Patch 1.0.4 bude pro Diablo 3 velkou změnou. Nejen co do změn u jednotlivých postav nebo všeobecných úprav a oprav, ale také bude do hry přidána jedna úplná novinka. Bude to Paragon System (systém vzorů). Ten zajistí zábavu všem, co jsou v poslední fázi hry, tedy na levelu 60.
Od patche 1.0.4 bude dalších 100 levelů, tentokrát ale tzv. Paragon levelů. A jen pro zajímavost: čas, který budete potřebovat k dosažení maximálního Paragon levelu, je asi stejně dlouhý jako doba, kterou jste potřebovali k dohrání postavy na 99. level v předchozím Diablu II.
Dále budete moci získávat další bonusy do základních statů, Magic Find i Gold Find. O jaké množství se bude jednat a další podrobnější informace, o tom už čtěte v oficiálním vyjádření hlavního vývojáře Diabla 3 Jaye Wilsona.
Jay Wilson představuje Paragon systém:
Během prací na patchi 1.0.4 nás napadlo několik věcí, které by mohly vylepšit Diablo III. Některé z nich už jste viděli. Jedná se například o obecné systémové změny, vylepšení legendárních předmětů nebo změny u barbara, demon huntera, monka, witch doctora a wizarda. Celý náš tým na tomto patchi opravdu usilovně pracoval a jedna z věcí, kterou bych vám chtěl dnes představit, je Paragon system (systém vzorů).
Když jsme dělali na patchi 1.0.4, narazili jsme na dva problémy: co udělat s Magic Findem a jak poskytnout něco dalšího těm, co už dosáhli 60. levelu a nejsou spokojení s hledáním dalších předmětů. Jsem si jist, že mnoho z vás ví o příspěvku, který jsme v minulosti zveřejnili na našem webu a který se týkal možností ohledně Magic Findu. Také v něm bylo pár slov o možnostech, které hráči mají po dosažení maximálního levelu. Paragon system byl navržen tak, aby nám umožnil vylepšit hru — ale předtím, než si rozebereme jeho princip, se podívejme na dva zmíněné problémy trochu podrobněji.
Magic Find
Jak si jistě pamatujete, ptali jsme se vás na to, co si myslíte o možnostech řešení situace ohledně měnění výbavy (gear-swap). Některé vaše reakce podpořili naše původní návrhy, ale co jsme z vašich názorů vyčetli bylo především to, že i když některé vás otravuje měnit si výbavu během boje, ostatní hráči nic takového nedělají a vyžadují nějakou formu penalizace. Ve výsledku jsme ale v naší analýze došli k závěru, že musíme přijít s něčím, co udělá systém Magic Findu zábavnější.
Odměny na 60. levelu
Chápeme, že někteří hráči jsou po dosažení 60. levelu frustrováni, protože již necítí ve hře žádný progres. Navíc je demoralizující, když hráč hodinu hraje Diablo III a nevypadnou mu žádné předměty a ještě k tomu zaplatí nemalé částky za opravu vybavení. Po takovém hraní se výbava hráče nijak nezlepší a nakonec je ve ztrátě. Každý přeci chce cítit, že ve hře udělal nějaký pokrok. A to i přesto, že nezíská zrovna ten nejlepší meč.

Paragon System
Nový Paragon System, který bude součastí patche 1.0.4, přinese změny v oblasti výměny vybavení ve spojení s Magic Findem a poskytne hráčům, kteří dosáhli 60. levelu, pokročilý systém progresu.
Funguje to následovně:
- Po dosažení 60. levelu, jakékoli další zkušenosti (experience), které hráč získá zabíjením monster, se budou počítat jako Paragon levely.
- Celkem je 100 Paragon levelů.
- Každý Paragon level vám přidá:
- Základní staty jako jsou Strength, Dexterity, Intelligence a Vitality v podobném množství, jako po dosažení normálního levelu
- 3% Magic Find a 3% Gold Find
- Ve hře se navíc kolem vaší postavy objeví speciální rámeček, který indikuje váš progres v Paragonu. Každých 10 levelů má svůj vlastní rámeček. Vás aktuální Paragon level vidí také ostatní hráči na všech místech ve hře, kde je uveden váš normální level.
Víme, že mnoho z vás je na 60. levelu — možná máte takových postav i více — a tento systém vám poskytne udělat nějaký ten krok vpřed pokaždé, když se připojíte do hry.
Abychom podpořili tento nový systém, u Paragon levelů je možné využívat Nephalem Valor (NV), který zde poskytuje 15% experience bonus za stack. Než dosáhnete prvního Paragon levelu, bude to trvat asi stejně dlouho, jako když jste se dostávali z 59. na 60. level a požadavek na experience bude vycházet právě odtud. Čas, který budete potřebovat k dosažení maximálního Paragon levelu, je asi stejně dlouhý jako doba, kterou jste potřebovali k dohrání postavy na 99. level v předchozím Diablu II.
Co že se stane s Magic Findem u předmětů?
Zatímco výhody progresu jsou docela jasné, možná se ptáte, jak to ovlivní Magic Find u předmětů. Chtěli jsme najít řešení, které by ne příliš promíjelo výměnu výbavy (gear swap), ale které by nám v budoucnu umožnilo pomalu a nenásilně odstranit Magic Find z předmětů. Je to tak zásadní prvek hry, že vazba Magic Findu na vybavení — což je vlastně systém přizpůsobení v mnoha ohledech — by způsobila v budoucnosti další problémy. Musíme přesunout Magic Find tak, abychom nepřekopali hru od základu.
Díky Paragon systému můžeme nastavit maximální hodnotu Magic Findu a Gold Findu na 300% (bez bonusu z Nephalem Valoru). To znamená, že pokud hráč nemá na sobě žádné vybavení s Magic Findem, dosáhne maximálního Magic Findu na 100. Paragon levelu. Tímto způsobem můžete pokračovat v nošení Magic Find výbavy a zároveň pomalu, ale jistě, získávat Magic Find při progresu na vyšší Paragon levely. Nakonec až dosáhnete 100. Paragon levelu, pak budete mít možnost soustředit se na vylepšení statů, které vám umožní zůstat déle naživu a rychleji zabíjet monstra. Smyslem tohoto systému je to, že pokud vyměňujete nyní výbavu (gear swap) kvůli Magic Find bonusům, pak v tom můžete klidně pokračovat, ale po dosažení vyšších Paragon levelů už to nebudete muset dělat.
Ahh…
Paragon systém je poměrně velkou novinkou ve hře a je to věc, na kterou se hodně těšíme. Celý vývojářský tým Diabla III doufá, že se vám změny v patchi 1.0.4 budou líbit a těšíme se, až vás po vydání patche potkáme ve hře. Finální změny v tomto patchi budou zveřejněny na oficiálním webu Diablo3.com. Datum vydání patche 1.0.4 bude oznámeno v následujících dnech.
Jay Wilson
Zdroj: http://us.battle.net/d3/en/blog/6968517/Introducing_the_Paragon_System-8_20_2012
Pro me je to naprosto super!! dostane to opet novou motivaci a dimenzi a kdo to nezkusi a zavrhne tak je u me totalni blbec!! vsichni furt maj chytry kecy ale chtel nekoho videt kdo by se chtel podilet na vyvoji tehlechc veci atd. Myslim ze se snazi jak mohou a jenom diky ohlasu hracu a vsech diablaku se to muze posouvat dal a dal, Vzdyt si vzpomen me , kdyz zacinala D2 tak to taky nebylo nic moc az teprve po desatem patchi se to rozjelo na plne obratky a nakonec to hraji lide do ted a verim ze u D3 to bude podobne a mnohem vetsich rozmeru , pokud budeme chtit a oni nasm vyjdou vstric. je to cele precfi o vzajemne spolupraci a oradosti z pozitku hry a odreagovani 🙂 mam z toho radost a doufam ze se to nezastavi! 🙂 verim ze D3 ma velkou budocnoust a pravi hraci to nikdy nezavrhnou protoze vedi o cem mluvim 😀 znam Diablo uz od prvotniho pocatku / Diablo 1 / a proto nedokazu hanit to co na nas chystaji 🙂 takze 🙂 zkusme jim tu sanci dat a budme radi ze maji zajem o lidi kteri tu hru hraji. v tom spociva dokonalost tvorby a rozvijrni a pokud je nekdo proti tak at to radsi ani nehraje 😀 kdyz tu vidim nektere ty ubohe komentare tak se jen smeju ale to je kazdeho vec 🙂 no myslim ze uz neni co dodat a kazdopadne dnes proparim celou noc 🙂 az dorazim z prace dom! neskutecne se tesim na vsechny ty novinky 🙂 jako maly decko 🙂 Preji vsem!! krasny pozitek ze sveta Sanctuary!! a potkame se na bojisti 😀 Viva la Spirit Power! 😀 ArcheonCZ alias SatyrielCZ 🙂
SUPER!!! 100 levelů navíc!! BEZVA
Tak jak kdo, já třeba přestal hrát ne proto že by to bylo těžký ale že mě to nebavilo, a co se týče paragon levelů, který mi teda přidaj jenom základní staty a magic, gold find mi nepřijde, že by to bylo to co mě k tomu vrátí z5…
Tohle je naprostá bomba! Přesně toco potřebuje hráč odkojenej D2 a kterýho nudí farmit inferno s MF 200 (bez NV). Mile rád switchnu na max DPS gear a budu to drvit dokud se nedostanu na lvl 100 🙂 jen doufám, že s tou dobou to není nadnesené a opravdu to bdue trvat dýl než týden. Že ubíraj obtížnost chápu, jak tu někdo píše kvůli těm 70% co to nedávaj a nemaj pomalu ani na opravy. S těma prachama a snahou o udržení je to pravda – ale kdo chce výzmu a hardcore hraní, tak prostě hraje hardcore, stejně jako v D2, kde SC začal být nuda. Většina mých kamarádů hraje jenom HC.
