Na Blizzconu bylo představena spousta nových věcí. Některých novinek jsme se dočkali ve staršíc patchích, další přijdou s patchem 2.5.0. Blizzard vypustil do světa informace, na co se tentokrát můžeme těšit.
Obecné
- Nové prvky
- Armory
- Hráči si na jedné postavě mohou uložit až pět rozdílných buildů.
- Armory naleznete v každém městě.
- Uložením buildu se provede přesný otisk (snapshot) vašeho aktuálního vybavení, kamenů, aktivních a pasivních dovedností a Kanai’s Cube.
- Aktivováním uloženého snapshotu se automaticky vymění aktuální vybavení za vybavení v truhle.
- Crafting Mats Storage
- Počínaje patchem 2.5.0 bude veškerý crafting materiál uložen do separátní záložky, čímž se uvolní místo v truhle.
- Tato záložka bude dostupná přes okno s Inventářem.
- Armory
Kovadlina dole uprostřed otevře nové UI
Postavy
- Křižák
- Shield Glare
- Runa Shield Glare byla upravena, nyní sekundární efekt funguje i na cíle, které jsou imuní vůči crowd control efektům.
- Shield Glare
Předměty
- Obecné
- Primal Ancient předměty
- Legendární a Setové předměty nyní mohou být Primal Ancient.
- Jsou vzácnější než Ancient předměty.
- Mají zvýšené staty.
- Primal Ancient předměty
- Legendární předměty
- Následující předměty byly upraveny
- Rimeheart
- Šance na spuštění legendární síly byla zvýšena z 15 % na 20 %.
- Strongarm Bracers
- Bonus k poškození je aplikován hned, dříve byl aplikován po dopadnu nepřátel.
- Trvání bonusu je nyní 6 sekund.
- Rimeheart
- Následující předměty byly upraveny
- Předměty určené pro jednotlivé postavy
- Funkcionalita některých předmětů byla změněna
- The Barber
- Nyní je Ceremonial Knife místo Dagger, čímž bude mít stejné staty jako ostatní předměty pro Witch Doctora.
- Bonus do finální exploze byl opět zaveden.
- Legendární síla v Kanai’s Cube bude změněna tak, aby odpovídala.
- Hráči budou muset odebrat a znovu přidat Legendární sílu v Kanai’s Cube, aby se aktivovala.
- Manald Heal
- Kouzelníkovo přisluhovači, např. Hydra, budou „procovat“ Manald Heal.
- The Barber
- Funkcionalita některých předmětů byla změněna
Adventure Mode
- Greater Rift
- Abyste mohli jít daný Torment na publicu, je potřeba splnit Solo Greater Rift:
- Torment I – VI: Bez omezení
- Torment VII: Dosáhněte Solo Greater Rift 30
- Torment VIII: Dosáhněte Solo Greater Rift 35
- Torment IX: Dosáhněte Solo Greater Rift 40
- Torment X: Dosáhněte Solo Greater Rift 45
- Torment XI: Dosáhněte Solo Greater Rift 50
- Torment XII: Dosáhněte Solo Greater Rift 55
- Torment XIII: Dosáhněte Solo Greater Rift 60
- Platí pouze pro PC/MAC
- Původně byl požadavkem Paragon Level.
- Abyste mohli jít daný Torment na publicu, je potřeba splnit Solo Greater Rift:
- Set Dungeons
- Unhallowed Essence
- Pravý horní roh mapy byl nahrazen dílem, který dovoluje větší spawn monster.
- Armor of Akkhan
- Byl snížen požadavek na počet zasažených nepřátel kouzlem Condemn z 12 na 10.
- Delsere’s Magnum Opus
- Byl snížen požadavek na počet zasažených nepřátel kouzlem Slow Time z 30 na 20.
- Byl navýšen požadovaný počet opakování zasažení Slow Time-mem ze 3 na 4.
- Unhallowed Essence
- Bounties
- Bonusové akty byly odstraněny.
- Za splnění pěti bounties dostanete velkou kostku „Large Horadric Chest“, která obsahuje stejné věci, jako Horadric a Bonus Cache.
Zdroj: Battle.net, Imgsafe, Youtube
Tak pokud to nechápu špatně, změna v Bounties mě netěší. Jestli dostanu odměnu až za všech 5 aktů, tak to pro mne znamená hned 2 problémy.
První je délka hraní, kdy budu muset na jedno sezení oběhnout všechny akty, což se mi ne vždy povede.
