O čem se diskutuje na Diablo fórech (oficálních i českých)

aaa-diablo3-logo Čas pomalu ubíhá, do BlizzConu stále zbývá nějakých 30 dní a na
oficiálním Battle.net fóru se stále
řeší jen ne příliš zajímavé záležitosti. Konkrétně například to,
jak důležité jsou zvuky u dovedností. Tam se náhodou objevila jedna malá
zajímavá informace.

Barbarova dovednost Seismic Slam (odvětví Juggernaut) byla jednou
z prvních, ne-li první, dovedností, které byly v Diablu 3 vytvořeny.
Dále se na zmiňovaném fóru objevila zmínka o nemožnosti úpravy atributů
herní postavy.

A to také není žádnou novinkou. Již několik měsíců víme, že
atributy herní postavy nebudou přizpůsobitelné a že se
tedy budou rozdělovat automaticky.
Zdroj: http://forums.battle.net/thread.html?…

Další diskuze se vedla na téma prodejnost počítačových
her
. Jeden z uživatelů fóra se zeptal, zda by u Diabla III bylo
možné, že by dosáhlo největší prodejnosti. Stejný uživatel pak
dodává, že předpokládá, že Diablo 3 určitě překoná předchozí dva
díly, tedy Diablo a Diablo 2.
Zdroj: http://forums.battle.net/thread.html?…

Když už jsem u stručného výpisu co a kde se děje, tak bych mohl
přidat několik postřehů z našeho českého Diablo fóra. Tak například se řešilo,
jak je to se zkušenostmi a dropem, tedy s předměty, které
vypadnou z monster zabitých na hraně nějaké propasti či jámy. V Diablu
2 totiž z monster zabitých „mimo pevninu“ (jako např. láva, kterou
uvedl Grammator) obvykle nic nevypadlo.
Zdroj: http://forum.diablo3.cz/viewtopic.php?…

Posledním střípkem je diskuze opět od nás z našeho fóra, která se
týká herních postav. Konkrétně jde o návrh a spekulaci o tom, že by
jednou z herních postav Diabla III mohl být Alchymista.

Zdroj: http://forum.diablo3.cz/viewtopic.php?…

A tím končí dnešní podivný článek, který přináší pouze
jednotlivé úryvky diskuzí z oficiálního Battle.net fóra Odkaz mimo tento web a
našeho Diablo fóra.

67 komentářů u „O čem se diskutuje na Diablo fórech (oficálních i českých)

  1. garne víc je platina:) každopádně s tebou souhlasím diablo jsem hrál také poměrně dlouho ale rozhodně se nepasuji do role nějakého znalce přeci jen v mých letech už na hraní čas není a život je i o jiných věcech a hlavně prioritách. Každý díl podle mě může být jiný to myslím byl i rozdíl mezi jedničkou a dvojkou tak nevidím důvod v tom proč jej tak neudělat.

  2. Už jsem to tu psal. Je to taky důvod toho, proč jsou lidi z D3 webu zvýrazněni v commentech. Když Bashiok utrousí pár řádků, tak o tom nebudu psát novinku a snažit se to natáhnout na 2 A4, dopíšu to do commentů. Diamantové pravidlo překládání zní překládat vše tak, aby si čtenář mohl udělat svůj názor sám. Co je víc – zlato nebo diamant?

    Už jsem tu psal, že jsem D2 zas tak moc nehrál. Těžko říct, co je pro mě v tuto chvíli lepší. Buď dokonalá znalost D2, kterou Ty zjevně oplýváš, nebo nadhled, který mám já. Tobě bych v tuto chvíli doporučoval spíš ten nadhled. Mám pocit, že vy (=dlouholetí hráči D2) se na to díváte jako kdyby vzali D2, zkopírovali ho, nadepsali to Diablo 3 a teď do toho prali ty svoje změny. Nebude to ale Diablo 2. Nebude to postavené na spamu lahví, nebude to postavené na ninjování itemů, breakpointech atd. Máme tu novou hru, která bude fungovat jinak. Klidně mi to nevěř, ale jsem rád, že tu máme lidi, kteří dokonalé znají D2, dělají módy a mají velké znalosti hry nad rámec normálního hraní, jako jsi Ty nebo Javůrek. Na druhou stranu si myslím, že váš pohled na Diablo III je zkreslen jakousi „profesní degenerací“.