Některý komentáře jsou fakt ubohý viz. lulinek – tu hru dělali 3 roky, ne 12 a co pises o MF je taky blbost…pokud si poctive projdes celej akt na infernu, tak ti vždycky padne minimálně jedna dorá věc a pokud se ti nehdoí, hodíš do aukce a za výdělek si koupíš něco pro sebe.
D3 je prostě bomba, jediná slabina jsou ty stejný/podobný levely. Náhodně gerovaný mapy bývaly největší devizou značky Diablo.
Sice mi je jen 13 let a projít Infernem se mi zatím nepodařilo, (3 act, Inferno) ale věřím, že Inferno dohraju… Ale přecijen jsem si myslel, že to bude ještě trochu těžší. Zatím jsem s Diablem 3 spokojenej.
Blizzard potřebuje aby D3 hrálo stále hodně lidí a né, aby slabší co chcípají v Infernu se na to vyprdli, proto tyhle změny, a těhle lidí je většina. Oni totiž kalkulují taky s příjmem z RMAHa těch 15% co z toho mají jim klesá a oni taky potřebují splácet hypotéky, jsou to jen lidi a tohle je tvrdý byznys. D3 není o dělání zadarmo s nadšením, aby si ji zahráli lidi.
Hmmm asi máš pravdu ,ale já sem ten typ co bude hrát radši težší hru než abych to měl za 1 den dohrané takovej typ her nesnáším myslel sem si že když tam dal blizzard obtížnost Inferno tak to bude trvat daleko díl než obtížnosti před Infernem.
to Infekce !!! ….. Myslim si ,ze diky obtiznosti inferna prestalo hrat D3 70% hracu !!! Protoze proste na to nemeli …. tak ze Fail to zas tak neni ,jen se Blizzard presvedcil ,ze deti nechteji hrat tezke hry ,protoze na to nemaji trpelivost ,tak proto to zlehceni !!! Precti si nektere komentare a zjistis ,ze blizzard at udela ,jakoukoliv zmenu bude velke mnozstvi lidi plakat ,ze je to moc tezky nebo ze je to uz takhle moc lehky !!! ….. tim padem blizzard radeji pomuze vetsine a mensina bude trpet ,pro ne bude lepsi ,kdyz bude vic lidi hrat ,nez min …. proto se zmenou blizzu nesouhlasim ,ale chapu ji …. jsou v tom jejich prachy !!! :)))…..
Necháme se překvapit třeba ještě blizzard něco vymyslí ,ale tak kdo ví. Já si osobně myslím že blizzard by D3 zachránil už jen asi MP nebo vážně nějakým datadiskem s novým příběhem nebo tak něco.
nemohu si pomoct ale vidim na strane Blizz jen naprosto zoufalou snahu udrzet hrace u hry, ktere se jim dle me uz davno nedari a ani tohle nijak nepomuze, protoze je to jen placnuti do vody.
Poradny predmet tedy na urovni Paragon 50 (nepredpokladam ze se najdou lidi kteri jej dosahnou, to uz bude masochismus) ti nevypadne s pravdepodobnosti 0,0001 ale 0,0002, to je teda opravdu vyrazna zmena, tenhle reklamni „trhak“ by vymyslelo ditko ze zakladni skoly….
Pro me osobne je D3 odepsany, vsichni v mem okoli jej poslednich nekolik tydnu uz ani nezapnuli a tohle urcite nebude duvod jej zapinat a prochazet popadesaty stejnou lokaci, platit sileny prachy za opravy a vrnet nad tim ze mam o 10 nebo 20 procent vetsi MF, kterej stejne negeneruje nic jako doposud…
At je to jak je, herni dobu v mnoha desitkach hodin dnes nenabizi skoro nic, cili stale je to velmi vyrazny nadprumer, jen premejslim co jim na tom kua trvalo tech 12 let kdyz to dopadlo tak jak to dopadlo…
Timpa:Přesně jak říkáš Inferno je jedno velké zklamání sliboval sem si od toho Dlouhé hodiny u PC a ,že to bude strašně těžké a ono nic. Takže ve výsledku blizzard zase dal jeden obrovský Fail a to ,jak udělali to Inferno ještě lehčí je taky haluz.
Za jak dlouho asi udělá BOT 100 paragon level :). Jenom že když tolik lidí má Boty čekám tak do týdně 100 paragon lvl. Jo ja jenom že blizazrd říkal že tu inferno udem dohrávat měsíce a bude to nedohratelné a tady už to lidi pokořili v HC.
Tak jenom jak bliizard rikal že 100 paragon level bude to samí co v D2. Takže v jejich překladu je to asi 14-30 dni 🙂 stejne jako inferno
vavik:Zatím sem neřekl nic k tvému názoru na hru 🙂 ale můj názor je podobný jako ten tvůj za půl roku bude NV naprosto zbytečné ,a blizzard bude zase vymýšlet furt nové a nové věci zachvílku se dopracuje k tomu ,že bude level 1000 a lidi to přestane časem bavit ,už tedka když uděláš lvl 60 to je docela nuda. Až se udělá tento nový mod (systém bo co to je) tak to nebude o moc lepší DMG Budete dávat abnormální a všechno budete pomale dávat na ranu takže to v podstatě bude nudná hra tot můj názor 🙂
@ Infekce: tomu se už nedá ani smát, co to meleš o profi hraní? jako člověk když hraje na vyšší úrovni jednu hru, je automaticky dobrý v jiné? bavíme se o strategiích, kde univerzálně využiješ max apm a taktické uvažování, stejně při neznalosti map, imba strategiích pro danou danou mapu si proti lepšímu hráči neškrtneš
@ Infekce: no brain, no pain? ty si vyjadřil vlastní názor? rýpnul sis, že neumím psát s diakritikou (to jsem ti vysvětlil a snad to pochopíš i ty), dále že píšu kraviny, když se zeptám, proč si to myslíš, odkážeš mě na diskuzi, která je z části úplně o jiném tématu
ať už držím hubu – napiš mi konečně aspoň ty, proč bude Nephalem valor přínosem pro hru třeba po půl roce od jeho uvedení?
vavik:to co si napsal 2. příklad – člověk, který hrál profi SC automaticky rozkrájí druhého v Dotě? jak můžeš navrhovat match ve hře, kterou jsem ani neviděl. (neříkal si náhodou ,že si profi hráč a ,že si hrál všechny hry od blizzardu nebo něco takového v tomhle slova smyslu si říkal.
vavik:Aha 😀 já nebudu psát 2x skoro to stejné :))) a já si teda myslím že sem svůj názor řekl viz. příspěvek dole 😀 takže nevím co to tu meleš za sračky že neumím říct vlastní názor 😀
@ Infekce: sry takové lidi jako ty opravdu nemusím, schovat se za dav a přihodit si, když druhého kamenují, a když mají vyjádřit vlastní názor, tak stáhnou řiť a není o nich ani slechu
@ mmwiz:
těžko s tebou debatovat, takže takto:
1. neopěvoval si Paragon lvly, jen si napsal, že si stěžuju, já se tě slušně zeptal, proč si myslíš, že to bude pro hru přínos, tvoje odpověď – nic
2. příklad – člověk, který hrál profi SC automaticky rozkrájí druhého v Dotě? jak můžeš navrhovat match ve hře, kterou jsem ani neviděl
3. zkus zapřemýšlet sám nebo se nezapojuj do diskusí, když máš problém s tím, že má někdo jiný názor
4. těžko reagovat…
5. roflmao, nevyšlo to, co?
vavik:mmwiz to v podstatě řekl za mě :))
vavik: Takze takto, aby sme si to vysvetlili
1. Ak si vsimnes ja som tu neospevoval Paragon levely, len som pisal ze ty places uz dopredu, ty si ten patch odsudil uz predtym ako si si to skusil!
