Ahoj,
vzhledem k tomu že přípravu na SEoC mívam kompletně sepsanou v textové podobě a nedávno někdo říkal že by to radši viděl jako novinku z duvodu větší přehlednosti s tím že si některé části musí pouštět vícekrat, jsem se rozhodnul že každé pondělí / úterý budu uveřejňovat text který obsahuje 99% všeho co se v SEoC řeklo. Tímto vám teda dávám k dispozici mojí přípravu na váš oblíbený pořad…
POZOR:
Tento podklad k SEoC obsahuje chyby, nepřesnosti a spousty pravděpodobně nesmyslných poznámek.
ahoj vitam vas u naseho, vaseho ale hlavne ne jejich SEoCu.
dekuju hraci krmic, gezousek a goliatch za pripravu na dnesni SEoC a samozrejme adorall – taky velke diky.
Bug Fixy Champion a Rare skupin
– Rare Heralds of Pestilence se budou spravne objevovat i s miniony, ne jen sami.
– Flying Moloks se uz nebudou moci zneviditelnit a tim se stat necilitelnymi.
– nasledujici monstra se jiz budou objevovat ve hre jako Rare a Champion packy:
Mallet Lord
Skeletal Sentry
Skeletal Raider+
Skeletal Marauder
Armaddon
Armored Destroyer+
Subjugator
Dust Imp
Hraci budou schopni dokoncit nektere achievementy jako Rare Phenomenon nebo Trophy Hunting.
Bude tedy proc farmit Act 4, kdyz uz ne kvuli lootu, tak kvuli achievementum.
Bohuzel ne vsechna monstra byla opravena (Blizzard jeste stale pracuje na Fallen Cur Championech)
—————————————————–
PvP Update
Blizzard potvrdil sve predchozi vyjadreni tykajici se PvP – PvP bude do hry implementovano v jednom
z budoucich patchu a bude samozrejmne bezplatne, stejne jako jakykoliv jiny content, ktery Blizzard
pridava v patchich.
—————————————————–
World First Paragon 100 Hardcore is a Wizard
The honour for the world’s first Paragon 100 goes to a Wizard and it’s by EU player Azimuth.
—————————————————–
a ted potocime kolem casu a vratime se pred diablo 3
+
Diablo Junior pro Game Boy
Po vydani Diabla 2 se Blizzard North rozdelil na 2 tymy… jeden tym zacal ihned pracoval na LoD,
zatimco zbytek se rozdelil do nekolika mensich 2-3 clennych skupinek, ktere prisly s ruznymi
napady… jeden z nich dostal pracovni nazev „Diablo Junior“, melo jit o hru pro Game Boy Color a
Game Boy Advance.
Mel to byl prequel k Diablu, pouze pro single player. Se 3 charaktery Wizard, warrior a rogue. Kazdy
z hrdinu mel mit svoji startovaci lokaci a az pote se mel dostat do dungeonu a do venkovnich zon.
Nakonec z tohoto projektu seslo, predevsim kvuli cene vyvoje hry.
———————————————
Guild Halls
– Guild hally byly nedokoncenym projektem, ktery byl puvodne planovan do Diabla 2, ale vyvojari je
nestihli v terminu a proto se ve hre neobjevily
Guild Trophy Case
– spolecna truhla pro celou guildu, ve ktere mohou hraci z guildy ukazat sve nejlepsi predmety, dropy,
crafty atd… s pripadnym komentarem autora
Guild Chevron Selection Page (obrazek)
– ukazuje ruzne druhy guild ikon a barev, ktere by guildu reprezentovaly na B.netu
Zakladni informace o Guild Hallech
– Guild hally jsou zdarma a jakykoliv charakter, ktery dokoncil hru, si muze najit guild hallu
– Guild hally jsou pristupne pouze na B.netu, s Guild hallou ma hrac pravo vybrat si jmeno (guild
hally), 3-pismennou zkratku za jmenem (ukazujici prislusnost ke guilde), dvojbarevne schema a take
chevron (nevim jak to prelozit??? znak???) – ikonu nebo znak guildy.
– Bezpecnost guild hally je neprolomitelna. Predtim, nez do ni nekdo muze vstoupit, musi byt
pridan do Guildy jejim Guildmasterem.
– Guild halla je ze zacatku mala mistnost s venkovnim travnatym prostorem, ale da se upgradovat za
in-game goldy.
– Pocet clenu v Guilde se bude pohybovat okolo 100 clenu, mozna dokonce i vice…
Duvod Guild Hall
– mel by to byt jedno z vylepseni Diabla 2 do multiplayeru, mezi hraci popularni zalezitost vytvareni
si vlastnich guild a klanu.
– ceny za porizeni Guild hally a jeji vylepsovani bude pomerne velka, ale za to hraci dostanou
permanentni misto, kde se budou moci shazet, chatovat a obchodovat.
Porizeni Guild hally a zformovani guildy
– jeden z hracu bude jmenovan guildmasterem (neni rozhodnuto, zda tato funkce bude prenosna, nebo
zda hraci mohou vyvolat nove hlasovani o guildmastera)
– puvodne chtel Blizzard, aby guild halla stala vetsi mnozstvi penez, ale v prubehu vyvoje se rozhodli
ze chteji, aby si hrac mohl guild hallu poridit hned jak dokonci hru na normal
– pri porizeni guild hally musi guild master pojmenovat guildu (unikatni jmeno, 1x na serveru),
vytvorit jeji kod (3 pismenny/ciselny tvar) a vybrat ji znak a dvojbarevne schema.
– Blizzard uvazoval o systemu hodnosti uvnitr guildy, napr: Guildmaster-jeho porucnici-vsichni
ostatni clenove… a take o systemu, jak vyvolat hlasovani a zbavit zrokumpovaneho guildmastera jeho
titulu a presunuti tohoto titulu na jineho hrace…
Bezpecnost a pristup do guild hally
– aby mohl hrac do guild hally vstoupit, musi jeho Guildmaster vlozit jeho character ID do seznamu
hracu v guilde. guildmaster muze pridavat a ubirat jmena z tohoto seznamu dle libosti.
Dalsi moznosti guild hall
V prvnim nastrelu cen za upgrady stal prvni upgrade 35k gold a pridal do guild hally spolecnou truhlu.
