Infernal Machine efektivně!

Po delší době tady máme skvělý článek přímo od jednoho z členů naší komunity. V patchi 1.0.5. přibyly do hry tzv. Infernal Machine a od té chvíli všichni vesele farmíme klíče a součástky na své Hellfire ringy. Zatímco v SC investujete do farmy klíčů pouze svůj čas, na HC musíte na celou věc jít skutečně precizně. Jeden z našich nejvyšších HC paragonů Mes napsal aktuální guide jak nejlépe farmit Infernal machine a získat tak jeden z nejlepších itemů ve hře. I když třeba někteří z vás na SC možná nevyužijí takhle komplexní návod, tak můžete však věřit tomu, že hledáte-li velice efektivní cookie  cutter postup máte Mesovi za co děkovat. A my  ostatní na HC můžeme jen pečlivě pročítat. Díky!

Infernal Machine efektivně?

 Rád bych se s Vámi podělil o pár rad, zkušeností a tipů ohledně farmení Hellfire   ringu. Hned ze startu je třeba říci, že nejde o to abyste Hellfire složili, ale o to aby se Vám na něm dobře nalosovaly staty. A jelikož farmení klíčů, následné složení „mašinky“ a samotné zabití Uber bossů není zrovna jednoduchá a časově nenáročná záležitost je potřaba využít efektivity dropu na vyších MP a tím znásobit počet potažmo dobře narolovaných Hellfirů. Neberte prosím tento návod jako „honění“ ega. Vyší MP je výzva, zábava, větší šance na drop a v neposlední řadě endgame kontent, který je potřeba pokořit! Ještě pro doplnění, hodně slušný gear s vysokoým dmg taktéž i defenzívou je nezbytný, ale doufám že informace např. jakou taktiku zvolit na toho, kterého bosse uvítají i hráči, kteří hrají na menší MP než jsou uvedeny v tomto článku.

Mes (47) HC Barb

 

Klíče a plánek

Nejbezpečnější, nejspolehlivější a nejefektivnější cesta je farmit v partě čtyř lidí a to bez debat. Monstra mají v globálu méně hp, hráči si mohou vzájemně vypomoci, zkombinovat spelly apod. Tyto runy jsou rychlejší než solo hra a je větší šance, že někomu z party padne požadovaný item. 

Na obtížnost MP4 v plné sestavě má parta 87% šanci, že alespoň jednomu padne požadovaný klíč. Naše parta farmí klíče většinou na MP4 a MP5 s tím, že drop při rychlosti runů není špatný. Testovali jsme i MP6-7, kde jsou monstra opravdu tuhá z hlediska HP a taktéž poškození, které udělují. Proto je nezbytně nutné dobře rozvrhnout síly a nakombinovat partu, viz. níže.

Na vyšši MP je extrémně důležité složení party z hlediska vyváženosti. Neměl by v ní chybět:
(tohle rovržení více méně platí i na Infernal Machine)

Barbar kvůli War Cry – Impunity (shout na posílení armoru a rezistencí po partu) a samozřejmě s Ignore Pain – Mob rule (65% redukce veškeré dmg na 5 sec pro nejbližší parťáky). Barbar je prostě držák a v každé situaci by měl být schopen pomoci ostatním členům v partě. Také je to dobrý dmg dealer. S dobře vyváženým gearem a Berserkrem je schopný dát opravdu masivní burst dmg.

Witch DoctorBad Voodoo – Ghost Trance (20% MS a AS + 5% hp/sec). Všestraná postava, která se vyznačuje parádním dpskem a různými kouzly pro podporu party.

Monk s Mantra of Conviction – Overawe (monstra dostávají o 24% potažmo o 48% na 3 sekundy větší dmg). Bezvadný supporter díky Serenity, Healu a již zmíněné mantře. S vhodnou zbraní a skill buildem též masivní dps.

