Na americkém Battle.netu už běží nejnovější Patch 1.0.7a. V porovnání s předchozí verzí 1.0.7 nepřínáší žádné výrazné novinky – jsou to drobné úpravy ve hře a opravy chyb. Přehled všech změn čtěte níže. Na evropském serveru ještě sice patch neběží, ale pravděpodobně bude dostupný po nejbližší údržbě serveru, tedy 13. března.
Diablo III Patch 1.0.7a – v.1.0.7.15295
Přehled změn
POSTAVY
Wizard
- opravena chyba, která se objevila v Patchi 1.0.7 – Archon Disintegration Wave, Disintegrate, Energy Twister, Meteor a Ray of Frost udělovali dvakrát větší Arcane Power při Critu
FOLLOWEŘI
- Enechantress chybně využívala Focused Mind
QUESTY
- hráči nyní mohou pokračovat v questu „A Roayal Audience: Talk to Asheara at the Gates of Caldeum“, pokud se do hry připojí jiný hráč nebo pokud jiný hráč odejde
OPRAVY CHYB
- bylo opraveno několik chyb, které způsobovaly výpadky hry
- hráči nyní nemohou být zabiti DoT damage po odchodu z Scorched Chapel
- Siege Breaker Assault Beast a The Savage Behemoth již nebudou reflektovat damage od petů
Zdroj: Battle.net
damagedeath: Je to vážně smutné… web který měl tak našlápnuto, je ofic DF, má skvělé rozhraní a velkou náštěvnost a přesto teď jaksi v troskách… Řekl bych, že už tady chybí opravdoví fandové s chutí nějak pomoci…
Rafider: samotného mne to mrzí, protože jsem s tímto webem hodně spjat…nevím proč, málo lidí? Vážně nevím…
Osobně si myslím, že to chce čas, NOVÉ lidi na práci zadarmo…Sám jsem tu několik let a nikdy jsem toho nelitoval…
POKUD BY NĚKDO MĚL ZÁJEM, třeba překládat, psát příspěvky, budeme jen rádi…web je o VÁS a pro VÁS
damagedeath: To už tady funguješ jen ty? :-/
sensation86: týdenní ban IP adresy…
Nevím proč, když porušíš pravidla, tak ještě takhle reaguješ.
Tak banuj udelam novej nick no 😀
sensation86: díky, aspoň vím kde se budu dozvídat nejnovější info. Tipuji ze tady to zverejní nejdríve za 14 dní.
Heeeeeej do **** co ten web tady chrape nebo co…
http://d3pedia.cz/index.php?title=2013.04.03_-_V%C3%BDvoj%C3%A1%C5%99sk%C3%BD_den%C3%ADk:_vylep%C5%A1en%C3%AD_multiplayeru
Dej si pozor na ty výrazy, jinak budu banovat…
kogoruhn: Nevím sice kde jsi to nabral ale 200 tisíc určitě pro Evropu nebylo. Statistiky se neomezují na regiony. Máš přibližně 200 tisíc aktivních hráčů v daný čas (tím se myslí ve špičce), tečka. Odhad to je; proto se pochopitelně taky neuvádějí přesná čísla dává se jen rozsah 200-300 tisíc.
Už toho vyšlo víc a tady na ofic DF stále nic… :-/
Zrovna dneska vysel clanek o patchi 1.0.8 napr.
Jo, sám si říkám, proč to tady spí tak na vavřínech… nic se neděje :). A že už je o čem psát a hráčů, co to čtou je stále dost i tady v té naší zemičce :).
200 tis bylo pro Evropu. Navic taky jen odhad, i kdyz dobre spocitanej.
Vsak se taky blizz tim cislem nechlubi, proto ho tady nikdo nevi presne.
Milion 10 mesicu po vydani je dobry cislo imho.
kogoruhn: Při vší úctě já si taky myslím že ten milion to bude pěkně velká kachna. Kombinace statistik ukazují na číslo 200.000, takže se dá tipovat něco mezi 200.000 a max. 300.000 aktivními hráči (myšleno concurrent players – tzn. ve stejnou dobu hrající hráči). Od tohohle je milion až moc velkej overkill, 4x tolik je blbost. Pokud se ovšem nejedná milion hráčů za den. Tím se ale zrovna moc chlubit nedá.
Baglik: I’ll be back
kogoruhn jaký milion blizzard zase zveličuje říkal asi milon stoho tak na evropě 150 000 a kolik stoho čechů?
dzin to je dost že mizíš a máš pravdu tato hra mě úplně vygumovala.
dzin suhlasim :))
Je to brak a blizzard už není co býval, odmítám o tom dál diskutovat a na dobro opouštím tento web, na kterém stejnak zbyli jen lidi, kteří musí být na duchu postižení, neboť u hry zůstávaj, hraní této hry bych přirovnal ke gumování mozku, identifikace plného inventáře smetí je ubíjející proces, který kdož dobrovolně a pravidelně absolvuje, musí být neuvěřitelný wool. To si radši pustim cs:s a postřílím pár německy mluvících hráčů. 🙂
Adams158: Kdyz pomines ten 1 milion denne, tak to vlastne fakt nikdo nehraje 😀
už to nikdo nehraje tak o čem mají psát ?
Je mi líto, že to musím napsat, ale tento web upadl a to pořádně.
Můžete poděkovat konzolistům (že se zlepšují itemy a blizz se snaží hru odprostit od aukce) budou bez Rmah tudíž s nynějším dropem by si inferno mp5 a víš zahrálo pár štastlivců (at žije Vlt system a itemizace) navíc z těch 10% lidí co denně hrají tak doufám že aspon 2% lidí hraje pro zábavu a ne proto že chtějí vydělávat
Baglik: a měla taky ty žahnutý žuby nahoru?
Vtip dne: Vcera sem koupil meč za 1 mil (slovy jeden milion)zlatych a do hodiny byl prodanej za 5 eur. Stejne tomu porad nerozumim, kdo muze udelat takovej nakup… Ale diky za něj!
Já si nestěžuji, včera za večer mi padli 4 legendárky , 1 setovka a z toho 3 bych crapem zrovna nenazýval.
Pro ty, co si stěžují, že padá crap:
Vzpomeňte si, jaké to bylo před patchem 1.3, kolik stála zbraň se socketem s dmg 900 a kolik stojí teď. Já jsem před 1.4 prodal jednoručku s 1K dmg, socketem a 150 str za 130 mega. Za kolik by asi šla teď? Hra je lehčí a droprate se zvedl. Kalhoty od Inny, co stáli 40M, se zlevnily v důsledku přílivu předmětů do aukce na 5M. Jediné co se stalo je, že se posunula laťka, hledají se perfect rolly a hráči, co brečeli před tím, brečí znovu že chtějí víc.
Je třeba si uvědomit, že teď velká část hráčů chodí v pohodě například MP 3-4, což je těžší, než původní obtížnost a že v té době dohrálo inferno jen pár vyvolených. Opravdu si nemyslím, že má smysl, aby mohl hrát MP 10 každý.
To, že nepadají předměty za stovky milionů – to je jasné, kdyby padaly, tak by za těch stovky milionů nestály.
Problém není v drop rate – problém je v itemizaci (to, jakým způsobem jsou předměty navrženy – je příliš malá diverzifikace) a v ekonomice, protože cenovou hladinu ovlivnili botteři, dupování a RMAH. Na HC jsou sice předměty za stovky milionů také, ale také se vám předměty daleko lépe prodávají, takže se lépe šetří.
Dzin: Promiň, ale dětský je tak akorát tvůj příspěvek ;)… Nícméně ohledně itemů je to pravda a Blizz to ví a snaží se napravit ;).
Xath: Naprostý souhlas, díky za rozumný příspěvek 🙂
Mě zas přijde fascinující honba některých lidí za konspiračními teoriemi.
Hra má dost chyb, ale pravdou je, že všechny hry od Blizzardu jsou kvalitativně nad průměrem běžných produktů (ať už se to haterům líbí nebo ne). To, že se na tom Blizzard snaží vydělat prachy? Pardon, ale to je jejich právo, nikdo vás nenutí jejich hry kupovat a zadarmo byste to taky nedělali. Je pravda, že RMAH D3 dost uškodilo a itemizace je velký problém. Taky je ale pravda, že vývoj hry má nějaký posun a né každá společnost by s tím díky haters komunitě ztrácela čas. Itemizaci pravděpodobně předělají a ohledně RAMH – můžete hrát HC, kde RMAH dostupná není. Jasně, dělají to pro dlouhodobý zisk – no a co?
