Monk a jeho vývoj, bloated corpses a Blizzard.com v novém

monk Období klidu stále přetrvává. Žádné
výraznější novinky se za poslední dny neobjevily. Je tady ale několik
menších či neúplných zpráv, které se od vývojářů dostaly na
veřejnost pomocí oficiálního Twitteru
Diabla
. Takže ke stručnému přehledu…

Jak jsem se již v komentářích minulého článku zmiňoval, před
několika dny byly dokončeny koncepty ženské podoby Monka. Zároveň se prý začalo pracovat na
různých typech brnění pro ženskou verzi Monka. Téměř kompletní je také
tzv. „bloated corpse“.

V případě „bloated corpse“ má jít pravděpodobně asi o nějakou
mrtvolu, která v sobě skrývá nějaké poklady. Nevím jak to vypadá,
nenašel jsem k tomu žádný obrázek, ale neřekl bych, že je to něco extra
nového. V Diablu II také přeci byly mrtvoly, které skrývaly nějaké to
zlato či další předměty…

Zpět k Monkovi. U toho byl dokončen také „dual-wield attack“, tedy
útok dvěma zbraněmi. V tomto případě šlo konkrétně o animaci útoku
mužské podoby Monka. Koncept některých pěstních zbraní je k vidění na
tomto obrázku:

monk-fist-weapons

Na závěr ještě jedna menší novinka týkající se spíše samotného
Blizzardu. Jeho oficiální web, www.blizzard.com, totiž dostal nový vzhled.
K předělávce došlo také u části webu, která se týká Diabla 2,
o čemž se již zmínil Krolth na Diablo 2 webu.

66 komentářů u „Monk a jeho vývoj, bloated corpses a Blizzard.com v novém

  1. Alanor: Je celkem jedno, kolik lidí v tom týmu bylo. Co mě zajímá je, že minimálně šéf vývoje Mythosu byl ten, co vytvořil FATE a že to jako FATE vypadá.

    Btw, navíc z logiky svých výroků si odporuješ. Píšeš, že na něm nedělali ti, co FATE a pak že tam pár lidí bylo. Tudíž na něm nějaký lidi z FATE dělat museli. Trochu zbytečná konverzace.

  2. Pánové, to co napíšu, je jenom můj osobní pocit, ale mně to připadá, že lidé kteří udělali špičkové hry pro Blizzard a viděli jeho zisky, chtěli za svou práci větší podíl a Blizz jim je nedal a proto se osamostatnili. Blizzard má jednoznačně problémy, pravděpodobně nemá špičkové lidi, slibuje, ohlašuje, připravuje, odkládá a tím to končí, ale má peníze. Na druhé straně je stav opačný, protože vybudovat batlenet je finančně asi hodně náročné. Obě strany to tlačí dát se znovu dohromady a hráči by na tom jenom vydělali. Jak jsem řekl, je to můj osobní pocit. Pokud se podíváte do časové historie vydání her, tak dnes by jsme měli řešit problém s patchem pro D4 :-D

  3. „Ale na tomhle dělá jinej tým, ti co dělali Mythos a ten prý byl supr.“

    Na Mythosu dělali ti, co dělali FATE. Mythos byl prakticky jeho pokračování. Nevím jak Mythos, ale FATE není žádná sláva. A stejně jako FATE vypadá i Torchlight. Všechny 3 hry jsou si dost podobný, hlavně designem. Já osobně tomu moc nevěřím.

  4. Hellgate se moc nepovedl no. Ale na tomhle dělá jinej tým, ti co dělali Mythos a ten prý byl supr, bohužel jsem neměl možnost ho hrát :-(. Ale Torchlight by mělo být ještě lepší :-P. Nejspíš to Diablo 2 nepřekoná, přeci jenom je to menší hra, ale mohla by nás zabavit na dost dlouho ;-).

  5. Moc se těším na Torchlight. Není nad to když skuteční tvůrci D2 udělají hru. Všimněte si třeba jak parádně je umístěná v Torchu koule s live a manou, že máte přehled. Kouknul jsem se dole na odkaz od Walhalla a já nemám co řešit. D3 2011? – zde by se hodil symbol M. Topolánka o „jedničkách“! Jinak vše jistí D2 a pokud vypotí Blizz patch, bude pohoda. Koukněte se jak žebrácky je provedený v D3 obrys postavy, do kterého vkládáte itemy. Tohle dělá někdo kdo netuší o co jde. D3 2011?, ani omylem!

  6. no proto je v zavorce to slovo :-D taky si nemyslim ze tech 11 mil lidi ( co by to melo hrat a platit) by odeslo ze dne na den… ale nejakej ten mensi odliv hracu bude… aspon do vydani datadisku,a le az vyjde D3… tak uz nebudou „vedci“ ukazovat na zavislos tna pocitacovych hrach jako je wowko… ale na nasem Diablu 3 :-D:-D to u toho prosedim tolik dnua noci :-D:-D dokud nezkolabuju :-D

  7. James: Mno, obyč mrtvola, na kterou se dá kliknout a vypadne či nevypadne z ní nějaký zlato nebo předmět. To jsem měl na mysli. V gameplay videu na jednu witch doctor kliknul v čase 3:42 – http://www.youtube.com/watch?…

    Přemejšlim, jestli ta nafouklá mrtvola může být něco jiného než tohle. Asi jo, když to tam řešej. Ale napadá mě akorát zombík, co se nacpal nějakejma předmětama a je třeba ho zabít než z něj něco vypadá :D:D:D

  8. Mato: Tak pro pořádek a přehlednost je to možná lepší dát zvlášť do dalšího článku. Díky Tobě. A abych přidal i svůj názor: mně se ten nový vzhled oficiálního webu Blizzardu líbí. Osobně mi ten starý přišel už okoukaný.

    Walhall: Co se té mrtvoly týče, tak fakt nevím, jak vypadá. Pokud by někdo našel obrázek, určitě bych ho přidal přímo do článku.

  9. Bloated corpse je anglicky „nafouklá mrtvola“…zřejmě se bude jednat o nějakou trošku jinou než obyčejnou mrtvolu, ze které vypadne pár zlatejch a nějakej ten předmět, jak jsme to mohli tisíckrát vidět v D2 nebo třeba i asi v půlce vůbec prvního gameplay, kde kliknul na mrtvolu witch doctor a vrhly se na něj z okolí potvory. Tak nějak ale přemejšlim, co na tomhle mohli ještě novýho vymyslet…

Napsat komentář