Uživatelské rozhraní, systém skillů, zlato a fanart Fallena

fallen Za poslední dobu se nahromadilo celkem pět
menších zpráv, přičemž tři se přímo týkají vývoje a prací na Diablu
3. A těmi bych hned na úvod rád začal. Nejdříve bych tedy zmínil
zprávu o uživatelském rozhraní (tzv. UI), kde Blizzard
provádí menší změny.

Konkrétně má jít o oblast týkající se elixírů
(potions), která má být po úpravách přehlednější a praktičtější.
Další věc, na které se v posledních dnech pracovalo, byl systém
skillů
, kde momentálně dochází k zabudování několika novinek.
Nic konkrétnějšího však nebylo prozrazeno. Snad jen to, že nejde o nic
radikálního a že se jedná opět o věc týkající se uživatelského
rozhraní. Prý to bude stát zato. Tak uvidíme…

Na oficiálním Battle.net
fóru
se objevil rozsáhlý příspěvek od Bashioka, komunitního
manažera, který pojednává o zlatu a jeho dropu, tedy
„vypadávání“ věcí z monster či truhel. Byla tam totiž diskuze na
téma automatického sbírání předmětů či zlata. A právě v případě
zlata Bashiok uvedl, že je sbíráno automaticky. V případě předmětů ale
vyjasnil, že pokud by zmizel ten proces „sbírání předmětů“ (ne
zlata), ztratila by hra svoje kouzlo. Důležitou roli hraje také fakt, že se
hráč musí rozhodovat přímo na bitevním poli, co a jestli vůbec nějaký
ten předmět sebrat. V Diablu III bude samozřejmě zachován styl z Diabla
2, tedy nutnost sebrání jednotlivých předmětů
manuálně.

K odlehčení a uvolnění jsem si připravil také jeden fanart, o kterém
padla zmínka na oficiálním Diablo
twitteru
, ze kterého mimochodem pochází většina informací z tohoto
článku. Konkrétně jde o tento obrázek Fallena:

ss01-hires-nahled

Poslední informace se týká patche 1.13 pro Diablo 2, na
kterém se pracuje už snad půl roku. Blizzard totiž oznámil, že za
posledních 14 dní nic nevyřešil a že stále neví, jak to nakonec dopadne
s obávaným rozšířením truhly. Více informací včetně oficiálního
oznámení Blizzardu najdete na Diablo 2 LoD webu.

111 komentářů u „Uživatelské rozhraní, systém skillů, zlato a fanart Fallena

  1. Gosu, případně Gozu = Godly Super:)))…..Gozu eq = godly super equip = božsky suprová výbava = zpravidla je tak definována finálová výbava nad níž nemůže už nic být nebo je to výbava, která je tomu hodně blízko nebo je to výbava, která je prostě fakt kurevsky dobrá:)

  2. Tak ty opravy v kostce jsou samozřejmě jen bonus, pokud tam chodíš. Na Countess nechodíš kvůli tomu, ale kvůli lepším runám.

    Co se týče Iron Maiden, tak to je designový fail, který je důsledkem dalšího špatného designu – možnosti spamovat lahvičky. Nebýt tohoto, tak by jsi ani tady nepotřeboval zlato na oživení. Navíc jsou taktiky i s meele postavama, jak se vyhnout IM.

    Tím, že je zlato o ničem, jsem samozřejmě myslel, že sbírat ho je podle mě ztráta času a je mnohem lepší ho takto neztrácet a věnovat ho na runy a expení, což mi přijde efektivnější.

  3. Delosombres: Mno, než opravy v kostce, to už je lepší si někde nasbírat ty goldy teda…

    S tím exováním merce jsem tak trošku zapomněl na chaos sanctuary a podobná místa, kde se lze setkat s iron maiden…tam mě to kolikrát vysálo neskutečným způsobem…vůbec doufám, že IM v D3 nebude nebo to bude ošefovaný tak, aby to bylo únosný…

    Gozu eq chce mít každej, to je jasný, ale zdaleka ne každej hraje castera a tady jsi mluvil o casterovi.