Je možné, že je nastavená, aby lidi alespoň přemýšleli nad využitím RMAH. Ale myslet si, že společnost, která, má tolik nahrabáno z WOWka bude riskovat svoji pověst tím, že s ní bude záměrně manipulovat kvůli pár drobným (v porovnání z příjmů z prodeje, prodeje budoucích datadisků, konzolových verzí, atd.)… To je naivní.
a ještě dodatek.. aukce se zahlcuje už takhle poměrně rychle, už jen to že má každý svůj vlastní drop, je sice krásná věc, ale kdyby každému padalo trochu víc fajnových itemů, tak by mohla jít celá aukce do kopru a náš milý blizzard, který vůbec neřešil znovuhratelnost, by měl zaděláno na problém.. a proto má po itemization update padat míň itemů, ale za to kvalitních, takže se smiřte s tím, že vám už nebude padat téměř vůbec nic 😀
Rafider: tvoje dětská naivita je fascinující.. vidíš snad u aukce kdo item vložil? Neřikám že blizzard takhle fixluje, ale říkat že nefixluje.. někteří lidé jsou vážně jak ovečky z tupého stáda, které by šlo za blizzardem až na samý pokraj světa, ikdyby mu blizzard celou dobu házel pod nohy ho**a, ostatně jako to dělá teď.. Za crap dropem můžou být dva důvody, alespoň o dvou vím.. 1) jak psal někdo předemnou, tlačenka lidí do aukce 2) a tomu věřim víc.. bezradná situace blizzardu, který si s hrou už delší dobu neví rady, hra nemá hráčům nic moc co nabídnout a nedej bože, aby když už má téměř každý od každého povolání 60tku, tak ještě aby tak měl full gear, to už by tu hru dotyčný nemusel vůbec zapínat..
MONKey: A jak si myslíš, že se ty předměty dostávají do hry, aby sis je mohl koupit? 🙂 Myslíš, že to tam dropuje přímo AH? 😉
Vcera padl arch. zabij 20 000 elit, hraju od zacatku. Za cca 500h na infernu padla jedna pouzitelna vec a jeden legendarni plan. Nevim jestli tohle je system, ktery udrzi hrace u hry, ale nastaveni pay to win je snad jasny kazdymu. Hra je to dobra, ale urcite ne legendarni 😉 A neni rozdil jestli clovek hraje mp10, nebo mp1, pada jen crap.
kogoruhn: Jo, to je pravda a to tě šlechtí, je to na každém, ale málokdo tu možnost nevyužije, když jí má :). Já jen, že naprosto souhlasím s tím článkem, myšlenka byla správná. Když si vzpomenu, kolik botů spamovalo podvodné weby s prodejem předmětů… je to hrozně dobře, že to dali ho hry, mají nad tím kontrolu a vlastně hrářům dali zase něco víc, možnost obchodovoat, což některé lidi opravdu baví… na druhou stranu se jim to ale dost vymklo, jelikož těch předmětů je tam opravdu mraky a tak to šlo celé do… :). Ale není to jen AH, je to víc věcí, důležité ale je, že to napravuji…!
Jaromir Jagr – 1000th assist now
Blizzard by mel zapracovat na systemu dropu a itemizaci predmetu, coz uz se chysta na patch 1.0.9, ale na aukci nevidim nic spatnyho. TO jen ulehcuje obchodovani a kdo nechce, obchodovat nemusi…
Jaky si to udelas, takovy to mas. Ja itemy na aukci nekupuju a tesim se z krasnych dropu 🙂
easyyy: Jo, tak to přesně je… proto teď místo aby sis užíval každého o kousek lepšího předmětu toho půlku nezbíráš a dalších 49,9% rozbijíš/prodáváš jako nepoužitelné, protože AH a tak to vše ztratilo na kouzlu :). Ale vypadá to, že se ubírají lepším směrem a věřím, že to nakonec napraví, tak se těším ;).
http://games.tiscali.cz/tema/byvaly-sef-vyvoje-diablo-iii-aukce-hre-ublizily-62454
Ale ano, na začátku všichni hráli single a posléze si ti kteří si diablo experience chtěli rozšířit, přešli na multi. Jenže těch byl z celkového počtu jenom zlomek.
Baglik: To je pravda 😉
Zpočátku asi každý hrál spíš single, postupně se miska vah asi převážila na stranu mulťáku.
Arrinao: řekl bych, že by vyhrál Multiplayer, tak bylo Diablo vždy nejzábavnější a nejhranější 😉
Nebral by som to doslovne že koľko ludí a ako hralo D2, je to diskutabilné, bez poriadneho podkladu je to fantázia z každého pohľadu. Online mi nie je po chuti na druhej strane nie sú čierne kópie čož kvitujem blizzu idú peniaze z celkového predaja a dúfajme sa aj podľa toho bude venovať hre naďalej !!!!dúfam!!!!
Ja osobne sem hral diablo2 2 roky jako single, pak sem jednou zkusil battlenet a od ty doby sem single zapnul, jen kdyz mi nesel net. A to bylo tak 2x do roka 😛 Ale kazdej to ma jinak…
„Stejně tak nevím, proč tu řešíte offline/online… neříkám, že je offline nevyužitelný, ale stejně se hrál především BN a žebříčky i v DII, takže tam ty smrti byly stený a navíc ještě od cheaterů, kteří vykosili hráče…. systém D3 je tedy stejný, ale lepší :).“
Ehm… jakpak jsi na to přišel..? o.O
Asi to nebude tohle ale přece jenom si neodpustim: to že si na D2 viděl na battle.netu hráče rozhodně automaticky neznamenalo že jde o většinu
Bez urážky tvrdit, že se hrálo především BN a žebříčky je naprostá kravina. Částečně by se tomu dalo věřit kdyby šlo třeba o Unreal Tournament ale rozhodně ne Diablo. Schválně kdyby se tam v pravém horním rohu téhle stránky udělala anketka na téma hráli jste Diablo 2 spíše single nebo multi. To bys koukal
Já chápu že máš Diablo 3 rád ale zkus té svojí fantazii trochu přitáhnout uzdu a argumenty si nevymýšlet…
„Mne tiež vadí, že neustále musím byť online, aby ma každú chvíľku mohli šmírovať, či hrám originál“ – tohle mi přijde absurdní, to je ta poslední věc co by mě vadila :)…
Stejně tak nevím, proč tu řešíte offline/online… neříkám, že je offline nevyužitelný, ale stejně se hrál především BN a žebříčky i v DII, takže tam ty smrti byly stený a navíc ještě od cheaterů, kteří vykosili hráče…. systém D3 je tedy stejný, ale lepší :).
Single hru si užiju stejně offline/online pokud tedy nejsem HC smolař a více hráčů byl vždy BN, jediné o co jsme ochuzení jsou lanky… ale zase doba, kdy jsme spojení vysokorychlostním internem všude lanky dost zardousila ;)…
Ja teda v hc na lag taky jeste nezarval (klep klep) a je fakt, ze vetsinou se da vycitit, za ta hra laguje a clovek by se na to mel vykaslat.
Uznávám že lagy jsou někdy problém i já takto přišel o HC postavu, ale i tomu se dá většinou předejít pokud hra laguje začne to malými lagy a teprve pak přijdou ty větší alespoň u mě to tak většinou bývá, takže okamžitě přestat hrát a HC hrát radši v partě s kterou se dá komunikovat a při výpadku vás mohou ochránit.
Heya. Mne osobne nutnost byt porad online absolutne nevadi, pac mi net stejne vali porad. Navic stejne nejradeji hraju s nekym a ne sam.
ALE! zcela chapu ty lidi, kery to stve, protoze treba z nejakyho duvodu chtej hrat single, nejde jim net, boji se smrti v hc kvuli lagu atd. Takze to, ze na playstation pujde hrat offline vniman jako plivnuti do ksychtu pc hracum (ale jak rikam, mne osobne to nevadi).
to Baglik: nechcem ťa uraziť ani sa ťa dotknúť, ale to rozprávaj tým hráčom, čo im umrela postava vďaka lagu (obzvlášt na hard-core mode) a pod., bol by som ohromne zvedavý na tú reakciu (mne sa to tiež stalo, našťastie len na soft-core). Mne tiež vadí, že neustále musím byť online, aby ma každú chvíľku mohli šmírovať, či hrám originál, som človek, čo si kupuje len originálky a tá DRM ma uráža.
no tych co hraju hardcore a prisli o postavu vdaka nejakemu vypadku na sieti alebo lagu, aj celkom dobre chapem…
Já nevím proč některým lidem že D3 není také offline tak leží v žaludku vždyť v dnešní době internet v PC je snad samozřejmost asi tak jako klávesnice a myš což se o konzolých tak úplně říci nedá.
pch
http://www.eurogamer.cz/articles/2013-03-25-pro-blizzard-na-ps3-povoli-offline-hrani-diablo-3
Nečekal jsem sice, že půjdou s pravdou ven ale důvod jako tenhle je fakt na brokovnici
. Bývalo by stačilo prostě jenom vystrčit prostředníček a tyhle kydy si ušetřit… Ach
http://www.gameplanet.co.nz/pc/features/137613.20110801.Blizzards-Jay-Wilson-on-Diablo-III/
takhle předtím zdůvodňovali online pro PC
. Škoda že se Mosquiery nezeptali co ty statisíce ubohých konzolistů, kteří založí postavu v singleplayeru a pak zjistí že ji na multi nemůžou hrát. Bylo by zajímavé co by na to řekl.