Tato kombinace se dá dále doplnit o čtvrté dpsko kde jsou možnosti následující:

Wizard s pasivkou Cold Blooded (monstra pod efektem zmražení a zpomalení dostávají o 20% vetší poškození) v kombinaci např. s Blizzardem, který se dá spamovat podle potřeby, má velký aoe rozsah a poškození. Wizard je čistočistý nuker, k tomu není co dodat.

Demon Hunter například s kuší Calamity, která dává na target Marked for death (o 12% zvýšené poškození na daný target). Stejná popisek jako u Wizarda.

Dalšího Monk s jinou (defenzivní) mantrou, Witch Doctor s dalším voodoo, atd.. Představivosti se meze nekladou.

 

Klíčníci v jednotlivých Aktech

Obtížnost jednotlivých Keywardenů (dále jen klíčníků) se dost liší. Mezi ty méně náročné určitě patří klíčník z aktu I, který je nebezpečný jen v kombinaci s elitním packem díky jeho abilitě Jail. Též klíčník z aktu III je po nerfu neškodný. Jiné kafíčko jsou chlapíci ze dvojky a čtyřky. Klíčník z aktu II je nebezpečný díky abilitám Vortex, Mortar a Reflect Dmg, který zapína vždy když se točí. Extrémní pro čisté dpska. A konečně klíčník z aktu IV jako třešnička na dortu. Ten je opravdu těžký i na nizké MP. Jeho hlavní „přednosti“ je debuff, který snižuje léčení o 75% (ikonka se zobrazuje v pravém dolním rohu Vašeho HUD), dále háže na zem červené kolo, které opravdu DOST nakládá, vyhnout se mu za každou cenu je nutnost. Další ability jako knockback apod. nejsou tak hrozné. U tohoto encounteru je důležité nenapullovat elitní pack. (nedejbože Mallet Lordů)

Klíč v aktu I: První 2-3 stacky Nephalem Valoru (NV) je ideální nabrat ve Festering Woods, kde je krypta a jeskyně v nichž najdete vždy alespoň jednu elitku. Také při běhání v této lokaci se minimálně jedna další elitka najde. Zbylé stacky a samozřejmě Keywardena najdeme ve Fields of Misery, kde je nutné dát si pozor na „Bejky“ – Savage Beasts. Zejména iluzionisti bývají zákeřní.

Klíč v aktu II: Začínáme portem na Path to the Oasis kde čístíme celou lokaci dokud nenajdeme klíčníka. Pokud nemáme potřebných 5NV, porteneme se do Black Canyon Mines kde jsou minimálně 2 elitky, pokud máme štěstí tak i 3. Další možnost je port do Road To Alcarnus kde se dáme jihovýchodně, přes most do Alcarnusu kde bývají až dvě elitky.

 

Klíč v aktu III: Začínáme v Keep Depths lvl 1, kde se nachází dost elitek a občas i event s kovářem, popřípadě můžeme navštívit i lvl 3. Druhý lvl bych moc nedoporučoval díky všudepřítomným talibancům, bombičkám (každý jim říka jinak :)).Samotný klíčník se nachází v lokaci Stonefort.

 

Klíč v aktu IV: Jedna elitka je vždy v Gardens of Hope Tier I., několik dalších v Gardens of Hope Tier II. V této lokaci se nacházejí tuším 4 random dungeony, kde jsou elitky nebo zlatá truhlička. Dva z nich jsou ovšem bez elitek a to Holy Sanctum a Radiant Chapel. Port do Crystal Colonnade, proběhnout přes most do Silver Spire I a pomaličku a postupně zabjíjet vše co Vám zkříží cestu. Pozor na Dark Terrory, kteří používají stejný debuff jako klíčník.

 (Tento akt je vážně těžký a je jen na Vás na jaké MP hodláte plánek farmit. MP4 jsme pokořili, ale když nad tím zpětně přemýšlím byl to zbytečný risk. MP2 je už při zlé kombinaci elitek nehratelný.)