2. Blabotal si tu nieco o blizz hrach,ako si na nich vyrastal a ako si trenoval s profi hracmi ,ked dostanes ponuku ukazat aky si dobry, pises ze mas sc2 iba kupeny. Ja si skor myslim ze ty ani nevies co to profi hrac je a ze zijes vo svojom malom vysnivanom svete.
3. Je mi ta luto, pises o detoch a sam si dieta.Porozmyslaj trochu nad sebou.
4. Nikto ta nenuti hrat D3!
5. S tymto som s tebou skoncil.
@honzicek: v pohodě; mám nahráno něco málo přes 400h, takže 10h/den se nekoná
d3 mám stále rád, jen mi vadí stav a další směrování hry, prostě jsem si představoval, že to bude zase zábava na pár let, jsem holt trochu zklamaný, nic víc…
@ Infekce: omlouvám se, zlozvyk z programování
pokud píšu blbosti, čekám, že dodáš argumenty proti, nebo sis chtěl jen pohonit ego a rýpnout?
vavik: zdravim,ne nevšim:-) jen mi vadí kritika d3 od lidí co to hrajou 10h/den a pak brečej že je to lehký a nuděj se.no a tys byl na ráně:-) nic ve zlym
vavik:ty tvé komenty mě vážně rozsekávají 😀 píšeš tu něco o malých dítkách ,ale jak se tak dívám ,tak jedinej malej ses tu ty 🙂 ( jenom malé děti neumí používat diakritiku 😀 ) ale to je jenom tvoje věc ,ale zamysli se prosímtě nad sebou a nad tím co píšeš :)))
@ honzicek: taky te zdravim, vsiml sis, ze jsem s urazkami nezacal? napsal jsem, ze paragon lvls jsou kratkodobe zlepseni hry, v dlouhodobem meritku hre uskodi, coz mi vadi…
vavik:ježiš tak si běž hrát super profi hry s profi hráčema a neurážej tady lidi kterým se d3 líbí.Pro mě osobně (je mi 33 kdybys chtěl psát zase něco o dítkách) je D3 i po cca 350 odehraných hodinách výborná a zábavná hra, která by mě ještě pár měsíců bavila i bez úprav.hra se bude pořád ladit a vyvíjet takže zábava jistá na dlouhou dobu.
mmwiz: prozradis, na cem jedes? protoze nevypadas na normalniho cernocha… kricis, jak jsou paragon levely super, vysvetli mi konecne proc, zatim pises pohodlne „je to super, vzdyt to tvrdi tady kazdy“
rikam, ze paragon lvly jsou zajimava vec, ale pouze hodne kratkodobe, v dusledku to bude znamenat odstraneni systemu mf ze hry, zakladem diabla byl vzdy loot, hledani predmetu a veci s mf to holt ovlivnuji, zborceni ekonomiky, a vysledny stereotyp bez dalsi motivace ke hrani; co si budem povidat o dalsich zmenach? vzdyt ted vetsina lidi dava inferno s prstem v nose, kde je ta slibovana vyzva, zabava? a obtiznost se porad snizuje a snizuje… kde je balanc?
jsem nespokojeny s vyvojem d3, narazim na zasadni zmeny a velmi rychle obraty ve vyvoji cele hry, ktere blizzard provadi, stale vice mi to pripada jako slepenec, ktery se snazi udrzet pohromade
co to meles o sc2, o uhozeni hrebicku? mam ho koupeny, z casovych duvodu jsem ho jeste ani nezkusil
Vidim ze som trafil klinec po hlavicke. A presne ako hovoris o tych detoch, ked budes chodit do prace , sa mozme porozpravat ! Ja ta vidim na loosera ktory hra hru 24/7 a potom place ze tam nema co robit :).A ked hovoris o trenovani s profi hracmi, mozme si dat duel v SC 2 , ked si taky dobry.
Jn a já blbec sem udělal rebuild na itemy s MF před týdnem 😀 fakt super. To sem si mohl nechat co sem měl:(. Stějně padají věci skoro stějně i bez bonusu… kámoš při normálním hraním ve druhém actu mu z truhly padla Crossbow fakt topka lepší sem skoro nenašel a prodal ji za 600m. Sice po týdnu ale prodal :). Takové kuše by to chtělo aspoň 2:D. Jinak GL & HF do dalšího farmení.
mmwiz: meles a nevis o cem
prave u takovych ditek jako ty blizzard sklizi stoprocentni uspech; je mi lito, ze jim to slepe hltas, zkus trosku premyslet (teda az vyrostes)
v zivote jsem rozjel malo her, hral a trenoval s profi hraci, kteri se hranim zivi (nechlubim se, neni proc, jen me dojimaji takovy typci jako ty), u tech malo her stravil roky, nejsem z tech, co hru vyzkousi a pristi mesic skoci na novou, protoze to je IN a kazdy to ted hraje; na hrach od blizzardu jsem vyrostl, kdybys mel tu moznost, doslo by ti, kam blizzard smeruje (btw vyvoj diabla je toho bohuzel prikladem)
„vavik“ a podobní su klasickým prikladom notorických stažovateľov. D3 určite nie je jediná hra na ktoru nadávaš.Chodíš po forach s inými hrami a plačeš aké su tie hry nudné, čo vsetko je tam zle a pod. Stavím sa že ak si hral SC 2 tak určite boli vsetky rasy OP , len tá ktoru si hral ty nebola ! Nechápem prečo D3 vobec hráš ??? A tí čo nemali v D3 už čo robiť, tak maju dalšiu výzvu.
Ano zlepšení d3 to rozhodně je, bohužel se ale ubírají špatnou cestou.
Teď mě napadlo, takhle to vypadá, že v datadisku přidají insane level a dalších 1000 uragan levelů a ancient itemy aby to šlo dohrát. Diablo se bude zabíjet samozřejmě přímo ve speciální říši terroru v druhém datadisku, a to definitivně konečně s warp itemy až po dosažení charon levelu 1 000 000. 🙂
VYBA: mozna jsem te pobavil, jenze ani s jednou postavou jsem jeste nezacal hrat INFERNO 😛
Tak za 1. Udělal jsem dobře, že jsem si dal pauzu měsíc zpátky a nyní nehraju a čekám na patch a za 2. Tak tímto přiznali chybu, že 60sátý rychle dosažitelný level a KONEC v progresu a jen farmit godově nebo MF gear pro další progres lidem nestačí a přejde je to po rozehrání 3. postavy v nudu. Ale jestli technika hry neumožňuje nastavit další levely do 100vky nějak normálně, tak to takto obešli, nebo udělali tuhle bejkárnu, aby jako neztratili tvář. Udělat něco museli, když počet hráčů D3 klesá jistě dle přístupů k serverům, takže mají echt dobrou statistiku o tomhle. Viz i vyjádření původního taťky Diabla.
Podarilo sa mi nájsť tabulky kde proporcionálne prepočítali xp mobov pre inferno (za predpokladu že nie sú znásobené ako dmg), cca 1,5k-2,5k záležiac od moba.
V každom prípade, +exp vyzerá byť obmedzený na +22 exp na ringoch a pomocníkových relicoch, inak je +24 exp.
Čo celkovo činí (1H, OH, amu, belt, boots, bracers, chest, gloves, helm, pants, shoulder) = 264 + 2x ring (2x 22) = 308.
20% bonus od pomocníka je (1H, OH, amu, 2x ring (2x 22), relic (22)) = 138 * 20% = 27.
Teda maximum +XP je momentálne +335
Znie to síce málo, ale keď to spočítate spolu s RUBY na helme (+31% exp) tak v priemere to robí +50% bonus k získanému XP za zabitie mobov.