Druhý je problém s konektivitou. Když běhám Bounties a spadne mi net, tak mě to nakrkne, ale není to žádná trága. Když mě to ale udělá po čtvrtém aktu a hodině hraní, budu asi dost… víte co 🙂
Není nutno plnit všech 5 aktů … uděláš 5 questů (bounties) v jednom aktu a dostaneš 1 velkou cache, která obsahuje to samé co dříve bylo za akt s bonusem 😉
No a běhat bounties sám není asi nej nápad – ve více lidech je to úplně někde jinde, no a konečně půjde běhat bounties na publicu bez obav, že Vám to někdo vybere bez bonusu 😉
lol, primal ancient, nevime co s hrou, takze co? takze ji zas boostnem 😀 za pul roku cekam extra primal ancient a za rok neco jako modern 😀
myslite ze pride aj LoN set pre PA ? : )
Ještě mi to patch 2,5 nenabídlo k aktualizaci. je to možné?
Zatím je pouze na testovacích serverech.
aha, děkuji za info
tak som si nainstaloval PTR a pustil sa do takeho maleho testu. nadropoval som 400 legendariek a vyslo mi toto :
– padlo mi 46 Ancient leg (cize v mojom teste 11,5% sanca na drop) a 7 PA leg (1,75%)
dalej – dropol som 2x legs, 1x shoulders, 1x boots, 1x hands, 1x ring a uzasnu Calamity 4000+ dmg
narast u jednotlivych statov oproti Ancient leg je 30% (npr. pri gloves z 1000 primary stat na 1300 PA a pri Calamity tiez z 1000 na 1300 a pri base dmg z 1153-1700 na 1387-2040) pri ostatnom geare je to zo 650 pr A na 845 pri PA)
takze za mna obrovska spokojnost – konecne nebudem mat full A set za tyzden ale pri full sete PA s BIS rollmi to tu sezonu bude trvat asi tie tri mesiace ak sa mi vobec podari mat full PA gear.
sice som si predstavoval ze to Blizz urobi nejak sotisfikovanejsie ako pridanim dalsieho tieru PA itemov ale ucel to splni. Akurat pri 1-2% sance (moj odhad) na drop PA itemu a malej sance na to ze npr gloves padnu s top main statom, 50% CHD a 10% CHC alebo 8% CDR Blizz kludne moze zvazit aj to, ze PA itemy by mohli mat kludne 5 primary statov a ten 5ty najmenej vyhovujuci (npr 8% RRC na glovesoch) proste nebude potreba enchantovat a bude vacsia sanca ze ten drop PA sa aj bude dat obliect, pretoze problem pri tak malej sance na drop je ten, ze sa vam za dobu 3 mesiacov pocas sezony podari dropnut cast gearu, ktoru chcete iba raz, mozno ani to nie (samozrejme noliferi budu mat PA za 3 dni)
a este taky maly postreh k tej 4 casti rozhovoru s Jayom – (aspon za mna teda) rozobera, ze hraci niesu matematici a ta ´obrovska´ komplexnost vanilly by proste nevyhovovala busy hracom. by som chcel pocut jeho nazor na momentalny stav hry, kde tu hru moze zachranit len komplexita, ktoru pridali s GR, bounties, riftami, A a PA itemami, setmi, Mysticom, Kanai cube…
ano ja by som kludne este pridal aj povodny talisman system a kludne este aj runove slova a minimalne T15 uroven (GR75) a s nou nejaky uber event.
Díky za matiku, můžu to použít na FB?
kludne
este ak budem mat cas tak zajtra by som dropol dalsich 600 nech je to okruhle
Byl bych ti vděčný 🙂
pises ze pri zbrani sa zvysi base dmg z 1153-1700 na 1387-2040. Nebude to viac ako 2040 ? Lebo na poslednom obrazku kde je zobrazeny PA item je base dmg 1772-2220.
ten udaj 1387-2040 je 1-hand zbran
pri 2-hand to bude odhadom az 2350
Fragment of destiny je jednorucna, vid obrazok.
