Paragon Levely v Diablu 3 budou neomezené, respektive bude pomyslná maximální hranice 800, ale nebude striktně znamenat konec bonusů pro vaše postavy. Právě tyto bonusy se budou dělit do několika kategorií a budou vylepšovat postavu v různém směru. Vedle toho bude Paragon level vázán na celý účet, nikoli na jednu postavu. Vývojář Travis Day z Blizzardu se rozpovídal o tom, jak bude Paragon 2.0 fungovat a tady je jeho vyjádření:
Počáteční implementace Paragonu měla hráči poskytnout end game obsah. Primárním cílem hry jsou itemy; Diablo je o nalézání epických itemů a jejich používání k zabíjení hord monster. Někdy, když nemůžete najít dobrý item, je prvořadým cílem Paragonu poskytnout vám nějakou formu bonusu, i když jste nenašli žádný použitelný předmět.
Nekonečný Paragon vázaný na účet
Počáteční systém Paragonu plní to, k čemu byl vytvořen, ale bohužel přijde čas, kdy jste na maximu a najednou ztrácíte odměny za zabíjení monster (zkušenosti). První změnou Paragonu 2.0 je zrušení capu (stropu pro zkušenosti), a to má zajistit, že bez ohledu na to jak hrajete budete vždy dostávat zkušenosti.
Další věc, kterou jsme chtěli oslovit s Paragonem 2.0, byla, aby se hráč necítil vázaný na jeden charakter. Pokud jste měli Wizzarda PL50, bylo těžké začít s novou postavou, protože někteří hráči to brali jako plýtvání zkušenostmi.
Chceme, aby hráči měli pocit, že jsou odměňováni za jejich čas, bez ohledu na to, s jakou postavou mají náladu hrát nebo experimentovat. To je hlavní důvod, proč se Paragon mění na celý účet, místo specifické postavy. Chceme, aby si hráči, kteří investovali čas do expení Paragonu, užili veškeré změny bez pocitu, že plýtvají Paragon levely, zejména proto, že Crusader je tak úžasný. Myslím si, že 200% hráčů si jej vybere. 🙂
Návrat rozdělování bodů
Na závěr o rozdělování bodů. Každý, kdo hrál Diablo hry v minulosti, má nějaké vzpomínky na rozdělování bodů při dosažení levelu. Hráč získává bonus do Magic Find a Gold Find pokaždé, kdy dosáhne Paragon levelu. Chceme však hráčům dát víc možností a dát jim na výběr, který bonus chtějí.
Když dosáhnete Paragon levelu v Paragonu 2.0, dostanete Paragon bod na utracení. Do jaké kategorie bude bod uložen záleží na tom, jakého Paragon levelu jste dosáhli.
- Paragon Level 1 vám dává bod na utracení v Core Stat
- Paragon 2 do Offensive (Útok)
- Paragon 3 do Defense (Obrana)
- Paragon 4 Utillity (Adventure)
Každá další úroveň paragonu se opakuje podle stejného vzoru. V současné době všechny kategorie, kromě Core (Str, Dex, Int, Vit), mají limit (cap) bodů, které mohou být rozděleny, to znamená, že je tu cap pro body ve 2, 3. a 4. kategorii.
Pokud dosáhnete Paragonu 800, budete mít maximum bodů, které jdou přiřadit k Offensive, Defensive a Utility (Adventure) kategoriím a každý další Paragon nad 800 vám přidá bod do Core stat.
Všechny uvedené informace odpovídají aktuální situaci a před zavedením do hry se mohou změnit.
Zdroj: Battle.net
Tak už s tím pojďte ven, nemůžu se dočkat, honem honem. Slint 😛
Jak tak koukám, tak už mi všechno začíná dávat smysl. 😀 Nechápal jsem, proč ruší Archona (respektive 1 kill = +1 sec), ale stejně si myslím, že pomocí tohoto nového systému půjde nějak zkrátit cooldown a zvýšit CC a zapoužití Critical Mass stejně ten Archon použitelný bude. No uvidíme, jak to všechno dopadne. 🙂 Nemůžu se dočkat
Je pravda, že PL 800 funguje jako level 99 v Diablu, kdy se má člověk pořád někam posouvat, i když to trvá ranec dlouho. To ale nemění nic na tom, že v ladder systému je tohle k ničemu. Nikdo to nedá, leda boteři. Ale uvidíme, kolik času bude třeba na PL 800. Třeba to půjde udělat v rozumným čase.
