PTR server už několik dní běží a Blizzard představuje chystaná vylepšení, opravy a jiné novinky. Děkujeme Hulkxxxl za překlad 🙂
Obecné
- Nová událost k 20. výročí
- Záhadná skupina Cultistů je rozdmýchává problémy! Sejmi je Adventure módu a objev stopy, které odhalují portál do minulosti Tristramu, a znovu objev děsivou tmu, která uchvátila město před mnoha lety…
- Tato událost je dostupná pouze v lednu.
Hardware podpora
- Byla přidána podpora pro Corsair Utility Engine (CUE) SDK a Razer příslušenství.
- Podporované podsvícené klávesnice budou reagovat na určité události ve hře jako drop Legendárky nebo Setu, dosažení úrovně postavy a další.
- Abyste mohli využít těchto vlastností, musíte aktualizovat svůj firmware v podporovaných zařízeních.
Herní postavy
- Barbar
- Overpower
- Má nyní 3 nabití
- Cooldown pro nabití zůstává 12 sekund s šancí na mírné snížení za kritický zásah.
- Overpower
-
Opravy chyb
- Opraven problém, který způsoboval že skill Wave of Light někdy neudělil poškození, když byli hráči pod efektem Epiphany.
- Opravena chyba, která bránila Hydře, aby byla vykouzlena, pokud se dva Mirror Images pokoušely vykouzlit Hydru ve stejný čas.
- Opraven problém, který způsoboval, že aktivní efekt Earth Ally a Fire Ally neprofitoval z rychlosti útoku a bonusu k Mystic Ally poškození.
Předměty
-
Předměty pro konkrétní postavy
- Nové předměty byly přidány do hry
- Crusader
- Armor of Akkhan
- Talisman of Akkhan
- Nový amulet.
- Byl přidán jako sedmý kus setu Armor of Akkhan.
- Hodnoty setových bonusů a vlastnosti zůstávají stejné.
- Tento amulet bude vždy rolnutý s šancí na kritický zásah spolu s dalšími třemi náhodnými vlastnostmi.
- Talisman of Akkhan
- Armor of Akkhan
-
Část stávajících legendárních předmětů byla aktualizována a byla jim tím přidána Legendární síla
- Poznámka: Stávající předměty nebudou změnou ovlivněny a pouze nové verze budou mít přidanou legendární sílu.
- Barbar
- Saffron Wrap
- Poškození vašeho dalšího Overpower je zvýšeno o 40 % – 50 % za každého zasaženého nepřítele, maximálně se započítá 20 nepřátel.
- Saffron Wrap
- Crusader
- Faithful Memory
- Každý nepřítel zasažený Falling Sword zvyšuje poškození Blessed Hammer o 50 % – 60 % na 5 sekund.
- Faithful Memory
- Demon Hunter
- Hellcat Waistguard
- Granáty mají šanci na odskočení 3 – 5 krát, udělují zvýšené poškození o 50 % za každé odskočení.
- Tento bonus je zvýšený na 800 % při posledním odskočení.
- Touto schopností jsou ovlivněny následující skilly:
- Cluster Arrow – Dazzling Arrow, Cluster Bombs, Loaded for Bear a žádná runa
- Rain of Vengeance – Anathema
- Strafe – Demolition
- Rapid Fire – Bombardment
- Hellcat Waistguard
- Monk
- Rabid Strike
- Spirit spendery, která vás teleportují, pokud je Epiphany aktivní jsou také uděleny vzdálenému cíli zdarma.
- Rabid Strike
- Witch Doctor
- The Barber
- Spirit Barrage nyní neuděluje přímé poškození, ale místo toho absorbuje poškození jako nabití.
- Poté co cíl absorboval poškození Spirit Barrage po dobu 1.5 sekundy nebo zemřel, nabytí exploduje a udělí poškození všem nepřátelům v okruhu 15 yardů.
- Poškození je zvýšeno o 15 %- 20 % za nabití.
