Všechno co jste kdy chtěli vědět o MF (update)

Jedna věc je jistá, vždycky je někdo chytřejší než my. I když si třeba myslíme, že o Diablu víme všechno, tak nás vždycky někdo umí překvapit. Hráč Cyeron z diablofans.com se dlouhodobě zabývá problematikou MF v Diablu 3 a jeho pečlivost a přesnost by mu mohl závidět leckterý akademik. Dnes vám tak přinášíme jen zajímavý link: Magic Find a jeho efektivita: statistický pohled což je jeho pravidelně aktualizovaný článek o MF.

Stránka je bohužel v angličtině, ovšem pokud se podíváte na rozsah a komplikovanost textu, určitě pochopíte, že by překlad nebyl snadný. Podívejte se tak na velikou a komplexní analýzu pro patch 1.0.5. Jsem si jistý, že takovýhle článek o D3 opět jen tak neuvidíte a i když mu třeba nebudete naprosto rozumět (jako já 😉 ) tak vás určitě pobaví, jak jeho autor přistupuje k celé hře 🙂

Přeložili jsme pro vás zatím Shrnutí celého článku a přidali pár grafů s popiskami 🙂

 

 

 

 

Přeložené conclusion:

Pokud se tedy podíváme na všechna data, co z nich můžeme vyčíst:

  1. Magic find zvyšuje kvalitu (rare/magic/normal) itemů co vám padnou.
  2. Magic find Vám v průměru zvýší počet možných affixů (statů) na vašem itemu, protože jejich počet se přímo vztahuje ke kvalitě itemu, která je opět ovlivněná magic findem.
  3. Magic find nezvyšuje celkový počet předmětů, co vám padnou (všech kvalit)
  4. Magic find NEZVYŠUJE item level předmětů co vám padají! (Tohle je celkem pecka. Pokud jsem to špatně nepřeložil, což je ofc. možné, tak je to přesný opak toho, co jsme si doteď mysleli – viz, graf 1.)
  5. Garantovaný drop z 5ho stacku Nefalemu je tzv. bonusový drop a je možné z něj dostat místo rare itemu legendárku.
  6. Garantovaný drop z 5ho stacku se použije i na drop z goblinů.
  7. Efekt, který má MF na zvýšení počtu affixů na vašich rare dropech se blíží takřka nule. Je však podstatný při dodatečném dropu z 5ho stacku. (Viz kategorie 1-4 v posledním bodu)
  8. Pokud MF ovlivňuje samotnou hodnotu rolů na afixech (jestli budete mít 100 vita nebo 105 vita) tato studie nezkoumá, ale není žádný důvod domnívat se, že by to tak mohlo být. Od patche 1.0.5. Blizz také řekl, že i tyto hodnoty budou záležet na lvl monster ze kterých padly!

(Poslední závěr je skutečně akademický a hlavně slouží k dobrému objasnění mechanik i když při samotném gameplay ho asi nevyužijete J)

9. Předměty padající z elitek jsou rozdělené do tzv. „kategorií“ které systém projde postupně při vašem dropu. Každá elitka má 4 tyto sloty a máte-li NV tak se přidá 5tý. Tyto kategorie mají každá jinou šanci vám dropnout itemy rozdílných kvalit. Kategorie 1 a 4 se zdají být stejné a mají 10% šanci na drop rare itemů. Kategorie 2 a 3 jsou spolu propojené a mají velmi nízkou šanci na drop rare itemu. Navíc kategorie 3 má 50% šanci na NO-Drop. (žádný drop).  Pátá kategorie (NV kategorie) má vždy 100% šanci na drop alespoň 4 statového itemu. 


Grafy:


Posted Image

 

Graf 1. – Na ose X – Item Level; Na ose Y celkový počet itemů. Barvy označují hodnotu MF, kterou máte na sobě.

 

 

Posted Image

Graf 2. – Na ose X je váš Magic Find na ose Y je % všech předmětů co vám padly a to i z bonusového dropu na NV.