Paragon 800 je téměř nereálný, ale není to jen třešnička pro bottery, je to pro ty, kteří se chtějí diablem bavit opravdu dlouho – deset a více let. Stejně jako dost lidí hraje diablo 2 od vydání až do teď. Při přechodu na para 2.0 se stoprocentně zruší současné body i současný mf a gf. úplně logicky provedete update, lognete se do hry, do postavy a vyskočí na vás paragon okno a budete rozdělovat bodíky. hezky od začátku. bude to tak, protože to je blizzard systém. Přirovnal bych to k wowku, kde když jste se po dlouhé pauze lognuli s postavou do světa, tak na vás vyskočilo okno a museli jste přerozdělovat talenty, které jste měli rozdělené i předtím, ale protože to překopali, tak jste to museli dělat znova. připravte se na to, že pokud máte více postav, budete to dělat na každé postavě. blbé na tom je, že pokud chceš jiný build a potřebuješ k němu body, tak budeš muset udělat reset a nacvakat třeba 250 bodů znova. což bude po čase těžký opruz. jinak ale o tomhle jsem se bavil už když jsem se hádal s delosombrem, o čem je diablo. tahle informace, o které se tu všichni hádáte a až teď se ptáte, jak to bude, tak tohle už blizzard oznámil na gamescomu….lidi fakt nečtou a neví
Bohuzel se k tomu clanku, vlastne dvoum dostanu az odpoledne, navecer, takze snad vecer by tu mohl byt.
tak vysel novy clanek. hledejme inspiraci tam 🙂
na HC by mal ziskany paragon postav ktore zomru byt odpocitany (resp. aby to bolo jasnejsie, nimi ziskany pocet exp by mal byt z celeho HC uctu odpocitany a vysledny paragon aktualizovany podla novej – nizsej hodnoty expov). Nic v zlom ale realmy SC a HC sa nemiesaju v nicom, tak ake znevyhodnenie hracov? HC si ide svoju ligu. To potom za ovela horsie povazujem stratu vstkeho vybavenia postavy ktora to schyta. A napriek tomu sa to deje. Pre mna je horsia strata ekvipu ako expov.
Inak ako to bude vo finale vyzerat este ani Blizzard nevie. Ako vsetko od nich, sa to bude casom menit a upravovat. Momentalne v tomto robia betatesterov konzolaci.
Paragon 800 by mal byt pre normalne fungujuceho cloveka nedosiahnutelny. Malo by to byt nasobne narocnejsie ako vyexpit 5 postav na 100 paragon. Od zavedenia systemu paragonov to myslim netrvalo ani rok a boli tu pripady kedy niekto ziskal 100 paragon pre vsetkych 5 postav. Pokial D3 planuju na viac rokov, nebude v ich zaujme aby tu po 2 rokoch vacsina behala na 800 paragone. Pri Blizzarde neni vylucene nic, ani to, ze casom povedia, ze paragon system bola zla volba a z hry ho odstrania.
Btw, řekl bych ale, že paragon 800 bude nereálný. To bude třešnička spíš pro bottery… .)
Hmm, 4 x 4 = 16. 16 x 50 = 800. Na 800 můžeš dát do všeho 50 bodů.
Jeste dodam, ze kazda paragon skupina ma 4 moznosti, kam body rozdelit a pri dosazeni PL 800 budes mit do kazde skupiny 50 bodu, takze vymaxujes jen treba cc, z ddalsi skupiny all resy atd…..
Takze ze bys mel vsechno na max to ne!
Muzes kdykoliv udelat respec, coz ti dava moznost experimentovat a vyladit si chr!
Jenze vsechno na max znamena mit pl 800 😀
Ono opravdu tezko rict, jak to ve finale bude, ale potencial tam je:-)
Takhle si muzes treba vyladit krasne build a dohnat mezery na itemech, nebo naopak:-)
„Rozdelovani by mohlo bejt zajimavy, jako pridavat body k cc, cd as, snizovani cooldownu, block atd….ma podle me potencial jako krava, ale tezko rict, jak to opravdu ve finale bude.“
Tak tohle je použitelný. Celkem dost možností, akorát pokud ve finále můžu mít všechno na max, tak opět mizí možnost volby nebo nějakého trade-offu. Připomíná mi to stat systém v prvním Diablu, kde si mohl mít všechny staty na max. Nakonec to bude o tom, mít všechno na max a pak už zas řešit jen ty itemy. 😀
delosombres
Esi se aktualne mf, gf odecte to netusim, ale taky si myslim, ze jo, ale fakt to nevim.
PL nebude u postav, ale na cely ucet.
Rozdelovani by mohlo bejt zajimavy, jako pridavat body k cc, cd as, snizovani cooldownu, block atd….ma podle me potencial jako krava, ale tezko rict, jak to opravdu ve finale bude.
safeburn
je zbytecne tedka resit pocty, kdyz se to snad jeste ani nevi a pokud neco jo, neni to finalni.-)
Vim to, ze 2 x 100PL postavy, ti udelaji ve finale po nahozeni PL 2.0 cca lvl 140.
