Vývojáři postupně upravují seznam změn v Patchi 1.0.5 (kompletní přehled původních změn), který běží na veřejném testovacím realmu (Public Test Realm – jak se připojit?). Většina změn se týká skillů u jednotlivých postav, ale najdou se i jiné – např. zvuková notifikace Treasure Goblina.
Zde je seznam změn:
General
Pomocníci, peti a vyvolaná monstra již nebudou nadále útočit na nepřátele, kteří jsou v klidovém stavu, pokud bude hráč déle než 10 yardů od nich (neplatí pro skill Hydra a Sentry Turrets)
Auction House
Do Social menu ve hře byla přidána možnost zobrazení upozornění z Aukčního domu (oznámení o prodeji věci, vypršení aukce atd.).
Demon Hunter
Active Skills
Sentry
Navýšené poškození z 55% na 88% 175%.
Skill Rune – Spitfire Turret
Navýšené poškozeníz 8% na 15% 30%.
Skill Rune – Chain of Torment
Navýšené poškozeníz 80% na 100% 125%.
Bug Fixes
Opravena chyba, kdy útoky pomocníků a skillu Multishot někdy minuly cíl, který nebyl na stejné výškové hladině jako hráč.
Witch Doctor
Active Skills
Firebats
Nároky na manu redukovány o 20% (Z 122 na 98 za periodu na levelu 60).
Haunt
Poškození z 575% po dobu 12 sekund na 575% po dobu 6 sekund.
Skill Runa – Resentful Spirit
Navýšené poškození z 287% na 383% po dobu 2 sekund.
Wizard
Active Skills
Disintegrate
Nároky na arcane power redukovány z 20 na 18 za periodu.
Navýšené poškození z 155% na 170%.
Skill Runa – Chaos Nexus
Navýšené poškození z 40% na 44%.
Skill Runa – Entropy
Navýšené poškození z 178% na 196%.
Skill Runa – Intesify
Navýšené poškození z 202% na 221%.
Items
Affixy na předmětech se nyní generují na základě levelu zabitého monstra (původně to bylo na základě levelu předmětu) – Nyní platí také pro náhodné affixy legendárních věcí.
Vlastnost „Extra Health From Globes“ se rozšiřuje také na léčivé lektvary v podobě „Extra Health From Globes and Potions“.
Monsters
Kdykoli hráč „aktivuje“ Treasure goblina, ozve se zvukové znamení.
User interface
Nyní můžete změnit ikonku pro každou záložku v truhle. Tato možnost pomůže hráčům vizuálně odlišit jednotlivé záložky pro účely lepšího organizovaní obsahu záložek.
Zdroj: Battle.net
Ahoj lidi můžete mě pls poradit jak udělat upgrade now koupil jsem si hru na xzone a nevím jak na to prosím pomoc
Omlouvám se za spam, už jsem to tu všechno našel, brzká hodina no. Díky
Dobrý den,
nebo spíše ráno. 🙂 Chtěl jsem se zeptat, kde se s novým patchem nejvíce vyplatí farmit itemy s vysokým levelem, který akt a jaký na to má vliv monster power. Zdálo se mi totiž, že i když jsem hrál akt jedna a dal jsem nějakou úrověn MP, tak itemy level 62*63 padaly mnohem častěji. Také bych se chtěl zeptat, jak je to přesně s těmi klíči, kde všude se dají farmit a tak, kdyžtak stačí jen nějaký odkaz, kde si to mohu přečíst, děkuji a dobrou noc. 🙂
patch vyde dnes vecer: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5682368592?page=1
Uz by ten patch ale mohl vyjit… :-/ jsem s wicthem na 44paragon levelu a uz me to nebavi… Dam si cely 3act na zatah a nepadne nic co bych prodal na aukci jak za 100k…
No ja jsem zkousel na PTR MP3 a slo mi to fajn taky. Pravdou je ze maj fakt hooodne zivota ale nikterak hrozne mi nebrali, takze za me asi MP3. On ten BONUS ITEM na 17% bude taky docela casto a MF se dostanu ke 300% tak snad to bude dobre padat.