Azataki tak boli aj navrhy aby system achievementu po spneni urcitych kombinovanych pridaval hracovi nejake staty… takto ich sice hrac moze plnit ale nejaka vacsia motivacia v tom neni. Je to nieco do coho investovli dost vela casu v Blizzarde ale hraci to vacsinou plnia nie cielene. Vsetci cielene len farmia po splneni hlavnej dejovej linie. Nehovoriac o tom, ze niektore achievementy aspon v prvych verziach hry nesli ani splnit…
dá se v d3 přejmenovat hrdina?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5mz0RZrtHXk#!
Mne teda zalezi na tom, jak vypada muj hrdina, stejne jako mi zalezi na tom, jak vypadaji efekty skillu, ktere pouzivam. Precejen je to role playing game a k tomu podle me customizace vzhledu patri. Klidne verim, ze na to nekdo muze mit jiny nazor.
V kazdem pripade kdyz chci, aby muj DH vypadal jako temny stin, tak mi proste vadi, ze pro nej bezkonkurencne nejlepsi kalhoty jsou bilomodre! Stejne tak mi vadi, ze muj monk Aang ma fousy a daibo jsou s trochou nadsazky bezcenne zbrane.
Celkove mi v Diablu 3 chybi prostor pro hracovu kreativitu. Zatim tu nejsou mene ci vice vhodne predmety pro ruzne typy buildu. Jsou pouze lepsi a horsi predmety. A co hur pro mnoho povolani jsou pouze jedny ultimatni top predmety. Chci experimentovat a zkouset silene buildy. Ne jen menit skilly, protoze me ty soucasne omrzely nebo vysel patch, ktery posilil jine. Proste chci vic ruznorodych synergii mezi skilly a predmety. Jsem rad, ze k tomu Blizzard alespon castecne smeruje.
Kdyz uz jsem se pustit do vylevani dzbanu o tom, jak vylpepsit D3, nemuzu si odpustit nezminit, ze mi celou dobu ve hre neco chybi. Nejaky dalsi prvek, ktery mou postavu jeste vic vylepsi a odlisi. Mne zkratka nestaci progress pouze a jenom o gearu. To pro me neni progress, ale ruleta, ve ktere mam obvykle smulu :). Paragon sice progress prinasi, ale bez vyraznejsi odmeny po dosazeni urcitych stupnu urovne postavy a proto mne v postate nezajima. Chtel bych, aby se tento prvek volil prave po dosazeni urcitych urovni lovelu postavy a hrac si ho sam volil! A idealne aby se vetvil. Vetveni je dobre pro komplikovani volby a zalezi na tom. 🙂 Zkratka hra obsahovala prvek, ktery vylepsi urcitou vlastnost postavy, o kterou se bude dat oprit napriklad v kompromisech pri vyberu afixu na predmetech. Perky, ktere by bud podpori urcite afixy na predmetech nebo vyvazi jejich absenci. Myslim si, ze by prospelo i ekonomice. Nehlede na to, jak moc jsem pred vydanim Diabla 3 argumentoval, ze klikani v podstate nebude potreba, spletl jsem. Je potreba. Jako hrac se zkratka chci tesit na to, az dosahnu urcite urovne, kde budu mit moznost neco zvolit a rozhodnout. 🙂
Tak když si hru přiblížíš, vidět to je… ale myslel jsem celkově, to co je prostě jinde, tvar/barva vlasy/oči/hlava/postava… něco takového… Chápu, že legendárky chtěly udělat unikátní, aby měli svou barvu a bylo to pak viditelné… ale to by mělo smysl v případě, že by byl použitelný set jako takový (jako tomu bylo v DII). Tady bohužel celkové sety stojí zaprd, takže ikdyž mají barvy jednotvárné, kombinují se, dva kusy od tohoto setu, dva od tamtoho a jeden od tadytoho a pak to vypadá jak píše LorDrek… Takže, buď udělat pořádné sety a nebo dovolit customizaci, aby to nějak vypadalo… Ale další problém je u nesetových legendárek… některé na jistých charech vypadají fakt blbě… já jsem třeba jestou dobu používal Andariel helmu, ale fakt se mi hnusilo chodit s tou lebkou na hlavě, raději bych to polil kouzelným roztokem a nechal zmizet :D.
WaynE: tak hej úprava tváre to nemusí byť, ale farby legendáriek – ako Blizz uvažoval, že všetci najdu iba legendárky jednej farby???? Alebo urobíme legendárky vo všetkých farbách a ludia budú vyzerať ako papagáje – tak potom ten kto toto navrhol by si mal napísať výpoveď ihneď a dobrovolne!
LorDrek: Ano. Suhlasim. Len som hovoril o tvari.
WaynE: ber to zo stránky tej koľko si zaplatil hru a nehráš iba single, už keď je to multi a cez net toto malo byť implementované do hry ihneď. Ako chcel by som aby mi niekto vysvetlil logiku ofarbovacích flaštičiek a legendáriek, archony si pekne ofarbíte a máte upravenú aspoň farebne postavu, legendárky si ani neprdnete zelená červená zlatá, veď tie postavy vyzerajú ako papagáje, nedáva to logiku načo ofarbovať veci, ktoré sa aj tak menia za legendárky to je úplne nelogické. Keď už tak urobím pre rasy rôzne odtiene pre legendárne predmety, pre wizardov modré biele legendarky, pre barbara čierne, sivé, hnedé, monk žlté, oranžové. Dám tomu aspoň ako taký systém, teraz je to chaos!
Podla mna je to blbost robit customizaciu ksichtu, v hre to stejne nespoznas. A nieje nato urobeny ani pohlad. maximalne by si to videl v menu a to je ti naco ??? Ked si chcete robit vlastny vzhlad postavy zahrajte si The Sims. 😛
Jojo, v dnešní době už je to celkem normální a mě prostě baví si upravovat vzhled dle sebe… je to i zajímavější, když vedle sebe stojí např. 2 Wizardi, ale různé tváře/postavy a to co mají na sobě už udělali, alespoň něco, ještě aby to dotáhli u legendárek :). Bylo by to fajn, alespoň malinká customizace by mě udělala radost :)… ale myslím, že jsou teď důležitější věci na pořadu dne… 🙂
Niekde som sa dočítal, že chcú spraviť aj úpravu celkového vzhľadu vašej postavy, jednoducho si každý upravý postavu, tiež nechápem prečo to nemohlo byť od začiatku, ako dvaja barbari v archone a ofarbený na červeno, koľkokrát ani neviem ktorý som, veď je možnosť úpravy tých standart, to by mohli mať postavy ako vzor na brnení alebo tak niečo.
Rafider: Jo, obarvovani legendarek bych taky bral! 🙂
Ve strucnosti..
1) Zlepseni nepouzitelnych legendarek tak, aby se hodily do urcitych buildu podobne treba jako je to s Thing of the Deep pro WD nebo The Three Hundredth Spear pro barbara. Poste kdyz vam padne legendarka treba jako Hell Rack, aby to pro vas nebyl jasny odpad uz od pohledu. Uvedli priklad v podobe masky pro wizzardku, ktera umozni vyvolat 2 hydry najednou.
2) Kvalita legendarek by se odvijela od levelu mobu, ze ktereho ji dropnete. Coz prakticky znamena, ze vsechny legendarky budou moci padnout v kvalite predmetu iLvl 63 vcetne tech z nizsich obtiznosti.
3) Snizeni dropu rare itemu, ale v kvalitnejsim rozsahu statu tak, aby jejich identifikace a prodej nebyly nudnou otravnou rutinou, jako je tomu ted. Zkratka, aby rare predmety byly vic vzacne a mene odpad.
4) Chteji, aby se goldy daly ve hre zuzitkovat i jinak nez jen prostrednictvi AH. Radi by podporili crafteni predmetu, ktere prinesl patch 1.0.7
5) Chteji aby se pro uspech hrala hra a ne se jen obchodovalo na AH ale zaroven chteji nechat zachovane to, k cemu byl AH do hry implementovan – umoznit lidem prodavat a kupovat veci aniz by nekde byli nuceni donodenne spammovat WTB/WTS. To chteji vyresit tak, ze hracum daji vic moznosti, jak ziskat predmet, po kterem touzi. Uvedli 3 nastrely, jak to udelat:
a) Zvysit pravdepodobnost dropu urcitych legendarek v konkretnich lokacich
b) Zavest system pocitajici spatne generovany obsah pro vasi postavu, ktery by po nejake dobe ovlivnil drop tak, ze vam drive ci pozdeji padne predmet nejakym zpusobem hodici se pro vasi postavu.
c) Take zvazuji, ze by prvotni zabity bosse na kazde urovni garantovalo drop legendarniho predmetu.
Jsou to jen koncepty a nic z toho neni finalni.
