Skill Trees v Diablu 3 nebudou, význam skill run stoupá

aaa-diablo3-logo Skill Trees (stromy dovedností)
v Diablu 3 nebudou. Podle posledních informací, které poskytnuli samotní
vývojáři, by Skill Trees měly být nahrazeny jiným systémem. Ten by měl
spočívat v tom, že si hráč dovednosti své postavy vybere z jedné
skupiny skillů, které mají určité požadavky na level postavy.

Vývojáři se snaží jednotlivé kombinace skillů maximálně vyvážit,
aby se nestalo, že by byl např. jen jeden build na nějakou postavu, který by
byl jednoznačně nejlepší.

Zvláštní důraz bude ale také kladen na skill runy,
které by mohly zásadním způsobem změnit vlastnosti jednotlivých skillů.
A to jak v jejich funkci (přidání omráčení, nebo odstrčení známé
jako Knockback), tak například i vzhledu. Díky tomu budou buildy na herní
postavy mnohem rozmanitější, protože nepůjde jen o volbu skillů a
předmětů, ale i o skill runy.

Více informací o skill runách ale zatím není a vývojáři je zatím
tají. Momentálně ale platí, že na každou dovednost vychází více než
jedna skill runa.

Na závěr ještě galerie artworků,
která byla dnes nově představena na oficiálním webu
Blizzardu, tedy vývojářů Diabla 3. V galerii se nacházejí jak artworky
z Diabla 3, tak i z ostatních her, na kterých Blizzard pracuje.

74 komentářů u „Skill Trees v Diablu 3 nebudou, význam skill run stoupá

  1. Já si ještě pamatuji na dobu kdy nás sedělo 7 kolem jednoho počítače kde se šroubováčkem ladilo aby ten pískot z kazety dokázal počíítač přečíst. Pak se po 20 minutách nahrál terminátor. kamarád na nějakém náklaďáku dal dvou do huby a čekalo se dalších 10 minut než se nahrála další oblast respektive to že jsme z náklaďáku slezly :-) pro mě jednoznačně nejlepší hra bylo BG a to určitě nijak skvělou grafiku nemělo ale té zábavy.

  2. No jelikož já vyrůstal ještě na commodoru, sharpu atari a dalších na grafice mi nikdy moc nezáleželo. Spíše jsem byl pro hratelnost proto to že bude diablo 3 pro mne ve velmi líbivém kabátku raději uvitám kvalitní herní systém s skvělou tvorbou postavy a kvalitním příběhem.

  3. nejsou pokračování hry v principu vždy v základě stejné jako předešlé herní tituly? Settlers 7 vychází ze základu settlers 2. To jsou vždy přeci rysy sérií. A ikdyby bylo D3 stejné (jako že víme, že již překopali vše) jen v novém kabátku s novým příběhem myslím, že by to nikomu stejně nevadilo.

  4. to Sarevok / v clanku se pise ze mozne kombinace budou rozmanitejsi a nekde jsem cetl,ze vlastnosti v ruznych kombinacich nebudou presne definovany a tak me napadlo prirovnani jako takove polokrafteni. Jinak s tebou naprosto souhlasim. D2 je GZ hra a ukolem D3 je udelat stejnou hru tak, aby na to lidi neprisli. :-D

  5. petrklic >>> preco si myslis ze d3 bude vyrazne odlisne ked zmenili/vypustili skilltree? naopak ja myslim ze to bude presne to iste, len v inej farbe 😀 proste teraz mozes dat bod do najsilnejsieho skillu ked mas uz par bodov v prerequisities a lvl 30. v d3 budes musiet mat rozdelenych par bodov kdekolvek (jedina mala zmena) a tiez budes musiet podla mna splnat level poziadavku, alebo daju poziadavku na rozdelenie tolkych bodov kolko dostanes do toho urciteho levelu ked sa ti spristupni najvyssi skill. moc velka zmena to nie je. dufam ze to co najskor dokoncia, uz podla mojich hodiniek meskaju s vydanim par rokov 😀

