Leonard Boyarsky a Kevin Martens o Diablu III

aaa-diablo3-logo Takže tu máme ještě doznívání
BlizzConu. Jde o rozhovor lidí z portálu Joystiq s hlavním designérem
prostředí Leonardem Boyarskym a Kevinem Martensem, což je hlavní designér
obsahu hry. Interview je opravdu velmi rozsáhlé, a proto jsem se rozhodl
použít techniku SuE.

Nepřekládal jsem celý text, ale vytáhnul pouze klíčové informace resp.
otázky a odpovědi.Dozvíte se hodně zajímavých informací o moddingu, PvP,
příběhu, historii Diabla a dalších věcech. Přeji příjemné
počtení.

Jedinou potvrzenou lokací z minulého dílu bude New Tristram.
Objeví se také některá NPC z minulého dílu a máme se těšit na
překvapení.

Nepotvrdili žádného bosse z minulého dílu. Příběh je prý
dobře propracovaný, nabídne mnoho i hráčům minulých dílů a má
přiblížit historii Diabla.

Diablo 3 nebude odkazovat na minulé díly stylem „Odehrálo se
v minulém díle:“, ale pomocí již zmiňovaných audio books (více o nich
v sekci Předměty).

Často se rozhodují nějakou již rozpracovanou myšlenku opustit.
Začínají s více nápady a pak vybírají ten nejlepší, je ale prý
těžké se shodnout. Říkají, že i u Barbara bylo několik verzí, jak ho
udělat.

Potvrzují, že v Diablu III bude určitě PvP, bude lepší a
propracovanější než v Diablu II a budou tam nějaké
nové prvky.

Diablo III bude stále „click-fest“, ale to se může změnit.
Prý pozorovali na BlizzConu, jak hráči hrají, a podle toho se může změnit
směr vývoje ovládání.

Říkají, že nejsou proti moddingu, ale nepodporují ho. Prakticky
jim nevadí, když někdo přijde a udělá dobrý mód. Takže můžeme
očekávat stejný přístup jako v minulém díle.

V tuto chvíli, pokud vám padne nějaká věc a chcete ji dát
spoluhráči, tak musíte věc vzít, otevřít inventář, kliknout na ni a
vyhodit ven, aby si ji mohl vzít. Je ale v plánu tento proces udělat co
nejjednodušším a nejrychlejším.

Potvrdili, že všechny postavy budou mít ženskou verzi, takže
i Monk.

V demu byly nějaké Easter Eggy, tedy vtípky a narážky. Ovšem
nic zásadního.

Leonard potvrzuje, že Monk bude mít velmi omezený výběr zbraní,
které bude moci používat. Sice ne tak omezený jako v demu, ale i tak
docela dost. Zatím potvrdili pouze pěstní zbraně a hole. Důvodem tohoto
omezení je, že všechny jeho skilly jsou založeny na zbrani a nechtějí
designovat jiné pohyby pro 20 druhů zbraní, ale zároveň nechtějí, aby
při útoku pěstí mu pouze zmizel meč z ruky.

Co se týká Monka, tak balancují mezi Východní Evropou a Asií.
Snaží se ale jít vlastní cestou.

Přiznávají, že tým, který dělal video k Monkovi na to neměl
moc času, takže je trochu odfláknuté. Vysvětlují ale, že opravdu neměli
moc času a neměli ani moc možností, co ukázat.

Práce na BlizzCon demu zabraly hodně času a v demu je mnohem
více questů a eventů, než může hráč za 15 minut potkat, všechno je
náhodně generované a některé questy mají více konců.

Vaše charaktery budou více propojeny s příběhem, bude kladen
důraz na to, za kterou postavu hrajete, co jste udělali apod. Budou také
více rozvinuty příběhy jednotlivých postav a jejich minulost.

Poslední otázka se týkala toho, co by chtěli vývojáři dát do
sběratelské edice. Odpovědí byly nějaké akční figurky postav z Diabla
III, prý se jim líbila figurka Barbara.

84 komentářů u „Leonard Boyarsky a Kevin Martens o Diablu III

  1. LOYF: Přesně tak…naprosto dokonale by to korespondovalo s mnoha indiciemi, které napovídají, že Tyrael se přidal na stranu zla. Koneckonců to tihle dva spolu vždycky tak nějak táhli:D … Navíc to prvotně vypadalo, že nás bude provázet nějaká holčina, takže je otázka: „Kde bude Cain?“…další indicie pak je, že Cain je už starý a navíc video ho ukazovalo jako týpka, co si poklidně študoval v Tristramský katedrále…jiná videa odsud ale byla plná zombií!…Navíc ho pak evidentně zasáhl meteorit, ale na gameplay byl v pohodě!…To docela smrdí! :D:D:D

  2. myslím že tohodle se nemusíme bát, přeci jen je to ještě ve vývoji ta hra, a my určitě nejsme jediní kdo si toho všiml :-) a když jim někdo řekne, že to je stejný jako v Hellgate ( i když jak jsem už kdysi psal, tam to mělo důvod), což bylo označováno jako „nástuppce“ Diabla, tak to změní … i když jsem asi příliš velký oprimista :-D:-D

  3. helljovany: Dobrý video, ale 1:54–1:56 je hrozný, jak se rozprskávají po zásahu magic missile na něco, co vypadá a chová se spíš jako gumové bobky. Tohle sem nenáviděl už v Hellgate, vypadá to naprosto stupidně. Takže to asi vypadá, že si vypnu komplet krev, protože na tohle se koukat nehodlám. Proč proboha.

