Patch 1.0.4, oficiální Patch Notes – postavy a skilly

Zítra výjde patch 1.0.4 a vy si to čekání můžete zpříjemnit čtením obsáhlých změn, na které se můžeme těšit. Protože je změn opravdu hodně, rozdělil jsem si je na dvě části: o postavách a jejich skillech a druhá část o všem ostatním (battle.net, monstra, předměty, …).

Zde máte přeložené změny u postav:

Zdroj           

Poznámka (by EraSER): Proc koeficient je uprava sance na spustenie nejakeho ON HIT efektu ako napr. u novych legendary predmetov – vyvolanie nejakeho pomocnika. Ide o to ze ak dava skill viac hitov za sekundu ako nejaky klasicky skill / auto attack tak by to v takomto pripade mohol byt problem.

Postavy

  • Barbarian
    • Aktivní skilly
      • Ancient Spear
        • Nyní také znehybní cíl na 1,5 sekundy
        • Nyní se automatický přepne na základní útok, pokud bude pod cooldownem
      • Bash
        • Generace Fury zvýšena z 6 na 8
        • Poškození zvýšeno ze 150% na 165%
        • Skill runa – Onslaught
          • Poškození otřesů zvýšeno z 22% na 25%
        • Skill runa – Punish
          • Bonusové poškození zvýšeno z 6% na 8% za jeden stack
        • Skill runa – Instigation
          • Bonusová generace Fury snížena z 6 na 4
      • Cleave
        • Poškození zvýšeno ze 120% na 140%
        • Skill runa – Reaping Swing
          • Proc koeficient zvýšen z 0,667 na 0,8
        • Skill runa – Broad Sweep
          • Poškození zvýšeno ze 156% na 175%
          • Proc koeficient zvýšen z 0,5 na 0,8
        • Skill runa – Gathering Storm
          • Proc koeficient zvýšen z 0,5 na 0,8
      • Hammer of the Ancients
        • Poškození zvýšeno z 200% na 325%
        • Skill runa – Rolling Thunder
          • Poškození zvýšeno ze 155% na 275%
        • Skill runa – Smash
          • Poškození zvýšeno z 270% na 406%
        • Skill runa – The Devil’s Anvil
          • Proc koeficient snížen z 1 na 0,08
      • Leap
        • Lze jej nyní použít, když jste znehybneni efekty pro kontrolu davu (Jailer apod.)
          • Poznámka: Leap nepřeruší onen efekt, pouze ho lze použít
      • Overpower
        • Skill runa – Crushing Advance
          • Již nemůže spustit On Hit efekty (znehybnění po zásahu, …)
          • Množství poškození, které se vrátí na nepřítele zvýšeno z 30% na 35%
      • Rend
        • Poškození zvýšeno z 210% za 3 sekundy na 700% za 5 sekund
        • Skill runa – Lacerate
          • Poškození zvýšeno z 271% za 3 sekundy na 903% za 5 sekund
        • Skill runa – Bloodbath
          • Poškození zvýšeno z 60% za 3 sekundy na 100% za 5 sekund
      • Seismic Slam
        • Poškození zvýšeno ze 155% na 240%
        • Skill runa – Shattered Ground
          • Poškození zvýšeno z 202% na 288%
        • Skill runa – Cracking Rift
          • Poškození zvýšeno z 255% na 340%
      • Weapon Throw
        • Poškození zvýšeno ze 100% na 130%
        • Nyní se automaticky přepne na základní útok, když vám dojde Fury
        • Skill runa – Mighty Throw
          • Poškození zvýšeno ze 130% na 169%
      • Whirlwind
        • Poškození zvýšeno ze 110% na 145%
        • Skill runa – Volcanic Eruption
          • Poškození zvýšeno ze 143% na 188%
  • Demon Hunter
    • Aktivní skilly
      • Bola Shot
        • Poškození způsobené primárnímu cíli zvýšeno ze 130% na 160%
        • Skill runa – Thunder Ball
          • Poškození zvýšeno ze 130% na 160%
        • Skill runa – Acid Strike
          • Poškození každé střely zvýšeno ze 130% na 160%
        • Skill runa – Imminent Doom