 

Infernal Machine


Nejprve  několik slov  o přípravě na boj samotný. Důležité je začít shrinami. Pro opravdu bezpečný souboj s uber bossy je nutné před začátkem samotného farmení NV najít Empowered Shrine, ze které profitují všechny postavy v partě. Barbarův Berserk, Witch Doktorovo Voodoo apod. Tato shrine se bere speciálně na souboj se Zoltanem a Siegem, tato kombinace je nejvíce náchylna na enrage.

Začíná se tedy tím, že každý člen party si založí poslední quest v prvním aktu na požadované MP, portne se do Highland Crossing a v jihozápadní častí lokace (pod mostem) hlédá Empowered Shrine. Zabíjení elitek je bezpečné ve Weeping Hollow, kde se dá podle potřeby kitovat a objevuje se zde též shrine. Další alternativy hledání shrine jsou před Leroic Manor, Drowned Temple a Cementary of the Forsaken. Pokud máte extrémní smůlu je možnost vyčistit Fields of Misery spolu s klíčníkem.

 

Možné buffy ze Shrine:

Empowered: nejlepší na všechny encountery, ale především na kombinaci Zoltan/Siege a Ghom/Rakhanot.
Frenzy: Ghom/Rakhanot, dále zbylé dvě kombinace.
Protection: zejména Magda/Skeleton kvůli Magdiným muškám a arcane sentry.
Fleeting: nedoporučuje se díky zvýšenému pickup radiu.

Enrage
Z dostupných informací víme následující. Enrage mají Ghom/Rakhanot a Zoltan/Siege. Ghom spamuje více jedu, Rakhanot má větší poškození, Zoltan též. My osobně jsme zažili enrage na Siegovi (Zoltan už byl mrtvý) a to po 8mi minutách na MP4. Siegovi se postupně zvyšuje Reflect Dmg. Čím déle tím to je horší. Po kolika minutách se zvyšuje na vyších MP je ve hvězdách, můžeme jen odhadovat že s každým MP se navýší doba, za kterou musíme oba bosse zabít o dvě minuty.

Magda a Skeleton!

Zde je taktika víceméně jasná. Parta zaměří na Skeletona všechnu dostupnou sílu a rychle ho sundá (voodoo použít jen pokud je to nezbytně nutné). Vyhýbat se arkánam je nutnost. Pokud Magda extrémně otravuje, dá se jako jediný boss fearnout třeba do rohu místnosti. Vyvolaní kostlivci mají též solidní dmg, takže na ně pozor. Až pošlete Skeletona, do třetice všeho dobrého, na věčnost je na řadě Magda. Ta si nahazuje štít (nesmrtelnost) vždy na 75%, 50% a 25% hp a v této fázi vyvolá nakladače – Thrall of Witch. Nemají moc životů ale jejich silný útok je nebezpečný. Důležité je, aby byla celá místnost vyčistěna jak od kostlivců i nakládaču taktéž od Skeleton Kinda, jinak Magdě štít nezmizí. Doporučuji rozvrhnout cooldowny na jednotlivé fáze. Jinak by s tímhle encounterech neměl být problém.

 Ghom a Rakhanot
Zde je důležité aby jedno melee ať už Monk nebo Barbar odtáhli Ghoma do rohu místnosti a tam ho po dobu než zbylí členové party zabijí Rakhanota tankoval. Tím se docílí, že není celá místnost „zaprděná“. Ideální je na tohle Barbar, přičemž Monk a jeho aura je lépe využíta při zabíjení Rakhanota. Po zabití Rakhanota se celá parta zaměří na Ghoma. Jako vždy pomůže Voodoo apod.