    Já gamblim, takže si vydělávám prodáváním itemů…ano, není to problém…nicméně autosběr goldů by mi hodně ulehčil práci.

    Ale s tím konceptem MF jsi uhodil hřebík na hlavičku. Nicméně moje java má MF okolo 350 a rozhodně není slaboučká…proto ji hraju…baví mě hrát za ten charakter, dobře si s tím zablbnu…nicméně plánuju to MF trošku snížit a místo toho zvýším o něco výkon…350 je fajn, ale když to zůstane kolem 200, ale s mnohem větší silou, bude to fajn taky…

    Myslím, že v D2 není zlato o ničem, každopádně ale naprosto chápu proč to říkáš, protože je systém s ním udělanej naprosto nevyváženě a nesmyslně (viz třeba unique itemy, které jsi dříve zmínil, atd.) … můžeme akorát doufat, že v D3 se to povede změnit a každej si budeme potutelně syslit své kupičky goldů jako strýček Skrblík 😀

  4. S tou Countess si to nepochopil. Tam nešlo o zlato, ale o runy. Na Countess se dost chodí na runy a tam si stačí jen vzít po cestě RAL/ORT, kterých se tam dá nafarmit tuny. No a pak můžeš opravovat cokoliv v kostce receptem (ORT + Weapon a RAL + Armor) a může to stát kolik chce. Nepotřebuješ na opravu gold.

    Co se týče toho, že jen caster, tak to není zcela pravda. Hraju Barbara a oprava mě prakticky nic nestojí. Používám 2× Grief ve Phase Blade. U Paladina by šlo to samá. Kombinace štítu Indestructible (Stormshield) a Phase Blade.

    „Ale ta hra není ani zdaleka jen o tomh… ty zde totálně opomíjíš jiné možnosti, které hra dává.“

    Neopomijím nic. Navíc oprava a oživení merca není možnost, ale jen nutnost, která se dá eliminovat dobrým equipem a občasným prodáním nějakého crapu nebo runama, viz nahoře. Gamble je pro mě nezajímavá možnost, ztráta času.

    Žádné „jiné možnosti“ tam prakticky už nejsou.

    „Pokud je pro tebe cíl mít castera s totally gozu equipem – fajn, tvoje volba, neberu ti to a můžu ti jen popřát pěkné hraní…ale nemůžeš tohle vztahovat na hru jako komplet, protože zdaleka ne každej vidí v tomhle svůj cíl.“

    Tohle je blbost. Téměř každý bez ohledu na class hraje tak, aby měl co nejlepší postavu a itemy. A faktem je, že dobrý hráč s dobrým equipem zlato moc nepotřebuje. Ani na tu opravu a merce, což je kromě gamblu vše, na co je zlato potřeba. Jako prodat občas item je záležitost pár sekund, na to nepotřebuju sbírat gold.

    „Mám javu na 95 lvl a merce s Infinity, delirium v helmě a fortitude v ethereal zbroji…stejně občas ripne…hlavně když jdu do travincalu…totally gozu equip nemám, protože chci mít vysokej MF…ano, kdybych měl totally gozu eq, tak zabíjim rychlejc a merc míň exuje…ale to se opět počítá s tím, že bych zahodil jednu z možností jak se ke hře stavět – tedy hrát charakter s vyšším MF.“

    Tohle je sice pravda, ale bohužel to jen demonstruje to, jak stupidně je koncept MF postavený – je na itemech. Máš crap itemy a chcípáš jen aby jsi mohl najít dobré itemy, které stejně nepoužíváš, protože by jsi pak neměl dobrý MF. Každopádně až ty všechny itemy najdeš a vezmeš si je (pokud to teda uděláš, když by jsi přišel o MF :-D), tak se stejně dostaneš do fáze, kdy budeš mít good itemy, merc nebude skoro chcípat a itemy (třeba oštěpy) si ošéfuješ přes autorepair nebo přes runy. Nebo stačí zajít kamkoliv na hell a prodat první 2 věci.

