Vývojáři momentálně pracují na unikátních předmětech. To je jedna z posledních zpráv
týkající se vývoje Diabla 3. Dále pokročil vývoj také v případě
tzv. bloated corpse, tedy jakési mrtvoly, která po kliknutí exploduje.
Ještě ale není úplně kompletní – „něco“ tomu prý
stále chybí.
No a tím novinky ohledně vývoje Diabla 3 končí. Dále bylo ještě
jednou zopakováno, že kamera (tedy pohled na herní postavu hráče) bude
v Diablu 3 fixní. Nebude s ní možné otáčet, pohybovat či využívat
zoom. Poslední stručná zpráva pochází z oficiálního Battle.net fóra.
Tam se totiž v poslední době objevilo mnoho příspěvků na téma
Torchlight. Některé příspěvky se týkaly konkrétnějších věcí, ale
vývojáři se k tomu vyjádřili jen obecně – že vždy je se
co učit.
Torch jsem dohrál za Marksmana na nějlehčí obtížnost.
Loyf – názor tvůj a Garna na Torch jsem četl. Jenom si pamatuji, že když jsem před dvěma lety koupil na doporučení D2, tak jsem se usmíval nad naivními obrázky seker a ubohou grafikou. Teď mám krámy, na jaké si vzpomenu a to je teprve sranda, ale to už na to beru kalkulačku a studuju tabulky xD. Nechápu, že lidi co dělali na D2 by udělali něco, co mazáci za měsíc hraní popisují skoro jako japonskou skákačku.
petrklic: celou
Garne – Torch jsi hrál demo, nebo plnou verzi?
Protože moje dvouleté zkušenosti s WoWkem říkají pravý opak, nikdy jsem neměl problém najít partu na jakýkoli dungeon a to i na freečku, kde hraje 2000 lidí, což je absolutní zlomek toho, co hraje na ofiku, takže tvůj názor je zcela zcestný. O tom, že jsi asi nepochopil princip MMO se bavit radši nebudu.
Bloodwer: Proč je lituješ? Neplatili nic předem, akorát jim ta hra dojde hned potom, co vyjde.
podla mna bliz. to nemal ohlasovať tak skoro…
a ľutujem ludí čo si D3 objednali v predpredaji
nemam slov, ako ty mozes vediet co je blbost, ked ja hovorim o skusenostiach svojich a svojich znamych. si sa prejavil ako tupec, nic sa s tym neda robit.
Samozřejmě, že jsem regoval na tebe a na tvůj nesmyslný post o WoWku, o BN ani Diablu jsem neřekl ani slovo. Nemá to s D3 nic společného a ještě vykládáš blbosti.
ehm, Garn ak si reagoval na mna tak sa mylis, hovoril som o oficialnom bnete a jednej ceskej guilde. ale to je jedno. toto je stranka o d3, bola to len taka bokovka ked aj tak nie je moc co ohladom d3 rozoberat
čím více roku tím více vymakany kdyby to vyšlo tento rok tak to bude odflaknute… (snaží se a jediný co je na tom nevyhoda je čas) ja jsem rad
Garn: ja v podstate taky… kdyz se objevil na na strankach jejich obsah velmi vyrazne porusuje autorske pravo xDxDxDxD
Jenže Blizzard to opravdu vydá, jen hypujou dav.
Lepší než Torchlight, o kterém jsem se dozvěděl v den vydání. 
Ja možem na BLIZZARD NA***Ť ! Šak to nieje normalne, dalšie 2 roky! Tak to radšej nemali predstavovať Diablo3 vôbec! Další DUKE DIABLO FOREVER!
ach joo…to je doba
Oráj: Pokud se nepletu, tak oficiálně nejdříve za dva roky…
Tak znova: Nepotřebujeme tady zkušenosti z free serverů, kde hraje 100 lidí, s principem té hry to nemá co dělat. Navíc nikoho nezajímají vaši kamarádi. Na každém (i free) serveru s trochu normální populací není žádný problém vybrat si jakýkoli dung a jít ho několikrát za den.
ved ja viem, ze wow je mmorpg a prave to mi na tom vadi. mam znameho co to hra a dost sme to rozoberali. rad by isiel na 25 instancie ale ked v guilde na to nemaju dost ludi na potrebnej urovni co by sa v danu hodinu zisli. brrr… este ze je diablo ako je, iank by som si multiplayer rpg asi nezahral.
donch: právěže proto, že je wow mmorpg. Sehnat lidi do party záleží na tom, jak dobrou máš guildu (bez guildy jseš psanec
). A že se někdy něco posere, že celej raid wipne, i takový je život, stejně jako v Diablu.
