Střípky z PAX; O elixírech a dvě videa

health-orb Hlavní zdroj informací, totiž
BlizzCon 2009, už je sice za námi, ale tím příval novinek nekončí.
O víkednu se konala akce Penny Arcade Expo 2009 a zde vám přináším
lehké shrnutí. Jistě, akce PAX nebyla tak informativně obsáhlá jako
BlizzCon 2009 nebo GamesCom 2009, ale určitě stojí za zmínku.

Nepřináší nám žádné zvlášť nové informace typu nová postava a
těžko bychom mohli očekávat mraky nových monster nebo skillů. Myslím ale,
že budete potěšeni. Konkrétně jde totiž o videa.

V případě prvního videa můžeme vidět Wizardku jak likviduje šiky
nepřátel, ale nejvíce očekavanou scénu, a sice akci, kdy Monk
chladnokrevně odstraní cokoliv, co mu příjde do cesty, byste hledali jen
těžko. Monk byl sice v demu hratelný, nicméně narazil jsem jen na jedno
video, kde se Monk vyskytuje, ale to není moc povedené. Zajímavá je jen
jedna událost – Monkův souboj v poušti. Je to ovšem velmi krátké a
hráč nepoužije mnoho skillů.

Mimo to byly v demu k vidění některé prefixy monster – Champion,
Fanatic, a Possessed a také nějaké ty affixy jako Electrified, Plagued, Fast,
Magical, Frozen, Stoneskin, Cold Aura, Doppelganger, Molten a Powerful.

Také se tam objevily Health Potion, ale měly by fungovat jen jako záchrana
proti jisté smrti – jako poslední východisko když už téměř vidíte
bílé světlo. Podle posledních informací se dá použít jeden potion
v lokaci, zabraňuje to tedy neustálému „sosání“ kdykoliv jste trochu
zranění.

Zde je zmiňovaná Wizardka:

143 komentářů u „Střípky z PAX; O elixírech a dvě videa

  1. Pokud vím, tak se tu ještě neřešila minimapa a její přesný vzhled, ale na prvním videu je docela pěkně minimapa v pravém horním rohu vidět. V určitém okruhu se objevuje a podle barvy prostředí (např. písek ve videu) má barvu i pás krajiny na minimapě. Tečka uprostřed pak symbolizuje hráče (chtěl bych to vidět u monka při skillech :-D ). Myslím, že to je dost dobrý kus kupředu od mapy z D2 :-)

  2. Ten song od Beyonce je na Youtube tady.

    Jinak jsem koukal na to delovo video od našich velmi východních přátel a je to zajímavé. Jak řekl delo, je to takové opakování, ale ukázka té randomizace je docela dechberoucí. Jde o to, že tam během asi 30 sekund na obrazovce vystřídá circa stovka různých modifikací jednoho dungeonu. Je to 6:34 tohoto videa. Doporučuji shlédnout.

  3. To triko je parodie na song od Beyonce, kde se zpívá „if you like it then you should have put a ring on it“ bo tak něco. Zkráceně – když ho máš ráda, máš „na to dát prsten“ – vzít si ho. Ten týpek tam psal nějaký blbosti o WW, už nevím co. Bashiok mu tímto naznačil, že ten skill může pomocí run modifikovat. (Když to máš rád, dej na to runu) :-)

  4. Petrklic: kdyby se za ty penize dal udelat reset, tak by jsi mohl prodavat i dobry predmet, runy atd za prachy, takze by to ani nemuselo bejt tolik otocek, hlavne, kdyz vezmes, ze mas tech veci hned nekolik… pockame jak to vymyslej a pak jim to zkritizujem az se jim to nebude libit :-D no casem si zvyknem a zacnem chvalit :-D:-D

  5. Loyf – :-D proto jsem v textu použil slovíčko „plácnu“. Nic ovšem nemění na faktu, že po přečtení článku jsem pocítil lehkou „nedočkavost“ ;-) Ještě poznamenám, že nahamonit 10mega po 35k je nějakých 285 otoček, na skil, což až taková blbost není a pokud by jsi chtěl přehodit více skilů … jen nech bejt 8-)

