Patch 1.0.4, oficiální Patch Notes – obecné změny, monstra, předměty

Patch 1.0.4 už běží, patch notes jsou přeložené (ne uplně celé, ale 95% ano, takže si to můžete pročíst, já to doplním za pár hodin!). Chybí ještě změny v uživatelském rozhraní, vylepšení u Maců a pár bug fixů.

Hezkou zábavu!

Obecně

  • Byl přidán nový systém: Paragon Levels
          • Více o tomto systému čtěte zde.
  • Společníci s pasivní regenerací HP (především Followers, Zombie Dogs a Gargantuan) obdrží na úrovních 30-60 velké navýšení této regenerace.
  • Nephalem Valor nyní přidává navíc také + 15% k získaným zkušenostem (experience).
  • Magic Find bude mít stropní hranici 300% (k tomu navíc můžete mít až 75% z Nephalem Valor – maximální hodnota Magic Find bude 375%)
  • Magic Find se nebude nadále průměrovat mezi hráči v partě.
  • Hráči nyní mohou vypnout nebo zapnout hudbu v nastavení zvuků (Sound Options).
  • Byly přidány další nastavení zvuku (Sound Output, nastavení reproduktorů).
  • Byl přidán nový tutoriál k „Elective Mode“, který se objeví, když hráč vstoupí poprvé na Nightmare, Hell a Inferno.

Achievementy

Opravy chyb

  • Achievement „Espionage“ lze nyní splnit, protože deník Battlefield Reports již může padnout v 3. aktu.
  • Achievement „A Unique Collection“ lze nyní dokončit (čtěte více v sekci monstra – opravy chyb)
  • Kritérium „Kill Diablo (zabij Diabla)“ pro achievement „Death From Afar“ bylo odstraněno.

Auction House

  • Aukce lze nyní zrušit kdykoliv – pokud na ně nikdo nepřihodil.
  • Počet statů, které lze vyhledávat, byl zvýšen ze 3 na 6.
  • Počet číslic, které lze zadat do okénka „Min Value“ (minimální hodnota), byl zvýšen z 3 na 5.
  • Vlastnost „Minimum Damage“ (minimální poškození) byla nahrazena vlastností „Average Damage“ (průměrné poškození).
          • Toto poškození se počítá jako průměr: (min. poškození + max. poškození) / 2
          • Příklad: když vyhledáte průměrné poškození 12, můžete najít předměty s poškozením 10-14 nebo s minimálním poškozením 12 nebo s maximálním poškozením 24.
  • Navýšení hodnot statů, které poskytují gemy v předmětech, se nyní nebudou započítávat do vyhledávání.
  • Maximální hodnota jednoho stacku goldů, který lze vložit do aukce, byla zvýšena ze 100 000 na 1 000 000.
  • Při nakupování itemů nyní uvidíte následující větu: „Vlastnosti a hodnoty předmětu se mohou časem změnit kvůli balancování hry.“
  • Byly přidány nebo upraveny popisky některých errorů.

Vylepšení uživatelského rozhraní

  • V záložce Completed byly k předmětům přidány jejich tooltipy (popis jejich statů atd.).
  • Ke komoditám (gemy, recepty atd.) byly přidány tooltipy.
  • Porovnávání předmětů s vaší současnou výbavou bylo přidáno do záložky Recommended Items (doporučené předměty)
  • Prodejní cena předmětu se bude nyní zobrazovat u neprodaných předmětů a zrušených aukcí v záložce Completed.
  • Záložky Auctions a Completed se nyní automaticky aktualizují, když se hráčův předmět prodá.

Opravy chyb

  • Vyhledávání v aukční síni již nerozlišuje, jestli napíšete malé nebo velké písmeno.
  • Hráči nyní mohou vyhledávat staty na Legendary předmětech
  • „Attack speed“ lze nyní vyhledávat i u toulců (quiver)
  • „Chance to Blind on Hit“ lze nyní vyhledávat i u amuletů.
  • Předměty s vlastností „snížení potřebného levelu postavy“ se nyní budou objevovat ve výsledcích vyhledávání, když bude specifikovaný hledaný level.
  • Výsledky vyhledávání budou nyní správně filtrovat předměty s Minimum a Maximum hodnotami „Life per Spirit Spent“.
  • Bonusy k Witch Doctorovým „Corpse Spiders“ bude možné hledat u off-handek (Mojo).
  • Recommended Items budou zobrazovat Demon Hunterům toulce i když budou nosit obouruční střelné zbraně.

Battle.net

  • Možnost „Report Spam“ (nahlásit spam) je nyní v hlavním menu přístupná po kliknutí pravým tlačítkem na hráčovo jméno (do teď bylo schované v pod-menu „Report“)
  • Nahlášení hráče za spamování chatu pomocí „Report Spam“ nyní způsobí to, že neuvidíte, co píše. A to do té doby, dokud se neodhlásíte a znovu nepřihlásíte.
  • Nahlášení hráče za spamování žádostmi o přátelství pomocí „Report Spam“ v seznamu přátel nyní automaticky odmítne hráčovu pozvánku.
  • Quick Join okénko bylo vylepšeno.
  • Více informací ohledně celosvětového hraní bylo přidáno do záložky „Account“ (účet).
  • Hra bude nyní v přihlašovacím okně i při výběru postav zobrazovat, ve kterém regionu hráč právě hraje.

