Ahoj,
vzhledem k tomu že přípravu na SEoC mívam kompletně sepsanou v textové podobě a nedávno někdo říkal že by to radši viděl jako novinku z duvodu větší přehlednosti s tím že si některé části musí pouštět vícekrat, jsem se rozhodnul že každé pondělí / úterý budu uveřejňovat text který obsahuje 99% všeho co se v SEoC řeklo. Tímto vám teda dávám k dispozici mojí přípravu na váš oblíbený pořad…
POZOR:
Tento podklad k SEoC obsahuje chyby, nepřesnosti a spousty pravděpodobně nesmyslných poznámek.
uvitani – ahoj opet vas vitam u naseho, vaseho ale hlavne ne jejich SEoCu.
dnes je tu semnou jakko vzdy Adorall a tatka idaddy
podekovani – adorall , krmic
na uvod kratke newsky
———————————
Naš mumble v tomto tydnu po vydáni patche 105 dosahl sveho maxima
kdy v jedem okamzik bylo pritomno 79 hracu takze – tam ta da daaa 😀
self//
timto bych chtel podekovat dalsimu hraci co podporil financni stranku mumble.
tento hrac si nechava rikat : Krmic a ano je to i nte clovek co me
pomaha s pripravou seoc
——————————–
Bug Fixes
18 rijna
opraven bug kdy monstra s reflect dmg nedelali dmg pokud byly napadeni pety
opraven bug kdy monstra s arcane hazely arcane mimo mapu na ktere jste hrali
opraven bug kdy uber skeleton king a rakanoth se teleportovali mimo mapu
a na konec byl opraven siegebreaker respective jeho uber verze a jeho roar attack
———————————
10 rijen 2012 – Austin v Texasu
hostil – Game Developers Choice Online Awards
tam bylo Diablo 3 bylo nominovano do nekolika kategorii prvni z nich byla kategorie
Nejlepší zvuk pro on-line hru
coz zahrnuje celkovou dokonalost zvuku v on-line hre
coz znamena : zvukove efekty, hudební kompozice, a celkový zvukový design.
WINNER: Diablo III (Blizzard Entertainment)
Star Wars: The Old Republic (BioWare Austin)
Tribes: Ascend (Hi-Rez Studios)
Marvel: Avengers Alliance (Playdom/Disney)
Indiana Jones Adventure World (Zynga Boston)
u teto kategorie je velika skoda ze torchlight 2 nesplnoval podminky pro
zarazeni do techto hodnoceni ( pokud vim tak byl problem co se tyka data vydani)
mohlo byt zajimave vydet na vlastni oci souboj d3 vs matt uelmen
dle me by torch 2 vyhralo. protoze dle meho nazoru d3 nema zase tak uchvatnou hudbu jako melo d2
a diky stale se opakujicim motivum napriklad v catedralach a dungech se stejnym designem me hudebni doprovod
prisel chvilkama az otravny.
*****
Dalsi kategorii kde si brousilo d3 zuby byla kategorie
nejlepsi online technologie
To zahrnuje síťovou infrastrukturu, kódování, graficu, umělou inteligenci a podobne prvky
VÍTĚZ: Star Wars: The Old Republic (BioWare Austin)
• Diablo III (Blizzard Entertainment)
• Indiana Jones Adventure World (Zynga Boston)
• Tera (Bluehole Studio / En Masse)
• The Sims Social (Playfish)
no po pravde co dodat k teto nominaci ? rekneme je to cest byt nominovan na online technologii
kdyz ma d3 stale tak velke technicke problemy ale budiz. dejme tomu ze d3 je technologicky hodne vysoko
jen se stim team okolo d3 a BN2 musi poprat aby d3 naroubovaly tim spravnym zpusobem a aby hra fungovala jak ma.
a k tomu si dame video ktere trefne vypovida o technickych zalezitostech ketre byly pri vydani diabla
ale zaroven vystihuje i situaci okolo patche 105 a to hlavne a predevsim koncem videa na tema error
———————————
posledni malou newskou je ze idkyz d3 nema jako d2 ladder tak stranky
http://www.diablo3ladders.com/
se o podobnou vec snazi. pokud tedy mate chut soutezit s ostatnimi hraci mate sanci ale az v sezone 2
protoze sezona 1 uz bezi. navstivte deta tyhle stranky a pobavte se u ladderu a zavzpominejte tim i na diablo 2
———————————
A nyni zacneme prvni davkou otazek a odpovedi z oficialniho fora.
jeste pred tim ale musim vysvetlit co je paranoia :
Paranoia je psychická porucha, která se vyznačuje nadměrnou podezřívavostí.