ja uz by som sa sustredil asi na ten novy patch 🙂 tam je to dufam jasne….kazdy z nas pojde minimalne MP1 a na inferne 🙂
LOL oficiální guide. Tuhle tabulku vytvořil kdysi člověk jménem Faithful, na základě guide který vytvořil BradyGames, nikoliv jako oficiální game guide ale jako svoji „příručku“ pro hraní a levelování postavy. Nakolik je či není oficiální se nehodlám přít nicméně dost informací co tam jsou přimo odporují tomu co je na oficiálních stránkách od Blizzardu napsáno. Taky bych vzal v úvahu, že Faithful se všude omlouvá za svojí angličtinu, neboť je to francouz, takže si nejsem jistý jestli opravdu dobře pochopil to co se tam píše. Nehodlám se přít a názor může mít každý sám, ale tyhle informace mají k oficiálním hodně daleko…stejně jako moje. Nicméně přečetli jsme všechno ohledně monster, levelů, MF atd., přímo z Bliizardu a jejich ofiko informací a nahráno máme cca 800hodin a angličtině rozumíme natolik abych si by jist, že jsme to pochopili správně. Každopádně už to moc připomíná flame a lidi to mate. Takže raději CASE CLOSED.
SilverHandCZ: Lvl 61 mob ti dropuje ilvl 63 itemy každou chvilku
. Úplně přesně je to takhle: 1. akt lvl 61 monstra, 2. akt lvl 61 a 62, 3. akt lvl 62 a 63 a 4. akt lvl 63 viz https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AghlyWOq6kI0dDRYY0dpNUkzY0VDWWsteEE0Qm5LR3c#gid=0
Data jsou z officiální game guide. Nicméně po patchi 1.0.5 to bude úplně irelevantní.
inak super vec to zvyraznenie dropnutych legendariek na zemi… dnes mi jedna padla (Silver) a takmer som ju nechal na zemi lebo som si myslel, ze ide o nejaku menejcennu vec… to bude asi tym, ze ked farmite tak vacsinou zbierate iba zlte a na tu hnedu farbu legendariek moje oko este nestihlo privyknut :DDD (174h a celkovo 3 legendarky)
Kojot: Nemyslím si. To že z moba můžou padnout dvě věci jak jsi psal, to nevylučuje co jsem napsal. Kdyby jsi četl pořadně viděl by jsi, že jsem napsal maximálně. Takže LVL 61 mob ti nedropne item LVL 63 ani kdyby jsi ho mučil. Přečti si co o tom píše blizzard. To že z moba může spadnout 52 a 63 je pravdou, ale to jsem nikdy nepopíral.
SilverhandCZ: Do patche 1.0.5 nemá ilvl nic společného s levelem monster. V 1. aktu Inferna jsou mobové s lvl 61, ve 2. aktu lají lvl 62 a ve 3. a 4. aktu mají lvl 63. Lvl předmětů které z mobů padá nemá s tímto nic polečného. Z jednoho moba ti může padnout zároveň jeden item s ilvl 52 a druhej s ilvl 63. Takže ta tvoje toerie je dost mimo, v 1. a 2. aktu opravdu žádná monstra s lvl 63 nejsou.
Blizzard kdysi v DIII měl, že MF ovlivňoval i truhly apod. Pak to v rámci jednoho patche zrušili a teď to dali zase zpět. Ale co už, momentálně hru nehraju a čekám na patch.
Na vsech aktech inferna se vyskytují i moby LVL 63. proto tam může padnou i item LVL 63. Protože mob může dropnout maximálně item svého LVL, né vyšší. Rozdíl je v počtu daných LVL na aktu. Čili pokud máme tabulku která nám říká „average drop rate“ a nikoli „drop chance“ tak se dá odvodit kolik tam těch mobů LVL 63 je.