93 komentářů u „Všechno co jste kdy chtěli vědět o MF (update)

  1. Affixy se narolují hned při dropu. Identifikace je pouze odkryje. 

    (Práv možnost zkontrolovat affixy ještě před identifikací – udělala pozdvižení před pár měsíci – co bylo špatné prodalo se neidentifikované, co bylo dobré to se identifikovalo a prodalo identifikované). 

     

     

     

  2. V souvislosti s tímto článkem by mě něco zajímalo. Kdy se rolujou afixy u předmětu? Na základě tohoto článku bych vycházel z toho, že se rolují již při dropu a identifikace je pouze odkryje. Do teď jsem si myslel, že se afixy rolují až při samotné identifikaci (to by potom stačilo nasbírat haldu legendárek na lehkou obtížnost a později je odkrýt na vyšší MP s valorem a mám větší pravděpodobnost že rolnu něco hustýho). Jak to tedy je?

  3. S tema legendarkama to je jinak. Ty maji opravdu sve raty a ty sou pevne a nemenne. Lylyrra to rikal uz asi 100X. Patch 1.0.5. jen zdvojnasobil jejich drop rate na infernu (alespon myslim ze jen na inferno). Jinak drop legendarek MF, MP ani NV NEOVLIVNI. Jednou se mi stalo ze mi padlo za run 7 legendarek a pak tyden ani tuk :-D. a pak jednou ze z goblina vypadly 2 + 1 setovka ale to je proste jen nahoda.

  4. R1k0 – tymto vyskumom /aj ked strasne mala vzorka :)/ si len potvrdil to o com pisem 🙂 ze pri vacsom mf pada viac zltych predmetov…ako si ty pisal ze su kvalitnejsie z magic na rare…tak to je len slovickarenie proste pada viac zltych…to je fakt…a dalej na inferne sa neoplati chodit mp10 s tym ze idem farmit…to dufam ze kazdy uz chape…preto kazdy chodi mp1 a radsej si zozenie mf gear pokial nema aspon 70 paragon…aj mne sa stane ze pri mf 300+ s nv 5 mi padne z goblina len jedna vec 58 ilv…ale zase sa mi stane ze mi z neho inokedy padnu 2 hellionky a 2 ringy…to je ta variancia…proste vzdy to smeruje k jednomu a tomu istemu cislu cim viac hries hras 🙂 najlepsie pre hracov co toto nechcu riesit je mat co mozno najvacsi mf + nv 5 a farmit treti act pri mp1 tak aby dali skoro vsetky moby one hit a s elitkami aby sa nezapodievali dlhsie ako 30s :)…potom tie legendarky padaju ako na pase 🙂

  5. To Saajt – proletel sem act 1 s paragonem 36 (alta nemam) s MP 0 a pak s MP 10. Zatimco na MP 0 padl s NV 5 z elitek 1 rare a 1 magic item, na MP 10 padl 1 (obcas i 2 rare) a 2-3 magic coz by potvrzovalo ze MF zvysuje kvalitu itemu (z magic na rare). Dokonce i z common mobu padaly lepsi itemy. Ale zase, mohl sem mit proste jen stesti. Uz se mi i stalo ze me na inferno MP 5 s NV 5 padl z elitek jen 1 rare a asi 6 magic itemu a na dalsich me padly 4 (nekdy i 5) rare a 2 magic. Jinak pocet itemu zvysuje obtiznost hry a pak taky MP ale pouze na inferno. Ikdyz inferno ma obecne vetsi loot nez ostatni obtiznosti ale to uz Blizz taky rikal. Ale jak uz sem rikal. Nema cenu se tu hadat a nejlepsi bude proste si to zjistit na oficialnich forech blizzu. A vubec me je to jedno jak to je, hlavne ze to pada 😀