Osoby trpící paranoiou jsou často přívrženci konspiračních teorií a hraci d3. Trpí představou,
že snahou osob v jejich okolí je ublížit jim a nicit jim dropy itemu.
Pokud si myslite, že paranoia je výsadou pouze několika bláznů a psychopatů, tak jste na velikém omylu.
Paranoiou trpí až 15 % obyvatelstva z cehoz drtiva vetsian hraje diablo 3, takže ty, vážený posluchaci tohoto streamu, jsi pro 15 % svého okolí škůdcem,
a ty blizarde si přímo vrahem legendarek a setovek. Dejte si pozor! Může se stát, že vam nějaký paranoik v zájmu vlastního zabezpečení lepsiho dropu hackne pocitac.
Už se tak několikrát stalo! Takze Ještě jednou – mějte se na pozoru.
to bylo jen na vysvetleni protoze nekteri z nas stale timto stavem trpi
a trpi tim i nekteri navstevnici oficialnich for.
*
bylo to prilis dobre nez aby to byla pravda – hlasa jeden z hracu v nadpisu na oficialnim foru
a pokracuje :
nevim proc blizz musel nerfnout dropy a vratit je zpet na 104. tedm luvim o legendarkach a setech
farmil sme skoro nonstop a muzu rict ze se to zmenilo. kdyz patch prisel padala jedna legendarka za run
a to minimalne. to sme ja i moji kamaradi meli super dropy. najednou uz nic nepada ani mym kamaradum a
to farmí porad cca 8 hodin denne.
lylirra odpovida na tyto zachvaty QQ a paranoi :
neprovedli jsme zadne upravy dorp rate ani kvality
dropy co byly vcera nebo v den vydani patch 105 jsou stejne i dnes
s nejvetsi pravdepodobnosti zazivate proste normalni RNG – random number generation
– proste nahodne generovani dropu
k tomu se muzu podepsat. vcera jsme sli run 3 actu inferno kdy alexikovy nepadalo vubec nic a
nam tam padala jedna legendarka zadruhou vcetne 63 itemu. je to proste jenom nahoda
i ty paranoie ohledne ip adres jsou snuzka nesmyslu. spousta hracu i ja jsme zkouseli ty ip adresy
a nepadlo na nich treba 5 hodin nic. takze to je asi tak vse k toumhle.
————————————-
Dalsi veci na oficialnim foru je QQ ohledne keywardena Xah rith
jeden z hracu si stezuje ze se se svym barbarem dobre bavil do doby nez potkal keywardena.
ze skousel predelat build ale vzdy byl totalne a nekompromisne slozen. ze ho instatne ownil pnwnil do kytek
ze tedy zkusil i AH a utratil neco do dmg zvetsil defens ale i pres to bylo velice velice
tezke ho zabit a stale ho neni schopnen porazit. tvrdi ze pro normalni hrani kdyz jdete po Questech
je moc silny.
lylirra ale opet kontruje.
predem musim rict ze to neni bug je opravdu tezky ale stale naslochame a zajimame se o odezvu hracu.
a to nejen v infernu ale ve vsech obtiznostech a na vsech stupnich mp
jsme si vedomi ze ze xahrith je momentalen trosku vyzva (na tom teda osobne nevydim nic spatneho)
a uvazuji o parm oznostech
*nerf dmg
*nerf afixu oslbabit jejich silu
*nebo prestehovat ho nekam mimo hlavn icestu – coz jedle me dobra vobla
xahrith totiz jako jediny stoji v ceste a nedje se mu vyhnout. nebo skoro nejde.
i pres tyto veci co maji v hlavach chteji se rozhodnout az dle feedbacku – proste se rozhodnou
az podle nazoru fanousku na danou vec.
tak jako to keywaredni maji byt zabavny challegne maji byt trosku vice tezsi nez normalni gameplay
a do souboje s nimi by jste meli dat trosku vaseho bojoveho umeni ale nechteji aby
branily pruchodu hracum co chteji hrat normalni sotry mode.
