Vývojáři odpovídají fanouškům Diabla 3

Fanoušci Diabla 3 se vývojářů neustále dotazují na různé informace. Dnes tu máme stručně odpovědi na některé z dotazů fanoušků. I když neprozrazují mnoho novinek, určitě v nich najdete pár zajímavostí. Například to, že Magic Find u předmětů ovlivňuje počet affixů, nikoli jeho hodnoty.

Nyní už ale k otázkám fanoušků (šedý text) a odpovědím vývojářů (modře):

Zdá se, že affix avenger dodatečně ovlivňuje elitní monstra ze skupiny, jako kdyby tato monstra měla mít avenger už původně. Opravdu to takto funguje?
Ano, takto to má fungovat.

Hráči se cítí omezování časovaným rozzuřením (enrage) a byli by rádi, kdyby jejich buildy byly životaschopnější, obzvláště na Hardcore. Neomezuje to různorodost buildů?
Právě to zkoumáme.

Ovlivňuje MF affixový rozsah hodnot, nebo jen počet affixů, které předmět bude mít?
MF ovlivňuje počet affixů, které bude předmět mít, nikoli jeho hodnoty.

Kolik je ve hře náhodných událostí (eventů)? Říká se, že kolem 400, ale hráči by rádi věděli, jak to doopravdy je a co všechno je považováno za událost (event).
Ve hře je asi 300 až 400 událostí. Co se definice události týče, nic takového nemáme. Události nejsou pro hráčův progres extra důležité. Za událost může být považováno cokoli od spletitých dungeonů po rychlé a krátké události, které trvají v řádu několika sekund.

Někteří zdiči (wallers) vytvářejí slepé koridory tvořené 3 oddělenými zdmi a několika dalšími zdmi. Proč tomu tak je?
Protože tak odlišujeme rare monstra a championy.

Plánujete nějak rozšířit followery a jejich jednotlivé příběhy?
Pokud bude zájem, tak možná.

Mají některé postavy větší pravděpodobnost, že narazí u monster na nějaké specifické affixy? Pokud ano, jaké? Jeden hráč totiž zjistil, že Demon Hunter častěji naráží na Damage Reflect affixy. Když hrál v partě s Barbarem, zkusil udělat pokus. Obě postavy zabily 1000 elitních monster, z toho poměr těch, co měli affix Damage Reflect byl u Demon Huntera 584/1000 a u Barbara jen 107/1000. Je to náhoda? Je možné, že Demon Hunter častěji naráží na monstra s Damage Reflect affixem než jakákoli jiná postava?
Ne, žádná postava nemá vyšší šanci na to, že by narazila na nějaké konkrétni affixy.

Všechny předměty, které jsou prodány, mají čas nastavený na 1 den a 12 hodin. Proč tomu tak je? Má to nějaký speciální důvod?
Ne, žádný zvláštní důvod to nemá.

41 komentářů u „Vývojáři odpovídají fanouškům Diabla 3

  1. No abych podpořil teorii a pokus o tom že DH opravdu naráží ve většině na Damage Reflex hajzlíky tak se k tomu sám přidávám i mě to tak příde.Za Demon Huntera narážím na strašně moc packů co maji reflex damage … třebas u dalších charakterů je to zas něco ji ného u barbara na mě zase lítaj mortar-waller

  2. Článek trochu mimo mísu. ne? Po patchi enrage zrušili a aukce se dá taky přerušit. A pokud jde oty packy, tak to se vá mjen zdá… když hraješ za toho monka, tak si zapamtuješ ty co ti dělají problém a když za huntera tak naopak a ty easy prostě nezaregistrujete. Mě se do zná proměnné dost

  3. zaeraal: ohledně těch elitek a náhodnosti affixů…. pokud je to nastaveno skutenčně náhodně znamená to, že je stejná pravděpodobnost, že ti padne kdykoliv jakýkoliv affix to znamená i 10x po sobe ten samý… ja bych tyhle statistiky jednotlivců moc v potaz nebral… pokud by byl dejme tomu u 50-100 monku z 1000 elitek významně vyšší výskyt jednoho určitého affixu, už by se rozhodně o nenáhodnosti mluvit dalo do te doby jsou to jen spekulace…

  4. Ako neviem teda, ale za monka som dosť často nachádzal plagued, molten a firechains a za DH reflect dmg, mortar a fast. Ako netvrdím, že týpke klame a ten ich systém naschvál dáva nevhodné typy elitiek pre určité classy, ale minimálne teda si zapíše štatistiky s akými sa dávali určité affixy (počet smrtí, či si ich dal / nedal a za ako dlho) a podľa toho nahodí ďalšiu skupinu (s čo najhoršou kombináciou).

  5. S tím jestli má nějakej elite reflex nebo ne, je to fakt tak, že já jako barbar si toho skutečně nevšimnu snad nikdy.

    Netuším jestli v tom chuchvalci barev mě něco zrovna hituje. Poznám to až když kamarádi na TSku (DH nebo wizzard) začnou nadávat po jejich brutálním útoku např. 60000 DPS a utíkají polomrtví pryč 😀

  6. S tím DH a reflect damage to bude spíš „optický klam“, protože když jedete s monkem, nebo barbem, tak si ani nemusíte všimnout, že elita měla reflect (velká redukce vs. ne moc velký DPS). U DH je to většinou naopak – velký DPS a menší redukce, takže instant kill vás na reflect upozorní hned 🙂

  7. jinak novej patch je fajn, ale nejak zapomeli na pasivky ne? Stale litaji vsichni hunteri s kombem SS+Archery+Steady aim. A taky jsem doufal, ze AH bude konecne umet srovnavat narust/pokles dmg pri najeti na predmet jako je tomu ve hre pri najeti kurzoru na predmet v inventari. Tak ale aspon ze uz se konecne Haedrig naucil opravovat veci :p

  8. Nahodou me se to libi i ty odpovedi vyvojaru….. Neni to klasicka „politicke“ omylani veci ,ze se v tom clovek pak ztrati…. Na kazdou otazku ,jasna odpoved (Ano,Ne) a pripadny dodatek :)))….. co se tyce to DH,tak si myslim ,ze je to tak,jak rika „Opicak“ ….. za toho DH si to vice uvedomite ,protoze ve vetsine pripadu dostanete „IK“ kdezto za kazdou jinou postavu to moc neorozpoznate ,mozna potom,co si reknete ,proc mam tak malo zivotu (po zabiti) ….. alespon ja to tak u WZ  mam :)))……

  9. Majestic: rek bych ze neni. Na Reflect dmg se svym huntardem taky narazim vic nez je zdravo. Vetsinou zjistim ze ma elita reflect dmg az po tom co polozim spike trap s runou Long fuse a critnu za 500-600k. Coz samozrejme znamena instant death. A jelikoz jedu glass cannon, tak pri hrani v parte musim prestat utocit, jinak jsem neustale mrtvej. U inferno Siegebreakera jenom v povzdali stojim a koukam jak ho ostatni rubou.

Napsat komentář