    Btw, neřešíme tu Diablo 3, ale to, že v Diablu 2 je zlato o ničem. To, že Diablo 3 to má zlepšit je obecně známá věc.

  5. Delosombres:

    1. Hrát s caster classem není povinnost, ale možnost. Přeci nelze hrát za castery jen proto, že jsem línej sbírat ze země love…
    2. Pokud nemáš čistě castera, co se prostě k těm potvorám nikdy nedostane, tak zpravidla nekončíš u unique itemů, které jsou takové, jak jsi je popsal, ale často máš runewords a taky si třeba sesíláš z předmětů (wisp projector prsten například) ty druidské duchy a znovunabíjení taky stojí nějaké ty love…
    3. Drtivá většina itemů není indestructible ani kdybyses rozkrájel a farmit zlato na countess? Viděl jsi někdy kolik zlata se tam dole nachází? Sebrat ze země a prodat jednu kouzelnickou hůlku zpravidla vynese větší love než zlato z celýho countess-runu…dále je farmení u countess opět efektivní pokud máš sorcku nebo enigmu a hodně many…nicméně je třeba počítat i s tím, že ne každej má eni a spousta lidí chce hrát i za jiné charaktery než jen za soso…
    4. Mám javu na 95 lvl a merce s Infinity, delirium v helmě a fortitude v ethereal zbroji…stejně občas ripne…hlavně když jdu do travincalu…totally gozu equip nemám, protože chci mít vysokej MF…ano, kdybych měl totally gozu eq, tak zabíjim rychlejc a merc míň exuje…ale to se opět počítá s tím, že bych zahodil jednu z možností jak se ke hře stavět – tedy hrát charakter s vyšším MF -…
    5. Ano, gamble je celkem k prdu, ale už jsem tam našel zajímavý gold cicrclety a opět – gamble je možnost, kterou hra nabízí…………celkově řečeno máš pravdu v každém bodu…ale pouze pokud bys hrál za castar character s totally gozu equipem…ale ta hra není ani zdaleka jen o tomhle…ty zde totálně opomíjíš jiné možnosti, které hra dává. Pokud je pro tebe cíl mít castera s totally gozu equipem – fajn, tvoje volba, neberu ti to a můžu ti jen popřát pěkné hraní…ale nemůžeš tohle vztahovat na hru jako komplet, protože zdaleka ne každej vidí v tomhle svůj cíl.
    6. Ano, tady se shodnem. Taky sbírám hlavně předměty, abych si vydělal love…nicméně tohle nemůžeš aplikovat na D3, protože v D2 máš zpravidla v inventáři osm volnejch políček…zbytek jsou charmy, tome of town portal a torch…a je hrozně fajn si nasbírat pár crap předmětů, pustit TP, identifikovat, prodat a jede se dál…jenže tohle ti v D3 vzhledem k novému přístupu k TP bude akorát tak k prdu, takže zatímco v D2 jsi se mohl celkem i vyhnout sběru goldů, v D3 to už zřejmě tak lehký mít nebudeš…

    Na závěr – ano, v D2 nemaj goldy takovou hodnotu, což se má ale v D3 údajně změnit…takže zatímco v D2 jsi se i celkem mohl vyhnout sběru kdejaké malé kupičky, tak v D3 to už asi taková sranda nebude, byť v tomhle můžeme oba jedině tápat, protože fakta jsou nám neznámá…..uvidíme časem semi…

  6. Walhall:

    • když hraješ s caster classem, opravovat prakticky nepotřebuješ
    • hodně lidí používá itemy, které jsou levné na opravu, aby nemuseli farmit moc zlata, faktem je, že třeba unikáty jsou hodně cenově podhodnocené, takže jsou výhodné k použití
    • když máš indestructible itemy, nebo si nafarmíš levné runy na Countess, zlato k opravě nepotřebuješ
    • když máš dobrý equip a merce, oživovat prakticky nepotřebuješ
    • gample je k prdu
    • nakonec.. sbírání samotných goldů je k ničemu, když stačí každý druhý dropnutý crap prodat za 35 000, v praxi prostě není nutné sbírat hromádky, stačí občas něco prodat

    Závěr. Zlato je Diablu 2 k prdu. Alespoň v pozdějších fázích hry.

