Zajímalo Vás někdy, jaký je nejefektivnější poměr mezi crit chance a crit damage? Hráč ZiggyDStarcraft se na to pečlivě mrkl a natočil krátké video o tom, jak byste měli stavět svůj gear s ohledem na tyto staty. Krátké shrnutí v češtině je samozřejmostí 🙂
Diablo 3 Guide: Crit Damage vs Crit Chance | How to Get More DPS For Your Gold
1. Základní výpočet pro Ziggiho DH je – 750 DPS. Přidá +10% crit a DPS stoupne na 797 DPS. Když totéž zkusí místo toho s crit damagem tak 100% crit hit damage zvedne DPS také na 797 DPS.
2. Z toho vyplývá že 10% crit ch = 100% Crit hit v DPS. A to je ideální poměr mezi Crit Ch a Crit hit damage.
3. Když nasadí +10% crit chance a +100% crit hit dostane celkem 908 DPS což je součet obou předchozích bonusů + cca 1/3 jejich hodnoty.
4. Když stackuje +50% crit hit a +100% crit hit dostane jen 815 DPS (To podle mě není moc dobrý příklad, spíš by měl ukázat 200% crit hit což by ale vyšlo stejně pořád o dost méně než krok 3.)
5. 10% Crit chance gloves a 5% crit chance brace vychází také jen 815 DPS.
Možná, že jste už tušili intuitivně co Ziggy podložil čísly, ale až se budete někdy přít s někým kdo má jiný názor aspoň ho můžete setřít matematickým důkazem ;-).
Přijde mi, že úrověň příspěvků je tu horší a horší a přispívají lidé, kteří si o hře nic nepřečetli.
Poměr 10% CHch na 100% CHD je jako nejefektivnější známý už od vydání hry, a kdo úspěšně dokončil základní školu, tomu to je jasné hned. Tahle „novinka“ prostě nepatří do sekce novinek.
Pro Soptika a ostatní začátečníky, kteří nevědí jak porovnat něco z AH s vlastní výbavou: Najděte na AH věc kterou chcete porovnat / vlevo dole klikněte na ikonku chatu / vyberte general, nebo kámoše nebo kohokoliv, to je jedno / zmáčkěte shift, klik na předmět, enter (v chatu se vám objeví předmět) / založte hru nebo se připojte do hry, klikněte v chatu na text itemu a vuala – předmět se vám porovnává s nasazeným gearem! Klidně to sem dejte jako další novinku, když se sem vejde i článek o šokující výhodnosti criticalů!
Tady preci vubec nejde o to, jaky skilly kdo pouziva. Ten clovek jasne mluvi o rychlem a jednoduchem zpusobu, jak kontrolovat narust dps (to cislo v kolonce u postavy). Takze kdyz se rozhodujete mezi dvema vecma s CC + CD a nemate moznost si to nasadit (coz obycejne byva pokud kupujete z AH), tak tahle matematika vam lehce napovi, co je pro vas vyhodnejsi. Nic vic a nic min.
Tak jo, tohle jakž-takž dodržuju + přidávám další bonus v podobě attack speed a weapon damage jinde, než jen na zbraní.
Dobré info ( 10% crit. chance = 100% crit dmg), to je ale vše. Záleží také, co člověku nadropuje
. Pak ty nadropované itemy musí tak nějak sladit, aby dával slušnou dmg a přitom moc nechcípal. Já osobně nikdy nemám max. dmg, co můžu mít, protože pak na to většinou doplácí resisty, armor, life apod…. Člověk musí zkrátka najít ideální poměr mezi ofens a defens.
no s 49,87 %/355 % krása
Takže se nakonec všichni shodneme, že takový dobrý ideál by byl 100% crit chance a 1000% crit dmg. 😀
http://theasiangamer.com/d3-damage-calculator/
Tahle kalkulačka řekne asi víc než 10 videí ….
50% / 500% 🙂
ja som to nejako nepochopil…tiez by som povedal, ze cim vacsie CC a CD tym lepsie nie? Ci to bolo myslene ze ked mam dva predmety a na jednom je CC a na druhom CD o urcitych hodnotach tak potom podla coho sa mam rozhodnut co si vziat na seba? Viac podla mna zalezi ako mate nakombinovane skilly a ako ich viete vyuzivat. Co som si vsimol tak u barbaroch je okrem sily a vitality velmi ceneny aj atribut IAS. Ak sa objavi na nejakom legendarnom predmete alebo setovke, tak cena itemu okamzite mieri cenou k astronomickym vysinam. Ale pamatam si, ze pri Diablo 2 boli urcite vlastnosti take, ze sa ich efekt menil po urcitych skokoch. Teraz si vymyslim priklad lebo uz si to nepamatam – napriklad IAS ked mate do 9% tak vas barbar urobi za sekundu o jeden utok viac. Cize je jedno ak mate IAS 1% alebo 9%. Ak sa dostanete s hodnotou IAS na 10% tak barbar za sekundu urobi uz 2 utoky naviac a to povedzme plati az do IAS 16% a potom od 17% sa to zase zmeni a barbar za sekundu da 3 utoky naviac. Takze ak mate 10% IAS a najdete vec ktora pridava 6% nema ju zmysel davat na vasho barbara lebo tym nic neziskate, naopak si mozete ine hodnoty ako napriklad vitalitu rapidne znizit ak obetujete predmet s vitalitou za ten s +6% IAS
pri cc=100% a cd=100%mate vzdy 2nasobne dps. jednnoducho z toho vyplyva, cim vyssie cc a cd tym lepsie.