Každý si přijde na svý. Já rád wowko, diablo i starcraft, u mě není problém.
na wow mi vadi nutnost zhanat ludi do partie. tie najlepsie instancie potrebuju 25 ludi, co je pre mna uplne nepredstavitelne zohnat tolko ludi bez toho aby to niekto z nich kazil. mat 25 stabilnych ludi na hranie v tu dobu ked prave mam chut si zahrat ja, je uplny nonsens. to je ako keby som v diablo2 mohol ist ubertristram len v partii. prene pre toto ma wow nikdy nedostane. to ze sa v diablo2 da urobit vsetko (sice je to narocnejsie) aj ked su prave znami offline je pre mna priorita.
pozor na sílu orájů! 😀
Ahoj,jsem děsný fanoušek diabla!Nevite kdy už vide?
asi tak kdyz chces hrat poradne wow tak te to akorat nasere, diky tem detem… a ono nezalezi jen na veku, dost lidi co se tam vyskytuje se psychicky chovaji na min nez maji
2011 NEJDŘÍV????…to by tady mohla pomalu vzniknout anketa kdy vyjde D3 a to s možnostma až do roku 2013 minimálně…to už by snad mohlo být reálný datum…
Helljovany: To Blizzard už jednou říkal. Viz sekce Základní info » Obecně o titulu Diablo III.
Teď sem si přečetl, že v New Yorku měli blizz nějakou akci a na tý řekli, že D3 vyjde nejdřív v roce 2011..
No právě. Rébus a relaxace. U WoWka sice musíš přemýšlet nad RPG prvky, ale díky spoluhráčům se jedině nasereš. U Torchlightu je to naopak, je to pohůdka, ale zase nemusíš ani přemýšlet.
Jinak možná jsem byl nepochopen, ale myslel jsem populaci = osazenstvo daného serveru. Abychom si rozumněli. 
Garn – tisíce spoluobčanů denně lejou do hlavy hektolitry piva, jiní civí na stupidní seriály, kouří veselou trávu, další sbírá peníze,každý se nějak baví. Kvalitní RPG je rébus a relaxace. Jednou jsem potkal v hospodě alkoholika, který mně tvrdil, že byl na léčení a bylo vidět že se jim to evidentně nepovedlo. Od něj jsem se dozvěděl, kde je obecná hranice závislosti, když to tobě, nebo tvému okolí začne dělat problémy. Otázka je, jak to poznat, každý má hranici jinde
hezky řečeno…
Nevím podle čeho ten průměr počítali, ale já to říkám tak ze zkušenosti. Poznal jsem i lidi starší 40-ti let, ale většinu populace jak ofu, tak freečka tvořily děti 10–18 let. A co se průměru týká, tak pokud si vezmeš obrovskou populaci 10–18 a vyvážíš to menší populací 30+, tak ti může vyjít ten průměr 20 let.
EDIT: Většina populace jsou stejně zadrtění závisláci. Lidí, kteří to berou fakt jako zábavu moc nepotkáš. Proto jsem taky skončil a začal se zajímat o D3. Tady je to paráda, je tu pár fajn lidí, se kterýma můžu prohodit pár slov a jsou to lidi podobnýho ražení jako já, hrajou vcelku dost, ale pořád jen pro zábavu.
Garne, kde si vzal ten nízký věkový průměr? Průměr WoW hráče co jsem koukal na průzkumy je asi 18–20 let..
Garne, jo přesně tohle obecné hodnocení jsem chtěl od někoho, kdo to hrál, nic víc. Mezi D2 a D3 je velký časový odstup, ptám se proč, důvod – dík stačí
Já jsem WoWko hrál pár let, takže jestli chceš něco vědět, tak se ptej. Fakt ale nechápu, co bys chtěl vědět. WoWko jako takový staví na RPG systému Diabla a vylepšuje ho, jinak je to docela nenáročný MMO, je to dělaný poutavou formou, hráč u toho musí trávit hromady času, aby byl nejlepší nebo aby se jen trochu chytal mezi ostatními. Je tam hodně nízkej věkovej průměr…
Loyf – myslel jsem, že jsi WoW hrál, já ne – asi tak.