    Z toho dalšího co jsi psal jsem nepochopil vůbec nic. Píšeš to strašně zmateně a vůbec nechápu, jakou má souvislost datum vydání se mnou.

    Měřítko úspěchu u her je zavádějící. Určitě se najde dost lidí, kteří budou D3 považovat za „solidní“. Najdou se vždycky.

  3. Ty překládáš do komentářů? To je mi ale novinka.^^ Mimochodem, když už jsi ten překladatel – zlaté pravidlo přece zní: nepřekládat hova****. K těm zájmům: a) nejspíš o něco málo víc než Ty, b) takže když se hra vyrábí 3 roky, pak se stornuje a pak se zas dělá další 3, tak aby to dávalo 6 let, příští rok bude free to use na pultech? Nebo raději až 2011? Nebo kdy vlastně, kdy nám vyjde d3, překladateli? :( Ale ptám se vás všech, ofc. Myslel jsem, že když se hra dělá 3+3 ( nebo raději 6 let ), už by ji pomalu mohli vydat, ale.. c) s tím jsme tu smířeni všichni počítám.. nezbyla naděje. ^^ Jenže místo aby udělali solidní hru ( jako d2, vůči níž neustále vznášíte nějaké námitky ), udělají nejprodávanější hru historie. :-(

  4. Nevím, bude to ale asi tím, že jsem překladatel. Zajímalo by mě, kolik mají tvůrci D2 nahráno Diabla II. A taky by mě zajímalo, proč Blizzard stornoval vývoj Diabla III v podání Blizz North. A taky by mě zajímalo, proč se někteří nedokáží smířit s tím, že Diablo III není další datadisk ani patch do D2, ale je to samostatná nová hra.

  5. Garne, proč tady šíříš ty jeho nesmyslné maxima? 30 000 d2 hráčů online na b.netu využívá „w“ častěji než třeba „r“, nemluvě o těch, kteří hrají pvp. Je to jistě největší vymoženost LoDu vůbec.. a že se tady d3 bude „ubírat jinou cestou“ jen svědčí o tom, že Bashiok a lead designéři asi moc v Diablu nemají náhrano. ^^

  6. Garn: On to tak možná používal, ale taky čert ví, co on hrál za postavu. Nehrál on náhodou nejradši barbara? To by pak vysvětlovalo, proč nepoužívá CTA:))) … Každopádně uvidíme. Potřebnost či nepotřebnost switche je závislá na předmětech…Krom toho ti to beztak dává 4 ruce, což je nelogický…

  7. je to fajn jednou jsem ho i viděl v té nejlepší kvalitě a bylo to opravdu krásné konečně se bude dár hrát diablo i pro ten pocit krásného okoli a né jako „hnusná“ dvojka, pamatuji si když jsem ho poprvé uviděl do té doby sem hrál hodně jendičku a moc se těšil na dvojku, když jsem jí pak uviděl nechtěl jsem věřit že je to originál ale jen nějaká náhražka:) protože jí kamarád měl asi o měsíc dřív než ostatní :-) ještě že to zachránila ta hratelnost

  8. Garn: No to není extra úložný prostor. Vem si, že většina postav používala v D2 runeword call to arms nebo alespoň měli na switchi hozenou nějakou necromantskou hůlku pro případ poslední záchrany s nějakou kletbou. Úložnej prostor možná tak na začátku, ale ke konci hry už rozhodně ne.