Chat

  • Po kliknutí na achievementy v chatu se vám nyní zobrazí více informací o daném achievementu.
  • Menu Public chatu bude nyní indikovat, do kterých channelů se hráč již dříve připojil.
  • /who a /invite příkazy se nyní dají použít ve všech channelech.
  • Označení „DND“ a „AFK“ byly přidány ke statusům „You are now Busy“ a „You are now Away“.
  • Shift + kliknutí levým tlačítkem myši na hráčovo jméno nyní zobrazí následující informace: [Jméno]: [Level][Mód][Postava] – [Akt (obtížnost)] (Např.: „[Pixie]: Level 45 Hardcore Barbarian – Akt I (Nightmare)“)
  • Bylo upraveno formátování Chat Channel a Party zpráv.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, která způsobovala, že se předměty z normálního gold auction house zobrazovaly v hardcore gold auction house, když hráč měnil mezi postavami během lagů.
  • Příkazy v chatu /p a /party nyní pracují tak, jak mají, když se připojíte do Public her.
  • Opravena chyba, způsobující spadnutí hry, když hráč klikl na falešný odkaz na předmět, který měl více socketů než je možné.

Bossové

  • Místnosti bossů byly pozměněny, takže nyní po dokončení bitvy s bossem bude možné dělat následující:
          • Použít Town Portal a dostat se tak z místnosti.
          • Znovu vejít do místnosti pomocí Town Portalu i pomocí vchodu do místnosti.

Maghda

  • Schopnosti
          • Insect Swarm
                  • Střely je nyní možné zpomalit.

Ghom

  • Schopnosti
          • Breath Attack
                  • Zvířátka a Followeři by nyní měli obdržovat jen 10% poškození tohoto útoku.
          • Gas Cloud
                  • Frekvence používání tohoto skillu byla snížena přibližně o 20%.
                  • Cooldown na tento útok u Ghoma byl prodloužen z 6-10 sekund na 10-13 sekund.
                  • Zvířátka a Followeři by nyní měli obdržovat jen 5% poškození tohoto útoku.
  • Opravy chyb
          • Opravena chyba, u které docházelo k tomu, že určité pohybové skilly zajišťovaly nesmrtelnost vůči Ghomovým Gas Cloudům, když byly použity uvnitř oblaku Gas Cloud.

Cydaea

  • Opravy chyb
          • Hráči nyní nemohou obejít řetězy, které se objevují během úkolu „Heart of Sin: Kill the Daughters“.

Azmodan

  • Schopnosti
          • Fire Ball
                  • Střely je nyní možné zpomalit.

Izual

  • Opravy chyb
          • Vypnutí video-ukázky před soubojem s Izualem by již nemělo hráče uvězňovat za ledovými bariérami.
          • Opravena chyba, při které Izualův Charge útok nezpůsoboval žádné poškození.
          • Opravena chyba, při které Izualův Charge útok mohl hráče zasáhnout dvakrát.
          • Opravena chyba, při které se mohl stát Izual nesmrtelný, když se dostal pod 30% HP.

Rakanoth

  • Opravy chyb
          • Rakanoth je nyní opravdu imunní vůči CC (stun, charm, …) efektům, když má enrage.

Diablo

  • Opravy chyb
          • Diablova kostěnná klec nyní opravdu zmizí z hráče po změně fáze boje (terror realm nebo crystal arch), pokud hráč přeskočí video-ukázku.
          • Opravena chyba při polapení vaší postavy Diablem a následnou změnou fáze boje, která způsobovala, že jste se i vy i Diablo stali na chvíli neviditelnými.
          • Opravena chyba, která způsobovala, že Diablo nevyvolával Shadow klony, pokud jste ve správnou chvíli použili Seven-sided strike.

Crafting

  • Záložka „Opravy“ byla přidána ke kováři
  • Opravy chyb
          • Návrhy pro kombinování drahokamů by již neměly obsahovat překlepy

Followers

  • Poslední follower, kterého jste měli aktivního v singleplayer hře, se vám nyní automaticky vrátí po tom, co opustíte multiplayer hru
  • Followeři nyní budou vést své rozhovory méně často

