Diablo je komplexní hra a i když si myslíme, že známe její každý kout, umí nás vždy znovu překvapit novými informacemi. Jednou takovou nepříliš prozkoumanou částí hry jsou mechaniky elemental damage bonusů na vašem vybavení. Www.diablo3farming.com se na celou problematiku elemental damage podívalo jak se říká od podlahy a to nejen teoreticky, ale také velice prakticky. Přinášíme vám tak překlad článku „Elemental damage legendary weapons | unsung heroes of D3″, kterým jsem se nechal inspirovat a poupravil ho tak, aby byl pro nás doufám ještě zajímavější. Můžete se tak podívat na Elemental mechaniky na legendárních zbraních patche 1.0.5. A kromě toho, že se možná dozvíte něco nového o herních mechanikách, zjistíte možná, že tento typ zbraní má co říct i vaší peněžence!
Legendární zbraně s elementárním damage a schopnostmi – Neopěvovaní hrdinové D3
(original source: http://www.diablo3farming.com/2012/10/31/elemental-damage-legendary-weapons/ redakčně přeloženo a upraveno)
Diablo 3 je hra, která je postavená na huntění itemů a pokud hrajete softcore, tak, přesněji řečeno, na získání co nejvyššího DPS. Existuje mnoho způsobů, jak své DPS zvýšit. Attack speed, criticaly, crit damage, hlavní stat – zvyšování všech těchto hodnot vám zaručeně pomůže. Existuje však ještě jeden méně známý způsob jak posílit svůj útok a to zvýšení vašeho elementárního poškození.
IAS, crit% a další základní staty jsou celkem snadno pochopitelné. Koupíte si nový item, nasadíte ho a vaše DPS se zvýší. Interface statistik vaší postavy ukazuje celkem jasně, jak jste na tom s vaším DPS a díky tabulce, která porovnává nový item s vaším původním není obtížné zjistit, co vám přibude a co naopak s títmo novým kouskem přijdete. Zvýšení elementárního damage ale funguje jinak. Protože se vám elementární damage přímo nezapočítá do vašeho dps a herní interface ho přímo nezobrazuje, nejsou tyto zbraně zdaleka tak populární a používané. To však rozhodně neznamená, že by byly slabší!
Každý problém je nejsnáze možné pochopit na několik příkladech. Pojďme se tedy podívat na pár legendárek s elementární damage. Nejprve však něco k samotné mechanice elemental damage.
Elementární damage najdete na itemech ve dvou variacích:
- “Adds % to “element” damage” – přidává % z vašeho fyzického damage vaší zbraně k vašemu celkovému útoku jako elemental damage.
- ”Element” skills deal % more damage – Elementární skill dává o % více damage.
První možnost zvyšuje veškerý damage, který dáte s daným elementem. Podívejme se na příklad Schaefer’s Hammer:
Tohle kladívko vám přidá 7-8% lightning damage, což znamená, že se zvýší jak její vlastní dps (Zbraň si ke svému physical damage přidá ještě 8% lightning damage) tak k vlastní síle vašich lightning schopností (pokud schopnost dává 60% weapon damage as lightning bude nyní dávat 75-85% weapon damage as lightning).
Také se o 8% zvednou všechny vaše lightning procy (!) (šance, že bude určitá schopnost aktivovaná) a v případě tohoto kladívka se tak například zvedne šance na „to be protected by lightning“ (ať už to znamená cokoliv ).
Důležité je uvědomit si, že navýšení těchto bonusů se neukáže nikde ve vašem interface. Statisticky tak může být vaše DPS nižší, ale ve skutečnosti bude jeho hodnota výš než dříve. Pokud je tedy vaše DPS 100 000 a získáte 25% bonus k lightning damage pak vaše útoky elementem lightning (což mohou být klidně všechny, postavíte-li na to build) dají ve skutečnosti dps 125 000 i když uvidíte pouze 100k DPS na svém character screenu.