s tym gr je dobry napad v no season by som to kludne zdvihnul t13 aspon 80 solo tie paragony su tam podstatne vyssie cize aj solo sa da predpokladat ze ho daju alebo by som skor uvital taku miestnost na gr co maju solo 90+ cisto len pre hracov co hladaju partu na vysoke ranky niekedy je fakt nemozne zohnat v publicu celu partu napr. 98+opakujem len pre hracov co uz v normale nechodia pod taketo cisla alebo by tam uz mohol rozhodavat ten paragon lebo ked mam 1850 para tak nepojdem gr 100 s hracom co ma para napr. 700-800 ked viem ze by sme to nedali aj keby hral suporta i ked ten paragon je niekedy zradny
S GR mám poznatek. Čísla která uvádíš mně nehrozí:), to bych nedělal nic jiného než hrál, ale skončila předminulá sezóna a na nesezóně jsem měl paragon o cca 350-400 vyšší, nevím přesně. Tak jsem si natěšeně připsal paragony k postavě, která právě skončila sezónu a byl zvědavý, kam až se s GR dostanu. Jaké bylo moje překvapení, když jsem udělal s odřenýma ušima GR o 2 levely vyšší! Možná by se podařilo udělat i o tři, ale víc ne.
Dělit hráče podle GR, je výborný nápad. Za sebe, nebudu otravovat hráče, kteří jsou s hraním jinde, než já.:)
marek44: GR60 je výsměch, ale na druhou stranu tvých GR80 ještě větší jen z jiného důvodu. To co mi vadí na hře asi nejvíce je strašlivá nevyrovnanost buildů. Je jasné, že setovky diktují jak hru máme hrát, s tím už jsem se smířil, ale vadí mi, že v setech jsou tak nehorázné rozdíly, čili jednotlivé buildy podle setů jsou až děsivě nevyrovnané. S nějakými sety jde dát max. na solo GR75, zatímco s jinými lze dát v pohodě i GR95. Celý minulý rok si tým od Blizzardu (ten ****** co jim zbyl) leštil své kulky místo, aby s tím něco udělali, úprava setů je naprosté minimum, fakt mám strach jak si povedou při výrobě toho nekromancera.
Pokud chceš, jak píšeš, požadavek na t13 zvednout „aspoň“ na GR80 solo, tak buď od té slušnosti a vypiš zde sety, se kterými to jde zvládnout a zároveň můžeme pak společně napsat Blizzardu ať sety, se kterými to zvládnout nejde buď zcela zruší nebo je předělá.
Ahoj, k těm GR co píšete prosím připisujte, zda myslíte normal nebo HC. Osobně jedu oboje, ale na HC se stejným nastavením dávám GR o cca 5-8 míň (prostě tolik neriskuji). Za mě je to ale nastavené dobře, hru jedu pro zábavu a i s „horšími“ sety se gr60 dá udělat. A poslední dvě sezóny jsem nejel ten „hlavní buil“ a to jen proto, že mě nebavil. I tak jsem ale gr70 dával (mě to stačí).
Tak já jsem automaticky předpokládal, že se bavíme o hře na normal. Já HC nehraji, ale také bych si asi netroufl jít na HC výše než GR70.
pisal som ze v noseason by sa to mohlo zdvihnut nie v sezone to je rozdiel pretoze v noseason gr 60 neni problem spravit s hoci akou postavou a sme vlastne tam kde aj teraz ze sa nalogujem na t13 a v pohode tam budu hraci z nizkymi paragonmy a mozem to leavovat donekonecna aby som nasiel partu na solidne gr a stym gr 80 nevidim problem prave o to ide ze ty co to maju uz nebudu low hraci proste kazdy si pojde ligu na aku ma napr s wizardom to ide aj s nizsim para isto napises ze zrovna wiza nejdes proste spravis postavu aby si sa tam dostal dalsia motivacia si myslim a to co si pisal o tych setoch ti davam za pravdu neviem ci sa dockame niekedy zmeny
Za mne naprostá spokojenost. Ještě prodloužit sezóny, ale i na to myslím dojde. Díky za článek!
No prodloužení sezóny není špatný nápad. To bych aj podpořil. Místo 3 měsíců aspoň 4. 🙂
Ten dotaz myslím zcela vážně … prodloužit sezónu beze změny stávajících podmínek proč? Nolifeři mají SJourney hotovou za pár dní, nám normálním smrtelníkům (co hrajou po večerech a rozhodně ne denně) to může trvat třeba měsíc, max. 2. To myslíš kvůli těm méně dosažitelným dropům těch nových super ancient věcí?