Předměty

  • Affixy s poškozením na zbraních ilvl 60-62 mají nyní vyšší minimální a maximální hodnoty
          • Ilvl 63 zbraně budou stále nejlepší, ale rozdíl v poškození mezi 60-62 a 63 nebude tak drastický
          • Poznámka: toto se vztahuje jen na předměty nalezené nebo vycraftěné v patchi 1.0.4
  • Dvouruční zbraně jsou nyní lepší:
          • Dvouruční zbraně na blízko se nyní mohou vygenerovat se svými vlastními základními staty (Strength, …) stejně tak, jako s vyššími hodnotami u affixů s poškozením (v porovnání s jednoručními)
                  • Hodnoty základních statů byly zvýšeny přibližně o 70%
                  • Poznámka: toto se nevztahuje na kuše a luky
          • Další změny u statů dvouručních zbraní jsou následující:
                  • + Crit damage, Life on hit, Life after each kill a Life steal se nyní mohou vygenerovat s dvojnásobnou hodnotou oproti dřívějšku.
                  • Poznámka: toto se nevztahuje na kuše a luky
          • Poznámka: toto se vztahuje jen na předměty nalezené nebo vycraftěné v patchi 1.0.4
  • Všechny off-handky (mojo, quiver, orb, štíty) se nyní mohou vygenerovat se staty Strength, Dexterity, Intelligence a Vitality se stejnými hodnotami jako zbroj a zbraně
          • Poznámka: toto se vztahuje jen na off-handky nalezené nebo vycraftěné v patchi 1.0.4
  • Na off-handkách se nyní může vygenerovat „snížení požadovaného levelu“
  • Šance na padnutí toulců (quiver) byla snížena
  • + Max Fury a + Max Spirit se nyní nebudou generovat na střelných zbraních
  • Množství Max Block na štítech ilvl 59 a výše bylo změněno, takže všechny mají stejnou hodnotu Max Block
  • Ceny za opravy byly sníženy až o 25% u předmětů ilvl 53-63
  • Stojany se zbraněmi (weapon racks) mají nyní opět 100% šanci na dropnutí zbraně (ve velké většině bíle nebo šedé)
  • Zničitelné objekty mají nyní opět šanci na dropnutí předmětu
  • Barva textu u drahokamů, elixírů, crafting stránek a knížek byla změněna na světle modrou, když leží na zemi
  • Maximální velikost stacku drahokamů byla zvětšena z 30 na 100
  • Zvuk padnutí drahokamu je nyní nápadnější
  • Legendary předměty

          • Podstatné změny byly provedeny na legendárních předmětech:
                  • Speciální efekty byly přidány na více než 50 legendárek a setových předmětů
                  • Všechny Legendary předměty se nyní budou generovat minimálně s jedním z následujících efektů, abychom se ujistili, že jejich DPS nebude zanedbatelné: +Elemental Damage, +Attack Speed, +Critical Damage, +% damage, Has Sockets
                  • Staty na legendárkách již nejsou sníženy, tudíž se budou moci generovat na jejich maximálních hodnotách
                  • Mnoho legendárek s nízkým ilvl obdrželo nově až 6 možných statů
                  • Legendárky založené na unikátech z předchozích dílů Diablo série získaly vylepšení, aby se více podobaly svým předkům
                  • Šance na dropnutí legendárky, která má ilvl nižší než 50, byla zvýšena
                  • Byly přidány ilvl 63 legendárky
                  • Sety:
                          • Všechny ilvl 61 sety byly předělány na ilvl 63 (kromě prstenů a amuletů)
                          • Class-specific sety (Natalya pro Demon Huntera, …) budou mít nyní na každém svém předmětu zaručený primární stat oné postavy
                  • Vyvolané potvory:
                          • Potvory, které jsou vyvolány pomocí legendárek by nyní měly následovat hráče nebo followera, který nosí tento předmět
                          • Jejich chování by mělo být podobné tomu u Followerů
                          • Jejich level by měl býr určen levelem toho předmětu
                  • !!! Prosím berte na vědomí, že tyto změny se vztahují jen na nové Legendary předměty, které padnou nebo se vycraftí až v patchi 1.0.4. Legendary předměty, které padly nebo byly vycraftěny před tímto patchem zůstanou beze změny (to se vztahuje také na předměty, které zatím nebyly identifikovány). Abychom rozlišili staré a nové předměty od sebe, nové Legendary předměty budou mít lehce pozměněné jméno a vzhled od těch, které padly nebo byly vycraftěny před patchem 1.0.4. !!!
  • Obchodníci

          • Squirt the Peddler se trvale přemístila z Caldem Bazaar do Hidden Camp, protože zaslechla, že lidi rádi kupují její uzdravovací elixíry
  • Opravy chyb

          • Legendary předměty s + Attack speed by nyní měly fungovat správně
          • Předměty s + Chance to Stun on Hit mají nyní příponu „of Staggering“ namísto „of Devastation“
          • Několik truhel, které vyhazovaly své poklady do míst, do kterých se nedalo dostat, bylo přemístěno
          • Opravena chyba, kdy truhly v Bastion keep dropovaly moc nekvalitní předměty (nyní budou dropovat stejně, jako ostatní normální truhly ve hře)
          • Opravena chyba, která umožňovala hráčům vidět staty předmětů předtím, než je identifikovali