Won Khim Lau – Legendární elektrický fist pro vašeho Monka
Monk dává většinu svého damage právě ve formě lightning (Fists of thunder, Sweeping wind) a Won Khim Lau a dobře naroolovaný Schaefer’s Hammer mohou být pro vašeho monka dobrou volbou. Neboť Won Khim Lau padá s oběma lightning damage zvyšující modifikátory, může být skutečně skvělou zbraní. Navíc může narolovat další dva zajímavé staty například crit %, socket, crit hit chance nebo LoH.
Slovenský hráč Pajon, který má jeden z nejvyšších česko/slovenských HC paragonů používá Won Khim Lau na svém monkovi. Viz. http://eu.battle.net/d3/en/profile/pajon-2194/hero/15134536 kombinace IAS a socketu dává této zbrani vysoké dps sama o sobě, nehledě k vysokému boostu v lightning damage. Jen škoda nízkého roolu na lightning damage na skillech.
Ohnivé zbraně – Burning axe of Sankis a Maximus
Burning Axe of Sankis je velice slušná 1h zbraň, která má zároveň LoH. V minulosti ji používali zejména wizardi ačkoliv i Witch doctor pro ni může snadno najít využití. Pokud se navíc naroluje socket, můžete mít rázem zbraň odpovídající cca 1200dps spolu s 1000 LoH, nebo s 500 LoH a vysokou crit hit damage.
Maximus je 2hsword, který nejspíše samotného hráče nezaujme. Je ovšem velmi dobrou volbou pro vaší Enchantress. Kromě vysokých statů má hlavně velmi vysoký % na spawn démona, který není k zahození. Pokud boostnete enchantress IAS můžete tak mít většinu času prakticky 2 followery s s fire chain, který je upřímně řečeno celkem badass. (Viz. mini video)
Síla živlů a váš wizard.
Wizz je bezpochyby postava, která postaví elementární build nejsnáze. Dokonce je vymyslet i buildy s jiným než lightning damagem. Kromě výše zmíněných zbraní má wizzard hned tři velmi zřejmé možnosti do čeho investovat. Jsou to hůlka Fragment of Destiny a off handy Oculus a Triumvirate. Kategorii samu o sobě pak tvoří Tal Rasha set, ale k tomu se ještě vrátíme později.
Většinou je možné s hůlkou a off handem získat vyšší damage než s 2h zbraní, ovšem je třeba počítat s výrazně vyšší cenou.
Fragment of Destiny je zajímavá volba pro začínající wizzardy. Její cena bývá velmi nízká a s dobrým damage/int/sklil damage rollem se vyrovná mnohem silnějším a dražším zbraním. Bohužel poněkud nedotažená je podpora Spectral blade, který k sobě jako mele sklil vyžaduje LoH, který tato zbraň narolovat nemůže.
Oculus je skvělý off hand. Kromě vysokého damage a skvělých wizz statů také výrazně zlepšuje schopnosti vašeho wize. Například HC wizz s The Oculus, který snižuje CD na teleport o 4 vteřiny a dobu trvání Blizzard o 3 vteřiny bude mít výrazně ulehčenou hru a bude se mu hrát mnohem bezpečněji.
Triumvirate je také velmi silný off hand. % zvýšení damage může kompenzovat nižší rool jiných statů a i může navíc roolovat vitality nebo například crit hit chance.
Elemental damage a vaše peněženka
Nyní však to nejdůležitější. V současné době interface diabla 3 a také metagame samotné hry s elemental damage příliš nekamarádí. Co z toho vyplývá? Elemental damage je v současné době výrazně podceněný, neboť většina lidí zcela ignoruje boosty, který +elemental damage poskytuje, nebo zkrátka nevědí, jak funguje. Hlavní předností vašeho buildu tak může být velice nízká cena.
Skvělý příklad toho, že být informovaný se vyplatí, jsou cenové výkyvy na meči Maximus. Po patchi 1.0.4., si mnoho lidí uvědomilo, jak skvělá zbraň pro vašeho followera to může být a začalo o této zbrani diskutovat na fórech a na Diablo redditu. Cena zbraně vyskočila na SC na 5-8 milionů. Po nějaké době se však opět začala zbraň objevovat cca kolem 50 tisíc, neboť někteří hráči nevěděli, jaká je po Maximu skutečně poptávka.
