Senior Game Designer Travis Day a Lead VFX Artist Julian Love 26. ledna 17:00 PST (27. ledna 02:00 CET) budou na Facebooku odpovídat na otázky odhledně Nekromanta. Máte-li nějakou otázku na vývojáře, zeptejte se v tomto Battle.net vlákně, možná vám odpoví.
Diablo vývojáři budou znovu odpovídat na Facebooku

no mna v podstate tak sklamali na blizzcone ze az….jedine co v D3 urobim je ze odomknem truhlu a idem off…ta hra je cela o nahode…veci a aj gr…takze pre mna naozaj nezaujimave…aj ked samotne diablo mam velmi rad tak proste tym jak sme tu utesneni na par setoch je velmi zle….cisla dmg su smiesne a celkovy endgame nieje zabavny pretoze ani nemoze byt ked ani neviete proti comu v tom GR pojdete a farmit cely den DREAM roll naozaj nemusim takze pre mna je hra momentalne na bode mrazu…velmi rad uvitam ak pride novy datadisk nieco co tu hru posunie trocha inam ale dovtedy….este jedna sezona a koncim s truhlami 🙁
skor si myslim, ze tato hra (co sa tyka GR) je o mape. Ak je dobra mapa tak das aj GR 105, ak je mapa na prd tak ledva ledva das gr 95. Mna toto ***** najviac. Toto by mohli zmenit, aby na mapach az tak nezalezalo…
Hoši, opravdu tady čtu, že si v Diablo hře stěžujete na náhodu? Vždyť na tom je celá ta série založená – náhodný drop, náhodné lokace, náhodné monstra. To je snad již od jedničky zafixované. Vy byste snad chtěli mít pořád tu stejnou GR a jet ji dokola jako Baalruns? To snad NE! Co se týká setů, tak souhlas. Ale pravý hejt má být „vocamcaď pocamcaď“ 🙂
Tak ono by jen stacilo zvysit hustotu mobek a elitek pac uz to fixovali asi 10X a ja porad nevidim vysledek. Treba kdyz deme kanali tak to rovnou leavujeme pac vime ze to nema cenu. Dlouha lokace kde nic neni.
No jasné, nejlépe mít elitku za každým rohem. hustota bílých mobíků má být jak na václaváku za revoluce. to by se hrálo…Já například hraju UE DH a hustota je mi úplně ukradená, pač si parkrát hopsnu a jsem na druhé straně mapy… Že by jednou nebyla chyba na straně Diabla??
Mně se fakt líbí, že nekromant ještě není ani v betě, měl jen pár skillů a gameplay byl hodně omezený, a už jsou tu názory, že je stejný jako WD. Já začnu srovnávat, až budu moci zahrát oba chary a podívat se na jejich plný gameplay. Teď je to hodně předčasné. V každém případě bude pro mě hodně zajímavý multiplayer s nekrem – např. výbuch mrtvol bude dost ožehavý skill, když budou v partě dva nekrouši – kdo vyhodí mrtvolu dřív, ten dá damage a druhý ostrouhá 🙂 Ale v každém případě jsem rád, že se vývojáři po tom všem hejtu, který je na fórech (D3 is DEAD,haha) stále snaží hru vylepšovat a dodávat nový contect – i když v tomto případě za příplatek. Já jsem jednoznačně HAPPY 🙂
kdyz uz neco z D2 pridat tak druida, ten me bavil hodne nebo assassinku, ale necromancer at uz byl sebezabavnejsi je jen witch doctor v bledemodrym….
Tak co, uz je Diablo 3 mrtve nebo neni? Podle me jo 😛
Tak co, už je mrtvý Arnold? Podle mě jo 😛
Vsak mas pravdu: https://en.wikipedia.org/wiki/Thomas_Arnold
Stejne jako ja.
Přesně tak, mě už nepřiměje si D3 nainstalovat ani Necromancer, stejně to bude úplně to stejný, jak předtím, akorát prodloužej agonii. Měli by se vrhnout na D4.
c4lix a co si nainstalujes do pocitaca napis nam to tu pekne 😀
Relic:
https://68.media.tumblr.com/66adbf352fb4151c171c5f2e2e2e319b/tumblr_ng16g8FdVV1qk14c9o1_500.gif
:O https://en.wikipedia.org/wiki/Arnold_Rimmer
Problém u D3 je že se jim rozpadl tým proto jdou taky minimální změny v sezónách a ještě nějakou dobu to asi potrvá. Doufám že Necra udělají pořádně s více hratelnými buildy a bude podobně zábavný jako v d2 kde to byla moje nejoblíbenější postava.
Ja doufam ze WD dostane vylepseni na pety jako to bude mit nekr. Precejen jejich vecne precastovani je otravny a gargove neustale utoci na to co nemaji. A v neposledni rade doufam ze uz KONECNE vylepsi to AI petu tak, aby jen nestali a necumeli do blba.