  6. R1k0 – okej ked ma nieco ako ty uvadzas 10% sancu ze padne tak je to fakt…sam si to napisal to musis potvrdit…cize ked zabijem 100 elit mal by som mat 10 predmetov s ilv 63…lenze priemer alebo varianciu ako uvadzam ja nemozes robit s prieskumnou vzorkou 100 elit…ale niekolko tisic elit…dalej spravne uvadzas ze mf NEOVLIVNUJE ilv predmetov…ale ich pocet ANO…cim viac mf tym viac zltych…to je fakt…skus si to sam…zabi 100 elit bez mf len s valorom a zrataj kolko ti da zltych veci…je jedno aky ilv…potom zabi 100 elit s valorom a mf 350%…uvidis ze uz pri velmi malej vzorke ti vide ze s vacsim mf ti da aj viac zltych predmetov…to je fakt 🙂 ak stale neveris co je mozne pretoze kazdy sme len clovek a aj ja sa mozem mylit co je dost mozne potom pozri videa alebo streami hracov ktory maju napr paragon 80+ a farmia treti act mp1…kazdy jeden uvadza skoro ten isty udaj ze 63ky padaju dost…ze legendarky padaju az moc a to len preto lebo farmia efektivne a maju velky mf…vdaka paragonu…cize nehovorim ze ja mam pravdu ale nieco natom bude 🙂

  7. Vy si pletete pojmy z dojmy. To ze ma item IL 63 drop na inferno treba 10 % sanci a ty zabijes 100 elitek neplati, ze budes mit 10 itemu s IL 63. TO SOU JEN CISLA ale nikoli garance. Ono ti muze padnout klidne 50 itemu s IL 63 ale taky nemusi zadnej. A jak uz sem jednou psal, MF NEOVLIVNUJE IL itemu ani jejich pocet, ale porad se nejdou lidi co tomu proste neveri 😀

  8. ReptileSVK – jasne moze to tak byt…preto som napisal ze by som rad videl tie cisla ktore naprogramovali 🙂 potom by sa to vsetko dalo dat na pravu mieru…moj priklad vychadza z predpokladu ze nejake to cislo tam je…a ak tam je randomizer s nejakou percentualnou hodnoutou /co isto nebude pre vsetky typy predmetov rovnake/ je to vlastne presne to co som napisal akurat ze blizz nedal na kazdy predmet percentualnu hodnotu ale ju dal napr na vsetky ilv 63 zbrane zvlast, ilv 63 armor zvlast atd…cize stale to bude prebiehat ako v mojom priklade 🙂

  9. Nektery lidi tady jsou jak navedeny,pokud neumite cist tak se tady prestante projevovat jako nejvetsi hlavy. Je tam napsany ze s 5 NV je garantovany jeden item RARE a LEPSI. Ne ze je garantovany legendarni. A i kdyby to tam bylo, tak to NEZNAMENA ze jindy padnou rare,legendary nebo set nemuze.

  10. myslim ze pri MF by sa hodilo aj vysvetlenie isteho pojmu – variancia: /rozptyl/. vela ludi si mysli ze to ako padaju itemy /hlavne legendarne/ je nahoda. kedze z matematickeho /mozno tak z fylozofickeho/ hladiska ziadna nahoda neexistuje bolo by dobre sa na tento jav pozriet trosku zblizka. neviem presne cisla blizzu ale urcite maju na kazdy jeden drop nejake cislo. priklad: zabijem v inf 1.act mp0 bez valoru moba /pre tento priklad je jedno akeho/. blizz ma dajme tomu cislo ze z neho padne ilv 63 hellionka 0,01%. padne mi hned na prvy pokus. kedze mam mf 0 a sanca ze bude mat 6 afixov je 4% tak mam len tie 4% /keby mam mf 100% tak mam 8% sancu ze bude mat 6 afixov…atd/. ak by som zabijal toho isteho moba stale dokola tak pri velkom pocte zabiti by sa variancia zacala priblizovat k hodnote ktoru blizz nastavil pre dany predmet pre danu postavu. v nasom pripade pri 100 000 zabitych moboch by nam mala hellionka padnut 1000 krat. samozrejme realne to moze vyst ze nam padla len 856 krat. ale stale to nie je nahoda. pri ovela vacsom pocte zabitch mobov bliziacim sa k milionom sa toto cislo /variancia/ bude priblizovat k realnej hodnote. teda ziadna nahoda len maly pocet zabitych mobov. neda sa robit rozptyl variancia alebo priemer z 1000 zabitch mobov.