          • Poškození způsobené primárnímu cíli zvýšeno ze 182% na 216%
      • Caltrops
        • Skill runa – Jagged Spikes
          • Již nemůže spustit proc efekty (znehybnění po zásahu, …)
      • Chakram
        • Poškození zvýšeno ze 150% na 170%
        • Skill runa – Twin Chakrams
          • Poškození zvýšeno ze 100% na 114%
        • Skill runa – Serpentine
          • Poškození zvýšeno z 203% na 230%
        • Skill runa – Razor Disk
          • Poškození zvýšeno ze 165% na 187%
        • Skill runa – Boomerang
          • Poškození zvýšeno ze 188% na 230%
        • Skill runa – Shuriken Cloud
          • Poškození zvýšeno z 30% na 34%
          • Proc koeficient snížen z 0,333 na 0,125
      • Cluster Arrow
        • Poškození první bomby zvýšeno z 200% na 225%
        • Skill runa – Maelstrom
          • Poškození zvýšeno ze 145% na 165%
        • Skill runa – Loaded for Bear
          • Poškození zvýšeno z 290% na 304%
      • Entangling Shot
        • Poškození základního skillu a všech jeho run zvýšeno ze 75% na 90%
        • Skill runa – Shock Collar
          • Nyní způsobuje dalších 70% poškození za 2 sekundy
          • % poškození již není založeno na rychlosti útoku
      • Evasive Fire
        • Poškození zvýšeno ze 125% na 130%
        • Skill runa – Covering Fire
          • Poškození zvýšeno ze 125% na 130%
      • Grenades
        • Skill runa – Gas Grenades
          • Proc koeficient snížen z 0,5 na 0,165
      • Impale
        • Poškození zvýšeno z 250% na 265%
        • Skill runa – Chemical Burn
          • Poškození zvýšeno ze 125% na 220%
      • Multishot
        • Cena Hatred snížena ze 40 na 30
        • Skill runa – Fire at Will
          • Nyní snižuje cenu Hatred na 15
      • Rain of Vengeance
        • Změněno ze 75% poškození po dobu 5 sekund na 715% poškození za 5 sekund
        • Skill runa – Dark Cloud
          • Změněno ze 34% po dobu 12 sekund na 792% za 12 sekund
          • Vyhledává nyní cíle ve větší vzdálenosti od hráče
        • Skill runa – Beastly Bombs
          • Poškození jednou bombou zvýšeno ze 125% na 245%
        • Skill runa – Stampede
          • Poškození za jednu úder zvýšeno ze 75% na 120%
        • Skill runa – Anathema
          • Změněno ze 115% poškození po dobu 10 sekund na 3300% poškození za 15 sekund
        • Skill runa – Flying Strike
          • Poškození zvýšeno z 60% na 100%
      • Rapid Fire
        • Poškození zvýšeno z 228% na 276%
        • Skill runa – Bombardment
          • Poškození zvýšeno z 276% na 345%
      • Sentry
        • Poškození střílny zvýšeno z 20% na 55%
        • Skill runa – Chain of Torment
          • Maximální délka chapadla zvýšena na 45 yardů
          • Poškození zvýšeno ze 48% na 80%
      • Smoke Screen
        • Skill runa – Choking Gas
          • Nyní způsobuje 700% poškození za 5 sekund
          • % poškození již není založeno na rychlosti útoku
      • Strafe
        • Poškození zvýšeno ze 120% na 156%
        • Skill runa – Demolition
          • Poškození zvýšeno ze 144% na 187%
      • Vault
        • Skill runa – Action Shot
          • Nyní bude vždy střílet 4 šípy
        • Skill runa – Trail of Cinders
          • Nyní na zemi zanechává ohnivou cestičku, která způsobuje 1500% poškození za 3 sekundy
    • Pasivní skilly
      • Brooding
        • Nadále není nutné, aby hráč 3 sekundy neobdržel poškození k tomu, aby se mu regenerovalo 1% maximálních HP za sekundu
    • Opravy chyb
      • Rain of Vengeance
        • Skill runa – Anathema
