Novinky v patchi 2.5.0

Patch 2.5.0 se blíží mílovými kroky. Chcete se dozvědět víc o Armory, Primal ancients, a dalších novinkách, které na vás čekají?

Armory

S radostí vám představujeme dlouho očekávanou novinku. Armory umožní hráčům uložit pro každou jednu postavu až pět rozdílných sestav buildů (včetně předmětů, kouzel, run, kamenů) a lehce mezi nimi pomocí jediného tlačítka přepínat.

250firstlook_armory

Předměty se přehodí samy a nezáleží, zda jsou uloženy v bedně, nebo inventáři. Kameny se taktéž prohodí samy. Pokud jste zvýšili level legendárního kamenu, hra to pozná a sama vybere ten samý s nejvyšší hodnotou. Taktéž se vymění útoky na liště, runy, Kanai’s Cube.

Poznámka: Armory si nepamatuje Paragon body. Jestliže tedy pro každý buidl používáte jinou distribuci Paragon bodů, budete si ji muset vždy naklikat ručně. Ke kombinaci SHIFT+klik (přiřazení 10 bodů naráz) přibila kombinace CTRL+klik, díky které přiřadíte rovných 100 bodů.

250firstlook_paragon

Crafting Materials UI

Máte plnou bednu materiálu pro profese a nemáte kvůli tomu místo na vybavení? Tomu je nyní konec. Veškeré Arcane Dust, Veiled Crystals, Reusable Parts, Death’s Breath, bounty crafting materials a Hellfire crafting materiály se přesunou do nového, přehledného UI. To bude dostupné přes kliknutí na kovadlinku poblíž peněz ve vašem inventáři.

250firstlook_craftui

Veškerý výše zmíněný materiál se přesune automaticky se spuštěním patche 2.5.0, takže jej nemusíte skladovat někde bokem. Navíc tato změna přinese pohodlnější využívání Kanai’s Cube. Veškerý materiál z Craftin UI vložíte stisknutím tlačítka Fill.

250firstlook_kanai

Adventure Mode

Dílčích změn se dočká i Adventure Mode. Vylepšili jsme některé věci, které se objevily už v patchi 2.4.3, navíc se dočkáte vylepšení přinášející lepší požitek z hraní, například upravené Bounties a Horadric Cache.

Frekvence některých map v Greater Riftech byla upravena. Jeskyně, Keep Depths a další, dříve často opakující se lokace budete potkávat méně. Na druhou stranu se můžete těšit na otevřená prostranství. Festering Woods, nebo Stinging Winds bude potkávat mnohem častěji.

250firstlook_rift1 250firstlook_rift2

Bounties, resp. bonusové akty jsou zrušené. Bonusové bedýnky z předchozího systému jsme zkombinovali se záhladními Horadrickými a vznikly Large Horadric Chests. Za každých pět splněných Bounties v daném aktu získáte jednu Large Horadric Chest, obsahující základní i bonusový loot z daného aktu. Akty můžete plnit v libovolném pořadí a nemusíte čekat, než se objeví ten, který zrovna potřebujete.

Primal Ancients

Každý hráč má jiné cíle. Těm nejoddanějším chybělo něco víc, než jen augmentace Ancient předmětů, nebo splnění Season Journey. Přivítejte Primal Ancients, nový tier velmi vzácných předmětů.

Primal Ancients jsou Ancient předměy s perfektními rolly. To znamená, že každý Primární i sekundární affix (stat) předmětu bude dosahovat nejlepších hodnot. Bohužel předmět se vždy nenaroluje s affixy vhodnými zrovna pro váš build, ale můžete si být jisti jedním. Vždy dostanou main stat pro vaši postavu (hrajete za barbara? Očekávejte vždy strength; hrajete za Demon Huntera? Očekávejte dexterity). Kahoty, kyrys, prsteny a náhrdelník vždy budou mít maximální počet děr na kameny. Zbraň padne ovšem bez díry, chcete přeci použít Ramaladni’s Gift, že?

250firstlook_pa3 250firstlook_pa2 250firstlook_pa1

Každý legendární předmět ve hře má svou Primal Ancients verzi. Platí to i pro předměty z Horadric Cache, Kadala vám při troše štěstí Primal dá, v Kanai’s Cube si jej taktéž můžete přetočit. Jedinou podmínkou pro zisk Primal Ancient je dokončení Greater Rift level 70 sólo.

Ale pozor: Pokud tuto podmínku splníte s non-HC postavou, vašim HC postavám se Primal Ancient NEODEMKNOU! Tzn. Primal Ancient si musíte odemknout zvlášť pro postavy

  • nesezónní non-HC
  • nesezónní HC
  • sezónní non-HC
  • sezónní HC

Vždy na daném módu stačí tuto podmínku splnit s jednou postavou a Primal Ancient začnou padat i dalším postavičkám. Například: Na non-season HC dáte GR70, automaticky všem vašim non-season HC postavám začnou padat Primal Ancient.

Pro sezónní postavy platí ještě jedno upozornění. Každou sezónu si Primal Ancient předměty budete muset odemknout znovu!

Zdroj: Battle.net

Jak se vám tyto novinky líbí? Osobně považuji tento patch za jeden z nejlepších.

53 komentářů u „Novinky v patchi 2.5.0

    1. Nejlíp polopaticky ti funkci Armory vysvětlím takhle: Představ si, že máš nějaký build. Uděláš si Print Screen všeho – kouzel, vybavení, gemů, pasivek atd. Oblečeš si jiný set, dáš si tam jiné gemy, jiná kouzla, jiný pasivky, starý set uklidíš do bedny. Zjistíš, že je dobrý, dáš pár GR, ale v současné chvíli tě nebaví. Uděláš si zase Screenshoty. A jelikož si z hlavy nepamatuješ první build, jdeš do Windows, otevřeš si složku se screenshotama a alt-tabuješ a přetahuješ vybavení, kouzla atd. jak blbej, aby si měl na chlup stejný build jako před tím, než si nahodil druhý. Armory ti celou tuhle proceduru ušetří, samo to prohodí equip, samo to poskládá kouzla do lišty, samo to nastaví pasivky. Navíc Armory je schopné poznat, že máš vylepšené legendární gemy.

      Takže když exneš, přijdeš o snapshoty (obrazy) buildů v Armory a vybavení, které máš aktuálně v inventáři.

          1. 😀 a pak potkáš lamu co je zralá na vykopnutí z tlupy v GR, ale na sobě bude mít půlku věcí PA 😀 …. štěstí přeje nepřipraveným 😀

  1. Zrovna Nagelring je ukázka, že jsou Primal v této podobě zbytečné. Fanatika je přece lepší vyvolávat každých 8 ekund a ne 10. Časem se snad vrátí k první myšlence. Za skvělou změnu považuji přesunutí surovin do vlastního přehledu, ale zase by nevadilo, aby se tento materiál sbíral automaticky.

Napsat komentář