  9. Minimálně by to byl dobrý způsob, jak dát goldům zase hodnotu 8-)

    EDIT: Jinak Bashiok na battle.net mluvil trochu o switchování 2 setů zbraní, jak to bylo v D2. Říkal, že nyní to tam není, ale switch tam v konečné fázi být může a nemusí, ale že to považuje za zbytečnost.

  10. Jim: Fakt? A ze který synagogy Caina vyhrabali?:)))) Mno, já D1 nehrál nikdy, akorát vím, že v D2 to dělal zadarmo, pokud jsme se na něj nevykašlali a zachránili ho z Tristramu…ale žeby v D3 zase vyžadoval love?..hmm..nevim nevim…spíš tam bude jinej systém, ale popravdě – je to svým způsobem možný, že kraftění půjde přes nějakou NPC…

  11. Mno tak je to jasný…V Evropě představěj alchymistu a v USA představěj hraničáře, no:)

    A jestli se nemejlim, tak o horadrický kostce mluvil ve smyslu, že ta tam nebude, nicméně – taky pořád tajemně mumlal cosi o tom, že je na tohle dost způsobů, takže tam určitě nějakej systém craftování udělaj…nebo si to aspoň myslim:)

  12. to alien, zrovna včera jsme tu o tom mluvily, ohleděn asi neoficiálních informací se o nějakém podobném systému bude mluvit na blizconu,

    to garn, no divné je mi na tom jen to že celý rok nic a najednou jedou na dvě akce současně žeby na jendé představily něco a na druné něco dalšího?:)

  13. Tak char na dálku tam určitě bude nějakej, ale klasickej lučištník/lušištnice to asi nebude. Tipoval bych, že se nechají lehce inspirovat wowkem a k postavě na dálku přidají i nějakýho toho peta (kterej by se dal získat prostě skillem ve skill. tree, podobně jako druid si přivolal vlka nebo nekráč golema atd.) A bylo by to aji logický, když hráč bude chtít odstřelovat z dálky a přitom vydržet aspoň chvíli na jednom místě, tak tam za sebe pošle společnost. Kdoví, jak to ještě bude.

    Druhou postavu zblízka bych si představoval něco jako Battlemage, něco co umí dobře kouzlit i mlátit.

    Co se týče hudby, zvuků efektů, hlasů apod., tak to ve hře dělá bych řekl tak 40–50%. Hudba prostě musí být taková, aby vás vtáhla do atmosféry, u Diabla I-II to nebylo špatný, ale u III bych si představoval, že by se hudba měnila i podle toho, jestli zrovna jdete kradmo ztemnělou katedrálou nebo jestli se na vás odevšad vyřítí desítky impů. :-P Něco jak to bylo v Oblivionu, tam byly lokace podbarveny hudbou velice podařeně. Na hudbu si teda potrpím no, jednou jsem slyšel ve wowku hudbu v lokaci Blade’s Edge Mountain, na chvíli se zastavím, pač mě něco hrozně připomíná. Pak si vzpomenu, že to vybrnkávání na kytaru (a dost podobný) znám z Diabla z Tristramu. :-D (Tudíž bych popřel tvrzení těch, co říkaj, že Diablo III je jenom napodobeninou wowka, platí to i obráceně, v mnohém se wowko inspirovalo i Diablem, tudíž Diablo III se inspiruje de facto samo sebou. :-D :-D ).

    Btw, možná jsem jenom nevšímavej, ale na ofic. stránkách jsem si až teď všiml, že v hlavním nápisu Diablo III se ta římská trojka mění, jakoby přelévá. To tak bylo vždycky?? :-D

  14. u Sue jsem našel že se bude BLizzard účastnit gamescom 2009 in Cologne, Germany, od čtvrtka 20. srpna do neděle 23. srpna, opravte mě pokud se pletu ale přesně v tomto termínu je i Blizcon, to celý rok nejsou nikdy a najednou na dvou místech současně a ještě k tomu v době která je pro ně velmi důležitá (tím myslím jejich BLizcon) díky