          • Shadow Beast by nyní měla házet správný počet granátů
  • Monk
    • Aktivní skilly
      • Crippling Wave
        • Generace Spiritu zvýšena z 6 na 7
      • Cyclone Strike
        • Proc koeficient zvýšen z 0 na 0,125
      • Dashing Strike
        • Poškození zvýšeno ze 100% na 160%
      • Exploding Palm
        • Změněno z 220% poškození za 3 sekundy na 745% poškození za 9 sekund
        • Skill runa – Impending Doom
          • Doba trvání zvýšena z 6 sekund na 15 sekund
      • Lashing Tail Kick
        • Poškození zvýšeno z 200% na 235% (to stejné platí také pro Sweeping Armada, Scorpion Sting a Hand of Ytar)
        • Skill runa – Vulture Claw Kick
          • Poškození zvýšeno z 220% na 258%
        • Skill runa – Spinning Flame Kick
          • Poškození zvýšeno z 240% na 294%
      • Mystic Ally
        • Již nemůže spustit proc efekty (znehybnění po zásahu, …)
      • Seven-Sided Strike
        • Poškození zvýšeno ze 777% na 1777% za 7 úderů
        • Skill runa – Sudden Assault
          • Poškození zvýšeno z 1007% na 2309% za 7 úderů
        • Skill runa – Several-Sided Strike
          • 2 extra údery nyní prodlouží také celkovou dobu trvání kouzla (budete nesmrtelní delší dobu)
        • Skill runa – Fulminating Onslaught
          • Poškození každé exploze zvýšeno ze 111% na 254%
      • Sweeping Wind
        • Skill runa – Master of Wind
          • Prodloužená doba trvání z 10 na 20 sekund
      • Tempest Rush
        • Poškození zvýšeno z 50% na 85%
      • Wave of Light
        • Poškození prvního úderu zvýšeno z 215% na 390%
        • Skill runa – Wall of Light
          • Poškození prvního úderu zvýšeno z 312% na 566%
        • Skill runa – Explosive Light
          • Poškození zvýšeno z 285% na 430%
        • Skill runa – Pillar of the Ancients
          • Poškození obou úderů zvýšeno z 210% na 280%
      • Way of the Hundred Fists
        • Generace Spiritu zvýšena z 6 na 8
        • Skill runa – Fists of Fury
          • Nyní způsobuje 100% poškození za 5 sekund
    • Pasivní skilly
      • Exalted Soul
        • Nyní také generuje 1 Spirit za sekundu
      • Fleet Footed
        • Bonus k rychlosti bohybu nyní nepřesáhne strop 25% zvýšení rychlosti pohybu
      • The Guardian’s Path
        • Bonus ke generaci Spiritu s dvouručními zbraněmi je zvýšen z 25% na 35%
    • Opravy chyb
      • Exploding Palm
        • Opravena chyba, která umožňovala hráčům získat několik rare předmětů z jedné Champion nebo Rare skupinky tím, že všechny členy skupinky zabili najednou pomocí Exploding Palm
      • Mystic Ally
        • Všechny varianty Mystic Ally se budou nyní vyvolávat s plnými HP
      • Wave of Light
        • Opravena chyba, která nezpůsobovala nepřátelům plné poškození skillem Wave of Light
  • Witch Doctor
    • Obecně
      • Základní regenerace Many zvýšena z 20 za sekundu na 45 za sekundu
      • Kouzlící animace následujících skillů byly změněny, takže efekt skillu nastane rychlejsi a hráč se bude moci rychleji pohnout: Acid Cloud, Corpse Spiders, Firebomb, Locust Swarm, Poison Dart a Zombie Charger
    • Aktivní skilly
      • Acid Cloud
        • Rozsah zvýšen ze 45 yardů na 50 yardů
        • Nyní způsobuje 115% poškození plus 150% poškožení za 3 sekundy, to platí také pro Acid Rain
        • Skill runa – Lob Blob Bomb
          • Základní poškození Acid Cloud zvýšeno na 115%
          • Poškození slizu zvýšeno z 25% na 50%
        • Skill runa – Slow Burn
          • Základní poškození Acid Cloud zvýšeno na 115% a navíc způsobuje dalších 300% poškození za 6 sekund