To vsak bylo v ranem stadiu testovani hry, protoze jak vime, v D2 neni 35k nejak moc penez, hrac
dokaze mit klidne prez 100k na konci Actu 4 a to se ani moc nemusi snazit.
Vyssi upgrady upravovaly treba velikost guild hally, menily prostredi uvnitr i venku, pridavaly
nastenku na nejruznejsi zpravy a dokonce povolovaly pristup do Guild hally primo ze hry…
Jedna z veci, kterou Blizzard zamitl (predevsim kvuli balancovani naroku na hru) presto ze ji hraci
chteli, byly „duely“ (PvP) primo v guild halle…
jak vydite planu okolo clan hall meli uz v diablo 2 hodne a proto je i tak trochu nepochopitelne
ze jay s ohledem na d3 rekl ze nevi co by mela CH v d3 nabidnout hracum a ze zatim oni moc nepremysleji
———————————————
monk art
KayouVirus, Romehamu, synthemescal, Zeon-in-a-tree, Zaphk,
Poticceli, PioPauloSantana, koyote974, Geoffrey-E, and SaintYak.
———————————————
vice slavy vice bohatstvi znasilnovani vrazdeni a proste takovy normalni zivot hrdiny
to vse je fajn ale nejdulezitejsi vec pro nas hrdiny jsou prachyyyyy – teda dropy itemu
– jak to tedy bude fungovat
nejdriv ale jednap oznamka v open hrach zatim mp nebude
ikdyz pred par dny se v jendom clanku zminili ze nad tim do budoucna premysli
od mp1 a s kazdym dalsim levelem mp se zvedne mobum
– hp
– dmg
jako odmenu za vase snahy a navysovani mp dostanete vice
– exp
– MF a GF pres cap 300%
Pro normal nightmare a hell tu mame peknou tabulku
———————————————
v infernu krome vetsich expu mf a gf monstrum dropne nejakou vec
goldy,flasky nebo nejakou cast gearu, ovsem monstrum ma i chanci dropnout bonusovy item
sance na bonusovy item se zveda s kazdym mp levelem.
-jak muzete vydet v tabulce
lirira rika :
Když zemře monstrum, tak první věc kterou, bychom měli udělat je rozhonout, zda z ní vůbec něco vypadne nebo zda z ní vypadně aspoň něco…
Většina monster – jako řekněme zombíci co zabíjíte každý den. Mají zhruba 30% šanci na drop věcí.
Přesně procento se nicměné liší od monstra kterého zabíjíte.(například Tormented Stingers ve třetím
aktu mají menší šanci na drop, protože se objevují v menších počtech a je snažší je zabít.)
Když zabijete monstrum na obtížnost Inferno na MonsterPower1 nebo vyšší, tak po první dropu máte
šanci na druhý drop, který vám dá další mensí „lepších“ drop věcí . Šance na drop „bonus itemu“ za každy přídaný Mp lvl
je vyobrazena v tabulce. Pár monster jsou osvobozeny od bonus drop itemu, ale snažíme se
toto aplikovat na většinu normálních monster ve hře. A pravděpodobně toto přidáme na více monster až zda se nám bude
líbit jak tento system funguje ve hře.
Také aby bylo jasno „bonus drop“ bude aplikován pouze na normální monstra. Chceme aby MP poskytoval hráčům větší extra drop. A Normal monstra
se nám zdá jako nejlepší místo pro nás kde to dát do praxe.
pro hrace co budou snazit o infernal machine ( blizsi info sllibil blizzard v brzke dobe)
mp zvysuje sanci na dropnuti klicu a organu. hranice se ustalila alespon momentalne
za kazdy mp levlel 10% takze na mp 10 mate 100% drop a to se vylati
*********************
*********************
kdyz se bude hodit – pozn.
//////////////////////////////
I think the trick with magic find, or any sort of tertiary stat that doesn’t directly relate to player power,
is to make sure that it’s an actual trade off. A lot of times and specifically for certain classes in Diablo II
you could stack magic find and still be perfectly able to fight and kill. So what it really comes down to is
properly weighting stats on items and ensuring that if you do want to stack something like magic find,
that it’s clearly going to limit your power in downing enemies. Auto-stats to a degree also help out in this
regard as you can’t effectively stack stats as easily to offset the loss of stats coming from items that might
otherwise help keep you alive or kill at an acceptable pace.
We wanted to find a solution that was not only very forgiving of gear swapping, but one that would
ultimately help us slowly and gently move Magic Find off of items in the future…
With the Paragon system in place, we’re capping Magic Find and Gold Find to 300% (before Nephalem Valor).
This means that without any Magic Find gear at all, you’ll hit the cap when you reach Paragon level 100.
This way, you can continue wearing your current Magic Find gear as you slowly but surely work to gain Paragon levels.
Eventually, once you hit Paragon level 100, you’ll have the freedom to completely focus every slot on stats that
help your character kill stuff faster and stay alive longer. The idea is that if you’re currently swapping gear
in and out for the Magic Find bonuses, you can continue to do so… but gain enough Paragon levels, and you won’t need to anymore.
//////////////////////////////////
*********************
*********************
———————————————
kdyz jsme u toho Dropy rolluji nalsedovne
bude to 63 legendary – ano/ne
bude to 63 se
bude to 63 rare
bude to 63 magic
… atd… snizuje se level na 62 atd…
po urceni levelu predmetu, se rolluje pocet properties 6 ano/ne, 5 ano/ne…
a pak to proste zuchne na zem
a ti mse dostavame k tematu MF/GF a prikaz Monster power
v infernu od mp 1 a vice se monstra v kazdem actu zvednou na lvl 63 a budou dropovat stejne high.end veci.
To znamena ze je jendo jaky act budete hrat – monstra budou dropovat veci 61-63 stejne
a to v cetne craft receptu , legendarek a setovek. – coz je naprosto silena vec.
zabije se tim hrani v jinych actech
– proboha proc to neni jako v d2 kde to bylo o lokacih s levelem 85
veskera snaha hracu do ted se miji ucinkem.