(Niečo ako tie akcie v obchodoch, kúpte dva a dostanete tretí zdarma)
Následne som pozrel aukciu a je celkom zaujímavé, že (až na pár legendary itemov) nie sú itemy pre lv 60 s +experience.
Teda tí, čo by si radi nahrabali peniaze, môžu tieto veci farmiť od 1.0.4, ak ich znova pridajú do hry, pretože sa do toho určite oplatí zainvestovať.
to diasjr,
neviem co si cital ale je tam jasne napisane ze:
„Díky Paragon systému můžeme nastavit maximální hodnotu Magic Findu a Gold Findu na 300% “
taze do pokial nebudes paragon 100 level, vzdy sa ti oplati mat MF veci, a klesat s cenou budu pomaly lebo dostas sa na P100 bude trvat par mesiacov a urcite nie to dosiahnu. ked neratam maniakov 24/7(nonstoperi:-))
takto vznikaju bludy, ktorych je plny net.
to diasjr,
neviem co si cital ale je tam jasne napisane ze:
„Díky Paragon systému můžeme nastavit maximální hodnotu Magic Findu a Gold Findu na 300% “
taze do pokial nebudes paragon 100 level, vzdy sa ti oplati mat MF veci, a klesat s cenou budu pomaly lebo dostas sa na P100 bude trvat par mesiacov a urcite nie to dosiahnu. ked neratam maniakov 24/7(nonstoperi:-))
takto vznikaju bludy, ktorych je plny net.
to bude zábava…
Jsem nadšenej… ještě tomu chybí 2 věci.
1. Možnost přepínat buildy na F1-F4 bez cooldownů… konečně by pak mělo budování rozmanitých buildů nějaký smysl (jeden build na bose, jeden na rychlá monstra, jeden na elity… atd.)
2. Mód hry bez AH
Pak by se z D3 stal obdobný kult, jako byly předcházející díly.
No myslím si ,že je to příjemná změna ale ,když tedy udělali ten paragon ,tak bych aspoň teda hodil zpet to Inferno nebo zvýšil obtížnost nebo ,tak něco no nevím necháme se překvapit.
Když nad tím tak přemýšlím, tak za nějaký čas nebude mít výbava s MF skoro žádnou cenu a naopak vzroste na ceně cokoliv, co přidává XP, včetně gemu Ruby.
ach :)) tento patch je podla mňa jedna velký baladička 😀 uznávam že nerfovanie elite packov na inferne sa mi síce nepáči,no boostovanie charakterov,vylepšenie legendáriek a AH to celkom zaachránili…paragon levely nekomentujem,to je proste pre mňa jedna velká radosť a konečne mám ten pocit keď si zajtra zapnem diablo ako keď som ho zapínal prvý krát 🙂 neuveritelne s na to teším a dávam blizzu fakt velké plus že sa o tú hru starajú..spravili síce pár zlých rozhodnutí,no aspoň je vidieť že si priznajú chybu a snažia sa ich opraviť :)) jednoducho blizz a diablo milujem :))
v skratke to znamena to ze d3 je zas o nieco lahsia hra, clasicky farm itemov bude normalne pokracovat a pritom ako sa budu prihadzovat paragon lvl budu padat lepsie itemi viac zlata , lepsi gear rychlejsi progres ak este zapocitame ze skilli boli este vylepsene,
nwm mam z toho take zmiesane pocity, podla mna mali len vylepsit legendarky, a dat maximum mf napr 200, a zlepsit dropy …
zajic77 napsal:
„mám všech 5 postav na 60tým levelu, tak už se těším, tohle je motivace do dalších let hraní
„
Ty vole..to jsi mě pobavil. Máš už ted všechny postavy na lvl 60 za 3 měsíce od vydání a těšís se po patchi na léta hraní? 😀 To mě drobet hlava nebere co by jsi v tej hře ty léta dělal. A nebo ti možná k zábavě stačí procházet důvěrně známé prostředí furt dokola. 😀
paragonů mám doma hafo 😀
2diasjr: Podle mě tento patch nasytí herní komunitu, která zatím stále hraje, mnou nevyjímaje, ale mohla by zároveň dát čas Blizzardu na BANování, likvidování cheaterů a hlavně regulace cen AH. Jako poctivý hráč se tímto stále cítím zrazen.
2st.ranger : Jojo určitě.. já sem právě neviděl že tam bude „CAP“ … takže teď je to jasný úplně.. bral sem to tak, že jako lidi nechtěj přehazovat tak je možnost tohodle.. zase na druhou stranu mě nenapadlo, že by to udělali takhle, protože po čase MF ztrácí význam.. I když to bude trvat dlouho si myslim.. pokud nebereme v potaz cheatey a booty.. Pokud to bude jak píšou, že to bude trvat stejně dlouho jako v D2, tak je to na dlouho.. 🙂 a i když nebude.. tak mi je to jedno.. Pro mě je tenhle Patch přesně to, co tomu chybělo.. od AH po herní věci…
2diasjr: Tohle zase chápu tak, že než dosážněe maximálního Paragon, můžeš MF gear používat, ale jakmile máš třeba MF na výbavě za 280% a jsi na 20. levelu Paragon, máš zbytečně na sobě 40% MF. Čím více budeš mít levelů Paragon, s ohledem na vlastní MF z výbavy, tím více budeš moct MF itemy vyměňovat, protože MF v nich bude vlastně zbytečný. Snad jsem to popsal jednoznačně a správně.
Paragon max lvl opravdu bude na dlouhé měsíce až roky – pro normální lidi a ne pro chudáky, kteří to hrají 15 hodin denně. Určitě bude max lvl za 2 měsíce, ale budou to právě tihle loosři, kteří nemají real life.
Ohledně posunu max lvlu: vidím to na další levly, třeba 50 epic levlů, které zaručí skilly a staty nové. Komplementární věc k paragon systému.
Aha.. tak se omlouvám jak za „spam“ tak za desinformaci.. Protože to tam je zmatečně napsané..
Jednou je tam tohle – With the Paragon System in place, we are capping MF & GF to 300%“ a pak je na konci článku . „The idea is that if you’re currently swapping gear in and out for the Magic Find bonuses, you can continue to do so… but gain enough Paragon levels, and you won’t need to anymore.“ tak co si má člověk pak vybrat.. :))
Znie to celkom zaujímavo (a spravodlivo), aj tie +staty nie sú až také extrémne aby zničili balanc hry.
(lv 100 hráč bude mať oproti lv 0 navyše +200 vit, +300 main atribútu, +100 všetky ostatné)
ALE naozaj ma zaujíma čo spravia keď vyjde expanzia a zvýšia maximálny level..
?erný vlk
ver tomu ze do mesiaca tu bude bez problemov a aj skor 😀
2diasjr: „a uvidíme pak lidi s 700%+ MF .. a budou se ještě předhánět.. “ — nic takového nebude, protože maximum MF je stanoveno na 300% + 75% za NV.
Nebude zbytečná, protože max lvl paragon neuvidíš dlouhé měsíce 😉
diasjr
asi som zle cital, ale MF ma byt zastaveny na max 300% … takze MF vybava bude zbytocna nie?
Teď tu čtu ty komentáře, já sem to teda takhle nepochopil, že by měl být nějaký MF cap.. 300% Paragon je řeč POUZE o MF z toho lvl.. takže tam bude další MF z itemů.. žádný MF cap 300%+ NV nebude. .to je nesmysl.. Všude se mluví o tom, že nebudeš muset přehazovat věci, protože MF bude mít tvuj char jako stat.. a proto budeš moct nosit např Natalya set.. Ale pokud budeš mít teoreticky Paragon lvl 100 = 300% MF pouze tvuj char a máš další equip + 200% MF budeš mít 500% MF vole.. četl sme to na tom ofiko fóru a o žádnym MF cap tam neni ani náznak..
Jak už tady někdo napsal, ty názory hráčů se dost liší.. určitě si nemyslim, že teď MF equip ztratí na hodnotě… Pokud na sobě máš MF věci a si schopnej kosit inferno Act. I-II v MF, tak ti potom ten Paragon dopomůže časem k tomu, že v těch věcech budeš moct farmit Act III-IV … Jelikož se ti budou zvedat staty, jako kdyby si pokračoval v lvlování.. I samotnej Jay tam říká, že přehazování MF věcí bude na dále každýho věc.. Věřim tomu, že těm nejvíc zapáleným hráčům bonus z Paragonu stačit nebude.. a uvidíme pak lidi s 700%+ MF .. a budou se ještě předhánět..
