Diablo Q&A stream 26.01.2017 – Necromancer

Diablo vývojáři hostovali další live stream. Hlavním tématem tohoto streamu byl všemi očekávaný Nekromancer. Hned na úvod Brandy Camel všechny zpražila prohlášením, že předmětem Q&A nebude cena a datum vydání DLC. Co nového jsme se tedy dozvěděli, najdete v našem shrnutí.

  • Musíte vlastnit RoS datadisk, abyste si mohli koupit DLC s nekromantem.
  • Nekromanta dostanou i hráči na Xboxu a PS. S velkou pravděpodobností se dočkají pouze majitelé next-gen konzolí.
  • Diablo II nekromancer je odrazovým můstkem pro nekromanta z D3. Těšte se na návrat golemů, skeleťáků, kostěných mágů i lučištníků, curse atd. Dostaneme Blood Golema, úplně nové typy golemů, ale některé původní druhý golemů se nevrátí. Dohromady jich bude 4, nebo 5. Přesné číslo bude oznámeno později.
  • Peti budou dočasní i trvalí.
  • Peti nebudou mít vlastní UI (bar, pás s útoky), tak jak jej známe třeba z WoW. Příkazy jim bude dávat podobně jako petům u Demon Huntera, aktivováním tlačítka provedou nějakou činnost.
  • Oblíbený spell Revive se vrací! A podle vyjádření Travise Daye funguje skvěle. Vývojáři musí připravit přes 6 000 nových variací monster právě kvůli tomuto kouzlu. Jedná se tak o nejdražší kouzlo (co se týče lidské práce) v Diablo historii.
  • Otázka, která se stále opakuje. Jak se Nekromant bude lišit od WD? Oba přeci používají identická kouzla. Znovu opakujeme, Nekromant je zaměřen na BLOOD & BONE, WD na POISON. Nekromantovo peti budou aktivní. Budete je moci kontrolovat: Na co útočit, kam se zaměřit. Peti u WD mají vlastní „inteligenci“. Nekromant ke svému životu bude navíc potřebovat mrtvoly. Spoustu mrtvol. Po zabitých nepřátelích budou nově zůstávat na zemi „hromádky“, které bude Nekromant využívat. Vytvořit hromádky po mrtvolkách a Corpse explosion byla výzva. U Rift Guardiana se vám nestane, že pokud vám dojdou mrtvolky na Corpse explosion, nezabijete ho. Ve hře jsou mechaniky, jak se s těmito situacemi vyrovnat.
  • Nekromancer nebude mít jedy jako hlavní složku kouzel, jedové útoky zůstanou hlavně WD.
  • Na ženské verzi nekromanta se pracuje a vypadá dobře. Bohužel zatím nemohou ukázat obrázek.
  • Můžeme se těšit na melee Nekromanta.
  • Iron Maiden (Thorns poškození) ve hře nebude. Vývojářům se nelíbila varianta Nekromanta ve stylu fackovacího panáka. Od toho je tu Crusader 🙂
  • Kolik vyvolaných monster může Nekromant mít? Vše záleží na tech teamu. Interně testovali 4 nekromanty, každý s 50 vyvolanými pohunky (Revive), a jejich PC i servery měly problémy. Takže zatím laborují a s přesným číslem.
  • Nekromanti můžou nosit jednoručky, budou mít class-specific zbraně a off-hands, navíc dostanou obouruční kosy.
  • Můžete postavit Nekromanta, za něhož veškerou práci odvedou peti. Nebo můžete dělat poškození sami.
  • Nekromant bude mít hned ze startu 4 sety. Zároveň i 4 set dungeony.
  • Nekromant bude moct mít spelly, které budou dělat poškození za jeho životy. Interně to vypadá zajímavě.
  • V současné chvíli Nekromant nemá Damage-over-Time kouzla.
  • Decrepify? Ano, bude. Byl i na Blizzconu.
  • Nekromancer nejspíš nedostane „speciální formu“ ve stylu Archona, nebo Berserka.
  • Diablo III nekromancer nebude sdílet příběh s nekromantem z Diablo II.
  • Vývojáři očekávají, že Nekromant bude v metě.
  • Dočkáme se i Life steal kouzel.