Monstra

  • Monstra v celé hře mají nyní upravené odměny v podobě zkušeností a předmětů podle toho, kolik úsilí je třeba na jejich zabití
          • Například: Impové a Tormented Stingers vám dají míň XP a dropnou méně předmětů, ale Lacuni Warriors vám zajistí více XP a více předmětů
  • Monstra s levelem 61-63 nyní dávají přibližně o 60% více zkušeností
  • Normální monstra by nyní měla dropovat magické a vzácné předměty přibližně 4x více
  • Bonusové životy monster za každého dalšího hráče v multiplayer hře byly sníženy na 75% za jednoho hráče na všech obtížnostech:
          • Normal (žádná změna)
          • Nightmare 85% → 75%
          • Hell 95% → 75%
          • Inferno 105% → 75%
  • Monstra a jejich poškození, životy a drop byla na Infernu pozměněna:
          • Akt 1
                  • Životy elitních monster (champions, rares) byly sníženy o 11%
          • Akt 2
                  • Životy normálních monster zvýšeny o 4%
                  • Životy elitních monster sníženy o 8%
                  • Poškození monster sníženo o 8%
          • Akty 3 a 4
                  • Životy normálních monster zvýšeny o 10%
                  • Životy elitních monster sníženy o 2,5%
                  • Poškození monster sníženo o 15%
  • Monstra Spine Hewer, Skeletal Reaper, Skull Cleaver a Swift Skull Cleaver mají snížené poškození o přibližně 37%
  • Sarkoth má lehce pozměněný drop a HP
  • Monstra Quill Fiend v lokaci Dank Cellar nyní budou dropovat méně goldů (ale stále více než normální Quill Fiend) a začnou nyní opravdu bojovat proti vám, když vyvoláte souboj
  • Střílecí varianta monster Blood Clan by nyní měla odbíhat méně často a do kratších vzdáleností
  • Střílecí varianta monster Moon Clan by nyní měla odbíhat do kratších vzdáleností
  • Kouzlící varianta monster Snakeman má nyní i útok na blízko
  • Útok kouzlící varianty monster Snakeman „Electric Burst“ má nyní maximální dobu trvání 7 sekund
  • Monstra Rockworm se budou nyní méně často zahrabávat poté, co se vyhrabou a budou se častěji vyhrabávat poté, co se zahrabou
  • Střely „Blood Star“ u monster Succubus mohou být nyní zpomaleny
  • Brickhouse monstra (např.: Demonic Tremor) by se nyní měla schovávat pod svůj štít méně často. Pokud mají tato monstra enrage, nebudou již nadále způsobovat bonusové poškození
  • Possessed monstra se již nebudou objevovat s affixem Illusionist
  • Rychlé mumie (Betrayed, Acursed, Reviled) se již nebudou objevovat s affixem Illusionist
  • Zvířátka a followeři by nyní měli dostávat jen 10% poškození ze skillu Poison Death Cloud, který vyvolávají monstra Betrayed, Acursed a Reviled
  • Monstra Herald of Pestilence již neútočí na zvířátka a followery
  • První a třetí patra Leoricova dungeonu mají nyní celkem 5 unikátních monster, která se tam mohou objevit
  • Snížena šance na výskyt Rare skupinky kostlivců v lokaci Cemetery of the Forsaken z 50% na 20%
  • Osamocený Champion Shaman, který bývá v Demonic Trebuchet (3. akt – velký katapult), se již nepočítá jako Champion
  • Treasure Goblini se již nebudou vyskytovat v lokaci Road to Alcarnus
  • Championi a Rare

          • Elitní skupinky již nebudou dostávat enrage a nebudou se uzdravovat do plných HP
          • Jailer affix se nyní nemůže vygenerovat zároveň s affixy Knockback, Nightmarish nebo Vortex
          • Invulnerable Minions affix byl odstraněn
          • Poškození Fire Chains affixem bylo sníženo o 20%
          • Pokud vás vystraší monstrum s affixem Nightmarish, budete imunní vůči dalšímu vystrašení (Fear) po dobu 6 sekund
          • Plagued, Frozen a Mortar nyní budou způsobovat zvířátkům a followerům jen 10% poškození
          • Když zbyde poslední člen skupinky s affixem Shielding, tak již nebude používat štít. Ve skupince s affixem Shielding může mít jen jeden člen najednou aktivovaný štít
          • Místa, kde se objevovaly paprsky Arcane Enchanted, byla lehce pozměněna, aby byly paprsky více rozprostřené a jejich poškození bylo sníženo přibližně o 30%
          • Champion a Rare skupinky monster Fallen Lunatic byly odstraněny z obou dungeonů Zoltuna Kulle
          • Swarm monstra (roje – např.: kobylek) mají nyní více rozeznatelnou podobu Champion a Rare skupin
  • Opravy chyb