        • Skill runa – Kiss of Death
          • Zvýšeno poškození oblaku kyseliny ze 110% na 126%
          • Poškození způsobené nepřátelům, kteří jsou v infikované oblasti z 83% na 165% a poškození je nyní způsobeno za 3 sekundy
        • Skill runa – Corpse Bomb
          • Poškození zvýšeno z 200% na 230%
          • Při kouzlení Acid Cloud se váš Witch Doctor nebude pokoušet přibližovat k nepřátelům, kteří jsou daleko od vás
      • Corpse Spiders
        • Nyní u nich bude fungovat + Critical Damage
        • Nyní u nich bude fungovat Life on Hit
        • Útočí nyní i na vzdálenější nepřátele
        • Při pronásledování nepřátel jsou nyní rychlejší
        • Skill runa – Spider Queen
          • Změněno z 16% poškození každou sekundu po dobu 15 sekund na 630% poškození za 15 sekund
          • Tooltip byl upraven, aby bylo jasné, že můžete mít jen jednu Spider Queen najednou
      • Firebats
        • Poškození zvýšeno ze 150% na 180%
        • Skill runa – Plague Bats
          • Maximální poškození zvýšeno z 225% na 270%
        • Skill runa – Hungry Bats
          • Poškození zvýšeno z 280% na 350%
        • Skill runa – Cloud of Bats
          • Poškození netopýrů se nyní zvýší o 20% (místo 10%) každou sekundu až na maximální hodnotu 100% poškození navíc (místo 50%)
      • Firebomb
        • Poškození zvýšeno z 85% na 110% (toto se vztahuje na všechny runy, kromě Pyrogeist)
        • Skill runa – Fire Pit
          • Změněno z 8% poškození po dobu 3 sekund na 36% za 3 sekundy
          • Proc koeficient snížen z 0,67 na 0,067
        • Skill runa – Pyrogeist
          • Změněno ze 140% poškození za 3 sekundy na 640% poškození za 6 sekund
          • Tooltip byl upraven, aby bylo jasné, že lze mít aktivní pouze jeden ohnivý pilíř najednou
      • Gargantuan
        • Gargantuanova schopnost přežít byla zvýšena:
          • Maximální HP se nyní mění podle hráčových HP
            • Na levelu 60 získá Gargantuan 50% hráčových HP navíc
          • Byl nastaven strop pro poškození, které může Gargantuan obdržet. Tento strop se mění s hráčovým levelem a dále se snižuje pomocí Armoru a Resistů vaší postavy
        • Poškození zvýšeno z 25% na 100%, ale nadále nemůže spustit proc efekty
        • Skill runa – Humongoid
          • Poškození zvýšeno z 32% na 130%
        • Skill runa – Wrathful Protector
          • Poškození zvýšeno z 55% na 110%
        • Skill runa – Bruiser
          • Poškození zvýšeno ze 100% na 200%
      • Grasp of the Dead
        • Nyní způsobuje 320% poškození za 8 sekund
        • Skill runa – Death is Life
          • Nyní má 10% šanci na vytvoření health globu nebo na vyvolání Zombie psa
      • Horrify
        • Cooldown snížen z 20 na 16 sekund
      • Plague of Toads
        • Cena Many snížena z 34 na 12
      • Poison Dart
        • Skill runa – Spined Dart
          • Mana vrácená za úder zvýšena z 24 na 29
        • Skill runa – Flaming Dart
          • Poškození zvýšeno ze 160% na 180%
      • Spirit Barrage
        • Poškození zvýšeno ze 190% na 230%
        • Skill runa – Well of Souls
          • Poškození zvýšeno z 30% na 65% za každou bonusovou střelu
        • Skill runa – Manitou
          • Změněno z 28% poškození každou sekundu po dobu 20 sekund (až k celkové hodnotě 560%) na 1667% poškození za 20 sekund
          • Vzdálenost pro vyhledávání cílů byla zvýšena z 20 yardů na 30 yardů
          • Proc koeficient snížen z 0,5 na 0,125
          • Již neukazuje buff ikonku
      • Spirit Walk