Azataki: Samozřejmě, takto je to správně… 🙂
LorDrek: Přesně tak, já jsem šťastný, že se konečně trochu odprosťují od AH a dávají možnost docílit kvalitních předmětů jinak, než dropem – na který já fakt mám asi největší smůlu :). Ale co se týče některých statů, obzvláště pak na věcech které jsou určeny pro daný char, tak je to opravdu špatně a doufám, že s tím konečně něco udělají, namísto tlachání. Typický příklad je armor pro DH, který prostě ani dobrý být nemůže a je to škoda, přitom „rasové“ věci by měly být ty nej a na postavě vypadat nejlépe dle mě :). Já bych i o cenil, kdyby se konečně daly obarvit legendary věci, sice si to možná protiřeší, ale něco vypadá fakt strašně a nebo člověk je barevnej jak kašpar, já mám rád i když to vypadá 😛
No podľa toho čo som si tak prečítal, dalo by sa povedať, oni to aj tvrdia, že „chcú“ aby sa menej využíval AH, aby hráč mal viacej zábavy s craftom, jo craft má veľký potenciál, lenže pri tých rolloch by to aspoň z časti museli urobiť ako archony s nejakými smerodatnými hodnotami, ak rollnem mighty belt s inteligence tak ma rovno šlahne. Chýba tu možnosť pre iné skilly a buildy ako tie najpoužívanejšie, základné staty sú na predmetoch, ktoré moc nemajú AS, a ak majú AS tak tam chýba vita a str, resp life steal napr opasky pre barbarov. Určite by mali doriešiť veci pre postavy, tie by nemali obsahovať úplne hlúposti. Jednoručka pre barbara 215 int, 165 vita dmg 980, čo z toho keď to nie je ani crap, je to úplná blbosť, barbar to nebude nosiť a wizard witch to nemôže lebo je to na barbara, toto blizz prestrelil, asi došla logika.
Ani ja to nemyslel spatne a jsem vdecny tymu diablofans, ktery nejspis momentalne pracuje na prekladu a nema na to prilis cas. Ale bylo by fajn, ujasnit si priority. Developer Journal je starsi a mnohem stavnatejsi aktualita nez tento nudny bug fix patch notes, ktery si muzu precist v klientovi. Ziznivy po dalsich informacich o tom, jakym smerem se bude Diablo 3 ubirat, dene navstevuju tento web a pak ciste nahodou narazim na to, ze informace, po ktere prahnu, byla uvolnena pred 14-ti dny, jen proto, ze preferuju CZ fansite pred oficilanim webem.
Verim, ze i vy stojite o zpetnou vazbu svych vernych ctenaru.
Azataki: Jo, s tím souhlasím… Takové inforamce jsou velice zajímavé, obzvlášť teď ty poslední, 3x HIP HIP hurá… pořád je to lepší a lepší, těším se na každý patch a vylepšení :). Věřím, že to sem dají, za prodlevu se nezlobím ;).
Na diablo3.com je uz od 5.3. Developer Journal: Itemization Update informujici o zvazovanych vylepsenich D3 v nejblizsich patchich. Trochu me prekvapilo, ze tu o tom nic neni. Me osobne takove informace zajimaji nejvic.
No čo chlapi nejaké krátke preview k tomu vášmu hraniu napísať, alebo je aj video?
děkuji též, po dlouhé době mě to bavilo..
Díky DZINe, příjemná hra…
K omalovánkám a podobnosti s WOW, se raději už vyjadřovat nebudu, taková hloupost mi hýbá žlučí. Jinak se mi ale celkově provedení, barevnost a vůbec celkově skilly, obzvlášť u wizarda, hrozně líbí… nenajdu pro potěšení své duše nikde lepší, než právě v D3… možná jen ten Blizzard mohl mít ještě trochu větší šťávu, přestože již tak není zlý :).
damagedeath: máš to tam.. už to prasim :-
Heya. Vidim to podobne jak nekteri. Mne se osobne libi akt1 a 3. Akt 4 je tak good, ale hrozne kratkej, tohle blizz odflaknul jako. Akt 2 mi nejak nesedi, mozna ze ty qesty jsou takovy divny a vsude pitoma poust, ale to uz bylo v D2 😛 Datadisk by rozhodne mel prinest hodne rozlehlej novej akt, jinak to bude ostuda imho.
obcas sem cetl, ze je D3 barevny jak omalovanky, wow a podobne. Ale neni to tak, jak uz bylo psano nize. Ty akty jsou dost temny a ponury, diky velky variabilite prostredi je tam i hodne „svetlejsich“ mist ofc. U jedny veci ovsem na barvach blizz pridal a to jsou kouzla a efekty. Treba ta fialova u wizarda…
No je fakt, že A1 je svým způsobem nejrozsáhlejší a po všech stránkách nejpropracovanější, je úžasný a vypadá to, jak kdyby strávili stejný čas na A1 jako na A2-4 dohromady, snažili se to asi rychle dotáhnout… ale věřím, že datadisk přinese něco obdobného A1. Přesto je A2 moc pěkný, povedený i graficky, jen otravný a proto málo hraný :). A3 se mi hrozně líbí celkově i graficky… miluju především začátek na hradbách a ty boje kolem, fakt perfektní. Co se týče A4, také se mi líbí, ale je vidět, že tam už si opravdu nedali záležet. Mohl být daleko delší a hlavně, mohlo tam být daleko více bojů/map v pekle, to se jim celkem povedlo, ale je tam zbytečně málo… kdyby tam dali takových lokací víc, mohl mít A4 větší smysl a délku, ale celkově to není zlé, jen to vypadá, ajko by to potřebovali rychle dopíct a nedali tomu vše :).
Co se týče běhání, přijde mi to také takové všelijaké, někdy jsou ty rozdíly v rychlosti více znát, někdy méně… už jsem se nad tím pozastavoval několikrát :).
damagedeath + dzin:
Porosíme z toho video a aspoň MP8
Mě příjde že nefunguje speed jak má, na botech + 12% a jeste passivka u monka…kdyz mezim a mam boty a nemam tak neviidm rozdil..!!:D nevsiml si toho nekdo jeste ?
dzin: zahraji si s Tebou a rád 😀
můj battletag: damagedeath#2298
No keď si to rozoberieme, prvý akt je temný, celkovo to pôsobý veľmi prepracovane, mne sa páči aj najviac, je pravda, že svetelné efekty by mohli byť prízemnejšie, ale veď je to o efektoch tá dnešná doba. Druhý akt je púšť to bolo v D2 rovnako svetelné až na to zotmenie, ale tieto akty som moc nemusel ani tu ani tam, dalghur oasis v D3 je celkom slušne spravé aj temná. Tretí akt je v D3 veľmi prekvapivý, osobne aj zaujal, hradby, stiesnené priestory v dungoch, pochmúrne, až na tie ladové pláne dosť slabé, odfláknuté, nezaujímavé a graficky podpriemerné!!!! Štvrtý akt zapadá do príbehu, ale po spracovanej stránke mi to pripomína svadobné kolonády na letnej lacnej americkej svadbe
, ak by malo tak vyzerať nebo tak s pánom bohom pôjdem radšej do pekla. Ak by sa predral diablo cez nebo malo byť všetko zničené a obloha temná ako na videách, všade dym a tma, rozbité poničené veci a nie žiariace stojany, toto prestrelili, keby to hodili do odtieňov sivej čiernej hneď by si to ludia pochvalovali!
Je fakt, že krom osobité grafiky se mi na blizzardích hrách vždy nejvíce líbily i animace a hudební podklad, který mi v D3 připadá místy stejně kvalitní jako v D2, ale místy je bohužel slabší, i tak je celková atmosféra hry naprosto perfektní, tak to umí prostě jen Blizzard a já to miluju :).
dzin prave ze diky atmosfere se vracim k Diablu rad narozdil od jinych rpg 🙂
Vyjimecne s Dzinem souhlasim. V D2 byla vyrazne lepsi hudba nez v D3 imho. JInak na hudbu klade blizz ve vsech svych hrach velkej duraz a proto ty hry maj takovou atmošku (nejen proto). Napr. hudba ve WoW je vksutku nadpozemska…
já jsem včera po dlouhé době zkusil na chvíli hru, hned mi padla crap legendárka, během půl hoďky, ale o tom jsem psát nechtěl.. vypnul jsem si music z d3 a pustil si soundtracky z d2, na které jsem tu dával link a člověk by neřekl, nebo alespoň já, co to udělá.. mě v té hře prostě chybí atmosféra, ale včera jsem se jí tam s malou pomocí dovtípil 😉 nicméně hraji dh, neni tu nějaký tank, který by si semtam zahrál s věčným „haterem“? můžete tu pak psát jaká jsem lama, to se vyplatí ne? 🙂
Baglik ma pravdu.
Tak já D3 hraju od vydání a pořád mě baví je pravda že teď už ho hraju méně než dřív, ale zkouším různé alternativy (HC, hru bez aukce atd.)
Proste neni motivace. Nejake veci se uz zmenili a je to dobre ale jak uz tu nekdo psal jeste toho maji spoustu pred sebou. Ti kdo hraji D3 od zacatku vi o cem mluvim a jsem rad ze tu lidi sdili muj nazor s motivaci.