 

Zoltan Kulle a Siegebreaker
Jendoznačně nejtěžší encounter. Je potřeba opravdu brutální dmg na zabití Zoltana. Pro představu na MP5 s DPS, Barbar: 65k, Monk: 50k, dvě WD přes 70k a dali jsme ho s přehledem, ale rozhodně nepodcenit!. Zde se aplikuje obdobná taktika jako u Ghoma. Barbar odtáhne Siege daleko od Zoltana, aby měli ostatní členové party dost času a hlavně prostoru na zabiti Zoltana. Ten je bezpochyby nejtěžší, že všech bossů. Jeho zpomalovací bublina je opravdu otravná a způsobí Vám spoustu nepříjemností. Proto zde musí být buď Barbar, který používá zbraň Sky Splitter, který má až 20% šanci na smite (stun) + smite z Frenzy nám dá 40% šanci na stun, což udrží Zoltana na místě dostatečně dlouho, aby se nemohl tak často odportit a dpska mohou v pohodě ničit :). Druhá alternativa, je Monkův Blinding flash, který Zoltana na několik sekund oslepí, empowered shrine nám zajistí časté použití tohoto skillu.

 

(úprava textu a úvod Reito a Nikkon)

44 komentářů u „Infernal Machine efektivně!

  1. Zdravim.

    Rad by som sa tiez pozrel na Uberov,len ako tu niektori pisu,ze solo je to ozaj tazke,tak by som rad nasiel niekoho na drop klucov a neskor na Uber Bossov. Nejak hram len sam a nemam partu.Ak ma niekto zaujem,tak pisnite pm,abo v hre : Lateralus#2697.WD dmg cez 70k ,abo DH dmg cez 110k.Tesim sa.

  2. Potvrzuju, že bossy z Infernal Machine Realmů nejde jen tak dávat sólo. Už jsem takhle dvakrát zahodil Infernal Machine, protože jsem přecenil své síly.

    S WW barbarem dávám v pohodě single Inferno (MP4), ale jakmile jsem zkusil Infernal Machine portál na MP4, vůbec jsem si neškrtal a po velkém počtu neúspěšných pokusů jsem to musel vzdát. Už dvakrát 🙂 Byla to moje blbost a je možné, že někdo bude stejně optimistický jako já, tak bych ho rád varoval. Opravdu si rozmyslete, na jakou obtížnost tam půjdete, jdete-li tam sami.  

  3. chodit na MP9 a lomit ich pol hodinu? smiesne! aj tak nemusi nic vypadnut a ak vypadne iba 1dnemu zo styroch, takze ostatni tam lomili zbytocne. Najlepsie chodit sam na MP2. ja som schopny za den vyprodukovat 6 infernal machin, takze na vikend ich mam 30. spravim 30 runov na mp2 a minimalne 2 ringy zlozim. predpokladam, ze ring bude uplne shit a preto ho chcem iba na expennie na MP1 az MP2, kedy ta strata damageu skrz ring nebude poznat.

  4. A jaká je strategie, když to člověk jede single?Usmívající se(můj případ) Nechci trolit, ale jak už tu bylo zmíňěno, myslím si, že hellfire ring není zas až taková bomba. Místo expů by mohl dávat např.  + 15% crit. hit. chance. Na co je dobré mít na předmětu expy, zkracuje to max. dobu dohrání na 100 lvl a to chceme?Mrkající

  5. este by ma zaujimalo ci musi byt NV5 pri zabiti kazdeho z dvojice uber bossov alebo staci iba ak ho mate pri zabiti toho posledneho? Je to zaujimave asi len z pohladu vyssieho MP ked vam vyprasenie obidvoch uber bossov trva viac ako tych 30min. Namiesto toho aby ste potom isli znovu nabijat NV na 5 a prerusovali suboj, by ste zacali bez NV a nabili si ho az pred tym ako by ste zlozili posledneho uber bossa? Napriklad pri kluciaroch nezalezi s akym NV keywardena nacnete ale s akym NV ho zlozite.