  15. ono je to jedno jestli se o nich zmiňovali beztak u všeho říkají že se to ještě může změniť, ale třeba bude speciální pytlík na charmy to by bylo fajn sice najdete charmy ale nemáte pytlík pak najdete pytlík ale jen s jedním místem pro charm takže budete muset hledat i lepší charm i lepší pytlík to mi zní jako fajn

  16. to Walhall: cetl jsem ze v nejakem prekladu z for (dost mozna to bylo i primo na techto strankach) ze neco v tom smyslu utrousil bashiok, neni to samozrejme nijak komnkretni, muze se do toho vejit kde co a taky to neni nijak prekvapive (ze by tam nebyla postava (jenz by alespon casti svych dovednosti) strelecka a ze by barb byl jediny meelecko)

  17. Legend: Meteor to určitě není, protože skill meteor storm či jak se to jmenuje, byl jasně ukázán a jednalo se o spoustu malejch šutrů, co rychle dopadaj na malý území. Meteor je tedy v tomto případě vyloučen. A pokud zde důkazy ukazují, že se „spell“ týkal více postav, že Bashiok říkal, že takhle vypadá level-up, a nikde není skill, který by tomu odpovídal, i když byl tento „spell“ ukázán vícekrát, tak by vše nasvědčovalo, že se jedná o zmíněný level-up…

    Insolitus: Kde se to psalo? Říkal to někdo oficiální na oficiálním foru? Já jsem nezaznamenal od žádného oficiálního zdroje, že by další postava měl být lučištník plus nějaká melee postava. Pokud jsi to neslyšel od oficiálního zdroje, pak se jedná o pouhé dohady, kdy se zde či někde jinde diskutovalo z čisté nudy, zvědavosti, touhy se pochlubic svými nápady, atd…

    Flech: Já shape taky nikdy nehrál. … Ano, tvůj postřeh o cpaní sedmi postav do pěti a čekání něčeho nového navíc je naprosto přesný. Čert ví, co vymyslej. … Datadisk očekávám na sto procent, takže je fakt otázka, co se tam zjeví a opravdu by mohlo dojít i na alchymistu. Mimochodem – D2, akt 3., Alkor – alchymista. Nebylo by to tak nemožné. Dále, jestli se dobře pamatuji, Bashiok připustil cosi jako pozdější navrácení některých starých postav. Myslím, že s datadiskem počítaj na 100 % a čert ví, co nás v něm potká…

    LOYF: Ta démonická verze druida není špatnej nápad. Ale museli by to vymakat dobře.

    Všem: To mi připomíná, že v D2 bylo Trang-oulovo brnění, které necromanta změnilo na vampíra. Ostatní postavy měly brnění, která jim dávala pouze auru display – zářily a nic to nedělalo. Doufám, že v D3 bude pro každou třídu brnění, které ji změní v něco slizkého a úchylného… 😀

  18. 2 Walhall: Já shapeshiftu nepřišel na chuť, takže ten by mi u toho (většinou očekávaného) hraničáře nechyběl. Ale uvědomil jsem si jednu věc. Jak cpeme vlastnosti sedmi postav D2 do pěti postav D3 a stejně se ještě těšíme na to, jak Blizzard něco vymyslí. :-D A pokud by měl být scénář stejný jako v D2, tedy že někdy v budoucnu datadisk přidá akt a dvě postavy, radši se nebudu ptát, jaké by šestá a sedmá postava mohla být. To snad dojde i na toho alchymistu. 8-O :-D

  19. Flech: Pravda, no…snad se za měsíc dozvíme odpověď. Já myslím, že ano.

    Helljovany: Nj, level-up je zajímavej a vysvětlovalo by to důvod záření WD a jindy výskyt tohodle u sorcky…ale zase že by stejnej efekt odpovídal smrti nějakého monstra?…divný…

    LOYF: Viz co napsal jovany…odpovídalo by to nejlépe…jo, střelce s pastma jsem tu už psal..bylo by to fajn..ještě by to mohl být shapeshifter…

    Shrnuto: OK, asi to fakt bude level-up…tím by se to vysvětlovalo…

  20. Ono s tím dropem u propastí šlo myslím trochu o něco jiného. V d2 je bug, že když je monstrum příliš blízko nějakého okraje a zrovna blbě se natočí, při smrti nic nevypadne, protože ta věc nemá kam.