To jsou všechno dobré nápady… určitě by to chtělo trochu větší odměnu z bossů, nějakou jistotu, něco navíc, ať už to jsou třeba materiály, šutry jako jistota, nevím, cokoli… Je dobré nechodit jen boss runy jako v DII, ale zároveň je škoda, že když už deš na ACT bosse, máš horší drop jak z elite packu. Teď už je to lepší, ale stejně by to chtělo ještě trochu vyvážit. Stejně tak, když potkáš unique monstrum (fialový jméno), je to náhodné a očekábám od toho něco víc, než od rare/champion packů, které jsou všude… a přitom z toho není žádný drop a je slabý jak běžný mob. Eventy by chtěly taky větší odměny, aby mělo vše smysl. Něco už zlepšily, ale je jich tam spousta, z kterých není žádná odměna a je to škoda.
Těhlech detailů je fakt hodně, které by hře pomohli a jsem rád, že je pomalu dotahují, škoda že tak pomalu, ale hlavní, že na tom pracují… 🙂
ReptileSVK težké na mp6 ?????


ani mp 10 není těžká 

a přesně tenhle kovář dělal všechny legendárky ve hře
nejlepší je ten kovář ve hře ten by si ani na chleba nevidělal nebo by ho někdo už dávno zapíchnul 🙂 dáte mu sto tisíc za praci a on vám skoro vždy řekne no nějak se mi to nepovedlo tady to máš 🙂
WaynE – Vim ze to tak je schvalne. Ale prece kdyz se neco nechodi tak proc to v te hre je? To muzou ty bosse rovnou smazat. Jak uz sem psal mohli by to trochu posilit ale zase ne tak aby se chodili jen bossove.
Vem si jaka hruza byl crafting a ted udelali new itemy a konecne se to zacalo trochu pouzivat, dale zlate truhlicky nebo eventy ktere nic nedropovali. Ted kdyz to prosperuje s NV tak si to zajdu pac tam mam jistej dobrej drop. To je ta zmena, blizz tim motivoval hrace at ten event nebo ten dung kde je truhla zajdou, tak proc neudelat neco podobneho na bossech.
R1K0: Praveze maly droop z bossu je nastaveny schvalne taky spatny, aby to nebolo ako v D2 ako pises. Aby zasa kazdy nechodil len na bossov. Tusim ze to tu je aj na forum co to niekto prekladal z Anglictiny. 🙂
Tech vylepseni by mohlo byt vicero. Stale tu sou nedodelane veci, napr:
Boss loot – velmi resene tema. V D2 sme farmili bosse, v D3 zase jen packy. Mohli by zvysit kvalitu dropu ze vsech bossu aby se je vyplatilo chodit. Zkratka tu neni motivace.
Staty – dalsi velmi resene tema. Nektere staty na itemech sou opravku k smichu a k pobliti. No reknete kdyz vam padne dobrej item „only for“ a nema ani priparni atribut, nechytate enrage? A to uz nemluvim o statech ktere sou uplne na nic, treba bleeding
Legendarky a setovky – asi nejvice resene tema. 95 % legendarek (jestli se jim tak da vubec rikat) sou na vyhozeni. Z toho 50 % se ani nevyplati zvedat (treba Frostburny, Ivory, Wizardspike, Wizard Hat…..) a tech 45 % sou slabe. Vubec nejhure na tom sou obourucky ktere se (az na vyjimky) nevyplati equipovat.
A je toho jeste vice. Pristi patch by si mel trochu pohrat se statama tak se modlim at to Blizz neposere a konecne upravy legendarky tak, ze se jim bude moct rikat LEGENDARKY
http://uloz.to/xJHY8Q2/diablo-2-lord-of-destruction-soundtrack-rar neuvěřitelná symfonie.. enjoy 😉
Rafider: jo to by bolo pekné, ani nie zväčšiť dmg, HP, ale skôr tú zábavu, vytvoriť nové taktiky, neviem s MP im pridať ešte nejake bonusi do abilit resp pridať im ešte abilitu naviac, v celku by som prijal u mage mobov nejakú hydru, u mele atack mobov sesmic slam, atď ….. tak by vznikla nová výzva, zvýšenie HP a DMG nie je také zábavné ako nové kombinácie, dobré je v treťom akte v tých malých miestnostiach: molten, plagued, waller, arcane :-)))) moja naj kombinácia na HC vždy vypotím kilečko
Taky si myslím, že je to teď lépe nastavené, pro HC hráče (nemyslím hardcore obtížnost, ale hráče s většími nároky) je tu možnost si nastavit obtížnost, kterou jiní neprojdou a pro ně je tu zas možnost zjednodušení, pokud hrají jen relaxačně… Jediné co je trochu škoda, že Blizzard neumí obtížnost přidávat jinak, než více HP apod. Kdyby třeba více MP znamenalo nějaké lepší skilly mobů, life-reg, resisty, případně i třeba imm, mohlo by to být zajímavější 🙂
tak DH = demon hunter, ja som to presiel za WD=witch doctor. Pozor! nezamienat s Western Digital!
teraz je to tiez tazke od MP6. Skusal som MP10 a mam instant kill od moba.
ReptileSVK
Jo bylo to vostry 😀 Jinak DH jsem taky zkousel ale obdivuju, že jsi to dojel, to neni charakter pro me 😀
Mno ja tedko kdyz je cas chvilku, tak zkousim HC barbara, ale opravdu jenom rekreacne kolikrat nelognu co je mesic dlouhej, nedelam si iluze, ze bych to na to inferno dohral. Jsem v hellu momentalne, tak snad se na to inferno aspon dostanu :D, i když, když hraju takhle malo tak to neni moc v ruce.
Harosz
Ja som sa tiez trapil na inferne, presiel som ho az vtedy, ked konecne witchovi peti vydrzali viac ako 2 sekundy. Potom to uz islo, sice pomaly, ale islo.
ReptileSVK
Tim chci rict to ze nechapu proc si tu nekteri jedinci porad dokola stezujou na to ze je to nebavi.
Jinak hru jsem hral sam to ze jsem ji neprosel bylo dano tim, ze pred nerfem bylo skoro nemozne ji projit, pokud si nebyl ve tretim aktu tenkrat, nevis o cem mluvim. V tu dobu ji mel proslou myslim jeden cinan na svete. Dneska to dohrat neni problem, proto je to nuda.
Jinak bot teda aspon ten muj byl schopen farmit pouze penize v prvnim aktu a to pouze ze sarkotha. Farmil neco kolem 5m denne, jenze pouzitelnej item do 3 aktu na inferno byl za nemozny penize to bys musel farmit mesic v kuse a stejne bys na nej nemel, navic jich jeste tolik nebylo, legendarky vubec protoze ty co padly byly nepouzitelny kramy a zluty itemy byly vetsinou lepsi. Takže ne bota jsem zkousel až když už sem se hrou pomalu končil a to pouze ze zajimavosti
harosz : No a co tym chces povedat? proste si farmil scriptom a teda botil, tak je jasne ze ta nebavilo. Keby si hral sam mas iny nazor na hru. V podstate si tu hru ani nepresiel, presiel ju tvoj bot a to len po treti act. Proste nie kazdy ma na to pokorit inferno s tym sa musis zmierit a radsej hrat jednoduchsie hry ala call of duty.
