Vyšel Patch 1.0.6

Vyšel Patch 1.0.6 pro Diablo 3. Tento patch nepřináší žádné velké změny, jedná se jen o drobné opravy chyb.

Diablo 3 Patch 1.0.6

Diablo III Patch 1.0.6 – v.1.0.6.13300

Aktuální seznam změn čtěte zde.
Pro nahlášení chyb navštivte Bug Report forum, přehled nahlášených chyb pak najdete zde.

Obecně

  • V brzké době dojde k aktualizaci několika funkcí Battle.netu, které slouží ke komunikaci a přihlášení.
    Patch 1.0.6 přinese některé tyto změny, nicméně nebudou viditelné na první pohled a v žádném ohledu neovlivní hru jako takovou.

Opravy chyb

  • Hráči mohli obejít jednosekundový timer při výměně předmětu přes Trade okno.
  • Občas se stávalo, že hráčům, kteří používali Threatening Shout s runou Grim Harvest vypadl stejný předmět.

Zdroj: Battle.net

108 komentářů u „Vyšel Patch 1.0.6

  1. storker: Pokud vim, tak drop rate legendarek neni ovlivnen magic findem. Drop rate naopak je ovlivnem MP levelem. Já hraju na mp1-4, vic si netroufam resp. mam obavu, ze bych ty moby mlatil moc dlouho. MF ovlivnuje kvalitu tech itemu. Ja osobne mam MF 294 unbuffed. Ale treba kamo mi rika, ze to maxuju zbytecne moc. No ja mam proste MF rad, takze se ho snazim mit na skoro kazdym itemu.

  2. souldcrusher >>> nesnivaj o runovych slovach z d2. v diablo3 nastavuju parametre hratelnosti parchanti, ktory su schopny tento napad implementovat k obrazu svojmu, cize runy by padali menej ako HRS v d2 v patchi 1.10 napriklad BOTD 2-handed sword by bolo runove slovo z run co by ti padli tak za 20 rokov a dmg by sa rolovalo v rozsahu 500-1500 dmg pricom tebe by sa (rovnako ako skoro vsetkym vyroloval stat 780dmg) a mozes farmit dalsich 20 rokov v nadeji ze to nabuduce bude lepsie. to radsej nech mi neprznia spominky na RW v diablo2. v d3 nie je problem castost dropu ale to ze rozsahy statov na legendarkach su neskutocne velke a ja verim ze je nastavene aby nepadali dobre staty + dobry dmg atd… cize nepadaju legendarky ale legendarne zle narolovane staty. nie je normale aby jednemu padla ta ista legendarka v hodnote niekolko miliard a dalsiemu nepredajna za 50k.

    netvrdim ze musi byt kazda legendarka top, ale aby sa to mohlo volat legendarka vzdy ked to vypadne tak musia zabranit tomu aby to nebolo horsie ako prvy modry item totho isteho druhu co ti padne a hlavne nesmu byt priepastne rozdiely medzi nimi. ak je top 2h legendary s dmg 1500 tak najnizsie vyrolovany musi byt aspon 1300 a nie 720.

    som pevne presvedceny ze top itemy idu do aukcie nagenerovane nacierno blizzardom. ak im ide tak o peniaze z RMAH tak preco by mali cakat na to az niekomu padne top item za 250e a dostat zan 15% ked ho mozu dodat sami a dostat z neho 100%

  3. este ma napadlo co tak ladder bez RMAH na ktorom (a len na nom) by ste vedeli ziskat runy na runove slova. To by bolo lakadlom pre hracov aby ho zacali hrat a keby ladder skoncil, tak vsetky runy so ziskanymi vecami by sa presunuli na SC. Pripadne by tam mohli dat este nejake „uber eventy“ vdaka ktorym by ste si mohli prist na uber veci, ktore by sa zase dali ziskat iba na ladderi. len neviem ci by runy mali byt viazane na konto alebo povolit ich trade aspon na ladder AH. Urcite by tam ale nemal byt RMAH aby ho neznicili boteri. Mozno by sa na ladder dala pouzit logika s obmedzenym poctom znovuoziveni co by tiez velmi vyrazne zkomplikovalo zivot boterom ak by sa tam chceli presunut. V takom pripade by sa dalo uvazovat aj o RMAH i ked ceny za najvyssie runy by sa zastavili zase na cenovom strope. ak by ste vsetky pozadovane runy neziskali pocas ladder sezony, tak v dalsej by ste zase mohli skusit stastie. Po 2 sezonach by ste mali viac run a aj vacsiu sancu ziskat runy ktore vam chybaju na nejake konkretne runove slovo. No a ziskane runy ako aj runove slova by na SC boli uz viazane na konto aby sa s nimi nedalo obchodovat dalej. Sancu na trade s runami by ste mali iba na ladderi

  4. Nazdárek lidičky 🙂

    SEOC: prostě a jednoduše skončil. Odešel nám totiž člověk, který tomu zaprodal svojí duši a doufám, že se jednou i ten projekt vrátí, Spíše se vrátí, až s ohlašením datadisku a jeho betatestováním. Prostě pokud nikde máme začátek tak i konec a kdo ví, možná pokračuje na svém soukromém kanálu. Nic o něm prakticky ani nevíme a byl bych rád, kdyby se ozval. Můžou taky přesouvat celý web, ale o tom silně pochybuju. Jsem zvědaví s jakým projektem příjdou příště.