    Navíc je to jedno. Psal jsem, že bylo téměř k ničemu, což znamená, že nemá hodnotu a to je prostě fakt. Slouží jen k opravě a oživování, což v pozdejších fázích hry není tolik třeba. Alespoň ne, když víš, jak hrát a co používat. Rozhodně tam není nic, co by nutilo sbírat každý dropnutý gold.

  7. Delosombres: Není pravda. Oživení merce tě stojí 50 000, stejně tak vrazíš slušný prachy do oprav brnění, dále pak za prachy gamblíš circlety. Občas takhle padne něco slušnýho, byť většinou ne. Ale i pokud vynecháváš poslední jmenovanou možnost, tak pořád ty první dvě tě hlavně bez slušnějšího equipu zpravidla solidně vysávaj…

    pafelo: Rodí se pořád a většinou po malejch kupičkách. A v D3 pro sebrání peněz zatím pokaždý postava potřebovala přeběhnout přes ně nebo v takový blízkosti, že by na ně logicky pokaždý musela dosáhnout rukou, kdyby se sehla. Automatický sbírání tak, že by vypadlo a hned se přičte, by bylo nanic…takhle je to podle mě vyvážený…nicméně souhlas – tlačítko v nastavení by to řešilo nejlíp.

  8. tak jsem se rozhodl a už vím jak si čekání spříjemním já, sice nemám moc času kvůli práci ale tu půl hoďku denně si snad najdu a Dragon Age si užiju. I po 12 letech stále ještě myslím na BG takže věřím že to bude příjemné hraní. Předpokládáná doba hraní je něco přes sto hodin tak to mám na celý rok :-)

  9. Sbírání peněz nebylo nikdy náročné,pokud se někde opravdu neurodilo. Možná by to vyřešila klávesa která by automatiku zapla a vypla. Každej ať si jede jak to má rád. Hlavně jde o to jak se budou peníze sbírat v automatice. Jestli to bude mít nějakej malej rádius,nebo se sebere vše co je na obrazovce. Lepší by ale opravdu bylo jednou více peněz než 10× málo.

  10. Dark_Deamon: To máš sice recht, ale ve všech ostatních situacích by mi autosběr vyhovoval stokrát tolik…vem si, že tady maj mít peníze opravdu hodnotu…větší než v D2…a teďka si představ, že máš postavu na vysoké úrovni, ale z příšer kolem to stejně padá z drtivý většiny po stovkách a ty po každým boji musíš poslušně chvíli sbírat malinký kupičky zlaťáků…..všiml sis, jak to v D2 většina lidí nechává na zemi?…Jen projdou kolem, protože je to prostě neskutečně otravný a zdržující? Jen ať se to sbírá automaticky…a pokud budou chtít někde udělat dojem z velkého pokladu ála Countess, tak ať tam daj za prvé nějakej skutečně velkej poklad a ne jako k Countess a za druhé by mohli třeba pro tuhle situaci udělat výjimku snad……..nebo mě napadá ještě řešení uspokojivé pro všechny – autosběr goldů ON/OFF…každej by si to nastavil jako možnost a nazdar…