– mam dojem ze hodne hracu blizzu podekuje ze jejich snahat farmit 3 act byla zbytecna 🙂
– pokud opravdu nemilujete nejaky act tak je nejlepsi chodit act1
– vcera ho dali kluci za 28 minut – kdyz se farmi opravdu tak jak se ma
no abych dal pokracoval
vsechny itemy v infernu s mp1 a vice maji sanci rollnout 63 lvl afix
ale ikdyz vsechny monstra na mp1 budou na lvl 63, jejich skilly,ability a attributy
se budou lisit kazdym actem. ti mse mysli ze kazdy dalsi act bude tezsi nez ten pred nim
takze elitkam se budou v uvozovkach „tezsi affixy“ nez v actu 1 a podobne. takze
pokud se rozhodnete hrat hru az do konce je to na vas a vasim pojetim hry – rika blizz
———————————————–
tak a ted kdyz jsme si vysvetlili mechaniky pojdme se trochu vice ponorit
do filosofie designu. mp nema zamer delat moby neporazitelne ale poskytnout
vyzvu a dalsi zpusoub hrani pro hrace aby kdyz se stavaji silnejsimi meli stale neco pred sebou.
tato myslenka ma dva zakladni body
monster dmg vs monster hp
cilem tohoto systemu neni udelat ultra tezkou hru ale dodavat obtiznosti rizene
pomoci mp systemu. proto je kladen vetsi duraz na zvyseni zivotu monster
nez na zvysene poskozeni. je to z duvodu ze obecne je vetsi zabava najit zpusob
jak maximalizovat svoji dmg pro svuj build nez byt nucen premyslet jake skilly poskladat
a jake itemy sehnat pro urcity build na kazde urcite misto nebo lokacipopripade act
take by nebylo dobre udelat ze situace tezke porazit situaci nemozne porazit.
protoze hraci by nemohly prezit dost dlouho nato aby vubec neco udelali.
– k tomu mam malou poznamku. nez blizzard zrusil enrage u elitek. tak ten enrage
fungoval jako krasny ukazatel zda tam se svym vybavenim mas co delat nebo ne.
bohuzel tento ukazatel byl zrusen a nyni bude nahrazen alespon do urcite miry
mp. vyhodu enrage take bylo to ze to do jiste miry zamezovalo glasscannonum ktere blizz
dle vyjadreni nema moc v lasce a chtel dat sanci hrat i defensivn i buildy coz
ted trochu pada.
v testovani se zjistilo ze pri vetsim poskozeni od monster se sice nektere souboje stali narocnejsi
ale melo to i stine stranky. napriklad ze vas hrdina dostaval IK.
oproti tomu zvyseni zivotu hru take stizilo protoze davate monstra pomaleji ale je to
dle blizzardu prirozenejsi a hrac dane situace ohodne lepe zvlada.
Právě teď, někteří hráči dosáhli bodu kde zabíjejí monstra tak rychle,
že ani inferno těmto hráčům neposkytuje téměř žádnou výzvu, spousta monster zemře hned jak se objeví na obrazovce(nestihnout nic udělat)
Pro tyhle hráče je překážkou efektivního farmení aktualní rychlost, kterou prochází mapu než zabíjení samotných monster.
Tohle je právě situace kde se může Monster Power ukázat jako přínos hře. Hráč který vyčistil(vyzabíjel)
každý Act na Inferno bez větších problémů, může pomocí Monster Power zvýšit zábavnost a zajímavost ze hry
nebo kvůli lepším odměnám čí tlačením svých schopností na pomyslnou mez. Budou vůbec někteří hráči schopni
zabít Diabla na Monster Power 10 až příjde patch 1.0.5? Absolutně ano. Bude MP10 nejvíce efktivní pro hráče
který farmí itemi? Pro většinu ne. Monster Power také poskytuje individuální rozhodnutí pro každého najít
svůj ideální MPlvl.
V Diablo III, může vaše síla postavy vzrůst o více řádů, ale až do teď tu pro vás nebyl způsob jak to testovat.
Monster Power Systém poskytuje nové pole pusobnosti pro vysoce výkonné hrdiny at ted bude opravdu vidět, jak daleko jsem zašel a
hmatatelně zažil jak težké bylo získat svůj epickej gear, který jsem nasbíral.
Různí hráči chtějí různé úrovně výzvy, a s pomocí Monster, Power si budete moci určit,
jaká je správná úroveň výzvy právě pro vás. Ať už jste v něm pro dokázaní své odvahy (že na to mám)
, slávy, nebo jednoduše pro zabavu
– jsme rádi, že nabízíme hráčům příležitost čelit silám zla na vlastní pěst – rika blizz
———————————————–
erektos Effektos Runnos pred a po patchos jednapetos – kapisto ?
pokud ne dostanes betonove holinky a pujdes se projit do kaluze .. hluboke kaluze
pokud vylozene nemilujete nejaky act tak po patchi 105 me prijde jako nej run 1 actu kde skoncime minimalne do datadisku ktery vyjde
priblizne okolo mych sedesatin.
Na začátek musíme založit quest The Imprisoned Angel (the cursed hold).
Ve hře pak oběvíme místo které se nazývá The Watch tower leží po levé straně v Northen Highlands.
Bez toho to místa se ani nevyplatí run běhat. Mužeme tam nalézt až 7 elitek.
1. Cathedral level 3 – zde je 1 elita kterou když najdem zabijeme a portnem se do města.
2. Cemetery of the forsaken – min. 2 elitky mimo hřbitov (Weeping Hollow) poté se vrátíme zpět na hřbitov a zalezeme to crypt.
3. The festering woods tam provedeme to samé akorát najdeme 2 kobky.
3. Northen Highlands – Watch tower.
4. Leoric´s Manor.
5. Halls of Agony level 2.
6. Cursed Hold. – tam ma zvyseny drop warden – vam klidne dropne 10 itemu i vice
7. Halls of Agony 3.
8. The Butcher.
– cursed hold je vzdy v pravo nahore
– butch je vzdy nahore
– Nechtěl by jsem opomenout to že celý run se musíme zamněřit na elitky a bílé moby nechat být. minimalne ted v patch 104
– Pokavaď by nás otravovali tak je popravit. nebo az se jich za vami nahromadi vice – vlacek
– K itemům – zbiráme zlaté itemy min item lvl (60) u zbraní (61). Modré bereme kvůli velkému výdělku a efektivitě.
– pokud naleznete v kobce elitku pak se dal nehleda – prochazeni celou cryptou zdrzuje. i o nekolik desitek secund.
– A na konec celý run se dá stihnout pod pulhodiny.
a nakonec nesmysli z naseho webu :
Ahoj,
jestli se budete bavit o dropu na 1.0.5, tak co Vy na toto:
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/46477_407754815957979_1578412319_n.jpg
toto je z oficiální zprávy pro US a pro evropu a asii, je vidět rozdíl v dropu, co tam Blizz dal.