  6. V souvislosti s článkem na „hrej“ mne napadlo, že by mohli v patchi 1.13 zvětšit pokladnu (plácnu) třeba na 10 000 000 a chceš si chlapče změnit skil? Zaplať ševče 10 melounů!! Tak tohle bych bral, to by nebylo „zdarma“ experimentální klikání a bylo by na zvážení hráče, co je rychlejší, nová postava, nebo rómský invalidní důchodce při sběru šrotu na prodej. :-D Možná bude dobře, že s patchem nespěchají a bude to pecka 8-)

  7. Legend – dík, perfektní článek. Mimořádně mě potěšilo zjištění, že budou vznikat unikátní sklily. To je to, o co jsem měl největší strach, uniformita postav. Velký meč, velká postava a dál už nic. Tak že obdoba kraftění a mixování v kostce bude, ale v jiné podobě, paráda 8-) Peníze budou mít cenu, změnit skil půjde, ale hráč si na to musí vzít hypotéku. Super super … :-D

  8. Nikdo: Ještě je dobrej ten set pro amazonku…jen si nevzpomenu jak se teďka jmenuje……ten se zeleným diadémem…sakra…..grrrr….. protože jsem měl nosiče amu asi na 70 úrovni či kde, tak jsem ji jentak ze srandy tenhle set v rychlosti opatřil a prošel jsem s tím celej hell…byl to sice záhul, ale dalo se to…stačilo přitom do luku narvat nef runu, abych získal knockback… Nicméně jasně přiznávám, že ten set není žádnej zázrak……. Zhruba to samé platí i o trang-oul setu…zázrak to není, ale blbnout se s tím dá obstojně….. Pak máš ještě set pro čarodějnici…taky si nevzpomenu na jméno…jo, Tal-rasha…taky není špatnej…

    Celkově ale doufám, že sety v D3 budou mít podstatně lepší využití a možnost sehnat set nebude finálová, ale bude to schopný vyrobit celkem chlívní postavu…

  9. „Dále padne více věcí což je fajn. Ohledně respectu přesně tak nepoužívej ho když nechceš pokud to bude velmi drahé tak beztak nebude skoro možnost jej použít takže ta možnost zde sice bude ale to si raději budu šetřit peníze na suer věci než na změnu skilů.“

    Víš, že tohle vůbec není špatnej nápad? Noob hráči ať si utrácí prachy za respec. Veteráni rozjednou novou postavu a prachy si nechají, tím pádem na tom budou líp. 😀

  10. delo myslel jsem to spíš jako základně ale věřím že jak říkáš tam nějaké tyhle možnosti budou, jinak naprosto osuhlasím s Walhalem, individální drop přesně jak říká záleželo jen na rychlosti připojení a hráči svině toho zneužívali nevím co víc může znepříjemnit hru než toto. Dále padne více věcí což je fajn. Ohledně respectu přesně tak nepoužívej ho když nechceš pokud to bude velmi drahé tak beztak nebude skoro možnost jej použít takže ta možnost zde sice bude ale to si raději budu šetřit peníze na suer věci než na změnu skilů.

  11. Petrklic: Mno, sám si určitě pamatuješ, kolikrát jsi nadával na lidi, kteří přijdou do hry, udělaj prd, ale maj rychlý připojení, posbíraj si tam předměty a pak vypadnou…individuální drop je naprosto geniální věc, za kterou jsem jim hrozně vděčnej…respec – údajně zde bude brutálně vykoupen, takže levná záležitost to asi nebude a taky máš pořád možnost prostě respec nepoužívat…..jednoduše tam možnost máš, ale vykašleš se na ni…a další věc – respec ti nemusí jen pomoct opravit si postavu, kdybys třeba něco omylem kliknul jinam, ale taky ti to pomůže postavu přepracovat, když se třeba rozhodneš hrát jinak…..já taky samozřejmě doufám, že to nebude jednoduchá bezcílná mlátička…nicméně myslím, že oni to udělaj tak, že to prostě dobře fungovat bude:)