Drop v Diablu 3 je rozhodně o náhodě a štěstí.. Já už mám nahráno asi kolem 300h (nejsem si jistej možná víc) a třeba mi nepadla žádná setovka a to chodím farmit tak 5x v týdnu na full stack + MF věci.. Legendárek už padlo několik.. Tím ale nechci říct, že MF gear nemá vliv na drop a vlastnosti itemů.. Zkoušel sem MF jak pouze s Valorem tak s věcma a můžu říct, že když mám MF věci (celkem asi 260%MF) tak mi padaj rare věci mnohem víc i z normálních mobů a nejen z bossů nebo championů.. to co padne je věc jiná.. Takže podle mě MF rozhodně pomáhá. Já se na ten patch těšim, protože to lidem dá zase nějakou cestu, kterou je max lvl paragon! A ti kteří si myslí, že tam budou hned, se budou asi hodně divit, že to tak nebude.. 🙂
Ty jsi marný, opravdu. To tebe je mi líto. Diablo 3 je opravdu jiné, než D2. Souhlasím. Paragon levels posunou hru dále. To, že nebudeš moct hrát s jinými charaktery, když je paragon levels? PROSIM? Než vylevlíš všechny na max paragons lvls, potrvá to…tak přestaň fňukat.
ku komentom tipu „je to lahke, nech skusim HC“ -> Hram LEN HC 😀
mam barba s 96MF a dava inferno 1 act uplne s prstomm v nose ….
rad hram a skusam vsetky chari … ale teraz sa mozem -> musim sustredit len na jeden aby som mal paragon -> kazi mi to pocit z hrania (kedze nemozem hrat za viacerych) ak chcem nieco dosiahnut/najst itemy
levelovani?? LOOOL
v d2 lod mi zo 69 na 97 stacilo ani nie 800 baal runov .. a kazdy bol do 90sekund … a teraz ked je moznost este +exp itemy a rubin v hlave? iba to predlzi „end game“ o mesiac …
vysledok??
inflacia goldov .. inferno co malo byt len pre velmi obrych hracov bude uz len destska prechadzka … -> lutujem ze som cakal tolko rokom na diablo 3 🙁 spackali to a riadne …. uprimne kto vravi opak … je mi vas luto … uz to nieje hardcore hra ako diablo 1…je to diablo pre deticky co o par mesiacov prejdu na inu hru a uz po tejto znacke nik nestekte… nebude to ako d2 co ludia hrali aj niekolko rokov ….
doplním ešte – max MF 300% + NV = 375%
Čomu nechápete. Však je to jednoduché.
Max MF bude 300%. Nakoľko za každý paragon lvl dostanete 3% MF a GF, tak na maxime 100 paragon lvl budete mať 300% a to je maximum. To znamená, že môžete nosiť MF equip, ale keď budete na 100 paragon lvl, tak Vám ten equip s MF bude nanič a môžete si dať na seba equip, ktorý Vám bude dávať iné vylepšenia. Lebo ste na maxime s MF. Jednoduché ako facka. Hráči nebudú podvádzať a všetci budú môcť dosiahnuť maximum MF.
Inak super správa, veľmi sa na to teším. Konečne riadne oživenie Diabla. To bude expenia 😀
Co tak vidím, tak dotaz je už v podstatě zodpovězen :).
Takže maximální strop je nastaven na 375% s NV nebo je možné jít ještě výš? Např. 375% + gear, který dá dalších 200% MF+GF, celkem tedy 575%? Ta věta mě trochu plete „Díky Paragon systému můžeme nastavit maximální hodnotu Magic Findu a Gold Findu na 300% (bez bonusu z Nephalem Valoru).„
Omluvte me za asi moji blbost, ale ta max hranice bude 300%? S max paragonem, tedy valor a mf itemy ztraci vyuziti? A zadny over time nabihani mf z itemu nebude? Dekuji za odpoved, tesim se na to.
2Destiny.: Co jsem z textu pochopil, tak MF bude mít maximální hodnotu 300%. Přesah této hodnoty se nebude počítat.
bude to hodně zajímavý… ale zajímalo by mě jak to myslej stím, že když budu mít větší parago level že už nebudu potřebovat MF itemy. Ikdyž mám teďka 348% bonus + těch 300% za paragon, tuďíž 648% bonus si myslím že to bude divný. Jestli to půjde.
JJ, tenhle mechanizmus vylepsujici hru je jeden z mnoha, ktere navrhl Kripparian ve svem videu. Take me zaujal asi nejvic, takze podekujme Krippimu, ze se na Diablo podival z pohledu hrace a konzumenta obsahu a ne z pohledu vyvojare, community nebo jineho managera v Blizzardu, u kterych se mi zda, ze pres male nadseni pro projekt a neschopnost vcitit se zas do role hrace z nich toho uz moc pozitivniho nevyleze…
tie zmeny su super, ale inferno by urcite zlahcovat nemali(skor naopak), uz teraz som z barbarom na inferne v II akte nesmrtelny, a jedin v IV akte mam este problem a hram to prave pre tu vyzvu.
tiez nechapem ludi co tu stale na nieco nadavaju, asi si predstavuju ze im z kazdeho mobu vypadne top legendarka, ale potom by to nemalo zmysel hrat. Ked sa im nepaci nech to nehraju…
MF veci urcite z cenou dole nepojdu kedze paragon 100 pre bezneho hraca bude aj na rok.
Tak to jsou dobré zprávy. Zrovna jsem si říkal, že po dohrání nové Zeldy zase nastoupím na Diablo :).
Levelování je určitě lepší motivace hrát hru pořád dokola. Ještě by mohli nějak výrazněji odlišit Inferno od ostatních obtížností, speciální eventy, questy atd. Přeci jenom hrát za jednu postavu čtyřikrát v podstatě to stejné není až taková zábava.
Uvidíme. Je ale vidět, že se snaží.
skalda: to taky delaji
kdyby radsi upravily affixy na itemech
Paragon – parada.
Nekdo tu poukazoval, at se tesimne na PVP, ze budou mozna odmeny a umisteni v zebricku. A co jako? Pokud tam nebude mod jako disaable RMAH items, tak me to netankuje. Vime kam mirim jo? 😀
teší mě progres, mf a gf a za kažedej paragon lvl i staty. Trochu mám strach aby někdo nepřišel na bug jak rychle naexpit postavu a pak to frustrovalo ostaní poctivě hrající hráče.můj první dojem: 70% k dobrému 30% obav.
Těsím se, vypadá to, že 1.0.4. tomu zase dá šťávu 🙂
MF gear funguje spíš na hráčovu psychiku – přidáte si zase do vybavení několik desítek navíc a hned se nadšeně pustíte do hraní, očekávaje bohatou sklizeň…. ta nenastane a tak si řeknete, že potřebujete víc – a tak pořád dokola…. zajímavé je, že většina dobrých věcí mi padla při nenasazeném MF gearu a ani nevím, jestli jsem měl 5 packů NV…. prostě to tam najednou leželo 🙂 … pravděpodobnost je děsná mrcha – spíš bych to popsal, že čím větší máte %MF, tím menší máte šanci dropnout kvalitní item :)……. převládá kvantita nad kvalitou
Paragon System je super věc, prodlužuje end game v D3 a to sme chtěli. Já osobně se na něj mooc těším. Ale mám jednu otázku, co se stane se slibovaným PVP ? Myslím si, že je to věc, na kterou blizz momentálně vůbec nemyslí a mě je to aj jedno. Je to věc co vypustili aby nalákali lidi a pak to nějak spáchaj jak vše. Protože PS přidává i základní staty a to nevyrovnává PVP, jelikož píšou že 100 PS levlu je těžko dosažitelný 🙂 Momentálně je to ale passé, máme tu o další zábavu teď postaráno ne? 🙂
To byla jen takové veřejné zamyšlení, neberte to moc vážně 🙂
slaninaz: Jsem na tom stejně i podobného názoru. 2. akt na inferno za barbara (305h) tak nějak projdu, všechny elitky ale nedávám a to mě i svým způsobem těší. Mám na sobě pouze itemy, které mi vypadly, to by se mohlo také nějak zohledňovat nějakým herním bonusem
.