Dalsi vec – WD a Nekr si sou dost podobni. Proc neudelat z WD neco jako affli warlocka ve WoWku (DoTkare), predelat par spellu aby to davalo DoTky. Vim ze nekdo muze rict ze tam na to set uz je (Jade Harvest) ale ten je dost zastarali a potreboval by upgrade hlavne co se dmg a survive tyce. JEn doufam ze to neposerou a dostatecne to otestuji nez to vypusti………
Možný je sice všechno, ale představa, že budou něco podstatného měnit na WD je hodně naivní. Já si myslím, že vývojáři jsou už tak dost pod tlakem z toho necromancera, protože spousta lidí, kteří se podíleli na vývoji D3 jsou pryč a to se určitě neobejde bez problémů. Blizzard sám přiznal, že se bojí s těmi lidmi co tam zůstali zasahovat do základních mechanismů hry. Ze zájmem budu sledovat ty jejich odpovědi, jestli z nich nevypadne něco důležitého nebo zajímavého (nevěřím tomu).
Chapu vyvojare ale proc mit ve hre 2 naprosto stejny postavy. To je jak kdyby do D3 pridali jeste warriora kdyz je tam barbarian. WD i Nekr maji kletby a summony. Na tom sou postaveni. Proc rovnou neudelali upravu petu na WDcku jako to ma nekr a nepridali do hry treba Druida – hybridni class. Proste oni uz roupama nevedi co tam maji da, misto skilleru poslouchaji mali haranty co hre absolutne nerozumi a tim jde ta hra doprdele. A to nemluvim o prazdnych GRkach ktere blizz uz fixoval aspon 10X a porad hovno.
Celý loňský Blizzcon nedává smysl. Ještě není úplně jisté jaké skilly bude nec mít, ale téměř jistě nebudou kvůli tomu upravovat WD a co se týká těch skillů u toho nec, tak tam bych se nebál vsadit, že tak polovinu skillů převezmou z D2. Všechno je to o penězích a lidech a Blizzard stáhl od D3 obojí, takže obavy jestli se jim povede aspoň trochu ten nec jsou na místě. Na takové věci jako je podobnost postav vůbec nemyslí, ty teď musí řešit mnohem závažnější problémy, jako například to, kde sehnat pracovní sílu, která by byla schopná toho nec vytvořit.
Me zarazi to ze do hry pribude postava ktera je WD sakra podobna. Jasne ze Nekr bude mit skilly z D2 a vim ze rikali ze WD nema byt nahrada za Nekra ale sakra tak oni posili WDckum pety a tim dali jesne na jevo ze to je takovej Nekr z diabla takze nechapu tenhle krok. A nebo kdyz chcou aby na pety byl Nekr tak aspon at WDckum upravy dmg a survive na tech setech a ne ze se prepali Arachyr na dmg, na survive se vyserou a na zbytek setu se vyserou a budou nehratelny. Tahle logika je dost zarazejici. 1 set je OP, zbytek je na rozlozeni. V ty hre je tolik skillu co se mi lidi ale Blizz na ne proste neudela support a kdyz uz tam nejakej je tak je to stejne jen do T9 a pak uz to nejde hrat. Proc nemam zadnou moznost si zvolit. Ono ne kazdyho bavi stat na miste a tocit baty. Ja treba mam rad pety (herni styl me vyhovuje) a Nekr asi bude muj oblibenec spolu s WD. V parte kdyz ses WD tak MUSIS jet baty jinak kick, kdyz ses barb tak tahas mobky jinak kick…………..
Spíše z těch otázek budou moct vývojáři zjistit očekávání komunity. Zaujal mě dotaz ohledně odlišení Necromancera od Witch Doctora, protože kostlivci mohou být jisto formou fetishů a golem zase ekvivalentem gargantua. Doufám, že Necro bude mít poison a bone poškození.
Už se to zmiňovalo dřív, má jet blood & bone. Poison je určený pro WD.
Edit: http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/prvni-prehled-nekromantovych-dovednosti/ & http://diablofans.cz.webx3.d2.cz/obnoveni-rovnovahy-nekromancer/
To jsem zcela opomněl, děkuji za připomenutí.
Takhle brzy se jich nemá cenu na něco ptát. To budou zase odpovědi typu zatím nevíme, budeme o tom uvažovat, pokusíme se, neplánujeme to, uvidíme jestli se nám to podaří apod. Asi největší nesmysl bude se jich ptát, kdy zhruba to vyjde. Na tohle neodpoví a pokud ano, tak jim to nebudu věřit. Něco takového bude mít nějaký smysl tak v červnu, kdy tak nejdříve (osobně si myslím, že spíše později) budou mít jasno, jak to DLC bude vypadat.