Psychopat – proč, opět jen stručně. 
on tim mysli ze torchlight se podoba diablu nez wowu
aspon stylem hranim je to tak, jinak to ma prvky z obou her Jinak MMO by mohlo byt zajimave v tomhle stylu, a snad to nebude placene mesicne
petrklic: nejak nechapu co ma spolecny D2 s mym prispevkem ? aproc chces abych ho srovnaval s WoW… doufam ze nejsem jediny kdo nevi co PRESNE chtel basnik rici

opravdu stručně…toto se srovnávat nedá
LOYF (nebo kdokoliv) – jen opravdu stručně, srovnání WoW a D2, nekoukat na placení. Příběh a grafika mne nezajímasjí.

petrklic: MMO k Torchu uz vlastne je… jmeneuje se WoW


to Walhall – ale jo, v dubnu vyjde patch k D2 jak slibovali a D2 hraji teprve dva roky
No a mezitím vyjde MMO k Torchu a nebude co řešit. 
petrklic: Blizz byl takovej vždycky, ale nakonec z toho pokaždý vzejde kvalitní dílko, takže se jistě s D3 máme na co těšit…jenom se musíme mezitím něčím zabavit:D
Koukám, stále stejný obraz. Blizard ohlašuje a odkládá. Už by měl někdo to jejich trápení ukončit.
Lol, Cataclysm už na 2. polovinu roku? S tím jste mě teda dostali. Já jsem myslel, že to bude vydaný nejdřív po D3.
Tak je fakt, že jsem nesledoval dění okolo Cataclysmu, jenom to Diablo.
Na D3 čekám tak nějak pasivně, kdyby vyšlo v 2010, ničemu bych se nedivil, kdyby 2012, ničemu bych se nedivil.
Hlavně ať to vydají už jako hotové, komplet, ne nějakou podivnou beta-verzi, ale to se u Blizzošů bát nemusíme, že by něco zanedbali. 
2 helljovany: Ono to tak bylo schvalne napsane..
Piš prosim tě česky. Nedá se to po tobě číst. Děkuju
demoni ne ze sc2 mrte kufru dolarku za kazdej blizz +- dalsi akce praby skrimish teran zerg heh coll hey penez vic nez kdyby to vydali bisnys cz heh ok beru ale at uz demo lol xd joint best

Nj sak to snad aj sami rikali ze je to odlozeno kvuli potizim s BN2.0, ono by ty hry aj meli vyznam bez toho a hral bych to rad aj bez toho ale meli by z toho pak min protoze takhle bude tezsi to obejit jestli vubec
Garn: donch presne mi chudaci starmeni uz sme na to zvykli uz t omelo vyjit asi tak trikrat a ne odklady par mesicu vzdycky rovnou o rok lol
ale parba bude stat za to 
a ti mtaky lip pro diablo uvolni se par mistnosti par lidi a more casu i kdyz sc2 ma tri dily ty se potichoucku po lehocku budou tvorit a vedle obri kolos vsichni budou vymejslet stity a helmice pro nase postavy
s dnesni tedhnikou si myslim ze maj naskriptovanejch treba milionitemu za den daj tvar jednoho ten se tisickrta tvori v jinej tvar mrte rychle a skenuje se a obravuje atddd..tesim se na nekonecnou skalu vsak to taky v gameplay s barbarem a witch dr rikal jay 
mozno sa mylim, ale par informacii v priebehu roka naznacuje ze sc2 uz mohla byt v obchodoch keby sa posnazili, lenze oni maju cas koli nedokoncenemu battle.net 2.0, ktory ako sa zda je omnoho vacsie susto nez si blizzard myslel. nikto to nahlas nepovedal a ani sa nedivim, ale boli take sumy, ze im to nejde tak ako by chceli… bez bnetu ver.2 nemaju hry ako sc2 a diablo3 ziaden vyznam a ak aj blizzard vidi ze ich multiplayerovy system bude hotovy mozno v 2010 ak vobec, tak naco sa ponahlat s hrami…
Jojo, to byla krutá mladická nerozvážnost. To jsem si myslel, že to, co jsem viděl ve WoWku je to nejhorší. Netušil jsem ale, že to je jen začátek. Člověk by si řekl, jak může firma ohlásit hru 3 roky před jejím vydáním, vždyť to je nemožné. Haha, zlatej Blizzard. Teď už jsem totální skeptik a jediné, co mě překvapí je, jestli EA vydá hru, na kterou nebude potřeba patch z jiných důvodů, než je balance.