    Nazchledanou!

  5. no ne, dokonce i delosombres už mluví na adresu diabla 3 kriticky, ještě nedavno mě tu za to pranýřoval :o) hra dospěla do stádia kdy trochu lepší hráči maj (a to většinou z nudy) vyexpenou 60tku na všech povoláních, jenže co teď =) a jestli je tu někdo, koho baví přebírat plnej inventář žlutejch šmucek, aby mu ve finále beztak padlo úplný houno, ať zvedne ruku a hned na to se nechá vyšetřit 😉

  6. presne tak…za poplatok 10 EUR by si mohli dovolit zrusit RMAH a pridavat obsah (eventy, questy, lokality – nech uz je to cokolvek) na mesacnej baze 🙂 No tak to by sa asi vela hracom znepacilo. A ja som uz Blizzard zasponzoroval dost 😀

    Na runy a runove slova mi ale nesahajte!!! 🙂 Fantasticky napad pre typ hry akou je Diablo. Mate ovela vacsie moznosti tvorby gearu. Tu farmite a bud padne vec pouzitelna pre vasu postavu alebo nie. Pri runach mate ovela viac moznosti pretoze mozete runy kombinovat. Ked som pred vydanim Diabla pozeral stare linky na Diablo 2, tak som bol prekvapeny, ze stale funguju. Zaregistroval som aj dalsie runove slova, ktore ked som D2 hral este neexistovali. Celkovo ich bol uz slusny pocet. A mali ste aj veci na crafting. Sucasny crafting v D3 je skor ako bol gamble v D2. Gemov sice co do kvality bolo v D2 podstatne menej ale postava sa dala customizovat aj (a hlavne) podla skillov. Takze vznikali velmi roznorode zaujimave buildy. 

    Takze ja chcem male sede kamienky naspat a s nimi aj runove slova v plnej parade, ktore s kazdym patchom sa rozsiria o nove kombinacie 🙂 

    Co sa tyka ladderu tak nevidim v tom problem. V dalsom patchi ho kludne mozu nasadit. Spravia tomu promo, pravidla, ladder postavam zakazu AH a RMAH a nech kazdy sutazi s tym co mu dropne. Mali by sme tak SC, HC a LD realm.

    Ja osobne by som chcel zmenit pravidla pre SC. Pri vytvoreni postavy by ste dostali napriklad 20 zivotov / reinkarnacii / znovuoziveni (ako sa to nazve je sumafuk) a za kazdych 50 AKTIVNE odohranych hodin by vam hra pridala dalsich 5 zivotov. Ak by ste si limity presvihli mali by ste smolu. Nasledoval by infinity RIP 🙂 Ak by hrac nechal postavu necinne cakat v meste aby mu nabiehali hodiny a tym padom aj zivoty, tak disconnect. Presne to co sa deje aj dnes. Pokial by mensie deti plakali ze SC je takto velmi tazke, tak by to mohli urobit ako dalsi realm ale celkovo si myslim, ze 3 by stacili bohato 🙂

    Nechajme sa teda prekvapit s cim pridu. I ked s PvP pribudne asi dalsia velka skupina nespokojencov. Ja zatial budem spamovat Blizzard tym, ze chcem naspat male sede kamienky a aj vylepseny crafting. Nakoniec ked uz zmenili system skillov tak jedine co nas moze posunut dalej a odlisit jedneho od druheho je prave gear. Lenze bohuzial dnes sa to zvhrlo iba na setovky a legendarky. Vidno to aj na AH. Btw. aby to nebolo pochopene spatne, napady s ktorymi prisli ako flexibilita pri skilloch, NV, MP alebo aj uber bossovia hodnotim velmi kladne. Konecne hraci chodia vsetky akty a zaujimaju sa aj o biele moby a dokonca otvaraju aj truhlicky a podobne. Este by to chcelo pridat vylepseny crafting ala D2 aby si hraci zacali vsimat aj biele itemy. Z obycajneho bieleho itemu so spravnym poctom socketov sa moze razom stat predmet lepsi ako najlepsia legendarka… (tusim sa hovorilo, ze sockety do predmetov bude moct vediet vyrobit ten klenotnik, ale to bol asi len sum)

  7. Mno jo, Diablo 3 nemá ani ten reset ladderu, tak uvidíme, jak dlouho vydrží. Navíc bych řekl, že toho bylo víc než reset ladderu. Více zajímavých buildů, itemy svázané s buildy a vůbec více věcí, které jsem mohl najít a k něčemu byly (charmy, runy, jewely, craft prsteny). Celkově tam bylo víc prostoru k experimentování. D3 vedle toho působí jako ohlodaná kost.