  12. Walhall – nikdo si nepřeje vic abych neměl pravdu, než já. Dle mého nedělali na veleúspěšné hře D2 hodně dlouho proto, že čekali na přechod hráčů D2 do placených her a ten se nekonal. Individuelní drop a respec obrací diabla naruby. Z diabla udělají tuctovou mlátičku a potom vylezou s novou, ale placenou hrou, kde bude třeba křižák, Viking a hra bude mít principy převzaté z D2. To je katastrofický scénář a platí co jsem napsal ze začátku, nikdo si nepřeje ………….. ;-)

  13. Loyf – hamra batle lvl98 (teď to je teprve žrádlo xD) NL. Na laderu mám chcípáčka vyhoněného baalrunama tuším na 92. A než se mně povedl NL a já zjistil že ty prehistorické návody na paladina neznaly anihilus a torch a začal počítat, :-D tak jich bylo asi 13 a teď se s ním mazlím. D2 v novém prostředí, HAVOC a jsem veselej a hravej :-D :-D. Bohužel to hraju teprve asi 2 roky.

  14. Petrklic: to asi ale hrajes jen singl ne? a navod na psotavy hledas na netu…ani nespocitam kolik ja prosel postav nez jsme zjsitil ty spravny kombinace :-) a rikam to znovu a naposeld: nepřítomnsot potionů ve velkém množství a individuální drop, to tě donutí víc spolupracovat, stejne jako pouzivani skillu…

  15. Walhall – jsem konzerva, ať ty novoty nacpou do nějaké nové hry. Upravit kosmeticky to co už je vymyšlené! Krásné nové prostředí atd. Já bych jim dal respec!! Max 1× undo. Chceš chlapče dobrou postavu? Čti, počítej, přemýšlej a buď hodně trpělivý! Potom dostaneš odměnu za trpělivost a snahu. Pokud bude respec v patchi, předpokládám že bude dost brzo hotovo, bude to levná hra. Stejně se stavím i k individuálnímu dropu. Hra mně nabídne postupně vše, itemy ztratí vzácnost a hra adrenalin.

  16. Walhall: jj, a hlavne nepritomnost lahvicek, zvysi spolupraci :-) napr. mas malo zivota a mezi tebou a orbem je hromada potvor… a ty i kdybys pouzil port nebo tak neco tak se k nemu asi nedostanes, kdezto tvuj kamos ma plno zivota a urcite se tam dostane a to co cestou ztrati si tim orbem doplni :-) kdezto v D2… jsis uplne v pohode hodil port, pokud ti dosly lahve… bylo to rychlejsi nez prosti nekoho z tymu aby ti naky hodil…

    Stranger: zkus brat D3 jako uplne novou hru, ktera s temi poslednimi ma mit spolecny jen pribeh :-) a uvidis jak se ti ta hra bude libit uz ted… noa kdyz se ti to stejne libit nebude, tak porad mame dobrej prumer nejakych X lidi, kterym se to libi vs. 1 kterymu se to nelibi :-D