No já jednoznačně vidím výhodu v tom, že Blizz bude mít více času připravit nový content mezi sezónami a nebude se tedy stávat, že sezóna za sezónou jsou vesměs stejné. Když budou delší, může to být pro Blizz lepší už jen kvůli PTR. Také přidáním PA itemů se natahuje proces nasbírání TOP gearu. Vzhledem k 3 měsícům je téměř nemožné pro hráče, co to hraje občas po večerech, se dobrat k nějakému rozumnému PA gearu… pak by to byla asi jen featura pro Non-season hráče…
Já to beru tak, že postava začne nabírat skutečnou sílu na vyšších paragonech a potom se ty rozdíly mezi hráči zmenšují. A já si chci chvilku s tou postavou zahrát, zaexperimentovat. Mám třeba rád monka a když jsem začínal, tak jako správný noob jsem na předmětu zvyšoval dextritu a s odstupem časuje zjišťuji, že tzv. damage, je číslo domovní a na vyšších paragonech bych ji dokonce někde nahrazoval některou jinou vlastností a doháněl ji augmentací a v nastavení, ale k tomu se nedostanu, protože 3 měsíce je málo a nabídka rozšíření bedny, se nedá odmítnout:)
No, tak toho jsem se bál… nejlepší kousky, co jsem doposud nasbíral budou pěkná veteš, protože Primal Ancient budou zase ještě někde jinde. Z toho radost nemám. Od vydání patche nikdo nebude mít finální gear. To naštve.
Jinak je to všechno super. Armory a matroš je fajn, o tom se ví ale už dlouho.
Potěšilo mě ale to zrušení bonusů za bounties. To jsem rád, že to někoho napadlo. Protože ten systém byl akorát k vzteku, hlavně na publicu. Takhle si pojedem každej svůj act a bude fuk, kdy se to vybere.
Ber to pozitivně … všechno rozložíš a bude matroš na nekonečné točení v kostce 😀
No to jsi mě uklidnil…
Co jsem zahlídl různě po diskuzích, tak drop PA se pohyboval někde kolem 2 %.
A aky drop maju Ancient?
Jestli si dobře pamatuju, tak bylo řečeno, že se má pohybovat kolem 10 %.
Fuha to bude huste 🙂
Ahoj,
díky za super článek. Jen nevím, co s těmi „Primal Ancient“. Už teď si člověk říká, jak je hra nevyrovnaná, když někdo má full ancient dva dny po začátku sezóny a někdo to nenasbírá za celou sezónu. No, ale když pak padne P.A., tak to asi potěší. Jinak změnu T7-T13 s navázáním na GR vítám. To zas hru vyrovná. Udělat vysoký paragon je jednodužší než solo vysoký GR.
Jsem opravdu překvapen, že zbrojnice přijde už s patchem, očekával jsem ji až s příchodem Necromancera. Posun ancient předmětů na primal dává smysl, nějak je třeba posunout laťku, aby bylo možné dotáhnout Gogok na maximum. Za mě stále důvod hrát, navíc podle dataminingu bude patch obsahovat i nějaké transmogy.
Vidim ze Blizz se snazi Diablo neustale vylepsovat, za to jim patri velk dik. Bohuzel na druhou stranu proste neumi nebo nechteji vymyslet neco noveho a Primal Ancient je dalsi z trapnych pokusu vylepsit drop. Pokud se nedockame v dropu itemu opravdu nejakych velkych zmen, tak tohle to opravdu nezachrani.
zmener a ake vylepsenie dropu myslis? tych vymyslenich dropov tu uz bolo neurekom 🙂
Nechci to tu moc rozebirat, ale system dropu jaky ma napr Poe je daleko lepsi nez tohle. Vic vyuzivat rare predmety, legendarky proste predelat tak, aby byly k necemu pouzitelne a setovky sice k diablu patri, ale ty predelat taky aspon na to, aby se dali vyuzit vsechny. Proste balanc je tezkej to chapu, ale kdyz vidim, ze drtiva vetsina hraje to same, tak to spis jen odradi.
Ja jsem spokojen naprosto se vsim. Primal, material, bounty, armory. Obleknout se cely do primal asi nebude zadna prdel 🙂
som zvedavy ked najdem primal ancient ci aj bude lepsia ako ancient 😀
PA bude o 30 % lepší, než Ancient.
Docela mi tady překvapují negativní komentáře na Primal Ancient. Já sice chápu, že asi většina tady včetně mě není spokojená se současným přístupem Blizzardu k D3, ale Primal Ancient, který snad bude mnohem vzácnější než normální ancient a dá doufejme podstatný bonus oproti normálnímu ancientu, by mohl aspoň trochu pozvednout zájem o hru.
———————————–
Mým přáním je nový datadisk, který by přinesl tři nové herní postavy, bohužel realita je někde jinde a je nutné se s tím smířit. Na tom jejich legendárním Blizzconu 2016 jsem ztratil veškeré iluze o tom, že vydání dalšího datadisku k D3 je jen otázka času.
