Barbarian a jeho aktualizované skilly

barbar Barbarovy
skilly jsou oprášeny. Všechny skilly z Blizzconu 2009 byly roztříděny,
byla popsána jejich charakteristika a uveden krátký komentář od lidí,
kteří měli možnost si je zkusit v hratelném demu na BlizzConu
2009. Některé skilly bylo možné použít, jiné ne.

Mezi prvními skilly (tj. na Tierech I – III) je více defenzivních a
pasivních dovedností. Naopak aktivní skilly pro útok jsou o třídu výše.
Tudíž nebylo možné vyzkoušet Whirlwind, Furious Charge, Seismic Slam a
další skilly známé ze staršího Gameplay videa. Hotovo je celkem
35 barbarových dovedností z původních 50 ohlášených. Určitá
snížení ale byla očekávána. Od minulého roku se uspořádání změnilo,
když tým odsunul systém 3 rozdělených stromů do jednoho velkého.
Chybějící dovednosti bychom však neměli postrádat, jelikož šlo
o pasivní dovednosti, které si byly navzájem podobné.

Co se obrázků týče – těch moc není. Vlastně nejsou žádné, takže
se budeme muset spokojit se starým obrázkem stromu dovedností. Nový strom
dovedností vypadá podobně jako ten na obrázku níže. Každý strom je nyní
tři sloupce široký (ne čtyři jako je to na uvedeném obrázku).

barbarianskilltree-nahled

Skill pointy mohou být použity v jakékoliv dovednosti a jejich
předpoklady se počítají napříč všemi dovednostmi. Hráč musí použít
10 bodů (v jakýchkoli dovednostech 1. a 2. stupně) aby mohl začít
používat 3. stupeň dovedností, 15 bodů (v některé z dovedností
1. – 3. stupně) aby mohl začít používat 4. stupeň, a tak dále.
Takže tento systém je stále stejný. Je zde ovšem několik skillů, které
závisejí na jiných dovednostech. Jsou poměrně vzácné a nejsou větvené,
tedy závislé na více částech, jako tomu bylo v Diablu 2.

Výraznou změnou u Barbara je nový způsob fungování Fury. Nyní je
složena ze tří zásobníků many, a to v „semaforovém“ tvaru. Ten se
doplní, pokud barbar zasáhne a zraní monstrum. Malé runy kolem centra
zásobníku Fury se zespoda postupně rozsvěcují a když jsou rozsvíceny
všechny runy, Fury orby září žlutě. Za zmínku stojí také fakt, že Fury
se skoro kompletně doplní, když Barbar zasáhne více nepřátel najednou. To
platí i u skillů s plošným účinkem. To se pak mohou všechny
3 zásobníky doplnit během několika vteřin.

Ale zpět k nám. Všechny aktualizované Barbarovy dovednosti byly
přeloženy a zpracovány. Takže je najdete v sekci Charaktery » Barbarian dole. O jejich
překlad se postaral Garn. S překladem dojmů z BlizzConu 2009 pomohl
Gladiator. Oběma díky.

Zdroj: http://www.diii.net/…-and-stats1/

74 komentářů u „Barbarian a jeho aktualizované skilly

  1. Lidi tady zazněla nepřesnost, že Barbar bude mít stejné fury jako Warr ve wowku, to je blbost, sám hlavní designer řekl na Conu, že tenhle systém je dobrý pro 1vs2 jako ve wowku a ne ve hře kde zabijete 20 potvor za pár sekund – proto fury tady funguje jinak.

    K Wowku: Mám Warriora na 70. lvl (tenkrát ještě nebylo Tlk) a nechci se k tý hře vracet – protože vím kolik času by mi to sebralo a jak neskutečně závislej bych zas byl, samotná hra je perfektní a ten progress co dělají je hodně viditelný (blizz se nesnaží jenom přidávat nové dungeony atd.) s Cataclysm zlepší i původní svět který je s questy oproti datadiskům docela nudný.

  2. Všichni mají manu až na Warriora, ten má Fury, Rogue a Hunter mají takovou Energy, je to něco jako krutě rychle se obnovující mana s horní hranicí 100 a většina spellů stojí třeba 10–60 energy. Pak Deathknight má takový hybridní systém obrácené energy v kombinaci s runama. To je asi vše.