- The Barber
- Wizard
- Manald Heal
- Bleskové poškození udělované vašimi Arcane spendery uděluje 20 %- 25 % poškození navíc po doku 5 sekund.
- Trvání tohoto efektu může být obnoveno dalším bleskovým útokem a kupí se.
- Manald Heal
-
Byly změněny vlastnosti některých předmětů
- Crusader
- Defender of Westmarch
- Nyní nevykouzlí víc než jednoho vlka za sekundu.
- Poškození udělené tímto vlkem je zvýšené za každé blokování během mezidobí.
- Defender of Westmarch
- Witch Doctor
- Jeram’s Bracers
- Minimální úroveň pro nalezení tohoto předmětu byla zvýšena z 12 na 31, tak aby korespondovala s úrovní, při níž je odemčený sklil Wall of Death.
- Jeram’s Bracers
- Crusader
-
Opravy chyb
- Hellfire Amulet
- Opraven problém, že Fetishové vyvolaní pasivní vlastností na amuletu – Fetish Sycophants nesnižovali cooldown skilu Big Bad Voodoo při použití zbraně Starmetal Kukri.
- Illusory Boots
- Nyní umožňují Crusarderovi projet zdí při použití Steed Charge.
- Flail of the Ascended
- Nyní správně počítá poškození s bonusem ke Shield Bash.
- Nastackované bonusy k útoku nyní nezmizí při výměně výbavy nebo zvednutí předmětu.
- Opraven problém, který způsoboval náhodné mizení kosmetických mazlíčků a nutnosti je obnovit v kosmetickém panelu.
- Opraven problém, který způsoboval, že při prvním nalezení nového vzhledu předmětu se neaktivovala možnost změny vzhledu.
- Opraven problém, který způsoboval, že bonus z Legendárního předmětu Ahvarion, Spear of Lycander skončil, při změně patra v Greater Riftu.
- Opraven problém, který způsoboval, že Kostěný mazlíček nesprávně vydával zvuky, při použití některých částí ovládacího prostředí.
- Opraven problém, který způsoboval, že bonusy k elementárnímu poškození na zbrani vyrušily bonus k poškození poskytnutý k Ancient Spear prostřednictvím Skular’s Salvation.
- Opraven problém, který umožnil, že poškození Necrosis damage ze setu Helltooth Harness bylo odraženo zpátky u některých monster na Witch Doctory používající projektily jako je např. Poison Dart.
- Hellfire Amulet
Sezóny
- Season Journey
- Destroyer a Guardian úrovně Season Journey nebudou vyžadovat, aby hráč provedl augment Ancient Legendary předmětu za použití 30+ resp. 40+ úrovně legendárního gem.
- V návaznosti na výše uvedené úroveň Conqueror nyní vyžaduje jeden augument Legendárním gemem úrovně 50 a více.
Adventure mód
-
Bounties
- Počet zabitých nepřátel potřebných pro dokončení bounty byl snížen u následujících bounty:
- Kill Aloysius
- Kill Axegrave
- Kill Bholen
- Kill Captain Donn Adams
- Kill The Crusher
- Počet zabitých nepřátel potřebných pro dokončení bounty byl snížen u následujících bounty:
-
Rifty
- Cesspools mapy byly upraveny.
- Hustota nepřátel a celková velikost mapy byly sníženy.
- Tato oblast může být nyní počáteční dungeon v Riftu a Greater Riftu.
-
Greater Rifts
- Pro zvýšení zážitku z hraní Greater riftů jsme provedli řadu změn.
- Monstra by nyní měla být rovnoměrněji rozprostřena na každém patře Greater Riftu.
- Jednotlivá patra Greater Riftu jsou nyní podobně velká.
- Průměrně by mělo dokončení riftu trvat 2 – 4 patra.
- Již neuvidíte tak často stejné prostředí při průchodu jednotlivými patry Greater Riftu.
- Při vstupu do riftu a do každého patra je nyní bezpečná oblast bez monster.