Chápu to správně, že v PL 2.0 už nebudu dostávat za level staty a ani MF/GF jak je to teď? Takže se to v PL 2.0 odečte nebo jak kua. Další věc, co mi nesedí. Pokud bude PL společný na account podle experience, tak už tam vlastně nemusí být paragon level jednotlivých postav, protože stejně budu dostávat paragon bod, když dosáhnu v součtu expů všech postav určitou hodnotu experience a ne až na level upu tý postavy, kterou hraju. Nakonec, váhám nad tím, jaký má smysl rozdělovat do statů, když stejně každý pojede primarní plus vitalita a vzhledem k tomu, že na jednom itemu může být třeba 300 do statu, tak je ten bonus z paragon bodů celkem mizivý. Pak to bude u statů prakticky stejné, jako je to teď, akorát manuálně.
tyjo ja si nemuzu pomoct.
cituju.
Když dosáhnete Paragon levelu v Paragonu 2.0, dostanete Paragon bod na utracení. Do jaké kategorie bude bod uložen záleží na tom, jakého Paragon level jste dosáhli.
Pokud dosáhnete Paragonu 800, budete mít maximum bodů, které jdou přiřadit k Offense, Defensive a Utility (Adventure) kategoriím a každý další Paragon nad 800 vám přidá bod do Core stat.
takze me chcete nabulikovat ze kdyz budu mit pred vydanim datadisku 6 postav na paragonu 100 a 4 postavy s paragonem 50 tak porad nebudu mit vasich vysnenych 800paragonu pro rozdeleni vsech bodu do bonusu ?
nebo ze kdyz budu mit 10 postav na 80 paragonu tak porad nebudu mit vasich vysnenych 800paragonu pro rozdeleni vsech bodu do bonusu ?
asi tezko podle vasich poctu po me budou chtit 5 000 000 levelu abych mel onych 800 bodu na rozdeleni…. takze podle me… co paragon level … to jeden bod… a pochybuju ze me zmeni paragony u postav co ted mam…. sectou odectou zprumerujou…. takze vsechno zustane tak jak je 🙂 a vsechno nad 800 uz dava jen normalni staty jako kdyby jste dostali level v tuto chvili…
ja si nemuzu pomoc, ale paragon 2.0 a HC mi nejak nejdou dohromady… i kdyby se po RIPu konkretni postavy plvl celeho HC uctu primerene snizil (umre char s 50mil exp a tolik se mi odecte), tak tady porad bude – z meho pohledu nespravna – dotace mezi jednotlivymi postavami
tvl mam jen jednu postavu na 100 a to je pro me nevyhoda sou to kur*y
Behem dne tu jeste pribude par odpovedi ohledne PL 2.0, už to dokončuju a jeden zajímavý rozhovor přibude.:-)
Abych pravdu rek, me je to u prd*le jak to Blizz vyresi. Hlavni je, ze si uvedomili kde udelali chybu a datac prinese spasu.
Ještě se k tomu vrátím. Berte, že Paragon lvl se nijak nejmenuje. Je to prostě žbdrlýnko, každé další o kousek více vzdálené, na teleskopickém žebříku, který je kolmo se zemía a po kterém leze spousta lidí. Najednou sundáte lidi dolů, a protože jich bylo dost nahoře, tak žebřík roztáhnete (8x) a budete je chtít vrátit zpět. Ale protože Vám je jasné, že nyní by se na pomyslný vrchol jentak nedostali (protože poslední příčka lechtá Saturn na prstenci) musíte žebřík naklonit, tak aby na ní lidé dosáhli. Takže se rozestupy mezi prvními příčkami sníží, ale aby bylo spravedlivé umístění zpět lidí, tam kde byly. Tzn. že DrSma byl třeba 100 metrů nad zemí, tak ho vrátíme 100 metrů nad zem, ale to neznamená, že na 100 příčku, protože rozestupy se zmenšili, takže ho vrátím na příčku s číslem 249. Kdežto takový ReptileSVK, který má pět postav na konci, žebříčku, tzn. všechny vylezly 100 metrů, tzn. 500 metrů, tak je svážeme do kozelce ať si mohou povídat a vrátíme je 500m nad zem, ale tím, že rozestupy mezi příčkami už jsou v této výšce velké, tak se dostali společně na příčku s číslem 367.
