Barbarovy
skilly jsou oprášeny. Všechny skilly z Blizzconu 2009 byly roztříděny,
byla popsána jejich charakteristika a uveden krátký komentář od lidí,
kteří měli možnost si je zkusit v hratelném demu na BlizzConu
2009. Některé skilly bylo možné použít, jiné ne.
Mezi prvními skilly (tj. na Tierech I – III) je více defenzivních a
pasivních dovedností. Naopak aktivní skilly pro útok jsou o třídu výše.
Tudíž nebylo možné vyzkoušet Whirlwind, Furious Charge, Seismic Slam a
další skilly známé ze staršího Gameplay videa. Hotovo je celkem
35 barbarových dovedností z původních 50 ohlášených. Určitá
snížení ale byla očekávána. Od minulého roku se uspořádání změnilo,
když tým odsunul systém 3 rozdělených stromů do jednoho velkého.
Chybějící dovednosti bychom však neměli postrádat, jelikož šlo
o pasivní dovednosti, které si byly navzájem podobné.
Co se obrázků týče – těch moc není. Vlastně nejsou žádné, takže
se budeme muset spokojit se starým obrázkem stromu dovedností. Nový strom
dovedností vypadá podobně jako ten na obrázku níže. Každý strom je nyní
tři sloupce široký (ne čtyři jako je to na uvedeném obrázku).
Skill pointy mohou být použity v jakékoliv dovednosti a jejich
předpoklady se počítají napříč všemi dovednostmi. Hráč musí použít
10 bodů (v jakýchkoli dovednostech 1. a 2. stupně) aby mohl začít
používat 3. stupeň dovedností, 15 bodů (v některé z dovedností
1. – 3. stupně) aby mohl začít používat 4. stupeň, a tak dále.
Takže tento systém je stále stejný. Je zde ovšem několik skillů, které
závisejí na jiných dovednostech. Jsou poměrně vzácné a nejsou větvené,
tedy závislé na více částech, jako tomu bylo v Diablu 2.
Výraznou změnou u Barbara je nový způsob fungování Fury. Nyní je
složena ze tří zásobníků many, a to v „semaforovém“ tvaru. Ten se
doplní, pokud barbar zasáhne a zraní monstrum. Malé runy kolem centra
zásobníku Fury se zespoda postupně rozsvěcují a když jsou rozsvíceny
všechny runy, Fury orby září žlutě. Za zmínku stojí také fakt, že Fury
se skoro kompletně doplní, když Barbar zasáhne více nepřátel najednou. To
platí i u skillů s plošným účinkem. To se pak mohou všechny
3 zásobníky doplnit během několika vteřin.
Ale zpět k nám. Všechny aktualizované Barbarovy dovednosti byly
přeloženy a zpracovány. Takže je najdete v sekci Charaktery » Barbarian dole. O jejich
překlad se postaral Garn. S překladem dojmů z BlizzConu 2009 pomohl
Gladiator. Oběma díky.
Lidi tady zazněla nepřesnost, že Barbar bude mít stejné fury jako Warr ve wowku, to je blbost, sám hlavní designer řekl na Conu, že tenhle systém je dobrý pro 1vs2 jako ve wowku a ne ve hře kde zabijete 20 potvor za pár sekund – proto fury tady funguje jinak.
K Wowku: Mám Warriora na 70. lvl (tenkrát ještě nebylo Tlk) a nechci se k tý hře vracet – protože vím kolik času by mi to sebralo a jak neskutečně závislej bych zas byl, samotná hra je perfektní a ten progress co dělají je hodně viditelný (blizz se nesnaží jenom přidávat nové dungeony atd.) s Cataclysm zlepší i původní svět který je s questy oproti datadiskům docela nudný.
plno lidí, kteří bohužel moc nepřemýšlí
Je úspěšná, ale do D3 se přidá třeba jen novej obrázek ke skillu a plno lidí křičí: „Neeeeeeeee! To je jak ve WoWu!!!“
Nevim, proč by někdo měl předpokládat nějakou nenávist? Je to hra od stejné společnosti .. je to hra výjimečně úspěšná .. i když jí nehraji, tak respekt ..
d3 by melo bejt originalni…..piknikove tasky a trezory

Já hrál WoWko 2 roky.