Proto jsem také nezahrnu například Tal Rasha set mezi typicky wizardovské elemental damage zbraně i když poskytuje elem. damage setové bonusy. Samotný set je totiž tak dobrý, že je velice drahý právě kvůli ostatním statům a stavět ho jen kvůli + elemental damage se nevyplatí.
Druhý důvod proč jsou tyto předměty tak levné, je interface hry, který neumožňuje snadné srovnání + elemental damage s tradičními formami damage jako IAS nebo +% crit. Od chvíle kdy Blizz implementoval do hry tabulku srovnávající equiped a jiný gear a vytvořil hodnoty jako protection, damage a life, jsme si odvykli počítat tolik jako dříve. A protože hráč bývá často líný počítat, můžete mít velice dobrou ruku pro vaši koupi.
Jestli máte Elemental build nebo jen jiný názor než autor článku, podělte se o něj v komentech (a vlastně i o cokoliv jiného)!
Nebyla tohle náhodou pointa MP systému? Pokud nechceš tak hladký průchod, tak hraj od začátku na více MP nebo na hardocore. Nebo na kombinaci obojího. 🙂
gos: Jelikož hru nelze hrát jinak, než s aktuálním patchem, je nepodstatný jaká byla hra pár měsíců po vydání, ale jaká je teď. A fakt je, že inferno je hodně slabý. Já jsem pár měsíců nehrál a teďkon hraju od zažátku bez AH a překvapilo mě, jak byl přechod z Hell na Inferno hladký, vlastně jsem nemusel ani farmit, prostě jedu dál jen s předmětama co jsem našel. Je to smutný.
Majky_majk neviem ci hras D3 od zaciatku, ale na zaciatku bolo inferno fakt inferno a elity sa mlatili kludne aj na 2x cez enrage + v coop hrach sa im pridaval aj dmg, co potom uz vedeli prezit viac menej len barbari. Tazke hodnotit obtiaznost hry na tomto patch a tvarit sa ze to tak bolo od zaciatku (ako bol DPS system) nie je moc seriozne. Tiez sa mi moc nepaci ze zlahcili inferno az na takuto uroven, kde uz v coop 4 mozme farmit kluce na MP10, a na MP0 to mozem ovladat facerollom, no snad datadisk bude znova pekelne tazky
Baglik: Já nevim, tak třeba.. třeba.. by sis musel i měnit skilly podle lokací a dokonce i sledovat, jaký ty potvory zabijíš a ne jen tupě spamovat to samý dokola. Ale tak když máš pocit, že zrušení rezistů přidává k variabilitě hry, která už je tak na bodě 0…
Máme tu univerzální zbraně pro všechny classy. Skilly +/- to samé u všech postav, akorát jiný grafický effekt. 4 gemy, aby náhodou něco nebylo nevybalncované (i tak je jako prase). Typ damage nehraje roli, je to opět jen grafický efekt.
Jediné, co v této hře hraje roli, je dps na zbrani, primární stat, vitalita, cc, cd, as a resist all. Ostatní část hry je garbage.
Odpovim si sám… u MP to smysl asi i má. Tak snad to dotáhnou a udělají pořádně.
Pěkný článek…
… bohužel musím konstatovat, že v tomhle vidim (po AH) největší slabinu celého Diabla 3. Přijde mi, že někdo začal navrhovat komplexní systém s širokejma herníma mechanikama a někdo jiný za ním pak přišel a řekl mu „už se s tím patláš mod dlouho, vydej to“. A tak to vyšlo ven v nějakém zvláštním 1/2 slepenci, kde se dohromady mixují pokročilé herní mechaniky s něčím naprosto simple a nikde není pořádně popsané, jak to celkově funguje.
Já myslim, že Diablo 3 má být buď hra s naprosto jednoduchou mechanikou DPS (damage zbraňe, rychlost zbraně, max třeba ten crit) nebo hra, která má komplexní mechaniku DPS, ale každý ten komplexní prvek má nějaký reálný význam a hlavně je někde jednoduše popsáno jeho fungování. Třeba formou nějakého tooltipu nebo jedné strany textu v menu apod.
