Blizzcon 2018: Záznam tiskové konference Diablo týmu

Blizzard měl tiskovou konferenci po odhalení Diablo Immortal. Máme pro vás jak sestříhaný, tak nesestříhaný záznam. Pro neangličtináře jsou nachystány v bodech sepsané zajímavosti a důležité věci o nové mobilní hře.

Bodový seznam

  • V Blizzardu se mnoho lidí přesunulo z hraní na PC na mobily.
  • Mnoho vývojářů se věnuje programování her z celého Blizzard portfolia pro mobily.
  • Některé hry jsou vyvíjeny společně s externími společnostmi.
  • V Blizzardu se v současné chvíli vyvíjí nejvíce her v historii firmy.
  • Diablo pro mobily bylo děláno tak, aby jej mohli hrát všichni. Diablo tak přichází o nálepku „pouze pro dospělé (Mature rating).“*
  • Diablo Immortal má za úkol přilákat více lidí po celém světě. Hlavně hráče mobilních her. V Severní Americe si klade za cíl přitáhnout mladší lidi.
  • Vývojáři chtějí, aby Diablo bylo úspěšné jak na východě, tak i na západě.
  • Jedním z dalších důvodů, proč bude Immortal na mobilech je, že výkon telefonů se přibližuje konzolím i PC.
  • Podle Wyatta je mnoho lidí, kteří k Immortalu byli skeptičtí, ale po zahrání změnili názor.
  • Blizzard má několik Diablo týmů, které dělají na několika neoznámených Diablo projektech. Blizzard na zaryté PC hráče nezapoměl, budoucnost je zářivá.

*sbohem cárům masa s chlupama, vyhřeznutým vnitřnostem, krvi rozstříknuté po zdech…

Jednou z mnoha motivací Blizzardu je předpokládaný nárůst trhu s mobilními hrami. Na serveru Wowhead se objevil přejatý graf s předpokládanými příjmy z mobilní platformy. Pro letošní rok jsou plánované na úctyhodných 63,2 miliardy dolaru. Pro rok 2021 se předpokládá, že dosánou závratných 100 miliard dolarů. Blizzard by byl hloupý, kdyby si z tohoto trhu nechtěl taky ukousnout pár set dolarů pro sebe.

Zdroj: Wowhead, Newzoo, Newzoo

Sestříhaný záznam

Nesestříhaný záznam (horší kvalita)

 

5 komentářů u „Blizzcon 2018: Záznam tiskové konference Diablo týmu

Napsat komentář