krom tech naivnich optimistu
Byli i tací, kteří si mysleli, že to vyjde 2009, že jo Garne. 😀
Po Blizzconu jsem to bral jako hotovou věc. Nevím, jak si ještě po tom mohl někdo myslet, že vyjdou v roce 2010 3 hry. SC2 byl jasnej a (pokud vím) tak na 2. polovinu roku už potvrdili Cataclysm. A i kdyby nepotvrdili, tak si stačí spočítat mezery mezi dtdisky k WoWku, vždycky je tam mezera 2 roky a tentokrát to vychází na podzim 2010.
tim jen potvrdili co si vsichni, krom tech naivnich optimistu, mysleli

To s těma zdma a směrem kam jdu je docela trefný..
D3 ve 2010 nebude…
http://www.diii.net/…-2010-plans/
Ano, mělo to být překvapení
uděláme pro vás test „finální verze“ MW2, a přineseme vám nejobjektivnější informace 
Mě stačilo hrát Crysis bez patchů. Hra je to skvělá, ale aby se mi za 1 projití SP stalo, že jsem 4× spadl do textury, více než 10× byl problém s texturou protivníka, 2× byl problém se sestřeleným vrtulníkem a v jedné situaci vojáci byli buglí a nereagovali. Místy AI docela tristní. Jako pre-Alfa verze to bylo hezké. Buďme rádi za Blizzard-Activision a všechna příkoří s tím spojená, protože to jsou lidi, kteří si nedovolí vydat nedodělanou hru. Samozřejmě v dalších dnech budu testovat Modern Warfare 2 spolu s LOYFem, abychom zjistili, zda je B-A pořád tak kvalitní.
zoom nezoom, rotace nerotace.. muzeme byt radi ze to vyvyji blizzard… videli jste co udelali EA s CnC4 ?


taky to mohlo dopadnout jako Torchlight… nerikam ze to je spatna hra.. je docela dobra a chytlava… ale je to spis pro WOWkaře 
Rotace prinasi jednu nevyhodu. Mohou byt lokace kde vam v jednom pohledu bude branit stena nebo neco jineho (pak budete muset rotovat aby jste videli jak na postavu tak i na bestie). S fixnim pohledem asi budou tyhle problemy rusit at jde videt porad ta postava. Taky si clovek nato zvykne a vi, ze kdyz pujde nahoru tak je tam sever a nemusi porad rotovat podle lokace a zjistovat kam ma vlastne jit…
kcemu zoom tohle je diablo
No jestli tam uz zoom neni, jak asi bude trvat dlouho než to blizz vyvine a aplikuje???
asi tak
Nakonec, stejně je to fuk, zahrajete si Diablo se zoomem i bez zoomu.
2delo: no je tam aj dokonce hc mod jak v diablu, tkze jo umirt tam muzes a v hc aj nesmis tak pokud tam mas nekoho na dalku tak vidis jak do tebe jde z urcite strany treba sip a muzes se tam rozebehnout.. dava ti to zase novy uhel pohledu, otazka je jestli ti ta 1 „rana“ na dalku ublizi natolik aby to pak bylo nepouzitelne… pak je tu ten „mezi-pohled“ kdy vidis jeste v rohu obrazovky aj ty co kouzli/strili na dalku
Řekl bych že je to dobře(natáčení pohledu atd.).I když v některých situacích bych ten ZOOM využil…
Makaj na předmětech?…Neříkali někde, že předměty budou řešit nějak až nakonec? Pokud tedy nemakaj jen na designu…
Hráli jste tu někdo W3? Tam taky máte vpodstatě fixní kameru.. Ano, je to jiná hra, takže tam občas využijete přiblížení/oddálení (viz mapa Warlock), pak natočení pohledu je také využitelné v některých mapách, ale většinou se to hodí akorát když se nudíte
Pak de kamera i otáčet do stran, ale podled se hned vrátí z5…
Tím chci říct, že je blbost bavit se o tom, jak by zoom/otáčení kamery ovlivnilo gameplay Diabla (jak tady někteří plačou), šlo by jen o to prohlídnou si něco (nejčastěji postavu) z jiného úhlu a vzdálenosti kamery… Asi to ale nepudee z těch důvodů, které nastínil delosombres
Illy:
„..stejne jako v DII kdybys sis to priblizil u barbara treba tak abys videl jen urcity okruh mel bys z toho asi vetsi zazitek kdyz bys videl prisery v daleko vetsi velikosti..“
Jasně. Hlavně když bych potkal třeba Obliviony, nebo nějaké potvory, které jsou nebezpečné z dálky. To by byl fakt zážitek jak poleno. Nevím jak v TL, ale v D2 můžeš i umřít.