    aby som to zhrnul. bolo by lepsie ak by tu boli dostupne cisla ktore nema blizz dovod neposkytnut /ja osobne neviem ci sa niekde daju zohnat/ a z tych by sa dalo matematicky presne urcit kolko vam a za ako dlho padne legendarok zltych predmetov goldov flasticiek a vsetkeho co moze padnut z mobov truhiel alebo hocicoho ineho. ak aj na oficialnych forach blizz napise drop je vecou nahody tak aby nahoda fungovala musi jej niekto /programator/ pridelit cislo. a to uz potom nie je nahoda. nahoda je len matematicke vyjadrenie urcitej udalosti. ak by niekto mal tieto cisla k dizpozicii dal by sa z toho urobit krasny clanok kedze vela ludi pravdepodobne nevie ako vlastne mf funguje. a pritom je to velmi jednoduche…staci si zratat par cisielok 🙂

  11. Tohle hadani nema cenu. Ten drop je proste random. To kolik vam padne IL 61, 62, 63 nebo legendarek je proste o nahode. Nekdo si tu dal praci, udelal si par runu a udelal podle toho graf. Je to pekny videt co cca pada na tom a tom MF ale za tyden muzes udelat zase pruzkum a ten graf bude jinej. To ze tady Blizz rekne ze na inferno mate z elite packu sanci na IL 61 70 %, 62 20 %, 63 10 % a na legendarky 1 % je taky pekny ale kdo me zaruci ze me z kazdyho 100 packu dropne legendarni item. Jako tyhle cisla NIKDY nebudou 100 % presna. treba na wowheadu je ze z finalovyho bosse ve Stratholmu pada mount a ma drop 1 % a mec kterej ma 1.5 %. Ja na nem mam asi 200 pullu a mec sem videl padnou asi 20 X ale mounta ani jednou. Stejny je to napr. s Keywardenem na MP 9 kde ma klic sanci na drop 90 % ale ten klic taky nemusi padnout 10 X po sobe.

  12. Jup máte pravdu a já jsem se pletl. Upřímně, myslel jsem si totiž že to je spolu navázaný ilvl 63 = 6 affixů a pak by to co říkáte nebylo možný z toho grafu 1. Ale protože to tak není, tak to bude MF ovlivňovat.

    Odmazal jsem svoje příspěvky kde tvrdím opak, přece jen je to trochu matoucí.

    Dík za vysvětlení. 🙂

  13. Reito-san

    Přečti si to pozorn, je to tam vysvětlené

    http://eu.battle.net/d3/en/game/guide/items/equipment#item-quality

     

    When a monster drops an item, Diablo III randomly determines the item’s quality  from a chart that includes item quality and the number of affixes present. The game randomly „rolls“ on each property in the chart to determine which affixes your item will get. Your magic find score is applied as a bonus to these rolls.
    For example, if a monster has a 4% chance to drop a 6-affix rare item and you have +50% magic find, it now has a 6% chance to drop that item.

     

  14. Reito: Vyšší MF znamená více affixů u Rare itemů. Blizz to řekl hned po vydání a grafy v článku to potvrzují viz 6.4 Number of affixes on rare items as a function of MF  v článku. Jsou tam dva grafy, které jasně dokazují, že MF ovlivňuje to, kolik bude mít item affixů. 

    1. Magic find zvyšuje kvalitu (rare/magic/normal) itemů co vám padnou.
    2. Magic find Vám v průměru zvýší počet možných affixů (statů) na vašem itemu, protože jejich počet se přímo vztahuje ke kvalitě itemu, která je opět ovlivněná magic finde

    Takže ten prvý bod som zle pochopil, alebo je to skôr zle napísané. Lebo tá veta môže znamenať že MF zvýši kvalitu rare magic a normal itemov, alebo že MF zvíši šancu, že namiesto magic itemu padne rare predmet. takisto tu písali, že ked si lludia zvíšili ten MF tak im padali legendárky s lepšími narolovanými affixami. Mne zas v poslednom týždni konečne nejaké legendárky padli a skoro všetky tak slabé, že som ich rozobral. Ale as ito je len paranoja .). A ten druhý bod tiež vlastne znamená že zlepší kvalita predmetu, ale ak sa nezlepšuje s MF narolovanie tých affixov tak to nieje tak zlé.