Jen jsem zvědav jestli když na HC nějaká z postav uklouzne a spadne, zda se nebude započítávat i počet příček, resp metrů od země vynesla ty ostatní a to se poté neodečte.
viz žebřík: http://www.bvsreal.cz/zebrik.png
je nutné se dívat na stranu, která leží na zemi, proto je u třetího (natočeného) odbarvena část zelené, tak aby to nevypadalo, že je zelená pořád stejně vysoko.
legenda:
první sloupec je aktuální PL
druhý je PL bez natočení (nedohratelné, protože není vidět ani konec
třetí je s natočením a to malé zelené tam je v jaké výšce (zkušeností se bude nacházet PL 100 a v jaké výšce zhruba bude postava s PL 100 v novém se dá vyčíst, když si porovnáte kde v červeném poli se nachází zelené pole z sloupce vlevo od něj.
Jediné o co jde jak bude žebřík nakloněn. Aspoň to si myslím
No, ďalšie veľmi zaujímavé informácie, momentálne sa pri konverzii terajších paragonov na paragon 2.0 viac menej používa táto logika http://www.youtube.com/watch?v=tORB-a0NhSI
Ale, pri momentálnych expoch a pri dodržiavaní navyšovanie expov na level ktoré popisuje Moldran, by sme sa k 800 nedostali asi ani za 100 rokov. Keďže na 200. paragon 2.0 v jeho ponímaní je potrebné 21x para 100, Myslím si že v RoS bude buď o dosť viac odmien xp, ale to by som neveril že by takto rozdrvili čas a úsilie ktoré sme do toho vložili.
Alebo môže mať niečo pravdy aj Frozen, resp. má to určitú logiku. Ale bolo by to nutné nastaviť citlivo a tak aby to nebolo príliš krátke aby to ostalo výzvou. Na začiatku bol paragon 100 výzva, a pozrime sa ako to dopadlo teraz …
Nakoniec chválim Kukiho že sa tak pekne rozpísal 🙂 Dík
Kadlos: a presne toto tu pisem uz od rana, takze si moj fakt len rozvinul aby to pochopil aj drsma a lordek.
Kadlos
Ano, přesně tak to je. Ale přesně tak už jsem to napsal s příkladem Para 1,2 a 3.
Odmítám jedině spekulaci (sice rozumnou) o výši výsledného Prara 2.0 v podobě čísla 106. Může to totiž být tak i úplně jinak.
Podle poslednich informaci to na 90% bude takto:
Mas bara na PL 100 tzn ze si potreboval 10 454 400 000 expu
Mas WD na PL 45 tzn ze si potreboval 1 749 600 000 expu
Mas monka na PL 10 tzn ze si potreboval 136 800 000 expu
ve chvíli kdy bude zapnut PL 2.0 (domenka) tak se sectou vsechny expy ziskane na vsech postavach. V nasem pripade to bude 12 340 800 000 expu.
Podle soucasneho naskakovani levlu automaticky naskoci vsem tvym postavam cca PL 106.
Ve chvily kdy bude postava mit moznost dosahnout levlu 70 tak si da pauzu od sbirani expu do PL navzdory tomu ze je treba na PL 50. Expy ktere bude postava potrebovat z lvl 60 do lvl 70 odpovidaji zhruba expum ktere postava v soucasnosti potrebuje na PL 10. Pote co postava dovrsi lvl 70 tak plynule prejde na sbirani expu do PL.
Tento system umoznuje hraci hrat za postavu ktera ho aktualne bavi a ne za postavu kde plynou nejvetsi bonusy MF a GF protoze z tohoto hlediska bude mit stejnou sanci na drop epicke veci tvuj monk za ktereho mas nahrano 100h stejne jako tvuj barb za ktereho si nahral hodin 500.
Doufam ze je to pochopitelne, jestli sem se dopustil nejakych nesrovnalosti tak se omlouvam, stejne nikdo nevi jak to nakonec bude, ale klidne me sezerte;-)
Tak po stopadesátý a s číslama teda, no. Ch jo. (Frozen a Wozung nečíst, vy víte)
Současně:
Postava1 je na para 1 = 7 200 000 XP
Postava2 je na para 2 = 15 840 000 XP
Postava3 je na para 3 = 25 920 000 XP
Celkem na účtu za tři postavy na para 1-3: 48 960 000 XP
Pokud bude 48 960 000 XP v Para 2.0 odpovídat pro mě za mě třeba Para 33, bude nový Paragon všech postav 33. Aby jsi věděl, jestli je to 33 nebo jakékoliv jiné šíslo potřebuješ takovýhle koláč či tabulku pro para 2.0
(Potřeba XP v současném para) http://www.diablowiki.net/Paragon_experience_charts
Nechápeme sa, každý súčet ti dá výhodu, čiže dostaneš naviac PL – to je nevýhodné pre ostatných – nie v tom rovnaký pomer. Zase MATEMATIKA tri postavy PL 100,10,10 súčet xp XY = PL 101,,,, tri postavy PL 99,99,99 xp XY = PL aspoň 150, pomerne ti to dáva naviac dokopy 153PL pre každú postavu 51 PL a v prvom prípade naviac PL 183 a pre postavy +1PL, +91PL,+91PL, kombinatorika na miliardy a miliardy kombinácii, je potom nevyvážená. toto je IBA PRIKLAD
@Frozen: Tak Reptile ma standartne jine nazory na vše. To už je tako věc která nepřekvapi. Nejhorší je, že si je sam zhodnotí jako Officoalni od Blizzu. 😉
Mam takové tušení, že udaje o potřebnych exp. v Paragonu 2.0 bude znama až s vydáním expanze.