————————————-
nez se pustime do druhe casti A/Q
tak pootocime kolem casu a za vzpominame jako uz v minulych dilech na zacatky dialba. tentokrat zavzpominame
na zacatky d3 kdyz bylo inferno infernem a pusitme si kratke video jaka byla pred 4 mesici nejlepsi strategie do inferna.
na tohle video ktere si za chvilku pustime jsme si vzpomel vcera kdyz jsme ve 4 lidech drtili 3 act inerfna
jako maceta roztavenym kouskem masla. a tak sme si zavspominal jake byvalo inferno driv. mozna ale ze tohle video
co uz si opravdu za chilicku pustime je i budoucnosti protoze nam pribila funkce player x kde na desitce se muzeme dockat podobnych situaci.
ted uz ale slibene video
——————————–
tak a pustime se do druheho kola otazek a odpovedi : a ano vetsina se opet tyka patche 105
Od vydaní patche 1.0.5 uplynul nejaky cas a fanousci se opet ptaji vyvojaru Diabla 3, jak jsou se svoji praci spokojeni.
Nejvice otazek se toci kolem Monster Power a infernal Machinu.
————————-
Ve zkratce k Infernal machine.
K ziskani klice nebo planku je potreba petkovej stack Nephalem Valoru. Na Monster Power 0 je sance na drop pouze 5% s kazdym dalsim Mp se sance zvysuje o 10%.
————————-
Ted uz ale k otazkam:
Jestlize DH nepotrebuje heal od Templare bude Templář healovat peta, ktereho ma DH jako pomocníka? Taka kdo dostane heal jako prvni Pet nebo DH?
Grimik odpovida: Templar si svůj heal setri pro vas nebo pro sebe, ale kdyz uz heal pouzije healne Vas i vaseho peta.
Templar neleci zadné pety, coz zahrnuje i pomocniky DHcka.
————————-
Monster Power se pri kazdem opustení hry resetuje na nulu. Je tohle záměr? Pokazde se musim vracet zpet do nastaveni a opet urcit Monster Power.
I kdyz dojdu na checkpoint, odhlasim se a hned vratim do hry monster power je vypnut.
Vaeflare: Momentalne se tim to problemem zabyvame. Vime o tom ze se obcas Monster Power pri odhlaseni vypne.
Snazime se tento problém vyresit. Od doby co je sance na drop bonus itemu s MP10 100%
Znamená to tedy ze monstra dropnou ještě jeden drop? Když sance je na 100%. A normální monstra by měla dropovat pouze jeden drop… spravne?
Kdyz zabijete monstrum na MP10 a dostanete sanci na bonus drop, mel by byt 100% na drop veci.
Tedy ano monstra by mela dropnout nejmene jeste dva itemi. ALE muze to byt pouze i par goldu, ktere seberete auto-pickupem.
Tudiz si toho ani nevsimnete. Jestli i presto mate pocit, ze neco nefunguje spravne, dejte to prosim vedet na forum.
————————-
V patch notes jsem cetl ze Monster Power ovlivnuje sanci na drop klicu, ale o Magic Find jsem nic nenasel. Ovlivnuje tedy MF nejak drop klicu?
Vaeflare: MF nijak neovlivnuje sanci na drop klicu. Pouze Monster Power level.
————————-
znamená to ze Nephalem valor nedela nic jineho?
Vaeflare: Chceme aby Nephalem valor 5 byl podmínkou k ziskani klicu nebo planku.
————————-
a dalsi otakza o Infernal Machine.
Kdyz jste v parte a zarizeni na portal(Infernal Machine) neni vase, je zde sance na ziskani organu?
Lylirra: Kazdý kdo je pritomen v boji a ma NV5. Ma take sanci na drop organu, nezalezi na tom kdo portal otevrel.
Kdyz ale organ padne jednomu hraci neni podminkou ze padne vsem. Tedy pokud nemate Mp10.
————————-
Kdyz rozlozim Hellfire ring na craft material, dostanu Firey Brimstone nebo dostanu organy a klice zpet?
Vaeflare: Po rozlození prstenu dostanete pouze Magic(modry) a Rare(zluty) craft material.