          • Monstra s affixem Mortar by neměla střílet jejich projektily do oblasti jejich smrti
          • Monstra s affixem Waller již nemůžou vyvolávat zdi přímo na postavě
          • Monstra s affixy Plagued, Arcane Enchanted a Electrified již nebudou mít Poison, Arcane a Lightning resisty
          • Elitky Dark Moon Shamanů nyní budou správně zobrazovat své affixy
          • Schopnost posílení u Dark Moon Shamanů bude nyní správně redukovat způsobované poškození
          • Skill Charge u monster Oppressor nyní nebude hráčům způsobovat poškození 2x
          • Champion skupinky monster Berserker budou nyní správně modře svítit
          • Champion skupinka na konci eventu Kyr the Weaponsmith „A Reputation Restored“ bude nyní dávat drop a zkušenosti
          • Běžní a Champion kostlivci, kteří se objeví po otevření truhly během zombie přepadení v prvním aktu, lokaci Cathedral Level 4, budou nyní dávat drop a zkušenosti
          • Při eventu „The Goatman Ambush“ v lokaci Fields of Misery se nyní bude objevovat celá skupinka Championů a ne jen jeden člen
          • Monstrum Aspect of Terror bude nyní vždy dropovat minimálně 1 magický předmět a jeho kloni jen health globy
          • Monstrum Flying Molok se již nemůže stát nesmrtelným
          • Poškození monstra Bloated Malachor bylo znormalizováno, aby odpovídalo poškození ostatních variant tohoto typu monstra
          • Zabití Sardarových iluzí již nezapříčiní dokončení úkolu „Sardar’s Treasure: Kill Sardar“. Tento úkol se dokončí až po zabití samotného Sardara
          • Mělo by nyní být značně lehčí vyhnout se silnému útoku monstra Triune Berserker
          • Skilly s poškozením za čas (damage over time) nyní nebudou zabraňovat monstrům ve vypuštění health globu
          • Hráč zabitý affixem Reflects Damage bude nyní moci být oživen spoluhráči
          • Opravena chyba, která občas způsobovala, že monstra s více affixy ignorovala cooldowny těchto affixů
          • Opravena chyba, která způsobovala, že se některá unikátní monstra neobjevovala v druhém aktu v lokaci The Howling Plateau (nyní lze dokončit achievement A Unique Collection)

Questy

  • Hráči nyní obrdží plný počet zkušeností a goldů za první splnění úkolů na Nightmare, Hell a Inferno
  • Hráči nyní neobdrží odměnu za splnění úkolu hned po vstupu do lokace Waterlogged Passage. Místo toho ji obdrží až po splnění úkolu „Kill Gavin the Thief“
  • Opravy chyb

          • Okénko Quest Select (výběr úkolu) nyní vždy zobrazí poslední dokončený úkol nebo část úkolu
          • Úkol Trailing the Coven: Talk to Karyna se nyní automaticky předělá na Trailing the Coven: Find the Khazra Staff (i když hráč nepromluvil s Karynou), když hráč spustí scénku u ztraceného vozu (Lost Wagon)
                  • Je to kvůli tomu, aby hráč vždy obdržel svou odměnu za úkol
          • Hráči již nebudou opakovaně dostávat jako odměnu Town Portal za splnění úkolu „A Shattered Crown: Take the Skeleton King’s crown from the Chancellor’s Altar“. Místo toho obdrží goldy a zkušenosti
          • Hráči již nemohou přerušit rituály během eventu „The Crumbling Tower: Explore the Lyceum“, protože hráč kvůli tomu někdy neobdržel odměnu za splnění
          • Vendel the Armorsmith již nemůže být zabit pomocí prostředí během eventu „The Scavenger Scabbard“
          • Přeskočení video-ukázky u úkolu „A Royal Audience: Talk to Emperor Hakan II“ jak rychle to jen jde již nezapříčiní neaktualizování úkolu

70 komentářů u „Patch 1.0.4, oficiální Patch Notes – obecné změny, monstra, předměty

  1. Na legendárkách je teď spousta nových vlastostí.Hledal jsem tu na foru a nikde jsem nenašel překlad těch vlastností-nemohli by jste aspoň některé přeložit ?Možná by to zajímalo více hráčů./Např dropnul mi ring,kde je tohle-you drain life from enemies around you-a i když jsem si to dal do překladače,tak zcela nechápu,co vlastně dělá/.

    p.s Snad neva,že jsem to napsal sem..

  2. shadowcz: Je to v prvním aktu, ve Festering woodu, jsou tam takovy dve jeskyne a v kazdy z nich je elitka. Expy se farmi lip v ty vetsi, tam je vic mobu, ale zase to trva dyl. Dulezity je, si tam udelat checkpoint, takze v momente kdy to vycistis e relognes, tak se objevis zase primo tam a tak porad dokola. Ja aby to nebylo tak nudny, tak jsem se snazil prekonavat bonus za masakr a v ty vetsi jeskyni mam zatim rekord za 81 mobu v jedny akci. Ale jak jsem jsem psal, je to desne nudny a dlouho se to neda vydrzet. Ale na itemy je to podle me nejlepsi moznej zpusob, tedy pro nekoho kdo ma na MF gearu 30k dps a v dalsich aktech by neprezil ani jednu ranu. Ale je fakt dulezity mit MF aspon 300+, jinak to bez valoru nema smysl…

  3. Jestli už má někdo paragon level 44, tak za týden zase začnou nadávat, že nemají ve hře co dělat:-) Každopádně to sou blázni, do 10 levelu to jde rychle, ale pak už se to vleče, jak tejden před vejplatou. Já osobně už to nad ten 10 level nechám jít přirozenou cestou, prostě až to bude, tak to bude. Chtělo by to ten expici prsten. Jsem uvažoval nad tím, že ho snad půjdu farmit se 60 postavou, ale to je asi pravděpodobnější, že mi padne celej set na wizarda, než zrovna tenhle prsten:-)

