Patch 1.0.4. : Demon Hunter

Momentálně je Hungering Arrow jasnou volbou pro většinu Demon Hunterů jako jejich primární Hatred generátor. Dává vysoké poškození (teoreticky ještě mnohem větší, započteme-li šanci na zásah více cílů), dobře generuje Hatred a je lehce použitelný, tím si vydobyl jasné místo na skillbaru mnoha hráčů.
Stejně jako u dalších povolání, pokud je jeden skill takto dominantní, poškozuje to rozmanitost buildů. To se nám nelíbí a proto se v patchi 1.0.4. zameříme především na Hatred generátory a Hatred spendery a také na ikonické skilly, které Demon Huntera vystihují – Rain of Vengeance a Sentry. Budeme jim všem zvyšovat poškození.

Oficiální link


Generátory Hatred

Čtyři schopnosti by měly soupeřit s Hungering Arrowem jako Hatred generátor – Bola Shot, Entangling Shot, Evasive Fire a Grenades. I když každá z těchto schopností má zabudovanou nějakou zajímavou schopnost (Entangling zpomalení, Bola dává plošné poškození, Evasive Fire dává možnost úniku z problémů a Grenades se odrážejí od zdí), poškození jaké dávají nemůže soupeřit s poškozením Hungering Arrow a jeho runových variant.

Schopnost Grenades má menší problémy co se týká kontroly a to je hodně sráží dolů. Je problém hodit Grenades správně, tak aby zasáhly místo, které hráč zasáhnout chce. Zkoušeli jsme různá vylepšení, ale žádné z nich se nám nezdá dostatečné a momentálně tedy nejsou Grenades vyladěné tak, jak by jsme chtěli a proto se k nim vrátíme v budoucích patchích.

Co se týká ostatních 3 Hatred generátorů, místo oslabování Hungering Arrow jsme se rozhodli posílit ostatní schopnosti, tak aby byly pro hráče atraktivnější.

Toto jsou změny, které čekají schopnost Bola Shot: 

  • Poškození primárnímu cíli bude zvýšeno ze 130% na 160%.
  • Thunderball a Acid Rain runa budou mít zvýšené poškození také ze 130% na 160%.
  • Poškození primárnímu cíli bude u runy Imminent Doom zvýšeno ze 182% na 216%.

S těmito změnami bude sice Hungering Arrow stále dávat větší (teoretické) poškození jednomu cíli nežli Bola Shot, ale Bola Shot bude sice o něco horší na jeden cíl, ale také bude dávat AoE (plošné) poškození. Stejně jako Bola Shot, i Entangling Shot a Evasive Fire budou posíleny, co se týká poškození, tak aby se staly zajímavějšími alternativami na generování Hatredu než doposud. Nebudou však s Hungering Arrowem soupeřit v surovém damage, ale především ve speciálních schopnostech, které nabízejí. Hráč přitom nebude nucen obětovat velkou část svého DPS jen kvůli jejich zvláštním schopnostem.


Hatred Spenders

Naše filozofie týkající se schopností, které spotřebovávají zdroje je následující – hráč by měl dostat za své vynaložené zdroje odpovídající výsledek a měl by to tak také cítit. Elemental Arrow je nejpopulárnějším Hatred spenderem v arzenálu Demon Hunterů a dobrým příkladem schopnosti, která opravdu funguje – dobrá rychlost způsobuje obrovské zranění nepřátelům v okolí. Bohužel většina ostatních schopností spotřebovávajících zdroje se Elemental Arrowu nemůže rovnat v poškození, které vyprodukují a proto je v patchi vylepšíme.
Aby jste měli představu jak to v 1.0.4. patchi bude, tady máte příklad se změnami Chakramu a Cluster Arrowu.

Chakram

  • Zvýšení poškození ze 150% na 170%.
  • Zvýšení poškození runy Twin Chakrams ze 100% na 116%.
  • Zvýšení poškození runy Serpentine z 203% na 230%.
  • Zvýšení poškození runy Razor Disk ze 165% na 187%.
  • Zvýšení poškození runy Boomerang ze 188% na 230%.
  • Zvýšení poškození runy Shuriken Cloud ze 30% na 34%.

Cluster Arrow

  • Zvýšení poškození z 200% na 225%.
  • Zvýšení poškození runy Maelstrom ze 145% na 165%.
  • Zvýšení poškození runy Loaded for Bear z 290% na 304%.

Ikonické schopnosti

Stejně jako Hydra u Wizarda, tak i Rain of Vengeance považujeme za schopnost charakterizující Demon Huntera a jako tlačítko, které se budete tešit ve hře zmáčknout nejen kvůli vizuálně krásnému skillu sedícímu k vaší postavě, ale hlavně kvůli tomu, ze způsobí opravdu masivní poškození. 

Zatímco po vizuální stránce je tato schopnost úplně v pořádku, nemá takové to „wow“ ohledně poškození, jaké mají ikonické schopnosti ostatních povolání.

Abychom Rain of Vengeance dostali na úroveň, na které ho chceme mít, udělali jsme několik výrazných změn. Rain of Vengeance je klasickým příkladem schopnosti, která dává X% poškození za Y vteřin a její poškození bylo opravdu zvýšeno. 

Výsledkem je:

  • Původní poškození 75% za vteřinu po dobu 5ti vteřin.
  • Poškození v 1.0.4. 715% za 5 vteřin.
  • (také všem runám bylo výrazně zvýšeno poškození)

Sentry

Sentry je také charakteristickou schopností Demon Huntera, kterou však hráči příliš nevyužívají. Má však dobrý potenciál pro týmovou hru a proto by jsme ji rádi zatraktivnili. Řešení bylo jednoduché, vzali jsme poškození Sentry a zdvojnásobili ho.          

                                                                                                                                 Pro DiabloFans.cz přeložil Gezousek

 

17 komentářů u „Patch 1.0.4. : Demon Hunter

  1. king: rapid fire jsem taktéž zamýšlel používat… Bohužel, po dokončení normalu se začal tento skill pomalu projevovat jako naprosto nepoužitelný 🙂 Takže jedu klasiku – hungering arrow se zubama, elemental arrow (ty bleskové kule)/(na boosáky přehuzuju na frost), smoke screen, pasti (kvůli LOH), fan of knives a pak ten skill na doplnění disciplíny a hp 🙂

  2. pouzivam elemental arrow, protoze je podle me nejefektivnejsi a dava slusnou damage. zkousel sem i charkam, ale nejak mi nesednul. impale neni spatny, ale zase je docela drahy na nejake castejsi pouziti.  ostatni spendry jsou v podstate nepouzitelne v momente kdy narazite na nesmrtelny pack. strasne rad bych hral treba s rapid fire, ale bohuzel to proste nejde a nic na to nemeni ani kdyby pridali 100% damage. ososbne si nemylim, ze problem je v damage skillu ani v jejich funkcnosti, ale problem je prave ta jedna schopnost mobu…. blizzard by si usetril spoustu starosti, kdyby se toto pokusil nejak predelat

Napsat komentář