  8. delosombres: Ano Diablo 2 se hralo 10 let, ale jen diky resetu Ladderu. Neverim, ze to nekdo hral 10 let za non-ladder postavu. Runy proste patrily k D2, D3 je uplne nekde jinde a meli by vymyslet neco novyho. Jen doufam, ze at uz to bude cokoliv, tak at to je hlavne Account Bound. Ponevadz duping je nejvetsi problem uz od D2.

  9. sensation86 : Taky tam byly mouchy. Když hrál člověk sám tak tam MF fungovalo, ale v partě to byl problém. MF se bralo podle toho kdo příšerce zasadil smrtelnou ránu. Na jednu stranu to je dobré řešení. Jeden mega killer nemohl těžit z MF někoho kdo za ním běhal jak ocásek. Na druhou stranu někdo kdo měl vysoké MF a běhal s někým bez MF. Zabíjeli oba, ale pokud smrtelnou ránu zasadil ten bez MF tak tomu druhému bylo MF na nic.

  10. delosombres : jj runy byly super. Takovej kus šedivého nic a jak potěšil 🙂

    Perma death – nevim co myslíš po posledních úpravách od blizzu neexistuje věc která by dávala IK a nebo o ní nevím.

    Online Only – no popravdě občas se stane, že někdo ripne na disconect, lag …., ale už jsem to tu psal. Není to zas tak časté jak se tvrdí. Plno lidí radši řekne, že umřelo na lag, error, disconect …. než aby přiznalo vlastní hloupost.

  11. Arnold: Jo, runy v D2. Pamatuju, jak mi jednou dropla během tak 1 minuty Mal a Ohm. Sem málem dostal infarkt. .) Našel sem ještě Ber a Sur, ale to až po tom novém patchi, kde zvedli drop nej run asi 10x.

    Co se týče HC, tak tam mě nikdo nedostane a je mi jedno jaká tam je ekonomika. Nehodlám investovat čas do hry, kde můžu o vše přijít ne mojí vinou. To je tak, když se skloubí perma death a online only…

  12. ja sa tu z tej vašej debaty asi pokakam…jeden rieši to,druhy hento,treti tamto….omg už prestante furt všetko obrblavat a bud tu hru nehrajte alebo ju hrajte a neplačte furt,šak tato stranka sa totalne zvrtla a nenachadzam tu pomaly už nič normalne…

    PS: neporovnavajte SC z HC lebo je to nezrovnatelne…HC 4ewa

  13. Lupulin: hmm tak potom ja mám najhorší equip zo všetkých hráčov čo hraju D3, prosím opravte ma ak niekomu padajú itemy 2000 dmg, 1000 all stat, alebo mi povedzte ako mám hrať aby som táke itemy našiel?????? Z predchádzajúcich konverzácií nemám pocit že by niekomu padali také veci, ale môžem sa mýliť keď zbraň z immortal setu sa predáva s 1600 dmg a max 350 str bez vitality 60 mil. tak potom s 2000 dmg a 500 all stat bude, ehmmm niekoľko stoviek miliárd? Bavíme sa tu už že crap itemy sú 95-98% a nehovoríme o top itemoch so šancou dropu 0,001%, tak niekto musí hrať aj s obyčajnou výbavou, či všetci idete top itemy, boha to bude PvP barbar kukne na wiza a ten sa bez boja po..re, lebo mám top itemy???????? Mám pocit, že každý tu žvaní o 180K dmg a veciach s 1000 str., 5000 dmg,  ale nikto ich nemá!

  14. Hrám aj HC ale väčšinou SC, kvoli času, no na AH z HC sú vždy lepšie predmety a za ceny, ktoré sa dajú akceptovať, na SC AH je to tak 1000% drahšie ako na HC AH, kvalitné itemy sa dávajú už na RMAH. Na SC už vôbec nefunguje AH item 63 lvl s 2h damage 1257 s 300 str. 180 vital, socked, dex 130. int. 160, life add hits +250, nepredáte ani za 35 000g. Proste je to úplne o ničom.