Musím reagovat na některé příspěvky. Dokonce jsem se kvůli tomu i zaregistroval. Jako velký fanoušek D1 a D2 na kterých mám nahráno nesčetně hodin a mám je prolezlé do detailu. Logicky jsem se na D3 moc těšil. D3 jsem koupil a pařil jsem od prvního dne jeho vydání. (Někteří z nás vzpomenou, jaký byl problém lognout první týdny na evropské servery a byli jsme naštvaní, že americké jakš takš jedou a evropské jsou v troskách, pořád nějaké errory, fronty na hodinu atd…) Mno, ale co jsem chtěl říct, hru jsem hrál asi cca 2 měsíce a kus. Dostal jsem se s barbarem na konec třetího aktu na obtížnost Inferno před tím brutálním nerfem, což si myslím že nebylo špatný, vzhledem k tomu, že se dal rozumně progresovat 3 a 4 akt pouze s DH a W a to většina musela používat různé chyby ve hře (zasekávat moby za schody, chytat je do textury a podobně). Momentálně hru aktivně nehraji už dost dlouho. Nelíbí se mi co se z ní stalo, nelíbí se mi jakým směrem se ubírá, nelíbí se mi, že je pro mě hra téměř kompletně horší, než její předchůdce D2 a její hraní je pro mě absolutní ztráta času, který mi už nikdo nevrátí. Nelíbí se mi používání botů na farmení, sám jsem si jeden napsal pomocí scriptování ve win a otestoval a byl 100% funkční a bez možného postihu (někde na telefonu mám i video), protože jsem nezasahoval do hry jako takové ani do chodu serveru, i když blizz tvrdil, jak už to nebude možné jako u D2, nelíbí se mi dupovaní itemů a další a daší veci, které degradují obyčejné poctivé hráče. Proto jsem ale přestal, a hru nehraji. Chápu, že úplně nesplňuji kritéria obyčejného masového hráče, respektuji a to a nikomu nevnucuji své názory na hru a dokážu pochopit, že je hodně lidí, kteří jsou ze hry nadšeni a přeji jim to. Nedokážu pochopit neustále omílaní nekterých lidí, jak je ta hra nahovno a kdesi cosi a neustále obviňování vývojářů a jiných hráčů, že to vůbec hrají a podobně… Každý je snad jedinec, který je zodpovědný za své činy. (pokud to neni imbecil, mám namysli diagnózu, kdy vás doktor zbaví svéprávnosti) Kdo chce hrát, ať hraje a kdo nechce, at se na to vykašle. Sám sem tak udělal a neznamená to, že tu musím brečet do každeho nového topiku, jak je to všechno špatný. Pardon, musel jsem napsat svůj první příspěvek a teď se do mně můžete pustit. 😀
Myslim ze Reptile sa tak trosku sekol aj v tych public hrach. To ze je niekto public, neznamena ze tam hraju 4 hraci. Bezne sa mi stava ze behame aj hodinu dvaja, hlavne na MP7+ a niekedy sa stava ze aj sam… cize to cislo public hier by som nasobil priemerne 2,3 hraci na public aj to je asi optimisticke
StoneCZE: 550 hodin je krasny cislo. A aspon se mas na co tesit. To je dobré!
Taky je hodne lidi imho, co nahrali nakou tu tisicovku a logicky to ted nepari. Ale treba s datacem se zas vrati.
a ako mi vysvetlite, ze na AH su aj modre veci levelu 50, ktore asi tazko niekto kupi. Da sa povedat, ze ich tam davaju novacikovia. dalsia vec, ze su tam aj cierne cracked veci na predaj, takze z toho opat dedukujem, ze cca 400 000 hracov na EU+rusko je uz na vysokej urovni a cca 800 000 az 1 500 000 hracov nema prejdene ani len inferno a dokonca si dovolim tvrdit, ze za chvilu zacnu zhanat top gear a predajnost na ah sa rapidne zvysi. Samozrejme su tam aj taki co hraju za 4 postavy a len jednu maju top, ostatne ladia.
resite tu kolik lidi to jeste hraje… ale musite rozlisovat lidi,kteri nehraji ze je to nebavi a lidi kteri nehraji protoze nemaj cas… ja mam nahrato uz asi 550 hodin (vim,oproti nekterym je to malo),ale uz mesic nemam vubec cas hrat.. moc rad bych paril zase,ale do skoly toho mam tolik ze nestiham skoro ani to a k tomu jeste trocha prace..takze jeden parici clovek pribude az nekdy v pulce kvetna,kdy bude zkouskovy a naplno zase az kdyz bude po zkouskach 😀
a taky to mate uplne jedno kolik lidi to hraje,koho to nebavi tak at si nehraje..
diablo hraje tak jeden z deseti a to minimálně dostali 4 miliony manualpass tak bych řek že to ani milion lidí nehraje
Koho to nebavi, nech to nehra. ja som tak ucinil.
jooo, Slováci jsou v pohodě.
ReptileSVK… To je jako tvrzeni, ze v Africe nemaji lide moc pitne vody a jidla a proto zacnou nakupovat v hypermarketu, kdyz ho tam postavime. A touto myslenkou dne bych to uzavrel. Mel by jsi jit pracovat pro obchodni oddeleni Blizzardu jako vizionar.
easyyy: máš varování!!! Ještě jedna narážka na členy komunity ze Slovenska a bude následovat ban…permanentní!!! Tvůj post byl smazán.
Asi to bude celkom zbytočné polemiztovať na to ako je to rozdelené, kde si to koľko ludí kúpilo, a koľko hráčov hrá a nehrá, dôvody prečo nehrajú atď …….
Nereste to cislo, stejne ho nikdo tady nevi. Hrajete snad hry podle toho, co hrajou ostatni? Urcite ne…
diablo 3 je necracknutelne, takze nakupili aj rusi.
ReptileSVK… aha, takze 4 miliony v EU, 4 miliony v US a 4 miliony v Asii? At je to fer a pekne to vypada. Asi by jsi mel jit delat pro Blizzard, protoze jim zcela unikl fakt, ze EU ma stejne velky herni trh jako US a Asie. Mozna bychom se dockali vetsi pozornosti od Blizzardu v podobe jejich aktivity na EU bnet fore v porovnani s tim US, kde komentuji kazdou blbost. Hodilo by se taky vice beta klicu pro EU, kdyz vetsina sla do US a i tech 250 tisic bylo nic a amici chodili soutezit i o tech par tisic EU klicu. To je naprosto skandalni odhaleni, ze v Blizzardu maji tak nekompetentni obchodni oddeleni. Rusko ma taky urcite nejakou vetsi kupni silu. By mne zajimalo kolik Rusu si hry kupuje. Vetsina hacku a cracku pochazi prave z Ruska, takze timhle tvrzenim ten pocet prodanych kusu v ramci EU nijak urcite nepodporis. Z tebe se nakonec stane nejaky slavny pohadkovy spisovatel. 🙂
no a este jedna podstatna vec. kopa ludi to hra iba koli RMAH. Takze to drzi hru stale nad vodou. Nevraviac o tom ze 50% cinanov je napojenych na eu a us servre koli RMAH, cez vseliake cloud systemy a podobne.
http://www.youtube.com/watch?v=sOPLNFr_6RE
tohle je link na SEoC ohledne MF, kouknete od 24m asi do 33m. Jinak velke diky AJeyovy ktery dela pro komunitu hodne
zabudol si na jednu vec. my sme europa + rusko. moj odhad je 3,5 az 4 milion kusov predanych v euorope.
@kogoruhn .. nepocital jsem nic podle friend listu. Ten uvadim jenom na hruby odhad % aktivnich hracu. Navic jsem pouzil dokonce 20%, coz je nerealne optimisticke cislo. Kdyz jsem rozdelil celkovy prodej 12 milionu kusu na US, EU a Asii podle velikostri trhu a ty 2 miliony kusu v ramci EU vynasobil priblizne temi 20% tak se dostavam na 400 tisic aktivnich hracu. Ty uvadis 200 tisic a to je cislo, kteremu nemam problem verit, protoze tech 20% je opravdu premrstenych. Kdyz vemu 10% tak se dostavame na stejne cislo. Neverim, ze se v EU prodalo vice jak 2 miliony kusu D3, protoze ten trh je opravdu o hodne mensi nez v US nebo Asii. Nicmene i kdybychom uvazovali 3 miliony prodanych kusu, tak je stale ten odhad 1,4 milionu aktivnich hracu zcela smesny. Znamenalo by to, ze tu hru hraje porad kazdy druhy clovek, co si ji poridl. To jako fakt si nekdo tady mysli?
ReptileSVK .. na to ti opravdu neni co napsat. Kde beres „zname“ cisla, ze 2% lidi hraje pub? Jinymi slovy tim tvym cislem neprimo rikas, ze D3 hraje porad prakticky kazdy clovek v EU, co si hru koupil. To je naprosto smyslene a absurdni tvrzeni. Pojdme se teda bavit kolik lidi si podle tebe poridilo hru v US, EU a Asii v milionech kusu. Pak si vezmeme tvuj „vypocitany“ pocet aktivnich EU hracu a dame do pomeru s poctem prodanych kusu v ramci EU podle tveho odhadu. Opravdu mne zajima to % stale aktivnich hracu, ktere bude odpovidat tvym vypoctum, odhadum, fantazii nebo jakkoliv to chces nazyvat.
Heya. Ja se vsude snazil zjistit aktualni cislo poctu hracu, ale nikde sem cislo nenasel. Faktem je, ze kdyby to cislo bylo nejak uzasny, tak to blizz netaji. Procetl sem nekolik obsahlych diskuzi, videl nekolik metod odhadu. Cisla se hodne lisi, ale jeden odhad mi prisel logickej (teda ta metoda odhadu), navic sem ho videl z vice zdroju – ten odhad byl prumerne 200 tis aktivnich hracu ve spičce (v ramci Evropy).
Skuetecnosti je, ze tohle cislo nikdo z nas nezna (dyztak, at ho sem teda hodi), ale odhadovat to na zaklade svyho friend listu je celkem velkej lolek 😛
Vozi: nebudem hovoriť kto a odkial to správne spočítal, lebo sú to iba odhady, príklad z tvojich 50 kamošov hrajú 3, ja mám vo frendliste 8 hráčov a stále je aktívnych 6, takže nejaké horlivé výroky by som tu nehovoril, vieš ono sa tomu hovorí kulminácia, vyjde nová hra vyskúša ju niekoľko hráčov neosloví ich a vrátia sa k tomu pôvodnému. Keby tu svoj výpočet napísalo ďalších x ludí každý by došiel k inému číslu, keď hovoríš o matike ani jedno z tvojich tvrdení nebolo založené na matematickom podklade, takže to berieme ako čistý odhad s odchýlkou +-50%.