A to jsem myslel, že fanoušci D3 nenávidí WoW.
No očividně to tak ve skutečnosti není, akorát nechcou, aby se D3 podobalo WoWu
to garn: hunter má manu,až v dalším datadisku bude mít focus což bude něco jako energy u rogua a dk má spíše něco jako rage ale doplňuje se to používaním kouzel v podstatě to funguje tak že pužije spell na který potřebuje runu a ten mu vygeneruje cca 10 te dk rage
Jasně. Witch Doctor teď taky nemá manu, bude ji mít, až Diablo 3 vyjde.
Garn : Hunter bude mít něco na způsob Energy až v Cataclysm. Zatím má taky manu…
http://suewebik.net/…DJSboj1.html To si musite precist nejlepsi je to cist od prvni casti
Všichni mají manu až na Warriora, ten má Fury, Rogue a Hunter mají takovou Energy, je to něco jako krutě rychle se obnovující mana s horní hranicí 100 a většina spellů stojí třeba 10–60 energy. Pak Deathknight má takový hybridní systém obrácené energy v kombinaci s runama. To je asi vše.
Tu chybku opravím, děkuju za upozornění.
Jinak když už se tady nakusuje to WOWko, tak bych se ještě vrátil k té maně.. Jakou energii používají ve WOWku mágové ke kouzlení? Manu? Nebo už i tady je nějaký jiný typ energie?
J to je chyba no, které jsem si ani nevšim
Každopádně systém Fury má udržet barbara stále v akci, proto bude fury ubývat při „pasivitě“
Sorry za double post napadlo me maximalne kdyby tam bylo snizuje degeneraci Fury o x%.
Jim Raynor: Pokud nebojuješ, fury ti postupně ubývá
Tak to je zajímavé, že zrovna Wizzard nebude mít manu, uvidíme, jak to vyřeší.
Jesi si dobře pamatuji, tak zavedli mana orby kvůli Wizardovi, pak je zrušili a řekli, že health orb bude doplňovat i manu a nakonec bude mít manu jen WD?
Chtel bych se zepata na skill
Bad Temper: Popis: Zvyšuje generaci fury o x% a degeneraci fury o x%.
co to je za kravina
?????
Ve WoWku to tak funguje. Mimo to má Barb poměrně více skillů, které Fury nepotřebují a hodně skillů, které Fury generují.
Doplňuje se tak, že někomu dáváš damage a snad i tím, že ho dostáváš.
hele lidi jak je ta fury jak se doplnuje ze na pvp by to bylo na ho*no ne ? kdyby vam dosla a potom do sebe jen rezete bez skillu
Ale u Amy se dají nějaké speciální schopnosti s lukem alespoň předpokládat. Ninja i samuraj jsou založeni na něčem jiném…to je opravdu jak dát Vikingovi luk…
Garne, když nastoupí kámoš s amou a spustí plošné šípové nálety jako kaťuše, takový skil Kalaschnikov, není co dodat. Pokud tam bude běhat něco kovového, zase to bude obdoba paladina. Viking připomíná babu. Nevím jak dalece se dá od sebe oddělovat hra a realita.
Můžeme vyloučit akorát trpaslíka s „bejsbolkou“ 
Jo, protože ninja a rytíř „bušido“ jsou protiklady.
Navíc u nich by ses moc schopností s lukem nedočkal. Vzhledem k tomu, že museli akorát vystřelit 300 šípů každý den a při boji to byly jen masové spršky šípů na nepřítele…A co se ninjů týká, tak ti měli jiné schopnosti a jejich boj by vypadal spíš jako u bojového mnicha (Monk). 
Hm, tak máme postavu která využívá sílu, dále kouzla, rychlost a co chybí? Dobrý obchodní tah by bylo něco jako ninja, možná něco jako rytíř „bušido“
, luk v asijských armádách se běžně používal. Pokud mám mít prachy z prodeje CD, větší trh jak Čína a Japonsko asi není.
Je to hodně velká blbost? 