  6. Sarevok no asi to tak bude…nejako mi to uslo alebo som na to pozabudol lebo sa to urcite spominalo v nejakom SEoCu ale ta tabulka uz ukazuje nieco ine. Predtym bol za kazdy level MP +10% k bonus item. Na MP5 to vychadzalo na 50%. Teraz na to cumim ako vyorana mys lebo tabulka pri MP5 pise 36%. Tiez som pocul, ze narolovane staty na prstene neboli ziadny zazrak. Predsa len Annihilus sa dal povazovat za uber vec.  Tak som aspon dufal, ze ked uz zdvihli obtiaznost znizenim pravdepodobnosti vypadnutia hellfire komponentov, tak vylepsia ich staty.

    Tak asi skusim inu taktiku. Ked by mal niekto chut skusit uber bossov MP3 az MP5 tak nech si ma prida (SoulCrusher#2431). Mozem ako barbar.

    Skusal niekto dat uber bossov na MP10? Nejake info? 🙂

  7.  

    Zdravím. Farmení klíčů a následné zabíjení uber bossů je celkem dobré zpestření D3. Člověk přece jen musí trošku taktizovat, hlavně při zabíjení jednotlivých bossů a to je o proti normální farmě zase trošku něco jiného. O tom jak získat klíče, kde získat nejrychleji 5NV bylo napsáno  už mnoho, každý už celkem dobře ví jak efektivně farmit klíče a craftit mašiny. S partou kluků, se kterými jsme se dali dohromady přes fórum (děkujeme diablofans.cz) zabíjíme uberka dá se říct každý víkend. Přes týden si každý nasbírá klíče v takovém množství, aby měl složené 3 mašiny a jde se na to. Na bosse chodíme pouze a jen ve čtyřech, protože tak je farma částí hellfire ringu nejefektivnější a když jsou třeba 2 postavy silné, mohou k sobě vzít i 2 postavy slabší. Každý pak otevře 3 portály a člověk se tak na bosse dostane 12x jen za 3 mašiny, které do toho vloží. S klukama chodíme na bosse na MP5 a MP6, vše „bez problémů“ a šance na drop části prstenu je velká. Občas někdo zazmatkuje a zemře, ale to k tomu patří (pozn. v jedné partě jsme šli také ve čtyřech, na MP5 kde 3 postavy s problémy hrajou D3 na MP3 a dalo se to také, člověk musí více taktizovat a pohybovat se, ale dá se to. Bosse jsme sice krájeli o chvíli dýl, ale když vám parťáci zadarmo otevřou portály, tak proč je tam nevzít) Co se týče zabíjení jednotlivých uber bossů, vesměs musím souhlasit s autorem článku, i když taktika u HC a SC je trošku jiná.

    Magda a Skeleton, tam se veškeré dmg soustředí do Skeletona. U Skeletona je důležité dávat si pozor na jeho rychlé otáčení. Tam když to člověk nevychytá všichni okolo pochcípají během vteřiny. Ač mám postavu celkem na dobré úrovni, když se skeleton roztočí a i já raději mizím pryč. Nejednou se nám stalo, že se Sekeleton roztočil a všichni okolo byli mrtví. Na točení opravdu bacha. Vykouzlení kostlivci dobře poslouží jako zdroj HP ale jejich množství se musí regulovat. Po zabití Skeletona se pusťte směle do Magdy. U té je nutné dávat si pozor na vykouzlené potvory s palicí (mejskaře). Vykouzlí je 3x a vždy nahodí štít. Dokud mejskaře nepobijete, Magda je nesmrtelná tak na to pozor. Každé dmg, které do ní dáte je zbytečné. Také si dejte pozor na jednu věc a to je ta, že když se blíží čas že maghda nahodí štít a vykouzlí mejskaře a to je vždy na 75%, 50% a 25% hp viz. článek, sledujte její HP. Ze začátku se nám stávalo, že jsem jí pěkně masírovali někde v koutě a jelikož byla neustále zmražená, nebo ve stunu, nemohla nahodit štít. Jakmile tedy uvidíte že HPčka neklesají odejděte od ní pryč a nebojujte. Stává se to hodně často když dostává čočku, nemůže nahodit štít a člověk do ní buší zbytečně. Nevím přesný počet, ale pokaždé Magda kouzlí víc mejskařů. Na poprvé jsou jen 3 ale pak je to víc a největší hromada připadá na třetí vrh kde jich je mám pocit 7, což může být občas problém.