Duvod proc jsme se rozhodli, aby mohl byt Hellfire ring rozlozen pouze na Magic nebo Rare materiyl, je protoze nechce,
aby hraci farmili ring jen kvůli Brimstonu. Brimstone je velmi cenny a chceme aby to tak zustalo.
————————-
Cinematics v Diablo 3
Bylo by Diablo dobry film? Ja myslim ze ano, pokud by bylo udelane jako cinematic ve hre.
Vaeflare: Serie Diabla vzdy podnecovala moji predstavivost a velmi bych si uzival film ze sveta Sanctuary.
Dokonce si umim predstavit jak epicky by film zacinal. Bohuzel musim rict, ze v teto dobe neplanujeme celovecerni film ze serie Diabla.
***
Diablo 3, nejvice ocekavana hra roku mozna i desetileti by se urcite stala skvelym filmem. Nejradeji bych videl trilogii vsech tri dilu,
ktera by zahrnovala dobrodruzstvi ze vsech tri dilu a vyplnovala mezery mezi pribehem.
Musim rict ze nejlepsi na serii diabla je pribeh. Neni to hra nebo jeji velikost ale pribeh a jeho fascinujici koncept.
Vaeflare: Ver mi v tomhle jsou s tebou! Osobne jsem byl velmi vzruseny kdyz jsme udelali cinematic k diablu 3.
Pokazde kdyz vidim cinematic k Diablu, tak chci videt vic a chci zjistit vice o postavach a jejich zivote.
O tom co se deje na pozadi pribehu nebo mezi ruznymi postavami ze serii. Osobne bych rad videl film nebo cinematic o
Zoltan Kullovy jak propadl temnote. Rad si prestavuju zacatek jeho pribehu: Jako mladého a dobrého hrdinu, ktery se snazi zachranit svet.
————————–
za malinkou chvilku opet pootocime kolem casu ale jeste pred tim si dame malinke video jako minule
ale tentokrat arty wizardu od fanousku teto herni serie
adorall obrazky wizard
————————–
tak a ja ted tedy otacim pomyslnym kolem casu a vrati em se do dob diabla 2 a diabla 1
ovsem tema bude stale aktualni i pro 3 dil teto serie
David Craddock o Diablu 2
„Pro Diablo 2, Blizzard North chtěl, aby se hra vymanila z vertikálního režimu.chteli vytvořit větší svět
se spoustou různých míst na prozkoumání „.“Postupem času, tým narazil na některé nedostatky nebo mozna lepe recveno ruzne poznatky.
Přidali možnost spouštět runy s cílem prozkoumavat nové oblasti mnohem rychleji, ale pokud runu přituhlo,
bylo těžké ho prostě projit protoze se stavalo ze jste na sebe treba pri portovani nabrali tolik mobu ze dalsi pruchod byl skoro nemozny.
Za druhé, mnoha hráčum chybelo původní graficke tema coz bylo : odvážnější prostředí,
které bylo do značné míry presunute do porostů jako : džungle, poušt a i když prostredi byly krásné, rozhodně je neslo označit za „gothic horor,“
což bylo u Diablo 1 jednou z velkych prednosti a diky tomu lide d1 milovaly.
Cast tymu zacala pracovat na hernich mechanikach, ktere delaly Diablo 1 tak zabavnym, predevsim pomaly,
strategicky a klaustrofobicky progress skrz podzemi. Potom Blizzard North vytvoril Diablo 2 jako uplne novou hru,
takovou ktera bude sama sebou a v nekterych ohledech vystoupi ze stinu Diabla 1. Vytvorili nova prostredi, ktera pomohla
prohloubit svet Sanctuary a jeho mytologii a vytvorili pro hrace zajimavejsi prostredi (oproti D1, kde byl pouze dungeon).
Oproti Diablu 1 se hra tolik nezamerovala na prochazeni dungeonu, ale rozsirila se do vetsiho mainstremu hracu tim, ze se stala rychlejsi/akcnejsi.
a diablo 3 v tomto smeru pokracuje pro nektere az za unosnou mez.
nektere výhrady k D2 mechanikám museli být překonávany poměrně brzy ve vyrobnim procesu, protože si vzpomínám ( rika david craddock) jakmluvil Max Schaefer a Dave Brevik
a další z Blizz North ze všichni cítili, že Diablo 2 bylo prakticky nehratelne ,protože pokračování melo prostě takovou rychlost tempa a plynulost,
že v porovnání s D1 se cítili hrači pomali a těžkopádni.