Vozi: Můj friendlist vypadá bohužel stejně, skutečně to velká část hráčů i mých přátel přestala hrát, bohužel. Já to hraji od prvního dne v rámci možností a pořád mě to baví. Rád sleduji změny k lepšímu a těším se na další. Doufám, že přijde PATCH (nebo datadisk), který toho nabídne tolik, že se velká část komunity vrátí a hlavně u hry vydrží podobně jako u DII. Byla by škoda, kdyby to tak nebylo, protože si myslím, že hra má obrovský potenciál, jen ho musí správně využít, což se zdá, že se začíná konečně dít, snad to má v rukou ten správný člověk. Přesto bych tu hru nezatracoval, tato hra vždy měla a vždy bude mít velkou základnu hráčů, nemyslím si, že by to Blizzard pustil. Stejně tak si nemyslím, že by konzole měla ovlivňovat hráče PC. Uvidíme a upřímně doufám, že se mýlíš ty ;).
pocet hier public = 6200 = 24 800 hracov.
je zname, ze iba 2% ludi hra public a preto 1 215 000 hracov hra single alebo coop.
predaj incident tear to len potvrdzuje.
ReptileSVK .. ty ses normalne zblaznil. Pojdme si to spocitat. Celosvetovy odhadovany pocet prodanych kusu 12 milionu. Trhu v US je priblizne 3x vetsi nez ten EU a trh v Asii bude taky vetsi nez ten EU. Timto pomerem dostaneme priblizne tyto prodeje 6 milionu ks US, 2 miliony ks EU a 4 miliony ks Asie. Ted budme hodne velci optimisti a rekneme, ze hru stale aktivne hraje 20% lidi, co si ji koupili (spise to bude 5-10%). V ramci EU se tak dostaneme na cislo 400 tisic aktivnich hracu a to je opravdu hodne optimistike jeste. Takze jak jsi dosel k cislu 1 350 000 hracu jenom v ramci EU mne hlava nebere. Kdybychom stanovili nejaky koef v zavislosti na ekonomice jednotlivych statu EU a poctu obyvatel, tak by z toho cisla 400 tisic muselo vychazet i nekolik tisic aktivnich hracu jenom na CR. Nez priste napises dalsi perlu, tak nasleduj zakony logiky a matematiky, pokud ti to teda neco rika. A pokud te zajima odkud taham ty %, tak to vidis uplne vsude, kdyz lidi pisou o offline friend listech. A nezajima mne friend list nejakeho typka, co zacal hrat spolu s dalsimi 2 kamarady nedavno a porad je hra bavi a jsou online. Muj friend list cital zhruba 50 hracu a ted kdyz to zapnu neuvidim online vice jak 3 a i to je zazitek. A to jsem ho uz i behem hrani promazal, kdyz jsem nektere lidi to nevidel zapnout mesic a byli online jenom ve WoW.
To ReptileSVK:Takže aktívnych(tkorí to zapnú kaýdý,prípadne každý druhý deň) môže byť kolko?3-4 Miliony?
Z frekvencie predaja esencii a poctu public hier som vypocital, ze diablo 3 hra v jednom momente okolo 1 350 000 ludi a to iba v Europe serveroch. To len tak na okraj.
Tohle je takove male preview, jak budou vypadat vsechny budouci patche a patri do kategorie „maintenance patches“. Neverite? A co treba fakt, ze drive neco podobneho delali vzdy systemem hotfixu, kdyz jeste hru hralo hodne lidi. Prechazi pomalu na klasicky rezim udrzby hry, ktera uz neni pro ne z hlediska dalsiho zisku nejak zajimava.
Jeste maji par triku v rukave typu masova identifikace a craft, coz je uctihodny vykon po 10 letech vyvoje a dalsim roku behu hry. Mezitim vyjde hra na konzole a Blizzard bude venovat veskerou pozornost reakcim konzolovych hracu. Jsem zvedavy co vsechno Blizzard ze hry postupem casu odstrani, aby to dokazala stravit i ta cast konzolovych hracu z US, ktera neumi na PC odeslat ani email. Fikce? Urcite ne. V US je hromada lidi, kteri za vrcholny kulturni zazitek povazuji sledovani NASCAR a Super Bowl na gauci s pivem v ruce a sem tam chytnou konzolovy ovladac a neco zahraji. Hodne novych reklam, traileru filmu a vseho mozneho bezi prave v ramci techto poradu.
To bude to spravne nightmare, hell a inferno pro kazdeho fanouska serie, az uvidi jakymi zmenami bude hra prochazet kvuli tomuhle konzolovemu publiku.
Taky nechapu, proc se tady resi veci jako MF. MF samozrejme ovlivnuje pouze a jenom drop magic, rare a legendary. Kdyz tady vidim ty fantasy prispevky typu, ze Mempo pada jen na MP10 a dalsi hovadiny, tak to uvedu na pravou miru. Monstra maji pevne dany maximalni pocet itemu, ktere mohou z nich vypadnout. Tenhle pocet se zvysuje s MP. Pak nastupuje MF a urci pomer sedych, bilych, magic, rare a legendary z tohoto maximalniho poctu v zavislosti na hodnote MF. Nicmene %sance na drop legendary se nezvysuje linearne s rostoucim MF. V praxi to vypada tak, ze vyssi MF ovlivni hlavne drop magic, velmi slusne drop rare a nepatrne drop legendary. Vyssi MP ma urcite vliv na drop, protoze zvysuje tento maximalni pocet itemu z ktereho se bude urcovat novy pomer sedych, bilych, magic, rare a legendary zase v zavislosti na MF. Nicmene vzdy by mel kazdy zohlednovat rychlost jakou je schopny moby zabijet. Pokud u nej vyssi MP prodlouzi dobu zabijeni monster, tak uz je to neefektivni. A na zaver jeste doplneni infa na pochopeni dropu legendary. Sance na jejich drop je asi 0,001%. Pri MF 500% to teda nebude delat 0,005% a bude to treba 0,002%. Takove zvyseni sance jde prirovnat k situaci, kdy si clovek jde podat sportku a misto 1 tiketu poda 2. Jinymi slovy sance na drop legendary je obecne strasne mala a i kdyz namaxujete MF a budete hrat na MP 10, tak to porad bude hlavne o prizni „RNG boha“.
esopeso: ono toho z D2 mali nechať viacej čo sa týka mechaník, na druhej strane je to o biznise a to chcel blizz urobiť pre väčší dopyt mladých ludí, ja ako zarábajúci určite nebudem na RMAH, ale veľa mladých myslím pod 18, šlohne kreditku tatkovi a fičí tož asi amerika! Jo, je to booom dnešnej doby hra má hratelnosť od 10 – 30 h tak to je aj s D3 veľa ludí to potom nebaví piplať tú postavu k dokonalosti (hold sme stará škola)
nás to baví
LorDrek – chapu , taky se nudim ale tak vis co pak z tohoto zase vznikne 😀 a dale pak mempo mi padlo na mp 1 bohuzel bez critu. WH mi doted nepadl napric vsemi MP. Celkove mi nic moc taky nepada a resit mf nema vyznam pac jak to funguje absolutne nechapu ani z officialnich forech.To jsou ty mechaniky co meli nechat z D2 ale uz mlcim radsi…nechci byt zase revolucni 🙂
esopeso: jo tak na fóre som toho čítal dosť, ale to bola reakcia na včerajší chat v hre keď vznikla vášnivá debata na tému mempo , kde niektorý tvrdili, že padá iba na MP 10. A predsa len reakcia na dané aktuálne vety je niekedy lepšia ako niečo čítať a rozmýšlať nad tým ako to je v hre. Ber to tak aj trošku nuda v robote
LorDrek – hele ja tu nechci sirit zase flame atd , jenom podotykam ze tu resite neco, co si muzete v klidu najit na foru .Je tam ohledne MF spousta informaci ,topicu a officialne overenych nazoru a odkazu na toto tema.Lepsi nez hovorit o tom zde znova a resit to co uz bylo davno reseny jinde.Klidne se dal bavte o mf me to nevadi (nejsem spravce webu) , spis mi jde o to ze na foru to bude lepsi nez tu 🙂
Obecne MF jako takove funguje podle me i podle vice ohlasu komunity spatne.