  11. Blizzard byl už tehdy při ohlášení hodně pod tlakem, protože kromě toho, že pořád vycházely nové datadisky pro World of Warcraft, byl také ohlášen StarCraft 2. A kdyby tehdy nebylo Diablo III ohlášeno, možná by už v pokračování nikdo nedoufal. Takhle si Blizzard, přestože je Diablo 3 ještě hodně daleko od data vydání, zajistil pozornost fanoušků, prodej Diabla 2 LoD opět vstal z mrtvých a navíc má vyjít pro Diablo 2 patch 1.13. Jenže trpělivost dochází jak těm, co čekají na Diablo 3, tak těm, co čekají na patch. Takže současná situace je možná stejná, jaká by byla v případě, kdyby Diablo 3 nebylo ještě ohlášeno. Útěchou pro Blizzard může být fakt, že zájem o Diablo 2 neklesl. Mně se tak zdá, že si Blizzard dal až moc velké cíle, respektive tak nějak podlehl tlaku fanoušků a tím se dostal tam, kam se dostal. A možná jsou v tom ještě další problémy, které má Blizzard uvnitř a kvůli kterým byl také ohlášen další datadisk pro World of Warcraft.

    Samozřejmě je ale potřeba, jak řekl Walhall, aby se fanoušci vyjadřovali k tomu, jakým směrem se Diablo 3 ubírá, respektive bude ubírat, jak vypadá, co se na tom lidem líbí a nelíbí atd. A tohle bylo podle mě docela důležité rozhodnutí Blizzardu, protože na Diablu 3 nepracuje ten stejný tým, co pracoval na Diablu 2, takže ty reakce fanoušků Blizzard docela potřebuje.

    Je ale fakt, že málokdo mohl čekat, že v době, kdy bylo oficiálně ohlášeno Diablo 3, zbývaly do jeho vydání minimálně tři roky. A i když to ohlášení nejdříve působilo jako menší úleva, že „Diablo 3 je konečně tady!“, časem se ukázalo, že tady vlastně Diablo 3 ještě není vůbec a až teď si to tak nějak všichni uvědomili – i ti, kteří se na to dívali původně optimisticky.

  12. jak jsem byl nadšený z ohlášení d3 a prvních videí, tak se mi to nadšení postupem času skoro zcela přetransformovalo na nasratost a frustrovanost: proč nás k***a informují o „drobných změnách v UI“, když hra vyjde nejdřív za 2 roky?! proč to nemohli ohlásit rok před vydáním, mohli by to tak vyHypovat, že by hráčům praskla palice.. takhle jsme nuceni leta se zabývat takovýma kokotinama, jako jsou autostaty a „barevná grafika“.. f**k off blizz..

  13. Psychopat: Jo, je moc fajn si posbírat penízky, když máš v kapse gheeds fortune a zrovna jsi zabil high council v travincalu…jenže ve většině boje ti vypadávaj jen hodně malý goldy a postupně to začne ubírat tolik času, že to člověk prostě nesbírá…s tímhle systémem by se posbíralo alespoň něco z toho. A jestli peníze fakt získaj na hodnotě, tak se bude každej gold hodit…

  14. no je to na každém co se mu líbilo ale mě vždy bavilo se po boji uklidnit obejít si všechny mrtvolky posbírato co vypadlo, odpočinout si a jít dál. Boj je sice fajn ale neustálý permanetní boj by mě tedy nebavil baví mě hodně i věci kolem a mezi ně se řadí sbírání penízků a výzrbroje, nevím jestli tím že jen přes peníze přeběhnu budu mít ten stejný pocit jako když jsem je musel aktivně sebrat…no třeba ano

  15. Illy: Ale ono nepřilétne automaticky. To by mě taky nebavilo. Vypadne a je na mě, zda ho seberu tím, že přes něj přeběhnu. Podle mě to nijak RPGčkovost této hry nekazí a nemysli si, že mi jde jen a jedině o boj. Pouze si myslím, že automatické sbírání goldu při přeběhnutí je dobrej prvek.

