Datamining: V Greater Rift se můžete oživit okamžitě

Umírání narušuje plynulost průchodem Greater Riftu. Čekání na oživení navíc může být otravné. Blizzard občas překvapí. Například drobná změna může zásadně zlepšit zážitek z hry. V betě se můžete oživit instatně a čas, který byste jinak strávili čekáním se nyní přičte k času, ve kterém jste dokončili rift.

datamining_nekro2_27

13 komentářů u „Datamining: V Greater Rift se můžete oživit okamžitě

  1. Urcite se jedna o zlepseni zazitku ze hry. Ono civet do monitoru a cekat treba 20 sekund nez ….. Nemam obavy ,ze Blizz by udelal nekou chybu co se tyce cooldownu a pricitani casu. Vse probehne jako doposud ,ale stim rozdilem ,ze se tak stane okamzite. Pro mne Super. Ale jen me stve ,ze vsechna vylepseni chodi tak trochu s krizkem po funuse.Ale je pravda lepsi aspon ted ,nez nikdy.

  2. Já nevím jestli je tohle dobrý nápad. Snad jedině pokud se také obnoví nabíjecí čas u jednotlivých skillů (v rámci ztraceného času) a ztráta se hned započítá do časové lišty a ne až na konci GR. Jinak by v tom také mohl být pěkný bordel. Samozřejmě tohle také nikdy nebude fungovat jinde než na solo. Raději bych byl, kdyby mi Blizzard překvapil něčím mnohem užitečnějším, například vylepšením nepoužívaných setů.

    1. Ne chapes to spatne. Bude jedno jestly budes cekat nebo se tak stane okamzite. Nebude v tom zadny rozdil co se tyce hodnot.Bude v tom jen rozdil ,ze se tak stane okamzite. Myslim tim penalizace vypocet casu pro cooldowny probehne jako by si lezel treba 30 sekund ,ale muzes hrat ihned. Takze na vyber nebude. Tak nebo tak to vyjde na stejne.

Napsat komentář