Mít z toho ale takového kočkopsa asi neni úplně ideální. Kromě toho je fakt otázka, zda má mít hra náročnosti D3 takto komplexní mechaniku. Když inferno v pohodě dohraje i postava, která se nemusí orientovat ani v základní mechanice.
😀 Pár dní jsem se sem nepodíval 😀 Uděláme podcast na téma elemental damage se spoustou názorných příkladů nejspíš 🙂
Skvely clanok. V kazdom pripade bol prave ohlaseny datadisk k D3, tak som z toho napichany teraz 🙂
Delosombres: těch 75-85 je z „Lightning skills deal 15-25% more damage“, což tam zapomněl Reito napsat..
Dále.. „Dokonce je vymyslet i buildy s jiným než lightning damagem.“ asi ti tam chybí slovo možné nebo lehké.. nevim, ale chybí tam 😀
gos:
Adds 5% to Fire damage – pravděpodobně je to tim, že nemáš všechen dmg fyzický, ale máš na zbrani nějaký elemental dmg(pokud ti to dalo jen 1,78% dmg boost tak máš jen cca 36% fyzickýho dmge), elemental dmg to netransformuje. Aby si dostal plných 5% tak potřebuješ zbraň bez ele dmge.
”Element” skills deal % more damage – pokud máš zapnutý advanced tooltips tak v popisku skillu je vždy napsaný jako typ dmge dává. Myslím, že tunderclap je lighting dmg takže tento skill s tou zbraní bude dávat o 20% víc než by dával se stejně silnou zbraní bez tohodle affixu, takže to chápeš správně.
1* za článek dík.
Zdravím,
myslím si, že toto je jeden z mála článků za poslední dobu, který je užiteční a děkuji za něj.
Super článok dakujem za info,ale mne osobne itemy s + % elemental DMG nepomohli,DPS mám 150k a ked som si skúšal pomeniť dané itemy tak mi to síce popridávalo +% Ele.DMG ale celková(zobrazovaná)DPS klesla niekde na hranicu okolo 90k čo v podstate nevykompenzovalo stratu na celkovej DPS.
To môže fungovať u niekoho kto má nižšiu DPS,alebo dané ELE itemy rollnú brutálne dobré staty,ale myslím že v intenciách DPS +200k to nieje ani možné a používať dané ELE itemy sa neoplatí.Je to skor taký lacný boost do začiatku farmenia.
Moj názor.
no skusim sa dat na witch doctora rukavice frostburn gauntlets a uvidim ci to nejako zdvihne Damage.
Perfektní článek, díky za tip Reito, pokoupil jsem za cca 1,2M a mému wizu to sakra pomohlo
Tak v D2 byli resisty u mobů celkem hnus hlavně čarodějky byli znevýhodněné.
delosombres – ziadne rezy nemaju…neviem si predstavit aky by to bol bordel kebyto je ako v d2 a niektore elity by boli imunne voci elementarnemu alebo psych dmg…to by sme asi este dalsi rok cakali na d3 🙂
Reve: A největší prdel je, že v této hře je navíc úplně jedno (kromě secondary efektů jako burn/silence), jaký typ damage používáš nebo kolik % z tvého damage je fyzický/fire atd., protože tady se na rezisty potvor nehraje. Mají vůbec potvory v této hře nějaké rezisty nebo jen plošný armor?
mel bych otazku – je taky nejaka takova legendarka i pro DH? kuse nebo luk s bonusy pro elemental skills? ja na aukci nic nenasel…
co na to rict…delali diablo 3 12 let nebo jak dlouho a tohle je absolutne nedoreseny a funguje to dost spatne..
Nový objasňující článek, vyvolal ještě více otázek stejně jako částicový výzkum.
kdyz teda mam tal rasha set a dava me 3% to fire dmg tak to na celkovem zobrazovanem DPS vidim nebo ne ?
saaajt18 :Asi máš na mysli ring SOJ.Ten může mít až plus 30% damage proti elitkám.
saaajt18, no když ten ring sundám, mám 104k DPS, když ho nasadím, mám 128,4k DPS. Pod pojmem „plošné damage“ myslím damage do kteréhokoli moba, ne jen do elit. Jinak je to ring +67 avg. damage, +139str, +9AS, +35 dex.
