky? vzhledem k tomu ze mi tu argumentujes hruskama kdyz se tu bavim o jablkach tak si nemuzu pomoct jsi proste natvrdlej blbecek 🙂 a ten popis? bojim se ze nejsem daleko od pravdy asi neco jako ze South Parku v 11serii parodie na WOWko tam je takovej krasnej typecek co u toho spi takhle si te docela predstavuju 🙂 mrkni se na to 😀 papa a nebrec ze jsem ti rekl kruty fakt 🙂
sensation86 pokud ti to nejde, tak to nehraj, ale neurážej mě tu, já se do tebe taky nenavážel. Jen osvětluju to, že pokud to nechceš hrát o něco více, tak to inferno pro tebe prostě nemá význam ani po nerfu. GTFU
Novinka pekne zpracovana, ale ty informace me desi…Hru delaji pro placici decka, co nemaji trpelivost neceho dosahnout postupne…Takze bude padat vice itemu, lamky uz si zahraji, protoze obtiznost inferno, se bude rovnat urovni 1.actu nynejsi obtiznosti…WTF?
Nechapu rozhodnuti vyvojaru hru zlehcovat…Inferno ma byt vyzva, a ne ze si to clovek dokaze dohrat za tyden…
Na druhou stranu me potesila zprava o 2H zbranich, ktere sou nyni prehlizeny kvuli ztrate statu druhe ruky.A vylepseni jinych skillu, nez tech tzv. popularnich.
Radsi bych cetl zpravu o DLC :), ale to si asi jeste chvili pockame….
Je to smutne, ale i ja sem se vratil k D2. Protoze to me bavi stale a porad i po tolika letech hrani-
Uximuxiluxia: no jinou hru mozna to bude tim ze mam taky osobni zivot heled… konicky atd 🙂 jiste ze se to da zajet solo kdyz nahrajes na postavicce 800h ale ja na ni mam najeto 170h coz je markatne min tak mi tady nerikej at hraju neco jineho kdyz to s rhacim umenim nema nic spolecneho ale je to o tom kdo do toho hodla investovat casu… Normalni clovek to na inferno bez cooperace neda tak snadno… Pak se najde par hnupu co u toho spi a zenskou znaji jen z porna a maji 150kg a mastny vlasy 🙂 ano ty chteji neco dokazat ano jsou borci v pc hrach 😀 😀 diky nechci…. A prosim uz mi neodpovidej protoze na tve nelogicke vyblitky nejsem naladeny zkousej na lidi ktery jsou na tve IQ urovni dekuji 🙂
Zbavujte se itemů teď co to jde, až bude každý po tomto patchi farmit akt 3 bude aukce zahlcená itemama a ceny půjdou dolů. Jinak Fiery brimstone sli po dnesní zprávě cenove o 200% nahoru, tak prodáávejte 😀 než ta cena zase sletí.
Hmm tak už lituju peněz co sem za D3 utratil… Na datadisk jim se*u a nikdo mi nevymluví že D2 bylo o dost lepší… A vlastně na co čekám du na D2 🙂
sensation86 celé jsem to proběhl nespočekrát, momentálně farma 3 .akt, mám nahráno přes 800h, hra se stala tak šíleně jednoduchá, a blizzard ji ponefruje ještě jak může, možná od toho očekává přírůst itemů na AH, kde je málo kvalitních itemů za rozumné ceny, prostě z toho chtějí vydrancovat další prachy 🙁 Pokud nedáváš 2 akt ani 3 akt po 3měsích po vydání tak by jsi měl zkusit jinou hru.
Díky za překlad, mě jako neangličtináři příjemně zjednodušujete život takže dík….. K těm změnám se vyjadřovat nebudu pač to yl jen výsek a uvidim po vydání kolik tam ude věcí v plusu a kolik naopak se mi nebude tolik zamlouvat.
Za chvili se svojim MF equipem(335) budu moct behat i po 3. a 4. actu kdyz to takhle pujde dal :D…. Parada,vic itemu ,vic Eur :D…… Jen tak dal Blizzard !!!…..
Uximuxiluxia: tak hraj inferno sam jako ja a uvidime jak to rychle probehnes v coopu to zahraje kazdej strejda… Zatim tak nejak davam 2act… 3ne protoze tam nevydrzim ani 5minut… A mam uz neco nafermano a nakoupeno z 1actu… 🙂
Trochu se obávám „hurá přístupu“. Myšlenka je možná dobrá – uděláme toho co nejvíce v jendom patchi a bude to dobré. Ale následné ladění je opravdu velkým otazníkem. Pokud si dobře pamatuji podobné zásahy do wow v dřívějších dobách, tak mnohé z nich vyvedly hru „rovnováhy“ na několik týdnů a někdy i navždy.
Doufám, že Blizz ví co dělá a hráči budou spokojeni.
Na ctvrty den v srpnu to neni za tak dlouho jak jsem myslel ze jim to bdue trvat kazdopadne chci rict ze jak pisou: Zároveň budeme snižovat násobič zdraví pro monstra za dalšího hráče v co-op. Pro všechny obtížnosti bude v 1.0.4 75% na rozdíl od současného 75/85/95/110%.—- Podle mne to meli nechat jak je protoze kdyz nekdo pojede cooperaci a kazdej bude mit cca 30-40tis na dmg tak to nebude zabava ani budou padat jak svestky proste… Hlavne by meli zvysit live a dmg u bossu ktery bylo vzdycky vyzva v D3 jsou suchy… Kazdopadne se jinak samozrejme tesim kdyz zlepsi drop rare predmetu atd…
a da sa to niekde v historii pozriet ten stream?
Ja jen reknu vse dulezite semr ekl na Streamu. Ode dneska zakladam na streamu moje nazorove okenko a budu komentovat veskere novinky v diablu ! Komu se to dnes libilo muze dat LIKE. at vim zda pokracovat !
No blizzard mi s diablem pripomína WoW, kde to ponerfujou aby se kazdej vyequipoval na max. Opravdu celé špatně, lidi co sehnali hranici lepšího equipu ve hře, teď budou slušně škodný. Nerfování elite packu, který už teď lehají jako nic, to už nejsou elite packy ale „loot packy“. Invureable minioni? Zbavit se jich? Proboha proč, to byla často ve hře dobrá výzva, to rovnou ve hře můžou být truhličky na kolečkách který vám budou pomalu utíkat a musíte je doběhnout a otevřít. Jistě se blizzard zavděčí hráčům co to nehrají tak moc a rádi by pokořili celé inferno, ale pro hráče co se equipují a hrají to trošku více určitě nepotěší. Hlavně se mi nelíbí jak blizzard sliboval inferno, jak budeme umírat, jak to několik měsíců nikdo nepokoří, prostě jsem čekal, že tu diablo vydrží aspoň rok :´-( Osobně teď rozprodávám main equip za €, dokud má cenu, po patchi už nebude smysl hraní. Můj názor na celou hru kam došla a jak s ní blizzard zamával je takový, že sami neví kam hru posunout a snaží se zapůsobit na větší skupinu lidi, ale bohužel na tu skupinu, která to už moc nehraje.
aha takze vylepsuju omalovanku pre deti … klaniam sa pred blizzardom … Deti ich musia velmi milovat 🙂
jsem první hahaha