- Tato oblast je dostatečně velká pro pohyb hrdinů útočících na dálku.
- Byla přidána monstra, které se mohou nyní objevit jakoChampioni a Elity.
- Stacky následujících efektů jsou nyní při vstupu do Greater riftu vymazány:
- Předměty: Lord Greenstone’s Fan, Fortress Ballista a Flail of the Ascended
- Dovednosti: Arcane Dynamo a Mythic Rhythm
-
Greed’s Realm
- Portál do Greed’s Realm se nyní zavře 60 sekund po otevření Greediny truhly.
- Toto umožní otevírat více portálů v jedné hře.
-
Zóny
- Waipoint pro Pandemonium Fortress úroveň 2 v Adventure Módu byl přesunut od vchodu do středu úrovně, tak aby bylo rychleji dosaženo přístupu k úkolům v některých bounty.
- Spolu s touto změnou, bounty, které vyžadují zabití unikátního monstra, vyvolají toto monstrum pouze v první půlce dungeonu.
-
Opravy chyb
- Opraven problém způsobující že se neobjevovala scéna pro bounty: Research Problems.
- Opraven problém, který vedl k rozlehlým otevřeným oblastem bez monster v některých čístech Greater riftu, obvykle tomu bylo při vstupu do určitých pater.
Monstra
- Rockworms nyní vždy ukážou praskliny v zemi, aby měl hráč možnost vyhnout se jejich prvnímu útoku.
- Rozliční nepřátelé, kteří se mohou stát nezasažitelnými jaoo například: Sandsharks, Snakemen, a Rockworms jsou nyní více času zranitelní. Pokud se tito nepřátelé zakopou, zmizí atd. nezůstanou v této podobě déle než 3 sekundy.
- Rozličné monstra, které mohou skákat, mohou být nyní zabity ve výskoku, včetně Winged Assassins, Punishers, Lacuni Huntresses, a Burrowing Leapers.
-
Vlastnosti nepřátel
- Shielding
- Bude nyní okamžitě zrušeno, pokud je monstrum poslední žijící ze skupiny.
- Reflects Damage
- Nyní místo okamžitého poškození vystřeluje střely na hráče.
- Doba upozornění před vlastností byla snížena z 2 na 1 sekundu, a délka trvání z 6 na 4 sekundy.
- Electrified
- Plazící se blesky vyvolané touto vlastností nyní prorážejí a poškozují více cílů.
- Juggernaut
- Nová vlastnost nepřátel.
- Juggernaut monstra jsou trvale imunní proti efektům kontroly davu, ale pohybují se pomaleji než normální monstra.
- Pouze vzácný Elitní nepřítel může být Juggernaut (modré elity).
- Shielding
-
Opravy chyb
- Opraven problém, který způsoboval že Winged Assassins při přesunu skokem neletěli vzduchem, ale šli po zemi.
- Opraven problém, bránící Rift Guardianovi teleportovat se, pokud se objevil několik obrazovek daleko.
- Opraven problém, který způsoboval občas objevení Rift Guardiana v lokaci, kde nemohl být napadený.
-
Boss
- Belial
- Přeměna z normální do velké podoby je rychlejší.
- Belial
Achievmenty
-
Opravy chyb
- Opraven popis „Socket To Me“ achievementu, nyní je jasné, že je vyžadováno soketování pouze jednoho gemu.
Kvalita života (QoL změny)
-
Barviva
- Jsou nyní dostupná pomocí nové záložky u Mystic.
- Toto zahrnuje i barviva ze sběratelské edice.
- Po této změně již nebudou prodávána u obchodníků.
-
Opravy chyb
- Opraveny problémy s chybným textem u některých dovedností a předmětů.
- Opraven problém s mapováním kláves při skrytém UI.
- Opraven problém s občasnou nečinností pomocníků při souboji.
- Opraven problém, který bránil odchodu Followera, když byl zapojen do bitvy.