Stale nerozumiem ani jednemu ani druhemu.
Kupil som si stone of jordan s Adds 5% to Fire damage. Bez jedneho ringu mam 81228 dmg, takze po equipnuti prstena by som mal mat o 5% vacsi dmg co je 85290 dmg, ale dmg sa mi zvacsi len na 82675 dmg, co je len 1,78%. Znamena to teda ze to pridava ten dmg zo zakladu (odpocitanie vsetkeho CC, CD, AS, bonusu z Dexterity) ?
Otazka k ”Element” skills deal % more damage.
Som monk, pouzivam Fist of Thunder s runou Thunderclap, to podla mna znamena ze vsetok dmg (okrem elemental dmg co je priamo na zbrani) davam ako lighting, cize z mojho dps 81k damvam v skutocnosti 118k (81k * 1.45) dps, ked si kupim Won Khim Lau s Lightning skills deal 20% more damage, znamena to ze budem v skutocnosti mat 142k DPS (81k * 1.45 * 1.2) aj ked hra mi bude ukazovat stale 81k? Alebo sa Fist of Thunder nerata ako cisto lighting dmg skill?
Som z toho naozaj priserne zmeteny, kedze mi nevychadzaju ani vysledky s kalkulackou.
halen – aky to je prosim ta ring co dava 24% plošné damage??? alebo aky stat to je ?
Swordfish, 48% weapon damage je už započteno v tom 849-1335.
Ještě jeden komment. V tom případě kašlu na Stone of Jordan, předražené NIC, protože můj ring mi přidává 24% plošné damage, attack speed, defenzi a nějakou dexteritu. Nevyměním plošné damage za damage jen do elit spolu se ztrátou dalších statů a schopností.
Prosím někoho o objasnění jak sepočítá damage u manticore. např.: základní dmg 849-1335 a k tomu afix +48% damage
těch 48% je už započítáno v základní dmg nebo se ještě o ty procenta navyšuje? Dík.
Halen: To ví jen sám blizz 🙂
Reptile: Tu máš ten bluepost: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6413025317#13
V tom případě nechápu, proč na těch věcech není napsáno „adds +x% AS elemenal damage“ …
Quetak – diky…ale potom moc nechapem clanku zrejme 🙂 ale to uz je moj problem 🙂
aha…sem myslel, ze muze jen staffku..no celkove to kdo co muze nosit je v D3 otresny…
saaajt18: Jo sry, to zvýšení dmge se projeví v dps co vidíš ve hře.
Reve: Enchantreska pokud vim může 2h sword.
saaajt18: Triumviraty sou levný pokud nemaj AP on crit. Když bys ten co si koupil porovnal s rare offhandem se stejnejma statama, ale bez to ele dmge, tak by ti to měl dmg zvýšit dost. Podle zbraně jakou máš, pokud máš zbraň bez ele dmge tak ti to dá tak 15-18% dmge navíc, podle toho jak máš proclej triumvirate.
Nevim jestli se teda nepletu, ale rad bych si ujasnil kdyz pisete, ze Maximus se kupuje pro followera tak ktery follower muze nosti two handed sword ? CO ja vim tak zadny..
Quetak – a plati to tak u vsetkeho ? skus precitat moj priklad a odpovedat…zvysi sa dps ci nie? lebo co som z clanku pochopil tak dps cislo sa nezvysi ale realna dmg ano…btw ten triumvirate som ted na hc kupil za 750k a mal 60-300dmg, +6%fire,cold,arcane dmg,170int, +15max arc pow, socket, 8.5crit…nie je to az moc lacne?
Nedostanu se z práce na takový stránky abych poslal přímej odkaz. Požij google a najdeš bluepost od Lylirry – to co jsem poslal níž.
quetak: su to domienky. daj mi link priamo, kde to pise blizzard a nie nejaky fanda. Mne ako poison witch doctorovi ziadna z tychto fire a cold veci nezdvihne damage ani o 1.
saaajt18: Změna by se měla projevit přímo ve hře v kolonce dps. Aspon u offhandu Triumvirate to funguje – btw díky tomu je to suverénně nejlepší wizz offhand z hlediska dmge.