    V d3 byla tuším diskuze na offic fóru o tom, zda monstra budou mít nějaký drop když je člověk shodí např z útesu do propasti(knockback atd)

  21. nevím jestli alchymista ano či ne ale jelikož máme dvě magické postavy a jednu bojovou čekám že čtvrtá bude opět bojová, pátou která bude mixem si nechají někdy na konec. A jelikož ještě ani jedna postava nebyla ta pravá na dálkové zbraně připadá mi nejpravděpodobnější postava na variaci hraničáře

  22. Přátelé, do debat nevstupuju často, ale v tomhle informačním suchu jsem se odhodlal. Domnívám se, že alchymista může být součástí her typu Gothic či TES, ale určitě ne Diabla… přece jen v okamžiku, kdy má Diablo definovat žánr „akčního RPG“, nemůžete po něm chtít, aby charakter ve skrytu dungeonu míchal lektvary či jedy, to mi připadá mimo rámec téhle hry. Můj názor je, že čtvrtou postavou bude nějaký střelec (luk, kuše) a pátou myslím něco na způsob paladina, tedy aury a melee… ale mohu se plést. A pasti by mi chyběly taky, assassinka byla i mou oblíbenou postavou. Byť vzhledem k tomu, jak smýšlím o jednotlivých postavách D3, by mi nejvíc kladení pastí sedělo na jeden ze skill trees u Witch Doctora.

  23. LOYF: Mě se ten witch doctor zdal ze začátku takovej jakože o ničem, nezajímal mě, nelákal mě, ale trošku jsem prostudoval těch pár málo pramínků, které jsou známy a vypadá to, že se bude jednat o opravdu luxusní postavičku. Doporučuji taky navštívit diablowikipedii, kde se daj o něm dočíst i nějaké neoficiální informace a třeba takovej spell Statue of spider či jak se to jmenuje, kterej funguje na principu jako byly pasti u assy, se mi zdá docela zajímavej…sice chápu – neoficiální info je neoficiální info, ale informací i oficiálních a dobře seřazenejch tam maj dost. Přitom na to bohatě postačí elementární znalost angličtiny. Mimochodem – všimnul jsem si takovýho zvláštního spellu. Pořádně nevim, jestli to sesílá soso nebo WD a fakt netušim, co to je. Vypadá to jak když spadne meteor a udělá to ohromnou ránu a tlakovou vlnu…najdu video a řeknu ti, kde je toho čas…co to ale sakra může být? Vypadá to na mocný spell. Přitom ale ránu jako meteorit to nevydává… Video tady: http://www.youtube.com/watch?… Čas dopadu: 3:22 a podruhý ještě na 4:21…ještě jsem ten spell viděl na jednom videu jenom se sorckou, ale když si všimneš tady toho spelu ve 4:21, tak z toho Witch doctor září jak vánoční stromeček…jsem z toho zmatenej.

  24. James zase sa ospravedlnujem ze som to nenapisal do jedneho ale napadlo ma to hned ako som zavrel prehliadac…nebol som tu ked sa riesil alchymista ale napadlo ma ako by mohol byt jedinecny…alchymista je typek co zbiera byliny a KOMBINUJE…takze by to mohlo byt napriklad tak ze hodi kuzlo…to nebude nic robit len ostane na nepriateloch..a potom podla toho co hodi ako druhe kuzlo bude celkovy efekt…a takto ze by sa dali kombinovat viacere kuzla…wm bola by to makacka na premienanie ale fakt by to bolo super…

Napsat komentář