  17. taky si myslím že je hloupé aplikovat pravidla ze třetího dílo na druhý, to že je D3 pokračování se má týkat hlavně příběhu a světa ale hra dle mého má být odlišná. Měl by být zachován prvek diablu tak vlastní jako znovuhratelnost, která je dána především náhodými lokacemi, velikého maximálního levelu a sbíráním věcí. tyto tři prvky budou zachovány. Nesouhlasím s tím že taktika zde nebude důležitá, ba právě naopak. Skily namaxujete maximálně na 5 rank a to je vše nebou asi tak silné jako v D2 proto bude potřeba využít benefitů i těch ostatních umět to zkombinovat a dobře použít. Bude zde kladen velký důraz na pasivní skily, může se to zdát jednoduché jelikož to vypadá že bude možné dát skoro vše namaximum ano ale to zde mluvíme o 99 levelu ale cesta k tomuto cíly je dlouha a je potřeba umět je skvěle kombinovat. Soudit obtížnost z gameplay videí nemá cenu. po 15 minutách opravdu nikdo nemůže umět ovládat hru. Na každého nepřátele může platit jiný skill jiná taktika. To že zmizely lahvičky je dle mého další revoluční krok, myslím že spoustě lidem to vadí jen proto že na to prostě nejsme zvyklí. Rozhodně si myslím že toto prvky taktiky přidá, opravdu mi vždy přišlo nesmírně ponížené že můj život závisel jen na tom jestli mám lahvičky nakoupené, tohle už bude o vaší postavy a o vašem hraní. Asi to už opravdu nebude jen nesmyslené klikání a to jak do nepřátel tak do 1–4 kvůli lahvičkám. Garn má pravdu ohledně skilů každý ma nějaký díky kterému vezme do zaječích stejně jako každý má plošný skill. Dle mého zatím vše vypadá moc hezky a nemá cenu se znepokojovat s věcmi které stejně neovlivníme, v D2 jsem také nesouhlasil se spoustou věcí a spozsta se mi jich nelíbila ale co nic dokonalého není.

  18. Sleduji tu všeobecnou nervozitu a nedočkavost, kdy jeden druhému vyvrací názory, tak si přiložím polínko. Například na normálu D2 si člověk udělal „elektrodina“ a vesele postupoval, načež na hellu zjistil, že šlápnul do ho..a a měl dalšího nosiče :-D. Z dema se dá pouze odhadovat a tahle diskuze nebude mít vítěze, dokud to nevyjde. Z dema se dá zjistit, že D3 „vypadá moc pěkně“. ;-)

  19. @Stranger: Ne, Kadlík byl psychicky narušený, ty to jen nechápeš. Težko můžeš namaxovat 2 skilly a snažit se s tím hrát, když na hotbaru máš 5 skillů a na myši 3. Tvoje logika uvažování je fakt chorá, každý normální hráč si nějakým způsobem zajistí ústup a pro to patřičný skill (třeba Leap Attack nebo Furious Charge je na to naprosto ideální a obojí je zároveň použitelné ofensivně). To už rovnou můžeš prohlásit, že D2 bylo nanic, protože jsi nezabil Baala s Barbem, který měl namaxovaný Find Potion…

    EDIT: A když se podíváš na první gameplay v podání Blizzu, tak Barb i WD jsou v „obležení“ téměř neustále a nějaké hrozné problémy jim to nedělá…

  20. ja nechodil v CoD4 pos pickach… takhle utocit ze stinu se vyplatilo snad jen v aliens vs. predator 2, pokud jsi hral za vetrelce :-D ale treba vim ze jsou v msitnosti vojaci (hromada fallenu na jednom msite, treba za mostem) tak jsem tam hodil granat ( za wd treba kobylky) a zbytek jsem dostrilel ( normalne dobijes) :-D:-D

  21. Stranger = opět jsi mimo, opět uvažuješ jakoby o D2, ale snažíš se to připnout na D3, to prostě nefunguje, rozluč se prosím s tímto směšným uvažováním .. namaxuješ jeden dva skilly .. od začátku vývoje D3 se upozorňuje na to, že chtějí, aby hrát používal mnohem více aktivních skillů .. proto máš také quick bar, proto se budou skilly přepínat kolečkem, abys měl možnosti jak se ze šlamastiky dostat.