  16. Jak trefne poznamenava psychopat, je to o tom co komu vyhovuje a jakou chces hrat hru. Pokud ti jde jen o boj, muzes mit rovnou atomaticky generovane prisery ktere ti budou chodit chodbou k tobe stale dokola a ty se nebudes muset ani zdrzovat prochazenim mapy. Stejny je to se zdrzovanim se sbiranim predmetu, zlata atd… Nekteri lide ale chtjei prozivat rpg se vsim vsudy a ne vybrat jen jeden prvek z RPG (boj) a tot vse. Me osobne prijde daleko realistictejsi kdyz se postava sehne a sebere zlato nez kdyz zlato priletne automaticky do kapsy postavy… a resit se to da napriklad temi vetsimy obnosy a i jinymy zpusoby

  17. mě se líbilo manuální sbírání tak jak jsme byly zvyklí nejlíbí se mi automatické prvky ať už jsou jakékoli přeci jen chci si zahrát to už bych za chvíli mohl naběhnout do lokace a všichni by naráz padli mrtví k zemi protože jednou bych je stejně také zabil (stejná psychologie že peníze stejně taky seberu). V tomto pohledu se jeví jako dobrý kompromis peníze vzácné padající jen někdy ale manuální sbírání.

  18. Ohledně toho automatického sbírání zlata. Nevím, jestli to tu bylo psáno, ale pochopil jsem to tak, jak je to napsáno Bashiokem. Místo toho, aby vám vypadlo zlato ze zabitého protivníka/otevřené truhly, se vám prostě připočte místo toho nějaký obnos peněz, který u sebe máte. Netýká se to podle mého zlata ležícího na podlaze alá Hraběnka. Je tam psáno o DROPU. Ani to v sobě podle mě neobsahuje myšlenku automatického sbírání zlata v určitém radiusu. ;-) Programátorsky mi příjde nejvýhodnější prostě řešit jenom ten drop. I po stránce herní.

  19. tak já teda nevím a asi jsem tu jediný ale mě se ten torchlight moc nezamlouvá, nechci upírat autorům hromadu práce co na tom musely odvést ale komibnace středověkých zbraní a pušek společně se stylem jakým je to podáno mě příjde zvlášntní celkově to na mě působí jako hry co byly ještě na commodoru, samozřejmě hratelnost což je to nejdůležitější může být fajn.

  20. TO diablo 2,75 nevypada vubec spatne a bude to prijemne zkraceni casu pri cekani na diablo III :) jenom doufam ze to rozjedu na notesu 😀 Ale co tam ctu min. pozadavky tak to vypada velice doobre :) dobre oni :) Jeste k tematu: Obihani pres zlati me neprijde jako dobry zpusob reseni v podstate te to jen pripravi o par kliku ale za chvili te to taky bude stvat, tkze bud ten radius nebo reseni ktera jsou tu jiz popsana…

  21. teda nevim jak vy, ale kdyz ja jsem pribehl do posledniho patra k hrabence v D2 a videl vsude ty kupy zlata, tak jsem zacal klikat jako zbesily a rikat si u toho prachy, prachy, prachy…jeste kdyz jsem k tomu stiskl alt a vsechny kupicky se popsaly a po cele obrazovce bylo Gold Gold Gold, tak jsem byl jak v orgiich

  22. Bohajeho, ještě sbírat zlato zase po jednotlivejch goldech…všimněte si, že zlato se samo nesebere automaticky, ale musíte přes něj přeběhnout. Oni to udělali tak, aby nám ušetřili klikání, takže zlato se „sebere samo“, když přes něj přeběhnete. Pokud přes něj nepřeběhnu, nesebere se. Takže když tady zabijeme nějakým zloskillem kupku zombíků a z každýho vypadne pár goldů, tak to buď „oběháme“ a nebo se na to vykašlem a prachy tam můžeme klidně nechat ležet. Pokud se však rozhodneme pro ono „oběhání“, tak je stokrát lepší, když se to „sebere samo“, protože nám to ušetří kupu času a klikání.

