Otřesy ano, fázování ne + podrobněji o respecu

blizzard Vyšel v pořadí již třináctý Blizzcast a
v souvislosti s tím jsme se dozvěděli několik informací. První z nich
je otřásání obrazovky, se kterým jsme se mohli setkat už
v Diablu 2. A nebude chybět ani v Diablu 3. Další věc se týká
fázování (tzv. phasing), které se v praxi využívá ve
World of Warcraftu.

Jde o systém typický pro hru více hráčů (zejména MMO, tedy WoW), kdy
se herní svět vykresluje jednotlivým hráčům odlišně. V Diablu 3 ale
tento systém nebude, takže i tentokrát se bude držet
Diabla 2
.

Podrobnější informace byly sděleny také ohledně
respecu, o kterém se vedly diskuze jak v souvislosti
s Diablem 3, tak s patchem 1.13 pro
Diablo 2, který je právě ve vývoji a testuje se. A právě od tohoto
respecu, se kterým se počítá v patchi 1.13 pro Diablo 2, se má
výrazněji lišit. Nutno však dodat, že respec v Diablu 3 ještě není
dokončen a je teprve ve vývoji.

V Diablu III by respec neměl být zadarmo a jeho cena by měla být
o něco vyšší než hodnota zlata, i když právě zlato by mělo být
součástí ceny respecu. Také nebude možné přerozdělit všechny skilly,
ale jen některé z nich. Ale zpět k ceně za 1 respec. Ta by se totiž
měla během hry postupně zvyšovat. V pozdějších fázích hry by tedy
respec měl být dražší než zpočátku hry.

v Blizzcastu byla řeč také o resource systému a jeho
jednotlivých zdrojích jako jsou Mana, Fury či Instability. Vývojáři
obhajovali, proč v Diablu 3 není společný zdroj pro všechny herní
postavy, jako tomu bylo v Diablu 2. Tam totiž mají Manu všechny herní
postavy. No a hlavní argument je, že čím více se jednotlivé postavy
liší, o to zajímavější je také celá hra a každá postava je více
odlišná od těch ostatních.

Vývojáři mimo jiné nevyloučili, že do hry bude nakonec zabudována
Durability, neboli životnost jednotlivých předmětů. Nyní
totiž ve hře zabudována není, ale v pozdějších fázích hry by se mohla
vrátit. Zejména kvůli opravě předmětů a souvislostem s ekonomikou hry
(obchod a zlato).

Na závěr ještě fotka Cummunity týmu Blizzardu. V ní
nechybí ani Bashiok (uprostřed v červenobílém), Community Manager Diabla
3, který patří k moderátorům na oficiálním Battle.net fóru.

Oficiální stránka Blizzcastu spolu s kompletní nahrávkou a přepisem se
nachází na adrese http://us.blizzard.com/…isode13.html.
Blizzcast lze také stáhnout
ve formátu .mp3.

Choose
between directv
hd satellite
or DISH Network
HD receiver
and upgraded SD dish
network channels satellite
.

48 komentářů u „Otřesy ano, fázování ne + podrobněji o respecu

  1. Phasing je např. ve wow kvuli tomu, že když třeba splníš Quest, kterej ti pozmění krajinu(třeba zapáli domy atp.,obarví řeku) tak to tak vidíš pouze ty,ostatní hráči to vidí podle svýho(pokud maj splněný stejný Q jako ty tak to vidí stejně,pokud ho nemají tak to vidí tak jak jsi to ty měl před tím než si ho splnil)…snad jsem to podal srozumitelně. Zmetek: to s těma potvorama se mi zrovna moc nezdá. Phasing se týká většinou změn prostředí…

  2. to Buckyx:phasing (to ze se vykreluje kazdemu hraci svet zvlast je mysleno tak ze kdyz projdes urcitou lokaci a pomlatis tam vsechny prisery tak jinek hrac kdyz tam pujde tak on tam ty prisery bude myt zive kdezto tobe se tam objevi znova az po nejake chvili myslim)jeste ze to nedavi do D3 nema to tam co delat

  3. Tak já teda nevím, ale podle mě ten v tom červeným je Leonard Boyarski a Bashiok je druhý zleva v tom bílým triku. Jay se nedostavil na focení, skočil si do Mca pro snídaňový menu. :-D :-D

    I když ne, beru to zpátky, je to Bashiok. To jemi ale rébus. :-D Vlastně ani ten Boyarski tam není, šel s Jayem na to meníčko. :-D

  4. durabilita je poriadna &*(& hlavne tak urobena ako je to v diablo2. neskutocne trapne je ked hras pvp a furt z teba vypadavaju po smrti peniaze (alebo si ich odlozis a niekto ti ich vezme alebo zmiznu) a potom zistis ze ti treba na opravu veci 500000 lebo mas drahe predmety. aspon toto si mohli odpustit aby sa pri pvp opotrebovavali veci. hadam pri vyvoji trojky pouziju to co nosia na krku a tento nezmysel sa opakovat nebude.

  5. amateur: respec = moznost prerozdeleni skillu, kdyby jsi nevedel co to znamena, tak za nejaky poplatek ti zmizi body z vlastnosti a budes je moct rozdelit znova otrasani obrazovky = no co to asi muze znamenat… phasing = mas to tam napsany, ale specialne pro tebe, kazdemu hraci se prostredi vykresluje jinak

    doufam ze jsem tam nenapsal zadnou blbost xD

  6. baglik: Nemyslíš hardcore?

    Za ty měsíce myslím, že docela přínosné info, teď se připravte, že nás nechají z toho živořit pár měsíců… :-D :-D Ten respec se bude sakra hodit, v D2 mně to chybělo, občas jsem ty skilly lupal fakt mizerně a když už se s tím nedá hnout… tak ve výsledku se to sečte v Hell obtížnosti, kde jsem s paladinem neprošel pomalu ani 1. akt = prostě lamovsky jsem dával skilly a díky respecu by se snad už něco takového neopakovalo. S tím durability nvm, zdá se mi to poněkud zastaralý, mohli by to taky nějak obměnit, obohatit…

  7. jouda: to jo, v TQ se to rátalo na miliony,

    • ale v diablu soso chodí za kovarem raz za sto rokov, zatial co meele charaktery dost casto (a este ked mas krystalovy mec- to je žúžo), co bere cas a prachy, a soso to má na saláme. Mali by vymyslet neco, aby neboli takto znevyhodnene meele chary(MC)-ale ne odstranenim durability;-). V D3 uz soso nebude vubec navstevovat mesto kvoli potionom- takze skoro vubec,a MC chudaci nech sa opravuju… :-|

Napsat komentář