A co hardcore? ked umriem na PL60, ta akoze si doexpim 70level a potom dostanem zautomaticky PL60. To uz moc nebude HC.
@Wozungr: a to je to co jsem psal… ale dle pana chytrého ReptileSVK je to kardinálná blbost…
LorDrek
Nikdo se nehádá. Ale přečti si moje příspěvky (stačí cca poslední 4) a mělo by to být jasné. Celej problém je, že se snažíš přijít na konkrétní číslo budoucího paragonu a na to prostě nikdy nepřijdeš, dokud nebudeš znát potřebný objem EXP pro každý jeden paragon 2.0.
Mě přijde nejlogičtější teorie, kdy vezmou z každeho dosaženého paragonu z kazde postavy expy ktere byly třeba na dosažení Plvl a tyto expy se sečtou a zařadi do škaly pro Paragon 2.0. Z toho ti vznike vysledny account paragon.
Ja sa nehádam, len sa to snažím pochopiť, 1 postava PL100 ostatných 9 PL 1, výsledok PL 100 všetky, mám postyvi 10x PL 99 výsledok PL cca 400 pre všetky postavy???
Reptile
„sucet vsetkych experience postav da vysledny paragon !!!“
To myslíš vážně, nebo si tu děláš legraci? To se tu píše celou dobu. Jen nikdo bez dat o objemu EXP para 2.0 neví, co bude výsledný paragon.
Frozen: tak to je kardinalna blbosť !!!
kazdopadne expite co najviac. Ja uz mam paragon 100 a druhu postavu paragon 72.
To já si myslím, že pokud budeš mít 1 postavu na PL 100, tak v PL 2.0 budeš mít třeba PL 140. Pokud budeš mít ale třeba 3×100 PL tak budeš mít PL 300, ale pokud budeš mít 6X100 Pl tak budeš mít 450 PL. Musejí udělat rozestupy PL takové, aby Vás to motivovalo pořád hrát a ne, že budete čekat na PL týden hraní (mám na mysli PL 120 – 121), když PL, které nevylepšují jen základní atributy končí až na hodnotě 800…. Musí Vás za ten čas nějak ohodnotit, ale ne na úkor toho, že nové hráče zvýhodní oproti Vám. Tzn při 800 PL bude lvl 100 dříve dosažitelný jak nyní, takže nemohou převést PL 100 na PL 100, pokud tam mají teda nějaké chytré hlavy.
Zároveň si myslím, že objem zkušeností z PL 99 – 100 (nyní) bude zhruba odpovídat PL 299 – 300 (v novém). to ovšem neznamená, že za PL 100 by jste měli dostat PL 300, tam je totiž na získání ještě potřeba třeba 10x tolik zkušeností, takže ve výsledku si myslím, že opravdu člověk s PL 100 a jednou postavou bude mít po novu PL třeba i 140.
ReptileSVK
No, to si ale jenom myslíš. Nikde na papíře to nemáš. Já to taky nevím a evidentně nikdo tady, když se na to každej dokola ptá, jak vysoko v para 2.0 bude. Takže špekulovat to nikam nevede. Buď to někdo najde a hodí to sem, kolik je třeba expů pro kterej para 2.0, nebo si na to prostě budem muset do března počkat, komu co naskočí za para.
Lordtek: je to tak, ze ked prvy paragon dosiahnes za 5 minut hrania a paragon medzi 99 a 100 za 5 hodin hrania je kardinalne jasne, ze cim viac postav na vyssom paragone tym bude vysledny paragon vyssi!!!
a uz uplne logickesie:
sucet vsetkych experience postav da vysledny paragon !!!
