Práce na unikátních předmětech a explodující bloated corpse

predmety Vývojáři momentálně pracují na unikátních předmětech. To je jedna z posledních zpráv
týkající se vývoje Diabla 3. Dále pokročil vývoj také v případě
tzv. bloated corpse, tedy jakési mrtvoly, která po kliknutí exploduje.
Ještě ale není úplně kompletní – „něco“ tomu prý
stále chybí.

No a tím novinky ohledně vývoje Diabla 3 končí. Dále bylo ještě
jednou zopakováno, že kamera (tedy pohled na herní postavu hráče) bude
v Diablu 3 fixní. Nebude s ní možné otáčet, pohybovat či využívat
zoom. Poslední stručná zpráva pochází z oficiálního Battle.net fóra.
Tam se totiž v poslední době objevilo mnoho příspěvků na téma
Torchlight. Některé příspěvky se týkaly konkrétnějších věcí, ale
vývojáři se k tomu vyjádřili jen obecně – že vždy je se
co učit.

93 komentářů u „Práce na unikátních předmětech a explodující bloated corpse

  1. Loyf – názor tvůj a Garna na Torch jsem četl. Jenom si pamatuji, že když jsem před dvěma lety koupil na doporučení D2, tak jsem se usmíval nad naivními obrázky seker a ubohou grafikou. Teď mám krámy, na jaké si vzpomenu a to je teprve sranda, ale to už na to beru kalkulačku a studuju tabulky xD. Nechápu, že lidi co dělali na D2 by udělali něco, co mazáci za měsíc hraní popisují skoro jako japonskou skákačku. ;-)

  2. Protože moje dvouleté zkušenosti s WoWkem říkají pravý opak, nikdy jsem neměl problém najít partu na jakýkoli dungeon a to i na freečku, kde hraje 2000 lidí, což je absolutní zlomek toho, co hraje na ofiku, takže tvůj názor je zcela zcestný. O tom, že jsi asi nepochopil princip MMO se bavit radši nebudu.

    Bloodwer: Proč je lituješ? Neplatili nic předem, akorát jim ta hra dojde hned potom, co vyjde. :-)

  3. Tak znova: Nepotřebujeme tady zkušenosti z free serverů, kde hraje 100 lidí, s principem té hry to nemá co dělat. Navíc nikoho nezajímají vaši kamarádi. Na každém (i free) serveru s trochu normální populací není žádný problém vybrat si jakýkoli dung a jít ho několikrát za den.

  4. ved ja viem, ze wow je mmorpg a prave to mi na tom vadi. mam znameho co to hra a dost sme to rozoberali. rad by isiel na 25 instancie ale ked v guilde na to nemaju dost ludi na potrebnej urovni co by sa v danu hodinu zisli. brrr… este ze je diablo ako je, iank by som si multiplayer rpg asi nezahral.

  5. donch: právěže proto, že je wow mmorpg. Sehnat lidi do party záleží na tom, jak dobrou máš guildu (bez guildy jseš psanec :-D ). A že se někdy něco posere, že celej raid wipne, i takový je život, stejně jako v Diablu.

    Každý si přijde na svý. Já rád wowko, diablo i starcraft, u mě není problém. 8-)

  6. na wow mi vadi nutnost zhanat ludi do partie. tie najlepsie instancie potrebuju 25 ludi, co je pre mna uplne nepredstavitelne zohnat tolko ludi bez toho aby to niekto z nich kazil. mat 25 stabilnych ludi na hranie v tu dobu ked prave mam chut si zahrat ja, je uplny nonsens. to je ako keby som v diablo2 mohol ist ubertristram len v partii. prene pre toto ma wow nikdy nedostane. to ze sa v diablo2 da urobit vsetko (sice je to narocnejsie) aj ked su prave znami offline je pre mna priorita.