    Ghom a Rakhanot. Tak jediné co je důležité, je vyhýbat se smradu z Ghoma. Tady jsme zvolili taktiku takovou, že bosse nerozdělujeme a zabíjíme je naráz a to vždy při kraji mapy. Většinu dmg soustředíme na Ghoma. Když už je smradu na daném místě hodně o kus popojdeme a jede se dál. U Ghoma s tímto postupem nebyl problém i se slabšími postavami v partě. Vykouzlení jazýčkáři a slimáci jsou zase dobrým zdrojem HPček proto je lepší držet oba bosse pěkně u sebe, aby vykouzlení mobové byli pěkně u nás a neběhali někde po mapě a my se měli z čeho healovat.

    Zoltan a Siegebraker. Tady je opravdu důležité jednotlivé bosse rozdělit. Né vždy to jde hladce, kvůli Zoltánově teleportu. Siegebreaker celkem poslouchá takže odtáhnout ho stranou by neměl být problém.  Se Zoltánem je to těžší, hlavně když si usmyslí, že bude Siege následovat a stát mu za prdelí. Po rozdělení bossů stačí, aby se jedna postava věnovala Siegemu a osatní se vrhli na Zoltána. Nemít Zoltán zpomalovací bubliny bylo by vše celkem snadné, ale on je má takže je to složitější . Po killnutí Zoltána se vrhneme na Siege, kde je nutné dávat si pozor na chycení postavy do ruky, což Siege dělá poměrně často. Když je postava chycena, postavy, které bosse mrazí a stunují, by měly přestat stunovat a mrazit. Pokud je postava chycena a Siege zmrzne nebo je zastunován, tak jednak chycená postava dává jen minimum dmg a hlavně Siege celý proces opakuje úplně od začátku. To je velice nemilé, když je třeba barbar v Besserkru , protože než ho Siege pustí besserker je pryč.
     V jedné partě jsme měli  jednou slabšího huntera. Protože meteory, bubliny a padající strop od Zoltána byl často pro Huntera otázkou života smrti, přidal se k postavě, která se starala o Siege a bylo to. Jednak bombičky, které Hunter pod Siege naházel měli pěkný účiněk,  protože Siege je pěkně vymetal  oproti Zoltánovi který je často míjel. Takhle jsme to praktikovali bez jediného rizika, že Hunter zemře (jen tedy pozor na reflekt dmg).

    Pokud zvolíte nějaký vyšší MP lvl, nezapomeňte sledovat čas NV. Není vůbec na škodu dojít si ho pro jistotu obnovit před dalším vstupem do portálu, aby jste o ně nepřišly. Ztratit 5 NV a jít hledat nové je dost velká otrava, hlavně v ACTu 1

    Mluvím ale za hráče SC. Na hardcore to je o něčem jiném a tam se musí taktizovat určitě víc ale to už je všeobecně známo.

    Na druhou stranu, pro HC hráče možná má hellfire ring hodnotu velkou, ale pro hráče SC…nebýt tam těch 35% expů, ring bych na sobě neměl a na AH bych koupil 10x lepší a to ten můj hellfire ring není zase tak špatný. Jeden už nosí follower protože dalších 7% expů se hodí ale to je tak vše. Jestli někdy budu mít pragon lvl 100 tak hellfire ring bude opravdu k ničemu, pokud se tedy nepovede narolovat nějaká bomba, což pochybuju 🙂 je to spíš takové zpestření hraní D3.