        • Skill runa – Umbral Shock
          • Poškození exploze zvýšeno z 85% na 310%, ale nadále se nezvyšuje rychlostí útoku
        • Skill runa – Severance
          • Změněno ze 100% poškození každou sekundu na 450% poškození za 2 sekundy
      • Soul Harvest
        • Skill runa – Languish
          • Redukce rychlosti pohybu zvýšena z 60% na 80%
        • Skill runa – Vengeful Spirit
          • Poškození zvýšeno ze 70% na 230%
      • Summon Zombie Dogs
        • Schopnost přežití Zombie psů byla zvýšena:
          • Nyní také získají 35% hráčových HP
          • Byl nastaven strop pro poškození, které mohou Zombie psi obdržet. Tento strop se mění s hráčovým levelem a dále se snižuje pomocí Armoru a Resistů vaší postavy
        • Cooldown snížen z 60 sekund na 45 sekund
        • Skill runa – Rabid Dogs
          • Proc koeficient byl snížen z 1 na 0,1
        • Skill runa – Burning Dogs
          • Proc koeficient byl snížen z 1 na 0,05
      • Wall of Zombies
        • Nyní způsobuje 800% poškození za 5 sekund
      • Zombie Charger
        • Skill runa – Leprous Zombie
          • změněna z 25% poškození po dobu 3 sekund na 240% poškození za 3 sekundy
        • Skill runa – Wave of Zombies
          • Poškození zvýšeno ze 72% na 115% každým zombíkem
    • Pasivní skilly
      • Circle of Life
        • Šance na vyvolání Zombie psa, když zabijete nepřítele, je zvýšena z 5% na 30%
      • Grave Injustice
        • Zvýšen zisk Many a HP z 1% na 2% jejich maximálních hodnot, když v blízkosti umře nepřítel.
      • Rush of Essence
        • Nyní vrací dané množství Many za 10 sekund (49 Many na levelu 60)
      • Spirit Vessel
        • Doba pobytu ve Spirit realm snížena ze 3 sekund na 2 sekundy
        • Uzdravení zvýšeno z 10% na 15% hráčových maximálních HP
        • Během pobytu ve Spirit realmu může hrář procházet skrz nepřátele
      • Vision Quest
        • Vision Quest byl přepracován a nyní poskytuje 30% navýšení regenerace Many po dobu 5 sekund po způsobení poškození s Corpse Spiders, Firebomb, Plague of Toads nebo Poison Dart
      • Tribal Rites
        • Nyní se uplatňuje také na skilly Gargantuan, Mass Confusion a Summon Zombie Dogs
    • Opravy chyb
      • Corpse Spiders
        • Skill runa – Leaping Spiders
          • Pavouci nyní vždy skočí na jejich cíl hned, jak se dostane do potřebné vzdálenosti
  • Wizard
    • Aktivní skilly
      • Arcane Torrent
        • Cena Arcane Power snížena z 20 na 16
        • Poškození zvýšeno ze 175% na 210%
        • Skill runa – Death Blossom
          • Střely jsou nyní méně náhodné
        • Skill runa – Arcane Mines
          • Poškození zvýšeno ze 150% na 180%
        • Skill runa – Cascade
          • Poškození zvýšeno ze 175% na 210%
      • Archon
        • Doba trvání Slow Time zvýšena z 8 sekund na 15 sekund
        • Skill runa – Arcane Destruction
          • Poškození zvýšeno ze 450% na 1600%
      • Diamond Skin
        • Skill runa – Mirror Skin
          • Množství vráceného poškození nepříteli zvýšeno z 50% na 100%
        • Skill runa – Enduring Skin
          • Bonus k době trvání prodloužen z 8 sekund na 9 sekund
        • Skill runa – Diamond Shards
          • Poškození zvýšeno ze 155% na 210%
      • Electrocute
        • Poškození zvýšeno z 80% na 90% (toto se také vztahuje na Chain Lightning, Forked Lightning a Surge of Power)
        • Skill runa – Forked Lightning
          • Poškození každého blesku zvýšeno ze 46% na 55%
        • Skill runa – Lightning Blast