– me je to sumak co me je do nejake america nebo asie kdyz hraju na evrope ?
– taky fotky z nejakeho FB .. no to ani nestoji za comment
– a proc ze se delaji rozdily na serverech v nekterych hrach ? cele to zavisi na populaci
a napriklad i na plnosti AH. nekde proste provozovatel v ramci udrzeni hracu a zajmu komunity
musi tahat sem a tam za snurky
FujiwaraCZ
Pěkné téma, já se teda těším. Bylo by dobré probrat třeba i téma „Server Exploit Hack Legendary drops“.
Mě se to teda zatím vlastním testováním nepotvrdilo, což je dobře.
Nicméně podobnost s Diablo 2 klonem nebo příběhy, kdy na jeden run někomu dropnout dva tři
legendary/sety by to naopak podporovaly. Nebo je to jen celé velká náhoda? Těším se na večer, díky.
– nahoda nic vic
– pred dvema dny nam padnuly 3 legendarky v jednom runu
– pak treba den nic
– dale urcite tu nebudu rozebirat ten radoby hack nehodlam tu na to navadet lidi.
– sezente si proste MF dmg delejte efektivni runny nahrajte pres 1000 hodin a vysledky se dostavi
jindraczech: ja to dopadlo s hlasováním, že by byl seoc později i s Eraserem?
– bohuzel mu vypadnul net ceka na opravy tam kde je dnes zase sam.
– sice me posunuti nevyhovuje ale nejak bych to zvladnul
Já ten prsten nemám.Chodili jsme na ubery ve dvojici /já wizard plus barbar/ na MP 2 a MP 3.A i když jsem měl o něco víc klíčů jak kámoš,tak mu droply všechny 3 části prstenu a mě ne.Když ho složil,tak byl celkem zklamanej.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/kanam-2939/hero/9511429
kanam: Hoď odkaz na postavu ať se podíváme, jak ten prsten vypadá 😉
Co říkáte na ten Hellfire Ring ?Ty xp tam jsou sice fajn,ale jinak se mi nepozdává,že by byl nějak dobrej…
no tezko rict, delat se muze vsechno mozne, ze to cloveka treba ani nenapadne co vsechno.. 😀 ale stejne to nijak nezjistime a nevyresime..
delosombres: klidne bych tomu veril. Aby cloveka namotivovaly, tak mu tam nejaky GMko hodi legendarku 🙂
KUFI: Teorii ohledně dropu vázaného na účet (rozjedeš jinou postavu nebo se ke hře vrátíš po delší době a najednou to padá) už jsem taky párkrát četl. 🙂
KUFI: watchtower chodim stale, + – 4 valory tam udelas (packu dost a je tam vzdy truhla), cili dle me se to vyplati.
Legendarky padaji… hraju s barabem, MP1 (dle me nejvyhodnejsi) MF okolo 200 i s valorem a zhruba kazdou hodinu dropnu jednu legendarku, beham dost podobny run jako byl zminovan na SEOC, okolo 20min jedno probehnuti (stale maraton, ve vyhodnych chvilich leap, boty a bracery + move speed). Jen bych zduraznil, ze je opravdu dobre davat i normalni potvory, nerikam zrdzovat se treba s trema ale davy davat, nejlepe cleavem (ruptura, one hit vse, takova retezova reakce).
Jedina dobra legendarka byla echoing fury, za 50M jinac nic moc, spis nic.. 🙂
Tak dneska to padá. Do dnes za nějakejch 500h 1 set a dneska za 8h 2 sety a 3 leg. Včera 2 leg. Legendárka mě padla i z obyčejnýho moba a obyčejnej truhly. A dneska padla legendárka hned po přihlášení do hry – 5. mob =). Jedu inferno 3act public game.
To co piši je pouze má dedukce. Něco na tom ale může být.
„
Paragon level byl vytvořen aby zamezil hráčům využívaní bugů.Při některých nižších MF padá legendarek mnohem více.
Monster power zase nutí hráče na single a zamezuje dary slabším hráčům.
Proč né offline, protože online mohou měnit co se jim zachce a nikdo nic nepozná.
“
tak za 8 hodin hraní mi vypadlo 8 legendárek
2 z goblina
1 z bedny
5 z elitek
z toho 2 používám (widforce pro DH a boty pro barbara)
MF 350%, hraju act 3 inferno v partě
takže zatim spokojenost
Tak vcera za nejakych 5h s NV5 a MP3 ani jedna legendary a dneska pustim hru s 28lvl Barbarem, zabiju 5tou potvoru a hned legendary ring..
Ubru: protoze zredukovaly pocet elite packu. Ted je ten dung i jinak navrzenej.
KUFI… proc neni duvod dale farmit watch tower? stema dropama bych rekl ze to je stale stejne, zadny nerf… (vsak to tam i pisou)
Kojot 3-4 ? dneska som tam mal výnimočne 2 a to to hrám na MP6, keď idem solo 🙂
Borgi*: Ale Keep Depths lvl 3 máš rychlejc projitý a 3-4 packy tam jsou.
Tak nevím co je potřeba udělat v III actu, aby mi vypadl klíč.. zkoušel jsem cca 15 pokusů, všechny s plným NV, MF cca 235 %, Monster lvl 2 a nevypadl ani náhodou.. teď naposledy jsem změnil věci, měl jsem MF 379% i s plným NV, monster taky na 2 a taky nic.. tak už nevím co to je za haluz..
Kojot – v Keep Depths lvl 1 je 4-5 packu 🙂
No neviem.Mne to dnes zas hodilo Legendary Spirit Stone.Tak hadam to bude pokracovat takto dalej
Zdravíčko. Nejel by nekdo key run MP2-3? jsem WD.
Jo a jeste by me zajimalo.
Jak je to s folowerama a MF?
Chci vedet, jestli ma cenu enchanterce cpat Grand Vizier.
Thx Ata
Zdravíčko. Nejel by nekdo key run MP2-3? jsem WD.
Jo a jeste by me zajimalo.
Jak je to s folowerama a MF?
Chci vedet, jestli ma cenu enchanterce cpat Grand Vizier.
Thx Ata
DH 173k dps hledá tanka na společný farming..