    Když mluvíš o prvním gamepley videu, jiste jsi si všiml, že to tam barbar zvládnul bez lahviček docela dobře a jestli ovládáš alespoň trošku angličtinu, tak se zaposlouchej co tam o skillech říkají a nepouštěj už do světa další bludy …

  22. Garn – 4 tuny skillů a k čemu ti budou..zas si každý namaxuje jeden dva skilly, které bude používat po celou hru…tomu tady všichni řikáte taktika? Obyčejná klikačka (tím nechci říct, že je to nějaký minus, mně osobně to půjde do noty). A že pokud bych hrál ve dvou tak si každý veme jednu stranu, to dá rozum, ale neřeší to problém single hry.. Čekám, kdy mě tu někdo začne přirovnávat ke Kadlikovi :-D

  23. Zkus přemýšlet, pro tyto případy tam máš 4 tuny skillů. Barb: Leap Attack, Furious Charge, Whirlwind, War Stomp WD: Fear, Zombie Wall, Mongrel explozi Wizard: Bublina, Teleport na všechny způsoby… Monk: Seven sided strike nebo jak se to jmenuje, odražení projektilu a další. Jinak pokud bys hrál ve dvou, tak by si v úzké pasáži každý vzal jednu stranu. Když jsem koukal na hru za Barbara, tak to, co by následovalo by se dalo přirovnat k jabloňi při zemětřesení…a Falleni by byli jablka. Musíš taky ještě brát v potaz, že po 15-ti minutách hraní není nikdo schopen vytvořit nějakou efektivní taktiku. Zvlášť, když ti hodí postavu na vyšším lvlu s gearem a 10 skillama…ti zabere tak 10 minut než jenom pořádně vyzkoušíš ty skilly.

  24. delos – Nenech se obklopit, se lehce řekne a co ten první zveřejněný gameplay? Hned na začátku se na barba vysype tuna nepřátel a on je v pasti :) Jsou to sice jen malé potvory, ale kdo řiká, že autoři v pozdější fázi hry nepřitvrděj..Úzkých prostor bude dost a jak bylo vidět, potvory se sypou ze všech stran ;) LOYF – a ty snad v CoD našlapuješ po špičkách? ;) Hrál jsem teď CoD5 u kamaráda a fakt to není Splinter Cell (schovávání ve stínu a zabíjení nepřátel nožem zezadu). Stejně jako Diablo nebylo a nebude RPG ze staré školy plné přemýšlení..Tím chci jen naznačit, abys nezabíhal do extrémů, to že řeknu že Diablo není RTS neznamená že tu hru přirovnávám k tupé akci typu Painkiller :)

  25. Stranger:

    „..tak to bude o tom, co jsem tu už psal, obklopěj tě, každej tě majzne, tobě během vteřiny klesne zdraví na minimum a lahvičky ti budou hodně chybět…A co chceš v tu chvíli na tom taktizovat? Tohle není RTS“

    Taktizuj – nenech se obklopit, nebo použij lahvičku poslední záchrany. Nebo hraj za glass cannona a útoč z dálky. Easy.

  26. LOYF: Kupu setů a unikátů určitě přeberou upravený z D2…něco pak dodělaj vlastního…to zase nebude takovej problém vymyslet…s těma charmama – taky jsem koukal na současný řešení inventáře a trošku mi do toho nesedělo, aby charm zabíral víc místa než brnění či velká zbraň…..spíš tak trošku přemejšlim nad tím, že charmy by tam být mohly (měly), ale budou nějak omezený, aby člověk nemohl mít jen plnej inventář charmů a měl tam permanentně prostor na sbírání věcí…viděl bych to omezení podobně jako u Gheeds fortune charmu, torchu nebo annihilu…pokaždý jsi mohl mít v inventáři jen jeden exemplář a tím to haslo…

    ALL – Slyšel tu někdy někdo od blizzu nějakou hlášku o charmech v D3?…Já osobně bych se dost divil, kdyby se na to zatím nikdo ještě nezeptal, takže mi něco muselo asi uniknout někde…..