Nedá se porovnávat CC vs CD. Jedno bez druhého je k ničemu. Je blbost mít CC 50% a CD 100%. Nebo naopak CC10% a CD 400%. A jak už tu někdo psal, každej char to má jinak. A hlavně u CC a CD je ještě důležitej AS aby se to v DPS promítlo pořádně. Já mám 48,5 / 331 a celkem to jde.
Já mám na WW barovi 44%/459% 🙂 aktuální dps 60k ale už nevím čím bych tu dps ještě zvednul.
35/250% takze bych rekl relativne ok ale stejne si pojedu podle sveho takze se tihmle clankem urco ridit nebudu…
54,5%/359% a pohoda
Pěkný článek pro toho, kdo se honí za nějakým imaginárním číslem v kolonce DPS. Praxe je ovšem jiná a vše závisí na charu resp. daném buildu 😉
mno nechtel sem puvodne ale tohle jako clanek je dost zavadejici. kazdy skill, build vyzaduje trosku jine preference a cele to hodit do jedoho pytle jako PRAVDU … neni uplne idealni
viz Gold Eagle , coyd
Takhle to obecne shrnout je hovadina.. Pro vetsinu clasu je vysoka critchance dalsim prinosem a bonusem ke skilum atd atd.. Obecne plati jen jedna pravda.. Maxovat CC i CD pri co nejvyssim dps zbrane 🙂 vsecko je jen otazka goldu
ad Arnold.. veci z AH si na sebe opravdu nenasadim
Borgi*: Pasivka u DH je na crit change výborná.
Pěkné srovnání. Ale každý char to má trochu jinak. Barbar má třeba Skill Smash, kde se šance na Crit zvyšuje – čím víc Fury, tím větší šance na Crit. Takže bych si u něho nedal 50 Crit Chacen + 200 Crit Damage. Radeji bych bral 30 + 400, protože vím, že Klavido stejně critne 🙂 Navíc se do toho ještě motá AS a to je pak guláš 😀 Mometálně mám na barbarovi kombinaci 43% Crit Chance, 500% Crit Damage a 36% Attack Speed, nestěžuji si 🙂
Podle me naprosto zbytecne, vsak kazdy vidi, kolik mu ktera vec prida dps, ne? Vemu jednu vec, nasadim, pak druhou, nasadim a vyberu tu, se kterou je celkove dps vetsi. A nemusim resit nejake tabulky crti ch vs crit dmg, ten pomer se sam vybalancuje na nejvyssi hodnotu.
U crit chance ale navíc připočtěte bonusy ke skillům při udělení crit dmg – různé efekty navíc, resety coodownů atd. Osobně proto preferují relativně více crit chance než crit dmg než naopak. Ale tento efekt crit chance se matematicky těžko vyjadřuje – záleží na daném skillu.
no asi sa toho chopim ja a urobim nejaku tabulku, lebo co tu ten hoch prezentoval je smiesne. navyse si vo videu vycapi stitok, ze to neplati. je to vobec mozne?
36%/401% tak nevim jestli dobry nebo spatny,ale ja sem naprosto spokojenej
Já jen doplním, že pokud máte speli a pasivky který využívají crit šanci, pak může být větší crit přínosnější než papírově větší DPS, např tornádo vyzárd, vše ale musí být i tak v rozumné míře.
Nedávno jsem si to ověřil v praxi, první Helfire ring přidával 4,5 crit a druhý cca 40 crit dmg, nějak jsem předpokládal že ten s 4,5 crit bude lepší, ale protože jsem měl poměrně málo crit dmg byl podstatně horší.
Kalis: jsem na tom podobne:D
Dobrá práce Reiťáku. Mám to na svém DHčku docela v nepoměru, tak to jdu hned napravit.
tak to jsem rád já mám 35%/296% takže v cajku 🙂
Napriklad v souvislosti se zmenou v patchi 1.0.5, kde damage deamon hunterova peta zacalo byt zavisle take na attack speedu by me zajimalo, zda se procentualni hodnota skillu pocita z toho celkoveho damage cisla zahrnujici vsechny ofenzivni staty. Zajimalo by me to z toho hlediska, zda se crit. ch a crit dmg uplatnuji i pro damage peta, ktery jinak necrituje. Diky.
hm ja tam mam 42%/200% .. to je smutny
…
super,aspon takyto nejaky prispevok som mal namysli v tom predošlom komente 🙂 congratz