Adds % to “element” damage – přidává % z vašeho fyzického damage k vašemu celkovému útoku jako elemental damage. Jako fyzický dmg se počítá +x-y dmg na Moju,orbech, ringách, amuletech,.. a fyzický dmg zbraně (ne elementální dmg co je na zbrani, např. +100-500fire dmg tehle affix nevyužije). Pro maximální využití tohodle affixu je potřeba zbraň s čistě fyzickym dmgem, pak vám to jednoduše zvýší základní dmg o ty % co affix uvádí a ty %, který to přidá, jsou elementální. Nic víc ten affix nedělá.
Řešilo se to na fóru tu: http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/forum/viewtopic.php?f=115&t=6729
Reptile: běž oceňovat itemy radši 🙂
preco potom jednoducho tie 3% napr toho fire dmg neprida do vysledneho dps? priklad- mam amulet na ktorom je len 100 vita…kupim amulet na ktorom je 100vita + 3% fire dmg…podla toho co som cital ziadna zmena v kolonke dps nenastane…ci sa mylim ? ak nie, je to take zlozite pre blizz to implementovat priamo k dps ??? moc tomu nerozumiem rad si to necham vysvetlit
Mohl by někdo jasně a česky popsat,jak to teda s tím elementárním damage vlastně je ?Které se započítává do celkového dmg a které ne ?
quetak: az na to, ze to je +x% TO elementar damage a nie +x% elementar damage. takze si vedle jak ta jedle.
sry za ty barvy, musím googlit takový věci přes google archiv.
Lylirra:
The „+x% Elemental Damage“ affix works by adding „x%“ of your physical damage to your attack, in the form of the damage type listed.
So, really basic example:
You gain 3 extra damages to your attacks as Fire damage.
Things this takes into account:
(Note: It doesn’t benefit from „+X-Y Elemental Damage“ affixes on weapons.)
We realize the current wording for this affix can be confusing, and it’s something we’d like to make clearer in the future. If you have any suggestions for how this affix could be better worded, we’re definitely interested in your suggestions. Just keep in mind that space is limited in item tooltips, and that whatever we use would need to be translated into all of our supported languages
Halen: Tak to právě přesně nefunguje, na maximální využití +% to ele dmg potřebuješ zbraň, která NEMÁ elemental dmg. Tehle článek akorát mate lidi.
ps.: Pokud se nic s patchem 1.0.5 nezměnílo.
Proto je dobré, když si třeba kupujete Stone of Jordan koukat po tom, jaké elementární damage máte na zbrani (pokud nemáte čistě physical) a často je výrazně lepší ring s nižší damage na elity, když současně posiluje elementární damage zbraně.
Díky za článek.
vrana17 – http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/forum/viewtopic.php?f=44&t=7448 …ak ti to nepomoze napis sz skusim ti pomoct…
Ešte by ste tam mohli doplniť tieto boty http://eu.battle.net/d3/en/item/zunimassas-trail, predvčerom mi dropli s +7% poison dmg a 45str, myslel som si že ďalší zbytočný drop pre môjho barbara opak bol pravdou, moje predošle boty dávali 100+ str (ja viem slabota) a očakával som, že keď si nahodím vyššie zmienené boty, poklesne mi DPS…… naopak -60str a +7% poison dmg mi na mojom barbarovi spravil +10K dps 🙂
Je-li to tak, ať se to zobrazuje i v Details vaší postavy. Fakt mě nenapadlo se ještě dívat na elemental dmg zbraně.
Článek pěkný, ale už jeho zdroj tam má slušný chyby.
Protože se vám elementární damage přímo nezapočítá do vašeho dps a herní interface ho přímo nezobrazuje.
Adds % to “element” damage – tohle je normálně započítaný v dps ve hře a nezvyšuje to vůbec dmg skillum danýho elementu.
Ten člověk co to psal (ne Reito) v tom má pěknej guláš.
frostburn gauntlets stoja 10 000 tak si kup a neplac.