  15. Hraju HC nevím jak je to na SC a RMAH jsem ani nikdy neviděl :).

    Co se dropu týká tak jak já tak i lidi se kterými hraju už dropli takové itemy, že lepší na AH nebyly. Takže to padá 🙂

    Jak píšu srovnávám to co nám padá s AH na HC. Chápu, že na SC jsou všichni zhýčkaní a to co je na HC super item by na SC už nikdo nenosil. Jednoduchá rada 🙂 Hrajte HC a vaše požadavky na kvalitu itemů půjdou razantně dolu.

  16. Smrtono?ka: souhlasim… Nekdy v lete kdyz jsem mel MF 200 mi padla celkem pekna helma… Za 40M sla… ted mam najeto pres 600h a MF 500 a od te helmy mi nepadlo nic co by stalo za rec… Tak kde to sme s tim MF… Lidi fnukali ze malo padaji legendarky a setovky ok Blizz vyhovel ale k cemu to je kdyz padaji casto mene kvalitni setovky? kdyz padaji teda casto? tak jsou znehodnoceny a jsou k nicemu a legendarky? Gladiator rukavice a cepicka pro wizze mi padla snad 30x to ani nemam radost ze padla legendarka protoze si rikam uz co to zase bude za kram a taky ze ano… Radsi at padaji legendarky a setovky minimalne ale za to slusny kousky to same o rare predmetech at padaji velmi malo ale pekny… Pak bude mit hrac pocit ze nasel neco pekneho…. Aspon teda ja to tak citim v D1 a D2 kdyz mi padla setovka nebo legendarka tak jsem behal po pokoji a jecel radosti tady si rikam jeeee co to zase bude….

  17. S tými crap itemamy to vidím tak, že k počtu hráčov čo hrá D3 musí byť aj adekvátny počet zbytočných itemov, je pravda, že ich využitelnosť či predaj na AH je teraz tak 1 z 1000, a boti to ešte umocňujú na druhú, k tomu RMAH a máme tu obrovský problém. Keď konečne padne item čo stojí za to a nie je pre vašu postavu, radšej ho dám spoluhráčovi ako predám, aspoň niekomu urobím radosť. Blizz by sa mal konečne zamyslieť, lenže on z toho profituje najviac, takže riešenie bude v nedohladne!

  18. ja neviem co furt mate s tym, ze vam to nejde. ani raz sa mi nestalo, ze po aplikacii patchu by hra nesla. bohvie ako ste to instalovali. isto ponastavovane us servre a podobne kraviny. mozno konzola stiahnuta niekde z us servera preto vam to blbne. Byt vami to odinstalujem a znova nainstalujem, ale korektne a nie hala bala!

  19. kogoruhn: Akorát, že obchod v D2 byl někde jinde. Musel si hře rozumnět a vědět, co má jakou hodnotu, bylo to o skillu a více osobní. Že někdo botoval a prodával itemy na 3rd party site ti mohlo být ukradené, protože sis věci vytradoval a našel sám. V D3 celou ekonomiku řídí boti. Prostě Blizzard místo aby vyřešil problém s prodejem itemů za real peníze, který byl v D2 naštěstí mimo hru, tak ten problém přímo implentoval do hry pod záminkou bezpečnosti. Já se ale ptám, prodej za real peníze a botování v Diablu 2 byla špatná věc, ne něco, co se mělo jakože vylepšit. To se mělo eliminovat. Kdo to sakra chtěl mít přímo ve hře. Ŕekl bych, že hlavně Blizzard.

  20. Delosombres:v D2 apson já přizpůsoboval gear ke skillu ale v D3 je to obráceně:/ vD2 to padalo slušně celkem neříkám že sem byl bombardák ale co level up to posun ve hře a farma měla smysl ted jen čekáš a čekáš a crap sem a crap tam…..nehejtuju D3 hraju a hrát budu ale občas je to tryzna no:) nezbývá doufat že to blizz ještě vyladí a ladit bude uvidíme..

  21. Nazdarek 🙂

    Delosombres: Neboj mně iluzi nezkazíš, ve hře mám odehráno něco přes 500 hodin a stejnak padá pořád samý šity. Prostě nic kloubného. Jo s tím magic findem to bylo myšlený tak, že by jsi vůbec nepoužíval akční domy. I tak prostě vyhodíš kolem 95 – 98% veškerých nalezených předmětů. Prostě ve hře padá přiliš mnoho generovaných předmětů na to, aby mohli být kvalitní. Byl bych rád, kdyby ve hře byli prostě na každém předmětu garantované určité staty a jejich hodnoty k tomu, co se může nalosovat. Nebo spíše by to mohlo být u všech předmětu takhle dělaný, ale za snížení šance na drop předmětu. Radči bych byl, kdyby padali předměty mnohem méně často a přitom použitelné předměty. Stačilo by tak dva až pět předmětů na lokaci, z niž by si se jeden a čtyři dali použít. Taky vím, že čím lepší předměty v dané lokaci neleznu tím je težší a težší nalézt lepší předměty.