Je pravda ze tento mini update neobsahuje skoro nic co by stalo za zminku a meli to spise vydat formou Hotfixu. Hold blizzard no 🙂
destik: dík, super vysvetlené, tak som to aj nejako chápal.
esopeso: za wiza nehrám, enchanterku nepoužívam, hrám sám, ostatné chyby sa ma netýkajú hra mi nepadá vôbec, neviem čo by som mal na tej téme rozoberať, takto sa tu ludia aspoň bavia, neviem prečo ti to vadí?
a jeste jedna vec koukam , ze pletete hrusky s jabkama. pokud ma nejaka vec mit 6 affixu a vam se rollne se 3 to neznamena ze jste prisly o 3 affixy ale proste se vam rolly 2x napr
neco 6 affixama priklad rollu:
1af 10str
2af 10 str
3af 10vit
4af 10vit
5af 100armor
6af 100armor
vam da predmet 20str, 20vit ,200 str proste 3affixy
proto cim vic affixu narollovanych muze spusobit nizzsi staty
Tak ještě jendou drop na leg je +-0,001. Chapito ?
Ten kdo řek že mempo pada jen na mp 10 je VUL. Vliv mp na leg drop NEMA.
MF ovlivnuje kvalitu dropu po RARE (a nizzsi) predmety (NEEE LEGENEDAREK) tzn čim vyssi MF tim by mel byt lepši roll (praxe je vsak jina)
pokud chcete dropovat leg tak jdete takove MP kde davate elite paky co nejrkratsi dobu vetsinou se vyplaci MP 0/1 pokud mate pratele kteri jsou dobri tak vemte i pratele.
Zabiti paku by nemelo trvat dyl jak 15s – 20s v grupe jedna se proste o effektivitu. Pratele brat do grupy proto ,ze kazdy s pratel vam muze dropnout leg a vy jim. Zvysuje se sance na drop.
BTW za vcerejsek 23leg vcetne setovek tj ma bilance na mp 3
Tolik topicu na fore o MF a vy to opet rozebirate v novinkach ktere se o mf vubec nezminuji.Opravdu sila 🙂
Ja hraju D3 dost dlouho a nejakej ten MF uz mam a vidim to asi takhle. Na legendarky a setovky se to NEVSTAHUJE (Blizz uz se k tomu nekolikrat vyjadroval), ty maji dejme tomu 0.1 % sanci na drop a to ze mas MF 500 neznamena ze ted mas sanci na drop 0.6 % (0.1 + 500 %) proto se chodi farmit MP 0. Affixy by to taky nemelo ovlivnovat pac podle toho co mi pada se to obcas stydim i dat kovarovi na salvage :-D. MF by mel ovlivnit jak kvalitni item ti padne (barva). Pocet itemu pri killu by to ovlivnit nemelo, na to je MP a obtiznost.
Me se taky stava ze farmim jeden den a pada to jak na bezicim pase (ikdyz to sou crapy ale pada to) a dalsi tyden ani tuk.
To co sem tu napsal pochopitelne neni 100 % jen pisu jak to vidim ja + to co sem kdysi cetl na foru. Pokud to chcete mit oficialni neni nic lehciho nez zajit na battle.net a tam se poptat.
Ja to vidím na to ,že možností ako si to vysvetliť je veľa, ale ani jedna nebude zakomponovaná v D3, keď najdete že super zbraň rare má 4 staty 250 min dmtg + 50% dmg + 186% crit hit dmg. a socket, ten istý predmet so 6 statmi bude mať napr 180 min, +40% dmg. + 110% CHD +50 str +60 vit a socked, ako keby počet affixov ovplyvňoval ich výšku, samozrejme to nie je pravidlo. Ak MF ovplyvňuje počet affixov by mala byť pravdepodobnosť že pri vysokom MF by mali padať itemy min 5 + affix, ale z vlastnej skúsenosti to tak nieje, zásadne archony padajú so 4 affixami a to tak 9 z 10, ale item levely 58 padajú zásadne s 5 +, rukavice, boty, ramenné chrániče, chesta. Nehovorím, že niekto nehovorí pravdu, ale realita neukazuje ani jednu z možnosti, z hladiska pravdepodobnosti ani nie z priamej úmery, ktorá by mala byť evidentná pri rozdiele MFuž od 200%.
R1K0:To čo ty, som napísal v jednom fore:
http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/forum/viewtopic.php?f=129&t=8570
Konkrétne koment Kojot-a:
„… MF neovlivňuje počet předmětů, který ti padnou z moba (elit acku apod.), ale ovlivňuje jestli z toho určitého počtu (třeba 6 itemů) bude všech 6 magic, nebo třeba 4 magic, 1 rare a 1 lefendary. Dále ovlivňuje počet affixů u rare itemů. Neovlivňuje kvalitu affixů.“
A dostal som sprda,že som nepochopil princí a že MF ovplyvňuje drop SET a LEG.
Tak ako to je prosím?
R1k0: MF ovlivňuje roll na itemoch??? A pôsobý MP na šancu zvýšeného dorpu na legendárky???? Potom by ma zaujímalo čo ovplyvňuje šancu na drop a prečo pri rolloch s 0%MF padnú aj lepšie veci ako MF230%????
Už som počul toľko verziíí, ale ani jedna nie je v reali reálna. Keď vám padne ring 63 lvl s tromi statmi pri MF 230%, ktoré sú aj tak na prd a padne vám pri MF0% ring 63lvl so 6 statmi, ktoré stoja za to potom tomu nerozumiem vôbec. Buď je to všetko náhodné, alebo pravdepodobnosť má Blizz pomylenú, a priama úmera nefunguje vôbec!
Rafider – uz sem to tu psal asi 100X ale spesl pro nektery jedince jeste jednou. „MF NEOVLIVNUJE DROP LEGENDAREK ANI SETOVEK“
Hmmm to je zaujímavé, všetky komenty tu majú -1, niekto nás nemá naozaj rád. Žeby to bolo normálnou debatou???
Rafider: jo to máš pravdu že to je o šťastí keď som ťahal kamoša na MP0 on MF 89% ja MF 180% jemu padli wile wardy a tyraels might mne storm crown.
MF je takový zrádný, řekl bych, že největší skok je mezi 100mf a 300mf, zatím do 300mf mi padlo sotva co, nad už to začalo padat… ale dál už to moc znát není. Teď hraju se stropem 500mf, hrál jsem s kamarádem 3 dny po sobě a já za tu dobu měl jednu legendárku a on dohromady 12 a to měl mf 293. Roll předmětů to taky nijak zvlášť neovlivňuje… prostě, je to celé o štěstí, jedno jaké MF/MP, padnout to může všude, ale vyšším MF/MP jdeš tomu štěstí naproti 🙂
Tak ja hrám HC na MP2, viacej do MF nenarvem, ale nepadá to, naj item boli rukavice set. pre monka a immortal rukavice pre barba, ináč sú to len hlúposti ako stafy pre wizardov a helmy, ono to bude závisieť aj od šťastia za 300h hrania mi iba raz padli dve legendarky aj to bolo v rozpätí 4 hodín ani jedna nestála ani za predaj u vendora.
To LorDrek:Ahoj,mne prvé a zatial posledné Mempo padlo na MP1 ACT II,vault,MF 368%,nebolo top,ale predalo sa za 100M.Dex 268,Vit 77(rolnuté staty)
legendárka může jakákoliv padnout na jakémkoliv MP je to jedno … ale čím větší MP tím větší MF… ale strašně drop ovlivňuje bonus předmět který má šanci padnou podle MP u MP10 padne vždy bonus item a je to vždycky vybavení (ne goldy nebo tak), takže proto teďka všichni farmí keep2 a skipují elity, protože stačí zabíjet kostlivce a podle mě se dá za hodinku najít 5 – 6 legendárek celkem bez problémů, toť moje skušenosti (PS na MP8 mi to nepadá 🙂
LorDrek: Me padlo mempo asi uz 3 krat, a to hraju MP2. A kdo rikal, ze mempo muze padnout jenom pri MP10? :DDDD Dobrej vtip. MP zvysuje jen expy, magic find, gold find… ale to je vse 🙂
Morning! Ja teda myslel, ze MF sanci na legendarky nijak neovlivnuje. Co naopak sanci na legendarky zvysuje je vyssi MP level. Ale ruku do ohne bych za to nedal už 😛
Ja za svych aktualnich 450 h mempo taky jeste nenasel. Ale se svou postavou soucasnou muzu hrat tak mp3 max.
By ma tak zaujímal váš názor na MF a padanie legendárok, od akej výšky MF padajú tie lepšie legendárky, včera v chate sa bavili, že mempo môže padať iba na MP10. Spočítal niekto v priemere za koľko hodín padne legendárka a pri akom MF, mne pri MF 230% padla storm crown 5 dní po sebe, ale nič iné :-(((, keby aspoň raz za 50h padlo niečo čo by stálo za to, možno mám iba strašnú smolu????
Opravdu uzitecny prispevek dzine, hergot jestli te to diablo nejak nebavi, tak to proste nehraj, ja porad nechapu proc ty a par jedincu musim porad mit nejake pripominky. Ja jsem rad, ze se Blizz snazi diablo ladit. Proc ty a par dalsi porad neco komentuje timto zpusobem? Nechapu. Ale nikdo na to neni zvedavy. Zaloz si topic na foru a brec tam a ne porad a dokola v novinkach. Dekuji za pochopeni.
herdek to je zas hitparáda xD