Zdravím komunitu Diablo3. Mám dost velký problém a tímto Vás žádám o pomoc protože už sem v koncích. Po nějakých HW problémech sem se rozhodl pro výměnu desky respektive reinstalace win7. Myslel sem si že to bude v pohodě bo sem to už jednou dělal a aktivace diabla3 proběhal v pohodě přes poslední čisla cd key. No mýlil sem se.
Po nainstalovaní win a diabla sem šel do hry hláška že učet byl zablokován kvůli podezřelé aktivitě(reinstalace win). No a na stránkách Batle.net když zadám při aktivaci učtu, jméno, příjmení, mail, a kontrolní kod. Tak mi to vždy vyhodí okno s vložením key co mi přijde na telefon. No problém je v tom že sem neudělal SMS Protect aktivaci přes SMS, takže mi žádný kod nedojde a na učet se nedostanu abych SMS Protect udělal. Co ted, pomoct.
yurny
jedu pure:)
dawemorraless
Mám v bedně dvoje kdybys chtěl za nějaké drobné=)
Dobrý článek dobrý vědět…. trochu mě mrzí že jsem včera rozmlátil u kováře frostburny který by mi zvedli ray of frost o 27% damn it:/ ale třeba dropnu znova no:)
tak tym padom su nedocenene aj legendarne rukavice frostburn gauntlets, ktore pridavaju 5-6% cold damage a 15-30% cold skills damage.
Hamin:No u ,pnka je těch holi spelů celkem dost, ale po pravdě si nemyslím že efektivita bude někdy větší než u nejpoužívanější kombinace na blesk, ale je to smutné, že blizard dá nejsilnější spiritgenerátor(blesk v základu i bonusu)
, k tomu nejlepší runu u Sweeping wind, a navrch to vylepší legendárkou.
Hraji Way of the Hundred Fist, v kombinaci s tornádo Sweeping mi to dělá asi 5* méně tornád než ostatním, a přídávat si holi procenta nemá u mě smysl protože by mi 8 procent přidalo sotva 2 procenta DPS, Možná by se to vyplatilo někomu kdo si skutečně vezme všechny holi kouzla které jsou k dispozici, ale pochybuji.
Díky za užitečné rady, právě jsem vyzbrojil svou enchantersku Maximem z AH za 22k
Lehce offtopic: Innas favor dává 7-8% to holy damage. K čemu je to dobrý? Abych měl silnější 7SS nebo když někdo vyjmečně používá WoL? Co všechno používanýho dělá holy damage? Díky za odpověď
Zatím jeden z nejužitečnějších článků … Pokud by to někdo dokázal ještě rozvést na fóru, popř. naházet tipy na některé další „podceňované“ itemy nebylo by to asi na škodu.
Naštěstí jsem ten Maximus nerozbil na matroš…:)
Tohle kladívko vám přidá 7-8% lightning damage, což znamená, že se zvýší jak její vlastní dps (Zbraň si ke svému physical damage přidá ještě 8% lightning damage) tak k vlastní síle vašich lightning schopností (pokud schopnost dává 60% weapon damage as lightning bude nyní dávat 75-85% weapon damage as lightning).
Nějak nechápu těch 75-85.
A Maximus mi dropnul dneska, enchantersska je z nového společníka nadšená 😀
Zrorvna včera jsem koupil Won Khim Lau se socketem a 933 DPS na svého monka, těším se až tu „sílu“ testnu 😀
Na Won Khim LAu mám postavenej build a jsem naprosto spokojenej, protože aniž bych to tušil nebo dokázal spočítat herně to bylo cítit. Nemám problém chodit na MP 5. přestože mi dps ukazuje nějakých 38 tak fist mii dává + 6 % a dalších 24% do lighting skills a je to prostě znát. http://eu.battle.net/d3/en/profile/ReeLou-2663/hero/19911272 to co mám na sobě je z aukce a přišlo mě to celkem na necelých 12 m. Myslím,že to jde. Podle mne nejde jen o max dps jako spíš o celkovou vyváženost postavy. Díky za výborný článek.