Build: Unhallowed Essence Multishot Demon Hunter

Zdravím všechny hráče a hráčky Diabla, jmenuji se Sloun a zde na Diablofans budu psát občasníky ohledně buildů. Všechny buildy, o kterých budu psát mám vyzkoušené několika hodinami hraní. Mám v plánu informovat o meta buildech nebo jen o buildech které mě baví, ale již nemusí být tak efektivní na hraní.

Dnes se podíváme na Demon huntera oblečeného v Unhallowed Essence setu. Tento build je dobrý na farmení klíčů, speed GR a dá se použít i na push žebříčku, kde ovšem nečekejte umístění v Top 10.

Legenda

  • Dex – Dexterity
  • Vit – Vitality
  • AR – All resist
  • AD – Area damage
  • AS – Attack speed
  • CD – cooldown reduction

Vybavení, doporučené staty

Využívá se bonusu 6 částí Unhallowed Essence a setových prstenů Focus a Restraint (Bastions of Will).

  • Helm: Accursed Visage
    • Dex > Crit chance > Multishot dmg > Vit
  • Shoulders: Unsanctified Shoulders
    • Dex > CD > AD > Vit
  • Gloves: Fiendish Grips
    • Dex > Crit chance > Crit dmg > CD
  • Chest: Cage of the Hellborn
    • Max Discipline > Dex > Vit > Reduced damage from elites
  • Belt: The Witching Hour
    • Dex > Crit dmg > AS > Vit
  • Pants: Unholy Plates
    • Dex > Vit > AR
  • Boots: Hell Walkers
    • Dex> Vit > Multishot dmg > AR
  • Bracers: Wraps of Clarity
    • Fire dmg > Crit chance > Dex > Vit
  • Amulet: Hellfire Amulet of Dexterity /nebo cokoli jiného s idealními staty
    • Socket > Fire dmg > Crit dmg > crit chance
  • Ring 1: Focus
    • Socket > Crit dmg > Crit chance > Dex
  • Ring 2: Restraint
    • Socket > Crit dmg > Crit chance > Dex
  • Weapon: Yang’s Recurve
    • Socket (nejlépe z Ramaladni’s Gift) > Max Discipline > jakýkoli největší element dmg > %dmg  > Resource cost
  • Offhand: Dead Man’s Legacy
    • Max Discipline > Dex > Crit chance > CD > Multishot dmg

Je nutné mít Cooldown redukci 37 %, abychom mohli mít neustále zapnutý skill Vengeance.

Proč tyto věci?

Set Unhallowed Essence

  • 2part – Generátor skill (v tomto případě Evasive fire) generuje o 2 Hatred a 1 Disciplíny více.
  • 4part – na 8 vteřin máme zvýšené poškození a damage reduction o 60 % pokud není žádný nepřítel okolo nás v okruhu 10 yardů. Vysvětlení vzdálenosti je na konci článku.
  • 6part – Generátor skilly (Evasive fire), Multishot a Vengeance má zvýšené poškození o 100 % za každý bod discipliny co máme.

Bations of will (Focus + Restraint) – Po použití útoku, který spotřebovává spirit se zvýší poškození o 50 % na 5 vteřin. Po použití útoku, který generuje spirit se zvýší poškození o 50 % na 5 vteřin.

Wraps of Clarity – Hatered generátory (Evasive fire), snižuje obdržené poškození až o 50 %.

Hellfire Amulet of Dexteritydává jednu pasivní schopnost. Tento náhrdelník není nutný, když nám padne nějaký jiný s dobrými staty, můžeme klidně vyměnit. Preferované pasivky které chceme z Helfire amuletu mít – Steady aim, nebo Awareness.

Yang’s Recurve – Multishot útočí o 50 % rychleji a má zvýšené poškození až o 200 %.

Dead Man’s Legacy – Na nepřátele, kteří mají pod 60 % HP Multishot zaútočí dvakrát a má zvýšené poškození až o 200 %.

Kanai’s Cube

  • Weapon – Dawn
  • Armor – Visage of Gunes
  • Accessory – Convention of Elements

Aktivní skilly

  • Levé myšítko: Evasive fire – Focus
  • Pravé myšítko: Multishot – Arsenal
  • Tlačítko 1: Preparation – Invigoration
  • Tlačítko 2: Companion – Wolf Companion
  • Tlačítko 3: Vault – Tumble
  • Tlačítko 4: Vengeance – Seethe

Pasivní skilly

  • Ambush
  • Thrill of the hunt
  • Cull the weak
  • Ballistics

Pro farmení na Tormentu XIII doporučuji vyměnit Tactical Advantage za Ballistics, ale to záleží na preferenci každého. Pro HC hráče nesmí chybět pasivka Awareness. Pro soft hráče je dobré tuto pasivka získat z Hellfire Amulet of Dexterity.