  15. Ani sem to celé nečetl, je to trochu zbytečné. Princip MF a jeho dopad na itemy je od začátku popsaný v přiručče na ofiku. Kdybych to měl shrnout tak MF má vliv pouze na:

    1. Množství magic itemů z celkového dropu. (Více MF, více modrých, žlutých a legend itemů.)

    2. Počet affixů.(Více MF, více rollnutých affixů.)

    Nic jiného MF neovlivňuje.

  16. To Reito-san – Kde pisu opak? Ja jen pisu jak se k tomu vyjadril blizz. A neco je napsano jak to vidim ja podle meho dropu. Taky ber v potaz, ze vse se meni patchema. To ze tady udela nejakou statistiku je pekny ale kazdymu to proste bude padat jinak. Jednu hru ti muze padnout treba 50 itemu s IL 63 a po druhe treba jen 10.

  17. MF ovlivnuje pouze KVALITU itemu, nikoli kvantitu (tu ovlivnuje MP). Na drop legendarky nebo setovky nema MF VUBEC zadny vliv, ty maji sve raty ktere NV, MP ani MF nijak NEOVLIVNUJE (MF by mel ovlivnovat pouze affixy ale nejsem si tim 100 % jistej). Muzete se o tom presvedcit na oficialnich forech blizzu. Uz se k tomu nekolikrat vyjadrovali. A to Bonus Item na MP 1-10 NEMUSI byt nutne item ale muze to byt cokoli (prachy, HG…). NV na 5 stacku vam pouze dava GARANCI ze vam VZDY spadne rare item pri killu packu, otevreni svitici truhlicky, dokonceni eventu nebo kill goblina. A taky samozrejme musite brat v potaz na jakou obtiznost jedete (jasny ze na normal s NV 5 bude jinej loot nez na inferno s NV 5). Ale jak se rika, vse je o nahode a ja jsem taky jen clovek a muzu se splest stejne jako kazdy jiny.

  18. allright, takze:  „It doesn’t give you a chance to get more items on a given kill – instead, it increases the chance that an item you find will be magical, and more potent than it would be otherwise.“

    Monstrum pada mrtve k zemi a software checkne MF a rozhoduje sa: Legendary? Zabudni na to! Set? Si sa konom zrazil? Rare 6affixes? No, mozno neskor. Dam mu nejake dve Rare 4affixes, tri modre a tome of secret – nech ma chlapec radost Usmívající se.

  19. No to ma vôbec nepotešilo že MF zvišuje počet affixov a ich kvalitu. Veril som ,že MF len zvyšuje počet rare predmetov, ktoré padnú, čiže, keď nehrám na MF môže mi padnúť rovnaká legendárka ako inému hráčovi s vysokym MF, ale budem mať nižšie narollovane afixxi ako on. To je fakt faill. A som sa čudoval, že čo mi také slabe legendárky padajú, ktoré nemám šancu vôbec predať. Hrám bez Ah (iba predávam) a teraz sa môžem rozhodnúť či budem hrať nadalej bez MF, alebo sa budem snažiť si zvíšiť MF, alebo sa proste vyserem na celú tú hru kým s tým niečo nespravia {#emotions_dlg.cry}.

  20. nevím jestli to někde je řečeno ale nějak sem to nenašel..když si zapnu inferno na mp0 pozabíjím rychle hroamdy příšer a nazbírám plno věcí 62 a 63 a nebud uje identifikovat a pak pujdu na třeba MP5 udělám 5 valoru abych měl větší MF než na mp0 a všechny identifikuju tak to budej ako by mi padli na MP5 nebo mp0 ?