Pokud umíte anglicky a chtěli byste si vývojáře poslechnout v originále, zde je video se záznamem.

8 komentářů u „Diablo Q&A stream 26.01.2017 – Necromancer

  1. Tohle mě trochu děsí: „Nekromant ke svému životu bude navíc potřebovat mrtvoly. Spoustu mrtvol. Po zabitých nepřátelích budou nově zůstávat na zemi „hromádky“, které bude Nekromant využívat.“ To jako bude neustále umírat, pokud si nešlehne prášek z mrtvoly? To si na HC neumím představit.

    Cituji: „Nekromancer nejspíš nedostane „speciální formu“ ve stylu Archona, nebo Berserka. Diablo III nekromancer nebude sdílet příběh s nekromantem z Diablo II.“ Ta speciální forma mě mrzí. K němu se hodí snad nejvíce. Taková proměna v ducha či jinou éterickou bytost, která by kosila démony tím, že by skrz ně prolétala, by byla supr. Nebo se proměnit ve vampýra, který by z nepřátel nadělal krvavou kaši. U toho příběhu bych čekal opak.

    Co to znamená, že bude v metě?

    1. Máme na to stejný názor. Osobně ho nechci hrát s pomocí koster a vybuchujících mrtvol, naštěstí slibují melee nekromanta, který by mohl být společně s golemy zajímavou volbou. Na tyhle spekulace je ještě hodně brzy, ale je dobře, že přemýšlí o různých variantách, jak toho nekromancera hrát. Vzhledem ke 4 slibovaným setům, by měli být nejméně 4 hratelné buildy za nekromancera. Jen fakt doufám, aby byli vyvážené a konkurenceschopné. Tu „speciální formu“ by tam měli dát, pokud plánují build nekromancera na blízko.

      Myslím na 99%, že je to překlep a má tam být v betě.

    1. Iron Maiden + krvavý golem byla skvělá kombinace v D2, ale mají pravdu v tom, že thorns už má
      Crus a na Nec by to vypadalo trochu divně, kdyby se nepřátelé vlastními útoky o něj zabíjeli. Fakt by mi také zajímali ty golemové, krvavý golem už je na 99 procent potvrzený, železný a ohnivý golem tam budou tak na 60 procent (určitě aspoň jeden z nich), a téměř jistě tam bude nějaký nový golem například kostěný nebo ledový.

      1. S ohledem na přiřazené elementy je kostěný zaručený. Hodně by mě potěšilo, kdyby k vyvolání železného golema bylo potřeba předmětu a podle předmětu by měl golem určitou výhodu, ale o tom silně pochybuji. Thorns na Necromancerovi by nevypadalo divně, jak píšu výše, poškození by vracela vyvolaná monstra. Alespoň takhle si to pamatuji z D2.

        1. V D2 se Iron Maiden kouzlil na nepřátele, takže thorns fungoval ať už bouchli do hlavní postavy, vyvolaných monster nebo společníků. V kombinaci s krvavým golemem to byla nutnost. Ten nápad s železným golemem bych uvítal, stejně už nevím co dělat s legendárními předměty než je rozebírat. Síla železného golema by se mohla lišit podle toho zda byl vyroben z legendárního nebo obyčejného předmětu, no ale musím přiznat, že už v D2 to byla trochu komplikace, aby hráč měl v inventáři potřebný předmět k vyvolání.

  2. No pokud splní co slibují, tak by nekromancer mohl být zajímavou postavou, i když doufám, že splní hlavně to, že nebude nutné stavět efektivní build jen na mrtvolách a kostrách. Také by mohli ještě zvážit tu „speciální formu“, zrovna u nekromancera bych čekal něco epického.

Napsat komentář