Jo, taky tomu začínám věřit. Schválně jaký bude drop za týden+. Každopádně bych doporučoval farmit, farmit a prodávat až pozdějc. 🙂
Diablo 3 už prostě nedělá takové zisky. Bliz udělá patch(reklamu) a přidá s ním pár nových itemů. Protože všichni chtěj vyzkoušet patch co nejdřív, tak dávají šanci k výdělku. Bliz dá několikrát větší drop. Ten se lidem zalíbí a hrají to. Po krátké době bliz schodí drop. A ti co měli štěstí věci prodaj a bliz rejžuje.
V 2. aktu Vault of Assasin (v Desolate sands), bývá tam kolem 7 Elite packů. Ve 3. aktu je IMO nejlepší začít Keep depths lvl3, tam najdeš minimálně 3 Elity a je to docela malý. Ty další 2 stacky můžeš dodělat třeba v Keep depths lvl2.
KUFI no neviem neviem…dnes pri najazdoch na Odega zase 2 legendarky (pocitam tam aj kluc od keywardena)… ten previt KONECNE pustil aj ten kluc…ale to ma uz vytocil a isiel som nanho s MP6 co uz bola riadna drina….dobru hodinu mi trvalo nez som si len nabil NV na 5 takze zatial z tych runov na keywardenov mam viac legendariek ako klucov 😀
inak som zistil, ze velmi dobre sa NV nabija v The Festering Woods a pokial tam nenajdem 5 elitakov tak zvysok dobijem na cintorine v kryptach alebo ked mi chyba iba jeden stack NV tak rovno idem na Fields of Misery. Pri hladani keywardena sa vzdy do cesty pripletie nejaky elitak alebo sampion
Viete mi doporucit ako postupovat rychlo v 2 a 3 Acte pri nabijani NV? Festering Woods su uplne idealne – mate tam vzdy 2 kobky, ktore su velmi male a vzdy v nich najdete po jednom elitakovi a v samotnom Festering Woods vacsinou vlavo hore od portalu sa nachadzaju na 80% nejaki sampioni.
tak to vypinani Reflect dgm byl bug viz novej hotfix: http://us.battle.net/d3/en/blog/7634966/
A to casty padani legendarek uz je taky fuc http://blues.incgamers.com/Posts/10/1/40/819/188503/it-was-too-good-to-be-true
TheLibrarian: vzdyt jsem psal, ze ji prestehovaly do Southern highlands..a navic uz neni duvod ji dal farmit.
Z 20ti pokusu jsem prosel celé northern highlands a zadna watch tower :/
Rad bych podekoval AJEYmu za vyborny clanek, jen tak dal:) Jen bych rad poprosil,zda by AJEY nebo nekdo jiny nemohl napsat stejny postup pro run (farming) pro druhy a treti act. Velmi by mi to pomohlo. Dekuji
to siky001
Marty1978#2752 gear nic moc, ještě je co zlepšovat….
Goliathus warden ve tretim actu je jednoznacne nejtezsi ze vsech strazcu, ale neni to az tak hrozne, ten jeho nonstop meteor je brutalni.
Zdravím. S dropem legendárek je to asi trošku přehnané (aspoň u některých hráčů). Hraju MP5 ACT3 a mě teda padají asi tak normálně. Vzhledem k MP5 mám za run The Bridge of Korsikk až po Azmodana 1. legendárku. Před patchem jsem jí měl za 2-4 runy, ale když někdo píše že jich má 5 za 2 hodiny…těžko říct. Využít toho dokud to padá 🙂 Spíš mě trošku překvapila síla wardena v ACTu 3 (jiného jsem zatím nezkoušel) protože u něj na MP5 chcípnu aspoň 5x. Zkoušel jsem ho 2x, pokaždé stejné a klíč žádný a to oastatní šampony i ty nejtěžší celkem vzládám i když mě teda hodně štvou typy co pobíhají všude po mapě a člověk je tam musí nahánět.
tak sem se konecne docet ze na MP0 je sance na vypadnuti klicu 5%
mal som taku dilemu, chcem sa o nu podelit, keby vas trapi rovnaka vec 😀 Rozmyslal som, ci sa po novom patchi hp/dmg monster zmeni ak sa k vam niekto prida, teda solo vs. coop. Kedze je mozne si momentalne nastavit MP, coz je v podstate sila monster a balancujeme tak s hp/dmg mobov, myslel som si, ze narast hp/dmg v coope nebude, no mylim som sa, NARAST tam je a dokonca dost znacny. Mozno tento narast tiez zalezi aj od nastaveneho MP, napriklad pri MP1 nebude v coop o tolko vacsi hp/dmg ako v coop pri MP3 🙂 Napriklad teraz som behal 2.akt s MP4 sam, potom sa pridal kamarat a zrazu sa objavil mensi problem s prezitim 😀 Rozdiel u „supov“ v Dahlgur oasis bol skoro 2 nasobny (528941hp -> 906775) Zajtra skusim rovnaku vec pri MP1 napriklad, som vazne zvedavy 🙂 Bru noc
tak ja robim najazdy na Odega ale ten hajzlik nie a nie dropnut ten kluc…ale teraz naposledy som z neho vytrieskal setovku Bul-Kathos’s Solemn Vow co je jedna z najlepsich jednoruciek pre barbara. Ked si pomyslim kolko mega ma stal v AH… 🙂
Inak kazdy den aspon jedna legendarka (dnes dve po asi 2h farmenia na MP1 a NV5)
Paráda, jako obvykle v klidu farmím Act I inf. se svým HC Melee Wizz., kde mě ani 2 elite packy najdenou nemuzou rozhodit, a tak mě napadne, že zkusím MP1.
Arcane Sentry během 3 vteřin smrt i s použtím DSkin, máte někdo podobnou zkušenost?