  7. No právě. Rébus a relaxace. U WoWka sice musíš přemýšlet nad RPG prvky, ale díky spoluhráčům se jedině nasereš. U Torchlightu je to naopak, je to pohůdka, ale zase nemusíš ani přemýšlet. :-) Jinak možná jsem byl nepochopen, ale myslel jsem populaci = osazenstvo daného serveru. Abychom si rozumněli. :-)

  8. Garn – tisíce spoluobčanů denně lejou do hlavy hektolitry piva, jiní civí na stupidní seriály, kouří veselou trávu, další sbírá peníze,každý se nějak baví. Kvalitní RPG je rébus a relaxace. Jednou jsem potkal v hospodě alkoholika, který mně tvrdil, že byl na léčení a bylo vidět že se jim to evidentně nepovedlo. Od něj jsem se dozvěděl, kde je obecná hranice závislosti, když to tobě, nebo tvému okolí začne dělat problémy. Otázka je, jak to poznat, každý má hranici jinde :-D

  9. Nevím podle čeho ten průměr počítali, ale já to říkám tak ze zkušenosti. Poznal jsem i lidi starší 40-ti let, ale většinu populace jak ofu, tak freečka tvořily děti 10–18 let. A co se průměru týká, tak pokud si vezmeš obrovskou populaci 10–18 a vyvážíš to menší populací 30+, tak ti může vyjít ten průměr 20 let.

    EDIT: Většina populace jsou stejně zadrtění závisláci. Lidí, kteří to berou fakt jako zábavu moc nepotkáš. Proto jsem taky skončil a začal se zajímat o D3. Tady je to paráda, je tu pár fajn lidí, se kterýma můžu prohodit pár slov a jsou to lidi podobnýho ražení jako já, hrajou vcelku dost, ale pořád jen pro zábavu.

  10. Já jsem WoWko hrál pár let, takže jestli chceš něco vědět, tak se ptej. Fakt ale nechápu, co bys chtěl vědět. WoWko jako takový staví na RPG systému Diabla a vylepšuje ho, jinak je to docela nenáročný MMO, je to dělaný poutavou formou, hráč u toho musí trávit hromady času, aby byl nejlepší nebo aby se jen trochu chytal mezi ostatními. Je tam hodně nízkej věkovej průměr…

  11. Lol, Cataclysm už na 2. polovinu roku? S tím jste mě teda dostali. Já jsem myslel, že to bude vydaný nejdřív po D3. :-D Tak je fakt, že jsem nesledoval dění okolo Cataclysmu, jenom to Diablo. ;-) Na D3 čekám tak nějak pasivně, kdyby vyšlo v 2010, ničemu bych se nedivil, kdyby 2012, ničemu bych se nedivil. :-) Hlavně ať to vydají už jako hotové, komplet, ne nějakou podivnou beta-verzi, ale to se u Blizzošů bát nemusíme, že by něco zanedbali. :-)

  12. Garn: donch presne mi chudaci starmeni uz sme na to zvykli uz t omelo vyjit asi tak trikrat a ne odklady par mesicu vzdycky rovnou o rok lol :-(ale parba bude stat za to ;-)

    a ti mtaky lip pro diablo uvolni se par mistnosti par lidi a more casu i kdyz sc2 ma tri dily ty se potichoucku po lehocku budou tvorit a vedle obri kolos vsichni budou vymejslet stity a helmice pro nase postavy :-)s dnesni tedhnikou si myslim ze maj naskriptovanejch treba milionitemu za den daj tvar jednoho ten se tisickrta tvori v jinej tvar mrte rychle a skenuje se a obravuje atddd..tesim se na nekonecnou skalu vsak to taky v gameplay s barbarem a witch dr rikal jay :-)

  13. mozno sa mylim, ale par informacii v priebehu roka naznacuje ze sc2 uz mohla byt v obchodoch keby sa posnazili, lenze oni maju cas koli nedokoncenemu battle.net 2.0, ktory ako sa zda je omnoho vacsie susto nez si blizzard myslel. nikto to nahlas nepovedal a ani sa nedivim, ale boli take sumy, ze im to nejde tak ako by chceli… bez bnetu ver.2 nemaju hry ako sc2 a diablo3 ziaden vyznam a ak aj blizzard vidi ze ich multiplayerovy system bude hotovy mozno v 2010 ak vobec, tak naco sa ponahlat s hrami…

  14. Jojo, to byla krutá mladická nerozvážnost. To jsem si myslel, že to, co jsem viděl ve WoWku je to nejhorší. Netušil jsem ale, že to je jen začátek. Člověk by si řekl, jak může firma ohlásit hru 3 roky před jejím vydáním, vždyť to je nemožné. Haha, zlatej Blizzard. Teď už jsem totální skeptik a jediné, co mě překvapí je, jestli EA vydá hru, na kterou nebude potřeba patch z jiných důvodů, než je balance. :-D

  15. Po Blizzconu jsem to bral jako hotovou věc. Nevím, jak si ještě po tom mohl někdo myslet, že vyjdou v roce 2010 3 hry. SC2 byl jasnej a (pokud vím) tak na 2. polovinu roku už potvrdili Cataclysm. A i kdyby nepotvrdili, tak si stačí spočítat mezery mezi dtdisky k WoWku, vždycky je tam mezera 2 roky a tentokrát to vychází na podzim 2010.