  4. to Beret: Templare nepouzivam, mozna ma o trochu vetsi sanci na MF, ale číslo 40 je porad zcela nerealne. Hraju s enchantreskou a mam na ni max MF, tedy (45+40+18+18)/5 = 24,2 . Jinak pro zajímavost, a tím vás nechci nějak naštvat, byl včera o půlnoci nejvyšší paragon level 44 🙂

  5. Tak s tím MF je to bohužel jinak než jsem doufal, protože ještě tam hraje roli follower. Ten se počítá taky zvlášt, což mě zmátlo. Takže sice se dá dostat nad 400MF, ale strop bude tím pádem někde kolem 405 a to za předpokladu, že follower bude mít 40MF zbran. Dneska už mi to za další paragon level nic nepřidalo, tak jsem to zkoumal a přišel jsem že cele ty dny jsem chodil s templarem a kvuli tomu to bylo zkreslene. Zaver : strop není 375, ale nekde kolem 405

  6. Takže lidi, s petechm 1.0.4 jsem velice spokojený. Dlouho mi legendárky ani nepadai a teď, už jich je celkem pět za celou dobu co to hraji, tedy od 16.05.2012.. Poslední dvě legendárky mi vypadli za sebou hned v prvním aktu na normal, je to sice náhoda jak prase, ale očekávám, že nebude zase dlouho nic..

    Jen tak dál blizzard, akorát kromně volení postavy na Normal nebo-li softcore a Hardcore, chtěl bych taky vyběr první obtížnosti, od které by se odvíjel zbytek. Třeba Easy, Normal, Hard, Very Hard a tak dále. To bude samozřejmě chtít poměrně obsáhly samostatný petch. Nebo by můžou dát do datadisku, aby to byla výzva i pro zaryté hráče hry.

    S pozdravem!

  7. Hamin: Záleží jakej máš equip a taky co jsi ochotný podstoupit. Já do zblubnutí projíždím pořád jednu sekvenci a na to každej nemá žaludek, protože to je fakt na palici. Každopádně mám to spíš jako farmu itemu a k tomu mi celkem rychle rostou i expy. Jenom obrazně, cca za minutu mi to da kolem 200 – 300k expu a do deseti minut mivam plnej bagl itemu. Na farmu itemu je to podle me nejlepsi, ale musis mit co nejvetsi MF, protože to jedeš bez valoru a kdyby si nemel MF, tak ti napadaj samy modry crapy. Me dost casto za tu sekvenci padnou i 3 rare, mel jsem jich i 5. Kdyz vezmu ze farmim itemy a uz mi pri tom narostl paragon na 9, tak to asi neni spatny. Sice padla zatim od patche jen jedna legendarka, ale to je hodne o stesti…

  8. Tak nějak teď hráči upřednostňují experience na úkor MF, protože vyšším levlem paragonu získáte MF. Do helmy proo co největší červenej gem a pro haluzáky kterým to padne, na ruku nasadit Leorics signet (prsten level 14 s hodnotou kolem 250M !). Máte nějaký zkušenosti, kde nejlépe přibývají expy za čas?

  9. kanam: To co jsem psal tak je, prostě se ted pohybuju s MF výš než je 375 a nemyslím si, že to tak od Blizzardu nebylo zamýleno, protože vše ostatní jinak platí. Ten strop 300MF z gearu tam je a ten z valoru evidetne taky, protože za truhlu už mi to nic nepřidává, ale s paragonem to roste.

    A kdyby byl nějaký strop celkově, at už jen s parogon bonusem a nebo jen z gearu, tak tam bude chybět ten hnací motor pro hráče, mít něčeho víc než ostatní. Protože pak by si člověk mohl vybrat, že bud se bude honit za paragon bonusem a nebude muset mít MF na equipu a nebo si prostě nechá ten předraženej MF/DPS gear a na paragon se vykašle.  Jenže takhle když mají dva lidi max z equipu a jeden z nich vysoky paragon level a ten druhý třeba žádný, tak ten s paragon bonusem má výhodu a to je podle mě správně.

    Každopádně jak jsem psal, včera jsem měl MF kolem 400, takže těžko říct kde nějaký strop je… 

  10. Tak to pořád testuju ten max MF a 375 maximum není. Zatím to vidím takhle – 300MF je max z equipu, 75MF je max z valoru + z tech obelisku co davaji tu truhlu (kdyz mam 75MF z valoru, tak už mi to za tu truhlu nic neda), ale paragon bonus jde podle všeho nad vše ostatní, protože díky němu mi MF stale stoupa. Mam bohužel zatím jen 7  level paragonu, takže těžko říct jestli někde bude strop a nebo nebude, každopádně 375 to není…

  11. slaninaz: asi 4 itemy v II aktu a kolem +-6ti kusů ve III aktu. Já osobně mám nějakých 330% MF, ale mě padly jen dva itemy a zybtek kamošovi kterej nemá víc jak 100% MF, je to prostě hrozně o náhodě. Ale včera jsem hrál sám a nepadlo mi naprosto nic takže dneska jdeme večer zase do party a uvidíme jestli to pomůže.

