Hlavní náplní vývojářů Diabla 3 bylo v posledních dnech
prostředí druhého aktu. V souvislosti s tím jsme se dozvěděli, že prostředí, ve kterém se Diablo III bude odehrávat,
bude podobné tomu z Diabla 2, takže podobně by tomu mělo
být i u jednotlivých lokací.
Druhý akt by ale neměl být jen o písečných dunách a nekonečných
pouštích. Měly by se tam prý objevit i nějaké další lokace.
S prostředím dále souvisí i střídání dne a noci, které tam zřejmě
nebude: „Samotné střídání cyklu den/noc tam
není.“
Jakási obdoba cyklu den/noc však v Diablu III bude. V některých
exteriérech by tedy mohlo svítit slunce, v některých by
naopak mohlo být šero. Podle oficiálního vyjádření
k této věci se tak lépe kontrolují jednotlivé lokace a také atmosféra,
kterou by dané prostředí mělo navozovat.
Poslední stručná zpráva se týká dovedností. Vylepšením prošly dva
skilly, a to Witch Dotorův Acid Cloud a Wizardův
Magic Missile. V obou případech byly vylepšeny efekty. Pro
lepší představu o tom, o jaké skilly jde, z jakého tieru pocházejí a
ze kterých dovednostních stromů jsou, poslouží následující tabulka:
Character Class | Skill Tree | Tier | Skill |
---|---|---|---|
Witch Doctor | Voodoo | Tier V | Acid Cloud |
Wizard | Arcane | Tier I | Magic Missle |
Já si taky myslim střidaní denních ciklu by to lepši byla by to o pravdu super změna…………..co vim jiné hry změny počasi a den a noc maji a je to fajn bylo by to zajimavé
to ze pocasie pridava na atmosfere to je pravda…len zase mat v nejakej lokacii tak tri druhy pocasia…pre niekoho by to bolo trosku uz okukane…a super hmla…super vecer…super sero…a zase hmla?…mne celkom vyhovovalo to ako to bolo v D2…ale samozrejme by sa patrilo tam pridat nejake efekty pocasia…napriklad ze blesk udrie do stromu vedla vas a ten vam spadne do cesty..kedze tam uz bude prostredie na rozbitie:)…
Noc: http://www.imagebam.com/…ea4260557645 Den: http://www.imagebam.com/…47e660557646
Garn: Wowko hrávám docela často, ale nikdy jsem si tho nevšim…
(možná to je tím že nehrám na offic?)
Já jsem teda měl na mysli střídání dne/noci/počasí ne za reálného času alá WoW-štyl, ale tak jak tomu bylo v DII – třeba v I.aktu, jednou pršelo, podruhý bylo sucho, bylo šero nebo tma atp. Dokážu si živě představit například v nějaké močálové lokaci jak noc tak i den, kdy svítí slunce (samozřejmě, vše by bylo zahaleno do neprostupné mlhy, takže by slunečné počasí vypadalo jako jeden z těch depresivních podzimních dní). Tudíž sluníčko by nenavazovalo „radostnou“ atmosféru, ale „pochmurnou“. Stejně tak i v poušti může jednou za hooodně dlouhý čas spadnou pár kapek a nepokazit zážitek. Jedna lokace by tak působila velmi variabilně.
podle mě je střídán dne a noci u diabla naprostá zbytečnost – až blbost…..atmosféra by se měla navazovat lokálně, nikoliv globálně…..bohatě by mi stačilo kdyby jako v D2 v tristramu pršelo, v poušti pražilo slunce, v džungli byly bouřky a na severu sněžilo. Mě uchvacuje představa, že jdete kurastskou džunglí v bouřce, koleb nějakíé ty zbytky rozbořených chrámů a najednou děsivý výkřik, zableskne se, udeří hrom a najednou ze všech koutů začnou vylézat krvelačná monstra…takovouhle atmosféru by jste skutečně při plném slunečním svitu neudělali xD
Hmm ja bych tam stridani dne a noci ala wowko nedaval, prece jen dost lidi chodi pozde z prace, nez se naveceri apod. tak uz je minimalne 8 hodin, to by si toho denniho svetla uzili jen o vikendu?A navic, stejne by tam dochazelo k casovemu posunu nebo myslite ze bude tolik serveru jak pro wow?
Si pamatuju, ze Acid cloud mel driv Wizard, nez ho dali doktorovi.
Ve WoWku v 9:00PM začíná noc a všechno se zahalí do šera.
Takze za 1. Ve Wowu je furt stejné svetlo a zavisí to pouze a jen na lokaci. 2.DIII zatím nemá podobnou grafiku jako wow 3. Kdo vůbec řekl, že v nějaké lokaci bude tma jak v noci? Píše se tam akorát, že někde bude šero a to kvůli atmosféře..(př. jdeš pouštní lokací svíti slunce atd. vejdeš do nějakého vyvražděného města a obloha se zatáhne a nebude tam, už také stejné světlo, když pak vyjdeš z5 na poušt oslní tě sluneční svit)
to Spellsword – a co my, kteří si rádi zahrajeme po návratu z osvěžovny,já to s baterkou na čelence hrát nebudu.
Klinkne mně hlava a poškodím display.
at to nechaji tak… v DII se stridala noc jenom pri aktech tak to bude i tady tak si myslim
Když už to má grafiku podobnou WoW, tak by se den a noc mohly střídat jako ve WoW – jako ve skutečnosti. → U nás je 6 ráno – v D3 vychází slunce, je poledne – slunce svítí, je 21 – slunce zachází. Mě by se to líbilo.
ak som tomu pochopil spravne tak ked napriklad bude tak k veceru (v diable) v oblasti A…a ja vojdem do oblasti B zmeni sa to na noc koli atmosfere?? ale ked si nahodou spomeniem ze som nieco zabudol v oblasti A a vojdem do nej zase bude vecer nie noc??
Hmmm… zajímavý tah. Mně osobně by střídání denních cyklů vyhovovalo, nepůsobilo by to jednotvárně.
kde pls?
jj vime kde
to jsem rad ze stridani dne a noci „nebude“, bylo by divny, kdybych byl napr v nejakyxh bazinach smrti nebo tak, a slunicko hezky svitilo.. a naopak na nejakych pastvninach tma jak.. vy vite kde