  4. hlavně si musíte uvědomit, že pokdu by bylo demo, tak by to hromada lidí ( až 99%) hrála neustále dokola, no a co by sse stalo kdyby po dvou letech vyšla plná verze, tak jak říká WalHall, plno lidí by remcalo kvůli změnám oproti demu, ale hlavně by o to možná nebyl takový zájem z řad pravděpodobných nových zákazníků… je to jako by jste hráli D2 pořád dokola, a pokaždý, když by jste se dostali do 3. aktu, tak by jste msueli od začátku… a jak dlouho by vám vydrželi 4 postavy? ;-) radši si počkam na full :-)

  5. Zlo? Tak jsem říkal naší andulce kdysi (RIP), tak třeba tam bude taky:D LOYF: Na těch manachlorianech taky něco bude:D, ale abychom nakonec neměli co do činění s nějakým Darth Monkem či něčím takovým:D

    Jinak souhlas s helljovanim, že na blizzardu říkali, že základní otázky už maj vyřešený a pracuje se na realizaci, tak by už mohli vědět, jestli tam někde bude i diablo.

  6. Richard: „je možná“ :-D:-D takže to je jako by se někdo zeptal: jaká je tvá oblíbená barva a ty odpovíš nejmíň mám rád růžovou… takže asi tak :-D on něco řekne aniž by tim na 100% něco vyloučil, a zároveň ti zbývají všechny další možnosti :-D takže Diablo je možná mrtvej ale to nevylučuje, že tam bdue zlo v jiné formě :-D:-D:-D no to je informace :-D:-D nic proti tobě, tohle má jít na adresu Blizzardu :-D

  7. Ad Diablo – začínaj bejt ohledně Diablova zjevení jakožto bosse nějací tajnůstkářští…osobně si ale myslím, že diablo bez Diabla by nebylo zrovna košér řešení…a jelikož tak nějak počítám s datadiskem, tak bych docela i řekl, že Diablo se jako boss zjeví právě tam…

  8. to je sice pěkné že by se jim líbila figurka barbara ale proč neprodávají těch sběratelských edic 5 vkaždě figurka jedné postavy a krabička by byla z plechu a tématicky udělaná k té postavě jistě barbar je prostě barbar ale třeba mě momentálně nejvíce zaujal monk prostě se mi líbí ten jeho kungfu styl proto kdyby byla možnost tak sáhnu po monk verzi

  9. mato: no je se pochlub, ze kdyz si videl ten gameplay poprvi, tak jsi na konci brecel jak sestileta holka u titanicu :-D:-D:-D a nerikam si uz jen dva roky :-D protoze za chvili maturity… a pak vejska :-D:-D tkaze jako za dva roky co bude mi je skoro jendo :-D:-D ale nejspis nebudu mit cas na D3 :-D:-D i kdyz se budu snazit nejak si ho udelat :-D

  10. Čus, nechci nikoho kritizovat, ale chtěl sem si tu pustit nějaký gameplay videa a prostě sem to nenašel :( Myslim, že ten web, co byl před změnou, byl mnohem přehlednější a když člověk něco chtěl, nemusel se k tomu proklikávat přes x odkazů. Samozřejmě mě tu teď sundáte, že sem neschopnej, ale o to nejde. Jde o to, že když si chci něco pustit o Diablu 3, tak kvůli tomu nemusim na youtube, na kterej ted musim. Jen rada pro designery.Peace!

  11. nevím ale příjde mi to naprosto logické k čemu bude monkovi sekera která je pomalá? on je navrhnutý na rychlost a údernost, to že by si vzal sekeru by bylo v rozporu s jeho sílou a každý chce přeci ten nejsilnejší charakter. stejně jako kouzelník z hůlky dostane bonusy k maně, cast rate atd což je pro něj potřeba k čemu je mu zase dvojiát sekera když se s ní nebude schopen třeba ani trefit? myslím že lehké omezení které zvolily je fajn

  12. Tak pokud jde o ty předměty pro postavy, tak já bych to klidně uvítal i u ostatních postav a víc. Proč by měl mág nosit dvoubřitou sekeru, palici nebo železné brnění a barbar zase magickou hůlku nebo kouzelnické plášť? A zase WD by se hodily zase jen nějaké voodoo hračky. Aspoň by mě to lákalo zase o něco víc zahrát si i za další postavy a vyzkoušet jiné předměty. A myslím, že hra za každou postavu by se zase více odlišila.

  13. Vendetta: muj nazor :-) a nebo pokud by chtel monk nosit mec, tak by nemohl v tu chvili pouzivat skilly vazane na hul v ruce atd… ale pokud budou char itemy, tak to jen prospeje v parte pri dropu :-) padne mi velky kladivo, jsem witch doctor, takze mi je k nicemu, tak ji dam kolegovi barbarovi… a hele ona mu padla skvela maska, ale on muze nsoit jen helmy, celistni cepice atd. tak mi ji da :-)

  14. Tak se stahují pro mě pomalu mračna… To že bude mít monk hrstku použitelných zbraní mě vede k názoru char items, což já zrovna nemusím… mám rád variabilitu a ne omezení, že to nesmíš, protože si monk. Neřeším teď kouzelnické hole nebo např luky, ale myslím to globálně…

Napsat komentář