Dole píšete o horadrické kostce – moc důležitá věc, která dělá diabla. Na vysokých levelech kdy má člověk v podstatě všechno, dělá stále hru zajímavou a hráč si „domazluje“ postavu a má důvod hrát, stále něco očekávat a sbírat i lol runy a šutry na kraftění. Pokud zavedou respec, skily se budou částečně automaticky přidělovat a zmizí kostka, tak z toho bude tuctová „dropárno-mlátička“, člověk jednou projde hru a CD hodí do šuplíku. No a potom si začne platit hru, která je zajímavá. Tak to byl katastrofický scénář a tiše doufejme, že tomu tak nebude. Mně vadí i to, že bude „soukromý“ drop, ač mě nevýslovně „sere“, když mně berou circlety pod rukama, ale ke hře to patří, stejně jako k životu. A teď házejte kameny..

Já si myslím, že mají všichni pravdu! Kromě mě. Takže zapoměňte, že jsem něco řek.
no když jsem to po blizconu četl poprvé myslel jsem že tam mají chybu že práve wizard bude jedinej co se nezmění no uvidíme
V tom případě nevím co chtěj vymýšlet. Neviděl jsem wizardy ani jiné čáryfuky fungovat na nic jiného než na manu.
mot: Já myslím, že ne. Ale kdo ví co se za ten rok ještě změní
„IGN: The barbarian obviously uses fury and the wizard uses mana, so what exactly do the witch doctor and the monk use to power their skills?
Jay Wilson: Right now the monk and the wizard and the witch doctor all use mana. The witch doctor is actually going with mana, that’s official. The monk and the wizard are going to have different systems, and we haven’t finished them, I can’t talk about them yet. They are definitely both going to be different, but the witch doctor is actually going to be on mana, we like that convention.“
http://pc.ign.com/…17305p2.html
U WD bych si dokázal představit jak sbírá duše mrtvých, kteří jsou mu energií pro další spelly.
Garn píše: „Mimochodem Blizzardi někde utrousili, že ani Monk ani Witch Doctor by v konečné fázi neměli mít manu. Že manu bude mít jen Wizard a pro ně vymyslí jiné systémy…někde jsem to pochyti, zdroj si nepamatuju, ale zní to zajímavě.:-)“
to qqw: Takže manu bude mít právě jen Wizzard, ne?
Tak mě tedy překvapilo, že WD bude mít manu a pro wizarda chtějí dělat jiný systém. Podle mě by to bylo logičtější spíše obráceně, protože pokud si dobře pamatuji, tak mana byla vždy jako zdroj energie pro kouzelníky. Ale jsem zvědavý co nového vymyslí
A pokud jde o ten horaldický novo-tvar, tak ať to bude cokoli, líbilo by se mi, aby nezabíral žádný slot v inventáři, ale bylo to jinak vyřešené…
Poslední hero bude zdřejmě ranger, něco na styl amazonky z D2…
Jinak horadická kostka mi příjde o moc důležitější, než jeden hero – ovlivní hru, ať hraješ za kohokoliv.
horadricka kostka je na nic me zajima posledni hero
horadrický šišoid
xD horadricky kosoctvere
horadricka bedna 
mna zaujim aku nahradu daju za horadric cube…lebo nieco ako to jeproste neopakovatelne:)
Garn: V těch jedenácti částech je hodně zajímavostí…třeba o tom jak vyrábí monstra/skilli, proč v demu nejsou runy, proč je další postava monk, jak to je s fury a mnoho dalšího…Fakt zajímavá podívaná na 10*5min…
A taky o cow lvl 😀
Pššššt, Horadrický kosočtverec má jen Leah

Garn: neco jako horadricka koule, horadricky jehlan a nebo dokonce… horadricky kosoctverec



Horadrická kostka ne, ale prý nějaká její obdoba.
bude v D3 vubec hordaricka kostka?
delo asi tam teď spíš řeší jestli to zase není moc barevné…
Hm. Že to nikdo neřeší na battle.netu.
@JUra: Rád bych teď stihl přeložit všechny skilly všech classů, pak se na to dodatečně můžu podívat. Času máme dost
@delosombres: Pokud myslíš ten prázdný nalevo od té koule (offhand), tak to vypadá jako Bracers (nátepníky).