  27. no jestli tady budou sety lepsi nez v D2… tak jim urcite zabere vic casu to vsechno vymyslet a sladit… aby to nebylo silny nebo na nic… tak si myslim ze na charmy ani nezbyde cas… a kdyz si vezmes, ze nebudou svitky teleportace… tak charmy by zabirali dost mista… tak to by museli byt taky dobry, aby jsis je opravdu nechal… nebo aspon mit vetsi hodnotu na policko ( pokud bude tetris a nezmenej to jeste) nez treba stit :-)

  28. Ohledně orbů a potionů – Co jsem koukal, tak orby padaly docela dost často. Ten orb je něco jako takticky dražší potion…když se normálně řežeš, tak si můžeš vzít potion aniž bys kuchnul monstrum…tady ale musíš mít nějaký zabitý a teprve pak máš šanci, že ti vypadne orb a jelikož budeš už asi zraněnej, musíš si ještě nějak vykoumat, jak si pro ten orb dojít..někdy to půjde, ale někdy to bude asi i docela oříšek a člověk bude muset zvažovat vše možné……prostě orb = takticky náročnější chlastání potionů…

    Ještě něco – Takhle mě napadlo, zda se už někdy někdo zmínil o charmech…..v D2 byly charmíky docela důležitá část výbavy…nemůžu si ale vzpomenout ani na jedinou hlášku o charmech v D3…

  29. @DOM: Musíš se oprostit od toho, jak to bylo v D2. Tam byli bosové stavěni tak, že ti sundali healthy na pár ran, takže jsi musel zákonitě chlastat jak o život. Tady jsou bossové udělaní tak, že je dáš „na jedny svoje životy“. Mimo to každá postava dostala nějaký „slefheal“ a říkali, že bude možné v boji s bossem dropnout Orb z nějakýho „eventu“.

  30. Richard – Stranger – vlítnul jsem s hamrem do 98lvl. Nemá cenu rozebírat co všechno s ním pořád vyvádím, tím nemyslím mlácení potvor, ale výzbroj, kraftění a experimenty, bavím se nádherně. Nemáme dostatek informací, ale hlavně mě zajímá, co v D3 ovlivním já svým jednáním. Rozumím tomu co píše Stranger, pravdu máš i ty. Překonat D2 v hravosti, to bude ořech. Grafika a příběh, to bude v pohodě. ;-)

  31. Lahvička půjde použít jednou za mapu a měla by léčit instantně (něco jako rejuvenation potion), takže to bdue taková poslední šance, když už Orby stačit nebudou. Naštěstí je ale pošetřeno spamování z minulého dílu.

    @Walhall: Tu Barbovu nesmrtelnost zrušili. Protivník ti tzv. IK (Instant Kill) dát může, to nikdo nevylučuje. To mohl ale i v D2. Jde tu o to, že při kombinaci plného pásku, plného inventáře + vyházených potionů na zem byla postava téměř nesmrtelná.

  32. Jak chtěj zabránit, aby ti příšera nedala instant kill?…Podle mě na to bude mít každá postava nějakej skill…viz ta barbarova chvilková nesmrtelnost nebo co to tam je a WD má snad něco podobného…protože pokud s blbým equipem nakluše někdo k příliš silný potvoře, tak to prostě slízne…

  33. Stranger = ano, já chápu, proč to tak vidíš – protože na to koukáš jako na D2 – bez lahví, koukej na to jako na D3 a třeba to uvidíš v jiném světle, víc Ti k tomu říct nemohu;)

    P.S.: teď to trošku přeženu, ale uvedu Ti příklad: je to jakobych řekl, že když mi půjde v D3 do tuhého, tak by se mi sakra hodilo BFG, které jsem viděl v Quake III, ale protože ho v D3 mít nebudu, vidím to černě. Chápeš na co poukazuji? Ta hra prostě bude fungovat jinak, i když je to nástupce D2 .. přecijen přiznejme si, že v době, kdy D3 vyjde to bude 10 let od vydání D2 (nepletu-li se). Za tu dobu prošel herní průmysl nejen neskutečným technickým vývojem, ale také jistým „sociálním“ .. (hraje více věkových skupin, mají nové požadavky ..). Ta hra prostě bude jiná. Neříkám lepší, horší, bude nesrovnatelně jiná, alespoň podle mě ..