          • Poškození zvýšeno z 80% na 86%
        • Skill runa – Arc Lightning
          • Poškození zvýšeno z 80% na 115%
      • Energy Twister
        • Proc koeficient snížen z 0,25 na 0,125
      • Explosive Blast
        • Skill runa – Time Bomb
          • Poškození zvýšeno z 293% na 315%
      • Hydra
        • Skill runa – Arcane Hydra
          • Poškození každého Arcane Orbu zvýšeno z 28% na 60%
        • Skill runa – Lightning Hydra
          • Poškození zvýšeno z 34% na 64%
        • Skill runa – Frost Hydra
          • Poškození zvýšeno z 31% na 36%
          • Velikost kuželu změněna z 15 yardů a 60° úhlu na 35 yardů a 30° úhel
        • Skill runa – Mammoth Hydra
          • Poškození zvýšeno z 22% na 67%
      • Ice Armor
        • Zvýšena pravděpodobnost, že nepřítele zmrazíte namísto zchladíte
        • Skill runa – Crystallize
          • Bonus k Armor za stack zvýšen z 15% na 30%
        • Skill runa – Jagged Ice
          • Poškození zvýšeno ze 100% na 130%
      • Meteor
        • Poškození zvýšeno z 200% + 60% za 3 sekundy na 260% + 60% za 3 sekundy
        • Skill runa – Molten Impact
          • Poškození zvýšeno z 260% + 78% za 3 sekundy na 390% + 90% za 3 sekundy
        • Skill runa – Meteor Shower
          • Poškození zvýšeno z 80% na 104% za každý malý Meteor
        • Skill runa – Comet
          • Poškození primárního zásahu zvýšeno z 240% na 312%
      • Shock Pulse
        • Skill runa – Fire Bolts
          • Poškození zvýšeno ze 136% na 152%
        • Skill runa – Lightning Affinity
          • Obnovená Arcane Power každým bleskem zvýšena z 2 na 3
      • Spectral Blade
        • Skill runa – Impactful Blades
          • Nyní vždy zpomalí pohyb nepřátele o 80% na 1 sekundu (místo 5% šance na odhození nepřátel a navíc zpomalení pohybu nepřátel o 60% na 1 sekundu)
        • Skill runa – Siphoning Blades
          • Obnovená Arcane Power každým zásahem zvýšena z 1 na 3
      • Teleport
        • Skill runa – Calamity
          • Poškození zvýšeno ze 75% na 265%
    • Opravy chyb
      • Cold Blooded
        • Tooltip byl změněn, aby bylo jasné, že veškeré poškození se zvýší o 20% vůči zmraženým nebo zchlazeným nepřátelům a ne jen ledové poškození (funke skillu zůstávají stejné)

40 komentářů u „Patch 1.0.4, oficiální Patch Notes – postavy a skilly

  1. Patch prinasi hezke zmeny, ale bohuzel, je to jen zesileni postav, ktere prodlouzi hratelnost jen o chvili. Kazdej se vrati vyzkousi si jak se mu chodi se silnejsi postavou, ale o tom to neni te hre porad chybi takova ta stava co melo D2. To je proste jen muj nazor nikomu ho nevnucuju, ale te hre chybi takova to kouzlo, kdy sem se tesil na vecer az budu hodiny parit s kamosama D2. V D3 sem po mesici presel na obcasne hrani a ted uz ho ani nezapnu a radeji si pustim D2, na ktere si i po letech stale tesim. Asi sem stara skola nebo co.

  2. asi jediná věc z čeho jsem trochu smutnej je fakt, že už docela ztrácí to „svoje kouzlo“ skill Earthquake Smutný
    vždycky když jsem ho nahodil, tak jsem z toho měl takovej dobrej pocit, jako že „wow, 2000% dmg, teď  to tu pokosim, buďto padne ta elita nebo já“
    ono silný to bude i nadále, ale přeci jen jak se tak dívam na ty další kouzla, kdy 180% je pomalu nový minimum, 300 průměr a 450 u těch silnějších kousků… prostě už ten 2minutovej CD nebude mít takovej epickej nádech, že se zase stane něco velkýho
    *omlouvam se že jsem tak rozepsal… ale prostě to bylo moje oblíbený a šetřil jsem si každý použití, dokud nebylo nejhůř Mrkající

Napsat komentář