psychopat:
„..delo já jsem si myslel že DIII je už kompletně děláno ve 3D..“
Však ono je dělané ve 3D, akorát některé objekty nejsou 3D. Jde o to, že tímhle způsobem jdou udělat detailní senérie s minimální náročností, ale za cenu toho, že to musí být viděno jen z určitého úhlu. Viz třeba tohle video:
http://www.youtube.com/watch?…
V 0:30–0:33 je to krásně vidět na tý skále, která je dole na obrazovce. Je to jen jednoduchý objekt detailně pokreslený texturou nebo nějaký voxel, vypadá to výborně a je to nenáročný. Akorát kdyby jsi tu kameru otočil o 90 stupňů do leva nebo do prava, tak by ta skála vypadala divně, protože by nebyla natočená směrem do kamery. Vypadala by placatě.
delo já jsem si myslel že DIII je už kompletně děláno ve 3D a né tak jak říkáš ty, pak je to samozřejmě pravda jestli je ale modelováno ve 3D tak tam je pak jedno jestli sebou můžete rotovat či ne, samozřejmě i tak jsou určité pohledy na krajinu hezčí a jiné méně a je tak snazší udělaj lepší vizuální zážitek ale to je zase něco jiného
Myslim ze tolik prace by s tim nebylo kdyz uz je to bylo rozdelane. A to ze je v torchlightu zoom a vubec se nepouziva je kec. Nebo spis mluvis akorat za sebe, treba ja to mam priblizeno na max, protoze na normalni zoom me to prestalo bavit, a pokud jedes melee ani nepotrebujes videt moc do dalky, stejne jako v DII kdybys sis to priblizil u barbara treba tak abys videl jen urcity okruh mel bys z toho asi vetsi zazitek kdyz bys videl prisery v daleko vetsi velikosti a bojovat je „primo“
Jeste dodatek, v podstate souhlasim s Jurou, a jinak otaceni by asi zabralo vic propracovanosti i kdyz zase zalezi jak to vemes, jesi otacet jen okolo zakladnich os nebo i 3D (dolu nahoru natacet) to uz by pak fakt muselo byt promakane tak jak rika delo… kazdopadne zakladni zoom treba na 3 moznosti (max stredni a klasika) by podle me neuskodil, kazdy by mel na vyber, a praci by s tim moc nemeli otaceni postavy je tam imho nanic nebo spis ne tak dulezite(samozrejme v inventari by to melo byt)
K čemu otočná kamera, když se můžeš otáčet s postavou? S otočnou kamerou by to bylo jen nepřehledný. Navíc s pevnou kamerou si můžou dovolit ofakovat grafiku. To znamená, že můžou udělat pěkný scény, aniž by byly náročný za použití voxelů a 2D grafiky.
http://us.blizzard.com/…98-hires.jpg?…
Podívej se na ty schody a na tu skálu vedle. Vypadá to detailně a není to náročné, ale kdyby si začal otáčet s kamerou, tak by bylo vidět, jak je to všechno placatý. To samý stromy nebo keře. Když je to v pevném pohledu, tak se placatost nemusí řešit a všechno se přizpůsobí tak, aby to vypadalo pěkně. Navíc třeba ty stromy jdou tímto způsobem udělat snad ještě víc cool, než kdyby byly 3D a to navíc bez vysokých nároků.
takze:M.o.r.t: ta kamera už tam byla „bohužel“ si sní vývojáři už tu práci dělali…gargamel(+zbytek):Nechápu co to melete, nic proti vám, ale kdo by vám nakazoval ať hrajete jinak než chtete, když by ta kamera byla nastavitelná. NASTAVITELNÁ=Každý si hodí jak chce…Můj názor:Mě to je celkem jedno, nastavitelna/fixní…ale ten zoom bych tam uvítal(viz.mato:podla mne by sa v diable ta otocna kamera a zoom celkom hodilo…ja vzdy rad pozeram na moju postavu aka je namakana:D), ale když nebude tak se nic neděje, já se celkově vždy „přispůsobím“ tomu, jak to dělají dobře placení profesionálové a nezačínám hned reptat, když se mě něco nelíbí a nikdy jsem to vlastně ani nehrál/neviděl/nečet o tom…
To by pak ale mohli dát zoom třeba i do Starcratfa 2. Určitě by se to vyplatilo, hlavně v multiplayeru..