    Ať to padá a daří se craftit dobré Hellfire ringy 😉

  8. soulcrusher >>> na mp5 je to uz na dlhsie ak nemas top predmety. ked ide plny pocet hracov tak sa zasa uberom dviha zivot. ak chces is prvy krat sam tak mp5 nechod. vies ako sa hovori, chybycka se vloudi a ked si sam, nema ta kto ozivit a cely 10-15 minutovy (podla toho aky mas dmg) suboj ides znova od zaciatku. ja nemam nejakeho top barba (70k dmg unbuffed) ale skusal som raz s jednym WD uberov a wd sklapal hned na zaciatku takze som to na mp3 dal sam v hre dvoch hracov, no bolo to niekedy velmi tesne, vela nechybalo a mohol som ist odznova. Normalne robime styria uberov na MP4, je to uplne pohodove. MP5 v nasej zostave uz nebol suboj na jednu dlzku nephalem valoru a veru sme aj par krat museli opakovat.

    zhrnul by som to tak, ze ta urcite porazi lebo tie casti ti vsetky na 99% nepadnu. hral som aj na mp5 a nepadla mi ani jedna cast – aj to sa stava. a ked uz budes mat vsetky casti tak po vykraftovani ta porazi na 100% lebo tak epicky shit ako je prsten co ti po tolkej namahe hra vygeneruje je naozaj na porazku. jedine co od neho mozes cakat je primarny stat + exp bonus. ked si spomeniem na vyhlasenie blizzardu ze skompletovat uberquest bude naroacne ale hracov caka zodpovedajuca odmena tak mi je do smiechu.

  9. Vdaka za clanok 🙂 Takto nejako to davam aj ja (po tych klucnikov). Nad tymi shrinami som neuvazoval. Zatial farmim solo kluce. Chcem sa spytat ci uz niekto dal solo uber bossov (a na akom MP), resp. ci sa niekomu podarilo uz solo aj zlozit hellfire ring. Mam zlozene uz 2 infernal masiny a do tretej mi chyba uz iba posledny kluc od keywardena z 2 aktu a potom som uvazoval, ze pojdem vsetkych uberov na MP5 ale solo ma to moc nelaka pravdupovediac. Len neviem ci zozeniem dalsich 3, ktori by chceli skusit uberov na MP5 (softcore barbar).  Ked mi nepadnu casti na ten prsten tak ma asi porazi 🙂 Solo sa ten prsten velmi pomaly sklada. Idealne ked ste zohrata partia, akurat ze ja nemam tolko casu aby som mohol denne niekolko hodin venovat iba Diablu, co zase moze odradzat inych hracov. To chapem…

  10. takze ja: witch doctor: skusal som sam fight bossov na MP1 a ziadna vyzva. vsetky 3 portaly vycistene do 2 minut (dokopy 6) takze musim ist na vyssie mp. Navyse mi padla aj cast ringu v jednom portali (na mp1). V parte sme hrali mp5 a aj tak mi nic nedroplo a zabijali sme ich 20 minut. takze radsej otocim na mp2 a ide.

     

    Momentalne chodim na kluce mp4 az mp5 takze to sype. Ackt III. ja chodim portal bridge of korzik a cistim, ked nadabim na jaskyu idem do nej a vycistim obe podlazia + otvorim truhlicu a vzdy mam 5NV. Potom stonefort. kluciar je pre witch doctora neskodny, tie jeho mrazy mi prakticky nic nerobia a viac menej ho usipkujem na dialku do 1 minuty.

  11. No taky prispeju svoji troskou do mlyna:

    Co se farmeni klicu tyce, tam je to hodne o stesti. V A1 se mi nejvic libi (a pripada nejrychlejsi) styl, kdyz 5NV nafarmim na Cemetery of forsaken (3 krypty, nekdy i 1 elita nahore primo na hrbitove). Odsud odchazim minimalne se 4NV, 5ty popripade dam v Catedrale lvl3, kde je elita vzdycky kousicek od portu. Nejdu rovnou na Fields of misery proto, ze pomerne casto narazim na klicnika driv, nez na jedinou elitu. A kdyz narazim driv na elity, tak je to zkratka drop navic a to zas tak moc nezdrzi.