D3 se hraje podobně jako D2, nemusíte utikat o moc rychleji než nepřátelé v D3 (mate ruzne skilly jak zamezovat pohybu mobum),
ale vašim pohybem téměř nikdy nedostanete stun ,uzamčeny nebo nebudete přerušení, takže se můžete vždy dostat pryč od okolních nepřátel
(i když některé z nich poběží za vami). a kdyz uz k toum dojde mate k dispozici spousty veci jak se z techto vlivu vymanit
Na druhé strane v Diablo 1 jste museli věnovat velkou pozornost umístění , vzdálenosti , uspořádání a museli jste resit i
počet nepřátel přicházejichivh na vás, protože nechat si pustit k telu jednoho nepřítele nebo dokonce dva nebo tři,
mohli ste dostat stunlock, a bylo téměř nemožné uniknout.
proste Diablo 1 je mnohem vic strategická hra, ve které přežití vyžaduje více dovednost hráče, než v jejich z jeho pokračování.
co si otom myslite vy posluchaci ? to necham na vas muzete to probrat v chatu na carpinust tv.
——————————
a ted par veci z naseho webu :
storker napsal
To co piši je pouze má dedukce. Něco na tom ale může být.
*Paragon level byl vytvořen aby zamezil hráčům využívaní bugů.Při některých nižších MF padá legendarek mnohem více.
to je hloupost a paranoia vyvracena tisici hraci
*Monster power zase nutí hráče na single a zamezuje dary slabším hráčům.
blbost ve hre vice hracu je vase zabijeni ucinejsi a muzete si pomahat buildy
a rozhodne je to vetsi sranda.
za dalsi jak zabranuje to ze na mp1 ti padaji lepsi veci toum aby jsi daval itemy slabsim hracum?
nijak …
*Proč né offline, protože online mohou měnit co se jim zachce a nikdo nic nepozná.
omyl pozna datamineri jako nepriklad jeden nejmenovany rusky web nebo i ruzne asian weby
najdou vse co je na serverech nahozeno nebo ve hre zmeneno. blizzar nema sanci nic ututlat
storker (dalsi vec)
Dokaže někdo vysvětlit proč to v den vydání patche padalo furt a teď u toho sedim druhý den a nic. Jediné co nechci slyšet je štěstí!
*rika se tomu RNG – random number generation / proste v podstate nahodne generovani dropu
*******
FujiwaraCZ
Zdravím, mám DOTAZ.
Místo kde vypadne Legendary věc bude nyní označeno sloupcem světla, a také se zobrazí bod na mini-mapě,
byl přidán i nový zvuk při vypadnutí… Nezobrazuje se mi bod na minimapě ani na velké mapě.
Nepřidali to nakonec do patche? Docela mě to vadí, protože často sprintuju po mapě a nečekám na každého moba a jeho drop.
Myslel jsem, že konečně zabliká mapa nebo něco podobného a ono nic. Díky.
no bud jsi slepej nebo behem hrani nestihas vice veci najednou. coz je normalni vec.nebo ti legendarka padnula vzdy na tve obrazovce.
na 100% muzu rict ze pokud ti legendarka padne mimo obrazovku tak cca 5-10 sec ti na minimape blika neprehlednutelne kolo
*******
walker
dotaz prosím,
četl jsem patch notes a pochopil jsem z něho správně, že na infernu se o 25% zredukovala demage od potvor, ale demage, které dává prostředí zůstává stejné?
co jsem zkosel tak to dava stale stejne coz je nedava to v podstate nic 🙂 stuny funguji stale dobre.
******
par dotazu bylo i na mumble :
je jedno na kolika mp dorpnu klice a na kolika mp otevru portaly ?
– ano je to uplne jedno
je jedno na jake obtiznosti droponu key ?