no kdyby se chteli zavdecit lidem.. a dalo by tam hromadu vecis tim ze by si akorat dal jsetli chces nebone.. tka by jsi pred prvnim startem hry nekolik hodin odklikaval co chces a co ne

a co takto vypinat zoom??:D…
Aneb jak říkal LOYF, není možné se všem lidem zavděčit
Se zoomem by byla další práce a navíc, k Diablu se moc nehodí.
Statický pohled mi vyhovuje… tedy aspoň v Diablu.
v torchlightu je taky zoom ale totalne nevyuzity… proste si to priblizite a vidite totalni houno nejlepsi je do zoomu nerypat a nechat to tak
me osobne by teda zoom nehorazne nasral… uplne by me to rvalo nervy, mozna ani nedokazu rict proc, ale strasne by me to sralo.. to uz by nebylo diablo proste
Proč by měl někdo hrát v zoomu, když hra je dělaná designově tak, aby byla co nejpřehlednější v normálním pohledu? To by pak byl ten hráč sám proti sobě.
Az na to ze Fallout 3 odradil puvodni fanousky tim ze to nebyl Fallout ale fraska bestshity, a ne nakou kamerou…
Jinak nvm jak nekomu muze vadit zoom – vzdyt je to jen rozsireni interface, je na hracovi jestli celou hru bude hrat na fixni nebo si to obcas priblizi – tudiz me to prijde jako dost sobecke rozhodnuti
Kamera bude v Diablu 3 fixní. Nebude s ní možné otáčet, pohybovat či využívat zoom =>>> Chvála bohu …
jj taky si to myslim zmetku..
ja si myslim ze jak v tim prvnim videu priblizili pohled na barbara nebyl zoom kamery ale uplne jina kamera ve hre ktera slouzi k tomu aby se mohl clovek poradne zblizka pokochat svou postavou
dlouho..dlouho
Přesně tak, když bylo D3 ohlášený a vyšlo to asi 20min vidko, tak tam si barbara přibližovali. Fixní kamera je dobrá zpráva, je to pro gameplay lepší.
Mimochodem, ví někdo, jak je přibližně dlouho D3 ve vývoji, respektivě, kdy se na něm začalo pracovat?
to zmetek : Myslim ze myslel (:-D) ze v jednom gameplay videu byl zoom …u D3…
to mot:nevim jestli si nekdy hral d1 a d2 kdyz rikas ze tam sla kamero otacet nebo zoomovat na postavu jedine co slo kdyz si chtel postavu videt trochu z blizka tak v d2 lod slo maximalne zmnenit rozliseni na 640×480 tot vse jinak kamera byla a bude fixni ja s tim nemam problem
Fixní kamera je podle mě nejlepší řešení z pohledu gameplaye.
Zoomovací kamera je podle mě zbytečná, a proto by bylo zbytečné, aby si s ní vývojáři přidělávali práci. Jinak ten Torchlight zkuste. Je to podle mě taková kombinace Diabla 2 a věcí známých z Diabla 3. Je to fakt hodně podobná záležitost a skoro stejně zábavná.
Zajímavé, myslím že původně šla kamera zoomovat (sice ne otáčet a posouvat, ale přibližovat jo).
s tím natáčaním a zoom súhlasím na D sa to nehodí, aj ked sa určite počas hrania každý aspoň raz povie že by sa to na chvíľu zišlo
podla mne by sa v diable ta otocna kamera a zoom celkom hodilo…ja vzdy rad pozeram na moju postavu aka je namakana:D
Silblade: vem si co udelalo s Falloutem (3) zmena kamery oproti predchozim dilum
hodne lidi si to ziskalo, a hodne lidi to odradilo… aneb: Není na světě člověkten, který by se zavděčil lidem všem xDxDxD
Kdyby šla v D3 kamera natáčet a zoomovat, už by to nebylo to pravé Diablo. S tím jsem spokojenej.