Muj negativni komentar na Primal Ancient klidne vysvetlim… Vetsina lidi si mysli, ze se jim zvedne sance na lepsi eq. Opak je ale pravdou. Nejdriv jsi cekal na spravnej typ itemu a jeste dobre narollovanej. Pak nejenze jsi cekal na spravnej typ itemu, ale taky jsi cekal na 10% sanci na ancient item a jeste dobre narollovanej. A ted budes cekat na dobrej typ itemu, kterej bude mit rekneme 1-2% sanci na Primal Ancient a jeste musi bejt dobre narollovanej. Vychazim z predpokladu, ze dost casto neancient item skvele narollovanej byl vlastne lepsi nez ancient item se sux statama. Rekl bych, ze to tu bude podobne. Takze se sance na nejakej rozumnej item hodne snizila. Budes mnohem vic farmit bounty (ktery snad ted uz alepson nebudou tak nudny) abys mohl prerollovavat jeden item furt dokola. Takze budes rollovat 100x, z toho bys v prumeru mel cca 10x vyrollovat ancientku, kterou uz vlastne chtit nebudes a budes cekat na to, ze se ti alepson 1-2x podari Primal Ancient = 5 kusu od vsech surek z bounty na jeden reroll x100 = 500 surek od kazdy bounty na jeden Primal Ancient item a tech itemu mas na sobe 13 (bavime se o prumeru prosimte – stejne tak ti prvni lege na 70 co padne muze bejt super primal ancientka – stejne 2 hodiny po spusteni sezony se najdou lidi co budou full primal ancient). A pak prijde patch, kterej vylepsi jinej item, kterej se bude hodit, mas 5 postav… Rozumis? Pro normalniho hrace to bude nehorazna farma (az bych rekl supernudna), botteri tu vybavu budou mit druhej den, ty za rok a jedinej spokojenej bude Blizz, protoze to je jen zpusob, jak te u toho udrzet (coz samozrejme chapu – to je jejich cil ze ano). A nejakej brutalni boost Ancient vs Primal Ancient bych necekal, protoze si musi nechat prostor pro nejakou Uber Primal Ancient atd atd…
Záleží jaká bude šance na ten Primal Ancient, já osobně se asi nebudu snažit o získání tohoto ancientu přes roll. Přijde mi, že něco takového se asi moc nevyplatí, spíše budu doufat, že mi to padne v riftu nebo GR. Dokud bude cenou za roll 50 leg. materiálu, tak tímto způsobem bude těžké získat Primal Ancient a s dobrým rollem téměř nemožné. Podle toho obrázku odhaduji, že ten dmg boost by mohl být okolo 30%.
Promiň, ale tvé důvody moc nechápu. Copak v D2 nebyla Zod runa vzácná asi jako výhra v národní loterii? Nikdo tě PA itemy farmit nenutí, když budeš mít dobře rollnutou ancientku, tak si ji přece necháš stejně jako teď, ale naopak PA itemy ti dají další důvod hrát dál. Teď, že když máš vše Ancient, tak už nemá smysl hrát, protože pro drobný bonus do rollu vlastně nic jiného nezískáš. Mě se právě PA itemy moc líbí…
Nevim co na nich enchapes… Je to proste nulovej napad – to stejne mohli u vsech kouzel plosne zvednout poskozeni o 10%. Taky napad nula ale vsichni se dostanou vejs v GR a budou spokojeni. Proste tohle je reseni na nic – ve hre je jeste halda legosek, co od vydani hry nemaji zadnou vlastnost, nebo vlastnost uplne k nicemu (neanderthal, wandka co se smeje pri smrti, mec co kvici, mempo of twillight, echoing fury…. a to jsem vyjmenoval jen ty bizzarnosti, co me prave projely hlavou) a ktery uz vlastne ani nema dlouho ani smysl identifikovat a muzou se rovnou rozkladat. A je u nich uplne jedno, jestli jsou ancient, nebo neancient – jasne – nektry se vyplatej v urcitejch fazich hry, jako ze ta wandka ma trebas bonus k disintegrate, ale pak uz je stejne k nicemu. Tak a ted budes hrat a podobna kravovina ti padne Primal ancient… SUPEEEEEEEEEEEEER! Ja osobne bych radeji, kdyby poradne dodelali legosky co to potrebujou, nez aby pridavali novy. Proc do hry pridaji novou zbran, patlaji se se skinem, kdyz ve hre je spousta zbrani bez vlastnosti? A to plati pro kazdej kus eq. To by byl pro me progress ve vyvoji. A ne ze vezmou neco, co maj hotovy, nakopirujou a daj vsem statum +10% – SUPER – novej patch hotovej – ted jim ukazeme, jak na tom makame.
suhlasim, tie legendarky by mohli upravit tak, aby sa dali viac kombinovat a aby bolo mozne zostavit viac relativne vyvazenych buildov. Aby nemuseli ist vsetci na to iste a cele to je len o tom, kto na danu legendarku bude mat lepsi roll.
ked si pozriem rebricek, tak stale sa tam dookola objavuju tie iste buildy, to je troska nuda.