  21. To Zmener : No ale MF právě neovlivňuje staty na itemech (Pokud to nemyslíš tak, že ti padá víc žlutejch tzn. že je ti padá víc itemů co mají 4+ statů). Když ti padne žlutej s MF0 a žlutej s MF 600 tak mají naprosto stejnou šanci, že budou dobrý/špatný – že budou mít 4-6 affixů a že jejich roll bude nízký/vysoký.

  22. To Schvalne: Ne že jsem to špatně pochopil, jen jsem napsal, že drop v d3 je o velké náhodě. Nic víc nic mín. Vim ze MF ovlivnuje staty na itemech atd. Tohle uz vim davno, ja se tu bavim o dropu legendarnich a setovych veci. Resit tu rare veci atd je naprosto zbytecne, protoze 99% rare je na vyhozeni a to mi potvrdi drtiva vetsina lidi. Myslim to u hracu, kteri maji neco odehrano.

  23. MF funguje tak, ako Blizzard popisal. Mne prakticky urcite… a tieto statistiky to len dokazuju. Ziadny neporiadok v tom nevidim. To len ludia chcu stale nieco motat, chaosit. Jeden si to slabsie prelozi z anglictiny a uz pomota dalsich 100 ludi a pritom si staci precitat jednu vetu, ktoru Blizzard ma v manuale ako funguje MF uz od uvedenia hry na trh.

  24. Ja mam uplnu casual postavu. Nepouzivam AH… ale dal som si tu namahu a farmim vyhradne s full MF. Legendarky padaju aj mne tak, ako to tu niekto spominal. 1 Alkiezar run, minimalne 1. Co je dost efektivne. Minuly vikend som bol prinuteny pouzit AH.. ale len preto, ze mi padla set item, ktoru nepotrebujem a na AH odisla do 20 minut za 239mil. Tak som vybral cash a pokracujem v hre, ktora ma bavi a dovoluje mi predavat itemy za real cash… blaznive. Nikdy si nekupim ani za goldy upgrade na seba… bavi ma hladat legendarky, ktore pasuju na mojho WD. Ostatne som sa rozhodol predavat a cashovat.

  25. Bizisko: Nepochopil jsi celou funkci NV. Není to jen o 75%MF navíc, ale garance rare itemu z elit. Což je trošku něco jiného. 

    Jinak z mojí osobní zkušenosti s MF… Držím se těsně pod capem (s followerem přes cap) a jak už tady bylo psáno. Před investicí do MF jsem legendárku viděl tak jednou do tejdne, od dosáhnutí capu mám téměř každý Alkaizer run (+ pár dalších lokací), což je otázka 30 minut, jeden nebo více legendárních kousků. 

  26. pre mna je divna vec toto:

    zacnem hru s postavou s minimom Magic Find – dajme tomu 20%. Po piaty zabity elite pack padaju 0-2 rare predmety. Od piateho e-packu s NV 5 v podstate pravidelne padaju 3 rare.

    Lenze zacnem hru s postavou 150% MF a kym nemam NV 5 tak sa deje to iste. Do NV 5 nic a potom padaju. Pritom NV 5  dava +75% MF co asi nie je nejake zlomove cislo.

    Myslim ze keby nejak vazne zalezalo na MF tak mi tie 3 rare padaju z elit uz od zaciatku. Je vsak pravda ze velku hru zohrava nahoda, lebo par dni dozadu mi padli dve legendary z prvej elitky asi 30 sekund od spustenia hry…

  27. Už se asi budu opakovat, ale tohle je přesně to, co považuju za úplně největší fail Diabla 3.

    Tyhle mechaniky mají být oficiálně vysvětlené…. vždyť aby se v tom PRASE VYZNALO. Diablo má na jednu stranu některé mechaniky až triviální, na druhou stranu některé tak komplexní, překombinované a zamotané, že k jejich vysvětlení fanoušci tráví stovky hodin nejrůznějších testů.

    Někdy mi přijde, že ty mechaniky D3 jsou tak zplácané, že ani Blizzard neví, jak přesně fungují. Třeba zrovna MF je toho jasnej příklad. NIkdo mi nevysvětlí, že ta mechanika je navržená dobře. Lidi co investovali miliony do vybavení s MF a ošidili se tak o jiné staty, nemají většinou o moc lepší dropy než ostatní.