  34. Já ne, takže asi ani všichni ne ;) Srovnávání k ničemu nevede, nevím proč bych ho potom měl provádět, k tomu abych mohl srovnávat musel bych mít srovnatelná data a informace, což nikdo z nás nemá, tedy krom Kadlíka, nebo jak se jmenoval …

    Já se nezamotávám, jen Ti od začátku píši to samé, akorát se pokaždé snažím jinými slovy 8-), abys pochopil, v čem já vidím rozdíl, a v čem se podle mě zbytečně moc upínáš na D2, když se snažíš přemýšlet o D3 .. stále mluvíme o lahvičkách. Nic víc ;-)

  35. Richard: A jak je vidět, tak se do toho zamotáváš :) Já netvrdím, že každý ze 100 ďáblíků ti dá poloviční damage (tvrdím, že pokud dají celkový damage dohromady, tak to bude nuda)..A pokud to bude jak ty říkáš, že každý z nich dá poloviční damage, tak to bude o tom, co jsem tu už psal, obklopěj tě, každej tě majzne, tobě během vteřiny klesne zdraví na minimum a lahvičky ti budou hodně chybět…A co chceš v tu chvíli na tom taktizovat? Tohle není RTS ;) Diablo série vždycky tíhla spíš k akci a podle videí se to nezmění a nepřišlo mi, že by tam byl nějaký velký prostor k taktice. A pochybuju,že by autoři zahrnuli stoptime známý z pravých RPG kvůli tomu, aby si mohl hráč rozmyslet jak pokračovat v boji, když nemá žádnou lahvičku. Takže v tom, že by v D3 hrála taktika nějakou roli jak si myslíš, s tím fakt nesouhlasím. A netvrď mi, že nesrovnáváš..opravdu to dělají všichni 8-)

  36. Stranger = opět nesouhlas.. když na Tebe naběhne 100 ďáblíku a každý Ti dá damage za půlku zdraví, ale nebudeš mít lahvičky, takže budeš vymyslet co s tím takticky uděláš, to je teprve výzva, kterou podle mě v D3 mít budeme. V D2 tento prvek chyběl a proto ho vývojáři nahradili tím, že existovala monstra, která Tě automaticky zabila na jednu ránu .. proti mostrům, které dávali jen normální damage jsi byl díky lahvičkám nesmrtelný.

    Jestli to dělá 99% dalších fanoušků to přece není vysvětlení. D3 systém bude diametrálně odlišný od systému D2 (za těch mnoho let aby ne) a jestli chceš uvažovat o systému D3, tak bys měl být „naladěn“ na podstatu systému D3 a ne říci, že protože 99% lidí to dělá špatně, tak to taky budeš dělat tak;) Hledat chyby a výhody, ano uznávám, srovnávat? S tím bych byl opatrnější, raději nesrovnávám, ale představovat si boj v D3 s tím, že prakticky uvažuješ o boji v D2 akorát vyměníš jednu proměnnou (například lahvičky) .. to je podle mě chyba a proto stále píšeš to, co píšeš ;)

  37. Richard: Samozřejmě, že se to snažím pochopit ve schématu uvažování o D2. Asi jako 99 procent dalších fanoušků série Diablo, protože je to stále „jen“ pokračování a každé pokračování se srovnává s předchozím dílem a hledají se chyby a výhody, to je naprosto běžná věc, to určitě uznáš :) A nemyslím si, že by to byla chyba :) A to, že tam nebudou monstra, která by si s tebou hravě poradila..nevím, jestli to neodradí spoustu hardcore hráčů, kteří ohrnou nos s tím, že je ta hra moc jednoduchá…přece jen to mělo určité kouzlo (i když někdy spíš depresivní ;-) ) utíkat před silnými bossy nebo bandou minionů v čele s generálem..To že na tebe naběhne 100 ďáblíků a udělaj ti všehovšudy damage za půl zdraví bude pro někoho stejně nudné jako se prodírat ve dvojce zástupem stále se množících červů..souhlas?