Pozor na nového zlodeja http://imageshack.us/f/338/blizzmsg.jpg/
amulet ktory som pred tyzdnom kupil za 3M teraz nemozem predat za pol M 🙂 Vcera som parkrat prebehol 3.akt, legend ziadna, no zato mi stale padali amulety a ringy dobrej kvality, no nemozem ich ani za tu p*cu predat, lebo je ich zrazu plna AH. Goblinov som mal tiez dost, ale len prvy rush, to mi padol po 5min hry aj plan pre jewelera no odvtedy nic, prebehol som 3.akt, 2.akt, 1.akt s MP3 a stale ziadna legendarka (akurat jedna z klucnika, uplne low). Z kazdej strany pocuvam, kto ma kolko dropov, viacerym ludom padne bez NV po 10min hry setovica a mne stale nic. Prekliaty som, by mi ani 10nasobny drop nepomohol asi 😀 Skusim to dneska este raz prebehnut, ale az nic nepadne, naserem sa uz vazne. Inak tento terajsi drop, aj ked mne nic nepada, je az prilis velky, aspon podla okolia, a predpokladam ze to blizz takto dlho nenecha a v blizkej dobe tento drop buffne. Zislo by sa teda rychlo nafarmit co najviac legendov, len kde mne nie a nie nieco padnut :/ Btw, toto hromadne dropovanie legend/set itemov sposoby na „trhu“ riadny pokles cien, tak odporucam nekupovat, rushovat a cakat 😉 Za chvilu budu tie legend za babku, az to pojde tatko dalej, potom si konecne kupim imm set 😀 GL pri farmeni
delosombres: nějak tak to bude cca před měsícem sem se vztekal i na foru že mě padl lego amulet lvl 62 jenž měl o 42 all resist víc než bylo maximum na AH i RMAH a na AH 3 stránky na RMAH 5 nabídka.. sem si myslel jipíííí mám řádný lego……o 3 dny later 25 stránek na RMAH i AH a byli tam i lepčí než můj amulet to náhoda určo nebyla:/ holt sem asi dropl mezi prvníma nebo nevim nerozumim
Tak ten affix reflect dmg funguje nejak zvlastne. Nekdy se mi stane ze po moji smrti se u monster vypne a nekdy se vypne treba az na po treti. Divny. Taky se mi zda, ze se ted castejs vyskytujou goblini.
Bacha na první skupinu, když se vyleze ven z Leoric Manor. Je bugnutá, jejich damage je neskutečný, když mají molten nebo fire chains, je to záležitost 1-2 vteřin (870 fireres, 47k life, 9k armor).
Na to si stěžujou už delší dobu, ale většinou to lidi berou tak, že je to o náhodě, nicméně tyhle návaly štěstí po patchích už jsou fakt moc podezřelý. Btw, nice DH. .)
delosombres: bud je to bug (klidne se vsadim), nebo to skutecne ovlivnujou. Zrovna vcera jsem procital debatu na tohle tema na battlenetu kde si na to lidi stezovaly.
Zajímavé. Všichni OPĚT po patchi nachází sety a legendary jako na běžícím pásu (což jen zdvojnásobení dropu nemůže způsobit). Stejně tak to bylo i po patchi 1.0.4 a pak prd a nic (pokud najde někdo během několika hodin 5+ kusů a pak týden nic, tak už to na RNG moc nevypadá). Nějak sem to dřív neřešil, ale nyní začínám skutečně podezřívat Blizzard, že mění dropy „on the fly“. Jestli se to potvrdí, tak končím s Diablem 3, protože to by byla sviňárna největšího kalibru. Tj. něco jako herní módy v hracích automatech.
dangerstail – planik zostava, ostatne je potrebne si zopakovat. Nieco malo o infernal machine najdes aj tu
http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/infernal-machine.html
díky moc…ale planek doufám zůstane aspoň 😀
dangerstail: videl jsem video z PTR kde si barbar dal Skeleton kinga a Magdu na MP10. Sice je pizlal hrozne dlouho, ale sejmul je. A i bez jediny stacku NV z nich vypadly mraky veci.
Zarizeni se da pouzit pouze jednou. Pokud ukoncis season, tak musis znovu farmit.
fuxicek: muzes ukazat svou postavu? Co jsem skousel MP10 s mym DH plvl 21, tak hrozne dlouho pizla zakladniho zombika v Act1 hned za mestem. A kdyz jsou 3 tak uz me tam nahani. Souboj s elitama je nemyslitelnej. DPS 112k (bez SS!) HPs 42k http://eu.battle.net/d3/en/profile/KUFI-2326/hero/13337226
Soulcrusher: jak klíče na desítky..ono kdykoliv budu chtít do portálu tak budu muset znova nafarmit? nebo jak tomu mám rozumět
dangerstail portal vygeneruje destinaciu nahodne avsak v ramci jednej session nikdy nie dvakrat do tej istej lokacie. Z toho vyplyva jednoznacne doporucenie aby hrac najprv zlozil 3 infernal machine a az potom ich zacal rad radom aktivovat. To je najefektivnejsi sposob ako zlozit prsten. Bohuzial ingrediencie nutne na zlozenie prstena uber bosovia nemusia dropnut (aspon pokial sa bavime o MP9 a nizsom). A samozrejme nikde nie je garantovane, ze pokial ti chyba uz iba posledna ingrediencia napriklad Writhing Spine, ze v ramci dalsej session sa ti aktivovanim dalsej infernal machine aktivuje portal prave do Realmu of Discord. Takze tych klucov od keywardenov v konecnom sucte mozes potrebovat na desiatky…
Uber bossovia pojdu urcite dat aj single postavam a verim, ze coskoro sa objavia aj take buildy, ktore si v singli budu na MP10 vychutnavat suboje s uber bossmi.
vím, že budu mít blbý dotaz, ale nevyčetl jsem nikde když složím jednu machine…jaký to bude portal a kam…hlavně pak budu muset znova a znova wardeny abych měl všechny tři? kolik mě pak bude stát vstoupit do nich? je možný že by si to dal někdo na solo? díky
tak 1. akt jsem sel na MP10 a klic spadl hned, druhy treti a ctvrty act jsem sel na MP5 a padlo to taky na 1. pokus, takze jedna masinka je sestrojena. musim rict, ze ta petka uplne staci, neni treba se honit na desitce.