Velkou výhodou bude právě MP, což se tu opomělo napsat, a to v tom, že jakmile ho aktivujete pak všichni moby na infernu budou LVL63 a tím pádem bude jedno který akt chodíte, protože budou všude stejně silní. Čili konečně to, po čem se volalo – STOP farmení jednoho jediného aktu dokola, kvůli LVL mobů. Budeme moci chodit a střídat akty podle nálady.
Druhou výhodou, která se také přechází je právě ROLL vlastností na itemech podle LVL monstra a nikoliv itemu. Takže vzhledem k tomu, že při zapnutém MP budou všechna monstra LVL 63, znamená to, že i item LVL 61, 62 bude mít šanci bejt stejně dobrej jako LVL 63. Takže ŠANCE na drop dobrýho předmětu se ztrojnásobila. Opakuji ŠANCE…
Myslím, že konečně ten patch k něčemu bude, ovšem opět pod podmínkou, že máte slušný MF. Protože bez něj budou padat věci bílý, max. modrý. Nicméně taky vítám ty stacky NV od beden, bonus dropy, bossy u eventů atd. Trochu to tu hru z atraktivní.
destik to je tak trochu loteria… zatial som nezachytil, ze by novy patch mal nejako pridavat, buffovat alebo nerfovat itemy (teda okrem noveho „must have“ legendarneho prstena, ktory by sa nemal dat predavat na AH a RMAH a limit by mal byt kus na postavu). Takze pokial riesis iba tento patch tak ak najdes vyhodnu ponuku mal by si ist do nej. Z dlhodobejsieho pohladu je to vsak uplne ine kafe. Som presvedceny ze datadisk casom pride a tam s pridanim dalsieho minimalne jedneho actu sa da pocitat s kvalitnejsimi predmetmi (a aj najtazsimi monstrami). Bola by to len analogia z Diabla 2 a tam datadisk s neskorsim patchom v podstate prekopal celu hru. Teraz ked existuje AH a RMAH neviem ako sa Blizzard k tomu postavi ale pred kazdou kupou hraca informuju, ze staty na itemoch sa mozu hocikedy zmenit. V podstate si tak robia alibi. Takze davat sialene peniaze do vybavy asi nema zmysel, i ked k niektorym vysnivanym veciam sa inak asi nemame ako dopracovat. To si aj vzdy ja hovorim ci ma zmysel kazdy den farmit Diablo 8 a viac hodin, ked za tyzden takto straveny nemusi padnut nic skveleho, zatial co za ten cas v praci zarobim na minimalne jednu skvelu vec bez toho aby som musel jest suche rozky 🙂 Blizzard s tym pocita a pokial by nove veci nepridavali a nemenili zabehnute tak ekonomiku by tiahli uz iba novi hraci, zatial co kazdou vacsou zmenou to na AH a RMAH doslova ozije. Akurat ma vytaca ked vidim ako si poniektori davaju na legendarky alebo setovky cenovky cez 1 000 000 000 zlatiek To je sialene. A verim, ze keby na RMAH nebol cap na 250 EUR za vec, tak tam ludia predavaju aj za 1000 a viac EUR. Co mna v dosledku tohto napadlo bolo, ci by Blizz nemohol urobit aj nieco ako pozicovnu veci 🙂 Za podstatne nizsi peniaz by ste si mohli od hracov pozicat nieco po com tuzite do svojej vystroje na par dni a aj vdaka vylepsenemu gearu farmit Diablo a dopracovat sa tak ovela lahsie k lepsim veciam. Zaroven by ste mali moznost aj vyskusat si niektore veci ako by na vasej postave fungovali. Myslim si, ze aj z toho by Blizzu isli celkom slusne peniaze. Hlavne keby nastavili nejake mantinely kolko max by bol prenajom veci na den.
Díky, měl jsem blbý informace 😉
postupne to bude akorat levnejsi, protoze toho bude padat vic. Statove by se to menit nemelo (az na ringy a amulety, kde pujde rolovat i63 afixy)
Zdarec jen se chci zeptat, má smysl kupovat ted před patchem set či legendary ? např natalya’s pro DH ?
