Léčení při hře více hráčů a Monk bez štítu

monk Diskuze na oficiálním Battle.net fóru přinesla
několik odpovědí na otázky fanoušků. Jedna z nich se týkala léčení.
To totiž stejně jako v předchozím Diablu 2 rozhodně nebude v Diablu
3 chybět. Přestože se v současné době systém léčení pomocí Health Orbů předělává, vývojáři mají
v některých ohledech jasno.

A to zejména v případě hry
více hráčů
. Chtějí totiž do boje zapojit všechny členy
týmu
a naopak nechtějí, aby se v týmech objevovali
„hráči-léčitelé“. Chtějí zkrátka hru vybalancovat tak, aby se
všichni členové družiny zapojili a podpořili útok, než
aby se někteří členové drželi v pozadí a „jen“ na dálku podporovali
ty, kteří aktivně bojují.

V jiném tématu na oficiálním fóru padl dotaz, zda budou ve hře
štíty. A budou, přičemž je mohou nosit všechny herní
postavy kromě Monka. Hned vzápětí ale
padl dotaz, zda „všemi“ herními postavami jsou myšleny opravdu všechny,
tedy i ta, která ještě nebyla oficiálně představena. Na odpověď si ale
asi budeme muset ještě počkat, jelikož jediné, co k tomu bylo dodáno
z řad vývojářů, bylo: „Buh, buh.“

Poslední střípek z oficiální diskuze se týká Witch Doctora, kde bylo zopakováno, že
hlavní zbraní této herní postavy jsou kouzla ve všeobecné rovině, nikoli
jen ta, pomocí kterých si Witch Doctor povolá pomocníky, kteří pak bojují
po jeho boku. Vyvolávací dovednosti Witch Doctora by tedy
neměly být jeho hlavním odvětvím.

scr-witch-doctors-minions

Witch Doctor a jeho pomocníci.

Obrázek z Witch Doctorova Gameplay
videa, které lze zhlédnout zde.

35 komentářů u „Léčení při hře více hráčů a Monk bez štítu

  1. YohnnY: Bejt to ve finále opravdu klon amazonky a assasinky, tak slintám blahem…v D2 to jsou moje nejoblíbenější postavy…Assa na pasti a Ama přes oštěp…oštěp tady bude mít zřejmě Witch Doctor, takže bejt tohle kombinace nějakýho lukostřelce a pastipokladače, tak jsem v sedmým nebi :)))

  2. neviem ako to budev 3-ke,ale podla mna by bolo fajn keby neboli uriovne normal, nightmare a hell ale cela hra by bola kontinualna a obtiaznost by sa zvysovala. hral som normonlane az po stred Hellu ale potom to uz prestalo bavit. a to hlavne koli tomu ze ked si clovek pozire ake super veci moze mat a ake mu padaju od protivnikov. to je podla mna neodmyslene. na co tolko setov a unique items ked vam padne raz za cas. priznavam ma to urcite caro,ale ked mam zozbierat cely set Immortal king tak to nieje realen. za celu hru normal,night a hell mi nenapdla ani jedna vec z tohot setu. to uvadzam iba ako priklad. a preto sa to zvrhlo na hero editor. skoda, padat by mali v eci ovela castejsie.

  3. Ještě dodatek, je docela pochopitelný, že Monk nebude moci používat štíty, to by vypadalo dost divně, jak tu někdo správně řek, „šašek“. :-P A hádám, že štít nebude moci používat ani pátá postava (proto ty talafatky okolo toho, „buh buh“), pokud má být pátá postava nějaký ranger. Kdyby řekli, že se to týká i páté postavy, tak vlastně prozradí, že fakt chystají rangera. A toho nemíní ještě pustit do světa. Ranger je jistej na 80%, když tu máme dva melee, dva kouzelníky a do pětice všeho dobrého ještě nějakej ten hunter, ostrostřelec, kovboj…:-D

  4. mato: tak za healery je to docela tezky hat… hlavne zezacatku, kdyz nemas partu se kterou by jsi chodil… a záleží jen na lidech, jestli si vezmou do party healera… i když na druhou stranu, omezili flašky… a kdyby tam byl healer, tak by se vymenil jeden zpusob leceni za druhy… ty lidi by mu dali potiony s manou… a byli by leceny jinym zpusobem… tak uvidime :-) jak to s těma orbama vyřešej… doufam že to bude aspoň trochu náročnější ;-)

Napsat komentář