Gemy

  • Helm – Flawless Royal Diamond – Zvyšuje cooldown redukci
  • Torso and Pants – Flawless Royal Emerald – Přidává Dex
  • Weapon – Flawless Royal Emerald – Zvyšuje Crit dmg

Legendární gemy

  • Bane of the Trapped
  • Zeil´s Stone of Vengeance
  • Bane of the Stricken

Pokud se chystáte na farmu Tormentu XIII a farmu klíčů, je možná úprava v gemech a to vyměnění Bane of Trapped za Boon of Hoarder. Pokud vyměníte, doporučuji do kostky dát prsten Avaracice Band – zvyšuje gold pick up radius, také je možné vzít opasek Gold Wrap, který po sebrání peněž zvyšuje armor až na „nesmrtelnou“ hodnotu.

Paragon priority

  • Core – Movement speed, Dex, Maximum Hatered, Vit
  • Offense – CD, Crit Chance, Crit Damage, Attack Speed
  • Defense – All resist, Armor, Life%, Life regen
  • Utility – Resource cost reduction, Life on hit, Area dmg, Gold find

Popis hraní

Tento build patří k těm nejsnadnějším na hraní. Jakmile vstoupíme do riftu, sepneme skill Vengeace. Vengeace nám zvyšuje poškození o 40 %, náhodně to kolem nás střílí rakety a také nám generuje 10 Hatred za sekundu. Vengeance udržujeme stále zaplé. Potřebujeme tedy minimálně 36 % až 37 % Cooldown redukce. Poškození dáváme skillem Multishot, který prokládáme společně s Evasive Fire. Multishot všechno v okolí zabíjí a aktivuje nám jednu část našich setových prstenů. Evasive Fire prokládáme z důvodu generování Hatred, aktivování druhé části setového bonusu prstenů a v neposlední řadě zvýšení obrany až o 50 % přes naše Wristy. Když nás čeká nějaký boss, nebo máme nějakou elitu, použijeme Companion. Companion zvyšuje všem v okolí 60 yardů poškození o 15 %. Ideálně companiona použijeme společně s přicházejícím fire stackem na prstenu Convention of Elements. Fire stack přichází po cold, takže Companion zmáčkneme cca jednu vteřinu před koncem cold elementu a poté se soustředíme na maximální poškození. Preparation máme kvůli zvýšení maximálního množství Discipline o 20. Čím víc aktuální Discipline máme, tím větší poškození udělujeme a to o 100 % za každý jeden bod. Preparation po zmáčknutí doplní náš aktuální stav Discipline o 30, takže používáme ve chvílích, kdy to přeženeme se skillem Vault. Vault máme jako náš mobilní skill, nezapomeňte ale že čím víc ho budete používat, tím míň discipliny budeme mít a tím menší budeme dávat poškození. Abychom co nejvíc omezili odtékání Discilipny, máme na Vaultu runu Tumble – pokud po prvním Vaultu provedeme další (neomezeně krát), tak je snížena cena o polovinu.

Zde je slíbený obrázek, jak velká vzdálenost je 10, 20, 30, 40 a 50 yardů.

Zdroj obrázku: https://www.escapistmagazine.com/articles/view/video–games/columns/this–is–how–we–do–it/13000–How–Far–Is–One–Yard–in–Diablo–3–Reaper–of–Souls

Zde je vytvořený build s paragonem 800 na stránce D3planner – https://www.d3planner.com/256429650.

Jak hrajete tohoto Demon huntera vy? Jak daleko jste se s ním v Greater Riftu dostali? Já osobně jsem ho hrával hlavně na plnění bounties a farmení rychlých riftů. Kolegové z party s tímto buildem vždy začínají sezonu, má strašně rychlé začátky, splnění sezony na Guardiana nám trvá přibližně dva dny, pokud byste se přímo snažili a dělali pouze úkoly pro sezonu, za jeden den by nebyl problém mít hotovo. Také je dobrý na rychlý „push“ GR 70, pro odemknutí Primal ancient věcí.

17 komentářů u „Build: Unhallowed Essence Multishot Demon Hunter

          1. Na te 82. jsem sel dvakrat pres pasivku a nakonec celou sezonu odjel bez ripu. Zkousel jsem i 83, ale tam uz to bylo hotove peklo.

          2. Mám to podobně, po práci a obstarání prcků jsem rád že vypnu a chvíli si klikám. Ještě se takhle ničit na hc ?. Ale kdo ví, třeba jednou

Napsat komentář