Jako jsou tam všechny itemy, co tam mají být a tohle je navíc. Pochybuju, že by rozdělili rukavice na 2 sloty. Že by fakt přidali nový slot? 😀
no to je na rukavice ne? jestli myslím ten co myslíš ty:)
jj a nebo, rukavice jsou na druhé straně máš recht:)
delosombres: Řekl bych že něco jako nápředloketníky
http://www.diablowiki.net/…nventory.png
Může mi někdo říct, na co je ten slot vedle tý modrý koule?
no s tim invem, já bych třeba uvítal, dkyby byla možnost autoseřazení
mne sa nepáčia tie ranky u skillov, zdá sa mi obmedzujúce, dosť mi to vadilo v titan queste, v D2 sa mi páčilo, že som sa mohol zamerať na pár skillov a tie stále maxovať
Je pravda, že rozdělení invu na 3 lišty je na dvě věci. Myslím, že ten zjednodušený tetris bude ok.
Smrtonos: co blbnes,tetrisovej inventar je nejlepsi-klasiky pekny diablo a tento inventar je nej
a co jsme videli v nejnovejsim videjku,tak cely invetnar ted vypada nejlip-i to kam se davaj zbrane a ta postava atd
možná by o tom chtělo napsat článek pro ty co nemí anglicky:http://www.youtube.com/watch?…
co ty na to garne?
Jo, díky za poopravení
Garn: Něco takovýho psala SuE, akorát to bylo tak, že WD má mít manu, ale monk a wizard ji mít nebudou, byť teďka zatím maj…Blizz chce unikátní systém pro každou postavu.
No nic pánové, pokud 2011 bude platit, nemá cenu mlátit prázdnou slámu, vše se může ještě mockrát změnit. Chtělo by to, aby hráči přestali hrát D2 a přešli k jiné společnosti a D3 by vyšel příští týden ve středu odpoledne.
Mimochodem Blizzardi někde utrousili, že ani Monk ani Witch Doctor by v konečné fázi neměli mít manu. Že manu bude mít jen Wizard a pro ně vymyslí jiné systémy…někde jsem to pochyti, zdroj si nepamatuju, ale zní to zajímavě.
A rikali taky kolik maj monstra cca HPcek ? prtz pak podle toho skillu nepoznam jak je dobrej kdyz dava naky body poskozeni kdyz nvm kolik maj monstra
nebo taky kolik ma cca zbran poskozeni 
jak jsem psal Jamesi myslím že je to jedno, beztak jej ještě změní a pokud ne tak se stejně dovzíme o co jde. Funkce se dle mého nezměnila a to je asi to podstatné.
Informace z tohoto článku jsou z Diii.net, tak jak je uvedeno přímo u článku. A tamější autoři zřejmě měli možnost vyzkoušet Diablo III přímo na BlizzConu 09 a píší, že šlo o semaforový tvar. Takže nevím. Buď se autoři spletli, nebo ve hratelné verzi Diabla 3 byl ještě opravdu ten semaforový tvar a zároveň někde jinde na BlizzConu 09 představili novou podobu Fury zásobníku. Nevím.
ha, tohle video je super …!
jinak ty skily fajn ale příjde mi dalece těžší vybrat si ten který bude hlavní
Pokud jde o tu fury, tak tady (v čase 2:50): http://www.youtube.com/watch?…
je toho někdě nějaký screen?
přímo v panelech na blizconu již byl nový tvar oné pneumatiky viděl jsem jej na vlastní oči:) beztak se ještě změní
Souhlasims tim ze to vypadalo jako semafor, ale taky s tim ze ted jsem cetl na Sueweb, ze se to vrati zas k ty pneumatice… cituji:„U barbara zas změnili animaci Fury z těch 3 semaforů, které byly vidět ještě na gamescon, a je z toho zas kruh, okolo kterého „vzlíná“ žlutooranžová pneumatika, jak se Fury doplňuje. “

správně, na GamesConu 09 je fury tak, jak jej vidíme na screenu.(tedy semaforovy styl)
Pe7er> můžu se zeptat na zdroj??
Ale teď na Blizzconu i Gamesconu vypadalo Barbarianovo fury přesně tako jako na screenu, nebo se pletu?
Jo Pe7er má pravdu nejnověji je to opravdu takový kroužek…koule co se naplňuje po okrajích…
niekde som videl že Fury už nemá semaforový tvar ale je to taký krúžok
Skoda ze je ten obrazek starej ja uz sem byl nadsenej ze zase tetris inventar nebude a najednou ctu ze screen je z drivejska ..