přesně tak – nahoněné stovky procent MF nezaručí kvalitní itemy – všechno je to jen o pravděpodobnosti a ta je hoodně malá – za těch několik stovek hodin, co mam nahráno mi spadly cca asi 3 předměty, u kterých jsem si řekl wow – paráda …… SIGUR#2166
a jak už tu někdo poznamenal, na co 375MF když je stat generator úplně hovadskej? Ono je sice pěkný mít takovej MF, ale na co, když páda crap. Jasně, nemúžou padat super itemy jak na běžícím pásu…ale on nepadá obyčejnej crap, ale těch useless itemů je 99procent úplně nesmyslně useless. S NV mám MF 351 a rare itemy padaj vlastně ze všeho a pořád…jen jsou prostě k ničemu
Naprosto úžasný nápad… perfektní motivace k dalšímu hraní, už se nemohu dočkat! Jen tak dál… ještě pár patchů a D3 už nebude mít jediné chyby… pro mě už je to teď nej nej nej 🙂
Tak ked som pred par tyzdnami vytvoril topic „end game“ – http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/forum/viewtopic.php?f=44&t=6243&p=156553#p156553 – ani som moc necakal ze by sa nieco z mojich myslienok tak rychlo dostalo do hry…
Ano mam urcite obavy co a ako ale tesim sa na to a som rad ze blizz sa snazi a nekasle na diablo 😉
Dle příspěvků na toto téma je vidět, že se názory lidí hodně liší. Nejsem zase takový pařmen her jako někteří co zde píšou (nic proti Vám) ale jsem pracující člověk s trošku jinými povinnostmi než od rána do večera sedět u PC a hrát hry (D3). Spousta z Vás zde Diablo 3 haní, ale mě to přijde jako super hra. Když vyšlo Diablo 2 LoD, hrál jsem ho asi rok, ale pak jsem o hry nějak ztratil zájem a úplně jsem na ně zanevřel. Po 10ti letech když jsem se dozvěděl, že už konečně D3 vyjde, neváhal jsem koupit herní notebook a v den vydání Diabla jsem půl hodiny před otevíračkou stál před krámem a hru si hned koupil. Nadšení z ní bylo obrovské, a proto u ní sedím každý den a snažím se nějakou tu hodinu nahrát i když se to občas nepovede. Nějak nechápu některé názory, na to že je hra těžká, že nic nepadá atd. Jak říkám nejsem žádný velký pařan takže v tuto dobu mám pouze barbara ,kde mám nahráno asi 350 hodin. Bez problémů zvládám i II.ACT a třetí a čtvrtý act je pro mě výzvou i nadále, i když jsem se za poslední měsíc skoro nikam neposunul. Nechápu co lidi chtěj, vždyť proto je ta hra krásná že není tak jednouchá ne… Viděl jsem na internetu nějaká videa, kde postava na infernu kosí jednu příšeru za druhou na jednu ránu, rare a šampióny na dvě…(mám na mysli ve III. IV. ACTu) vždyť to úplně ztrácí smysl to pak hrát. Myslím si, že tohle není podstatou hry a ti co od hry tohle očekávají si myslím, že nejsou praví nadšenci a fanoušci této hry. U mě by to možná mělo ten vliv, že bych ve hře ztratil tu výzvu a přestal bych jí hrát. Takhle mám před sebou ještě 2, dle mého názoru nejhezčí ACTy a ty než se mi podaří zdolat zabere ještě hodně času, takže do Vánoc mám o zábavu postaráno a celý příští rok, když budu s obtížema farmit 3. a 4. ACT taky. Další výzvou je určitě ten paragon lvl. To je super a podporuji to. Na druhou stranu, bych v patchy 1.0.4. obtížnost monster nijak nesnižoval. Když bude paragon a staty se budou pomalu navyšovat, nevidím důvod proč hru zjednodušovat. Jsem člověk na infernu ve druhém ACTu a i když jsem se dlouho nikam neposunul, jsem zastánce toho, že hru zjednodušovat je blbost. Ano možná Blizzard udělal chybu, s dropováním věcí a legendárními předměty…to se ale s patchem opraví a bude to OK. Já jsem za 350 hodin hraní dropnul asi +-20 legendárek a až po 300 odehraných hodinách mi padla první setovka. Nyní bych s legendárkama byl na hodnotě 23ks a setovky 3ks, což si myslím že je dostačující, aspoň pro mě. To že to je šrot, člověka zamrzí ale příspěvky o tom, že po 400 hodinách jim padly 3 legendárky a ani jedna setovka mi přijde trošku nesmysl. Buď dotyčný neměl opravdu štěstí, nebo legendárky prostě přehlédl. I to se mi stalo, protože jsem jí na zemi objevil až při cestě zpět když jsem se vracel k portálu. Zatím mi žádný předmět za x milionů nepadl, ale pár kousků okolo 5M mi padlo (nepočítám věci které mi padly a mám je na sobě, tam je cena přes 10-20M určitě). Ostatní předměty jsou vesměs šrot, ale občas se tam objeví něco, co se dá za 100-900K prodat což si myslím že taky není špatný. Když vezmu, že nafarmit 1M goldů zabere docela dost času. Věřím v to, že D3 s patchem dostane úplně nový náboj a bude to další výzva pro ty, co výzvu v D3 ztratili. Stejně až nový patch vyjde objeví se další názory typu že je D3 nedodělané atd. ale to je věc názoru. Pro mě je Diablo 3 prostě super.
Tywe :D….. to mi ho vyndej ,ja investoval pres 50 mega do MF ….. mam jedny z nej ramen,co jsou (int 161+35 vitka + 74 restoall + 20 MF ) a ti Joudove mi tu riznou to ,ze az udelam tu „blbost“ na 100ku ,tak je muzu vyhodit ,pricemz cena MF gearu pujde zakonite dolu !!! …… to je fakt velka parada !!!!….. opravdu velka !!!!……
Ti, kteří si dali spoustu práce s prolézáním AH s účelem mít skvělej gear na staty a současně s MF (300+) asi nadšení moc nebudou…jelikož už v tuto chvíli mají jeden item přebytečnej….sice jich moc není, ale stejně…cap mohl být nastavený výše (k čemuž v budoucnu s vysokou pravděpodobností dojde). Nápad to není špatnej (…ač nepochází z blizzu) nicméně jako čistě pokus o zamezení gear swapu není dobrý, když vezmu v potaz game play dobu než se člověk dostane na lvl cap…swapovat se bude pořád, jelikož ti, kteří to dělají, to dělají nejspíše pro to, že toho v MF moc neutlučou (tím pádem by měli ten paragon progress fakt hodně pomalej)…GS měli zamezit ještě něčím jiným, jestli tedy blizzu vadí….což si myslím, že přávě tak není…
To, že přidali i 3procenta GF je sice ok, ale vlastně celkem zbytečný….při cenách na AH (případně gem craftingu) je farmení goldů pro sebemrskače…ve skutečnosti jde o přidanou hodnoutu nikoli 3procent, ale 3 zlomků procent…
Další otázkou je, co tento systém udělá s šancí na datadisk?
celkově jsou úpravy v patchi fajn (až na zlehčení champ/boss)…ale konkrétně tato je hozená kost…plastiková
novinka je to super. je mi prijde divne, ze blizzard ted meni veci o kterych drive prohlasoval, ze jsou „spatne“, nebo ze je hraci v D2 nemeli radi a ted se k temto vecem vraci. za sebe sem rad, protoze neco podobne mi v d3 schazi
PS by mohlo být další téma podcastu zajímá mě jejich názor.
Pro ty co se tady pořád ohání HC – to je bonusová záležitost která zdaleka ne všechny baví, takže řeči typu „dyťs to ještě nedohrál za všechny na HC, tak jak můžeš tvrdit že v té hře nemáš co dělat“ jsou mimo.
no a co po prichode datadisku? zdvihnu „normalny lvl“ 60 na 70? aky ale bude mat lvl60-70 vyznam ked postava lvl 60+paragon bude silnejsia. som zvedavy. mali by zapracovat radsej na zvyseni obtiasznosti inferna tak aby naozaj jeho pokorenie trvalo aspon rok, ako slubovali. mne sa ten paragon paci, ale mam pocit ze prichodom datadisku zistia ze sa to komlikuje… hadam daco vymyslia, len sa mi zda ze sa zacinaju zamotavat do coraz zlozitejsich systemov zlahcovania hry
Moc se těším na tento patch. Jen se ale potvrdilo přesně to, co jsem tvrdil. Maximální level zabíjí možný progress a k tomu ten mizerný drop. MF se tedy nijak nemění a nebudu tudíž potřebovat výbavu? Protože podle mě 300% bude stačit. Ještě bych dorovnal jednu záležitost a to, ať padají předměty jen pro hraný charakter, protože nejsem určitě jediný, kdo si schovává předměty pro ostatní charaktery, ale takhle si s jedním dohraji PL na 100 a budu jen zásobit skupinu lepšími předměty. Co mě pak přinutí dotáhnout ostatní na maximálního Paragona? Tímto se ale i tak již dlouhá doba hratelnosti zvyšuje.
