Fanoušci Diabla 3 se vývojářů neustále dotazují na různé informace. Dnes tu máme stručně odpovědi na některé z dotazů fanoušků. I když neprozrazují mnoho novinek, určitě v nich najdete pár zajímavostí. Například to, že Magic Find u předmětů ovlivňuje počet affixů, nikoli jeho hodnoty.
Nyní už ale k otázkám fanoušků (šedý text) a odpovědím vývojářů (modře):
Zdá se, že affix avenger dodatečně ovlivňuje elitní monstra ze skupiny, jako kdyby tato monstra měla mít avenger už původně. Opravdu to takto funguje?
Ano, takto to má fungovat.
Hráči se cítí omezování časovaným rozzuřením (enrage) a byli by rádi, kdyby jejich buildy byly životaschopnější, obzvláště na Hardcore. Neomezuje to různorodost buildů?
Právě to zkoumáme.
Ovlivňuje MF affixový rozsah hodnot, nebo jen počet affixů, které předmět bude mít?
MF ovlivňuje počet affixů, které bude předmět mít, nikoli jeho hodnoty.
Kolik je ve hře náhodných událostí (eventů)? Říká se, že kolem 400, ale hráči by rádi věděli, jak to doopravdy je a co všechno je považováno za událost (event).
Ve hře je asi 300 až 400 událostí. Co se definice události týče, nic takového nemáme. Události nejsou pro hráčův progres extra důležité. Za událost může být považováno cokoli od spletitých dungeonů po rychlé a krátké události, které trvají v řádu několika sekund.
Někteří zdiči (wallers) vytvářejí slepé koridory tvořené 3 oddělenými zdmi a několika dalšími zdmi. Proč tomu tak je?
Protože tak odlišujeme rare monstra a championy.
Plánujete nějak rozšířit followery a jejich jednotlivé příběhy?
Pokud bude zájem, tak možná.
Mají některé postavy větší pravděpodobnost, že narazí u monster na nějaké specifické affixy? Pokud ano, jaké? Jeden hráč totiž zjistil, že Demon Hunter častěji naráží na Damage Reflect affixy. Když hrál v partě s Barbarem, zkusil udělat pokus. Obě postavy zabily 1000 elitních monster, z toho poměr těch, co měli affix Damage Reflect byl u Demon Huntera 584/1000 a u Barbara jen 107/1000. Je to náhoda? Je možné, že Demon Hunter častěji naráží na monstra s Damage Reflect affixem než jakákoli jiná postava?
Ne, žádná postava nemá vyšší šanci na to, že by narazila na nějaké konkrétni affixy.
Všechny předměty, které jsou prodány, mají čas nastavený na 1 den a 12 hodin. Proč tomu tak je? Má to nějaký speciální důvod?
Ne, žádný zvláštní důvod to nemá.
ale poradím vám, používejte shadow power 🙂
sem DH a taky furt potkávám reflect, snad každej pack ho má a když dávám crit za 250k tak mi to ubere skoro půl HP
No abych podpořil teorii a pokus o tom že DH opravdu naráží ve většině na Damage Reflex hajzlíky tak se k tomu sám přidávám i mě to tak příde.Za Demon Huntera narážím na strašně moc packů co maji reflex damage … třebas u dalších charakterů je to zas něco ji ného u barbara na mě zase lítaj mortar-waller
Psrostě když člověk běhá ve vysokém MF, tak v okamžiku dropnutí se rozhodne jak moc magic předmět bude a taky koukám že se rozhodne jak moc bude mít affixů, tedy pro ty s vysokým MF dvojnásobný bonus – více magic a ještě ty magic a více vlastnostmi. 🙂
kING: Staty predmetu se urcuji ve chvili kdy padne, identifikace je uz jenom efekt a nema absolutne zadny vliv na vlastnosti predmetu.
to ze MF ovlivnuje pocet affixu je pro me novinka. muze nekdo rict zda se pocita MF, ktery mate na sobe v momente, kdyz predmet spadne, nebo v momente kdy se predmet identifikuje???
Článek trochu mimo mísu. ne? Po patchi enrage zrušili a aukce se dá taky přerušit. A pokud jde oty packy, tak to se vá mjen zdá… když hraješ za toho monka, tak si zapamtuješ ty co ti dělají problém a když za huntera tak naopak a ty easy prostě nezaregistrujete. Mě se do zná proměnné dost
zaeraal: ohledně těch elitek a náhodnosti affixů…. pokud je to nastaveno skutenčně náhodně znamená to, že je stejná pravděpodobnost, že ti padne kdykoliv jakýkoliv affix to znamená i 10x po sobe ten samý… ja bych tyhle statistiky jednotlivců moc v potaz nebral… pokud by byl dejme tomu u 50-100 monku z 1000 elitek významně vyšší výskyt jednoho určitého affixu, už by se rozhodně o nenáhodnosti mluvit dalo do te doby jsou to jen spekulace…
spicak: byl to kec pravdepodobne
chci se zeptat jak je to s těma 500ti elitama ? padne po každé 500 legendárka ?
Ako neviem teda, ale za monka som dosť často nachádzal plagued, molten a firechains a za DH reflect dmg, mortar a fast. Ako netvrdím, že týpke klame a ten ich systém naschvál dáva nevhodné typy elitiek pre určité classy, ale minimálne teda si zapíše štatistiky s akými sa dávali určité affixy (počet smrtí, či si ich dal / nedal a za ako dlho) a podľa toho nahodí ďalšiu skupinu (s čo najhoršou kombináciou).
Ešte by ma zaujímalo skill Rend u barbara: Keď ho použijem napríklad 2 až 3 krát za sebou bude trvať dva až tri krát viac?