    A2: Tam souhlasim. Farmnout 5NV jde snad vzdycky v oazach. nekdy je klicnik tay blizko portu, ale da se obejit, nafarmit 5nv okolo, port do mesta, portal do oaz, klicnik death.

    a3: Tam je to taky dost problematicky. Dost casto totiz na stonefortu najdete klicnika driv, nez prvni elitu a i kdyz je nekdy dost daleko, elit tam nekdy je dost, nekdy malo. Ale vetsinou malo na 5nv. Takze je to vlastne zdrzeni ve vetsine pripadu. Ja jdu rovnou 1.patro pevnosti, kde seberu minimalne 4NV, vetsinou 5nv. Druhy patro sux (bouchaci kulicky fakt nakladaji a nekdy stoji inteligentne hned za dverma, ktery kdyz rozbijete, automaticky bouchaj instantne). Kdyz nemam 5nv z prvniho patra, vezmu to pres port do tretiho, kde bejva dost casto elita hned kousek od portu. Pak stonefort.

     

    Inf masiny: Hrajeme ve dvou (ja wiz, kamos barb).

    Zoltun + Siege: Barb bere siege a tahne ho co nejdal, protoze zoltun je kkt a nekdy se ne a ne presvedcit, ze by mel jit po me. Trva to dlouho nez ho ukecam a jeste se portuje jak blbej. Takze nekdy se barb se siegem docela nabehaj nez ho naagruju. Pak uz jen: frost nova, living lightning a critical mass udelaj svoje. Nekdy se podari ho treba pul minuty drzet ve zmrazeni. Barb zabije siege driv, nez ja zoltuna a 2v1 uz to jde. Nicmene zoltun kdyz chytne rapla, tak rozdava instant killy. Navic kdyz nema naladu na navstevniky, tak nema problem hodit behem vteriny port ke me, zpomaleni, vir, meteor i strop a to je pak zivotnost pocitana na desetinky vteriny.

    Rakanoth + Ghom: Tam se taky nenudim. Ale opet crit mass + frost nova + living lightning je fajnovy, protoze ghom tak casto neprdi. A rakanotha si v podstate vubec nevsimame. Hlavni cil je Ghom. Jelikoz obadva spawnujou maly hajzliky, tak s crit mass se frost nova obnovuje opravdu dost rychle a jde to docela dobre.

    Skelet king + Maghda: Skeleton v pohode (jde jako prvni), u maghdy mi nehorazne nakladaj mouchy. Ve vysledku nejsou tak tezci, ale ty mouchy mi fakt nekdy daj ik a protoze nekdy jsou dost blbe videt, je to radost proti nim bojovat.

  12. My to chodime na MP 5(slozeni: monk; WD; barbar; wizard/DH)  a u  ghoma s rakhanotem zabijime jako 1. ghoma tak že všichni stojíme přibližně na jednom místě a taháme ho dokola. Rakhanot nám dřív dělal problémi jak nečekaně na někoho skočil nebo mu jebnul ten jeho hnusnej spel na dalku, ale zvykli jsme si a už tam nechcípáme. 
    u Zolana se Siegem jedem 1. siegeho. Mam na monkovi sání tak to krásně utankuju spolu s nesmrtelnosti a flashem to je celkem sranda. Barbar a Wizard nebo WD ho jedou taky  (vetsinou si prehodi zbran abyji meli se sáním a nezajebali se o reflect)a ten druhej papír (WD nebo wizard) kitujou Zolana na druhý straně mapyd o tý doby než ho zabijem. Jeli jsme to i že 2 jeli jednoho bose 2 druhýho a taky to šlo dobře. 
    u Skeleta bych jen poradil at  monkove flashem popřipadě wizardove  přerušujou skeletovy vyvolavani adů 
    vsechny 3 portaly stihame touhle taktikou do tich 30 min na MP5 . M6 už je spíš progres, ale tou samou taktikou taky padli.

Napsat komentář