Jen málo vyvolených lidí z několika fansite
mohlo navštívit kanceláře Blizzardu ještě před
začátkem Blizzconu, kterými Vás provedl sám
Bashiok – community manager. Dal jim cool věcičky z Diabla 3,
poté jim ukázal to, na co všichni čekali – demo Diabla
3. Chvíli ho hrál sám Bashiok, poté si ho mohli zkusit sami
redaktoři.
- Demo opět začínalo na poušti a opět byl redaktor nadšen
propracováním celé pouště. - Championi byli odděleni jinou barvou a objevovali se spíš po jednom než
ve skupinkách, jako tomu bylo dřív v D2. - Bashiok prý hledal vchod do dungeonu, uběhl přitom 8–10 obrazovek,
vchody do dungeonu se totiž náhodně generují a tak padla poznámka, jestli
ji Bashiok vůbec najde, když nemá novou verzi Maphacku. - Potkali jednoho Bosse a tím byl Dune Dervish. Měl dvě vlastnosti –
teleportování a mor (plague). Teleportování funguje stejně jako
v D2 a mor prý ještě nebyl zcela hotov, ale mělo by jít
o poisonování – oblaka jedu. - V demu se objevily konečně shrines a buffy jako je třeba Frozen Armor,
které fungovalo a vypadalo stejně jako v D2. Když Vám jeden z takových
buffů skončí, objeví se dole malé přeškrtnuté srdíčko na znamení, že
už buff vypršel. - Shriny jsou teď tak trochu znesvěcené po těch událostech co se ve
světe Diabla staly dodal Bashiok a řekl také, že se můžem dočkat shrines
typů Experience – zkušenosti, Skill damage – zvýšení útoku
nebo Magic find a Gold find bonus, díky kterým budete mít
větší šanci na nalezení zlata nebo magické věci. - Ten kruhový objekt vytesaný do skály není waypoint jak
by se mohlo zdát, ale klasický vchod do dungeonu jako byli
v D2 třeba normální schody nebo díry. - Inventář doznal velkých změn. Teď je tu jeden velký inventář
podobný tomu v Diablu 2. Věci zabíraly buďto 1×1 nebo 1×2 (spíš
vyšší, než širší). Batohový systém zůstal. - Identifikování se o něco málo zjednodušilo. Teď stačí kliknout
pravou myší rovnou na neidentifikovaný předmět a objeví se vám
v nabídce „identifikovat“. Ale zůstala i klasická verze
identifikování. - Úkoly se Vám na obrazovce zjeví pomocí malého tlačítka dole spolu
s miniquesty a misemi. - NPC dialogy jsou slyšet i když hrajete, tudíž nemusíte stát na
místě a poslouchat. Během vyprávění se vlevo také objeví textový
dialog. - Skilly je teď jednodušší nastavit na Váš skill bar. Ten má teď
5 míst. Teď stačí přetáhnout daný skill z Skill tree rovnou
na slot. - Mana orby už neexistují! Nahradila je funkce skillů pro
postavy využívající manu, teď stačí přeběhnout health orb a dostanete
spolu se životem i manu. - U Witch doctora, za kterého hráli viděli více než 50 skillů.
Nakonec ještě slibovaný gameplay z hraní Monka, opravdu
je v HD ve výborné kvalitě. Jeho celková velikost je
354 MB a ke stažení je zde.
Mno poprvé jsem viděl to HD video a přišlo mi to docela přehledné, neměl jsem moc problém sledovat ty efekty. Na to, že tam byly 4 postavy, tak to bylo v pohodě…ale asi věc vkusu.
Salám: Nejsi sám. Čím to, že se i dnes „bojím“ více při hraní prvního Diabla, než při podobných gameplay videích, které připomínají spíše oslavy čínského nového roku? Chápu, že jsou efekty nutné, ale já tam opravdu -NEDOVEDU- rozlišit postavu od nepřítele a nepřítele od křoví.
Garn: nebo nas Blizzard zkousi. Maji urcity napad na 5. postavu, tak ji jako neoverenou informaci vypusti a podle reakci hracu bud ano nebo ne. Jedine, co je temer jiste, ze se bude jednat o postavu bojovnika na dalku, neco na zpusob rangera.
Zdar všem, jsem od vydání D2 jeho velkým fandou, pařím to do dnes ikdyž už nejsem zrovna náctiletej. Od doby co ohlásili D3 sleduju novinky a nemožu (teď už nemohl jsem) se dočkat, až to výjde, asi jako všichni tady. Byl jsem dost votrávenej, když se uveřejnilo, že výjde až 2011…teď jsem shlédnul to nové gameplay z hraní monka a už mi to nevadí – je mi to jedno(ten rok 2011), protože se mi to jednoduše nelíbí, nejsem zvyklej prskat nad nedodělanou práci, věřím že spoustě lidí to učarovalo, ale pro mě je to jen zmatek a novoroční ohňostroj, prostě jsem z toho na rozpacích, poprvý jsem začal o hře pochybovat. Nekamenujte mě za můj názor, ale byl ve mě jako v koze a musel ven. Salám.