  38. Stranger = myslím, že se stále snažíš pochopit fungování D3 ve schématu uvažování o D2 a proto Ti to dělá problémy. Ten systém bude jiný, nebudou tam monstra, která budou zabíjet na jednu ránu, budou tam monstra, která budou mít větší nebo menší damage a bude na Tobě jak se s nimi popereš a to zcela novým způsobem. Nebude to jako D2, ale bez lahviček. Bude něco naprosto jiného .. (asi .. ) 8-)

  39. Richard: Tím se ale budou muset vyvarovat veškerých rychlých a smrtelných přesilovek, aby tím nedeprimovali hráče..Ono stačí mít silného bosse, který zabije na dvě rány – na jednu není co řešit,majzne tě a nepomůže ti žádný potion, na dvě už je to o něčem jiném, dá ránu, tobě zbyde desetina života a co, zakouzlíš si townportal, utečeš se uzdravit, vrátíš se do boje, dostaneš další šlupku a takhle dokola? Neřikám že v D2 to nebyla srabárna napakovat se potionama, ale řešit to tak že bude jediný potion na lokaci není podle mě rozumné.Omezený počet bych nechal, ale mírně ho zvýšil…Ale oni se s tím nějak poperou (a my hráči následně budem muset taky :) ). Třeba autory jen špatně chápu :)

  40. Stranger = vím na co narážíš a rozhodně souhlasím, že ve stylu hraní D2 byly tyto lahvičky nenahraditelné. Ale myslím, že to je přesně to, čeho se chtějí tvůrci hry v nadcházejícím díle vyvarovat, tedy toho, aby hráč používal lahvičky, které dají v mžiku full hp i mp. Naopak chtějí hru otevřít taktice, strategii a boji při kterém musíš přemýšlet .. doufat v nějaký ten health orb a také s nimi dobře nakládat a ne pít „růřové lahve“ jednu za druhou a tím být de facto nesmrtelný. Mluvím teď sám za sebe (zdůrazňuji), ale tvrdím, že Ti tam budou opravdu chybět …

  41. U těch potionů by mě zajímalo jestli budou mít funkci klasických health potionů z předchozích dílů (pomalé „dobíjení“) nebo funkci rejuvenation potionů..rejuvenation potiony by mi docela chyběly, každému se určitě stalo, že ho obklopila banda oblud (např. v druhém díle v 5. aktu při otevření nějaké urny – kolikrát super překvápko :-) ) a fialový potion se setsakra hodil..

  42. TeS> Přemýšlej, kdyby vyzradili co každé kouzlo dělá,každý skill,každou lokaci,příběh od začátku do konce a navrch by nám na Vánoce poslali demo se čtyřmi postavami, které by mohly používat všechny skilly, těšil by ses na vydání stejně jako kdyby řekli sem tam něco?? Uznávám že není moc pravděpodobné, že by si DIII někdo nekoupil jen kvůli tomu, že už ví co tam bude ale přinejmenším něco zůstat zatajeno musí. Je to větší požitek ze hry, když tě něco překvapí a ty pak „hledáš čelist pod stolem“…aspoň dle mého

  43. No uvidíme, hýbe se to dobře, ale to bude to první co se okouká. Moc mě zajímá vše co závisí na hráči, ale na to je brzo. Jsem konzerva a zásahy jako respec jsou podle mne kravina. Dříve jsem si nebyl jistý, dnes o tom nepochybuji. Chvilku bude nadšení a potom nezájem, bude to „levné“. Když se něco povede, tak se do toho nemá šťouchat. Tak to byla malá večerní chvilka pesimismu. ;-)

Napsat komentář