A z mojho pohladu by mohli dokoncit nieco ako offline mod. Teda ked hras HC a padne ti spojenie, tak to dohras offline (kde ta kludne mozu aj zabit), vysledok by ti ulozilo na lokal a ked sa nabuduce prihlasis, tak sa to zosynchronizuje a tym padom by pad spojenia neznamenal smrt. Tomu by som vravel krok spravnym smerom, lebo teraz vela ludi HC nehraje len preto, ze sa boja padu spojenia
baron: ked ta dobre chapem bol by si spokojny keby zmenili stare zbrane a pridali by im legendarne vlastnosti? ale ved to aj robia vzdy pridavaju aj do starych zbrani nove vlastnosti menia ich a vylepsuju a teraz pridali PA zase dovod hrat farmit a najst lepsi predmet ved o tom diablo vzdy bolo a myslim aj bude. ako je to v POE ako su tam zbrane ked pises ze tam to je super?
Relic – s nekym si me pletes – ja o PoE nic nepsal.
A vetsinou nepredelavaji stary legosky – v drtivej vetsine pripadu proste pridaj novou. ANo – v poslednim patchi asi 4 upravili, nerikam ze ne. ALe jinak je jejich bezna praxe, kdyz prohlidnes par patchnotesu zpet: new legendary belt, new legendary weapon…
Bounties – paráda, tleskám, konec lam co to zavřou blbě na public….
GR – prima aspoň to bude vyváženější
Crafting materiál uložen do separátní záložky – doufám, že bude možné záložku „poskládat“ (seřadit materiál), dle hráče, asi by stačilo i kdyby to zůstalo v truhle a stakovalo se to bez omezení
(přání – datadisk…… + přidat nějaké předměty tak, aby padali jen a jen v příběhu hry, opět těžší získat je)
Hm… Vetsina zmen docela ok, uvidime co na to rekne PTR. Kazdopadne PRIMAL ANCIENT je z myho pohledu opravdu zoufalost.
A jeste jsem fakt hodne zvedavej, jak bude armory fungovat… Udelam si snapshot, zmenim build, vyexpim sutr, kterej mam ve snapshotu a uz ten build nenahodim…? Nebo hodi, ze nemuzu nahodit vsechno….? Jsem hodne zvedavej, jak to budou mit vymakany.
Dobrý postřeh 😉
Na tohle odpovídal na Blizzconu – bude se brát šutr jako takovej bez ohledu na level a vždycky to nasadí ten nejvyšší level, kterej máš. Takže se to vypořádá i s tím, když máš stejných šutrů víc. Ten nejvyšší bude nasazen.
Hurá v pugu nebudou otravovat slackeři, který chtěj jen boostnout .
Bacha spoiler! v patchi 2.6.0 bude představen Uber Primal Ancient a itemy typu normal a rare zmizí :DD
😀 to neni ani tak na smích ale skur na plač co z tej hry vytvaraju …
2 věci mě potěšili. Ukládání buildů a primal ancient předměty, protože D3 je hlavně o nacházení předmětů. Samozřejmě chtěl bych toho mnohem více jako například předělání nefunkčních a téměř nevyužívaných legendárních setů a legendárek nebo ještě lépe nějaký nový set pro každou herní postavu, ale za stávající situace je nutné být rád aspoň za toto.
Primal ancient ? To jako vážně ? Koukám hodně jim došla fantazie..
Primal Ancient 🙂 to nebolo ani blizcone 😀
Kedy to asi bude na PTR?
Už to tam je.
aha uz sa mi to aktualizuje, super 😀
Pekné uz aby to tu bolo, tesim sa 😀
Jo, podmíněný GR mi dává smysl, překážka výtahům. Na Armory a přesunuté matroše se jistě těší každý.
BTW ad „*“, je na stránce jen jednou, to je jako k čemu?:)
To je jako překlep 🙂