  12.  Nedá se říct, že ten rozdíl je znát, protože těch 30MF navíc není zase tak moc, ale pokud by se to stackovalo a šlo mít třeba 675, tak by to byl brutální rozdíl. A nemůžu si pomoct, ale já prostě věřím tomu, co je napsané ve vlastnostech. Takže bud je to chyba a blizzard to zatím neupravil a nebo to je jinak, než se tady psalo. A řekl bych, že je to dost zásadní věc. 

  13. To tewai: Není to s těmi legendárkami nějaké přehnané? V jakém actu jsi je našel a s kolika MF? I kdybys měl MF na maximum, přijde mi jako kravina aby za jeden večer toho padlo tolik. Já mám na novém patchy nahráno cca 12 hodin a zatím nic. Z rare věcí možná tak 2 na prodej na AH za cenu do 500K. Slaví někdo podbný úspěch jako tewai? Tolik legendárek jsem našel za 300 hodin hraní a ne za jeden večer 🙁 

  14. Tak včera mě to trochu překvapilo…..zapl sem hru a během asi 15ti minut hraní s kamošem 2 legendárky z toho jedny wristy :160STR, 9% life, 64 resist all, 450 armor, 4,5% crit hit chance, 4,5% chance to knockback což nebylo na začátek vůbec špatný. Celkově za večer asi 10 legendárek všemožné kvality, ale ty wristy potěšily, hlavně mýho kamoša barbara 😀

  15. Mé první dojmy z nového patchu:

    -3 a 4 akt na infermu se mi zdá OK,bál jsem se,že je udělají teď až moc lehké.Jen Ghomovi ubrali až moc a to je škoda./dřív s ním měla má wizárdka problémy,dnes šel sundat až moc lehce/.

    -hra je teď mnohem zábavnější,znovu mám motivaci k hraní.

    -obouruční zbraně teď vypadají dost zajímavě.Dropla mi obouruční zbraň/ale dps jen okolo 800/ s 440 str,přes 300 dex,přes 250 vit plus další staty.S vysokým dps už taková zbraň bude určitě dobrá…

  16. Já Vám nevim mohli to stížit trochu aby inferno bylo inferno a nedávali to takový „občasníci“ jako já….změny vítám a jsem rád že se Blizzard snaží… jen tak dál vypilujte to at je to legendary game…. ale udělejte něco i s nightmare a hell páč mi přijdou ve hře zbytečné:/ p.s.díky za překlad

  17. zaeraal sak prave to je to kvoli comu ludia hraju, nikoho nebavi bezcielne pobehovat, ja hram Lineage 2 a tam pokial „normalnym“ tempom spravis lvl 99 tak to nie ze za mesiac alebo 2 ale pocita sa to skor na rok(y)++ a zase co ine by si okrem expenia a hladania equipu chcel robit? (pvp zatial u diabla v nezname) 🙂 inak teda blizzard zabil 2 muchy 1 ranou s lepsim mf sa budu tocit vacsie prachy na aukcii takze $++ pre nich a ludia budu mat co expit aby dosiahli endgame

  18. Takže podarilo sa mi už dať level 2 paragon, pričom zatiaľ to vyzerá že 1 akt stačí na celý level na inferne. Akurat s každým ďalším aktom ide expenie rýchlejšie.

     

    Na prvý level treba 7 200 000 exp, na druhý 8 640 000 exp a na tretí 10 080 000, teda každým levelom stúpne množstvo potrebného exp o 1 440 000, čo je dosť vela..

     

    A teraz trochu matematiky:

    Z levelu 99 na 100 bude treba: 7 200 000 + 99*1 440 000 = 149 760 000 exp.

    A celkovo od 0 do 100 bude treba 100*7 200 000 + ((99 * (99+1)) / 2) * 1 440 000 = 7 848 000 000.

     

    KeĎ si zoberem že zhruba 1 akt stačí na tých 10 mil exp, tak by ste museli 1. akt pokoriť 785-krát aby ste boli lv 100 paragon.

    Keby som uvažoval s takými 2 hodinami na akt 1, tak celkovo bude treba aspoň 1570 hodín farmenia aktu 1, teda 65 dní nonstop.. Samozrejme že pokiaľ máte niekoľko 100-miliónový equip a môžte si dovoliť farmiť akt 4, tak to pôjde rozhodne rýchlejšie, ale nepredpokladám, že to dá niekto skôr ako za jeden mesiac.

  19. Lidi to je masaker: Nalítnu na skupinu nepřátel přítáhnu si je všechny ku sobě pomocí ground stomp, použijem revenge a zvyšok „doladím“ 🙂 Rendom, alebo už ako Relic hovorí earthquake

     

    Ale ten si skor nechávam na bossa, má vysoký Cooldown, a naproti tomu Rend s 903 percentným poškodením na 5 sekund možem používať o dosť častejšie

  20. myslim že blizard udělal chybu, udělal inferno moc jednoduché. Dá se pochopit že tenhle krok aby všem padal lepší eqip je pro všechny fajň ale nakonec hře uškodí, protože nakonec se všeci dostanou do konce, myslim že blizárd měl jít na to jinak, měl udělat nastavení tak aby top hráči ztěží udělali hell a inferno pak bylo prakticky nemožné umlátit, pak by mohli měnit endgame dropi jak chcou, a infeno by bylo opravdu výzvou na schopnosti, já vím že moc lidí co projde hell bude nadávat že na inferno maj 1 hit kill, ale pak se ukažou ti borci co to nějak vzládnou, já teďka jedu Wizku na mass crit., meteorem a frost novou a jsem celkem nezastavitelnej právě jsem dohrál 1akt infeno v pohodě(nejsem moc extra hráč), docela si tak říkám že teďka tu “výzvu“ krapet moc zkazili.