Aha takže mám 5 postáv jednu PL 100 a ostatné PL 1 to je dokopy príklad xy exp, ale určite je to menej než 5 postáv s paragonom 80 to je dokopy xy exp pomerne to nikdy nebude sedieť, matematika nepustí. v prvom prípade by paragaon znížili v druhom by ostal či?
alebo inak logickejsie:
ak mas 1 postavu 100 potom budes mat 100
ak mas 2 postavy 100 potom budes mat cca 120
ak mas 1 postavu 100, druhu 60, tretiu 10 a strvtu 15, tak vysledne to bude 120 +-
Drsma: Aj ked budes mat jednu postavu na paragone 100 po prepocte to bude menej. Neviem, vzorec neexistuje este. Urcite to nebude, ze ked mas jednu postavu 100 a druhu 90, budes mat 100. Skor myslim, ze to bude viac nez 100. cize ak budes prvu 100, druhu 90, vysledne to moze byt 120, 140 neviem.
DrSma: ty expa mne nejvic prave zajimaji… jinak diky 🙂
st.ranger
Ano, tak to bude. Veškeré SC XP se sečtou a budou odpovídat nějaké výši nového Paragonu. (podle celkového sečteného objemu XP)
Není na tom žádná věda. Kdyby někdo někde našel, kolik XP bude potřeba na který para 2.0 ihned bys věděl, kde se budeš nacházet.
Reptile SVK
Nerozčiluj se kardinálně a raději mi teda poraď, kde jsi zjistil, že 10xPara100 = para 100 2.0.
I kdybys měl teď pravdu neodporuje to tomu, co jsem napsal (i když nevim, komu ta kardinální reakce patří, když to tam nepíšeš)
2DrSma: Má dedukce se opírá o tuto citaci „Chceme, aby si hráči, kteří investovali čas do expení Paragonu, užili veškeré změny bez pocitu, že plýtvají Paragon levely,…“. Na každý další level je zapotřebí více XP, o tom není pochyb, takže by mi přišlo logické a spravedlivé, veškeré XP na SC sečíst a podle toho stanovit jednotný PL.
PureEnergy
No vidíš. A kdyby sis náhodou chtěl příště postupně budovat třeba ještě jednu postavu (to je příklad), máš smůlu. Protože už máš tu jednu hlavní postavu vysoko a té druhé postavě ihned, jak dosáhne LvL70, Blizzard vnutí veškerý EXP progress té postavy první.
nebude to maximum, to je kardinalna blbost. Ked budete mat vsetky postavy na 100 vtedy bude 100, inak menej.
Já mam teda jen jednu postavu na HC – 60(1) a jednu postavu na SC – 60(100), tak uvidím jak to dopadne. Nerad mám více postav, rád investuji jen do jedné a snažím se ji vypracovat jak nejvíc to jde.
st.ranger
Nebo zatraceně daleko. Podle mě teď nikdo nezná rozmezí potředných EXP do Para800 (jestli ano, tak jsem to přehlídnul)
Takže pokud by měl někdo 10×100 Para, neznamená to v Para 2.0 ani Para 1000 ani para 100. Součet 10xPara100 může znamenat množství XP v para 2.0 odpovídající čemukoliv podle nastavení Para 2.0
Klidně může být výsledkem, že máš 10xPara100 nyní a v Para 2.0 to bude odpovídat objemu expů na Para třeba 60 nebo jakémukoliv jinému číslu. To není důležité, co za číslo nového Paragonu to bude, protože se to stane všem stejně podle objemu expů všech postav, které mají.
2LorDrek: Děkuji. Tohle jsem z textu zkrátka nevyčetl. Takže pojedu za nejvyšší PL, který mám a ten se pak aplikuje na ostatní, celkem rozumné, ale sečtení by mi přišlo vhodnější. Rozmezí jednotlivých levelů je stanoveno, takže jen sečíst dosažené XP a například při dvou postavách na 25 a 10 by výsledkem byl PL cca 29 pro všechny. Takže pokud by někdo měl všech 10 v SC nebo HC na PL 100, stejně by na 800 při sečtení nedosáhl, ale byl by zatraceně blízko.
Trochu mi to tu připomíná, jako když paní učitelka ve škole něco vykládá a pepíček se ji na to za sekundu zepta znova… 🙂 Tim jsem chtěl poukázat na dotazy které jsou zodpovězeny v hlavním článku. 😉 Nicméně mě by zase zajímalo co se stane s paragon portrétem postav. Zda se bude sharovat pro všechny chary portrét z High charakteru nebo je uplne zruší nebo každemu charakteru zustane ten na kterém skončil. Zajímal by mě váš názor popřípadě jestli se to podařilo někomu někde vyšťourat.
Podľa textu, najvyšší paragon bude viazaný na váš učet a tým pádom na všetky postavy rovnaký ak máte PL 50 , 65 ,30 ,45 tak všetky postavy budú mať 65, tým docielia znovuhratelnosť postáv, ktoré budú teraz vyrovnané, a podľa vašej nálady si veberiete, za ktorú budete hrať, bez oslabenia PL, zároveň vám umožnia hrať s viacerými postavami za menej času.