  6. Já teda nevím ale myslím, že se opět hráči rozdělí na dva tábory. Já vždy hrál dle svého a idkyž třeba postava nebyla ta nejsilnější na rozložení skilů jsem si přišel sám. Někteří kamarádi zase hráli jen dle návodů na co nej postavy. Myslím že i zde ať se snaží sebelíp nakonec vznikne pouze několik málo kombinací těčh nejsilnějších charakterů. Takže někteří hráči půjdou těmito cestami a někteří svou vlastní, pak věřím tomu že bude běhat 50 tipů kouzelníků. Pokud se ale všichni vydají cestou plagiátů variabilita jako v D2 vymizí.

  7. Malinko vazne, ;-) myslim ze u Blizardu na to jdou dobre. Dnes kdyz vidite nejakou postavu, tak uz vite kde ma skily, co ma na sobe a co si muze dovolit. Jsem priznivcem krafteni a tady vlastne vznika neco jako krafteni cele postavy a jejich vlastnosti. Pokud to malinko chapu, tak budou vznikat cetne originalni postavy a budou se lisit i oblecenim. Co si prat vic, mit unikat. Ted me napadlo vymyslet system, ze by sla postava prodat, nebo vymenit cela ve hre, radsi nedomyslet co by se delo. 8-)

  8. Ber to z té lepší stránky, dohraješ diablo a druhý den už nevíš čím vším si prošel. Takže každé další hraní jsi stejně překvapený jako na začátku. To je přeci fantastické kolikrást jsem si přál abych si nějakou knížku mohl vymazat z hlavy a přečíst si ji znovu :-) diablo forever :-D

  9. To Psychopat: suhlasím :)… Oni vedia čo robia takže zbytočne sa teraz hádať či to bude dobré alebo zlé…ved viete že aj ked víde D3 tak ešte ho bude čakať veľa patchov a menších úprav takže konečný výsledok bude excelentný a nezabudnuteľný. Stačí si len počkať , ale každopádne je dobre že sa neboja robiť zmeny :) len tak dalej Blizz 8-)

  10. Myslím, že ať to bude tak či tak je vidět, že tomu dávají opravdu hodně a věnují se tomu. Takže si myslím, že to nakonec bude fajn. Je to něco jako systém jedničky také jste si kupovali převážně knížky toho kouzla které se vám líbilo. Proč investovat do něčeho co není potřeba. Myslím, že nakonec se stejně jako vždy vyeliminuje pouze několik the best kombinací ale určitě jich zde bude více nežli v d2. Jinak ke komentáři Stone, co to někdy po sobě alespoň jednou přečíst a napsat to nějak rozumněji třeba i česky? Díky

  11. Stone: a jeje pubertak se vyjadril:-D ja sem osobne radsi kdyz zrusej strom protze nemusim jak blbec skudlit bodiky abych to ivestoval do neceho co vlastne ani nepotrebuju jen abych si otevrel neco co potrebuju…takhle to bude lepsi a i efektivnejsi protze pak v multaku nebudes cucet jak 500 sasku pouziva stejny kouzlo na 30 levelu ale kazdej si vylepsi kouzlo kerymu sedne udela si ho podle sebe a to pak bude teprv zajmavy:-)

  12. jeja,oni zrusili skiltree,to jsou hnupi :-x vzdy to byl vybornej system…no a jak koukam,tak ted okopiruji presne system z Titan Questa,tam bylo uplne presne toto-vybral sis jedno zamareni a to jsi valil a od kazdy urovne se ti otevrelo napr 5 dalsich skilu… to se teda moc nepochlapili chlapci,kdyz uz kopiruji veci…kdyby to raci nechali tak jak to meli… A beztak,zmen jeste bude hodne,daj tam moc veci a na 99% se vsadim,ze to moc cely prekombinujou a hodne hracum se to pak nebude libit,bude tam toho moc a moc zbytecnych veci…