@ kanam: byl jsi skvely d2 hrac, nezlob se, ale ne nejlepsi… cas na dosazeni max lvl se s od patche 1.09 prodluzoval, v poslednich patchich za pomoci party se lvl 92-93 delal za dva dny (to mozna sam pamatujes), max lvl pak do dvou mesicu (jestli si vypomahali boty a nepriznali to, je uz druha vec)
chapu, ze ziskavani lvl v d3 je odlisne a neda se srovnavat
Kromě menší obavy, aby s dalším patchem nebylo inferno moc lehké se na 1.0.4 těším a teď se těším ještě více 😉
Tak konečně nějakej důvod zase nalogovat. Nicméně si neodpustím vyjádřit svůj pocit kterej z diabla 3 mám. Pro mě, občasnýho hráče, kterej nemá rád stereotyp end gamu a farmení bez viditelnýho progresu, se jeví jako nelepší, počkat půl až rok po vydání, aby byla hra opravdu našláplá, doladěná a plně hratelná. Tzn. např Paragon, PVP, vyvážená obtížnost atd.. Bohužel je mi ale zároveň jasné, že vyváženost (obtížnost, dropy atd.) se nedá dokonale doladit ve smyslu občasný hráč vs no lifer a tady to bude vždy laděno vesměs pro no lifery.
Milion: ještě dneska ne? PDT je na náš čas -9hod ne?
já jsem nadšen, bych chtěl vidět všechny tyhle remcaly kam došly na HC hm?
Předtím jste tady brečeli že D3 má jen 60 lvl když D2 mělo 99 lvl, teď když tady máte tuhle náhradu, tak se vám to zase nelíbí, některým lidem se opravdu člověk nezavděčí. Sám jsem zvědav jak to bude fungovat a myslím že 100 Pl většina hned tak nedosáhne protože u toho nesedí 24 h denně.
patch bude zítra nahráván na servery v těchto časech
For reference, here are the scheduled maintenance times for each region:
The Americas: 3:00 a.m. PDT to 1:00 p.m. PDT (8/21)
Europe: 8:00 p.m. PDT (8/21) to 6:00 a.m. PDT (8/22)
Asia: 11:00 a.m. PDT to 11:00 p.m. PDT (8/22)
vavik:Nevěřím ti,že znáš lidi,kteří udělali v D2 lvl 99 za 2 měsíce.I kdyny hráli v 8 lidecch 20 hodin denně baal runy…..
Je to krok dopředu, ale obávám se že jen dočasný, hlavně že je alespoň nějaký progres, to že bude paragon přidávat MF nepovažuju za jakkoli zásadní dokud nezvýší obtížnost inferna, jelikož i s dost solidním MF gearem se dá jet v klidu progres.
huh o jake vyzve nebo zajisteni „dlouhohratelnosti“ s paragon lvly je rec? dosahnout lvl100 paragon je jako lvl99 postavy v d2, znam lidi, co to dali za 2 mesice, pak kdyz nenastoupi nuda, tak bude AH plna predmetu a ekonomika pujde zase do sracek…
rad bych sdilel vas optimismus z tehle zmeny… pro obcasne hrace jiste fajn, na diablo jako celek to bude mit spatny dopad
(jo D3 mam stale rad)
Podle mě by to mohlo být asi dobré,možná se tím co do hratelnosti přiblíží D3 k D2.V D2 dosáhnout lvl 99 trvalo hodně dlouho /měl jsem asku na lvl 98/,takže paragon lvl 100 hned tak rychle nikdo asi neudělá.Já jsem to pochopil tak,že 300 mf nebude max,protože jde udělat 375 mf s NV.
p.s Dík za rychlý překlad.
Neměl jsem rád MF v D2 a nemám ho rád ani v D3, ale tahle změna se mi moc líbí. I když bude asi spousta lidí frflat, že po čase bude mít max MF a GF každý noob. No já z toho mám vcelku radost, jen tak dál, Blizzarde!
?erný vlk: Já osobně si tu určitě nestěžuju 🙂 Narovinu říkám, že na hraní HC nemám už čas a ani nervy 🙂 Hlavně ten čas teda.. někde zkapat a pak to zase nahánět kort když nemáš věci.. to už neni pro mě 🙂
Jak jsem již psal: Důležitý je, že na hře Blizzardi makaj. Patch 1.04 určitě není konečná, příjdou další patche a za pár let i expansion. Věřím, že do expansionu nám hra určitě vydrží tak nějak hratelná.
Odbočím: Jen se mrkněte co vyváděj třeba v Capcomu se Street fighter x Tekken. Za každou dlc postavu, která je již na disku uzamčená, chtěj za odemčení další prachy. Kompletní odemčenej disk chtěj bratru za více než 5000 :o. Přitom hra nedosahuje kvalit SSF4 🙂 ani takový hodnoty. Tak buďme rádi za zlatý hodnotný Diablo3 
Blizzarde bylo na case….. Konecne je pro vetsinu lidi duvod hrat dal Diablo…. Uz se tesim az patch vyjde…. 🙂
Vzpomínám si na svého druida v LoD D2, dal jsem lvl 98 a přišlo mi to jako věčnost. Jsem moc rád, že Udělají lvl 100 (PLs) nedosažitelné (téměř).
Divím se těm, kteří brblají, že se hra stává příliš snadnou. Proč nezkusí HC? Až dojdete na infernu k diablovi s HC postavou s prstem v nose, pak si stěžujte. Nevyužili jste celý potenciál hry. Navíc PvP se blíží, určitě tam budou rewardy a bonusy za umístění v žebříčku postav PvP. Další nekonečná zábava.
Tak z této novinky jsem daleko více nadšen, než z toho garantovaného legendary dropu po 500 packach. Už se na to velmi těším. 🙂
Nemyslím si, že se do dvou měsíců ukáže někdo s full „Paragonem“ … Ti kdo hráli D2 LoD ví jak kurva dlouho trvá udělat lvl 99… Já sem hrál.. a hrál sem hodně.. potom hlavně HC, kde jsem měl tuším max lvl 93, na LvL 99 bylo potřeba nezpočet tisíců Baalrunů, kdy si každý nastavoval obtížnost na max (tuším 8 players už si to nepamatuju) a na to kolik hrálo D2 LoD lidí, bylo lvl 99 opravdu MÁLO… Je to fakt skoro nemožný.. Teď je otázka, kolik lidi dostávali expů v D2 a kolik tomu bude teď v D3.. jestli budou fungovat věci +exp bonus to nevim.. podle mě by to fungovat nemělo..
Já se na to moc těšim.. hraju i teď i když se na to každej z mých kamarádů vykašlal.. mám to jako relax a odpočinek.. protsě u toho farmení vypnu.. Na SC mám přehráno komplet.. hra se mi těžká kort po nerfu nezdá.. A co tomu chybělo byl opravdu lvl 99.. V D2 měl každej HoTo, Enigmu, SoJ atd.. ale drželo je u toho to, že maj JENOM lvl 90 :))) Paragon je super věc, akorát se bojím toho, že pak to bude hodně snadné, pokud se nebude nějak zvyšovat obtížnost monstej, portože když budu normálně dostávat staty jako kdybych lvlil, tak to bude opravdu po nějaké době snadné.. a budu tam běhat třeba s 50k life za DH..
Já jsem rád, aspon jde vidět že se hře věnují a dělají pro to co se dá. A Paragon lvl se mi líbí
Zajímalo by mě jestli bude na paragon lvly působit bunus k expům z itemů
Nechci být skeptik a hater, ale jen mě napadlo, že asi spousta lidí bude chodit s rubínem v helmě (+30% expů navíc), což s bonusem za NV (15% za stack) dá dohromady 100% bonus na exp. Nejspíš tak do 1-2 měsíců budeme slyšet další hlasy, že jsou na 90 lvl paragonu, prochází ACT IV inferno s prstem v nose a ještě mají MAX MF. Zdá se mi, že Paragon systém jen oddálil nevyhnutelné klišé, kdy hra už není výzvou, ale jen klikačkou bez výzvy či nějakého toho adrenalinu…Každopádně já se na svůj první lvl paragon těším jako na Vánoce 🙂
Kdyby radeji fixli itemizaci misto nejakeho mf, ktere to nevyresi. Je fajn, ze to bude padat vic, ale stale bude padat vic odpadu, protoze maji blbe poresene generovani affixu.
vavik: aha, tak to jsem nevěděl….. takže uvidime jak hra bude vypadat až budu mít paragon 100….