Včera mi zrovna padl Natalya’s Reflection, a mám Natalya’s Sight bude mi i po patchi k něčemu nebo to skončí jako s věcma označenýma [Legacy] ?????
Neovlivní patch např Dead Man Legacy ve statech ? který jsem si horko těžko koupil ????
Nebo bude nějaká změna i tady jak koukám tak koukám a nikde nic nevidim tak mě prosím poučte a za odpovědi děkuji
Zby?ek: tak jak napsal Kojot, jak si aktivujes MP,tak vsechny monstra budou mit 63 level
„In Inferno at Monster Power 1 or greater, monsters in every Act will also be bumped up to level 63 and share the same high-end item drop rates.“
Monstra na MP1 a vyšší budou mít lvl 63. Doteď je to tak, že v prvním aktu mají moby lvl 61, ve druhém 62 a ve třetím a čtvrtém 63.
Nepřátelé mají level podle aktu. Tzn. ve čtvrtém aktu na infernu by měli padat ty nejlepší věci. MP neovlivňuje level monster.
Aj ja VELMI DAKUJEM za preklad a za info 🙂 Myslim, ze timito zmenami to ide este k lepsiemu.
Me by strašně pomohla změna barvy kurzoru myši, koukám na to ze 3m na plasmu a chvílemi se myš úplně strací, za Monka fakt problém.
Hezký překlad.
SoulCrusher: To už by se mohl rovnou udělat pickit :-/ ale stím že by se mohli vypnout ty ostatní itemy by nebylo zase špatné 🙂
mne by pomohlo keby sa dalo nejako nastavit aby biele a cracked itemy na zemi proste ignorovalo. idealne by bolo keby podobne ako peniaze zo zeme zbieralo predmety a vy by ste si nastavili o akej kvality predmety mate zaujem/nezaujem
inak pre ACT3 a ACT4 na inferne by najhorsia vec co dropne mala byt magicka a lepsia…mozno menej dropov ale kvalitnejsie… ze aj na inferne padaju cracked veci je tak trochu na hlavu
V některém z dalších patchů bych uvítal možnost odeslat („třeba karavanou za určitý poplatek“) předmět příteli offline. Klidně jen jeden za den či co, s omezeními, aby to výrazně neovlivnilo ekonomiku… ale jako možnost.
Ale pokud se nepletu tak někde na Bnet fórku psal blizz že MP nebude ovlivňovat level monster proto sem psal aby bylo vidět jaký ma ten mob lvl. Pokud se pletu stím že MP neovlivňuje lvl monster tak se potom omlouvám.
při MP1 už mají mít všichni 63lv
Schvalne: „Affixy na předmětech se nyní generují na základě levelu zabitého monstra (původně to bylo na základě levelu předmětu“ pak teda blbost aby toto fungovaly když maj podle tebe všechny 61lvl 🙂 leda že by to pak teda platilo jen na elite packy pokud teda nemaj taky 61lvl.
Blizzard chce abychom měnili skilly při hře :)) Občas i celkem rád bych měnil, kdyby se mi nevynuloval Nephalem Valor!
taky byych nabrhoval par zmen,napr:
– do truhly pridat filter,aby zobrazovala obsah bud vseho,nebo jen helmy, prstynky,apod..
– aukci primo do hry (abych nemusel kdyz mam NV na 5,odejit ze hry kvuli aukci a pak zacit odznova
ale uz se tesim na patch 1.0.5 🙂
No jo, supercool ikonky u truhly, to je přesně to, co v balancování hry chybělo nejvíc… Jinak celkem spokojenost…
sami crap 63 lvl itemi ale legendarky padnou lvl 55 aj mene
no to som teda zvedavy stale nechapem preco ked mi dropne legendarka tak je lvl 55 😀 a hraju 3.ak inferno
ať už ten patch vypustí
Negris: Pokud vim tak všechny monstra na infernu mají lvl 61 🙂
Zajímalo by mě kam chodí na ta čísla 😀 40-44, 178-196, 202-221 :DD
Ted uz jen aby daly lvl nad monstra abychom vedely ktere ma jakej lvl 🙂