Morbid: ty nebudes mat najsilnejsiu postavu, vsetky budu mat rovnaky paragon co je vyborne, lebo mozes progressovat s hociktorou postavou. Navyse paragon po 150 vke pojde veeelmi pomaly hore, ba priam az extremne pomaly.
ked mas teraz prvu postavu so 100 druhu s 20 a tretiu s 60, vysledny paragon pre vsetky postavy bude rovnaky. Aky to nevie teraz nikto, ani blizzard. Musia nieco vymysliet.
No, možno nikto riadne nechápe, ako to bude, ale nemám radosť z toho, ak to bude tak, že po dosiahnutí max level postavy sa táto postava vyrovná okamžite paragonom mojej najsilnejšej paragon postave. To už možu rovno povoliť cheatovanie.
Je to jen můj názor a klidně nesouhlaste, ale mě to přijde herní tragédie z pohledu, že když budu best Barbar, zároveň bude moje jiná postava (všechny postavy), za kterou jsem uhrál mrzských 70LvL a ani hodinu navíc, taky best aniž bych s DH tefil slona ve dne, když pominu gear.
sensation86
Para bude jako bazén, ve kterým plavou a užívaj si ho všechny tvoje postavy stejně. Pokud máš nyní různé para na různých postavách slejou se do jednoho bazénu.
Do toho bazénu naskáčou všechny tvé postavy s LvL60. Když si takovou postavu vezmeš a budeš hrát, nově jí poleze LvL ze 60 až do 70.
Tak to chápu já. Co ti neřeknu je, jestli při expení LvL60-70 potečou expy i do bazénu.
Mno nečtu po sobě, ale nevím teda jakým způsoberm se mi povedlo napsat přybývat 😀
Takže se to dá přirovnat k třeba rodinnému lihovaru…
Je pět členů rodiny děda, babička, otec, matka a dcera, která ještě nedosáhla plnoletosti (není lvl 70). Všichni členové rodiny, kteří jsou již dospělí a neučí se ve škole společně pracují na tom, aby se jim firma zvětšovala. Tím, jak jim rostou zisky, tak má každý rovným dílem zisk rozdělen mezi členy rodiny a každý tedy může bez rozdílu věku zisk utratit jak chce, ovšem musí být plnoletý! Jakmile dosáhne plnoletosti, tak začne také pracovat pro rodinnou firmu, ale dostane i stejný díl jako ostatní.
A až jednoho krásného dne umře dědeček, tak se kromě toho, že budou ostatní smutní, nic nestane, protože to co měl děda se pošle na charitu, ale jinak budou mít všichni pořád stejný díl peněz a dále pracovat na společné firmě.
Jakmile se podaří firmu rozvinout do takové podoby, že už to bude vlastně monopol, tak nebude probíhat již žádná inovace a rozvýjení sítě, ale čistě bude přybývat jen produkce lahví (základních atributů), které už budou jen nepatrně zvedat zisk firmy.
Chápu-li to správně.
Takze kdyz mam na WD 100paragon tak wizard ktery ma 20 bude mit taky 100?? nebo se to secte?? nechapu to nejak…Melo by to byt podle mne rozdeleny… Dalsi veci kterou nechapu je ze chteji udelat maximalni level 70… Jak budu expit na level 70 kdyz do toho pojedu paragon…???
Pri prechode na paragon 2.0 sa bude brat ohlad na celkovy experience, t.z. cim viac postav na paragone 100 tym lepsie. Je jasne, ze je lepsie mat jednu postavu na paragon 100 ako 4 postavy na paragone 20.
Body sa budu dat prerozdelovat
Paragon sa nescita, kazda postava na konte bude mat rovnaky paragon po dosiahnuti levelu 60
st.ranger: Para SC a HC by mělo být oddělené. Dokonce by se do HC para měly počítat EXP již mrtvých postav, aby HC hráči nebyli znevýhodněni oproti SC hráčům.
Stejně jsem se nedozvěděl, zda se bude PL průměrovat, sčítat a nebo se aplikuje na celý účet ten nejvyšší. Nehledě na to, že pokud to nebude rozděleno sjednocení PL na SC a HC, tak je to dost podraz pro poctivé HC hráče.