  13. Neviem neviem ale ja som tam nikde necital ze kvoli zruseniu skill tree bude menej abilit. Len budu vsetky na hromade aby si clovek mohol vybrat taky build aky chce nie taky aky je mu nastavovany vyrobcom hry. Napad je to zaujmavy. Ja Blizzard v takomto viac -menej revolucnom (alebo aspon nekonvencnom) uvazovani podporujem. Chcem Diablo 3 nie Diablo 2 HD. Ale stale sa najdu ludia co na to budu nadavat (viz. autostaty vs manual staty). Len som zvedavy ci tie Skill Runy budu vazne take zasadne ako slubuju (Glyphy na WoWe mali byt tiez a teraz je to viac menej len talent ktory sa pridava inde nez do talent tree) Snad sa nedockame +% dmg alebo -% mana run…to by bolo dost trapne.

  14. Já si myslím, že pokud to udělají dobře bude to opravdu lepší. Kolikrát jsem musel investovat sice třeba jen jeden skill ale i tak do dovednosti kterou jsem nikdy nevyužil. Myslím, že pokud třeba zachovají nějaké synergie ještě víc to prováží a bude to o to zajímavější a daleko složitější najít tu správnou cestu. Samozřejmš za předpokladu že bude provedeno dokonalé vyvážení a nedojde k tomu že budou všichni kouzelnice používat nějaké nej kouzlo na 30levelu, je asi jasné že tomuto se pokudí zabránit. Když ještě přičteme ty desítky možností posílení kouzel runami myslím že máme kombinací postav opravdu nepřeberné množství. Jsem spíše zvědav jestli stále zústane jaké si pomyslené rozdělení do tří větví pro snazší orientaci jaká část je na co zaměřena či nikoliv.

  15. BeesmaN: Kluku, skilltree system je totálně na prd, protože naprosto znemožňuje kreativitu a svobod hráče. Skilltree umožňuje jen několik „dobrý“ kombinací → rozuměj buildů. Právě treeskill system je pro ty tvoje primitivní hráče. Klikat na jednu ikonku dokáže každej. Navíc z novinky vyčteš, že se jedná o také jeden skill tree, takže nebudeš přepínat, ale budeš mít prostě jedno pozadí a místo klikání z boku prostě pojedeš třeba posuvníkem dolu. A tam budeš míti kouzla, která taky lvl co lvl můžeš vylepšovat + dáš do toho runu a ještě víc se ti to vylepší a co bod ke kouzlu, to + přídavek z runy. Jestli mi rozumíš… Zkrátka a dobře: Budeš mít 1 skilltree (ikdyž to už není skilltree, ale skillbranch :X) a tam si vylepšuješ kouzla. Jedno se ti otevře na lvl 24, vylepši si ho kolikrát chceš, maximum bude třeba u každýho kouzla jiný. Vylepšit to kouzlo můžeš runou. Kdo ví, jestli na maximálním počtu bodů v kouzlu, nebo jestli tam můžeš dát runu, i když budeš mít jeden bod v kouzlu. To jsou opravdu spekulace. Přesto ti chci říct, že toto je 100× lepší systém, než aktuální systém z Diabla II, kde byl od začátku lepší paladin. Vždycky… nebo sorceress a teleport… Static a pod… To jsou kouzla, která mají dost velkou výhodu oproti jiným charakterům…

  16. to Mirda, myslím že jsi to trochu nepochopil, původně mělo být třeba 5 typů run které by každému skilu dávaly jiné vlastnosti tedy při 60 skilech na postavu by to bylo 300efektu na jednu postavu, tohle co nyní udělaly počet efektu docela výrazně redukuje, neříkám že to není dobře již ze začátku jsem zde psal že nevidím reálně aby takové množství efektů udělaly a také že to tak dopadlo.

  17. No nwm, tahle nová informace se mi ze všech pro mě záporných informací zdá nejhorší, sklilltrees s možností lvlování daných skillů byl (je) super systém, já bych neměnil. Příde mi to jako zjednodušení – a přiblížení „obyčejným“ hráčům… Přece jen D3 bude na rozdíl od dvojky hrát širší okruh hráčů a řekl bych, že Blizz si to umí spočítat a tak zprimitivuje hru… Jen můj subjektivní názor!

Napsat komentář