  23. to ne no.. ale bylo to deocela vtipny :-D:-D:-D ale odstalo me jak tam psaly, ze to je tyrani zvirat :-D:-D pritom ta mys dela co by jinak delala… beha podle toho co vidi… a prezije dyl nez nejaka myska na poli… teda pokud nebudou mit boti lepsi AI :-D:-D to by asi nerozchodila :-D i kdyz mozna za par tydnu z ni bude msitr Q3 areny :-D

  24. Ja tez castecne souhlasim s delem a myslim si ze i sbirani zlata je zabavnejsi nez si ho nechat sbirat automaticky. Samozrejme pokud nekde najdu 20 hromadek zlata jako ze v DII se to stavalo velmi casto tak je to k nastvani to sbirat porad… jak rika delo nejlepsi je to omezit aby nevypadavalo tak casto ale mene casteji ve vetsim mnozstvi. Potom neni problem ho sebrat rucne a je z toho i imho lepsi pocit nez kdyz ti to automaticky bude neco sbirat a ty to ani nebudes registrovat a jen se pak podivas na cislo v inventari.

  25. a co keby sa goldy ktore vypadnu zgrupovali…napriklad je skupinka 5 zombikov a 5 krys…zabijete jedneho..vypadnu 2g…zabijete druheho vypadne 3g potom sa proste prisunu a bude to rovno 5g (dufam ze som spravne vypocital:D) ..a ked zase vypadne dalsich x goldov tak sa to proste zgrupne…to zgrupovanie by malo samozrejme nejaky radius..bolo by to celkom prehladne si myslim…ale tak neviem no

  26. ja bych byl taky pro s Delem, ale z duvodu vylite limonady v hlasovacim zarizeni musime toto hlasovani presunout na jindy :-D:-D:-D oni az pochopi, ze v jednoduchosti je sila, tak zjisti ze tam muzou dat spoustu dalších vychytávek, který budou uživatelsky příjemný a pocit z hraní jen zvýší :-)

  27. Je pravda, že zlato pokud má mít hodnotu je něco, co vždycky vezmete, takže není důvod na to pořád klikat. Na druhou stranu nebylo byl lepší to udělat tak, že by to zlato prostě nepadalo po 10 hromádkách na každým rohu z každýho zombáka? Třeba jen z nějakých dobrých potvor nebo z beden. Dodalo by to pocit větší vzácnosti a klidně by jste to mohli sebrat ručně (s o to větší radostí).

    Ještě dodám. Nechápu, proč to prostě dělají tak, že každých 5 sekund vypadne hromádka 5 gp z nějaký krysy a z bedny 10 hromádek po 5 gp. Si vemte, že za hodinu máte třeba 1000 gp, kdy sbíráte neustále. Jaký je rozdíl, když bych třeba za tu hodinu našel 2× nějakou vzácnou bednu z 2× 500 gp? Je to ve výsledku to samé, akorát s tou bednou máte pocit, že jste něco našli, ale u toho případu předtím vůbec. Navíc to řeší, že by nebyla nutná automatika a to, že padá zlato z krys.

  28. JPS a Nesqvik: Máte pravdu. Zlato se sbírá automaticky. Omlouvám se, nejdřív jsem si to přečetl, pak od toho odešel a když jsem o tom později psal, tak jsem to popletl. Díky za opravu.

    OSHIKUMA: What we are saying is that we really like your fanart. :-) Actually, it is just an addition to this piece of news so that there is not only plain text.

  29. Wow…cant believe this is featured here…i dont know anything about what you guys are saying, but thank you for featuring this…if someone here can translate this what all of you are saying i will greatly appreciate it. Stay tuned to oshikuma.deviantart.com since i will making more Diablo Fanart as well as WoW

  30. Tam sa vyjadruje k tomu, co chlapik pred nim pisal, ake je to super si prist rucne pre gold, ktory ti vypadol a Bashiok si nie je isty ci pri zlate ma naozaj takyto pocit. a navyse v prvom prispevku v tom threade pise ze teraz sa zlato zbiera automaticky: Gold is picked up automagically, and its because its one of those things that you always want to pick up

Napsat komentář