– ne neni, keye padaji jen na inferno. keywarderi jsou ve vsech obtiznostech ale keye dropuji jen v infernu
——————————
dalsi veci co se u nas na webu hodne probira nebo spise se jen QQ je presunuti watch tower do Southern highlands :
*ano rozhodne asi nema cenu uz zakladat hru jen s ni protoze je daleko od portu
a odost dele se hleda
*ano rozhodne kdyz uz tam je ma cenu ji jit protoze tam stale muze byt 7 elitek
jen jsou rozmistene do obou pater
– osobne si mylsim ze je dobre ze ji predelali aby tim dali moznost nebo spise chut hracum zkusit i jina mista nez 1 act.
ten by byl totiz po 105 na mp1 asi hodne dominantni a takhle alespon trosku vyvazili acty
——————————-
//////////////////////////////
——————————
ted splnim slib co jsem dal minuly seoc a na prani par hracu co terpv zacinaji farmit reknu farmu pro 2 a 3 act
ikdyz dle me s tim jak ulehcili inferno – o cca 20% hp i dmg vsem mobum se v podstate mohou vsichni presunnout do 3 actu
ve kterem uz muze padnout cokoliv a nemusite hrat mp1 v 1 actu kvuli lehcim mobum.
osobne musim rict ze na 0mp ve 4 hracich 3 act nam padaji lepsi veci nez 1 act mp1. bude to tim ze mp1 je zabijeni elitek
pomalejsi a celkove prochazeni se spomaluje s tim zem usite zabijet i okolni bile moby.
dalsi vec co mluvi pro act3 na 0mp je fakt ze expy a goldy pribivaji opravdu kralovsky. posledni vec
co bych chtel rict ze zatim z mych poznatku jsou lepsi dropy kdyz hrajete ve 4 hracich nez kdyz hrajete sami.
ale cele to muze byt jen nahoda. a ted uz pojdme na zminovane farmy a vemu to cele vcetne 1 actu
****************
act 1
pokud famru jen na keye tak festering woods tam se da uz nabrat NV5
a hned hura do fields of misery a takto porad dokola
pokud jdete na normalni farmu tak
Na začátek musíme založit quest The Imprisoned Angel (the cursed hold).
1. Cathedral level 3 – zde je 1 elita kterou když najdem zabijeme a portnem se do města.
2. Cemetery of the forsaken – min. 2 elitky mimo hřbitov (Weeping Hollow) poté se vrátíme zpět na hřbitov a zalezeme to crypt.
3. fields of misery obshajuje nyni cca 3 elitky a keywardena
4. The festering woods tam provedeme to samé akorát najdeme 2 kobky.
5. southern – Watch tower.
6. Leoric´s Manor.
7. Halls of Agony level 2.
8. Cursed Hold. – tam ma zvyseny drop warden – vam klidne dropne 10 itemu i vice
9. Halls of Agony 3.
10. The Butcher.
****************
act 2
Farmeni 2 actu neni god vi jak uzasna vec no na druhou stranu mame pridane elitky a hlavne wardena.
vetsina hracu co farmila nebo chce farmit 2 act tipuji bude farmit jen wardena.
pro ne plati jedine –
1 port desolate sands
2 najit vault of the assassin kde je cca 7 elitek
3 wp path to the oasis zabit keywardena a znovu
pro ty co by chteli farmit 2 act „normalne“ treba z duvodu ze ho maji radsi nebo 3 act nedavaji
Quest – The Black Soulstone – Soulstone Chamber
1 wp Black Canyon Mines naleznete elitku a pryc
2 WP to Khasim Outpost kde zkuste najit dungeon pokud se vam nevygeneruje u portu najdete elitku a pryc
3 nasleduje Road to Alcarnus kde jdete smerem k magde kde mate na 100% jednu elitku ale vetsinou 2
4 Path to Oasis do stok kde byva dost elitek a pote zpet do oasis kde najdete wardena + par elitek
5 WP to Desolate Sands najdete Vault of the Assassin cestou k nemu najdete urcite par elitek v assassinu muze byt okolo 7 elitek
6 pote uz vase kroky smeruji do terminusu k zoltanovy jeste pred nim muzete navstivit oba postrani portaly / dungy
7 zoltan kule – zabit a pokracovat v questu smerem na beliala
****************
act 3
urcite hledejte watch tower 3 actu – coz je fortified bunker