Mám slzy v očích hoši !!! od teď ze mě bude asi znova no-lifer
zajic77: to jsi pochopil spatne, strop bude 300 % mf, toho dosahnes pri stem paragon lvlu, jakekoliv dalsi mf na vecech bude zbytecnych
az na to ze max MF je 300 + 75 z nValoru, je to udelane pro to aby zamezili gear swapu
vavik: ja jsem to pochopil tak, že pokud budeš mít paragon level 100 tak budeš mít mf 300 bez mf věcí, ale pukud budeš nosit mf věci můžeš mít klidně mf třeba 450 a víc, což je lepší magic find než 300 ne? Fakt je, že můj MF barbar v D2 měl mf přes 900 😀
mám všech 5 postav na 60tým levelu, tak už se těším, tohle je motivace do dalších let hraní
boze!!! jasal jsem nad zmenou legendarek, tohle je ale ulet
chapu, ze museli dat end game hracum nove cile, museli zmenit gear switch, ale ne takhle!!! mf veci k diablu patri, bylo fajn shanet veci, ktere zajistily potrebne atributy + daly sanci na nalezeni rare veci; za rok budou zase vsechny postavy stejne a veci s mf k nicemu, proc se blizz snazi o unifikaci postav? vzdyt tvrdi, jak makaji na jejich variabilite… cekam, kdy odstrani i ostatni nepotrebne atributy na vecech jako str, int, vit atd. atd.
at uz jdou s takovymi zmenami do prdele, vzdyt to je zase oslabeni hratelnosti, nechci na to myslet, ale musim, diablo pujde s takovou rychle do sracek
Mě se ten nápad líbí, nejsem ten co by dokázal farmit celé dny a i když mu nic nevypadne a farmit dál. Jsem hold ten co si to občas zahraje a po této úpravě pokud si 2 hodinky zahraju tak budu vědět že se mi postava zlepšila i když mi třeba nic nepadlo, ale vím že třeba za rok budu mít skoro max MF a můžu se soustředit na DMG a tím více zabitých monster na farmuJ Vím že tu bude hodně hateru, kteří to odsuzují, že budou všichni pobíhat bez skilu a kosit vše, ale uvědomte si že člověk v D2 nasbíral uber equip dříve než za polovinu času za který naexpil 99lvl, se kterým už to taky nebylo ani trochu o skillu!! (možná tak uber lokace, ale to může přijít v D3 takyJ Takže já se těším a věřím že to hru pro hodně lidí nakopne
Pro všechny remcaly: když si stěžujete, jak je to lehká hra a jak to bude příliš snadné, hrajte HARDCORE a nebrečte u všeho tu
no vida zajímavý nápad sem zvědav jak se to ujme a jestli to bude fungovat 🙂
cotanapadne Mě ta novinka přijde super. Čekal bych na ní hodně pozitivní komentáře a trochu mě překvapuje, že už druhý je negativní. Řekl bych že ty, jako zkušený hráč spíš oceníš možnost dalšího progressu. Kdo ti bere nějakou výhodu. Si mf gear klidně nos. Tam jde o to, že na lvl 100 budeš mít MF 300 a tak si s největší pravděpodobností neuděláš gear čistě mf, ale takový kompromis. Ale jestli si geary budes prehazovat i na paragon lvl 100 tak je to tva volba. Nehledě na to že pokud bude těch 100 paragon lvl +- jako udělat 99 v diablu 2, tak je to na dost dlouhou dobu. V D2 jsem dohrál hell se spoustou postav, ale nikdy jsem neměl lvl větší jak 92. A myslím si že mnoho obyčejných lidí (ne místní hc hráči) na tom byli s tím lvl stejně, možná i hůř. Všichni nejdřív brečeli, že 60 bude mít každý (a je to pravda). Teď má člověk možnost jet dál. Podle mě se to hodně bude teď podobat D2. budeš moct dělat lvl a bude tam nějaký malý bonus, ale nebude to potřeba k životu. (na co ti byli v D2 levely 80+ ??). Takže za mě spokojenost, né-li nadšení.
Nefňukejte, MF ve hře zůstane ještě pěkně dlouho, protože někomu těch 100 lvlů zkrátka nebude trvat měsíc nebo dva, ale třeba taky rok. Takže jen díky těm, kteří teď brečí se doufejme na AH objeví dost levný MF equip. Všichni, kdo si stěžují, že jejich super itemy teď ztratili cenu píšou blbosti, cenu má pořád stejnou a v pohodě ho prodají s minimální ztrátou.
Co se týče obtížnosti hry, o tom argumentovat nebudu. Každému vyhovuje něco jiného. Kdo má rád výzvu, ten si ji jistě najde (už máte ten achievement, kdy bez itemů zabijete Hell bosse?) a kdo ne, tak si hru stále užije.
Jediný…proč mě tahle hra ještě baví je ten, že u ní prostě relaxuji. Jde o to, že se u ní nenervuju ani mě nevzrušuje žádná akce v ní. Všechno je tak jednoduchý..a když se něco nepovede, tak to odjedu bez problémů znova holt no. Tímto tahle hra spadla na úroveň COD a podobnejch pro mě relaxačních záležitostí.
Prostě. Ani jednou jsem u téhle hry nepocítil něco jako příjemné mrazení v zádech, vzrušení nebo adrenalin. A když ano tak opravdu jen na chvilku a za chvíli se ty akce z kterých to bylo okoukaly a je to pryč.
Možná mi tu chybí pvp nebo nevím, čím to je :/ ale žádnej další LVL mě k těm pocitům nepomůže.
Těším se na návrat ke královně vzrušení a adrenalinu jménem Battleforge. Přes 3000 hodin v Battleforge a stále cítím při startu hry ty samé skvělé pocity.
Pride mi to jak ws teleshoping dalsich 100lvl nazvanych inak :).
Tak nevim no, nevim co si o tom mám myslet. Ale připadá mi to trochu jako úlet
Jinak souhlasim s Cotanapadne a Opicakem… Ve hre bych nadale nechal magic find gear. Zkusenejsi hrac si rad nechava vybavu a prehazuje dle potreby. A musim i souhlasit z resistama.. o nicem. Az na Infernu te to trochu zacne zajimat (pokud jsi melee) jinak to taky nema smysl, kdyz padnes na jednu ranu…
Parada. Presne tohle je (bylo) ve hre Hellgate London. Tam po dosazeni max levelu taky nabehlo dalsich 50 hodnosti…
Souhlasím s cotanapadne. Diablo mám velmi rád a co stále více čtu novinek o patch 1.4 tak mi to dělá více a více starostí, že hra půjde k šípku a přijdou si na své (podle ohlasu na offic webech) hráči kteří chcou být silní, silnější, rychlí rychlejší a to hned a s co nejmenší námahou. Vždyť tohle je další krok k unifikaci, brzy budou všichni zahlcení „super“ itemama, dojde k velké inflaci goldou a zejména se opět sníží obtížnost… A také vymizí smysl MF equip, a vůbec tato vlastnost na přdmětech.
Jsem zvědav jestli něco udělají s obtžíností Nightmare a Hell, jelikož o tom, že skutečně existuje v D3 stat jako je resist a armor jsem si bohužel „všimnul“ až na inferno (do té doby měl význam jen DPS)
Dobré změny těším se. Horlivě čekám na další novinky.
Blizzard sa opat predviedol. Dokaze pokazit este viac co uz je pokazene. 🙁 Ak chceli spravit hru pre deticky tak to mohli povedat na zaciatku……MF itemy stratia vyznam a uz nebude balast (mf a blissie k smrti lepsieu sancu na lepsie itemy vs bojova vybava a mensia sanca na itemy).
opat beru skusenym hracom ako taku vyhodu ….
parádní nápad, jen tak dál! do dvou týdnu bych čekal, že nějaký asijský jouda s krvavýma očima předvede světu svého 100-paragoňáka 🙂 necháme se překvapit…