První přehled nekromantových dovedností

Server Diablofans.com dal dohromady kouzla, která je možné vyzkoušet na Blizzcon 2016. Pozor, jedná se o rannou verzi!

Command Skeletons

  • Stojí 50 Essence.
  • Aktivní část – dejte kostlivcům příkaz útočit na určité monstrum a zvyšte jejich poškození o 100 % na 5 sekund.
  • Pasivní část – Každou sekundu vyvolá kostlivce. Kostlivci udělují 50 % poškození zbraně.

Blood Siphon

  • Pokaždé, když tímto kouzlem udělíte poškození, získáte 15 Essence.
  • Uděluje 300 % poškození zbraně.
  • Poškození je fyzické.
  • Siphon Blood léčí 2 % života za každou sekundu, kdy kouzlo používáte.

nekroblz03

necromancer_bloodsiphon_tf_14

Blood Rush

  • 4 sekundy cooldown.
  • Teleportace až na vzdálenost 50 yardů. Můžete projít skrz většinu překážek.

nekroblz03

necromancer_bloodrush_tf_01

Bone Spear

  • Stojí 20 Essence.
  • Vyvolá projektil, který projde skrz nepřítele.
  • Uděluje 450 % poškození zbraně každému nepříteli skrz kterého projde.
  • Poškození je fyzické.

necromancer_bonespear_tf_06

Corpse Explosion

  • Zamiřte myšítkem a v okolí 20 yardů udělí 150 % poškození zbraně.
  • Poškození je fyzické.

nekroblz03

necromancer_corpseexplosion_tf_02

Decrepify

  • Stojí 10 Essence.
  • Kletba, která snižuje rychlost pohybu nepřátel o 75 % (v prezentaci zaznělo 80 %) a snižuje poškození nepřátel o 20 %.

necromancer_decrepify_tf_04

Blood Golem

  • Bude mít taktéž aktivní a pasivní část, zatím neznámé.

blzcnbloodgolem

Army of Dead

  • V zaměřené lokaci vyvolá více než stovku kostlivců, kteří běží a útočí od kraje kruhu směrem doprostřed.

12 komentářů u „První přehled nekromantových dovedností

  1. Ja sa na novy obsah tesim, bude to ozivenie sucasneho uspavania, ale co ma sklamalo je, ze nekcromancera pridaju az v druhej polovici 2017 ? Cakal som, ze to maju hotove a nahodia to hned od noveho roka. Tak isto nezazneli ziadne zmeny co sa tyka skillov, setov a predmetov pre novu sezonu, to akoze opät bude taka ista sezona ako 7 a 8 ?

  2. V D2 byl skeletonmancer můj favorit, užil jsem si s ním před mnoha lety opravdu moc a moc srandy. Jestli bude v D3 něco podobného… už se nemůžu dočkat!
    Možná by to mohli stihnout do D3 výročí. No, jen ať si vezmou času kolik potřebují, ať je to kompletní a bez zásadních bugů. 🙂
    Zase to D3 na čas oživí. Já taky obvykle hraju tak 2 týdny po novém patchi a pak do dalšího patche nic… Snad mne ten datadisc (říkají tomu tak?) přitáhne na delší dobu.

  3. Tak se mi zdá, že toho necromancera vymysleli před týdnem a dali k němu 6 schopností, které ještě k tomu všemu převzali skoro všechny z D2. Vztek už mi trochu přešel, ale stejně je to ubohost, zvláště když to prezentují jako 20 let Diabla. Ještě více mi štve, že stejně jako většina lidí tady si nakonec toho necromana koupím, i když bez inovací a překopání hry to bude zábava tak zhruba na týden. P.S. Blood Golem, ve dvojce to byl můj druhý nejoblíbenější skill za necromanta hned po Bone Spear.

  4. tohle se odváží Blizzard prezentovat??? zkusím to říct v klidu, protože prznění a předstírání zájmu o Diablo sérii mě neuvěřitelně štve a bohužel pokračuje dále 🙁

    kouknu se na procenta u skillů, na návrh skillů a jak to vypadá? že aby mohli na Blizzconu vůbec něco prezentovat, vytáhli x let starý koncept Necra a ještě se tím pochlubí? co budou dělat 3/4 roku do jeho vypuštění? to je přece jasné – nemají vůbec nic a začínají na Necrovi teprve pracovat

    k ostatním „novinkám“ se raději nevyjadřuju, hanba Blizzardu!!!

    @Dark_Deamon: neprudíš, bohužel to tak je 🙁

Napsat komentář