bez teto lokace bych hru leavnu la sel znovu
fortifield najdete ve vychodu z mesta smerem areat gate u katapultu do battlefield
takze 3 act: 6Q / part II – to se vetsinou zaklada
ale pokud se chcete vyhnout az prilis tocivym castem tower ktera je pro dost hracu otravna
zadejte Q kill azmodan – cili posledni
*deep 1 patro
*port deep 3 patro ktere je male ale miva 3 elitky deep 2 kvuli talibancum
se nedoporucuje pro HC charaktery – jinak ho muzete taky zajit
*pote z mesta do skycrown battlements a pokracovat az do stonefort v kazde lokaci je okolo 3 elitek
a navic od patche 105 je ve stonefordu keywarden
*pak port mesto vyjdete arreat gate do jiz zminovaneho fortified bunkru ktery miva 7 elitek a zlatou truhlu
pote pokracujte do battlefield kde se muzete zastavit v nahodnych dungeonech ale dle me je to ztrata casu
ikdyz nektere dungeony mivaji zlatou truhlu. urcite se ale zastavte v battle storage pokud ho tam nemate port mesto
*jdete na wp krosick bridgge zkuste najit icefall caves pokud se vam vygeneruji – maji dost elitek a zlatou truhlu
*pokracujte dale po rakkis crossing kde pokud budete mit stesti muzete zkusti sve stesti
v bridge stores
– to je to misto uprostred mostu kde vyleze vojak a zacne volet heelp heelp.
ale protoze je to mala mistnustka s elitkou HC hraci vetsinou reknou pomoc si sam a jdou dal
pokracujte tedy az k az k siegebreakerovy a po jeho zabiti uz jen dal pokracujte
az k azmodanovy
– pokud jste ovsem zadali quest kill azmodan treba z duvodu ze se vam tahla tower moc nelibi
a ze phasebeasti se HC hracum nelibi dost
*budete pokracovat arreat creater 1
*po vycisteni wp arreat crater 2 pozor na beasty
*nasleduje dalsi wp core kde dojdete az k azmodanovi a pro hc hrace opet pozor na beasty
– oni maji totiz neprijemnou vlastnost … takove schovani do stinu a radi ignoruji tanky pred vama
takze neni problem aby se na vas obevili a maji dost slusny attack speeed tak pozor
*****************
a kdyz sme u tech tipu a tricku pridam na konec dnesniho dilu jeste jeden
Puzzle Ring ma sanci vysummonit goblina
monetalne funguje takto :
*The Goblin ma spawn jednou za cca 15 min
*The cooldown zkonci ikdyz nezabijete goblina a bezi po celou dobu ikdyz ho nemate na sobe tudiz klidne na 14 minut nahodte normalni ring na gameplay
*The cooldown je aplikovan na postavu ne na ring
*The inferno goblin muze dropnout ilvl 63 rare – zatim neni potvrzeno ze by mohl dropovat ilvl 63 set/legendary
*Ring funguje i na followery
///
goblinek je vzdy lvlem z 1 actu at je vyvolan kdekoliv
///
muzete si rozjet peknou farmu ve 4 lidech
kazdy si poridi ring a vsichni si nasadi vsechny 4 ringy v 1 minutovych intervalech aby se goblini spawnovali v nejakych rozumnych casech
– pote jdete normalni gameplay a po kazdem vyvolani goblina si vemte dalsi ring na kterem vam bezi cooldown
timto stylem jste shcopni vyprodukovat desitky goblinu.
Samozrejme kldidne staci si pujcovat jen jeden ring i tak budete mit kazdych cca 20 minut 4 gobliny a to se vyplati !!!
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Na akom MP je najlepsie chodit farmu ?
zdravim, měl bych dotaz ohledně „pekelné mašinky“, musím mít NV5 když jdu na klíčníka, jinak mi klíč nepadne?
děkuji za článek
s tim goblinem nwm , nwm
s kamosem jsme expili 3 act quest – jak musite zabit toho smradocha GLOMA
no a byl tam 1 goblin zaa ani ne 20 sekund po jeho zabiti tam byl dalsi
bud stesti nebo nwm xD
Blizzard: „Wow, it really works. We should nerf it soon.“
Ty jo koukam ze je to 2x delsi nez minule
deep 2 kvuli talibancum se nedoporucuje pro HC charaktery… To je moc