Pátral jsem po zdroji toho Vikinga a došel jsem na web mmoworldz.com (nechápu co tam dělá Diablo) a ti mají prý nějaký „zaručený vnitřní zdroj“. Podle mého názoru ale ani sami Blizzardi neví, který char bude pátý. Taky mě napadlo, že to může být takové to stopování, odkud jsou z Blizzu úniky. Každému řekneš něco jiného, a podle toho, co se dostane na veřejnost se určí, kdo to vyklopil. Nevím, jestli se to tak dělá i v reálu nebo jen ve filmech
Ach jo, Chudáci kteří nechápou sílu mnicha:D A z které mysli vyplynul viking?:D trošku bláznivý nápad, to by tam rovnou místo barba moh býti křižák:D
ak ste si všimli tak v tom 12min videu žiadna postava nepoužíva normálny útok, všetko sú to skilly, podľa mňa je to video len na efekt, proste aby to tam všetko vybuchovalo, myslím, že v normálne hre to tak nebude
Viking s lukem a oštěpama? Si nadělali do kalhot, ne? Jak může tohle někdo vzít vážně? Ta kombinace se k sobě naprosto nehodí…jo hraničář s lukem – to už by bylo něco…kdyby měl luky, pasti a třetí skilltree by byla nějaká práce s přírodou, katastrofama, atd…shapeshifter tam dle mého nebude, protože když doteďka nikdo shapeshifting nedělá a chybí tam ještě lučištník, tak bych nijak nečekal, že postava na luk by byla dělaná na melee, protože se mi zdá, že blizz se snaží udělat postavy tak, aby člověk mohl kombinovat všemožné skilly a medvědodlak s lukem mi prostě tak nějak nesedí…
máš pravdu, tie efekty sú prehnane farebné pozeral som to 12min. video 5× po sebe a zameriaval som sa na detaili, pri hraní štyroch charakterov spoločne na obrazovke je vidieť pekný chaos. Chcel by som vedieť odkial berú takéto nápady. Keď z WOWKA to nie je potom odkiaľ. Grafika nie je zlá ale celkový dojem kazia tie kúzla a efektty. Velmi ma ale potešili s prerobením inventára. Konečne to vyzerá k svetu. Aj inventár postavy je teraz OK.
Nevím jak vy ostatní, ale já v té záplavě efektů, barviček, barevných čar a výbuchů vidím úplné houby. Nelíbí se mi to.
Jako ,ještě nikde nenapsali kdy to vyjde , třeba to vydaji už letos před Vánoci ?
– já vim jsem hodně optomistickej ,ale podle všechn vyjádření už to je ve vývoji fakt dlouho , pracoval na tom ještě Blizzard North , takže to je ve vývoji možná déle než Starcraft 2 . Jako mě přijde ten Monk spíš jako Assasinka než jako Paladin nemyslíte ? Jinak jasně ,že z wowka ždímaj prachy , taky podle mě kvůli tomu chtěji dát Diablo i na konzole , protože přeci jen na konzolích se hraje mnohem víc ( myslim tim počet prodanejch her ) – mě je to jako jedno mám PC i PS3 , takže ať dělaj jak myslej 
„Co se týká boje nablízko, viking nebude tak silný jako barbar, pravděpodobně na úrovni mnicha“
Hm, aha…jestli tomu co předváděl Monk říkají „slabý nablízko“, tak to chci Vikinga vidět…A i kdyby to byla pravda a Viking by tam byl (což pochybuju), tak je to neověřená informace a my nejsme bulvární plátek, narozdíl od BW, takže to nebudeme zveřejňovat
nechcem tu rozvádzať diskusiu mimo tému, ale to myslíš vážne, že by sa ti páčil viking s lukmi a oštepmi, mne to pripadá úplne mimo
, nejaká postava s lukmi určite ale viking ?
Díkes
myslim, že Viking by se tam hodil
Luk a šíp, silnější postava, vyvolávání psů, kožený hadry…Takovej kříženec Druida a Amazonky
To Adagio: http://bonusweb.idnes.cz/…l-pc_osk.idn
To Pe7er: Link? nemuzu to najit

budú ,ale vchod do dungeonu nebude vždy na tom istom mieste aspoň podľa mňa
na bonusweb tiež píšu, že piatou postavou bude Viking
, ktorý bude používať luky to je hodne wtf 
Jediný oznámení je, že nejdřív 2011. Na Bonuswebu jsem si zase přečetl ty jejich zmatený kecy mimo mísu. Jako nic proti, ale nechápu, co má společnýho pirátství a vydání hry na konzole…To je jako dedukce, že když lidi říkají, že si to na PC stáhnou, tak Blizzard začne dělat konzolovou verzi, aby vydělali? To jsou nám zase myšlenkový pochody…asi odpoledne ještě kouknu na „nezaujatý“ hrej.cz, ať se dozvím, jaký fámy jsou v kurzu.
možná to oznáměj v „krátkym čase“, ale vydaj to až za „dlouhý čas“
Na http://www.bonsuweb.cz sa píše že BLIZZARD v krátkom čase oznámi vydanie diabla III
Hry se vyrábí nezávisle na sobě, je to jen o tom, že D3 není tak hotové, jak jsme si mysleli.
HarrY : Máš pravdu, 2011 je vážně k posrání
ale bohužel no, tohle jsou prostě Blizzardi
a osobně jsem tak trošku čekal, že před D3 vmáčknou ještě jeden datadisk k WoW, ptž přeci jen si přiznejme, že to je pro ně největší továrna na prachy mmtálně…
Říkali to proto, aby nevypadaly ty lokace nesmyslně. Třeba v D2 byly to lokace fakt na sílu ohraničené a generovaly se čtverce. Tady je to něco jiného, tyto problémy u pouště nehrozí. Navíc na náhodně generovaném vchodu do dungu nic špatného nevidím.
budú ,ale vchod do dungeonu nebude vždy na tom istom mieste aspoň podľa mňa
nerikalo se snad, ze venkovni lokace NEBUDOU nahodne generovatelnee?
všimol si niekto, že s tých health orbov kapká krv alebo niečo také ?
Jak moc se těšim , to se nedá popsat . Jestli to ,ale vyjde až v roce 2011 ,tak to se asi zbláznim