Smrt Hardcore postavy nepřinese ztrátu zkušeností na Paragonu 2.0

Vývojáři dále upřesňují fungování Paragonu 2.0. Pokud v Diablu 3 smažete postavu, expy získané touto postavou zmizí. Tedy pokud tu postavu neobnovíte (musí však jít o poslední odstraněnou postavu). V Paragonu 2.0 však budou expy napojené na celý účet, ne na jednu postavu. Pokud tedy smažete jednu z vašich postav, expy zůstanou na vašem účtu. Na Hardcore to bude znamenat, že i když vaše postava umře, zkušenosti získané touto postavou zůstanou na vašem účtu. Všechny zkušenosti se vždy počítají.

Diablo 3 Paragon 2.0

Další podrobnosti o Paragonu 2.0 přímo z Blizzardu:

Jedna z velkých otázek Hardcore komunity je, zda aktuálně mrtvé postavy přispějí k celkovému Paragon levelu. Dosud není rozhodnuto.
Jakmile se rozhodneme, dáme hned vědět (i když se rozhodneme v blízké době, vše se může změnit na základě testování a zpětné vazby).

S Paragonem 2.0 děláme tři významné změny Paragonu:

  • První je, že odstraníme cap, takže hráči mohou získat tolik úrovní, kolik budou chtít.
  • Druhá je, že paragon levely se vztahují na celý účet a pouze se budou dělit na Softcore a Hardcore.
    Všchny SC postavy budou sdílet Paragon levely a stejně tak HC postavy.
  • Třetí, že jsme odstranili pevné bonusy za Paragon levely a hráči budou nyní získávat Paragon body pokaždé, když dosáhnou levelu.

Tyto body pak budou moci rozdělit k posílení různých statistik ve čtyřech kategoriích: Core Stats, Offensive, Defensive a Adventure.

Do jaké kategorie bude moci být bod vložen, záleží na tom, jaký Paragon bod jste získali.

  • Paragon level 1 dává možnost utratit bod v kategorii Core Stats (Str, Dex, Int, Vit)
  • Paragon level 2 do kategorie Offensive (CC, CD, AS a Cooldown redukce)
  • Paragon level 3 do kategore Defensive (HP, All Res., Dodge, Armor, Block Chance)
  • Paragon level 4 do kategorie Utility, nebo také Adventure (Pickup Radius, Movement Speed)

Každá další úroveň se opakuje podle výše uvedeného vzoru, tzn. Paragon lvl 5 dává bod do kategorie Core Stats, Paragon lvl 6 do kategorie Offensive atd…

Všechny kategorie, kromě Core Stats, mají cap (limit) na množství přidělených bodů.

V současné době to znamená, že dosáhnete-li Paragon levelu 800, budete mít maximální počet bodů, které mohou být rozděleny do kategorii Offensive, Defensive a Utility (Adventure). Všechny další Paragon levely nad 800 vám přidají bod do Core Stats.

Paragon body nejsou sdílené mezi postavami, takže každá postava dostane své Paragon body na utracení.
Například: pokud máte na účtu Paragon level 100, každá vaše postava dostane na utracení 100 Paragon bodů (SC a HC zvlášť).

Paragon body půjdou přerozdělit, ale ještě na tom pracujeme a je možné, že přerozdělení bude vyžadovat nějaké náklady.

Další info:

  • Při paragonu 2.0 se budou sčítat celkové expy, nikoliv Paragon levely.
  • Z toho pak vypočítáme váš celkový Paragon level (opět zvlášť pro SC a HC).
  • V současné době ještě nejsme schopní sdělit přesný přepočet expů na Paragon 2.0.
  • Pokud v Paragonu 2.0 postava zemře nebo je odstraněna, vaše celkové zkušenosti, které postava nasbírala, nebudou ztraceny. To je výhoda, mít Paragon na účtu a ne na postavách!
  • Všechny postavy mohou přispět k Paragon levelu 2.0 stejně, nejsou zde žádná omezení či bonusy pro více stejných class atd…

Zatím nemáme žádné informace ohledně Paragon portrétů.

Zdroj: Battle.net

39 komentářů u „Smrt Hardcore postavy nepřinese ztrátu zkušeností na Paragonu 2.0

  1. Té debaty jsem si všiml až pak. 🙂 Jen jsem si říkal, že to je zvláštní, je to tak trochu, jako kdyby nepřidali nové úrovně na konec, ale kamsi do prostředka a člověk se k ním musel vracet. A budou se teda výhody z toho plvl počítat mezi 60-70, nebo to v dané době bude jen číslo?

  2. Jestli to správně chápu, tak se všem s příchodem datáče na chvilku zamkne přibývání paragon levelů a půjde dál až po dosažení sedmdesátky? Asi by nedávalo moc smysl, aby se ty expy ze současných paragon levelů přepočítaly i do normálních levelů, to by většina lidí měla při startu level 70…

  3. WaynE: Jj, pomylil som sa, mal som na mysli dalsi rok, 2014

    prelien: Kludne si ich nechaj, ja si myslim, ze celkovy paragon sa nebude delit poctom postav. Ale skor sa celkove Experience za vsetkych hracov scita a konvertne do noveho paragon 2.0., teda v konecom dosledku ti tie postavy, ktore nemaju ziaden paragon lvl vyskocia na paragon lvl 100, resp. podla koeficientu prepoctu. Ak je teraz paragon lvl 100 s exp 100 miliard dokopy (dajme tomu, neviem presne kolko to je), a na novom paragon 2.0 bude tiez pre lvl 100 potrebne mat 100 miliard exp, tak potom tvoja postava ostane na p.lvl.100 a vsetky ostatne tak isto budu mat p.lvl.100. Ak bude prepocet exp v novom paragone 2.0. napr.: paragon lvl 100 za 120 miliard exp., tak tvoja postava klesne na zodpovedajucu priecku, t.j. cca dajme tomu na p.lvl. 95 (ale aj vsetky ostatne postavy budu na tomto p.lvl.), a preto ak mas viacej rozohratych postav na roznych p.lvl., tak pri konevertovani ti to moze pomoct dostat sa na vyssi p.lvl., kedze exp sa budu scitavat za vsetky postavy

Napsat komentář