  16. Mě stačilo hrát Crysis bez patchů. Hra je to skvělá, ale aby se mi za 1 projití SP stalo, že jsem 4× spadl do textury, více než 10× byl problém s texturou protivníka, 2× byl problém se sestřeleným vrtulníkem a v jedné situaci vojáci byli buglí a nereagovali. Místy AI docela tristní. Jako pre-Alfa verze to bylo hezké. Buďme rádi za Blizzard-Activision a všechna příkoří s tím spojená, protože to jsou lidi, kteří si nedovolí vydat nedodělanou hru. Samozřejmě v dalších dnech budu testovat Modern Warfare 2 spolu s LOYFem, abychom zjistili, zda je B-A pořád tak kvalitní. ;-)

  17. Rotace prinasi jednu nevyhodu. Mohou byt lokace kde vam v jednom pohledu bude branit stena nebo neco jineho (pak budete muset rotovat aby jste videli jak na postavu tak i na bestie). S fixnim pohledem asi budou tyhle problemy rusit at jde videt porad ta postava. Taky si clovek nato zvykne a vi, ze kdyz pujde nahoru tak je tam sever a nemusi porad rotovat podle lokace a zjistovat kam ma vlastne jit… 8-)

  18. 2delo: no je tam aj dokonce hc mod jak v diablu, tkze jo umirt tam muzes a v hc aj nesmis tak pokud tam mas nekoho na dalku tak vidis jak do tebe jde z urcite strany treba sip a muzes se tam rozebehnout.. dava ti to zase novy uhel pohledu, otazka je jestli ti ta 1 „rana“ na dalku ublizi natolik aby to pak bylo nepouzitelne… pak je tu ten „mezi-pohled“ kdy vidis jeste v rohu obrazovky aj ty co kouzli/strili na dalku :)

  19. Hráli jste tu někdo W3? Tam taky máte vpodstatě fixní kameru.. Ano, je to jiná hra, takže tam občas využijete přiblížení/oddálení (viz mapa Warlock), pak natočení pohledu je také využitelné v některých mapách, ale většinou se to hodí akorát když se nudíte :-D Pak de kamera i otáčet do stran, ale podled se hned vrátí z5…

    Tím chci říct, že je blbost bavit se o tom, jak by zoom/otáčení kamery ovlivnilo gameplay Diabla (jak tady někteří plačou), šlo by jen o to prohlídnou si něco (nejčastěji postavu) z jiného úhlu a vzdálenosti kamery… Asi to ale nepudee z těch důvodů, které nastínil delosombres :-)

  20. Illy:

    „..stejne jako v DII kdybys sis to priblizil u barbara treba tak abys videl jen urcity okruh mel bys z toho asi vetsi zazitek kdyz bys videl prisery v daleko vetsi velikosti..“

    Jasně. Hlavně když bych potkal třeba Obliviony, nebo nějaké potvory, které jsou nebezpečné z dálky. To by byl fakt zážitek jak poleno. Nevím jak v TL, ale v D2 můžeš i umřít.

    psychopat:

    „..delo já jsem si myslel že DIII je už kompletně děláno ve 3D..“

    Však ono je dělané ve 3D, akorát některé objekty nejsou 3D. Jde o to, že tímhle způsobem jdou udělat detailní senérie s minimální náročností, ale za cenu toho, že to musí být viděno jen z určitého úhlu. Viz třeba tohle video:

    http://www.youtube.com/watch?…

    V 0:30–0:33 je to krásně vidět na tý skále, která je dole na obrazovce. Je to jen jednoduchý objekt detailně pokreslený texturou nebo nějaký voxel, vypadá to výborně a je to nenáročný. Akorát kdyby jsi tu kameru otočil o 90 stupňů do leva nebo do prava, tak by ta skála vypadala divně, protože by nebyla natočená směrem do kamery. Vypadala by placatě.