    Bohůžel trendem dnešních RPG her je, že předmětu ve hře padá čím dál tím. Cenou za dané dropy je nepoužitelnost předmětů, Vraťte nám hry, kdy předměty které padali stáli za to.

    S pozdravem!


  22. delosombres: Diablo 2  hraju po battlenetu s prestavkama odhadem takovych 8 let (naposled letos na jaře), takze ses netrefil. A ja nerikam, ze mi v D2 nepadaly paradni veci. Ja rikam, ze ty nej veci sem v D2 ziskal obchodem/darem. Stejne jako v Diablu 3 – veci mi padaj dobry, ale na aukci sezenu lepsi. A souhlasim, ze v Diablu 2 byl hezkej drop castejsi.

  23. delosombres k tomu presvedceni mne vede to, ze jsi sam psal „nutí mě to upragovat přes RMAH“ takze proto. Jinak AH pouziju semtam. Hlavne k prodeji veci kdyz to nikdo nechce. Obecne to resime tak, ze nas hraje nekolik znamych a drop si mezi sebou delime. Kdyz mi padne neco dobreho na barbara tak to dam kamosovi a opacne. Cili problem neni.

    A hraji chvili viz. muj profil xG843x#2239

  24. Smrtono?ka: Nechci ti bořit iluze, ale MF 30-50% navíc nemá v praxi skoro žádný vliv. Paragon levely, MP a NV je hlavním zdrojem item findu. Čím víc máš, tím menší má MF přínos. Nějakých 50 procent navíc v itemech ti je k prdu. Rozdíl mezi třeba 450 a 500 fakt nepoznáš. Hlavně MF neovlivňuje hodnoty rollů, takže jen nacházíš o něco víc crapu. V praxi nacházejí i lidi s menším MF více leg/setů, protože ty šance jsou stejně tak malé, že hraje víc roli náhoda, než pár procent MF navíc. Hnát se za % má jen psychologický efekt.

  25. delosombres:bohužel máš pravdu rmah je zlo……už měsíc farmim cca 2-3h per day a nehnu se z místa a to s main postavou mám co dělat abych to umlátil na mp2 blbá kombinace eit a okamžitě rip což už je občas hodně frustrující:/ lega padají ale neskutečný crapy teda..lego 63lvl jednoručka kuš s 645 Dps WTF???? chtělo by to aspon pocit že se někam posouvám:/ vím že můžu jít na aukci ale to nechci

  26. Nazdárek lidičky 🙂

    Jo lidičky Hardcore Auction Hous používám vcelku běžně, můžete mně díky to nenavidět i milovat. Prostě jsi tam koupím dva až tři předměty a než neleznu další zlato potřebné na koupi nových předmětu z daného domu, tak už jsou zastarali k hraní.

    Na oplátku, když se prokoušu dál tak tam můžu házet hráčum co jsou pode mnou předměty. Prostě je to takový přirozený koloběh věcí.

    Ono totiž i samotná združená truhla, kam odkláte věci, které už při hře nepotřebuje, můžete použít u další hc postavi. Prostě si dáte postupně do truhly postupnou výbavu postavy nemusíte nic hledat.

    Blizzard vás nenutí ty domy v žádném případě používat a můžete si hledat i předměty sami. Ono totiž když si dáte magic fint tak kolem 30 – 50% navíc, tak na tom budete přibližně stejně, než když ten dům budete vyžívat a bude vám přitom zbývat dostatek goldíků, které získate prodejem nepotřebných předmětů. Prostě bez akčních domů to jde taky.

    U RMAH mám rozpaky, na jedné straně je výhodné, že na tom může hráč vydělávat peníze. Pohled na hráče, který kupuje za reálné peníze herní předměty, které může ve hře najít mi příjde mírně neetická. Beru hráče, co si chtějí zahrát hru, nemají na to dostatek času a chtějí se současně posouvat dopředu ve hře, přitom jsou i plně pracovně vytížení. Nemějí hrát hru na vysoké úrovně a dostatek času k tomu, aby našli dostatek zlata a kvaltiní předměty ve hře. Pro ně je RMAH jako dělaný, prostě nemáte dostatek zlate nebo vám to žere neustále oživání a opravování předměty na postavě. Pak vám totiž nic jiného nezbyde než koupit předměty v RMAH. Hráče kteří se díky tomu zadlouží, že příjdou i dům jsou blizzardu k ničemu, stačí jim střídmi hráči, kteří neutrací za předměty hodně peněz a přitom je to pro ně významná pomoc v posunu ve hře.