    Tohle považuju za „epic fail“ ze strany Blizzardu. Každá vlastnost má být přece průhledně vysvětlená. Ne, že se hráči dozvědí po půl roce hry, že „magic find“ funguje úplně jinak, než se domnívají. Co by jim v Blizzardu udělalo, kdyby napsali řádek „Magic find ovlivňuje % šanci, že budeme mít magický předmět větší množštví vlastnosti – pokud máte MF 300%, vaše celková šance, že dropnutý předmět bude mít X vlastností je 21%“.

    Tohle je ale u každé druhé mechaniky… přijde mi to jako dost nepropracovanej chaos.

  28. Zmener: Ty jsi to špatně pochopil.. prostě, několik lidí by si mohl myslet, že když Blizz řekne, že s 5 Valory vám bude padat další rare navíc, tak to bude jen rare.. tady to uvádí na pravou míru, že i z toho Valor lootu může dropnout legendárka, to však neznamená, že je to jediný způsob jak tu legendárku dropnout.. legendárka ti může spadnout i z obyčejnýho moba s MF 0, MP 0 a s 0 Valory..

  29. Podle me zaklad je ve valoru… Co se tyce MF tak nekdy v lete mi padl krasny legendary item prodej 40mega od te doby jsem takovej item nanasel najel jsem do te doby 300h a mam jeste jednou takovej MF nehled na MP ktery jeste jedu na farmu 4rku… Blizz pouze zvysil sanci na drop legendarek a setovek ale vice mene padaji krepy… Kdyz uz padne neco lepsiho tak par supu za to… Nevim MF funguje ponekud jinak nez by melo nemohu si pomoct..

  30. Zajímavé a děkujeme, ale těžko říct, co je na tom pravdy. Dnes jsem zjistil, že drop v D3 musí být v drtivé většině na náhodu nezávisle na mf atd. Poslední týden za zhruba 20 hodin mi padly dve legendární veci 61 a 62 lvl itemy, které jsem mohl v podstatě rovnou rozlozit, byli k nicemu. V tomto clánku se pise, ze pri 5 valoru je garantovany drop legendarnich veci. Jak je tedy mozne, ze s JEDNIM VALOREM mi dnes po peti minutach hrani padla setovka 63 lvl, kterou zrejme dost dobre prodam? Drop v D3? Stále ve velké mire proste jenom nahoda 🙂

  31. A víte, co je na celém MF smutný? Že na vysoké MP zůstávají na zemi velké HROMADY trashe a legendárky nepadnou, ačkoli MF šplhá do závratných výšek a na MP1, kdy padne item jen z každého desátého moba jich napadá mnohem víc. Podle mě má na drop legendárek vliv nikoli MF, ale POČET zabitých mobů.

  32. Mozem potvrdit z vlastnej skúsenosti….s MF nad 400 mi padli najlepšie legendárky i za niekoľko 100 miliónov…takisto mi už padli 3 legendárky z goblinov a jedna setovka……

    Takisto akonáhle Vám padne legendárka z elitky, má oveľa vyššiu šancu na krásny roll….z mobov padajú zväčša crapy…..

    najlepší item doteraz mi padol z Azmodana, MP1, MF cca 410….a to echoing fury za 250 mil.

  33. Dobry clanek. Nevadi, ze neni prelozen. Jestli na to ma nejake namitky, tak clanek drvie ho vyzyva k aktivite. V pripade, ze nechce nic delat, tak at mlci!!! Ja osobne jsem hodne rad za tuhle novinku, protoze nejsem PRO hrac, ktery obchazi vsechna fora a hleda kazdou novinku. Jestli se nekomu neco nelibi, tak at neco udela k tomu aby to vypadalo lip… Mrkající

  34. Nicméně ve hře místo MF určitě má. A pokud to není jen k tomu aby to mátlo lidi co nechodí na fóra :), tak by to asi chtělo trošku fixnout. Mě by třeba zajímalo co by se stalo, kdyby MF začal ovlivňovat ItemLvl přímo. Vyšší šance, že item co ti dropne bude 63 spíš než 61.