  21. delo já jsem si myslel že DIII je už kompletně děláno ve 3D a né tak jak říkáš ty, pak je to samozřejmě pravda jestli je ale modelováno ve 3D tak tam je pak jedno jestli sebou můžete rotovat či ne, samozřejmě i tak jsou určité pohledy na krajinu hezčí a jiné méně a je tak snazší udělaj lepší vizuální zážitek ale to je zase něco jiného

  22. Myslim ze tolik prace by s tim nebylo kdyz uz je to bylo rozdelane. A to ze je v torchlightu zoom a vubec se nepouziva je kec. Nebo spis mluvis akorat za sebe, treba ja to mam priblizeno na max, protoze na normalni zoom me to prestalo bavit, a pokud jedes melee ani nepotrebujes videt moc do dalky, stejne jako v DII kdybys sis to priblizil u barbara treba tak abys videl jen urcity okruh mel bys z toho asi vetsi zazitek kdyz bys videl prisery v daleko vetsi velikosti a bojovat je „primo“

    Jeste dodatek, v podstate souhlasim s Jurou, a jinak otaceni by asi zabralo vic propracovanosti i kdyz zase zalezi jak to vemes, jesi otacet jen okolo zakladnich os nebo i 3D (dolu nahoru natacet) to uz by pak fakt muselo byt promakane tak jak rika delo… kazdopadne zakladni zoom treba na 3 moznosti (max stredni a klasika) by podle me neuskodil, kazdy by mel na vyber, a praci by s tim moc nemeli otaceni postavy je tam imho nanic nebo spis ne tak dulezite(samozrejme v inventari by to melo byt)

  23. K čemu otočná kamera, když se můžeš otáčet s postavou? S otočnou kamerou by to bylo jen nepřehledný. Navíc s pevnou kamerou si můžou dovolit ofakovat grafiku. To znamená, že můžou udělat pěkný scény, aniž by byly náročný za použití voxelů a 2D grafiky.

    http://us.blizzard.com/…98-hires.jpg?…

    Podívej se na ty schody a na tu skálu vedle. Vypadá to detailně a není to náročné, ale kdyby si začal otáčet s kamerou, tak by bylo vidět, jak je to všechno placatý. To samý stromy nebo keře. Když je to v pevném pohledu, tak se placatost nemusí řešit a všechno se přizpůsobí tak, aby to vypadalo pěkně. Navíc třeba ty stromy jdou tímto způsobem udělat snad ještě víc cool, než kdyby byly 3D a to navíc bez vysokých nároků.

  24. takze:M.o.r.t: ta kamera už tam byla „bohužel“ si sní vývojáři už tu práci dělali…gargamel(+zbytek):Nechápu co to melete, nic proti vám, ale kdo by vám nakazoval ať hrajete jinak než chtete, když by ta kamera byla nastavitelná. NASTAVITELNÁ=Každý si hodí jak chce…Můj názor:Mě to je celkem jedno, nastavitelna/fixní…ale ten zoom bych tam uvítal(viz.mato:podla mne by sa v diable ta otocna kamera a zoom celkom hodilo…ja vzdy rad pozeram na moju postavu aka je namakana:D), ale když nebude tak se nic neděje, já se celkově vždy „přispůsobím“ tomu, jak to dělají dobře placení profesionálové a nezačínám hned reptat, když se mě něco nelíbí a nikdy jsem to vlastně ani nehrál/neviděl/nečet o tom… ;-)

  25. Az na to ze Fallout 3 odradil puvodni fanousky tim ze to nebyl Fallout ale fraska bestshity, a ne nakou kamerou…

    Jinak nvm jak nekomu muze vadit zoom – vzdyt je to jen rozsireni interface, je na hracovi jestli celou hru bude hrat na fixni nebo si to obcas priblizi – tudiz me to prijde jako dost sobecke rozhodnuti

  26. Zoomovací kamera je podle mě zbytečná, a proto by bylo zbytečné, aby si s ní vývojáři přidělávali práci. Jinak ten Torchlight zkuste. Je to podle mě taková kombinace Diabla 2 a věcí známých z Diabla 3. Je to fakt hodně podobná záležitost a skoro stejně zábavná.

Napsat komentář