    S pozdravem!

  27. Sarevok: To nedodává Blizzard, ale botteři. Blizzard má „jen“ z těchto cool itemů, které se jinde než na RMAH neprodávají, procenta. A je úplně jedno, jestli ten item našel původně legit hráč a ne bot. Ten legit hráč to prodá a koupí to kdo? Bot, protože pro bottera nemá zlato žádnou hodnotu. Ten nafarmí (na multi accountech) za den víc, než legit hráč za půl roku. Pak už to stačí jen dát na RMAH…

  28. Zhack:

    „Asi to pro tebe nebude lehke pochopit, ale ja RMAH nepouzivam.“

    Zajímavé. Podle tvých vlastních slov, že tvé hraní platí hráči používající RMAH bych usuzoval něco jiného. Ale tak, pokud to není pravda, beru zpět.

    „Stejne tak hardcore hraci RMAH nepouzivaji.“

    Jestli to nebude tím, že na HC RMAH není. Roflmao.

     

    „Je spousta hracu co RMAH proste nepouziva ikdyz ve hre je, ale jak se zda tak ty ji pouzivas.“

     

    Čest jim. Ehm, jen se zeptám. Jak to prosím souvisí s tím, že implementace RMAH podněcuje bottování a vydělávání na hře a tím to ničí ekonomiku a hru jako celek pro ostatní ne-RMAH hráče?

    „Mas neprekonatelnou avezi k RMAH, vsem to nici hru a vsichni se jen snazi triskat prachy.
    Zrusme RMAH, jakym zpusobem budes zajistovat financovani dalsiho vyvoje Diabla 3?“

    Ano mám, odpodstaněnou a nejsem sám. Dokonce polovina Blizzardu to nevidí moc dobře (viz video, které jsem postoval). A na tu demagogickou otázku ti odpovím jednoduše. Jak financuje hry ostaních 99% vývojářů (včetně free2play onlinovek), jejichž hry nemají RMAH nebo mikrotransakce? Asi nijak, že. Blizzard má dost peněz, to snad nemůžeš myslet vážně. Navíc Rob Pardo nic o tomto financování netvrdil. On jen chtěl přece zajistit bezpečnost, dobrák jeden od kosti.

    Očividně nemáš ponění, o čem se tu bavím. Nemáš ponětí o problémech v této hře. O botterech, se kterými Blizzard nic nedělá, o inflaci zlata, dupování itemů, RMAH bugs a koneckonců kolabující ekonomice, kde jsou nejlepší itemy pro normálního hráče, který má život, neodsažitelné a dosahují na ně jen pracháči a botteři. Zkus se nad tím trochu zamyslet a ne jen plkat, jaký sem hater, prosím.

  29. G843: Co tě vede k přesvědčení, že já používám RMAH? To je pěkná demagogie. Jen konstatuji, že v určité fázi je RMAH (popř AH) jedinou možností nějakého solidnějšího upgradu, pokud nechceš do zblbnutí farmit zlato. Btw, že si nepoužil RMAH je v pořádku, to tě šlechtí. Taky záleží, jak dlouho to hraješ a jaké máš itemy. Do určité fáze se samozřejmě dá v pohodě hrát úplně bez AH. Pak to ale příjde (pokud teda nejsi nolifer a baví tě farmit 1000 hodin, aby ti něco lepšího droplo, pak ti nemůžu oponovat) a s tím Blizzard počítá.

  30. Tapeworm: To tvrdíš ty a ne já. .) Nejde o to, že nejdou dropnout, ale šance je tak bolestně malá, že aby si mohl dál upgradovat, musíš trávit tisíce hodin farmení zlata, protože ty itemy díky inflaci způsobené bottery stojí v lepším případě stovky miliónů (have fun farmením zlata v pár lokacích do zlbnutí), v horším případě se přesouvají na RMAH. Samozřejmě chápu, že se snažíš asi nastínit, že ty itemy musel nějaký hráč najít a nedal je tam Blizzard. Problém je v tom, že botteři mají mnohonásobně větší farmící sílu než normální legit „lucky“ hráč.

  31. …. nutí mě to upragovat přes RMAH, protože v určité fázi hry už prostě lepší itemy z dropu nemůžu najít. To je nebe a dudy.