Určitě potkavam s DH vic nez 50% elitek s reflectem.
ehmm, no na něco vám odpovíme, ale nic nečekejte, protože se z toho stejně nic nedovíte……..
Mikro: ten sem četl a asi jsem se přehlídl, díky za upozornění 🙂
still: nebo si muzes precist patch notes a zjistis, ze to neni bug
Souhlasím s Baglikem, DH= Reflect Damage, Barbar= Plagued, jinak jsem si všiml bugu v 1.0.4. že barbar může leapovat když má jailer 🙂
Souhlas s Baglik a Gold Eagle.. Taky mi přijde, že určité affixy jsou častější u určitých postav a naopak, některé se prakticky vůbec nevyskytují, zatímco u jiných ano 🙂
Moc toho teda neřekli… Mohli si dát záležet trochu víc na odpovědích…
U DH je reflect damage extra často. U WD a wiza jsem si toho tolik nevšim. U DH s málo rezisty a větší dmg je to přímo drtící, všimnul jsem si toho teď po patchi 1.0.4. v 2. actu inferna. A přesně tohle mě taky napadlo.
S tím jestli má nějakej elite reflex nebo ne, je to fakt tak, že já jako barbar si toho skutečně nevšimnu snad nikdy.
Netuším jestli v tom chuchvalci barev mě něco zrovna hituje. Poznám to až když kamarádi na TSku (DH nebo wizzard) začnou nadávat po jejich brutálním útoku např. 60000 DPS a utíkají polomrtví pryč 😀
no za mě opět zbytečné otázky 🙂
Nevím jak je to s afixi ale když hraju třeba za DH tak skoro každá elita má reflex damage nebo mortar a dost často obojí a když mám barba tak na mortar skoro nenarazím, tam je to zase samá zapálená nebo jedová podlaha.
Kde ste ty otázky vyhrabali?? Hlavně ten dotaz na enrage, který byl v 1.0.4 úplně odstraněn je hodně mimo.
jaj, ja myslel ze MF ovlivnuje jakou mam sanci na nalezeni predmetu a ne na to, jak ten predmet bude „dobry“
A MUDr. Healer 🙂 se taky naučil healovat hnedka 🙂
KUFI: Asi jsou výjimky, kromě SS využívám Vengeance a Numbing Traps.
S tím DH a reflect damage to bude spíš „optický klam“, protože když jedete s monkem, nebo barbem, tak si ani nemusíte všimnout, že elita měla reflect (velká redukce vs. ne moc velký DPS). U DH je to většinou naopak – velký DPS a menší redukce, takže instant kill vás na reflect upozorní hned 🙂
jinak novej patch je fajn, ale nejak zapomeli na pasivky ne? Stale litaji vsichni hunteri s kombem SS+Archery+Steady aim. A taky jsem doufal, ze AH bude konecne umet srovnavat narust/pokles dmg pri najeti na predmet jako je tomu ve hre pri najeti kurzoru na predmet v inventari. Tak ale aspon ze uz se konecne Haedrig naucil opravovat veci :p
Já už s taky s Demon Hunterem davám preventivně SS když potkám elite nebo champion pack.
tidus: cti, pak se ptej… v levem menu v monstrech si to precti
Nahodou me se to libi i ty odpovedi vyvojaru….. Neni to klasicka „politicke“ omylani veci ,ze se v tom clovek pak ztrati…. Na kazdou otazku ,jasna odpoved (Ano,Ne) a pripadny dodatek :)))….. co se tyce to DH,tak si myslim ,ze je to tak,jak rika „Opicak“ ….. za toho DH si to vice uvedomite ,protoze ve vetsine pripadu dostanete „IK“ kdezto za kazdou jinou postavu to moc neorozpoznate ,mozna potom,co si reknete ,proc mam tak malo zivotu (po zabiti) ….. alespon ja to tak u WZ mam :)))……
Hej taky mi připadá, že za DH potkávám více refect damage… No ale co jsem hrál před DH jen za barbara tak ani ne. Možná že za DH si to více uvědomuju, protože barbara reflect jen lehtá, proto jsem to tolik neregistroval 😀
nerikaly nahodou, ze MF ovlivnuje ilvl predmetu? Sem volaky zmeteny
Majestic: rek bych ze neni. Na Reflect dmg se svym huntardem taky narazim vic nez je zdravo. Vetsinou zjistim ze ma elita reflect dmg az po tom co polozim spike trap s runou Long fuse a critnu za 500-600k. Coz samozrejme znamena instant death. A jelikoz jedu glass cannon, tak pri hrani v parte musim prestat utocit, jinak jsem neustale mrtvej. U inferno Siegebreakera jenom v povzdali stojim a koukam jak ho ostatni rubou.
Chlapci suhlasim s vami aj ja mam DHcko a narazam na Damage Reflectov dost casto ale mozno to je len strasne velka zhoda nahod
Je fakt, že u WD ten affix reflect damage taky moc nepotkám. A nedokážu říct, kterej je proti mě nejčastější
U DH si myslím že taky kecají. Hrál jsem pár postav, teď jsem se dostal k DH a pořád si říkám, že mi chodí hrozně moc monster s DR. A tahle zpráva to jen potvrzuje :).
Tak zrovna u DH a reflect damage bych se vsadil, že kecaj. Za monka na ten affix narazím jednou za čas, kdežto za DH je to každý druhý případ!
prosim vás co přesně znamná affix??
Každý o tom mluví jen já jsem ještě nezasvěcen 🙂
tohle mi připadá, jako by zastihli vývojáře někde na záchodě a dělali s ním rozhovor z vedlejší kabinky 🙂 moc sdílný teda nebyl
Díky za překlad. Ale moc se nám ti vývojáři nerozpovídali
. Ačkoli info o MF a vlivu na fixy je zajímavé.