  35. Ne nadarmo je Cyeron oznacen jako Master of Magic find :))

    Na tech grafech a popisu co jsem si prosel je evidentni, ze MF je vicemene dost nepodstatny stat. Urcite je rozdil mezi 0% a 600%, ale rozdily o 50% nejsou vubec ale vubec rozeznatelne.

    Jen vic me to utvrdilo v tom, ze MF gear je bohuzel hloupost.

  36. Reito-san: O tom bodu 9 jsem už někde četl. Když se pozorně podíváš jak z elity vypadávají itemy tak vždy jsou v určitym pořadí, např. 2 itemy, goldy, dva itemy, goldy, a item(NV item). Aby udělal takovou statistiku tak musel natáčet videa killů elit a pak si je pouštět zpomaleně aby zjistil, kterej item padl  kolikátej. Každopádně klobouk dolu, ten člověk tim musel zabít hodně času.

  37. mě by tedy zajímalo zdali je MF důležité při identifikaci itemu..když mi třeba dropne setovka s 5NV a třeba 350MF jestli když jí identifikuju až při další návštěvě tedy s 0nv a bůh ví kolika MF tak jestli ty staty bude mít stejné nebo jiné…a popřípadě když mi něco hezkého dropne tak jestli mám s identifikací čekat na vyšší paragon a tudíž vyšší MF. díky

  38. fuxicek, to je jedno, co by se dělo dál s tím itemem, prostě by ho někdo někdy prodal a byl by označený, že prošel AH (jinak zbarvený), ať si ho má teď, kdo chce, prostě někdo na něm chtěl někdy vydělat ( prošel AH), to by byla ta informace, item darovaný by označený nebylMrkající

  39. To Vrzalík : Já si pamatuju, že ještě než hra vyšla, tak jsem o tom mluvil v nějakém podcastu :-). Je to pěkný nápad. Mohlo by to dokonce být i tak, že bys i na HC viděl, jestli item prošel AH nebo ne – tam to má taky význam. Ale upřímně, nemyslím si, že by to mohlo být do hry zakomponované, určitě by to snižovalo tržby z RMAH a Blizz je konec konců normální firma a protože tohle ninak nekazí gameplay tak bych být jima asi neviděl důvod to spravovat.

    To walker : Je to jednoduché. Budeš někdy potřebovat vědět něco velmi konkrétního o MF, víš kam jít. Možná bys to bez článku neviděl a je to dost zajímavé aby se na to koukli všichni. A pokud snad ne ze zájmu o techniky ve hře, tak minimálně kolik času a úsilí někdo hře může věnovat a přitom jenom nekonzumovat ale něco sám dělat. A obrázek je jenom ilustrační. A nezlob!

  40. Zdravím,

    buďme kritičtí a řekneme si, proč na českých stránkák dáváme odkaz na článek v cizím jazyce, přiznáme se ještě k tomu, že mu jakožto autor vlastně nerozumíme a přitom nás dokáže pobavit?

    jako bonus k této „novince“ přiložíme obrázek, který je oproti originálu dvakrát menší, nejde na něm pořádně přečist text a ješně nejde ani rozkliknout, aby šel prohlédnout ve větší velikosti…

    Se vší úctou, ale to můžete založit vlákno na foru a bude to lepší varianta než toto.

  41. Zajímavé. Pěkná prácičkaMrkající. Teď trochu z jiného soudku. Dnes mě napadlo, že by bylo pěkné, kdyby bylo v progresu postavy ( i ve hře v menu, když se klikne na postavu) na itemech vidět, jestli jsou koupeny na AH ( RMAH) nebo zda to danému hráči droplo (např. stačilo by jemně odlišné zabarvení). Prostě jak by proběhla transakce na AH, tak by item dostal jemně jinou barvičku. Tak by se vidělo, jestli ty super postavy jsou nafarmené nebo jen koupenéMrkající. Pro mě by to byla vcelku zajímavá fíčura.

Napsat komentář