    Uplna blbost. Zvlastni, ze ja RMAH nepozil ani jednou a semtam mi neco padne. Neni pravidlem ani nutnosti RMAH pouzivat. Je to spise o tom ze lidi si to chteji zjednodusit a mit kvalitny equip hned. Bez chozeni a hledani az neco padne. Nechapu jak nekdo muze nadavat na pritomnost RMAH a soucasne ho vyuzivat 😀


  32. delosombres RMAH žádná pozitiva nemá. Jen podněcuje bottery, flipping a koneckonců lidi jako ty, co na tom chtějí třískat prachy. Všichni tito lidé ničí ekonomiku a hru poctivě hrajícím hráčům, kteří jsou kvůli dropům postaveným na RMAH nahraní. Vše je posvědceno Blizzardem, který si bere svůj podíl. Ale myslím, že další debata s tebou je zbytečná. Najdi si normální práci, protože hry nejsou od toho, aby se na nich vydělávalo.“

    Asi to pro tebe nebude lehke pochopit, ale ja RMAH nepouzivam.
    Stejne tak hardcore hraci RMAH nepouzivaji.

    Je spousta hracu co RMAH proste nepouziva ikdyz ve hre je, ale jak se zda tak ty ji pouzivas.

    Mas neprekonatelnou avezi k RMAH, vsem to nici hru a vsichni se jen snazi triskat prachy.
    Zrusme RMAH, jakym zpusobem budes zajistovat financovani dalsiho vyvoje Diabla 3?

  33. tapeworm >>> a vies ze ja si to uz myslim dost dlho? ked vidim ake uber shity mi padaju legendary, set, rare. najnevhodnejsie kombinacie atd a potom ked si pozrem na AH tie top napriklad IK gloves tak mam silne presvedsenie ze to dodava cez RMAH blizzard. napriklad mi padlo uz ani neviem kolko krat IK gloves a boots a vzdy s absolutne najnizsimi statmi a o nejakom CD a AS na rukaviciac + str cez 250 ani snivat. mozno  sa mylim ale som uz o tom vnutorne presvedceny.

  34. delosombres :

    Dále, RMAH implementovaný přímo do hry má vliv na drop itemů. Opět, je rozdíl, když si někdo prodává itemy na svých stránkách a já se něj můžu vyprdnout (a hlavně ani o něm nemusím vědět, což je případ spousty casual hráčů) a když to mám ve hře, kde jsou kolem toho postavené dropy a nutí mě to upragovat přes RMAH, protože v určité fázi hry už prostě lepší itemy z dropu nemůžu najít. To je nebe a dudy.

     

    Tohle tvé tvrzení ovšem znamená, že lepší itemy do RMAH / AH dává pouze Blizzard, protože pokud nejdou dropnout jak se potom do AH dostaly ?

  35. „A maji taky pravdu, uz neni treba chodit na jine stranky/fora a tam „obchodovat“ s itemama a doufat ze te ten druhej pri predavani veci neokrade. Do daneho penezniho limitu, ktery je na RMAH, muzes prodavat a nakupovat predmety bez obav ze prijdes o penize nebo o item.“

    Problém je, že je sakra rozdíl mezi tím, když mám RMAH přímo ve hře na očích a když je to někde na pochybných stránkách. Spousta lidí by ty itemy za reálné peníze ani nekupovala, což by bylo lepší, protože to ničí hru. Dále, podvody se dějí i tak. Jeden z kuriózních případů, který jsem zaznamenal – člověk A se připojil do hry, pak tam přišel člověk B a najednou se člověk A nemohl odpojit a všechny itemy se mu droply na zem, nemohl je sebrat. Stačí si projet battle.net fóra, jsou tam mraky takových případů. Ohledně bezpečnosti bych nebyl tak naivní.

    Dále, RMAH implementovaný přímo do hry má vliv na drop itemů. Opět, je rozdíl, když si někdo prodává itemy na svých stránkách a já se něj můžu vyprdnout (a hlavně ani o něm nemusím vědět, což je případ spousty casual hráčů) a když to mám ve hře, kde jsou kolem toho postavené dropy a nutí mě to upragovat přes RMAH, protože v určité fázi hry už prostě lepší itemy z dropu nemůžu najít. To je nebe a dudy.

    „Ale vzdyt prece jedna vec nevylucuje druhou, ano, maji z toho penize (a je to dobre, protoze moje hrani plati hraci co pouzivaji RMAH) a zaroven poskytuji bezpecny obchod s itemama za realne penize.
    Rekl bych ze v tom hledas jen tu pro tebe negativni stranku (QQ Blizz vydelava penize QQ) a ta pozitiva zamerne prehlizis.“

    RMAH žádná pozitiva nemá. Jen podněcuje bottery, flipping a koneckonců lidi jako ty, co na tom chtějí třískat prachy. Všichni tito lidé ničí ekonomiku a hru poctivě hrajícím hráčům, kteří jsou kvůli dropům postaveným na RMAH nahraní. Vše je posvědceno Blizzardem, který si bere svůj podíl. Ale myslím, že další debata s tebou je zbytečná. Najdi si normální práci, protože hry nejsou od toho, aby se na nich vydělávalo. Thx&Bye.