- Opraven problém, který způsoboval, že kumpáni a peti byli okamžitě napadeni po portování.
Zdroj: Battle.net
Tak tenhle patch opět nepřínáší nic pro mě. Už si myslím že D3 je stále s*****a aby to neohrožovalo další hry Blizardu co jsou placené (nemluvě o tom že AH zrušily sami). Zase to budu hrát o něco min to bez pochyby. Představa že DH to kosí neohroženě v Griftu s lukem je k z*****. B****** pro b******* tak nějak bych zhodnotil vývoj a komu se vyvijí D3. Je neuvěřitelná ostuda, že tohle nese název DIABLO a že to vyvijí ti kdo to vyvijí.
PS: co vůbec tenhle patch přínáší, pokud je překlad kompletní?
Ty se v post skriptu zeptáš co přináší a o pár řádků výše napíšeš „opět nepřínáší nic pro mě“. Ty musíš mít v hlavě slušný průvan. Nebo Schrodingera. Četl i nečetl?!
No chvili jsem taky premejslel, jak to dotycnej typ myslel 😀 Pak jsem si rekl, ze nejprijatelnejsi moznost je ta, ze to byla recnicka otazka – ze to cetl, ale neprijde mu, ze by tam byla nejaka velka zmena, ktera by stala za PTR 2 mesicni. V tom s nim tak trosku souhlasim. Faktem je, ze kdyz udelaji fakt malo zmen, tak moc chuti do hrani nemas dalsiho ctvrt roku. Treba v tyhle 8 sezone… Protoze jsem do ted hral wizarda a jelikoz neudelali zadnou zmenu, rekl jsem si, ze si vylepsim WD. Ale jelikoz zvolili takovy stupidni conquesty, taky jsem po doexpeni a dosazeni Torment XI dosel k tomu, ze mam temer nulovou motivaci hrat dal. WD me tolik nebavi a hrat dalsi sezonu to samy, co predeslou… Ne diky. Nejvetsim problemem pro me je, ze opravdu hodne tezce hledam motivaci ke hrani v tyhle sezone. A to jsem dot ed hral vsechny a docela me bavily.
Tohle rozhodně není řečnická otázka, protože by se neptal na kompletnost překladu. Řečnická otázka se imho ani nepíše do PS.
No je to nejprijatelnejsi moznot takova, abych si nemyslel, ze dotycnej je klasickej clovek typu: Necetl jsem to, ale je to urcite na ho…uby 😀
Představa že DH to kosí neohroženě v Griftu s lukem je k z*****. B****** pro b*******
A co má dělat podle tebe DH ? Oslň mě, pouč mě…
Ahoj, vdaka za preklad, ja sa chcem opytat, ze ako je to myslene s novym afixom pre monka? „Spirit spendery, která vás teleportují, pokud je Epiphany aktivní jsou také uděleny vzdálenému cíli zdarma.“ Co znamena, ze su tiez udelene vzdialenemu cielu zdarma ?
chápu to tak, že když se portneš díky wol třeba tak se vykouzlí wol zadarmo na monstru na které jsi se portnul díky aktivnímu epiphany
a ked sa teleportujem pomocou dashing strike ked je epiphany aktivny ?
Pekna prace. 3 veci k tomu –
1: Destroyer and Guardian úrovně… „AND“ 😉
2: Pouze vzácný Elitní nepřítel může být Juggernaut – asi by bylo pochopitelnejsi, kdybys tam pripsal do zavorky treba (Modre elity)
3: Byla vylepšena kvalita života vzhledem k monstrům. Tahle veta by mela byt v prislusnem odstavci jako prvni a ostatni vety z odstavce jsou ji podrizeny – ma to svuj duvod, protoze to je hlavni zmena a ty dalsi vety ji jen upresnuji, co presne ta zmena znamena (navic bych mozna neprekladal tak doslova – zni to docela zmatene).
Jinak gj 😉
Opraveno.