    Tu chybku opravím, děkuju za upozornění. :-)

  3. Garne, když nastoupí kámoš s amou a spustí plošné šípové nálety jako kaťuše, takový skil Kalaschnikov, není co dodat. Pokud tam bude běhat něco kovového, zase to bude obdoba paladina. Viking připomíná babu. Nevím jak dalece se dá od sebe oddělovat hra a realita. :-D Můžeme vyloučit akorát trpaslíka s „bejsbolkou“ :-D

  4. Jo, protože ninja a rytíř „bušido“ jsou protiklady. :-) Navíc u nich by ses moc schopností s lukem nedočkal. Vzhledem k tomu, že museli akorát vystřelit 300 šípů každý den a při boji to byly jen masové spršky šípů na nepřítele…A co se ninjů týká, tak ti měli jiné schopnosti a jejich boj by vypadal spíš jako u bojového mnicha (Monk). :-)

  5. Hm, tak máme postavu která využívá sílu, dále kouzla, rychlost a co chybí? Dobrý obchodní tah by bylo něco jako ninja, možná něco jako rytíř „bušido“ :-D, luk v asijských armádách se běžně používal. Pokud mám mít prachy z prodeje CD, větší trh jak Čína a Japonsko asi není. :-D Je to hodně velká blbost? ;-)

  6. Dole píšete o horadrické kostce – moc důležitá věc, která dělá diabla. Na vysokých levelech kdy má člověk v podstatě všechno, dělá stále hru zajímavou a hráč si „domazluje“ postavu a má důvod hrát, stále něco očekávat a sbírat i lol runy a šutry na kraftění. Pokud zavedou respec, skily se budou částečně automaticky přidělovat a zmizí kostka, tak z toho bude tuctová „dropárno-mlátička“, člověk jednou projde hru a CD hodí do šuplíku. No a potom si začne platit hru, která je zajímavá. Tak to byl katastrofický scénář a tiše doufejme, že tomu tak nebude. Mně vadí i to, že bude „soukromý“ drop, ač mě nevýslovně „sere“, když mně berou circlety pod rukama, ale ke hře to patří, stejně jako k životu. A teď házejte kameny.. :-D :-D

  7. mot: Já myslím, že ne. Ale kdo ví co se za ten rok ještě změní :) „IGN: The barbarian obviously uses fury and the wizard uses mana, so what exactly do the witch doctor and the monk use to power their skills?

    Jay Wilson: Right now the monk and the wizard and the witch doctor all use mana. The witch doctor is actually going with mana, that’s official. The monk and the wizard are going to have different systems, and we haven’t finished them, I can’t talk about them yet. They are definitely both going to be different, but the witch doctor is actually going to be on mana, we like that convention.“

    http://pc.ign.com/…17305p2.html

  8. Garn píše: „Mimochodem Blizzardi někde utrousili, že ani Monk ani Witch Doctor by v konečné fázi neměli mít manu. Že manu bude mít jen Wizard a pro ně vymyslí jiné systémy…někde jsem to pochyti, zdroj si nepamatuju, ale zní to zajímavě.:-)“

    to qqw: Takže manu bude mít právě jen Wizzard, ne?

  9. Tak mě tedy překvapilo, že WD bude mít manu a pro wizarda chtějí dělat jiný systém. Podle mě by to bylo logičtější spíše obráceně, protože pokud si dobře pamatuji, tak mana byla vždy jako zdroj energie pro kouzelníky. Ale jsem zvědavý co nového vymyslí :)

    A pokud jde o ten horaldický novo-tvar, tak ať to bude cokoli, líbilo by se mi, aby nezabíral žádný slot v inventáři, ale bylo to jinak vyřešené…

  10. Informace z tohoto článku jsou z Diii.net, tak jak je uvedeno přímo u článku. A tamější autoři zřejmě měli možnost vyzkoušet Diablo III přímo na BlizzConu 09 a píší, že šlo o semaforový tvar. Takže nevím. Buď se autoři spletli, nebo ve hratelné verzi Diabla 3 byl ještě opravdu ten semaforový tvar a zároveň někde jinde na BlizzConu 09 představili novou podobu Fury zásobníku. Nevím.

  11. Souhlasims tim ze to vypadalo jako semafor, ale taky s tim ze ted jsem cetl na Sueweb, ze se to vrati zas k ty pneumatice… cituji:„U barbara zas změnili animaci Fury z těch 3 semaforů, které byly vidět ještě na gamescon, a je z toho zas kruh, okolo kterého „vzlíná“ žlutooranžová pneumatika, jak se Fury doplňuje. “ :-D :-D

Napsat komentář