  21. Kadlos: Tak podle mě v tom logika je – většina běžných hráčů má (měla před 1.0.4) za engame smrt Diabla na Infernu, ale to se většině nedařilo. Tak to Blizz trochu zjednoduší, ale na druhou stranu nabídne možnost pokračovat v podobě Paragon levelů. Čili podle mě je to od Blizzu husarský kousek, jak umlčet obě komunity – běžné hráče, ale i core hráče, pro které Inferno stejně nebyla výzva, ale volali po nějakým engame (neříkám, že Paragon levely jsou ten správný endgame, ale lepší než nic).

    Pro mě je třeba engame nejlepší možný equip, příp. úspěch v PvP, takže mě todle všechno nechává chladným 🙂

  22. GJ překlad, je vidět obrovský kus práce.

     

    Škoda jen, že tento patch ve mě vyvolává smíšené pocity: Na jedné straně veliká snaha blizzu o nezstálé vylepšování hry, která je zatím v plenkách (nikdo si totiž nemohl myslet, že hned na poprvé vytvoří dokonalou hru), ale bojím se že toto neustále zjednodušování hry a zlepšování dropu nebude mít dobrý dopad pro hru do budoucna, protože vetšina hráčů vidí end game v zabití pána zla na inferno a díky tomuto patchi v tom na SC nevidím takový problém díky absenci enrage a life regen elit packů to dřív nebo později poseká každý.

    Diablo jsem si vždy kupoval kvůli výzvě a potřebnosti dlouhého času na ten pomyslný end game, ale rozhodne penez nelituju je to pořád skvělá hra, kdyby se nejmenovala Diablo. A proto hurá na HC!! SC tímto patchem pro „reguláry“ ripnul. HAU

  23. klondaik: ja to četl taky, ale ani ve snu by mě nenapadlo mu něco vyčítat. To je konec! Asi jsi nikdy nic nepřekladal viď? A že se spletl? No a? Co když to blizz takhle plánoval a pak to změnil? Když se ti prace kluků nelíbí tak si to čti v originale ty prde! A nepruď tady lidi co se snaží něco tvořit pro ostatní.

    Kluci moc díky za překlad, anglicky něco umím, ale jsem línej nad tím přemýšlet. 🙂 v 17:00 mi končí pracovní směna a už se na ten patch klepu jako malé děcko!

  24. zumik pracu a snahu ocenujem, inak by som tu nebol a necital novinky a nediskutoval a neradil na fore atd atd. Keby to bola drobna chyba, ktora nijak neovplyvni hranie (v tomto konkretnom priklade ekonomiku), tak mi to nevadi. Ale zlym prekladom som dosiel o niekolko 10 mega. A ruku na srdce, kazdy z nas sem chodi hladat nove veci, nove rady, navody a pomoc. Preto som sklamany ze si autor prekladu nedal zalezat na dobrom preklade uz len z toho dovodu ze su oficialny D3 fan web a dalej aj z toho dovodu, ze v povodnom clanku uz bol na jednu chybu inu upozorneny a aj tak to neopravil. Som rad za takuto stranku, ale nieco podobne sa mi na fan webe hry wow este nestalo… 

    nech to nie je brane ako kritika, ale ako upozornenie. ked uz nieco robit, tak poriadne.

  25. klondaik: Místo, aby jsi ocenil práci a snahu, tak kritizuješ, takový lidi jsou nejlepší. Nikdo tě nenutí si to číst, klidně si to přečti anglicky a máš to bez takových to malých chyb (možná, protože on i Blizz tam má kolikrát blbosti).

    Kdyby se autor podle tvého doporučení na ten překlad vykašlal, tak se lidé co neumí dostatečně dobře anglicky, dozvědí prd a musí si změny zjšťovat sami.

  26. z oficial patch notes prekladu:   Legendary předměty, které padly nebo byly vycraftěny před tímto patchem zůstanou beze změny (to se vztahuje také na předměty, které zatím nebyly identifikovány). .


    velmi pekne dakujem AJey za preklad v clanku vylepseni legendarnych predmetov, kde pisal:  Tyto změny se týkají předmětů, které dropnou až po patchi 1.0.4. To platí i pro předměty které již máte a ještě jste si je neidentifikovali.

    bud sa vrat do skoly a nauc sa prekladat, alebo to neprekladaj, lebo zavadzas hracov. A neospravedlnuje Ta ani ze si to prekladal v rychlosti, oficialna D3 stranka by si mala davat pozor na taketo preslapy…

Napsat komentář