Takže abych si to ujasnila. Původní paragon zůstane? Jde mi o to, abych neexpila postavy na 100 paragon a pak to nebylo k ničemu…
Přijde mi to smutný. To jako můžu dopadnout tak, že když budu mít nejlepšího barba na světě, prvního na Para800, tak budu mít zároveň i nejlepší DH i když jsem s ním ani jednou po LvL60 nehrál? (z pohledu EXP a bodů u postav)
Super
Ano paragon bude schodný pro veškeré tvé postavy ať už hraješ za jakoukoliv postavu.
takže, jinými slovy, stačí vyexpit jednu postavu na max pl a ostatní char po dosažení 60 lvl, bude sdílet shodný pl ?, paragony u jiných postav se tedy nijak nesčítají, mám v tom bramboračku 🙂
Ano body bude možnost kdykoliv restartovat a přerozdělit a každá postava bude mít stejný počet bodů z paragonu, který si budeš moct libovolně rozdělit. Takže při každém získání paragonu dostaneš ke každé postavě jeden bod na rozdělení.
Ospravedńujem sa za spam, internet laguje a picom môj príspevok 3x
Otázka znie, či sa budú tie body dať voľne hocikedy resetúť a znoval prerozdeliť a či si paragon bonusy budem vedieť uplatniť na všetky charaktery alebo len na jeden a ostatné ostanú nasucho …
Otázka znie, či sa budú tie body dať voľne hocikedy resetúť a znoval prerozdeliť a či si paragon bonusy budem vedieť uplatniť na všetky charaktery alebo len na jeden a ostatné ostanú nasucho …
Otázka znie, či sa budú tie body dať voľne hocikedy resetúť a znoval prerozdeliť a či si paragon bonusy budem vedieť uplatniť na všetky charaktery alebo len na jeden a ostatné ostanú nasucho …
dosiahnete lebel 60 a paragon 20 dajme tomu s barbarianom, pokial zacnete novu postavu po dosiahnuti levelu 60 bude mat taktiez paragon 20 s tym, ze jej paragon bude postupne nabiehat od levelu 1 postavy az po level 60, kedy dosiahne maximum.
Asi jsem natvrdlej, ale pořád si nedokážu představit jak to bude fungovat v reálu na hardcore. Tzn. řekněme, že mám nyní 6 postav, paragony se mi sečtou. Budu mít jeden na celý účet. Vezmu si např. barbara a rozdělím mu body a pak si vezmu wdcko a bude mít stejný počet bodů na rozdělení? (toť otázka) protože by to tím pádem byla pořád orientace na jednu postavu a pokud to bude tak, že si to budu moci rozdělit stejně na všechny charaktery, tak to je zas docela boost pro nové charaktery. Každopádně jsem na to zvědavý.
Mě vadí, že mi Blizz nedovoluje základní volby.
1. Nemůžu si vybrat hru AH/NoAH (když ji zrušili)
2. Nemůžu si vybrat hru offline/online (důvody chápu, ale spousta her existuje offline)
3. Nemůžu si vybrat hru za jednu postavu (všechno smíchali truhlu, goldy, teď i expy)
Divím se, že mě Blizzard ještě vůbec nechal hrát solo. Ale kdo ví, co ještě přijde (nadsázka)
Není to pro mě nepřekonatelné, ale vadí mi to.
Kdyb nebyl novej Paragon mix pro všechny postavy, nevypadá to zle. Hlavně možnost přidělit body.
Jako D3 miluju, porad to hraju. Ale to rozdelovani bodiku mi tam trochu chybelo 😀
Takze 3x slava.
Já jen nechápu když budu mít wizarda s PL 10 a potom barbara s PL 30 tak budu mít ve finále pro všechny postavy 30 nebo 40?
SPLNENY SEN Diablistu !!! Kdo si ted bude stezovat ze mu chybi rozdelovani bodu ? 🙂
(nemuseli davat ten vzorec na rozdelovani paragon bodu – byla by vetsi volnost :))
Osobne tohle povazuji za VELKY KROK VPRED. 😉
To rozdelovani bodu je sice mile, ale misto aby umoznili customizaci jednotlivych postav a zajistili tim tak jejich unikatnost a dali konecne zelenou „znovuhratelnosti“ narvou to na cely ucet… Zatim moc nevim, co si o tom mam myslet, to same o zruseni aukce. Souhlasim, ze aukce kazila zazitek z hrani v tom designu, ve kterem byla, ale vubec si v D3 nedokazu predstavit system obchodovani. V D2 se alespon zalozila mistnost s popisem, nebo se komunikovalo v channelech, ktere nejak vypadali, byly k tomu urcene, clovek videl kdo je v nich prihlasen a s kymkomunikuje… Snad to nejak vymyslej, ale bude to chtit vic nez po rocea pul aukci proste zrusit, kdyz na ni po celou dobu vetsina nadavala.
Kuki super článek!
No jo …. uz aby to bylo to cekani mne/nas zabije 🙂
Paráda … : ))) konečně