Hm…tak som včera skúsil nový patch…MP 3. Hral som prvý akt od začiatku, prvý set mi padol asi po 20 minútach kúsok od Cemetery of The Forsaken. To som mal asi len dva stacky NV. Bol to http://us.battle.net/d3/en/item/chantodos-force … po ďalšej asi polhodine mi padol ďalší set item v jednej z kobiek na Cemetery of the Forsaken http://us.battle.net/d3/en/item/immortal-kings-stride … takže zatiaľ spokojnosť, to, že nepadajú veci pod lvl 58 dropu dosť pomohlo a je to o niečo zábavnejšie. Dám tomu šancu ešte cez víkend, či bude drop aj naďalej taký sľubný
Mne napr padol v 3.akte kluc na prvykrat, v 1.akte som bol ale 5x a nepadol, no zato padla uplne najviac slaba legendarka 😀 Normalne by sa ich asi oplatilo aj farmit, pocitam ze z 5x jedna legend isto padne a nazbierat 5stackov NV je zalezitost 10min 😛 Dneska skusim, dam vedet ci to funguje 😀 Akurat ma hneva, ze su klucnici na tak velkych mapach, casto ich hladam hodne hodne dlho 😀 Inak legend drop zatial slaby, akurat ta 1, ale dal som len 3x 3.akt s MP1. No zato mi padol hned v 1.rune KONECNE prvy plan pre jewelera 😀 Star Rubi!!! 😀
SoulCrusher: Ja mel včera docela kliku. Act1-3 a klíče hned napoprvé (MP1, MF cca 250) ale v aktu4 10 pokusů a nic..
prvni key mi padl v 3A na M0 🙂 pak jsem to asi 8x prosel na MP2 a jen jednou
KUFI ja vychadzam z oficialneho clanku od Blizzardu. Tam pisu, ze hraci mozu keywardenov stretnut na kazdej urovni obtiaznosti ale sancu, ze im keywarden dropne kluc maju iba na urovni inferno a len za predpokladu, ze maju plnych 5 stackov NV. MP nie je podmienkou ale cim vyssi, tym vyssia pravdepodobnost, ze kluc padne. Pri MP10 by mal padnut urcite. Akurat na MP10 to da asi este len malo hracov, pripadne to bude nadlho nez sa prebojujes az ku keywardenovi s NV5. Len sa obavam aby tam nebol zase nejaky bug a pri nizsich MP kluc nepadal. Preto som sa pytal, ci niekomu vypadol kluc z nejakeho keywardena a aky mal MF a MP. Skusim dnes robit najazdy na Odega a ked tak dam vediet. Ak ani pri 50 najazde pri MP4 nic nepadne, bude to zle…
KUFI: nerfli i muj oblíbený tomb of sardar dřív z truhly padalo hodně předmětů ted padá jen pár zlatých:/
Soulcrusher: skusil jsem 3x key wardena v Act1 na MP3 a nepad mi ani jednou.
za nejakych 8h hrani Act1 na MP3 (plvl 21) mi padlo 6x legendary (4×63, 1×62 a 1×61 ilvl) 2x exalted plan a asi 8 slusne prodejnych rare veci.
Co jsem ale zaregistroval a v patch notes o tom neni ani slovo, ze po prvnim umreni u elitni skupinky s affixem „Reflect dmg“ se tenhle trait vypne(!) Docela slusnej nerf.
Jedna vec me docela ale nastavala, a to, ze prestehovaly nejlepsi farmarskej dung „Watch tower“ z Northern do Southen highlands. Coz by nebylo tak strasny jako kdyby ho brutalne nenerfnuli. Zatimco v 1.0.4 bylo ve druhym patre 4-7 skupin elitek + Respl.chest, tak ted je v 1 patre Resp.chest a ve druhym 2 skupinky elit :/ Spis nez nerfovanim nejlepsiho dungu, meli ostatni random dungy stejne posilit a pridat elity.
Jeste jsem si vsim novyho bugu, ze wizardi Mammoth hydra blbne. Na prvni zakouzleni neni videt hlava, a na druhy se nejak prapodivne skokove vynori ze zeme.
Tak se zadařilo blizz se nade mnou slitoval 63lego helmice Mempo Twilight šitá na míru pro mého mončičáka:) inna helma setovka (poslední setovka mi padla na konci června) a jako bonus Ivory tower:D tod vše za 6h…..jinak s 1.5 spokojenost
Patch 1.0.5 je tu i s vyšším padáním lepších předmětů a ti co farmili goldy a nakoupili za draho lepší věci v AH si za měsíc nafackujou kolik ta jejich draze koupená výbava bude stát. 🙂
vypadol vam kluc z nejakeho keywardena? A aky ste mali MF a MP? Uz ani neviem kolko zatahov som urobil na Odega a nic. Vzdy k nemu idem ked si nabijem NV na 5 a hram to na inferne s MP1 az MP4 ale nic. Nieco robim zle? Uz aj legendarka mi vypadla ale kluc ziaden a to tych klucov ako pozeram budem potrebovat z kazdeho keywardena minimalne po 3 kusy… takto ten prsten nezlozim ani za rok
este by bola moznost nastavit si MP10 ale to asi nedam
Mne padla dnes jedna legendarka v act 1 ,ale bohuzial som uz jednu taku vlastnil.(empyrean spear).Pred chvilou mi v act 3 padla konecne prva setovka.(immortal kings stride)S tou som spokojny.Act 1 som hral na MP3 a Act 3 na MP 1
mithrandire, nejdriv bych se podival, na jakem regionu hrajes – jestli se ti nahodou neprepl
Mithrandire skus cez tuto stranku
https://eu.battle.net/support/en/games/diablo3
zadat svoj problem. Snad Ti nikto nehackol konto. Kazdopadne by mali mat aspon zalohu. Skus im tam napisat a uvidis co ti odpisu
Mě padá prd a navíc zjištuju že muj monk je naprostej salát:) mám co dělat na mp2 holt bez aukce to jde pomalu:) btw snad už tu nikdo nebude trollit že info je easy:) tak at Vám to padá závisláci líp jak mě:)
2 legendky v jedné hodině(a obě na nic) no to je slušné asi bych jich měl víc kdybych nemusel D3 přeinstalovat…
Zdravím vás pařmeni.Dlho som tu nepisal.A len sem tam som to tu čekol.Ale s prichodom noveho patch-u.Som dostal nemilý darček.Všetci moji hrdinovia su povymazovaní.100-vky hodín hrania je fuč.Hra sa správa ako keby som ju nainštaloval len dnes.Prosím pomožte mi.Komu mam napisat mail.Komu to mam oznamit.Chcem mat o5 svojho deštruktívneho barbara a rýchleho monka.
🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁
Mám dotaz- aký je rozdiel náročnosti bez zapnutého MP a MP1? ohľadom života monstier?
uff…nviem ci to neprehnali….hram to asi polhodku a uz prva legendarka – MP5 a NV5 (hladam prveho key wardena Odega na Fields of Misery)… akoze veci pada naozaj velmi vela a to moj MF nestoji za zmienku. Najviac mam asi z toho 10 Paragon levelu 🙂
nekdo uz to psal, ze jich ted pada opravdu hodne, tak jedna na run. Prijde mi ze ten jejich drop nezdvojnasobily, ale tak zdvacetinasobily..
lolek, dalsi legendarka – The burning axe of sankis (MP3)
marty78 : pošli odkaz na postavu
Ty díly na ten prsten se dají sehnat jen v Infernal Machine?? 🙂
treti skupinka elitek v Act1 na MP5 a hned legendary ramena Vile ward lol
farmím klíče na mp7 ale jinak asi mp5…
hmm taky to někomu furt padá kvůli nějaké chybě ohledně jakýsych „core“ dat? nebo mám jen já mám takove šťestí?
na inferne su teda vsetky ilvl 60 – 63 ? aj bez pouzitia MP ? lebo mne to zatial tak pada a nejak som cital ze len pri mp1 budu vsetky 60 – 63…vie niekto ?
MP jedu lv. 3 a postava http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chondrocyt-2121/hero/9749359
to AJay – diky za Seoc a priprava super :o)
Ja mam nastavene MP na 2.Viac by som asi nezvladol.Moja postava http://eu.battle.net/d3/en/profile/bigmystic-1449/hero/11923844
Na tejto pisomnej priprave vidno kolko je to fakt vela prace.
Drz sa chlape!
to saajt18 tu mas nastavenie monster power:
http://eu.battle.net/d3/en/blog/6187857/Monster_Power_More_Guts_More_Glory-11_10_2012
Tak uz fici aj europa 🙂
Diky za ty poznamky. Super napad 🙂
SoulCrusher
Tak jsem ještě nezkoušel všechny možnosti MP, ale hraju obtížnost 5, ta mi přijde celkem v pohodě…
jinak link na mojí postavu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Johny-2491/
patch už jede bomba už hraju 😀 😀
dajte sem info aky MP idete a link na vasu postavu 🙂 Aspon sa budem vediet zaradit 😀
Ale je tam.. musíš to nastavit v option a gameplay.. a pak to nastavíš u questu 😉
tak hra uz mi ide spustit ale este tam nie je monster power…
Ajey: dobry napad s tema poznamkama !
Máš pravdu, patch je nainstalován, ale ještě se nejde připojit.. škoda, že teď nejde ani WoWko.. no nic, dám si nějaký závod ve formulkách, snad to pak půjde 🙂
update prebehne v pohode len update na serveroch + maintenance pobezi dlhsie a z tohto dovodu sa bude dat novy patch odskusat az za niekolko hodin. Predpoklad je, ze po 13h by mal byt server online aj pre hracov ale tak snad sa im to podari aj skor 🙂
Tak už mi to dělá nějaký velký update.. že by?
?ouma: v tech beraking news pisou od 3-13h 🙁
Jeste jedna dulezita vec. Prej si mame zazalohovat soubor D3Prefs.txt pokud nechceme prijit o herni nastaveni. Protoze novej patch tenhle soubor prepise.
Tak na Americe uz je nahozenej patch, snad to behem dneska nahodí i na Evropu.
AJey: ok nas recht, nevsim sem si tam toho. Akorat jak tam stoji ze klice nevypadavaji na 100%, tak s MP10 ano. Kazdej level zvysi sanci na drop o 10%. A vztahuje se to i na drop organu potrebnych k vyrobe Hellfire prstenu. A docela by me zajimalo, jestli se ty wardeni budou objevovat pokazdy, nebo je pouze nejaky % sance ze se spawnou. No uvidime zejtra..vlastne uz dneska 🙂
Coz sem vse KUFI nekolikrat v SEoC opakoval …. a je to i zde http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/infernal-machine.html – btw nerikaji vubec nic noveho jen pridali obrazky
je tam mimo jiny i to co sem tu nedavno zminoval po procteni jednoho fora na battlenetu, asice, ze na ty klice z wardenu musite mit 5 stacku NV, jinak nepadaj.
na ofic strance je rozpitvana Infernal machine http://us.battle.net/d3/en/blog/7597724/New_Event_The_Infernal_Machine-10_15_2012
Já pomoct s překladama nemůžu,neumím anglicky.Mrzí mě,že můj příspěvek berete jako stěžování,jen bych rád měl víc informací v češtině.Vím,že AJey toho dělá hodně a vážím si toho.Ale v posledních několika týdnech tu nějaké info dává skoro jen on…
Tak ja si nestezuju vim ze maj pravu ze by to tu melo bejt ale nikdo dlouhodobe webu nepomaha – nevim co proto udelat a mrzi me to. Kazdopadne pokud chce nekdo prekladat a pomahat webu at pise jamesovy. budem doufat ze si james udela cas. Ja proste odmitam vse delat sam a shanet sam. az uvidim snahu ostatnich pak se pripojim se svoji pomoci
Také klobouk dolů, je vidět, že to co děláte není žádná sranda.
rozsah poznámek k jedné hodině povídání vě tak trochu vyrazil dech.
děkuji.
AJay recpekt a velke dik za SEoC jak vidim ty tvoje poznamky tak to bude asi pekny zrout casu a ti co tu jen trolujou tak bud nic nepiste nebo taky neco udelejte
myslim si ze by komunita mela pomahat webu ne si jen stezovat. piste prekladejte rad to uverejnim nikomu se nebrani – ja budu jen rad a o 105 jsou 3 posledni SEoC + par clanku kde je onem vse
Myslím,že na oficiálních stránkách Blizzu by mělo být více informací o nadcházejícím patchu 1.0.5.Hlavně mi tu teď schází informace v češtině o MP a o tom,jak získat Hellfire Ring.
schvalne som si to aj ja myslel len som si nebol isty 🙂 diky
jaj.. MP0 a MP1 😀 ne MF :DD .. sorry za doublepost
saajt18: je to myšleno tak, že na MF0 mají 100% dmg a na MF1 mají 114% dmg.. ne že by měli 2x větší dmg než normálně
Vsetky komentare su fuc ? co to?
chcem sa opytat ak mozem…pise sa ze v mp1 v inferne budu mat monstra 114% dmg ak sa nemylim…znamenato ze budu mat 2x + tych 14% taky dmg ako maju teraz ? …ci mam brat aj do uvahy ze ze su tam nejake nerfy atd atd…