  36. delosombresNa druhou stranu tvrdí, že RMAH splnil účel tím, že přesunul obchod za reálné peníze na stranu Blizzardu (místo obchodování na 3rd party sites) a tím jakože zabezpečil obchodování hráčů.“

    A maji taky pravdu, uz neni treba chodit na jine stranky/fora a tam „obchodovat“ s itemama a doufat ze te ten druhej pri predavani veci neokrade. Do daneho penezniho limitu, ktery je na RMAH, muzes prodavat a nakupovat predmety bez obav ze prijdes o penize nebo o item.

    delosombres „Tohle je bullshit, každému musí být jasné, že jde o prachy pro Blizz místo pro 3rd party a ne o nějaké zabezpečení, protože botterů a flipperů je i tak jak !@#$%.“

    Ale vzdyt prece jedna vec nevylucuje druhou, ano, maji z toho penize (a je to dobre, protoze moje hrani plati hraci co pouzivaji RMAH) a zaroven poskytuji bezpecny obchod s itemama za realne penize.
    Rekl bych ze v tom hledas jen tu pro tebe negativni stranku (QQ Blizz vydelava penize QQ) a ta pozitiva zamerne prehlizis.

  37. Gold Eagle: Uvnitř Blizzardu jsou na RMAH smíšené názory. Vnímají kritiku hráčů, jsou si vědomi problémů s RMAH a do budoucna chtějí udělat změny/úpravy AH. Na druhou stranu tvrdí, že RMAH splnil účel tím, že přesunul obchod za reálné peníze na stranu Blizzardu (místo obchodování na 3rd party sites) a tím jakože zabezpečil obchodování hráčů. Tohle je bullshit, každému musí být jasné, že jde o prachy pro Blizz místo pro 3rd party a ne o nějaké zabezpečení, protože botterů a flipperů je i tak jak !@#$%.

  38. Ten, kdo někdy vyvýjel nějaký software, možná ví, že to se záplatováním softwaru není vždy tak jendoduché a že patch není o tom, že musí přinést novou funkcionalitu. Naopak, často je většina patchů pouze opravných. Stejně tak je lepší změny v programu vydávat po malých kouscích a ne vydávat superbalíky měnící velkou část aplikace.

    Nečekejte od patche něco, co Blizzard neslíbil. Nebudete pak tak naštvaný 🙂

  39. Tyhle soudy mi přijdou úsměvné… nikdo nevíme co všechno patch přesně opravil a hlavně, jak náročné bylo opravení některých zdánlivě drobných bugů.

    Já osobně dám přednost tomu, aby se objevil patch opravující jeden jediný bug každý měsíc, než jednou za 6 měsíců patch, který jich opravuje 6. Jen proto, aby se někomu náhodou nezdálo, že patch je moc malý 🙂

  40. Ale tak je to další posun o krok v před .. I každá taková menší oprava tu hru posouvá dále a jde vidět že Blizzard nespí a furt na Diablu maká . 

     

    Co se týče hratelnosti tak si vzpomeňte na Diablo 2 , jak dlouho trval vývoj a vydání patche 1.10 ? Rok a půl ? Ta hra byla po vydání úplně něco jiného a zase se to dalo hrát odznova . Lidem vůbec nevadilo a nevadí ani do teď že hra je už v tuhle dobu hrozně stereotypní , hrajou ji pořád a asi ještě asi dlouho budou . Nevím jak vy ale já mám v D3 pořád co dělat , když vás hra omrzí tak ji prostě vypněte a na týden si zapněte něco jiného , ještě se budete rádi vracet zpátky 🙂

  41. VRANA17: neviem neviem, ale s tým datačom to nebude asi také ružové myslíš či dúfaš že bude na budúci rok?!

    Dajú patch 1.10 aby nám zavreli hubu a bude tam toho viac, a budeme musieť byť spokojný, ak by malo byť D3 30x dlhšie asi by to chcelo ďalších 20 aktov a to asi nebude, treba si užívať to čo máš!

  42. No takždopádně ten patch má 3 mb takže nic zásadního to nejspíš nebude. Ale furt lepší než drátem do oka ne. Ja jen doufám že až vyjde datadisk tak přinese minimálmě 3x delší herní dobu než zákl. hra bo tu považují za ořesně krátkou. Kralitní Rpg by mělo být tak 30x delší než Diablo aktuálně je. 

  43. Jak ze nepriniesol ziadne zmeny? ved ZAS to blizzard pekne dokaslal. Vela ludom sa opat zacyklil patching (spustac sa updatne, hra sa spusti ale po logu vypise ze hra nieje updatnuta a spusti update. A to dokola) Stalo sa to pri 1.05 a i teraz! A za toto som zaplatil? hmm banda amaterov ……..

Napsat komentář